#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
| Temat: 50 twarzy Ejjiego Sob Sty 03 2015, 20:53 | |
| EQ: - Jest teraz w banku wszystko ładnie opisane. - Fajne rzeczy, statusy i inne:
- Mag S+ - Fabularny co prawda, ale zapewnia + 80 % przychodu z misji - 8 Święty Mag - i szacunek dzielnicowy związany z tym tytułem
Błogosławieństwo Księżyca: Inne istoty boskie i powiązane z bogami czują, że Ejjiemu sprzyja bogini księżyca, a te powiązane bezpośrednio z księżycem będą mu zawsze sprzyjały. Podczas akcji rozgrywającej się z nocy jest w stanie wzmocnić jedną ze swoich umiejętności o jeden poziom, podczas gdy w dzień wzmocnienie obejmuje tylko 0.5 poziomu. Po wybraniu, którą umiejętność chce wzmocnić, nie może jej już zmienić, a samo wzmocnienie przestaje działać i resetuje się wraz z nastaniem nocy lub dnia.
Znamię Emisariusza: Znamię znajdujące się po prawej stronie jego twarzy, na szczęce i schodzące nieco na szyję. W stanie pasywnym jest niewidoczne, jednak kiedy się aktywuje w jego centrum znajduje się okrąg, od którego odchodzą promieniście słowa w nieznanym języku, błyszcząc się przy tym lekko na czerwono. Znamię aktywuje się, kiedy na maga oddziałuje coś, co blokuje jego przepływ magii. Wszystko, co blokuje przepływ MM, utrudnia korzystanie ze źródła lub kradnie moc magiczną spowoduje aktywację znamienia i sprawi, że jego posiadacz zacznie odczuwać dyskomfort w miejscu znaku, nie na tyle silny jednak, by utrudniało mu to jakiekolwiek działanie.
Emisariusz: Powołując się na ten tytuł podczas pobytu w miejscach uznawane za święte, zyska sobie przychylność i uznanie ludzi tam mieszkających.
Umiejętności: Skrytobójca 2.5 w dzień, 3 w nocy (Błogosławieństwo Księżyca) Bezszelestny 1 Joker 1 Kontrola 1Szermierz 4: Oprócz samej nieprawdopodobnej techniki walki mieczami i zdolnościami blokowania, oraz wyprowadzania ciosów, zadane cięcia są tak precyzyjne i niszczycielskie, że nawet najdrobniejsze zadrapania wywołują u trafionego krwawienie, które powoduje spore osłabienie z powodu niedoboru krwi. Oczywiście im rana głębsza, tym krwawienie jest bardziej obfite, przez co wykrwawienie postaci następuje szybciej. Z technicznej strony działałoby to tak, że każde cięcie, zależnie od rangi rany jaką zada skutkuje znacznie poważniejszym krwawieniem Zmysł Walki 3
Bariera umysłowa 1 Zapasy Magiczne 1 Odporność na Czary 1Zablokowane Umiejętności:- Mnich - Retoryka - Szał - Towarzysz Tutaj powinna znaleźć się piękna i wspaniała historia mojego cudownego i pięknego życia. Kogo jednak obchodzę te marne nic nie znaczące szczegóły? Nie jestem kimś ważnym, żeby świat o mnie wiedział. Nie jestem też kimś, kto miałby się tym wszystkim chwalić... Za każdym razem, stając się inną osobą, zatraca się cząstkę siebie, aż w końcu zapomina się kim tak naprawdę się było...A w tym miejscu pojawią się relacje, jak będą czasy i chęci. Sacred Relict - Serce Mikaela W formie nieaktywnej przybiera postać srebrnego naszyjnika w kształcie anioła, którego wysokość wynosi 3,5 centymetra, zaś rozpiętość skrzydeł nie przekracza 5 centymetrów. CZAS DZIAŁANIA: 4 posty Poziom I - Serce Mikaela przybiera formę dwóch wakizashi o trzydziestocentymetrowym, czarnym ostrzu oraz białym oplocie wzdłuż kilkunastocentymetrowej rękojeści. Ostrza pojawiają się w dłoniach Ejji'ego i są połączone z jego magią, zaś ich parametry wykraczają poza standardowo przyjęte normy. Wymagania: Brak Poziom II - Ostrza połączone są z magią Ejji'ego, zaś ich parametry wykraczają poza standardowo przyjęte normy. Dodatkowo ostrza posiadają dość wysoką temperaturę tak, że oprócz ran ciętych zadają też rany od oparzeń rangi D. Wymagania: Szermierz Lvl 1 Poziom III - Ostrza połączone są z magią Ejji'ego, zaś ich parametry wykraczają poza standardowo przyjęte normy. Dodatkowo ostrza posiadają dość wysoką temperaturę tak, że oprócz ran ciętych zadają też rany od oparzeń rangi D. Ponadto wytwarzają aurę spopielenia, dzięki czemu podpalają przedmioty, które znajdują się nie więcej jak metr od nich i które można podpalić. Wymagania: Posiadanie 150 MM Poziom IV - Ostrza połączone są z magią Ejji'ego, zaś ich parametry wykraczają poza standardowo przyjęte normy. Dodatkowo ostrza posiadają dość wysoką temperaturę tak, że oprócz ran ciętych zadają też rany od oparzeń rangi C. Ponadto wytwarzają aurę spopielenia, dzięki czemu podpalają przedmioty, które znajdują się nie więcej jak metr od nich i które można podpalić. Wymagania: Zmysł Walki Lvl 3 Poziom V - Ostrza połączone są z magią Ejji'ego, zaś ich parametry wykraczają poza standardowo przyjęte normy. Dodatkowo ostrza posiadają dość wysoką temperaturę tak, że oprócz ran ciętych zadają też rany od oparzeń rangi C. Ponadto wytwarzają aurę spopielenia, dzięki czemu podpalają podpalają przedmioty, które znajdują się nie więcej jak metr od nich i które można podpalić. Dodatkowo rany zadane przez te ostrza nie mogą zostać uleczone za pomocą magii, kiedy Sacred Relict pozostaje aktywne. Wymagania: Szermierz Lvl 4 |
|