Umiejętności:
Sprinter [1], Skrytobójca [1], Sportowiec [1].
Fabularne:
Unaffected - czy to przez silną wolę, narastającą apatię, czy skłonność do ignorowania sygnałów dotyczących potrzeb organizmu, Aurvina w mniejszym stopniu czepiają się wszelkie nałogi i uzależnienia, choć zależy to oczywiście od spożycia, czy długości kontaktu. Nieco słabiej odczuwa też różne swoje dolegliwości - o ile już coś go dopadnie, na co także szanse są nieznacznie zmniejszone.
Clearance - bieganie niezwykle podnosi chłopaka na duchu. W ten sposób pozbywa się on jednej części problemów, gubiąc ją za sobą, drugą ignoruję, a na całą resztę w trakcie swoich maratonów zdolny jest zwykle znaleźć rozwiązanie. Bieg dodaje pewności siebie, poprawia humor, pozytywnie wpływa na nastawienie i wzmaga procesy myślowe, co potencjalnie może pozytywnie wpłynąć na powstawanie w głowie nowych pomysłów. Wszystko to pięknie działa, dopóki bieganie nie jest ucieczką na oślep pod ogromną presją tego, co grozi ze strony zagrożeń czających się za plecami.
Allergy - gdy w miejscu pobytu Leitera w ostatnim czasie posługiwano się iluzją, bądź magią umysłu, jego organizm jest zdolny do wyczuwania tego, reagując pojawieniem się na plecach dreszczy. Odruch ten jest każdorazowy, pojawia się nawet przy najmniejszych działaniach iluzjonistycznych. Pozostawia nieprzyjemny dyskomfort i może przyczynić się do podniesienia magowi ciśnienia związanego z narastającą złością i obrzydzeniem. Nie zapewnia żadnej odporności. Wyczuwanie użycia magii umysłu następuje po trzech postach lub fabularnych dziesięciu minutach, lecz nie przerywa jej działania. Ślady magii umysłu można spostrzec nawet po tygodniu (dla rangi A) od momentu, w którym możliwe stało się jego wykrycie. W przypadku rangi B są to trzy dni, C - jeden dzień, D - godzina, PWM - kwadrans.
Dodatkowe:
- opanował metody tropienia i zna sposoby na śledzenie bez zbędnego zwracania na siebie uwagi;
- gdy staje się to konieczne, uskutecznia dobrze opanowaną przez siebie sztukę szybkiego przemieszczania się - jest wprawny w bieganiu przez i między przeszkodami stającymi na drodze;
- wielokrotnie zdarzały mu się mniej lub bardziej przymusowe zajęcia praktyczne z podstaw walki wręcz, posługiwania się sztyletem i rzutów przeznaczonych do tego nożami;
- zna Hargeon od podszewki, nie ma uliczek, czy zaułków, w których jeszcze się nie pojawił;
- na lewym ramieniu ma niegroźną już i mającą poniekąd sentymentalną wartość, podłużną bliznę, pamiątkę po Flannie, którą ciągle maskuje i ukrywa przed światem dzięki magicznym zdolnościom.