HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Bard




 

Share
 

 Bard

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Bard


Bard


Liczba postów : 49
Dołączył/a : 24/09/2012

Bard Empty
PisanieTemat: Bard   Bard EmptyNie Gru 18 2016, 19:04

Imię: Jaehaerys
Pseudonim: Bard
Nazwisko: Bardson
Płeć: Mężczyzna
Waga: 70 kg
Wzrost: 175 cm
Wiek: 20 lat
Gildia: Lamia Scale
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Szyja
Klasa Maga: 0

Wygląd:
Jaeharys jest mężczyzna średniego wzrostu. Waży siedemdziesiąt kilo. Jego włosy są koloru jasnego fioletu, są dość długie i sięgają mu prawie pasa. Oczy koloru niebieskiego bacznie obserwują świat spod jego krzaczastych brwi. Z tyłu szyi posiada znak gildii Lamia Scale, który jest koloru czarnego. Jego ubiór jest bardzo charakterystyczny, bowiem zwykle ubiera się w czerwony płaszcz ze złotymi wstawkami, pod który zakłada biały bezrękawnik oraz czarne płócienne spodnie. Na głowie znajduje się brązowy kapelusz z piórkiem. Na dłoniach nosi skórzane rękawiczki, które zdejmuje tylko do gry na instrumentach. Zawsze ma też  przy sobie torbę oraz lutnię.
Charakter:
Bard jest bardzo towarzyskim człowiekiem. Nie cierpi samotności i zawszę dąży do tego, aby z kimś przebywać. Jest zdolny zaczepić nieznajomego na ulicy, byle miał z kim rozmawiać. Dlatego też lepiej czuje się w miejscu, gdzie jest bardzo dużo ludzi. Jest optymistą i często się uśmiecha, praktycznie patrzy na świat przez różowe okulary. Z tego powodu ciężko mu ogarnąć powagę sytuacji. Rzadko kiedy odczuwa strach, ponieważ jest zbyt głupi żeby zorientować się, że powinien w tym momencie uciekać i ratować życie. Jest bardzo wierny, ale z drugiej strony strasznie szybko się do kogoś przywiązuje. I każdemu chce pomóc. Dlatego często ma konflikty wewnętrzne. Uwielbia grać i śpiewać i robi to praktycznie cały czas.
Historia:
Jaehaerys urodził się w małej wiosce na południu Fiore. Jego matka była niezwykle urodziwą wieśniaczką, która popełniła błąd i pewnej nocy, po wypiciu kilku kufli piwa, ugięła się pod czarem pewnego Minstrela i pozwoliła mu zajrzeć pod swoją sukienkę. Efektem tej chwili zapomnienia, był oczywiście Jaehaerys. Matka wychowywała go sama, bo jak można się było domyśleć, artysta nie pojawił się już więcej w okolicy. Dorastał na wsi, pomagając swojej matce przy uprawie ich rodzinnego pola. W miarę jak rósł, jego matka zaczynała słabnąć, aż w końcu któregoś deszczowego dnia po prostu umarła. Potem dowiedział się, że była to jakaś nieuleczalna choroba… Jaehaerys został więc ze swoimi dziadkami, Ci jednak nie akceptowali wnuka z nieprawego łoża i wkrótce wypędzili go z gospodarstwa. Piętnastoletni ówczas chłopak, nie miał innego wyboru jak opuścić wioskę… Udał się na północ i w końcu trafił do wielkiego miasta. Tam tułał się bez większego celu, aż w końcu przez przypadek natrafił na Targ, gdzie odbywał się jakiś festiwal – tam właśnie po raz pierwszy miał do czynienia z muzyką i do razu zdał sobie sprawę, że chce to w życiu robić. Udało mu się zaciągnąć do trupy trubadurów. Od tamtej pory podróżował z nimi po całym kraju, ucząc się rzemiosła i zbierając sławę. Wkrótce, kiedy ludzie mówili Bard, mieli na myśli właśnie Jaehaerysa. Jego talent zaczął przyćmiewać innych trubadurów, z którymi podróżował, więc został on przez nich wyrzucony z gromady i znowu musiał się tułać… Ale i tym razem, nie na długo. W pewnej gospodzie spotkał maga, który uświadomił Jaehaerysa, że ten również posiada ten niezwykły dar. Nieznajomy zaprosił go do gildii Lamia Scale, aby kontynuował swoją przygodę wśród innych ludzi posiadających taki talent. Bard od razu się zgodził.

Umiejętności fabularne:
- Zna język Minstrel
- Potrafi bardzo dobrze pływać
- Zna się na rybach
Umiejętności:
Support [1], Mentalista [1], Obszarowiec [1];
Ekwipunek:
- Lutnia
Rodzaj Magii:
Magia Barda – wykorzystuje ona muzykę do wspomagania osób z drużyny Barda, lub do debuffowania wrogów. Może zarówno wpływać na umysł człowieka, jak i na fizyczne aspekty. Pieśni i melodie mogą mieć różne działania, np. wpływać na pogodę, czy też na samopoczucie człowieka. Należy pamiętać, że przy pomocy tej magii można również zadawać obrażenia. Efekty wywołane przez tą magie nie mogą nachodzić na magie zakazaną.

Pasywne Właściwości Magii
- Widzialne dźwięki – Bard może zobaczyć dźwięk w formie fali rozchodzącej się od jego źródła. Im dalej znajduje się źródło, tym szersza i słabsza (w sensie gorzej ją widać, jest rozmazana itp.) jest fala, przez co trudniej określić gdzie dokładnie się znajduje. Max do 50 metrów. Musi się skupić, aby je dostrzec. W zatłoczonych miejscach bardzo ciężko wychwycić poszczególne fale.

-  Ciszej/Głośnie – mag potrafi pogłośnić, lub wyciszyć wybrany przez siebie dźwięk.  Nie da się wygłuszyć całkowicie, jeden na raz i musi znajdować się blisko Barda.

- Słuch absolutny – jest to trwała pamięć pewnych specyficznych właściwości dźwięków, akordów czy tonacji, która umożliwia ich rozpoznawanie bez odwoływania się do dźwięku wzorcowego. Dlatego mag potrafi w stu procentach odtworzyć usłyszaną za ledwie raz pieśń.

- Instrumentalista – Bard potrafi grać na praktycznie każdym istniejącym instrumencie muzycznym. Nawet jeśli po raz pierwszy spotka się z jakimś nowym instrumentem, nauczy się nim posługiwać w bardzo krótkim czasie.

- Śpiewak – Bard potrafi dowolnie zmieniać siłę, barwę oraz skale swojego głosu. W dodatku słychać go o wiele głośniej i nie potrzebuje mikrofonu, ani innych tego typu rzeczy. Dzięki tej umiejętności, może również udawać głosy innych ludzi (ale nie są one perfekcyjnie takie same), lub odgłosy zwierząt, maszyn itp.

- Rzeczy – mag może przyzwać dowolny instrument, na którym już grał. Aby dopisać następny instrument do listy, trzeba zagrać na nim fabularnie. Jeden instrument na raz.
Instrumenty:
Flet, Lutnia, Gitara, Saksofon, Okaryna;

- Repero – jeśli ktoś zniszczy jego instrument, mag może natychmiast go naprawić kosztem 5 MM.

- To be continued – Kiedy Bard wychodzi z tematu, lub kończy misje, zaczyna rozbrzmiewać specjalna muzyka.

Zaklęcia:

Ranga B:
The Rains of Castamere
Deszcze Castamere to pieśń opisująca upadek rodu Reyne z Castamere. Ród ten był jednym z najważniejszych i najpotężniejszym chorążym pewnego rodu w kraju o którym już nikt nie pamięta. Ich władca  był  jednak słabym i nie potrafił wymusić posłuszeństwa, więc wkrótce stał się obiektem kpin i żartów, a cały ród chylił się ku upadkowi. Gdy zmarł, władze objął jego syn. Chciał odbudować świetność swojego rodu, a pierwsze co zrobił w tym kierunku to wymuszenie posłuszeństwa od swoich chorążych - szczególnie chciał zniszczyć ród Reyne, który tak bardzo ich upokorzył. Zebrał więc potężną armię i najechał na zamek Castamere oraz zabił wszystkie osoby, nie tylko z rodu Reyne, lecz również całą służbę, aż zamek pozostał całkowicie opuszczony. Pieśń powstała, aby przypomnieć wszystkim, jak kończą wrogowie tego rodu.

Kiedy bard odgrywa ów utwór, działa on na przeciwników w sposób demotywujący. Obniża ich chęć do walki, zaczynają nawiedzać ich czarne myśli, przeceniają oni możliwości swoich przeciwników, mają ochotę rzucić broń i się poddać. Wydaje im się, że nie mają szans wygrać. Nawet jeśli jakimś cudem, będą w stanie walczyć, ich ciała będą ociężałe i ciężko im się będzie skupić. Efekt trwa 3 tury po skończeniu odgrywania pieśni (1 post). Jeśli przeciwnik będzie posiadał Barierę Umysłową, zaklęcie zadziała słabiej.

Lullaby of Woe-
Piosenkę tą często śpiewały babki niegrzecznym dzieciom, aby je przestraszyć. Bardowi spodobała się ona i używa jej jako zaklęcia. Działa ona na przeciwników Jaehaerysa. Wywołuje ona u nich niewyobrażalne uczucie strachu i paniki. Przypominają sobie najgorsze rzeczy z ich życia, nie są wstanie skupić się na walce ani niczego takiego. Z czasem dochodzą halucynacje, które ukazują im ich najgorsze koszmary. Człowiek musi wtedy walczyć nie tylko z samym sobą, ale również z wytworami swojej wyobraźni. Efekt gra trzy tury po zakończeniu ogrywania pieśni (1 post). Jeśli przeciwnik będzie posiadał Barierę Umysłową, zaklęcie zadziała słabiej.

Rick roll – Stara ale bardzo dobra piosenka. Kiedy grana jest przez Barda, wywołuje u wroga całkowitą konfuzje. Jego ciało robi całkowicie co innego, niż ten chciał zrobić. Np.  miał ciąć Cię w nogę, ale nie wiadomo dlaczego jego ciało zaczyna tańczyć i robi salto w tył. Działa to na wszystkich wrogów na obszarze czterech metrów. Trwa 2 posty. Jeden post przerwy od następnych pieśni.

Ranga C:

Epic sax guy – Bard usłyszał ten fragment w jakiejś karczmie i od razu mu się spodobała. Kiedy gra to na swoim magicznym saksofonie, wszystko co robi on i ludzie z jego drużyny staje się epickie. Dlatego podnosi morale i ogólne zadowolenie towarzyszy. Z tego powodu ludzie nawet w złym stanie fizycznym i emocjonalnym mogą walczyć dalej. Nie odczuwają ani bólu ani zmęczenia tak długo jak trwa zaklęcie. Trwa dwa posty. Jeśli ktoś był wcześniej w złym stanie, po dezaktywacji pieśni zemdleje lub będzie wycieńczony.

Stronger then you – Kiedy Bard odgrywa tą piosenkę, każdy z jego towarzyszy dostaje premię do umiejętności Wytrzymałość i Siłacz w wysokości +0,5 lvl umiejętności. Max do 3,5 lvl.

Binary suns- muzyka alternatywna nie ma aż takiego powodzenia w Fiore, ale to się Jaehaerysowi spodobało. Granie tej piosenki zwiększa umiejętności Skrytobójca oraz Joker o pół poziomu. Nie może podnieść umki ponad lvl 3,5.

My Heart Will Go On - Bard odgrywa tą piosenkę na flecie i wszyscy w okolicy są tak wzruszeni, że nie wytrzymują i płaczą. Przypominają im się ich najpiękniejsze wspomnienia z życia itp. itd. Trwa dwa posty. Działa na sojuszników i wrogów.

Ranga A:

Baby- Piosenka jakiegoś zagraniczonego artysty, która z niewiadomych przyczyn wywołuje u ludzi bardzo negatywne uczucia. Kiedy gra ją Bard, dzięki magicznemu wzmocnieniu, zadaje ona przeciwnikom obrażenia. Najpierw wybiera jednego wroga, na którym skupi się zaklęci. Kiedy gra zaczyna go strasznie boleć głowa (pierwszy post), przez co bardzo trudnie jest im się na czymś skupić, lub wykonywać jakieś czynności. Potem zaczynają dochodzić obrażenia wewnętrzne, zaczyna krwawić z uszu, oczu i z ust (drugi post działania). Przesłuchanie całej piosenki może doprowadzić nawet do zawału serca, lub zniszczenia organów wewnętrznych (trzeci post). Pozostałe osoby, które słyszą piosenkę, są bardzo zdenerwowane na Barda i próbują go uciszyć. Zasięg 20 metrów, przeciwnik musi się w nim cały czas znajdować.
Ogólnie działa to tak dlatego, że zasłyszany dźwięk rozchodzi się po całym ciele przeciwnika, wywołują ogromne wibracje. Trwa 3 posty.


Ostatnio zmieniony przez Bard dnia Wto Gru 20 2016, 14:49, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3889-skarbonka-barda https://ftpm.forumpolish.com/t3685-bard https://ftpm.forumpolish.com/t4457-zbior-tworczosci-barda#92723
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

Bard Empty
PisanieTemat: Re: Bard   Bard EmptyPon Gru 19 2016, 00:44

Piękne. Naprawdę piękne KP. My heart will go on tak mnie wzruszyło, że płaczę z tego wzruszenia. Naprawdę podnoszące humor KP. I jeszcze ten avek. Czysta poezja. Śpiewana!

Umki fabularne i zwykłe ok.

Magia - dopisz, że efekty wywoływane przez magię barda nie mogą nachodzić na magie zakazane.

PWM
Widzialne dźwięki - do 50m odległości od Barda. Musi się skupić na falach, by je dostrzec, a w bardzo głośnych miejscach wszystko zlewa się ze sobą.
Ciszej/Głośnie - dźwięk musi być blisko Barda oraz nie zagłuszysz go całkowicie. Tylko jeden na raz.
Słuch absolutny - jest ok.
Instrumentalista - jak wyżej.
Śpiewak - Może naśladować głosy innych ludzi, ale nie jest to perfekcyjne odtworzenie ich głosu, a podobieństwo.
Rzeczy - Pod tym PWM powinna zaleźć się lista instrumentów, na jakich już Bard grał. PWM rozszerza się wraz z nowymi instrumentami, na których zagrał Bard. Z Zaklęć widzę Flet, Saksofon, Lutnię. Dopisanie do PWM nowych instrumentów nie kosztuje PD, a zagrać na instrumencie należy fabularnie (dostaniesz w łapke, pożyczysz, brzdękniesz kilka razy i masz). Plus możesz przyzwać jeden przedmiot na raz.
Repero - 5MM za naprawę.
To be continued - Jest epickie.
Multi tasking - nie zgadzam się na to PWM. Możliwość rzucania dwóch zaklęć daje dopiero kontrola na poziomie 3, a i nie mogą one wymagać dodatkowych przygotowań. W twoim wypadku przygotowaniem jest gra na instrumencie.

Zaklęcia

B

The Rains of Castamere - Odgrywasz tą pieśń 1 post. Umiejętność Bariery Umysłowej osłabia zaklęcie.
Lullaby of Woe - jak wyżej.
Rick roll - Jest ok. Po skończeniu grania nie możesz zaśpiewać kolejnej piosenki przez 1 post.

C
Epic sax guy - Zaklęcie trwa 2 tury, jednak sojusznicy, którzy poprzednio byli w złym stanie (wycieńczeni, ranni), mdleją.
Stronger then you - Bonus o pół rangi umiejętności dla obu umek. Maks 3,5 lvl umiejętności.
Binary suns - same.
My Heart Will Go On - działa zarówno na sojuszników, jak i wrogów, choć Bard wydaje się być niewzruszony pięknymi tonami wychodzącymi spod jego fletu.

A

Baby (tego nawet nie odsłuchałam...) - Wybierasz jednego przeciwnika w maksymalnym zasięgu 20m, który otrzyma największe obrażenia. Reszta, która słyszy twoją piosenkę, automatycznie chce zamknąć twoje usta na wieki. Do maksymalnych obrażeń przeciwnik musi się znajdować w tych 20m. Piosenka trwa 3 posty. W pierwszym wywołuje ogólny rejdż, a u wybranej osoby pojawia się ból głowy i problemy z koncentracją, przy drugim zaczyna się krwawienie, przy trzecim dochodzi do poważnych obrażeń wewnętrznych.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Bard


Bard


Liczba postów : 49
Dołączył/a : 24/09/2012

Bard Empty
PisanieTemat: Re: Bard   Bard EmptyPon Gru 19 2016, 20:12

Poprawione :D Faktycznie przesadziłem z tym PWM, więc zostało wywalone.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3889-skarbonka-barda https://ftpm.forumpolish.com/t3685-bard https://ftpm.forumpolish.com/t4457-zbior-tworczosci-barda#92723
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

Bard Empty
PisanieTemat: Re: Bard   Bard EmptyWto Gru 20 2016, 02:01

Dopisz do rzeczy, że możesz przyzwać jeden instrument na raz, a do Widzenia fal, ze w zatłoczonych miejscach bardzo ciężko ci wychwycić poszczególne fale.
Reszta jest ok. Daj znać na SB/PW jak wrzucisz te kosmetyczne poprawki i będzie akcept.

Edit: Akcept.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Sponsored content





Bard Empty
PisanieTemat: Re: Bard   Bard Empty

Powrót do góry Go down
 
Bard
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.