I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię: Emily Pseudonim: brak Nazwisko: Okita Płeć: Piękna Waga: 50 kg Wzrost: 154 cm Wiek: 19 lat Gildia: Szczury Miejsce umieszczenia znaku gildii: - Klasa Maga: 0
Wygląd: Jest to niska dziewczyna z dosyć krótkimi, blond włosami upiętymi w koka. Posiada nieco postrzępioną grzywkę, po bokach zaś kilka kosmków luźnie zwisających w okół twarzy. Oczy koloru złotego, patrzące zza okularów. Postura dziewczyny jest ładna, nie widać żadnych defektów, ani przesadyzmu. Nos niewielki, delikatnie zadarty do góry. Usta ni to jakieś olbrzymie, ni to jakieś małe. Z idealnie zachowaną proporcją względem okrągłej twarzyczki. Mają kolor pastelowego różu. Sama dziewczyna najczęściej pojawia się w granatowym mundurku. Spódniczka, bluzka i czarne zakolanówki. Charakter: Jaka jest Emily? Na pierwszy rzut oka bystra, miła i zabawna dziewczyna. W sumie racja, jest miła, nawet dla ludzi, których nie lubi, ale czasem totalnie przesłodzenie sarkastyczna i wredna. Ale chyba to normalne, że dla niektórych ludzi trzeba. Postawione sobie cele wykonuje bez względu na środki, zdeterminowana urzeczywistnić wszystkie w odpowiedniej kolejności i czasie. Nie ma nic przeciwko oszustwom dopóki ona nie jest na tym poszkodowana, bądź bliska jej osoba. Apropo zawierania znajomości, idzie jej to gładko, ludzie lubią słuchać miłe słowa. Zdaje sobie sprawę, że poplecznicy=siła, ale także im więcej będzie miała ze sobą ludzi, tym większa szansa, że ktoś ją zdradzi. Dlatego lubi się ubezpieczać gromadząc informacje. Tutaj puścić oczko, tam z kimś wypije kolejkę. Nie zawaha się przed zabójstwem... Spokojna, ale gdy ktoś trafi jej czuły punkt potrafi wpaść w szał, załamać się lub zrzucić swoją maskę i w końcu pokazać to co czuje w sobie. Historia: Ludzie za slumsów zawsze mają ciężko. Ale to chyba normalne, życie w trudnych warunkach, bez odpowiedniego wykształcenia, poszanowania praw człowieka, czy po prostu bez pieniędzy. Niektórych takie życie potrafi zniszczyć, a niektórych ukształtować na silnych wojowników swego losu. Kurczę, brzmi jak rozprawka... Historia Emily zaczyna się właśnie w slumsach, gdzie jej matka urodziła malutką dziewczynę o złotych oczach. Kobieta starała się dać swojemu dziecku wszystko co tylko mogła, ale z tym było ciężko. Mimo to udało się im przeżyć. Gdy mała Emily była w wieku 3 lat, pojawił się w ich życiu mężczyzna, który zdecydował się przygarnąć tą niewielką rodzinkę. Dziwne prawda? Oczywiście nie było w tym nic bezinteresownego, przecież w slumsach tyle różnych kobiet, to dlaczego te? Okazało się, że to dawny znajomy jej matki. Minęły cztery lata, a Emily była źle traktowana. Córka owego pana, z pewną pasją uwielbiała uprzykrzać jej życie. Wyzywała na pojedynki, które zawsze ona wygrywała, tylko ona znała zasady. A później wymyślała niezbyt miłe sposoby poniżenia, to w karze, to w samym przytykaniu. Gdy Emi chciała zaprotestować... Matka temperowała ją zdając sobie sprawę, że tylko dzięki ich dobroci, mogą żyć bez poniżenia. Znaczy, takiego poniżenia. Dlatego już od najmłodszych lat wymykała się z domu, by chodź trochę osiągnąć spokój. Poza domem nauczyła się wielu rzeczy, robiła jeszcze więcej, nie miała skrupułów. Tak ukształtował się jej charakter... A jej magia? Nie wiem, czy wspominałam, ale została magiem. Kiedyś trzeba było pokonać tamtą dziewczynę, a także odegrać się na niej. To pragnienie żyło w niej, wybudzając magię polegającą na... Oszustwie i grze fair play. Pierwsza wygrana gra, skończyła się tragicznie. Pokonana zmarła na wskutek wychłodzenia. Podczas tego wszystkiego, Emily w wieku 17 lat uciekła od wszystkiego co jej znane. Znalazła swój nowy dom, w Szczurach.
Umiejętności fabularne: Aktorstwo- posiada wysokie umiejętności dykcji, a także aktorskie. Dobrze panuje nad sobą. Tortury- posiada wiedzę o metodach tortur, i fizycznych, i psychicznych. Dziewczyna ze slumsów- zna wiele ludzi z typowego półświatka. Kojarzy i jest kojarzona. Niektórzy przychylniej patrzą na dziewczynę, kiedyś może im pomogła w zamian za przysługę? Jednak są i ci, którym zalazła za skórę. Umiejętności: Retoryka I, Analityk I, Medytacja I, Broń egzotyczna I, W czepku urodzony I Ekwipunek: Kinji- jest to broń stworzona z myślą o wystrzeliwaniu metalowych lineczek z grotami na końcu. Urządzenie to wykorzystuje ciśnienie powietrza generowane za sprawą mechanizmów, a wystrzelenie następuje po zagięciu odpowiedniego palca. Są 4 linki, każda ma długość 15 metrów, jednak im dalej tym analogicznie mniejsza siła. Wyprostowanie sprawia, że linki zaczynają się zwijać.
Rodzaj Magii: Fair Play Jak sama nazwa wskazuje magia polega na równoważeniu szans. Nie znaczy to jednak o decydowaniu o wynikach. Pasywne Właściwości Magii Fair Play: Passiv- Sama magia zakłada grę bez żadnych oszustw, z równymi szansami dlatego jakiekolwiek oszukiwanie w zasięgu 5 metrów od Emily jest nieco utrudnione. Dziewczyna przy skoncentrowaniu się może wyczuć oszustwa (specjalne tasowanie itd..(zależne od MG, wyczuwa samą obecność oszustwa, że coś jest nie tak)), a przy całkowitej koncentracji nakierować się w sposób jaki dokonuje się oszustwa. Magiczny, czy zwykły, jeżeli jednak zwykły, imaginuje się w jej umyśle sposób dokonania tego. Odpowiednio potężne zaklęcia zwodzące (ranga B i wzwyż) nie zostają wykryte. Fair Play: Piece of Luck- Oglądał ktoś z Was Miraculous? Lady Bug posiadała specjalną umiejętność zmieniania Yo-ya w przedmioty zdalne uratować ją w opresji. Ta PWM Emily potrafi przyzwać drobny przedmiot, który przy dobrym zastosowaniu i odrobinie szczęścia jest w stanie wyrównać szanse. Sam przedmiot trwa do 3 postów, znika po okresie przydatności. Nie przywoła żadnej broni, to, jaki przedmiot przywoła zależy od twojego szczęścia i od MG. Cd 4 postów. Fair Play: Status- Jest to nadanie statusów umożliwiających jakąkolwiek szanse na pokonanie przeciwnika *balans*. Bądź przejęcie statusów przeciwnika, albo nałożenia na tamtego statusów negatywnych. Maksymalnie buff/debuff rangi D. Fair Play: Skill- Wyrównuje poziomy jednej wybranej umiejętności do średniej dwóch osób, zmieni o max. 0,5 poziomu, trwa 3 posty. CD 5 postów (liczone od końca działania). Fair Play- Otóż przed rywalizacją w jakikolwiek sposób, bądź przysięgami, Emily trzymając za ręce dwójkę osób nakłada żelazne zasady, których nie można złamać. Jednak aby to się odbyło warunki przedstawione przez dziewczynę muszą zaakceptować obie strony. Nie ma czasu trwania po zakończeniu rywalizacji jeżeli zostały uznane jakieś założenia ("Jeżeli x przegra, zrobi y") aż dopóki nie zostaną wywiązane. Jednak jest ograniczenie do 1 jeżeli chodzi do aktywnych rozgrywek. Aczkolwiek zawsze istnieje możliwość ominięcia zasad (nie złamania; ominięcia). Fair Play: Magic- Wyrównuje MM do średniej dwóch osób, zmieni o max. 1MM. Emily może wybrać ilość. Osoby muszą być w promieniu 5 metrów. Raz na 3 posty, nie można używać częściej, niezależnie od posiadanych umiejętności. Fair Play: Search- Potrafi pobieżnie rozpoznać szanse kogoś na zwycięstwo. Przy większym skupieniu poznaje liczby randomowych wartości, które mogłyby wpłynąć na grę. Z każdym poziomem analityka zwiększa się ilość poznanych wartości. Fair Play: Look Sprawia, że dwie osoby/organizmy/rzeczy wyglądają tak samo, trwa 1 post. Można odróżnić od oryginału jeśli a) posiada się umiejętność Sokolookiego b) zna się bardzo dobrze oryginał. Cd 4 posty od zakończonego działania. Fair Play: Oponent Jest to PWM wzmacniana każdym lvl Analityka. Służy ono przy odpowiedniej koncentracji nieznacznie pomocy określenia danych na temat wroga, by wiedzieć co trzeba będzie poprawić, by było Fair. W skrócie pomaga określić umki, zaklęcia, poziom MM, statusy. Zaklęcia i MM pomaga Arcymag albo odpowiedni Spell. Fair Play: Rules- Zna zasady, jeżeli to jakakolwiek konkurencja przy chwilce skupienia rozpoznaje jakie panują tam zasady, to samo tyczy się gier. Zaklęcia: Spells [A] Wyrównuje do większej wartości. Da 1-2 zaklęcia na jedno użycie zaklęcie (MG losuje ile i jakie; jak użyjesz więcej razy, do dostaniesz więcej zaklęć). Działa do końca starcia/wydarzenia/misji itp.. A- wyrównuje ilość zaklęć do A 40 PD Dane techniczne [C] W zasięgu 15 metrów Emily przez post zbiera informacje na temat swoich przeciwników. Dowiaduje się ile mają MM, zaklęć na daną rangę, umiejętności i inne tego typu rzeczy. 10 PD Skills [D, C, A] Wyrównuje do większej wartości. Zmienia o maksymalnie 0.5 poziomu dla D i C oraz 1 poziom dla A. CD 5 postów, trwa do 5 postów. D- wyrównuje jeden dział umek C- wyrównuje dwa działy umek A- wyrównuje wszystkie umki 44 PD
6 PD zostaje
Ostatnio zmieniony przez Emily dnia Nie Kwi 02 2017, 14:26, w całości zmieniany 2 razy
Emily
Liczba postów : 62
Dołączył/a : 05/03/2017
Temat: Re: Emily Okita Wto Mar 28 2017, 22:30
chyba wszystko, proszę mi broń wycenić ;p
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Emily Okita Nie Kwi 02 2017, 11:12
CZĘŚĆ OPISOWA
Pytanko szybkie - zgoda na Szczury jest? Jeśli nie, to napisz do Tory ( @Torashiro )
CZĘŚĆ TECHNICZNA
Umiejętności fabularne: Ok Ekwipunek: Proszę o opis i zasadę działania broni.
Magia: Mogę się zgodzić na magię Fair Play albo Not Fair Play. Ale nie obie w jednym. Niestety magia posiada trochę zbyt wielkie możliwości. Musisz więc je zmniejszyć lub dodać do magii jakieś ograniczenie je rekompensujące.
Emily
Liczba postów : 62
Dołączył/a : 05/03/2017
Temat: Re: Emily Okita Nie Kwi 02 2017, 11:56
Zgodę yo mam, wydaje mi się, że poprawione /o chyba, że chodziło Ci, że przy braniu FP mam dodać coś balansujące to tak? Czy chodziło o to, że jeżeli chcę i NFP i FP to muszę coś zabrać do balansu? NFP wezmę kiedyś na drugą magię ;p
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Emily Okita Nie Kwi 02 2017, 13:11
Sama magia Fair Play jest ok. NFP może być na drugą magię kiedyś.
Ekwipunek: Dam ci to za pieniądze początkowe, choć być może nie powinienem. Do walki czymś takim będziesz potrzebować umiejętności "Broń Egzotyczna":
Cytat :
Broń egzotyczna [K] Pozwala posługiwać się broniami nietypowymi, których specyficzne zachowanie uniemożliwia przypisanie ich do jakiejkolwiek kategorii. Potrafisz także zastosować broń w walce w sposób kompletnie nieprzewidywalny. Strzelanie dmuchawką? Wywijanie batem? Szermierka łukiem bądź pochwą miecza? Nic trudnego! Lvl 1 - Wiesz co do czego służy, gdy większość zastanawia się w ogóle co to jest! I na dodatek potrafisz tego użyć! Lvl 2 - Sprawne władanie nietypową bronią to twój atut. Nie masz najmniejszych problemów z władaniem tak specyficznymi brońmi. Lvl 3 - Arcymistrz nietypowych broni. Ze świecą szukać kogoś, kto by ci dorównał we władaniu czymś tak nietypowym.
PWM: 1. Może wyczuwać oszustwa, jednak nie jest to pewne (zależne od MG, wyczuwa samą obecność oszustwa, że coś jest nie tak). Odpowiednio potężne zaklęcia zwodzące (ranga B i wzwyż) nie zostają wykryte. Przy całkowitej koncentracji może rozpracować tylko te zwykłe oszustwa, niemagiczne. Przy czym trwa to dłuższą chwilę (i znowu, jest zależne od MG). Oszukiwanie dookoła niej jest nieznacznie utrudnione. 2. Niet. Niektóre PWM są niezbędne do używania magii, a wyłączenia magii na PWMce ci nie przepuszczę. 3. Nie przywołasz żadnej broni, to, jaki przedmiot przywołasz zależy od twojego szczęścia i od MG. 4. Maksymalnie buff/debuff rangi D. 5. Wyrównuje do średniej dwóch osób, zmieni o max. 0,5 poziomu. CD 5 postów (liczone od końca działania). 6. Ok. Aczkolwiek zawsze istnieje możliwość ominięcia zasad (nie złamania; ominięcia :) ) 7. Wyrównuje do średniej, zmieni o max. 1 MM. Osoby muszą być w promieniu 5 metrów. Raz na 3 posty, nie można używać częściej, niezależnie od posiadanych umiejętności. 8. Ok. 9. Trwa 1 post, można odróżnić od oryginału jeśli a) posiada się umiejętność Sokolookiego b) zna się bardzo dobrze oryginał. CD 4 posty(liczone od końca działania). 10. Nieznacznie pomaga. Acz do określenia zaklęć/MM będzie potrzebny odpowiedni spell lub umka Arcymag.
Zaklęcia: 1. Wyrównuje do większej wartości. Da 1-2 zaklęcia na jedno użycie zaklęcie (MG losuje ile i jakie; jak użyjesz więcej razy, do dostaniesz więcej zaklęć). Działa do końca starcia/wydarzenia/misji itp..
2. Wyrównuje do większej wartości. Zmienia o maksymalnie 0.5 poziomu dla D i C oraz 1 poziom dla A. CD 5 postów, trwa do 5 postów.
Emily
Liczba postów : 62
Dołączył/a : 05/03/2017
Temat: Re: Emily Okita Nie Kwi 02 2017, 14:28
1. Zmieniłam umkę fabularną 2. Dopisałam jeszcze apropo broni, zgodzę się na ponowną wycenę z szczegółami. 3. Pasywki poprawione, jedna usunięta, jedna nowa wskoczyła. 4. Zmienione zaklęcia, niektóre usunięte. Wskoczyło nowe. Chyba tyle x.x
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Emily Okita Nie Kwi 02 2017, 18:37
Tak jak w przypadku Chloe... Post referencyjny bo pojawiły się wątpliwości ze strony innych graczy o to, czy KP została dobrze sprawdzona przez Shiyume (do obecnego momentu). Post powstaje na zlecenie Tory i jak w poprzednim wypadku, jest referencyjny, tj. sprawdzający nie musi brać uwagę zaprezentowanych sugestii. W kolejności PWM/Zaklęć idę kolejnością zaklęć wpisaną już w KP.
Magia "Równoważenie szans". Szczerze powiedziawszy, przydałby się bardziej rozwinięty opis, ponieważ na chwilę obecną jest zbyt rozmyty i nie określa konkretnie, na co magia może wpływać. Takie czepialstwo z mojej strony, ale ta magia jest bardziej skomplikowana jak "równoważenie szans" i może nachodzić na zbyt wiele rodzajów magii w obecnej formie.
PWM 1. Z poziomu PWM nie powinna być w stanie rozpoznawać i rozpracowywać magicznych oszustw wyższych, niż poziom D, poza samym przeczuciem, że coś jest nie tak. Tak więc -> zwykłe oszustwa w pobliżu (3m maks) oraz te do poziomu D mogą zostać wykryte (przeczucie jakiegoś kantu), natomiast wszelkie magiczne wyższe, niż PWM nie mogą zostać rozpracowane. To PWM, nie zaklęcie. 2. Zdecydowanie za mocne na PWM. Nawet przy zmiennych wynikających z umiejętności gracza, przedmiot ma w zamyśle wyrównać szanse w jakiejkolwiek walce, niezależnie od otoczenia i przeciwnika. Poza tym przywołuje znikąd ten przedmiot (wchodzimy w magie przestrzenne), a nie wykorzystuje istniejące już elementy otoczenia czy przedmioty, które Emily posiada. Nawet jeżeli nie można przywołać broni (wchodzimy w magie rycerskie/podmiany), widzę to na minimum C. 3. Nie. To również jest za mocne na PWM, w pierwotnej formie z pogranicza rang A/B. W obecnej propozycji jest zaklęciem rangi D, nie PWM. Maks 2 buffy/debuffy, idąc zgodnie z rozpiską buffów (1 rzecz, 20% od wartości wyjściowej, 2 i więcej -> mniejsza siła). Oraz jakiś czas trwania. 4. Zaklęcie rangi C lub nawet B, bo w magiczny sposób sprawiasz, że ktoś nagle trafi umiejętność walki niezależnie na jakim poziomie, dokładnie określając daną umiejętność, którą chcesz poprawić. Dodałabym, że to ty musisz posiadać daną umiejętność, by móc dokonać czegoś takiego, ale zostawię to w gestii Shiyume. Anyway - za mocne na PWM. 6. Mmm... Nie podoba mi się w tym PWM to, że nie jest określone, co właściwie dzieje się z MM magów. W niewyjaśniony sposób magicznie rośnie lub spada, dlatego w pierwszej kolejności trzeba to określić. Po drugie - co się dzieje, jeżeli ktoś straci MM? Po trzecie - nie uważam, że "fair play" jest w momencie,gdy jedna strona wybiera, co się stanie. Dużo małych zmiennych sprawia, że to PWM jest niedoszlifowane i wymaga edycji mechaniki. 7. Pierwsza część PWM jest ok. Druga, już nie do końca. Zmieniłabym to inaczej, bo ta cześć nic nie mówi ani mi, ani MG. Można się domyślać, ze chodzi o ewentualne zmienne, które mogłyby wpłynąć na walkę, ale... Nie mam pojęcia, o co dokładnie chodzi. Zostawiłabym, że Emily jest w stanie określić raz na walkę własne szanse na wygraną w danym starciu z przeciwnikiem, natomiast każdy poziom Analityka po poście skupienia i obserwacji przeciwnika, pozwala jej ocenić swoje umiejętności względem przeciwnika i obszary, które mogłyby stanowić dla niej zagrożenie oraz ewentualne szanse na powodzenie w starciu. 8. To nie ten rodzaj magii. Zmiana wyglądu nie pozwala w żaden sposób na "zrównoważeniu szans", jak to masz opisane w magii. Jest tylko tzw. feature, który nie ma związku z magia, a jest próbą przepchnięcia kolejnego typu magii - iluzję. Nie mówiąc już o tym, że za silne i nijak ograniczone. 9. Nie. To PWM jest za silne. Idąc przykładami, istnieje na forum magia Informacji, która mogłaby pozwalać uzyskać takie dane jest ograniczona szeregiem nerfów i wymagań względem użytkownika. I też nie daje ona tych wszystkich informacji, jakie są podane w tym PWM. Zdobywanie jakichkolwiek informacji czy rozszerzenie właściwości Analityka jest zbyt mocne na PWM (w obecnym opisie PWM). Sugeruję coś takiego. Wzmacnia umiejętność Analityka/Arcymaga o 0,1 przy ocenie przeciwnika. Zależne od MG czego dodatkowo możesz się dowiedzieć.
Zaklęcia Ogółem opisy tych zaklęć są na kolanie i niedokładne pod względem mechaniki. Przydałoby się je rozwinąć, by nie budziły wątpliwości i głębokiego zastanowienia nad tym, co to zaklęcie w ogóle robi. Szanujmy się i MG swoich. 1. Ogółem to w chwili obecnej to zaklęcie wygląda jak "wylosuję sobie jakiekolwiek zaklęcie z przedziału D-A, dostanę 1 lub 2 losowe zaklęcia i mogę dowolnie z nich korzystać do końca misji/walki/eventu/whatever". Tak troszkę ani to nie jest zbalansowane, ani fair play, a mechanika tego zaklęcia jest krzywdząca dla użytkownika tej magii i dla przeciwnika, pomimo losowości. W chwili obecnej istnieje kilka możliwości na to zaklęcie, ale na pewno nie w taki sposób. Po pierwsze - zaklęcia można użyć tylko w przypadku, gdy przeciwnik jest magiem (bądźmy fair play) oraz posiada zaklęcia danej rangi (z tego co widziałam, w pierwotnej formie było spektrum od D do A) lub niżej. Po drugie - użytkownik magii nie powinien otrzymać możliwości dostania randomowego zaklęcia z całej listy istniejących na świecie magii, a otrzymania zaklęcia, które mechanicznie jest podobne do zaklęcia rangi A lub niżej przeciwnika lub takiego, które może zbalansować zaklęcie przeciwnika (np. magiczną tarczę, która zniweluje jakieś niezwykle upierdliwe zaklęcie/mechanikę przeciwnika). To, jakie zaklęcie trafi się Emily - zależy od MG/sytuacji. Danego zaklęcia (bo nie musi być to zaklęcie A) można użyć 1 (zaklęcia A-B) lub 2 razy (C) lub 3 razy (D) w przeciągu 5 postów od rzucenia zaklęcia, nie zużywając MM. Po tym czasie wchodzi CD 3 postów -> Przykładowa mechanika działania tego typu zaklęć. W skrócie - popracujcie nad mechaniką tego zaklęcia, bo obecnie to ona kuleje i to mocno. 2. Nie. I to głównie ze względu na fakt, ze obecnie to zaklęcie to Arcymag i Analityk w jednym, oba na 3 poziomie (240PD), analizujące wszystkich przeciwników w danej odległości od maga. Sora posiada podobne zaklęcie na C.
Spoiler:
Na swój sposób jest to idealna technika poznawcza organizmów ożywionych, która może trwać przez calusieńki post, a wraz z rosnącym czasem trwania, wzrasta ilość nabytych informacji o targecie. Od razu po aktywacji poznajemy podstawowe informacje, jak imię, nazwisko, wiek, wzrost, czy też wagę osobnika, bądź wszelkie parametry fizyczne, ażeby stopniowo przejść do jego umiejętności fizycznych, kończąc na potencjalnych zdolnościach magicznych. Oczywiście dowiadujemy się także o potencjalnych tatuażach, więc i przynależności gildyjnej osoby. Zaklęcie jednak wymaga skupienia na swoim celu, czy zadaniu, więc uniemożliwia korzystanie w tym czasie z innych technik, zaś dekoncentracja może skutkować przerwaniem pobierania informacji. To samo wiąże się z utratą danego osobnika z pola widzenia. Zaklęcia można także użyć na przedmiotach nieożywionych, dzięki czemu pozyskujemy informacje o nazwie przedmiotu, wymiarach, sposobie jego użycia, właściwościach, czy potencjalnej magiczności artefaktu. Ponadto zaklęcia można użyć na jednym celu, raz na post. W przypadku magii ta technika jest w stanie jedynie stwierdzić, czy przedmiot, bądź osoba ów magię posiada. Zaś w kwestii sposobu użycia przedmiotów – wiedza ta jest w stu procentach zależna od mistrza gry.
Zaklęcie to nie pozwala mu na odkrycie aż tak wielu informacji o przeciwniku, a ma magię stricte pod zdobywanie informacji. Dlatego przy takiej ilości informacji i przeciwnikach... Jestem skłonna powiedzieć, że nie przepuszczę tego zaklęcia w obecnej formie, a jakikolwiek nerf całkowicie zepsuje jego ideę, bo nie powinno dojść do sytuacji, w której zyskujesz tak wiele informacji o przeciwnikach (kilku, nie jednym), tak niedużym nakładem. To nie jest fair play. 3. Ech. Wiecie. Problem polega na tym, że to wyrównanie jest buffem, który wypływa na szalenie dużo zmiennych. Więc spell ten powinien być traktowany jak buff dla maga/tego, kto otrzyma takim buffem. Jak w przypadku pierwszego zaklęcia, rozważcie zmianę mechaniki, bo wciąż pozostają kwestie chociażby zasięgowe, ilości przeciwników, ilości osób, na które tenże buff miałby wpływać, ilość umiejętności, na jakie ten buff wpływa (serio, są gracze, którzy mają po 10 umiejętności). Ewualizacja tych umiejętności nie może przebiegać na zasadzie, że na 5 postów nagle postać zyskuje umiejętności, których nie ma pojęcia nie wydając ani jednego PD. Za 33 MM nagle zyskuje się xxx umiejętności, zachowując xxx PD w kieszeni. W obecnej formie jest to coś rzędu S, nie A.
Emily
Liczba postów : 62
Dołączył/a : 05/03/2017
Temat: Re: Emily Okita Sro Kwi 05 2017, 17:45
Magia Mogę dopisać, jednak poczekam z tym na Shiyume, który chyba jest nieobecny. PWM 1. Nie wypowiem się, czy to za mocne, czy jak. Jednak mag Fair Play raczej powinien odczuwać oszustwa, ale co do reszty zdam się na Shi. 2. Nie, nie sądzę, że to za mocne PWM. Chodziło mi mniej więcej o totalnie dziwny przedmiot, który dopiero w połączeniu umek analityka, percepcji, inteligencji i w czepku urodzony będzie działał tak jak należy, wyrównywał szanse. Chodziło mi o totalnie randomowy przedmiot, który użyty w bardzo dziwny sposób jest w stanie wyrównać. Mogę zmienić, że zmienia randomowy przedmiot, reszta jest w rękach MG. 3. Ja nie proszę o buffy, proszę o statusy, czyli niekoniecznie buffy. Jakieś podpalenie *rzucam tym totalnie randomowo*, albo zmniejszenie kosztu następnego spella, na co wpadnie MG. Albo np większa odporność na grawitacje. 4. Mogę dać losowość, jednak nie za bardzo mi tego usuwać, gdyż to jedna umka, a przy losowości może być coś super, lub coś do dupci. Nie tyczy się to też działów umek, więc takie najmniejsze ogniwo. Równie dobrze mogłabym zmniejszać, ale wtedy chcę wybrane. 5. GDZIE JEST 5? ;-; 6. Fair Play, równe MM jest? Jest. Mogę opisać, że cofa się do otoczenia, albo jest wchłaniane przez otoczenie jakby świat chciał sprawiedliwości. Z dopiskiem, że zbiornik magiczny nie ulega przemianom. 7. Randomowe liczby, po prostu, które są wartościami między innymi jak ilość liczby zaklęć. Nie ma żadnych do tego wskazówek, jednynie jej obserwacje mogą dopasować. Jednak w sumie propozycja mi pasi, nie chcę jednak, by to się ograniczało tylko do Emily. 8. Pojedynek piękności? I ten kto lepiej się zaprezentuje wygrywa ;p 9. Nieznaczna pomoc, kek. Zaklęcia 1. Gadasz, poza tym muszę dodatkowo płacić MM za to well. Jak dla mnie mogę ograniczać, tak jak Don na sanktuarium, że 4 losowe spelle, to ja mogę losowe spelle na rangę. I nie, nie jest to krzywdzące, oboje startują z tą samą ilością zaklęć. Poza tym losowość, nie zawsze trafi się coś zdolnego pomóc w tej chwili. 2. Mogę ograniczyć się do poznawania ilości zaklęć, tyle z mojej strony. 3. Co do zasięgów, zgodzę się i ilości przeciwników. Nie napisałam tego z góry, by móc uzupełnić, nie wykreślać. Well, ja tam tego nie chcę traktować jako buff, ale jak kto woli. Jeżeli Ci to nie pasuje, wolałabym wyrównywać do mniejszych wartości :)
W skrócie, chciałabym poznać opinię Shi, Tory i ewentualnie innych przyszłych technicznych :), dlatego wstrzymam się z wprowadzaniem poprawek na kogoś, kto będzie dłużej zajmował się moją postacią.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.