Część opisowa:Wygląd: Okej
Charakter: Czuć pewien... niedosyt. Regulaminowe 70 słów jest, jednak ostatnie 3 zdania pisane chyba na siłę. Byłbym wdzięczny za dodanie zdania-dwóch, ale do niczego nie mogę cię zmuszać, w końcu niezbędne minimum spełnione.
Historia: Tu się wkradło parę błędów:
- Shin napisał:
- Za wszelkie złe wykonane zaklęcia był biczowany w głównej sali tajnej bazy zabójców, i był przykładem który pokazywał co się dzieję kiedy ktoś się ociąga.
"Źle" wykonane, nie "złe". Chyba, że miałeś na myśli "złe wykonanie". Przecinek dodać przed "który". Rozdziel też przecinkami ostatnią część tego zdania, ponieważ są w niej aż 3 orzeczenia ("pokazywał", "się dzieje" - pisane przez "e" - i "ociąga"). Powinny być przecinki przed "co" i "kiedy", wtedy będzie dobrze.
Znalazłem jeszcze parę błędów, ale wystarczy, że poprawisz to zdanie.
Część techniczna:Umiejętności fabularne: Pierwsza jest okej, ale druga nie. Przyjmuje się, że znajomość jednego języka = 1 umiejętność.
Tu masz główne kraje.Magia: Okej
Ekwipunek: Takie przeciętnej jakości sztylety to dam ci za 750
sztuka. Pasuje?
PWM:
1. Jako że skupiasz się na temperaturze, przepuszczę ci to. Skrajne zimno/gorąco będzie jednak szkodliwe. Czyli pływanie w wodzie podczas srogiej zimy czy włażenie w ogień niewskazane.
2. Jak to działa - potrafisz podać temperaturę obiektu czy po prostu wyczuwasz wszystkie źródła ciepła?
3. Niech będzie.
4. Niestety, chodzenie po wodzie to nawet dla magów wody zaklęcie. Gdybyś był magiem chodzenia po wodzie, to może byś dostał to na PWM. Ale tak, to musisz zainwestować w tą zdolność PD.
5. Przyłoży "palec". Okej.
Zaklęcia:
1. W sensie po prostu tworzy zwykłą mgłę w okolicy? To będzie ranga C.
2. Ok. Zaklęcie trwa 3 posty.
3. Spoczko. Pod względem technicznym jest to debuff do szybkości 60%. Działa na obszar o promieniu 1 metra (2 metry średnicy) w zasięgu 20 metrów.
4. Niestety odpada. Twoja magia pozwala ci na manipulowanie temperaturą, nie mgłą.
5. To ciekawe zaklęcie, jest okej.
6. A to również odpada w obecnej formie. Powód ten sam co w 4 - twoja magia pozwala ci na zmianę temperatury. Więc zamrożenie jest okej, ale miotanie lodem we wroga już nie. Prędzej widziałbym to jako zamrożenie w formę lodowych kolców pary wodnej nad wrogiem poprzez jej gwałtowne schłodzenie. Wtedy grawitacja wykona za ciebie całą robotę.
Nie wiem czy to celowe, ale zostało ci 10 PD do wydania.