Liczba postów : 296
Dołączył/a : 11/12/2016
| Temat: Melody Nie Sty 01 2017, 20:03 | |
| I T E M S Y- Spoiler:
- Pierożek z Migdałkiem:
- jest to pieróg ruski, który ma w środku migdał. Kiedy zostanie zjedzony wówczas ktoś musi powiedzieć jej przy najbliższej okazji coś miłego i dodatkowo zwiększa nieznacznie szczęście(zależy od MG jak długo). Po zjedzeniu go Pierożek odnawia się przez 6 godzin. Pierożka można dać komuś innemu za pozwoleniem Melody. Jeżeli Pierożek został podgrzany przed zjedzeniem efekt szczęścia jest znacznie dłuższy.
- Glany:
- Glany o metalowej podeszwie. Pozwalają poruszać się po metalowych powierzchniach zapewniając do nich kompletną przyczepność. Czy to ściana, czy sufit. By przyczepność działała, Melody musi używać zaklęć. Każde zaklęcie sprawia że buty są "Naładowane" pozwalając w ciągu 3 postów od ostatniego rzuconego zaklęcia na korzystanie z ich funkcji przyczepności.
- Sacred Relict Kanibal:
W formie nieaktywnej jest broszką w kształcie ludzkiej czaszki. Aktywowany przemienia się w tasak rzeźnika, którego rękojeść wykonana jest z ludzkiej kości Poziom 1 - W dłoniach Melody pojawia się tasak. Jest on bardzo ostry oraz niezależnie od umiejętności, Melody jest mistrzem we władaniu nim. Poziom 2 - W dłoniach Melody pojawia się tasak. Jest on bardzo ostry oraz niezależnie od umiejętności, Melody jest mistrzem we władaniu nim. Tasak nie ma również problemu z cięciem niemagicznych zbroi i innych form obrony, byle jak najszybciej dostać się do ofiary i zabić ją. Sam w sobie tasak wykazuje pewną "Żądzę krwi" co sprawia że czasami zbacza z obranego przez Melody kursu by zadać gorszą i cięższą ranę. Aktualnie posiadany. Wymagania: Drapieżca lvl 2 Poziom 3 - W dłoniach Melody pojawia się tasak. Jest on bardzo ostry oraz niezależnie od umiejętności, Melody jest mistrzem we władaniu nim. Tasak nie ma również problemu z cięciem niemagicznych zbroi i innych form obrony, byle jak najszybciej dostać się do ofiary i zabić ją. Sam w sobie tasak wykazuje pewną "Żądzę krwi" co sprawia że czasami zbacza z obranego przez Melody kursu by zadać gorszą i cięższą ranę. Jeśli Melody zginie, straci przytomność lub w inny sposób będzie niezdolna do dalszej walki, a SR było aktywne, samo przedłuży się o 3 posty a tasak zacznie lewitować by samemu wyeliminować ofiarę. Wymagania: Drapieżca lvl 3 Poziom 4 - W dłoniach Melody pojawia się tasak. Jest on bardzo ostry oraz niezależnie od umiejętności, Melody jest mistrzem we władaniu nim. Tasak nie ma również problemu z cięciem niemagicznych zbroi i innych form obrony, byle jak najszybciej dostać się do ofiary i zabić ją. Sam w sobie tasak wykazuje pewną "Żądzę krwi" co sprawia że czasami zbacza z obranego przez Melody kursu by zadać gorszą i cięższą ranę. Jeśli Melody zginie, straci przytomność lub w inny sposób będzie niezdolna do dalszej walki, a SR było aktywne, samo przedłuży się o 3 posty a tasak zacznie lewitować by samemu wyeliminować ofiarę. Picie krwi sprawia że Melody odzyskuje moc magiczną. Ilość odzyskanej mocy zależy od "zadowolenia" tasaku. Zależy więc w pełni od MG Wymagania: 2 umiejętności na poziomie 3 Poziom 5 - W dłoniach Melody pojawia się tasak. Jest on bardzo ostry oraz niezależnie od umiejętności, Melody jest mistrzem we władaniu nim. Tasak nie ma również problemu z cięciem niemagicznych zbroi i innych form obrony, byle jak najszybciej dostać się do ofiary i zabić ją. Sam w sobie tasak wykazuje pewną "Żądzę krwi" co sprawia że czasami zbacza z obranego przez Melody kursu by zadać gorszą i cięższą ranę. Jeśli Melody zginie, straci przytomność lub w inny sposób będzie niezdolna do dalszej walki, a SR było aktywne, samo przedłuży się o 3 posty a tasak zacznie lewitować by samemu wyeliminować ofiarę. Picie krwi sprawia że Melody odzyskuje moc magiczną. Ilość odzyskanej mocy zależy od "zadowolenia" tasaku. Zależy więc w pełni od MG. Za każdego zabitego a następnie zjedzonego gracza lub ważnego NPCa, czas działania SR wzrasta na stałe o 1 post oraz ilość MM rośnie na stałe o 10. By zwiększyła się ilość MM, SR musi być aktywne w momencie pożerania ofiary Wymagania: Zabić gracza lub ważnego NPC
W R Ó Ż K A- Spoiler:
Jest to wróżka, która lata, ale nie posiada żadnych zdolności bojowych. Może jednak używać magii wzmocnienia. Limit jej punktów magicznej mocy wynosi 50MM. i posiada zdolności. C - Wzmacnia siłę, szybkość i wytrzymałość postaci o 20% na czas 3 postów. D - Leczy obrażenia rangi D w jeden post, rangi C w 3 posty, a rangi B w 5 postów. Do użycia raz na 5 postów więc efekt nie kumuluje się. PWM - Faceci w promieniu 10 metrów od Melody czują do niej nieco większy popęd seksualny, wydaje im się atrakcyjniejsza i bardziej chcieliby z nią robić zboczone rzeczy. Jednocześnie Melody odczuwa to samo do facetów w promieniu 10 metrów od niej. Nie jest to wielka zmiana jednak i na pewno nie jest to kontrola umysłu. Relacje Nanayia Mistrzyni GH, darzy ogromnym szacunkiem. Klick! Adam Arclight Spotkany na evencie Dona w opuszczonym. Molestował Melcie i ogólnie był idiotą. Nie lubi, zabić poderżnąć gardło. Klick! Chain Spotkana w Sanyi, uważana za nieco zbyt beztroską. Mel widziała jej przeciachanie na pół. Kilck! Minevra Spotkana w Sanyi, wiedźma z kotem, lata na miotle. Kilck! Pheam Spotkała go w Sanyi, znaczy jego klona, gdy ten walczył z Jeanem. Ochraniała Red, bo nic lepszego nie miała do roboty. Ale czy ochroniła? Wszyscy umarli.Kilck! Irina Ezra Mejiro Ro Welt Jester Pace Dax Gołomp
|
|