HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Varmilion Tasuku




 

Share
 

 Varmilion Tasuku

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Varmilion


Varmilion


Liczba postów : 49
Dołączył/a : 02/12/2012

Varmilion Tasuku Empty
PisanieTemat: Varmilion Tasuku   Varmilion Tasuku EmptyNie Gru 02 2012, 13:33

Imię: Varmilion
Pseudonim: Kirito
Nazwisko: Tasuku
Płeć: mężczyzna
Waga: 60 kg
Wzrost: 168 cm
Wiek: 19 lat
Grupa krwi: AB Rh-
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Lewa łopatka
Klasa Maga: 0

Wygląd: Varmilion to średniego wzrostu chłopak o czarnych oczach. Posiada czarne włosy sterczące w każdą stronę. Posiada długie, zakończone szpiczastym czubkiem uszy jak u elfa. Na jego twarzy zawsze widnieje uśmiech, ale pod maską skrywa ból przeszłości. Mimo iż Varmilion nie jest wysoki nadrabia to zwinnością. Varmilion nosi czarny długi płaszcz, oraz miecz przytroczony do pleców. Na rękach nosi czarne rękawiczki. Na szyi nosi naszyjnik - srebny łańcuszek - pamiątka po dawnym nauczycielu.
Charakter: Varmilion jest silnie związany ze swoim domem i przyjaciółmi. Od urodzenia nie posiadał rodziny, dlatego więzi powstałe w Gildii są dla niego tak ważne. Varmilion jest w stanie poświęcić życie za przyjaciół. Varmilion nigdy nie rezygnuje z walki, nigdy nie pozwoli zranić swoich przyjaciół, podczas gdy on może ich ochronić. Swoje uczucia stara się chować za maską uśmiechu, chowa pod nią ból wynikający z doświadczeń przeszłości. Mimo iż czasem wydaję się być arogancki w głębi duszy zawsze stawia na dobro. Jego życiowym celem jest stać się tak silnym by chronić ludzi których kocha...
Historia: 13 lat temu, mając 6 lata wioska Varmiliona została zniszczona w wyniku niewyjaśnionych wydarzeń. Najdziwniejszą rzeczą jest to, że z całej wioski przeżył tylko on. Budząc się po wypadku zobaczył swoją wioskę w zgliszczach i ogniu. Nie odnaleziono żadnego ciała. Młody Varmilion postanawia rozwikłać tajemnicę i trafia na trop. Ślady prowadzą do starożytnej świątyni na wzgórzu ponad wioską. Świątynia od zawsze zapieczętowana (niemożliwe było choćby uchylenie wrót) teraz stała otworem... Młody Varmilion bez wahania wchodzi do środka, ale to co zobaczył, nazawsze odmieniło jego życie... Wszyscy mieszkańcy wioski zostali zamordowani... Varmilion wybiega ze świątyni ale gdy był już na zewnątrz, zobaczył że nie jest już w miejscu które znał od zawsze ale w zupełnie innej krainie. Varmilion spędził samotnie 2 noce na pustej łące gdzie znalazł go wędrowiec. Wydał się Varmilionowi jakiś inny, posiadał spiczaste uszy, włosy czarne jak noc, a w jego spojrzeniu jarzyła się niezłomna wola walki. Varmilion dowiedział się że wędrowiec nazywa się Dante i jest przywódcą Sprigganów. Dowiedział się także że trafił do świata Alfheim i nikt z tego świata nigdy nie słyszał o Fiore. Dante zdradził jednak Varmilionowi że jest sposób by posiadł on Wielką Moc Wróżek. Do przemiany trzebabyło przeprowadzić pradawny rytuał. W czasie pełni, moc elfów spływa na Ziemię i możliwe jest wykorzystanie tej mocy do "reinkarnacji duszy i ciała". Varmilion "odradza" się jako Spriggan i tym samym posiadł Moc Iluzji. W noc 18 urodzin Varmiliona historia sprzed 12 lat powtórzyła się ponownie. Tym razem niestety ofiarą potwora ze świątyni padł Dante. Varmilion mając nadzieję że uratuje Dantego biegnie do świątyni... Niestety nie zdążył. Przewidywał już co się wydarzy kiedy wyjdzie ze świątyni. Gdy wyszedł, na powrót pojawił się we Fiore... Bez mrugnięcia okiem przeszedł obok zgliszczy starej wioski i postanawia wyruszyć w podróż, by stać się najpotężniejszym magiem Fiore i nie dopuścić do ponownego powtórzenia się historii świątynnego mordu. Przyrzekł sobie że kolejnym gdy razem pojawi się świątynia zniszczy ją i tym samym zakończy serię mordów. W końcu Varmilion trafia do Magnoli gdzie poznaję swoją nową rodzinę - Fairy Tail! Przez początkowy okres stara się z nikim nie zaprzyjaźniać by nie skazywać ich na niebezpieczeństwo z powodu prześladującej go klątwy ale okazało się to niemożliwe, gdyż ludzie i atmosfera w gildii na to nie pozwoliła. Przyrzekł sobie jednak, że będzie ich chronić ze wszystkich sił i zakończy działanie klątwy.

Umiejętności:
1.Niszczyciel
2.Szermierz
3.Sokolooki

Ekwipunek:

Rodzaj Magii: Wróżkowa Magia/Magia Iluzji Spriggan: Magia Iluzji Spriggan jest jedną z szcześciu Wielkich Magii Wróżek. Magia Iluzji Spriggan, pozwala na oszukanie przeciwnika, poprzez wpłynięcie na impulsy przekazywane do mózgu z każdego ośrodka ciała a przede wszystkim ośrodka wzrokowego. Jako że Magia Iluzji Spriggan jest Magią Wróżek pozwala na generowanie skrzydeł, dzięki którym Użytkownik może latać... Jest to podstawowa umiejętność, której Spriggan uczy się od narodzin. Magia Iluzji Spriggan pozwala także na generowanie zasłon dymnych i innych technik osłaniających które mogą pomóc w ataku a także w ucieczce... Spriggan może posiąść także niektóre podstawowe umiejętności innych nacji wróżek: Undine, Sylph, Salamander, Cait Sith ale nie może posiąść magi wróżek Leprechaun - czarnych kowali.

Pasywne Właściwości Magii:
- Wytwarzanie Wróżkowego Pyłu - Pył emanuje złotą poświatą, którą oświetla drogę

Zaklęcia:

D:
-Przywołanie skrzydeł - pozwala użytkownikowi na latanie bez przerwy przez 4 posty, czas regeneracji wynosi 2 posty.

C:
-Zasłona dymna - pozwala użytkownikowi wygenerować zasłonę dymną która utrzymuję się przez 2 posty i pozwala na ucieczkę bądź zaatakowanie z zaskoczenia niespodziewającego się przeciwnika. Czas odnowienia 2 posty od zakończenia techniki.
-Iluzorycza Bestia - pozwala oszukać przeciwnika i posyła w jego stronę dowolną bestię/zwierzę nie przekraczającą wysokości w kłębie 1,5 m (np. Lew, Tygrys). Czas odnowienia 3 posty
-Kurczenie/powiększenie - użytkownik oszukuje wzrok przeciwnika i ma możliwość skurczenia się do rozmiarów myszy bądź powiększenia do wysokości żyrafy. Działa przez 3 posty. Czas odnowienia 3 posty od zakończenia techniki.

B:
-Przywołanie Niebieskookiego Potwora - użytkownik oszukuje wszystkie zmysły przeciwnika i zmienia się w demona "The Gleam Eyes". Gleam Eyes to potwór mierzący 5 metrów z ciałem barana i ogonem kobrą. Potwór stoi na dwóch nogach. Posiada ręce zdolne trzymać broń. Gdy przeciwnik jest wystraszony/zajęty/sparaliżowany strachem Użytkownik z łatwością może wykończyć przeciwnika. Przeciwnik o wysokim poziomie umiejętności Sokolooki może być w stanie przejrzeć technikę jeśli zachowa koncentrację. Działa przez 2 posty. Czas odnowienia 5 postów.


Ostatnio zmieniony przez Varmilion dnia Nie Gru 02 2012, 21:05, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
Pheam


Pheam


Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012

Varmilion Tasuku Empty
PisanieTemat: Re: Varmilion Tasuku   Varmilion Tasuku EmptyWto Gru 04 2012, 23:23

-Przywołanie skrzydeł - ok. 4 posty latania chcesz? Ja Ci dam 3.

-Zasłona dymna. Ok, ale długość utrzymania się jej zależna od mg. I jej wielkość też.

-Iluzorycza Bestia- mam rozumieć, że to tylko iluzja, so nie zadaje obrażeń? Ok.

-Kurczenie/powiększenie - hym.... tylko iluzja Ciebie jako małego albo dużego...? Niby okey.

-Przywołanie Niebieskookiego Potwora- Okey. Ten potwór to iluzja~ więc nie zadaje obrażeń.


UHUHUHUHUUHUHU~
TEHEHEHEHHEHEHE~

Witamy w Fairy Tail C: chętnie poznam Spriggan'a C:

Akcept.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4715-pheam-darksworth
 
Varmilion Tasuku
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.