I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Temat: Kartoteki Podróżującej w czasie Nie Lut 05 2017, 17:17
Imię: Ayako Pseudonim: Aya-chan Nazwisko: Byakuton Płeć: kobieta Waga: 60 kg Wzrost: 170 cm Wiek: 16 lat Gildia: Fairy Tail (4 lata w przyszłości) Miejsce umieszczenia znaku gildii: prawe przedramię, czarny Klasa Maga: 0 Umiejętności: Szermierz 2, Skrytobójca, Siłacz 2, Kocie Uszy 1, Psi Węch 1 [paczuszka] Umiejętności Fabularne: - Zna język Fioryjski oraz jest w stanie rozpoznać w jakim języku mówi dana osoba (grupę języka, gorzej z dokładnym określeniem rodzaju dialektu) - ma nieco większą wiedzę ogólną niż przeciętny człowiek - zna się na polowaniu, tropieniu i ogólnym poruszaniu się w terenie.
Historia
Świadomość o życiu powoli docierałą do bezwładnego ciała, które leżało w wysokiej, mokrej trawie. Istota, która prawdopodobnie była człowiekiem, dokładniej kobietą, otworzyła oczy, patrząc na szare chmury zasłaniające niebo. Nie miała pojęcia, dlaczego tu była, lub dlaczego nie miałoby jej tutaj być. Nie wiedziała też, gdzie w takim razie powinna być. Po dłuższym zastanowieniu doszła do wniosku, że nie wie też, kim jest i skąd pochodzi. Rozejrzała się w około i zauważyła, że przy jej boku leży skórzana torba. Nie wiedząc co w niej się znajduje, sięgnęła po nią i zaskoczona stwierdziła, że woda torbie niestraszna. Zajrzała do środka i znalazła tam białą książkę, której woda również była niestraszna. Wtedy też w jej oczy rzuciła się bransoletka na ręce, wykonana z jakiegoś kawałka metalu o nieokreślonym kształcie i sznurka. - Hmmm… - była to kolejna rzecz, o której nic nie wiedziała, a był to też moment, gdy pierwszy raz usłyszała swój głos. Tyle dziwów w jednym momencie, w jednej chwili w czasoprzestrzeni, a ona niczym zagubione ziarnko piasku siedziała w mokrej trawie. Otworzyła białą książkę i zaczęła ją na szybko wertować
“Uhmmm… To pierwszy raz, kiedy piszę coś takiego, więc pewnie nie będzie tak, jak powinno. Nazywam się Ayako Byakuton i od dziś będę starała się codziennie zapisać coś w tym pamiętniczku. Dostałam go od taty, który ma taki sam, też wodoodporny. I też dostał go od swojego taty, tak samo jak siostra. Ona też ma biały i wodoodporny. Czuję się dziwnie, równocześnie się cieszę, a równocześnie mam uczucie, jakby coś przeminęło mi przed oczami. Może to dzieciństwo? “
“Dziś byłam na zakupach, i to całkiem sama! Wiem, że to niegrzeczne, ale słuchałam, bo wszyscy byli tacy podnieceni. Krocząc główną ulicą Magnolii usłyszałam wieści o jakiejś nielegalnej gildii, która zaatakowała sąsiednie miasto. Jedni się boją, drudzy wolą o tym zapomnieć, a są też tacy, którzy wierzą, że Fairy Tail obroni miasto. I bardzo dobrze myślą. Oh, nie wiem czy już pisałam, ale moi rodzice właśnie do tej gildii należą, a tata jest nawet magiem klasy S! Mama też jest bardzo silna, potrafi się zamieniać w zwierzęta. I ma białe włosy. Bardzo ładne, szkoda że ja takich nie mam”
“Dziś mama wróciła z miasta o wiele bardziej zadowolona niż zwykle. Nie bardzo wiedziałam dlaczego, ale zagadka szybko się rozwiązała. Mama z pomocą złotnika w Magnolii przygotowała mi bransoletkę. Jest to prawdziwa wskazówka zegara ze sznureczkiem po obu stronach. Taka sama wskazówka, jak Wskazówka mojej mamy - jej niezwykła broń. Potrafi nią bardzo dobrze władać, lepiej niż niektórzy mężczyźni mieczem. Mama powiedziała, że ta bransoletka jest po to, abym o niej nie zapomniała, nie ważne ile czasu minie.”
“Nie minął tydzień od momentu, gdy od mamy dostałam bransoletkę. Jest piękna i jestem dumna z mojej mamy. Bo moja mama zawsze inaczej postrzega świat i nie przywiązuje wagi do rzeczy materialnych, dlatego bardzo mi się miło zrobiło, że tak się poświęciła, aby mi coś takiego podarować. Tata chyba poczuł się zazdrosny, albo coś takiego, bo dziś od niego dostałam broszkę w kształcie muszelki. Bardzo ładna jest, schowałam ją do pudełeczka w szufladzie. Tata miał bardzo śmieszną minę, gdy mi to wręczał. Mówiłam już, że kocham moich rodziców? Są wspaniali”
“Dzisiaj byłam z mamą w lesie, gdzie rozmawiałyśmy ze zwierzętami. Uczyłam się też polować z wilkami. Biegaliśmy po całym lesie i udało nam się upolować zająca. Wpadłam w szał. Umierający zwierz i jego myśli… Popłakałam się i w sumie do tej pory nie jest mi lepiej. Nie pomyślałam o tym na początku. Wilki bardzo dziwiły się, co robię. Bo przecież to normalne, że silniejszy zabija słabszego, aby żyć”
“Dzisiaj w gildii odbyła się uczta na cześć nowego członka, którym byłam ja. W końcu dołączyłam do gildii. Symbol mam na prawym przedramieniu i jest czarny. Dziwnie się czuję, ale jestem naprawdę szczęśliwa. Rodzice byli bardzo dumni”
Na kartkę papieru upadła pojedyncza łza, a za nią kolejna. Dziewczyna płakała, nie wiedząc dlaczego. Jakby jej ciało płakało za nią, jakby miałą powód do płaczu, ale go nie znała. Poczuła się z tym bardzo źle. Podniosła nadgarstek, na którym znajdowała się bransoletka. Wskazówka.. Potrzebowała wskazówek. Kim była? Skąd się wzięła? Kim są jej rodzice? Co to jest gildia? Za dużo pytań, za mało odpowiedzi. Schowała pamiętnik do torby i podniosła się, stając ledwo na dwóch nogach. Ona nie pamiętała jak się to robi, na szczęście jej nogi nie miały z tym problemu, jakby przebiegły miliony mil i przeszły tysiące kilometrów. Ruszyła żwawym krokiem pośród smug deszczu i mokrych traw w poszukiwaniu wskazówek z nadzieją, że gdzieś tam w dalekim, szarym świecie znajdzie odpowiedzi na pytania. Na jej jedyny cel życia.
Dopiski:
Dziewczyna przeniosła się w czasie dzięki naszyjniku ojca, jednak zaklęcie nie było pełne, stąd brak pamięci o osobach, miejscach i wydarzeniach, jednak zdolności, takie jak chodzenie, mówienie, pisanie, walka, tropienie i inne pozostały.
Wygląd
Ayako wyróżnia się z tłumu w zasadzie wszystkim. Jej kocie uszy, niespotykane u innych przedstawicieli rasy człowieczej, są pozostałością po czasie, który spędziła w brzuchu swojej mamy. A wszystko to wynika z powodu używania przez matkę dziewczyny magii zmiany w zwierzęta, która często zmieniała się w kota. Ponieważ Aya-chan znajdowała się w jej brzuchu, magia działała również na nią i tak ona sama, z ludzkiego zarodka stawała się kocim zarodkiem. Po tych kocich przemianach zostały jej nie tylko uszy, które chowa zakładając kokardkę, ale także i charakter. Ale wracając do jej ludzkiego wyglądu… Dziewczyna mierzy sobie 170 cm wzrostu i jest szczupłą istotą. Długie, falowane włosy ma tego samego koloru co kocie uszy - czarnego, ponoć po tatusiu, tak samo wyjątkowo niebieskie oczy. Włosy ma zazwyczaj luźno rozpuszczone, a grzywka jest nierówno ścięta, jakby była poszarpana. Skórę ma bladą, prawdopodobnie wynika to z albinizmu matki. Ma jak na swój wiek bardzo kobiecą budowę - wcięcie w talii, szerokie biodra i średniej wielkości biust. Na co dzień ubiera się w biało czarne barwy. Często, nawet gdy idzie na misję nosi buty na grubym obcasie - nie ma najmniejszych problemów w walce na obcasach. Zazwyczaj nosi też ciemne leginsy.
Charakter
Ayako jest dobrą duszyczką, która najchętniej częstowała by każdego herbatnikami i pomagała każdej napotkanej osobie, bo po prostu tak trzeba. Uwielbia się dzielić i można by wręcz powiedzieć, ze jej życiowym celem jest dzielenie się radością świata. Niektórzy mówią, że jest "dobra do bólu" i w zasadzie nie jest to błędne określenie. Nie potrafi kłamać i lubi każdego, bez wyjątku, nawet jeśli ten ktoś ją skrzywdził. Nie potrafi też być zbytnio zazdrosna, a przynajmniej jak do tej pory nie znalazła się rzecz, której by strasznie potrzebowała. Mimo wszystko jednak zawsze idzie tam, gdzie chce, robi co chce i nikogo się nie słucha, zawsze jednak w granicach rozsądku, a wszystko to wynika z jej kociej części. Tak, kociej, ponieważ dziewczyna nie jest w pełni człowiekiem. Podczas ciąży jej matka użyła wielokrotnie przemiany w kota no i dziewczynie też coś z tego kota zostało. Uwielbia być głaskana i miziana, a zawiązywanie z nią przyjaźni warto raczej nazwać oswajaniem niż poznawaniem człowieka, czy jak to się teraz taką przyjaźń zdobywa. Dziewczyna jest zawsze z początku nieufna do obcych, ale wystarczy coś smacznego, a pierwsze lody przełamane. Jest bardzo ciekawska i tak jak każdy kot uważa, że sen jest święty, a wszystko co widzi jest jej. Nie lubi psów i instynktownie biegnie za światłem lasera czy jakąś włochatą kulką. I chociaż stara się panować nad tymi zwierzęcymi przebłyskami świadomości, nie zawsze jej się udaje. Z tego też powodu, jeśli się wie jak, łatwo nią manipulować, a przynajmniej do momentu, w którym ta nie zda sobie z tego faktu sprawy. Zazwyczaj jest bardzo energiczna, niczym kilkutygodniowe kocię poznające świat. Ktoś mógłby powiedzieć, że jest prostolinijna - jeśli jest obrażona, nie spojrzy na ciebie ani się do ciebie nie odezwie, a gdy jest radosna, biega w kółko jak szalona, więc łatwo rozpoznać jaki ma aktualnie humor. Mimo tego wszystkiego jednak uwielbia ciepłe miejsca i leżakowanie, szczególnie jeśli akurat znajdzie się ktoś, kto ją posmyra po pleckach. Nie lubi zimna i mokrych rzeczy, nie lubi też być brudna i zawsze dba o swój wygląd, jak na każdego porządnego kota przystało. Nie obawia się walczyć, chyba że widzi przeciwnika, który przekracza jej możliwości. Jest mięsożercą i co do tego nie ma wątpliwości, nie obrzydza ją również krew czy polowanie na żywe zwierzęta, chociaż woli jak zrobi to ktoś inny, ponieważ słyszy myśli umierających zwierząt. I chociaż wie, że jest to jej potrzebne do przeżycia, zawsze po usłyszeniu myśli umierającej istoty jest trochę agresywna i obrażona na cały świat. Musi to przetrawić w głowie i upewnić się, czy ta śmierć była potrzebna. Na szczęście mieszkając w mieście rzadko musi tego doświadczać. W życiu najbardziej ceni sobie bliskich i potrafi ich zażarcie bronić. Wierzy w siłę nakama i jest bardzo kochliwa, jednak jeszcze o tym nie wie.
Ekwipunek
bransoletka od mamy
biały wodoodporny pamiętnik od taty
broszka w kształcie muszelki od taty
dwa wakizashi; Długość ostrza wynosi 45 cm i ma barwę ciemnoszarą. Rękojeść wykonana jest ze stali zatopionej w drewnie, aby używanie broni nie powodowało powstawania odcisków oraz skaleczeń. Rękojeść ma wielkość około 1,25 pięści użytkowniczki i jest owinięta ozdobnym, czarnym materiałem z prostym wzorem ze srebrnej nici.
dwie czarne pochwy z pasem na wakizashi, po jednej pochwie na każdym z boków. Pasek ma możliwość założenia na krzyż na plecy wraz z oboma wakizashi, ułatwia to na przykład bieganie. Pochwy mają jedynie srebrne zdobienia u samej góry, którymi jest jeden pasek dookoła pochwy.
skórzana torba wodoodporna
900
Magia
Myśli - magia opierająca się na myślach, a więc także i telepatii, obrazach, wspomnieniach, pamięci oraz informacji przechowywanych przez ludzki mózg. Mag jest w stanie dowiedzieć się właściwie wszystkiego o danej osobie - o czyichś pragnieniach, lękach, historii, zamiarach w danym momencie oraz o czym dana osoba myśli. Magia ta pozwala również utrudnianie ludziom życia - mag myśli potrafi utrudnić skupienie się na czymś bądź usunąć czyjeś wspomnienie.
PWM
Basis - wspaniała pwm, dzięki której użytkownik magii myśli jest w stanie określić, co chodzi innym po głowie. Użytkownik odczytuje to niczym książkę - tekst, czyste informacje, nie są one jednak dokładne. Ilość osób oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
View - kolejna wspaniała pwm, tym razem pozwalająca na odczytanie wizji, a więc czegoś odczytanego za pomocą zmysłów - smaku, węchu, dotyku, wzroku, słuchu. Użytkownik może usłyszeć muzykę, którą aktualnie słyszy dana osoba, poczuć smak zjadanej kanapki czy zobaczyć co dana osoba widzi za oknem. Pozwala zobaczyć coś wszystkimi zmysłami, jednak po "powrocie" do własnego ciała mag myśli jest rozkojarzony przez jedną turę. No i podczas czytania wizji nie jest w stanie panować nad własnym ciałem, a osoba, której wizję czyta nie jest tego świadoma. Potrafi to zrobić tylko podczas odczytywania czyichś myśli i jest wtedy wyłączona z walki.
Transference - mag myśli potrafi również przekazać wizje. Wtedy dana osoba ma odczucie, jakby to kiedyś przeżyła, niczym wspomnienie z dawnych lat. Ilość osób oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
Whisper - mag myśli przekazuje nie tylko wizje, ale także słowa. Może komuś wyszeptać w głowie pomysł. Ilość osób oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM), max 3 słowa
Feeling - Czasami podczas odczytywania wizji przepełnionej ogromnymi emocjami, wpływają one na maga - mogą np. lecieć samoistnie łzy, czy też mag zaczyna uśmiechać się głupkowato. Jest to po prostu związane z empatią, która jest o wiele większa podczas czytania czyichś myśli niż gdyby ktoś o tym zdarzeniu opowiadał.
Wild - Mag myśli czyta zarówno odczucia ludzi jak i zwierząt, jednak u zwierząt wizje te są inne. U psa na przykład są inne kolory, mocniejszy węch i słuch. Ilość istot oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
Population - Mag myśli potrafi równocześnie czytać myśli paru osób, jednak wymaga to wielkiego skupienia. Ilość osób zależna od poziomu. Każdy poziom to +1 osoba. Jeden poziom można wykupić za 10 PD. Aktualny poziom: 1.
Intentions - wystarczy krótkie skupienie się na myślach danej jednostki, aby określić jego zamiary względem innej, jednej jednostki. Aby dowiedzieć się o zamiarach względem większej liczby jednostek, trzeba się dłużej skupić. Umiejki Spokojny Umysł i Bariera Umysłowa blokują tą pwm
Prediction - dzięki swojemu "podsłuchowi" mag myśli zna każdy następny ruch przeciwnika w jakimś stopniu. W końcu aby coś zrobić, trzeba o tym najpierw pomyśleć! Nieznacznie podwyższony Zmysł Walki, jeśli cel jest istotą myślącą.
Verdict - magia myśli pozwala również na odczytanie z umysłu istoty żywej, czy mówi prawdę czy fałsz. Oszukać można przy umiejkach Spokojny Umysł i Bariera umysłowa.
Telepathy - choć wydaje się to oczywiste, warto o tym wspomnieć. Mag myśli potrafi rozmawiać z ludźmi nie odzywając się. Przekazuje danej osobie myśli i wystarczy, że ta osoba pomyśli o tym, co chciałaby powiedzieć, aby mag myśli odebrał informację. Ilość osób oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
Noise - dzięki tej wspaniałej pwm mag myśli potrafi utrudnić komuś wykonywanie czegokolwiek oraz racjonalne myślenie (niczym bardzo uporczywy ból głowy) jednak wymaga to od maga myśli skupienia i przerwania bardziej skomplikowanych czynności (walka, pisanie, mówienie, bieganie). W skrócie telepatycznie zakłóca wykonywanie bardziej skomplikowanych czynności (bieganie, walka, używanie magii). Ilość osób oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
Memorizing - mag myśli jest w stanie zapamiętać wspomnienie wybranej osoby. Wymagane jest zapisać w księdze zaklęć zapamiętane wspomnienia. Wspomnienia widzi tylko wtedy, gdy cel o nich w tym momencie myśli
Reach wszystkie jej umiejętności mają zasięg zależny od poziomu. Każdy poziom to +10 metrów zasięgu. Jeden poziom można wykupić za 10 PD. Aktualny poziom: 1.
Perception - mag myśli jest w stanie skupić swoje myśli na otoczeniu, zwiększając nieznacznie umiejętność percepcji - dostrzega więcej szczegółów i jest mu łatwiej skupić się na wielu rzeczach na raz. Wpływ na umiejętności nieznaczny
Fencer - skupiając się na walce, jest w stanie nieznacznie zwiększyć umiejętności sztuk walki. Wpływ na umiejętności nieznaczny
Defender - skupienie się na obronie pozwala nieznacznie zwiększyć obronę i uniki przed atakami. Wpływ na umiejętności nieznaczny
Vision - dzięki niewielkiemu wpływowi jest w stanie zmienić to, w jaki sposób działają zmysły osób w pobliżu - wydaje im się na przykład, że dziewczyna jest nieznacznie niższa lub że mówi nieznacznie głośniej, bądź że ciasto pachnie nieznacznie lepiej, czy że woda smakuje nieznacznie lepiej niż normalnie. Tylko nieznaczne zmiany, niewpływające na walkę.
Impact - może spróbować zmienić decyzję przeciwnika, “podszeptując” mu inne rozwiązanie. Powodzenie tego zależne od kostki (k10, 10 - powodzenie). Jedna decyzja na post. Jednak nawet przy powodzeniu zaklęcia, wpływ na przeciwnika jest niewielki i może w ogóle nie zmienić jego wyboru
Weakness - może spróbować obniżyć nieznacznie dowolną umiejętność danej osoby wpływając na nią telepatycznie. Zależne od kostki (k4, 4 - powodzenie)
Knowledge - dzięki czytaniu myśli wielu osób nauka przychodzi jej łatwiej. Zmniejsza koszt każdego poziomu umiejętności o 5 PD, pod warunkiem, że czytała myśli osoby posiadającej tą umiejętność na poziomie wyższym niż wykupywany. Długość czytania jest zależna od wykupywanego poziomu (1 lvl - 1 post, 2 lvl - 2 posty, 3 lvl - 3 posty). Musi być również wyrażona zgoda osoby, której czytano w myślach. Przy kupowaniu umiejek musi dać link do posta, gdzie inna postać zgodziła się udostępnić własne myśli
Linguist - dzięki przebywaniu przy osobach używających danego języka jest jej łatwiej się go nauczyć i dzieje się to szybciej, większe postępy w nauce w każdej dziedzinie porozumiewania się międzyludzkiego (czyt. języków)
Tamer - po skupieniu się na danym osobniku (zwierzęciu) jest w stanie zmienić jego nastawienie, na przykład wściekłego wilka jest w stanie przekonać, iż jest miłą osobą i nie należy jej gryźć. Maksymalnie jest w stanie skupić się na 5 osobnikach danego gatunku, nie może jej w tedy nikt przeszkadzać i np. wpływać na te zwierzęta, atakować je itp. Powodzenie zależne od monety, rzut dla każdego osobnika, orzełek - powodzenie. Dotyczy tylko niemagicznych zwierząt. Im więcej zwierząt, tym trudniej. Czy się udało, zależy od MG. Ilość osób oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
Dispersal - może spróbować rozproszyć uwagę przeciwników, dzięki czemu nie zauważą oni jakiegoś elementu otoczenia. Rzut monetą przy każdej osobie osobno, reszka - powodzenie. Ilość osób oraz zasięg zależny od poziomu Reach(PWM) i Population(PWM)
Zaklęcia
Satellite (A) - ciało dziewczyny zaczyna świecić jasno-żółtą poświatą, ona sama zaś musi się skupić. Pozwala jej to na zwiększenie zasięgu swoich myśli, dzięki czemu może czytać myśli ludzi. Zasięg zależny od pwm Reach (aktualny poziom +3 [+30m]). Ilość osób na raz, które moze zlokalizować oraz którym może czytać w myślach zależna od pwm Population (aktualny poziom +3 [+ 3 osoby]) Koszt równy randze zaklęcia. Jeśli jedynie czyta ludzkie myśli, jest w stanie jako tako walczyć, jeśli jednak chce zlokalizować myślami ludzi, nie jest w stanie walczyć, ponieważ wymaga to ogromnego skupienia
Ostatnio zmieniony przez Ayako dnia Pon Mar 06 2017, 19:59, w całości zmieniany 9 razy
Ayako
Liczba postów : 46
Dołączył/a : 10/01/2017
Temat: Re: Kartoteki Podróżującej w czasie Pią Lut 10 2017, 21:43
Gotowe do sprawdzenia.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kartoteki Podróżującej w czasie Sob Lut 18 2017, 13:47
WIP
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kartoteki Podróżującej w czasie Sob Lut 18 2017, 14:54
Historia: Akcept Wygląd: Akcept, acz różnica 1cm wzrostu w metryczce i opisie zanotowana ;> Charakter: Akcept Opisówka: Akcept
Ekwipunek: Jedno słabej jakości wakizashi to 1800 , średniej jakości to 3600, a takiej przeciętnej/lepszej trochę to 7200. Za jedno. Wybierz, którą opcję wolisz. Do tego za wodoodporne rzeczy... a niech będzie 500 Umiejętności: Akcept Umiejętności fabularne: 1. Może określić, acz nie jest to 100% pewności, że to ten. Prędzej grupę języka skojarzy. 2. Ok 3. Ok 4. Hmm... rozdzieliłbym polowanie i przetrwanie w lesie na dwie.
PD: 143/140PD - czyli coś do wywalenia
Magia: Opis: Żadnych wspomnień czy emocji. To obszary magii zakazanych PWM: Basis: Max jedna osoba na raz, tylko ogólne informacje, nie szczegółowe (czyli np. "zaatakuje", a nie "prawy sierpowy w okolice ucha"), max 3 metry od Ayako View: Tylko w trakcie czytania cudzych myśli jest w stanie tego użyć. No i wtedy jest tak jakby nieobecna, więc nic nie robi. Transference: Tylko poprzez dotyk Whisper: Max 1 osoba na raz, raz na 3 posty, max 3 słowa Feeling: Z jednej strony rozumiem i pasuje bardzo dobrze, z drugiej to magia zakazana. Proponuję zrobić coś takiego, że postać jest po prostu empatyczna i potrafi przeżywać te myśli tak, jak osoba, która je posiada. Nie pozwala jednak na czytanie emocji. Wild: Akcept Population: Hmm, dotyczy tylko zaklęć, przy pomocy których może czytać te emocje. I wolałbym inny sposób zwiększania tego limitu. I potraktować go bardziej na zasadzie: "Do tej ilości osób nie ma problemu z rozróżnieniem kto co myśli" Intentions: Dotyczy tylko myśli skierowanych do maga myśli, dodatkowo, ktoś opanowany (spokojny umysł, bariera umysłowa) z łatwością to oszuka. Prediction: Nieznacznie lepszy zmysł walki Verdict: Jak z Intentions Fusion: Czym jest Kanso? Telepathy: Jedna osoba max 5 metrów od Ayako Noise: Działa jak bardzo upierdliwe, zakłócające myśli, jednej osoby w promieniu 5 metrów od Ayako Memori: Nie podoba mi się to PWM. Zbyt mocne jak na PWM. Nie. Memorizing: Okej, tylko na jakiej zasadzie "zdobywa" to wspomnienie? Reach: Dotyczy tylko zaklęć, chyba, że w zaklęciach zapisano inaczej, acz szczerze... nie widzę potrzeby tutaj dodawać takiego akurat fragmentu. Tak jakby ogranicza to później zaklęcia i to dość mocno. Cast: Nie rozumiem :) Czy chodzi tutaj o to, że używając tego PWM, może udać się Ayako stanić komuś naukę zaklęć czy sobie? Perception: Nieznacznie zwiększona percepcja Fencer: Nieznacznie zwiększona zdolność sztuk walki Defender: Nieznacznie zwiększone zdolności obronne i do uników Vision: Tylko nieznaczne, niewpływające na walkę efekty Impact: Na PWM to minimum K10, na 10 powodzenie Feelings: Nie, to magia uczuć Weakness: Hmm... a niech będzie. Knowledge: Czyli, by nauczyć się 1 poziomu nieposiadanej umiejętności z promocją musisz przeczytać myśli kogoś, kto ma tą umiejętność i się na to zgodził przez 1 post, na 2 poziom 2 posty, na 3 3 posty? Jak tak, to po prostu rozpisz tę zależność ładniej, by po prostu nie trzeba się było domyślać i leci akcept ^.^ Sorcerer: Nie, od tego jest umiejętność Support: Co to jest Tsushin? Nie widzę jak magia myśli, miałaby wzmocnić czyjeś umiejętności. Linguist: Akcept Environment: Nie widzę związku z magią myśli Tamer: Dotyczy tylko niemagicznych zwierząt. Im więcej zwierząt, tym trudniej. Czy się udało, zależy od MG. Recognition: Nie, od tego są umiejętności Dispersal: Max 1 osoba na post oddalona o 5 metrów od Ayako. Ranga A: Satelite: Dałbym na tej magii nawet i 50 metrów promienia bazowo, 100 przy większym skupieniu, acz bez dodatkowych kosztów MM. Ale wiadomo, to, że słyszy myśli, nie oznacza, że wie, gdzie ktoś jest. Plus im więcej myśli, tym trudniej je rozdzielić i się skupić na jednej.
Ayako
Liczba postów : 46
Dołączył/a : 10/01/2017
Temat: Re: Kartoteki Podróżującej w czasie Pon Lut 20 2017, 20:30
Wzrost poprawiony
Ekwipunek: biorę dwa za 1.800 = 3.600 + 500 = 4.100. Plus do tego te pochwy, one są wliczone w te 500 czy trzeba doliczyć?
Umiejętności fabularne: Usuwam gotowanie i to przetrwanie w lesie.
PD: Bez umiejki fabularnej powinno się zgadzać.
Magia: jestem ślepa i nie widzę, gdzie jest wspomniane o emocjach. No i z tymi wspomnieniami chodzi o pwm usuwania tych wspomnień, tylko tyle. Jakoś inaczej to opisać?
PWM: Basis -> patrz Reach i Population ;-; No i poprawiłam o tej dokładności. View - poprawione Transference - Done Whisper - Done Feeling - chyba lepiej jest QwQ Population - Jest to pwm z myślą o rozwoju. W sensie, mag i jego magia stają się silniejsi, więc założeniem tej umiejki (i Reach, co tam opisałam) miała być możliwość zwiększenia mocy wszystkich umiejek. If you know what i mean. Intentions - nie bardzo rozumiem jakby to miało wyglądać (podobnie jak z Verdict). W ogóle napisałam od nowa tą pwm ;-; Prediction - Done Verdict - nie bardzo rozumiem jakby to miało wyglądać ;-; Dopisałam o umiejkach Fusion - miało być Basic ;-; Poprawiłam. Telepathy - *patrzy na Reach i Population* nie przejdzie?T-T Albo zmniejszyć to w taki sposób, że zasięg i ilość osób jest mniejsza o połowę (ćwierć ew) niż w pwm Reach i Population? ( trzeba by to chyba nieco lepiej opisać oczywiście) T-T Noise - poprawione Memori - no ok, usuwam. A zaklęcie na tej podstawie mogło by powstać? Memorizing - musi je odczytać w myślach danej osoby, ale pisałeś wcześniej ze magia wspomnień odpada... Chyba, że były by to tylko wspomnienia, które działy się w momencie, gdy dziewczyna odczytała myśli danej osoby. If you know what i mean. Reach - chodziło mi o pwm... Zmieniać czy zostawić? Ta pwm jest z myślą, że z czasem mag i jego magia się rozwija, więc i zasięg pwm po odpowiednim wykupieniu też mógłby się zwiększać. Mogło by może działać podobnie jak Population (tj zwiększać się przy każdym użyciu Satelite za 100 MM, ale o powiedzmy pół metra? Albo trochę mniej?) Cast - u innej osoby i u siebie. Rozumiem, że nie może nauczyć się zaklęć niezwiązanych z magią? Byłoby w ogóle możliwe zaklęcie magii myśli pozwalające na naukę zaklęcia innej magii? Oczywiście odpowiednie koszty i te inne... Perception, Fencer,Defender - o to chodzi, poprawiać coś w zapisie? Vision - dopisane o braku wpływu na walkę Impact - poprawiona kostka Feelings - usunięte ;-; Knowledge - chyba lepiej wygląda ;-; Sorcerer - usunięte ;-; Support - usunięte ;-; Environment - usunięte ;-; Tamer - poprawione Recognition - usunięte ;-; Dispersal - może być odległość o połowę mniejsza niż przy Reach? Jeśli będę mogła ją zwiększać oczywiście ;-;
Zaklęcia: Satellite - na razie nic nie zmieniam, bo mam pytanie. Jeżeli miałaby jednak potrafić w miarę określić gdzie ktoś jest (np jest gdzieś w wysoko, centrum miasta) to jakby to wyglądało?
To chyba wszystko QwQ
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kartoteki Podróżującej w czasie Sro Lut 22 2017, 20:12
EQ: Pochwy są w gratisie :) zostaje 900 Umiejętności fabularne: 1. Może określić, acz nie jest to 100% pewności, że to ten. Prędzej grupę języka skojarzy. 2. 3. Akcept
Linguist: Akcept, ale pamiętaj, że "w każdej dziedzinie" dotyczy tylko tych językowych, ok? Prediction: Akcept, ale jak ktoś mi przyjdzie z płaczem, że jasnowidz, to w razie czego szykuj się na poprawę opisu, by nikt nie myślał, że Ayako za pomocą tego PWM wie wszystko ^.^ Knowledge: Akcept, przy nauce umiejek musisz dać linka do posta, gdzie inna postać zgodziła się udostępnić własne myśli
Fusion:Nie podoba mi się. Zbyt mocne na PWM. Jako zaklęcie coś takiego by przeszło. Memori: Nie widzę teraz tego PWM, ale jeśli polegało na wydobywaniu z myśli czyichś wspomnień, to tak. Memorizing: Ogólnie to raczej potraktowałbym to jako zapamiętanie myśli kogoś. A jak ktoś myślał o przeszłości, to masz wspomnienia. Co ty na to? Ogólnie większa "pamięć" na cudze myśli. Cast: Nie widzę tego. Ani jako PWM, ani jako zaklęcie. To magia myśli, nie nauczyciela/mentora, by jakoś stanić sobie/komuś metody nauki. Dlatego jestem tej PWM na nie. Co do pytania - są metody by się pewnie dało, ale obarczone wielkim kosztem :P Perception,Fencer,Defender: Ogólnie to dopisz, że ich wpływ na umiejętności postaci jest nieznaczny. No i mogą działać jednocześnie :) Nie max 1 na raz Impact: Hmm, dodaj, że na 10 jest powodzenie akcji i cel myśl, że MOŻE inaczej jednak coś zrobi. Bo gdyby to było zawsze to byłoby zbyt OP Tamer: Popraw opis, bo raz jest, że zależy od monety, a raz, że od MG
Basis: Hmm... Ale wtedy, zaklęcia Population i Reach miałyby "poziomy". I zaczynałyby od zera. Każdy poziom to 10m/1 osoba. Koszt 1 poziomu to 10 PD. Naturalnie, przełożyłoby się to na wiele zdolności, w tym PWMki Ayako, gdzie dałem zasięg. Pod spodem są PWMki, których by to dotyczyło. Zanim z nimi ruszymy, ustalmy co z Population i Reach. Część wyżej wymienionych PWM też ma elementy z tego (jak np. ilość istot), to do nich też będziesz mogłą to dodać. Population: Reach: Telepathy: Jedna osoba max 5 metrów od Ayako Noise: Działa jak bardzo upierdliwe, zakłócające myśli, jednej osoby w promieniu 5 metrów od Ayako Dispersal: Max 1 osoba na post oddalona o 5 metrów od Ayako. Transference: Miało być przez dotyk, ale jeśli Reach i Population ruszylibyśmy jako lvl, to można to tu dołączyć
Ranga A: Satelite: To jeszcze nie mogłabyś się poruszać, gdybyś lokalizowała. Ale wtedy miałabyś wybór czy lokalizujesz czy nie. Ta propozycja dotyczy moich nerfów tego zaklęcia
Ayako
Liczba postów : 46
Dołączył/a : 10/01/2017
Temat: Re: Kartoteki Podróżującej w czasie Nie Mar 05 2017, 10:03
*w końcu odrobina czasu* UM fabularne: 1. dopisałam
Ekwipunek: dopisałam hajs
Linguist - dopisałam o tym. Knowledge - dopisałam Fusion - no dobra, kiedyś się po to zgłoszę na zaklęcie @_@ Memorizing - bo w sumie o zapamiętywanie w tej umiejce chodzi. Zmienić coś w opisie? Cast - z bólem serduszka usuwam... Perception, Fencer, Defender - poprawiłam @w@ Impact - nie łąpię jak to opisać, ale chyba wiem o co chodzi XD Tamer - no jest napisane że od MG i monety... A to ma być bez? @o@
Reach, Telepation: niech będą poziomy, podoba mnie się @w@ Dopisałam tam o tych poziomach
Reszta do ustalenia (co zmienić w opisie? Napisać tylko że zasięg i ilość osób zależna od poziomu Reach i Population? o-o). Jaki poziom na start? zero czy pierwszy? Bo z zerowym głupio startować, daj chociaż pierwszy *błaga na kolanach* Albo na zerowym daj 5 metrów i jedna osoba, to to przecierpię jakoś.
Satelite - hmyh. Usunęłam to, że po użyciu zaklęcia nie może walczyć dwa posty, bo skoro może wybrać, czy może się poruszać czy nie, to opcja że po zaklęciu nie moze walczyć wydaje mi sie trochę nielogiczna. I ten nerf spoko, dopisałam.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kartoteki Podróżującej w czasie Pon Mar 06 2017, 20:02
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.