Imię: ---- (Amanda)
Pseudonim: Nike
Nazwisko: ----
Płeć: Kobieta
Waga: 59 kg
Wzrost: 170 cm
Wiek: Milenia (23)
Gildia: Brak
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Brak
Klasa Maga: 0
Wygląd: Charakter: Historia: Umiejętności fabularne: Umiejętności: Szermierz - poziom 2
Siłacz - poziom 2
Zmysł walki - poziom 1
Szał - poziom 1
Ekwipunek: Porządnie wykonany, stalowy napierśnik, przywodzący na myśl te noszone przez rzymskich oficerów.
Żelazny
miecz półtoraręczny dobrej jakości.
Rodzaj Magii: Magia Victorii
Magia Zwycięstwa pozwala na różne sposoby zwiększać swoją przewagę nad wrogiem. Poza przywoływaniem podstawowego oręża i magicznych żołnierzyków, skupia się ona przede wszystkim na zwiększaniu możliwości swoich i sojuszników. Oraz ich przewagi podczas bitwy. Magia ta posiada jednak swoje ograniczenia. Nike zawsze musi bowiem stać po stronie zwycięzcy. O ile niewielka różnica sił na nią nie wpływa, o tyle kiedy jej przyjaciele zaczynają wyraźnie przegrywać, jest magicznie zobowiązania zmienić front.
Pasywne Właściwości Magii Zmienność LosuMagia Nike jest podła. Choć daje jej wiele możliwości, karze ją za słabość. Gdy jej strona konfliktu zaczyna wyraźnie przegrywać, po chwili magia zmusza Nike do zmiany strony. Nie jest w stanie w żaden sposób tego kontrolować, nie licząc opisanych w innych PWMkach/zaklęciach przypadków. Co ciekawe gdy zmienia stronę, sterujący nią Los manipuluje w pewien sposób umysłami walczących, sprawiając, że wszyscy myślą, że od początku walczyła po stronie zwycięzców. Dlatego nikt nigdy nie czuje się zdradzony.
PWMka nie działa, kiedy Nike jest jedyną osobą walczącą po swojej stronie.Wybraniec LosuCzasem Nike postanawia dopomóc komuś. Przemienia go wówczas w swojego Wybrańca. Przypomina to trochę opętanie - ciało Nike znika, a dusza wchodzi do ciała sojusznika. Nie przejmuje jednak kontroli nad ofiarą tak długo, jak ta jest przytomna. Zwiększa za to jej umiejętności bitewne, udostępniając jej swoje umiejętności i magiczne wzmocnienia. W czyimś ciele dalej może używać swoich zaklęć. Dodatkowo staje się odporna na PWM Zmienność Losu.
UWAGA! Ofiara nie jest świadoma obecności Nike w ciele. Wszyscy postronni obserwatorzy widzą jednak promienistą aurę rozchodzącą się od ciała Wybrańca (efekt wyłącznie wizualny). PWM do użycia raz na walkę, trwa jednak dowolną ilość czasu.Bogini WojnyCiało Nike od zawsze było przystosowane do walki. Nieznacznie zwiększa siłę, szybkość, wytrzymałość i wszystkie umiejętności z grupy cechy fizyczne i style walki.
HeroizmNike i wszyscy jej sojusznicy stają się bardziej odporni na strach i waleczni. Przekłada się to na lepsze rezultaty podczas walki, może też jednak powodować nieprawidłową ocenę sytuacji. Zmniejsza znacznie chęć wycofania się.
PrzybocznyZa Nike zawsze podąża niematerialny i niewidoczny dla innych żołnierz-przyboczny. Może ona w dowolnym momencie wezwać go do pomocy. Po zmaterializowaniu pobiera 10 MM na post i posiada miecz oraz umiejętność Szermierz na 1. poziomie. Ciężko raniony przyboczny staje się niedostępny na okres od 1 dnia do tygodnia (w zależności od powagi obrażeń). Zaklęcia Nike pozwalają zwiększyć jego umiejętności.
Wieniec laurowyNike nie otrzymuje PD za wykonywane misje. Zamiast tego MG przydziela jej liście do wieńca laurowego, który jest niematerialny i nierozerwalnie z nią związany. Każdy liść może być:
- poziomem jakiejś umiejętności (do wyboru Cechy Fizyczne, Style Walki, Zmysły oraz umiejętności Tkacz zaklęć, Bariera Umysłowa, Odporność na czary, Timer Analityk, Retoryka, Taktyk)
- dowolnym zaakceptowanym zaklęciem z księgi zaklęć Nike (po każdej misji dostaje co najmniej jedno, o ile jest takie w jej księdze zaklęć)
- dowolną nową aurą opartą na dowolnej magii (co każdą misję za darmo, gdyby MG chciał przyznać więcej niż 1, to za koszt aury można przyjąć 15 PD)
- dowolnym nowym efektem magicznym do części ekwipunku Nike lub nowym, magicznym elementem ekwipunku
- wszystkimi zaakceptowanymi a nieposiadanymi PWMkami (po każdej misji, nie wlicza się do sumy kosztów PD laurów)
MG sam wybiera przyznawane Nike laury, może ich przyznać dowolną ilość (choć rzecz jasna nie mogą się duplikować). Ich łączna wartość w PD powinna się równać ilości PD, jaką Nike normalnie dostałaby za misję. W przypadku gdy pozostaje zbyt mało PD do przyznania któregoś z laurów, zostaje ono przemienione w maksymalne MM.
Wieczna WojnaPo śmierci Nike natychmiast inkarnuje się w nowym ciele. MG wybiera nowego nosiciela, warunkiem jest to, by ciało posiadało co najmniej 5 lat. Nike wraz ze śmiercią traci wszystkie zebrane laury. Po każdej misji/evencie/walce w nowym ciele, Nike poza normalnie otrzymywanymi laurami odzyskuje także 1-3 spośród swoich starych laurów (wybierane losowo). Nike w nowym ciele posiada dalej zdolności opisane w KP.
Inspirująca ObecnośćMagia Nike oscyluje wokół pasywnego wspomagania swoich sojuszników podczas walki. Wzmocnienia te działają na zasadzie aur. Aura może dawać dowolne bonusy czy efekty, jednak działa na wszystkich sojuszników lub wrogów Nike (lub po prostu wszystkich) w tym samym temacie. Nike sama może tworzyć jedynie aury będące typowymi buffami. W nagrodę za misje może jednak uzyskać dowolną obszarową aurę bazującą na dowolnej magii - czy to deszcz kul ognistych, czy nawet przyspieszenie czasu.
Każda aura posiada swoją wersję PWM opisaną poniżej. Dodatkowo Nike może nakładem MM przekształcić je w formę zaklęciu (patrz: B Wzmocnienie Aury).
Aury:Aura SiłyZwiększa nieco siłę i zdolności ofensywne Nike i jej sojuszników (kumuluje się z PWM Bogini Wojny). Tylko jedna PWM Aura może być aktywna w danym momencie.
Aura NieugięciaZwiększa nieco wytrzymałość i zdolności defensywne Nike i jej sojuszników (kumuluje się z PWM Bogini Wojny). Tylko jedna PWM Aura może być aktywna w danym momencie.
Aura SprytuZwiększa nieco szybkość działania i zdolności wspierające Nike i jej sojuszników (kumuluje się z PWM Bogini Wojny). Tylko jedna PWM Aura może być aktywna w danym momencie.
Aura CiszyWycisza kroki sojuszników Nike i zniekształca nieco ich wygląd, wspomagając ich zdolności ukrywania się. Nie niweluje całkowicie dźwięku, jest to jedynie wzmocnienie umiejętności skradania się i ukrycia, adekwatne do siły PWM. Tylko jedna PWM Aura może być aktywna w danym momencie.
Aura CelnościZwiększa nieco celność sojuszników i siłę ich ataków dystansowych. Tylko jedna PWM Aura może być aktywna w danym momencie.
Aura ZwycięstwaAktywuje jednocześnie wszystkie pozostałe PWM Aury (maksymalnie 4 wybrane). Trwa 3 posty, po tym czasie przez 3 posty nie można ponownie używać żadnej z Aur.
Zaklęcia: B
Wzmocnienie AuryNa czas trzech postów pozwala wzmocnić aury Nike do poziomu zaklęć rangi C (buff 40%). Można używać jedno po drugim, jednak nadużywanie może prowadzić do zablokowania możliwości używania magii na kilka postów i osłabieniu ciała. Owe efekty uboczne pojawiają się dopiero po zakończeniu korzystania z Wzmocnionej Aury. Niektóre niestandardowe aury posiadają inną wzmocnioną wersję, opisaną na liście poniżej. W przypadku opanowania nowej aury o niestandardowym efekcie należy dodać ją do tej listy.
- Cytat :
- Aura Zwycięstwa - Pozwala aktywować maksymalnie 4 aury na poziomie Wzmocnionym. Aura ta może zostać wzmocniona tylko raz na walkę.