Liczba postów : 34
Dołączył/a : 08/06/2017
| Temat: ~~dmuch dmuch~~ Pon Cze 12 2017, 18:04 | |
| Powietrze. Jak nazwa wskazuje użytkownik tejże magii może kontrolować powietrze, nadać mu dowolny kształt itp. Może także niwelować opór powietrza. - PWMki:
Mniejszy opór powietrza Miharu poprzez zmniejszenie oporu powietrza może minimalnie wyżej skakać. Dmuch Dmuchanie Miharu jest mocniejsze i może zepchnąć mały, lekki przedmiot pozbawiony energii. Jeżeli jest w odległości metra od niego. Podmuch Miharu może wywołać mały podmuch który może zwiać kartkę papieru or something. Lewitacja Chłopak może stworzyć wokół siebie niewidzialną poduszkę powietrzną która będzie go delikatnie unosiła nad powierzchnię ziemi. Do metra nad ziemią.
Zaklęcia: - Rangi D:
O włos Zaklęcie które w momencie upadku z wysokości tworzy pod Miharu opór powietrza który amortyzuje a czasem niweluje siłę upadku. Żeby aktywować zaklęcie mag musi złożyć wyprostowane dłonie. O włos aktywuje się w ciągu pół sekundy. Szybkość wytrącania prędkości to max 50%. Szybkość wytrącania maleje o 20% na metr.
Sprężysty skok Po paru sekundach skupieniach Miharu może wykonać jeden skok na max 4 metry i delikatnie wylądować. Jest to możliwe dzięki zmniejszeniu oporu powietrza jak i samo powietrze które daje siłę w chwili skoku i amortyzuje w chwili lądowania.
- Rangi C:
Bakufū Po chwili skupienia, chłopak bierze głęboki wdech po czym wypuszcza ustami potężny podmuch powietrza. Bezpośrednie trafienie będzie skutkowało wywróceniem się przeciwnika. Zasięg 20 metrów.
- Rangi B:
Kūki no yoroi Po kilku sekundach ciało chłopaka zaczyna otaczać mini tornado. Blokuje ono wszelkie ataki bronią białą, tak samo jak ataki dystansowe(pociski, strzały, oczywiście nie nasycone magiczną energią). Uderzenie przez przeciwnika pięścią może spowodować obrażenia rangi C w wyniku pocięcia. Na dodatek osoby atakujące bronią białą posiadające mocarza lvl 2 lub łamacza kości lvl 2 mogą się już przebić. Czas trwania Dwa posty Przerwa między kolejnym użyciem Trzy posty
- Rangi A:
Ken-fū Miharu składa dłoń w pięść. Po paru sekundach otacza ją wirujące prądy powietrza. Po “zadaniu ciosu” z pięści wystrzeliwuje potężny, rwący strumień powietrza. Coś jak mini tornado. Bezpośrednie trafienie w ciało w chwili gdy pięść dotknie ciała przeciwnika może się skończyć tragicznie. Oczywiście im dalej jest cel tym słabsze będą obrażenia. Obrażenia Bezpośrednie uderzenie-A+ Od paru centymetrów do metra-A Od metra do pięciu metrów-B Od pięciu metrów do piętnastu metrów-C Od piętnastu do dwudziestu pięciu metrów-D Zasięg 25 metrów. Przerwa między kolejnym użyciem post
Kaze no kamisama Chłopak w ułamku sekundy tworzy pod sobą biały krąg który wybucha drganiami fal w stronę Miharu. Owe drgania zostają na jego ciele. Zaklęcie powoduje że chłopak może latać, zwiększając swoją zwinność i szybkość o 100%. Podczas trwania tego zaklęcia możliwe jest castowanie innych zaklęć. Czas trwania 3 posty Odstęp od kolejnego użycia 3 posty Można przedłużyć ale każde dodatkowe 3 posty działania to ponowne zużycie 120% MM tego zaklęcia. Im dłużej trwa zaklęcie tym bardziej Miharu będzie wykończony po skończeniu się czasu działania zaklęcia.
- Rangi S:
- Rangi SS:
Ostatnio zmieniony przez Miharu dnia Sob Wrz 30 2017, 18:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
Liczba postów : 34
Dołączył/a : 08/06/2017
| Temat: Re: ~~dmuch dmuch~~ Czw Wrz 21 2017, 17:12 | |
| To ja tu daje zaklęcie które od razu chciałbym kupić jeśli dostanie akcepta. :D
O włos(D) Zaklęcie które w momencie upadku z wysokości tworzy pod Miharu opór powietrza który amortyzuje a czasem niweluje siłę upadku. Żeby aktywować zaklęcie mag musi złożyć wyprostowane dłonie. O włos aktywuje się w ciągu pół sekundy. Szybkość wytrącania prędkości spadania zależy od wysokości na której zostanie aktywowane zaklęcie. 8-6 metrów- 10% prędkości na metr 6-3 metrów- 30% prędkości na metr 3-1 metrów- 50% prędkości na metr |
|
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Re: ~~dmuch dmuch~~ Czw Wrz 21 2017, 18:57 | |
| Dałbym, że zawsze zwolnisz do max 50 3 metrów na sekundę, spowolnienie spada o... 20% na metr, niezależnie od wysokości aktywacji. Co ty na to? |
|
Liczba postów : 34
Dołączył/a : 08/06/2017
| Temat: Re: ~~dmuch dmuch~~ Czw Wrz 28 2017, 11:21 | |
| |
|
Liczba postów : 241
Dołączył/a : 13/03/2014
| Temat: Re: ~~dmuch dmuch~~ Czw Wrz 28 2017, 12:37 | |
| |
|
Liczba postów : 34
Dołączył/a : 08/06/2017
| Temat: Re: ~~dmuch dmuch~~ Sob Wrz 30 2017, 10:49 | |
| |
|
Liczba postów : 34
Dołączył/a : 08/06/2017
| Temat: Re: ~~dmuch dmuch~~ Pią Paź 06 2017, 23:27 | |
| O włos Zaklęcie które w momencie upadku z wysokości tworzy pod Miharu opór powietrza który amortyzuje a czasem niweluje siłę upadku. Żeby aktywować zaklęcie mag musi złożyć wyprostowane dłonie. O włos aktywuje się w ciągu pół sekundy. Szybkość wytrącania prędkości to max 50%. Szybkość wytrącania maleje o 20% na metr. Może być?
|
|
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Re: ~~dmuch dmuch~~ Pią Paź 06 2017, 23:31 | |
| |
|
| Temat: Re: ~~dmuch dmuch~~ | |
| |
|