HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
AIDS




 

Share
 

 AIDS

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
AIDS


AIDS


Liczba postów : 42
Dołączył/a : 23/04/2017

AIDS Empty
PisanieTemat: AIDS   AIDS EmptyNie Kwi 23 2017, 23:01

Imiona i Nazwisko: Albrecht Desmond Ignacy Sczypiorek
Pseudonim: AIDS
Płeć: Mężczyzna
Waga: 86.9 kg
Wzrost: 211 cm
Wiek: 27 lat
Gildia: Szczury?
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Nie ma...
Klasa Maga: 0

Wygląd:
Albrecht ma dość specyficzną aparycję. Po pierwsze jest dość wysoki, a po drugie jest bardzo szczupły. Wygląda przez to na bardzo wątłego wielkoluda. Co do reszty jego wyglądu, to ma siwego irokeza, zielone oczy, na różnej wysokości, oraz krótką białą bródkę. Jednakże swoją twarz zazwyczaj ma zakrytą torbą śniadaniową. Tak bez niej to jest brzydki. Nie nosi spodni, ale za to zawsze ma na sobie bardzo wygodne bokserki. Zielone, albo czerwone. Chodzi też bez koszulki, odziany wyłącznie w wielki, biały fartuch, sięgający mu aż do połowy łydek. Butów nie nosi nigdy. Podobnie jak i skarpetek. Jest gęsto owłosiony na klacie i pod pachami, ale za to nogi ma gładziutkie.

Charakter:
Albrecht to dziwak… Kompletnie nie odnajduje się w społeczeństwie. Ludzi z reguły nie szanuje, lub też brak mu do nich odpowiedniego podejścia. Jest trochę takim samotnikiem. Bardzo nie rozgarniętym samotnikiem. Co do jego emocji często można bieć bardzo dużo wątpliwości. Zazwyczaj radość, smutek i gniew okazuje na bardzo podobne sposoby. Albo też nie ukazuje ich wcale… Ciężko rozgryźć tego osobnika… Uwielbia za to biegać, znęcać się nad słabszymi i zazwyczaj obawia się silniejszych, dlatego przywykł do uciekania przed nimi.

Historia:

Mimo, iż Albrecht urodził się w szlacheckiej rodzinie, to ciężko mówić u niego o szlacheckich manierach. W nastoletnim wieku, jak każdy normalny nastolatek, po którym każdy spodziewa się nastoletnich zachowań, Albrecht poszedł do szkoły. Dwa lata później został z niej wydalony za znęcanie się nad innymi uczniami, nauczycielami oraz za nielegalny handel papierosami. Następnie za hajs od rodziców balował srogo, to się upijając, to coś zaćpał, aż w końcu osiągnął dojrzały wiek piętnastu lat. Wtedy nakazano mu żyć na własną rękę. Albrecht nie miał nic przeciwko i wyruszył w świat. Przez przypadek dźgnał jakąś staruszkę nożem, bo nie chciała mu oddać torebki i tym oto sposobem Albrech trafił do zakładu karnego. Spędził w nim trochę lat i tam też dostał grzybicy stóp, która z czasem rozwinęła się do potencjału magicznej. Tak oto Albrecht został magiem… Od smrodu i tej całej magii trochę mu odbiło, zatem gdy tylko skończył się jego wyrok, zaczął dziwnie się zachowywać. Pewnego razu wskoczył do wychodka, który okazał się tajnym przejściem do jednej z kryjówek Szczurów. Tam się zaprzyjaźnił z paroma osobnikami, ci go polubili i tak oto Albrecht został Szczurem i jakoś sobie żyje.

Umiejętności:

Joker 1
Sprinter 1
Walka Wręcz 1

Umiejętności Fabularne:
- Znawca Półświatka – Albrecht zna szemranych ludzi, a szemrani ludzie znają Albrechta. Przynajmniej częściowo. To czy się lubią to inna sprawa.
- Turysta – Albrecht bardzo lubi chodzić i zwiedzać świat. Stąd też jego orientacja terenowa jest bardzo dobra i ciężko mu jest się zgubić.



Ekwipunek:

- Śniadaniowa torba na głowę, z wyciętymi dziurami na oczy.
- Cegła Czerwona.
- Masło.
- Ubiór.

Rodzaj magii: Magia Gnijących Stóp
Oto jeden z najobrzydliwszych rodzajów zastosowań magii, gdyż dotyczy ona właśnie stóp. Do tego gnijących. Źródłem tej magii jest grzybica. I na czym ta magia polega? Otóż dzięki mocy magicznej AIDS może wzmacniać ową grzybicę, wzmagając jej smród, wytrzymałość, wytwarzać odrażające związki chemiczne, a także zarażać chorobą stóp inne jednostki społeczne. Magia wpływa także na funkcjonowanie stóp, przez co może zwiększać ich wydajność fizyczną.

PWM:
1. Magiczna Grzybica Stóp –
Czyli bardzo zaawansowana choroba stóp Albrechta, stanowiąca główną podstawę jego magii. Jego stopy wyglądają obrzydliwie, mają długie żółte paznokcie, śmierdzą, ropieją i wyglądają jakby były w trakcie rozkładu. Bez tych stóp nie ma choroby, nie ma magii, nie ma problemu.
2. Całkiem Zdrowy – Pomimo tak zaawansowanej grzybicy, AIDS nie odczuwa zbytnio jej efektów, albo się już na tyle się do nich przyzwyczaił, iż te nie mają na niego żadnego wpływu.
3. Zaraza – Grzybica jak wiadomo bardzo łatwo i szybko się rozprzestrzenia. Przy bezpośrednim kontakcie stóp Albrechta z cudzymi stopami istnieje bardzo wysoka szansa zarażenia grzybicą. Zwykłą grzybicą, której objawami są smród, swędzenie, pieczenie, nieprzyjemny wygląd, a także duży dyskomfort.
4. Muchomorek – AIDS raz na misję/walkę/event jest w stanie wyhodować na swej stopie grzybka. Jego zjedzenie może mieć bardzo różnorakie efekty, całkowicie zależne od MG.
5. Hobbit – Podeszwy stóp Albrechta są tak utwardzone, iż porównywalne są wytrzymałościowo do typowych glanów. Stąd też Albrecht może przemierzać świat bez butów, a nawet skarpetek i nie ma to na niego większego wpływu.
6. Pełna Kontrola Stóp – Albrecht ma bardzo wyćwiczone stopy. Na tyle, że mógłby normalnie chwycić w nie długopis i się podpisać pełnym imieniem i nazwiskiem. Potrafi nawet bez problemu pokazać komuś środkowy palec stopą.
7. Oblech – Z racji, iż magia Albrechta jest niesamowicie obrzydliwa, z tej racji samym Albrechcie bardzo trudno jest wzbudzić wstręt i obrzydzenie.



Zaklęcia:
Oooo Weź to Poczuj D –
Stopy Albrechta za sprawą tego zaklęcia wydzielają bardzo, ale to bardzo intensywny nieprzyjemny zapach gnijącego sera, który roznosi się w terenie pięciu metrów i utrzymuje na nim przez trzy tury. Osoby czujące ten zapach mogą poczuć się gorzej, a jeśli chcą to mogą nawet zwymiotować.

Dzikie Szpony D – Za sprawą swej magicznej grzybicy, AIDS jest w stanie utwardzić i wydłużyć paznokcie u swoich stóp do 15 centymetrów na czas dwóch tur. Stanowią one zarówno niebezpieczną, jak i bardzo nieprzyjemną w zapachu i wyglądzie broń. Po dwóch turach wydłużone paznokcie odpadają.

Pyrg D – AIDS jest w stanie pyrgnąć kogoś swoją stopą, co może wywołać nieprzyjemne dreszcze, a także takie magiczne pyrgnięcie ma dużą szansę na zarażenie grzybicą. Pyrgnięcie zadaje również obrażenia rangi D w trafione miejsce.

Wielka Stopa D – AIDS za sprawą tego zaklęcia potrafi dwukrotnie zwiększyć objętość swoich stóp. Działa przez trzy tury.

Grzybowy Skok D – Grzybica wzmacnia stopy Albrechta do tego stopnia, iż ten jest w stanie wykonać jednorazowy skok na odległość pięciu metrów.

Parzące Stopy D –
Grzybica Albrechta wywołuje stany gorączkowe na stopach, zwiększając ich temperaturę do 50 stopni Celcjusza. Sprawia to, iż dotykając kogoś taką stopą Albrecht może wywołać delikatne poparzenia, a także jego stopy stają się odporne na warunki pogodowe jak ekstremalne ciepło, czy też zimno. Efekt trwa dwie tury. Przed ponownym użyciem należy odczekać turę.

Bieg Grzybiarza C – Za sprawą tego zaklęcia stopy Albrechta wytwarzają przez trzy tury nieprzyjemną, śmierdzącą, a także żrącą wydzielinę, która ostaje na miejscu, w którym to Albrecht stawia swoje stopy. Substancja ta zadaje lekkie oparzenia tym, którzy w nią wdepną, a utrzymuje się ona na miejscu przez dwie tury.  Substancja ta zwiększa także prędkość biegu Albrechta (Buff rangi D)

Kamienne Stopy C – Grzyb na stopach Albrechta twardnieje, czyniąc je niewiarygodnie twardymi, niczym skały. Z racji tej twardości stopy zadają nieco większe obrażenia, a także o wiele trudniej jest je zranić. Trwa trzy tury.

Wyniszczająca Grzybica C
– Albrecht na swej stopie wytwarza bardzo nieprzyjemny rodzaj grzybicy, która przenosi się na trafionego przeciwnika i utrzymuje się na nim przez trzy tury. W tym czasie ów osobnik czuje się gorzej, zbiera mu się na wymioty, boli go brzuch, dostaje silnej gorączki i źle mu się funkcjonuje. Albrecht musi trafić przeciwnika stopą w danej turze, co używa zaklęcia, by to zadziałało.

Całkowicie Gnijący Kopniak z Półobrotu A – Jest to niewiarygodnie potężne zaklęcie. Grzybica na jednej ze stóp Albrechta zaczynają wytwarzać bardzo potężnie żrącą i cuchnącą wydzielinę. Przede wszystkim wzmacnia ona uderzenie stopą Albrechta, (buff do siły i prędkości ciosu rangi C). Jednakże sam cios jest dopiero początkiem, gdyż po uderzeniu substancja ze stopy Albrechta przenosi się na trafiony obiekt i bardzo szybko się po nim rozprzestrzenia w postaci żrącej, wyniszczającej grzybicy. W przeciągu pięciu tur jest ona w stanie rozprzestrzenić się na całym ciele trafionego osobnika i w każdej turze zadaje ona poparzenia rangi D+. Substancji tej jest bardzo trudno się pozbyć, a jeśli zostanie jej choćby odrobina, to ta natychmiast zaczyna się ponownie rozprzestrzeniać. Jej byt trwa siedem tur i jeżeli nie zostanie usunięta, to po tym czasie sama znika. Aczkolwiek wszystko co miało kontakt z tą substancją gwarantuje zarażenie grzybicą.

Grzyby Przylepne D - Za sprawą tego zaklęcia grzybica stóp Albrechta zostaje zmodyfikowana do tego stopnia, że bardzo mocno przywiera do powierzchni, z którą się stykają. Zmniejsza to co prawda mobilność Albrechta, ale jednocześnie poprawia jego równowagę, a także pozwala mu chodzić po ścianach i po suficie. Czas trwania to dwie tury, które można przedłużać odpowiednim kosztem MM.

Grzyb Kontrolowany C - Używając tego zaklęcia Albrecht musi dotknąć kogoś swoją stopą. W ten sposób zostaje przekazany śmierdzący grzyb, pokrywający trafioną kończynę. Nad tym grzybem Albrecht ma kontrolę, ale to wcale nie oznacza, że kontroluje zarażoną tym grzybem kończynę. Jest jedynie wpływać na właściwości tego grzyba innymi zaklęciami, jeżeli ten znajduje się w odległości 20 metrów, a te zaklęcia mają wpływ na trafionego. Grzyb istnieje przez trzy tury. Ponadto Albrecht wie w którym kierunku kieruje się ten Grzyb, ale nie jest w stanie określić jego dokładnego położenia.

Przyśpieszony Rozkład D - Zaklęcie dotyczy Grzyba Kontrolowanego. Sprawia ono, że Grzyb przez czas swojej egzystencji wydziela o wiele intensywniejszy zapach, a także bardzo nieprzyjemnie wygląda.

Rozprzestrzenianie C - Zaklęcie to sprawia, że Grzyb Kontrolowany rozprzestrzenia się na ciele osobnika, pokrywając sąsiednią kończynę z zarażoną. W przypadku tułowia, przechodzi na szyję, a także na ramiona do długości łokci, a także nogi, aż do kolan. Rozprzestrzeniony Grzyb istnieje kolejne trzy tury, licząc od momentu jego rozprzestrzenienia.


Ostatnio zmieniony przez AIDS dnia Sro Maj 03 2017, 21:45, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3982-zupa-grzybowa#78841 https://ftpm.forumpolish.com/t3954-aids
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

AIDS Empty
PisanieTemat: Re: AIDS   AIDS EmptyWto Kwi 25 2017, 15:04

Waga: Przy takiej różnicy wagi i wzrostu mówimy już o wygłodzeniu. Anoreksji. Twoja postać będzie dużo słabsza i kruchsza. Chorowita i łatwo się... psująca. Może jednak sobie trochę kilo dopiszesz?

Znak: Plotki mówią że Szczury znaku nie mają

Um. Fab.:
Ostatnia odpada

Zaklęcia:
Wielka stopa - Tylko zwiększysz rozmiar dwukrotnie.
Parzące stopy - 2 tury i 1 post CD
Wyniszczająca grzybica - Musisz kogoś trafić stopą i musisz to zrobić w turze w której użyłeś spella
Grzyby lecznice - W sumie średnio mi to pasuje. Twoja magia wzmacnia ci stopy oraz powoduje chorobę. Pomijając że nie ma to nic wspólnego z leczeniem całego ciała, to choroba to tak trochę przeciwieństwo zdrowia
Całkowicie gnijący[...] - Więc tak, buff nie do szybkości, a szybkości uderzenia. Na tobie, zaklęcie dział 1 post. Na kimś, 7 postów. Trwała grzybica odpada. Po prostu, gwarantuje zarażenie grzybicą
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
AIDS


AIDS


Liczba postów : 42
Dołączył/a : 23/04/2017

AIDS Empty
PisanieTemat: Re: AIDS   AIDS EmptySro Kwi 26 2017, 01:10

Popprawione i doszły jeszcze kolejne zaklęcia.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3982-zupa-grzybowa#78841 https://ftpm.forumpolish.com/t3954-aids
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

AIDS Empty
PisanieTemat: Re: AIDS   AIDS EmptyWto Maj 02 2017, 12:30

Grzyb kontrolowany - ranga C, zasięg 20 metrów
Rozprzestrzenianie - Też ranga C
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
AIDS


AIDS


Liczba postów : 42
Dołączył/a : 23/04/2017

AIDS Empty
PisanieTemat: Re: AIDS   AIDS EmptySro Maj 03 2017, 21:46

Ppoprawione AIDS 728041838 ~~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3982-zupa-grzybowa#78841 https://ftpm.forumpolish.com/t3954-aids
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

AIDS Empty
PisanieTemat: Re: AIDS   AIDS EmptyWto Maj 09 2017, 11:56

Zostaje ci 10 PD, akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Sponsored content





AIDS Empty
PisanieTemat: Re: AIDS   AIDS Empty

Powrót do góry Go down
 
AIDS
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.