Liczba postów : 29
Dołączył/a : 20/11/2016
| Temat: Crystal Kingdom Wto Gru 13 2016, 15:11 | |
| Posiadane Magie: Kryształu Opis Magii: Kryształu - Magia polegająca na tworzeniu, niszczeniu i manipulowaniu kryształami. W przypadku Alexa nie ma jednego rodzaju kryształu jaki tworzy, chociaż jeden jest domyślny. Co rodzaj kryształu, to nieco inne jego "parametry". Zaklęcia są rozróżniane poprzez dodanie odpowiedniego przedrostku do nazwy zaklęcia, który określa kolor kryształu, czyli: Violet, Scarlet, Verdant, Azure, Shiny. Rodzaje Kryształów:* Ametyst (Violet) - Domyślny kryształ, który służy do każdego zaklęcia. Jego naturalna forma jest twarda jak stal i potrafi być nieco ostrzejsza niż stal. Statystyki tego kryształu są zależne od rangi zaklęcia. Ametyst charakteryzuje się fioletową barwą. * Rubin (Scarlet) - Kryształ, który może być znacznie ostrzejszy niż Ametyst i inne odmiany kryształów. Jego minusem jest to, że nie nadaje się do tworzenia skomplikowanych kształtów, więc nie utworzymy z niego nawet miecza, a jedynie proste kolce lub ostrza. Tworzenie Rubinu wymaga też więcej Mocy Magicznej, więc ilość tworów z Rubinu zawsze będzie mniejsza. Rubin da się rozpoznać po szkarłatnej barwie. Obrażenia spowodowane przez Rubin wystają poza ramy rangi zaklęcia, lecz ilość tworów spada. * Szmaragd (Verdant) - Kryształ, który tworzy się najszybciej, niemalże błyskawicznie, ale za tę cenę traci na wytrzymałości i zasięgu tworzenia. Jest koloru zielonego. Szybkość tworów i samego tworzenia się ich wzrasta poza ramy zaklęcia, lecz wytrzymałość tworów i zasięg ich działania/tworzenia spada. * Szafir (Azure) - Wyjątkowo twardy rodzaj kryształu. Potrafi wytrzymać i zablokować więcej, jednak tworzy się znacznie wolniej. Ten rodzaj kryształu ma barwę niebieską. * Diament (Shiny) - Najbardziej niesamowity kryształ, który jest twardszy, tworzy się szybciej, jest ostrzejszy, ma największy zasięg i... jest najdroższy w kosztach Mocy Magicznej. Zaklęcia z wykorzystaniem Diamentu wykraczają poza swoją rangę, lecz są aż dwa razy droższe! Diament charakteryzuje się delikatnie białawą barwą. Posiadane PWM:* Crystal Heart - Z powodów niezależnych od Alexa stało się tak, że aktualnie nie posiada on serca, a zamiast niego ma kryształ - Ametyst wielkości pięści. Dzięki magii służy on jak serce, więc jest poniekąd magicznym narzędziem. Spełnia wszystkie funkcje serca, chociaż nie bije. Krew pompuje za pomocą Mocy Magicznej. Ametyst jest twardy jak stal, ale to nie sprawia, że nie da się go zniszczyć. Byle pęknięcie na nim sprawia, że Kryształowe Serce zaczyna coraz słabiej działać. Jeżeli Alexander nie wyda 30 MM na naprawę kryształu, to zwyczajnie umrze w przeciągu pięciu tur. Z każdą turą Alex słabnie o 20%. Całkowite przepołowienie lub zniszczenie Kryształowego Serca równa się ze śmiercią. Kryształowe Serce da się zatrzymać jedynie zniszczeniem lub utratą całej Mocy Magicznej. Zablokowanie MM nie przerywa działania serca. * Fueled by Magic - Alexander już raz umarł, więc jego energia życiowa została wyczerpana. Aktualnie jego ciało jest generatorem Mocy Magicznej i tylko dzięki niej funkcjonuje. To ona napędza serce. To znaczy, że im mniej MM, tym gorzej jest z Alexem. Nie może szastać Mocą Magiczną na lewo i prawo, gdyż jej całkowity brak równa się zgonowi. 60MM+ - Stan Alexandra jest zupełnie normalny. Nic się u niego nie zmienia. 59MM - 40MM - Wszelkie zdolności fizyczne Alexa zostają osłabione o 20%. Czuje się lekko osłabiony, zaczyna mu szumieć w uszach. 39MM - 20MM - Wydolność Alexa spada o połowę. Wszelkie fizyczne aspekty są o 50% słabsze. Lekko kręci mu się w głowie, wzrok lekko rozmazuje, w uszach szumi. 19MM - 10MM - Ciało Alexandra działa na jedynie 25% swoich możliwości. 9MM - 1MM - Alexander zazwyczaj w tym momencie mdleje, lecz jeżeli przed utratą MM był w dobrej kondycji fizycznej (nie zmęczył się bardzo czymś innym oprócz utraty MM), to MG może zdecydować, że zachowuje przytomność. W tym momencie jest zupełnie wycieńczony. Z trudem sam chodzi. 0MM - Śmierć. Kryształowe Serce przestaje pracować, więc przestaje też być generowana Moc Magiczna. Alexander umiera. Wszelkie zaklęcia blokujące Moc Magiczną w ciele nie zabijają Alexa, gdyż serce korzysta pasywnie z MM i to ze znikomej ilości. * No Life - Brak energii życiowej równa się z tym, że wszelkie potwory żerujące na niej oraz magie polegające na wysysaniu jej nie działają. Alexander nie ma energii życiowej, więc jest odporny na wszystko co na niej bazuje. * Creator - Jak przystało na maga posługującego się kryształem - Alex potrafi tworzyć kryształ rodzaju Ametyst. W formie PWM jest on twardy jak stal i nieznacznie ostrzejszy. W tym przypadku może tworzyć dowolny przedmiot, który nie przekracza rozmiarem piłeczki do tenisa stołowego. Da się również pokryć kryształem przedmiot, który nie przekracza tego rozmiaru. Taki twór wytrzymuje jedynie trzy tury, a później rozpada się na drobne, nieco ostre okruszki. Tworzenie kryształu z poziomu PWM jest bardzo powolne, więc nikogo tym nie zaskoczymy. Tworzyć możemy jedynie na własnej dłoni, a aby pokryć coś kryształem, to trzeba niemalże tego dotykać palcem. Nie da się pokryć kryształem materii organicznej, ani magicznych przedmiotów. Nie da się też tworzyć miniaturowej broni. * Destroy - Jak umie tworzyć, to umie też niszczyć kryształ. Wystarczy myśl, a dowolny twór rozpada się na... no właśnie. Albo nieszkodliwy pył, który może najwyżej wlecieć w oczy ze skutkiem podobnym do piasku, albo rozpada się na drobne jak wióra okruszki, które są ostre. Zniszczyć na odległość da się jedynie cały twór, więc nie zniszczymy kawałka jednego kolca z trzech, a jeden kolec z trzech w całości. Aby zniszczyć dowolne miejsce kryształu, należy go dotykać. Da się nawet ułamać jego kawałek jakby był kruchszy niż suche drzewo. Wszystko dzięki temu PWM. Da się niszczyć jedynie własne twory. * Manipulation - Było tworzenie, było niszczenie, więc czas na manipulację. To PWM potrafi wpływać na twory Alexa, ale także kamienie szlachetne naturalnego pochodzenia. Wystarczy dotyk, a z prędkością odpowiednią dla PWM możemy zmienić kształt dowolnego kryształu czy np. diamentu. Oczywiście dzieje się to powoli, więc im większy twór, tym więcej zajmie nam to czasu, zatem wartość bojowa jest zerowa. W możliwości tego PWM wchodzi również oczyszczanie kryształów i kamieni szlachetnych ze skaz oraz nieczystości, jednak jest to proces jeszcze wolniejszy, praktycznie ślimaczy. * Expert - Lex jest ekspertem w dziedzinie kryształów i kamieni szlachetnych. Rozpozna gołym okiem nawet z drugiego końca rynku fałszywe klejnoty. O ile je dostrzeże. Wszelkie magiczne podróbki musi najpierw dotknąć, aby móc określić czy rzeczywiście są fałszywkami. Posiada również wiedzę na temat wszystkich rodzajów klejnotów i drogocennych kamieni. * Illuminate - W ciemnych miejscach niezbędne jest światło, więc Alex postanowił nauczyć się tworzyć świecące kryształy. Wytworzenie takiego trwa około trzydziestu sekund, a jest on wielkości dłoni.Świecący kryształ jest barwy fioletowej i daje światło o takiej samej sile, jak pochodnia, lecz ze względu na fioletową barwę rozświetla nieco słabiej. Taki kryształ w ręce będzie świecił tak długo, jak go trzymamy, lecz pozostawiony w jakimś miejscu lub podarowany komuś będzie świecił przez trzy tury, a później zgaśnie i popęka na tysiące kawałków. W dodatku taki kryształ poza rękami Alexa świeci z nieco mniejszą siłą. Kryształ nie jest w stanie oślepić kogokolwiek. * Levitate - Twory Alexa są tworami magicznymi, więc czemu by nie móc ich kontrolować? Przedmioty do wielkości dłoni mogą być dowolnie unoszone w powietrzu. Nie nadają się do bojowych akcji, gdyż ich szybkość i siła są znikome. Zasięg ich kontroli to dwa metry od ciała. Jednocześnie da się kontrolować trzy twory. PWM typowo do sztuczek i zabawy. * Lens - Na jednym ze swoich oczu Alex tworzy małą soczewkę, której zadaniem jest oczywiście zwiększenie zasięgu widzenia. Widzimy nieco dalej, lecz mamy problemy z wyraźnym widzeniem bliżej tym okiem. Soczewkę da się utrzymać ile się chce, lecz zniszczenie jej powoduje lekkie łzawienie oka przez jedną pełną turę. Problemem takiej soczewki jest jeszcze to, że wszystko wydaje się być delikatnie fioletowe, więc ciężej odróżnić kolory. * Sense - Wystarczy chęć, a Alexander potrafi w promieniu dziesięciu metrów wykryć klejnoty, kryształy oraz drogocenne kamienie bez określenia kierunku. Wykryje nawet pył i okruchy, lecz jedyna wiedza, to ta, że znajdują się w pobliżu. * Dust to dust - Im więcej pyłu i kawałków kryształu na polu bitwy, tym lepiej. Alex potrafi wykorzystać cały pył i kawałki kryształów, które są nie dalej od niego niż trzy metry, aby przyśpieszyć wykonywanie zaklęć. Im więcej wykorzysta, tym mniej będzie musiał stworzyć, więc zaklęcie zostanie użyte szybciej. Maksymalnie przyśpieszyć da się tworzenie o 10 sekund, a czas określa MG. To PWM nie przekroczy 0,5 Lvl'a Kontroli przepływu magii. * Crystal Finances - Za każde zarobione 25.000 klejnotów, dostaje 1MM (PWM Nagroda) (Aktualny bilans 3.000/25.000) Zaklęcia D: Zaklęcia C:Dust (Możliwe do wykonania z: Ametyst, Rubin, Diament)- Spoiler:
W ręce Alexandra tworzy się niemalże natychmiastowo kryształ wielkości piłki do tenisa. Dopóki się nie skorzysta z drugiej części zaklęcia jest on zwyczajną, gładką kulą Ametystu. Jednak użycie drugiej części polega na tym, że kryształ "wybucha", zmieniając się w fioletowy pył. Pył utrzymuje się w powietrzu przez trzy tury i rozciąga się w średnicy pięciu metrów od miejsca "wybuchu". Działa jak zasłona dymna, gdyż jest na tyle gęsty, że nic nie widać w nim i przez niego. Wejście w pył sprawia, że nasze oczy zaczynają łzawić i piec nas. Podobnie jakbyśmy mieli w nich piasek, lecz nieco łagodniej. Wersja Rubinowa: Kolory zmieniają się na szkarłatne. Średnica zmniejsza się do czterech metrów. Zasłona trwa dwie tury. Poruszanie się w niej powoduje drobne skaleczenia na skórze - jedynie delikatne zadrapania, które przez ilość są uciążliwe. Dodatkowo poruszanie się w pyle z Rubinu wywołuje mocne pieczenie w oczach. Wdychanie pyłu powoduje pieczenie dróg oddechowych oraz kaszel. Reszta niezmienna. Wersja Diamentowa: Kolory zmieniają się na delikatnie białawe. Zasłona trwa cztery tury, a zasięg to średnica sześciu metrów. Poruszanie się w niej powoduje delikatne zadrapania, a oczy mocno pieką. Wdychanie pyłu powoduje pieczenie dróg oddechowych oraz kaszel. Koszt zaklęcia jest podwójny. Reszta niezmienna. Arrows (Możliwe do wykonania z: Ametyst, Rubin, Szmaragd, Diament)- Spoiler:
W powietrzu nad głową Alexa tworzą się trzy kryształowe "sople" o długości 90 centymetrów. Są niesamowicie ostre i unoszą się w powietrzu bez możliwości ich dokładnej kontroli. Da się je przesunąć gdzieś na bok w zasięgu dwóch metrów od nas, ale nie jest to błyskawiczne, ani nie mają wielkiej siły. Prawdziwym ich celem jest wystrzelenie w wybrany przez Lexa cel. Alexander może wystrzelić je w dowolnej ilości. Ich szybkość jest porównywalna do strzału z łuku. Siła również jest podobna. Ich zasięg właściwy to 10 metrów. Po przekroczeniu tego zasięgu drastycznie zwalniają i ledwo dolatują do 15 metrów. Nie są samonamierzające, więc trafiają w punkt obrany przez Alexa. W stanie gotowym do wystrzału mogą utrzymać się przez całą tą samą turę, w której zaklęcie zostało użyte. Po utknięciu, czyli wytraceniu całej szybkości zmieniają się natychmiast w pył. Wersja Rubinowa: Kolor zmienia się na szkarłatny. Tworzą się jedynie dwa "sople". Ich zdolność penetracyjna jest na poziomie zaklęcia C+. Zasięg właściwy to 7 metrów, po przekroczeniu drastycznie tracą na prędkości i dolatują maksymalnie do 10 metrów. Reszta niezmienna. Wersja Szmaragdowa: Kolor zmienia się na zielony. "Sople" są dosyć kruche - wytrzymałość na poziomie zaklęcia D. Ich szybkość jest jednak na poziomie zaklęcia C+. Reszta niezmienna. Wersja Diamentowa: Kolor zmienia się na delikatnie biały. "Sople" mają siłę penetracji i szybkość na poziomie C+. Ich zasięg to 13 metrów, a po przekroczeniu zmierzają zwalniając jeszcze 5 metrów, aż do 18 metrów. Koszt zaklęcia jest podwójny. Reszta niezmienna. Barrier (Możliwe do wykonania z: Ametyst, Szafir, Szmaragd, Diament)- Spoiler:
Maksymalnie trzy metry przed Alexandrem w przeciągu trzech sekund wyrasta ściana z kryształu o szerokości trzech metrów, wysokości dwóch metrów i grubości dziesięciu centymetrów. Ściana ta potrafi zablokować dwa ataki rangi D albo jeden C. Blokuje jedynie fizyczne ataki, ale również pochodzenia magicznego. Wszelkie telekinezy, iluzje, ataki umysłowe działają normalnie. Bariera ta utrzyma się trzy tury, a następnie rozpadnie na kawałki. Wersja Szafirowa: Kolor zmienia się na niebieski. Czas tworzenia to dziesięć sekund. Wytrzyma cztery ataki rangi D i dwa C. Po czterech turach rozpada się. Reszta niezmienna. Wersja Szmaragdowa: Kolor zmienia się na zielony. Ściana pojawia się natychmiast. Wytrzyma dwa ataki rangi D lub osłabi jeden atak rangi C do D. Utrzymuje się przez dwie tury. Reszta niezmienna. Wersja Diamentowa: Kolor zmienia się na delikatnie biały. Ściana pojawia się natychmiast. Wytrzyma dowolną ilość ataków rangi D, trzy C i osłabi B do rangi C. Po czterech turach rozpada się. Koszt zaklęcia jest podwójny. Reszta niezmienna. Trap (Możliwe do wykonania z: Ametyst, Diament)- Spoiler:
Alexander po aktywowaniu tego zaklęcia potrafi pod swoją stopą, pod ziemią (tylko ziemią. Kamień, beton, kostka czy inne takie nie przejdą) stworzyć kwadratową płytkę o bokach po 25cm. Jedno użycie zaklęcia to dwie płytki, które można stworzyć w przeciągu jednej tury. Płytki utrzymują się pod ziemią do momentu aktywacji albo ich zniszczenia. Stanięcie na takiej płytce wiąże się z tym, że nagle nasza stopa zostanie przebita kolcem grubości dwóch palców aż na wylot - kryształ natychmiast zaczyna obejmować stopę rannego, aby go przygwoździć do ziemi. Takie przygwożdżenie wymaga nieco siły, aby się wyrwać (Siłacz lvl 1). Ewentualnie można wykopać płytkę i biegać z nią w nodze, chociaż będzie ona spowalniać. Wersja Diamentowa: Kolor zmienia się na delikatnie biały. Aby się wyrwać należy mieć Siłacza lvl 2. Reszta bez zmian. Zaklęcia B:Floor (Możliwe do wykonania z: Ametyst, Szafir, Diament)- Spoiler:
W średnicy 5 metrów od aktualnej pozycji Alexandra ziemia pokrywa się w przeciągu 3 sekund cienką na centymetr warstwą fioletowego kryształu. Nie byłoby to nic niesamowitego, gdyby nie to, że każdy kto stanie na krysztale stanie się jego ofiarą - kryształ zwyczajnie stara się pokryć wszystko nowe co dotknie go. Wspina się na maksymalnie 40 centymetrów do góry i chwyta natychmiast. Aby poruszać się po nim należy mieć sporo siły w nogach (Siłacz lvl 1), a i tak każdy krok to niesamowity wysiłek i walka z chwytającym gruntem, więc ledwo robimy krok. Jeżeli ktoś jest naprawdę potężny (Siłacz lvl 2), to nie zostaje zupełnie spowolniony. Każdy krok czy nawet bieg to ten sam efekt. Zatrzymanie się na takim krysztale sprawi, że ten będzie wędrował co raz wyżej. Jedna pełna tura zatrzymania się, to 20 centymetrów w górę okrycia kryształem. Gdy kryształ pokryje ponad kostkę, to trzeba mieć naprawdę wiele siły (Siłacz lvl 2,5), by się wyrwać. Pokrycie całych 40 centymetrów nóg wiąże się z tym, że należy mieć nadludzką siłę (Siłacz lvl 3), aby wyrwać się z niego. Kryształ utrzymuje się na ziemi przez 2 tury. Kryształ wokół schwytanej osoby, o ile nie wyrwie się przed końcem zaklęcia, utrzymuje się jeszcze dodatkową turę, lecz jest osłabiony (wymagany poziom siłacza -1 od normalnej wersji zaklęcia). Wersja Szafirowa: Kolor zmienia się na niebieski. Pokrywa ziemię w średnicy 5 metrów w 15 sekund. Wspina się 5 centymetrów na turę w górę. Maksymalnie pokrywa 15 centymetrów w górę. By się po nim poruszać należy mieć Siłacza lvl 1,5, a spowolnienie jest o 50%. Pokrycie ponad 5 centymetrów w górę wymaga Siłacza lvl 2, aby się wyrwać. Pokrycie ponad 10 centymetrów wymaga Siłacza lvl 2,5, aby się wyrwać. Pokrycie powyżej 10 centymetrów wymaga Siłacza lvl 3, aby się uwolnić. Reszta niezmienna. Wersja Diamentowa: Kolor zmienia się na delikatnie biały. Pokrywa ziemię w średnicy 10 metrów w przeciągu 7 sekund. By się po nim poruszać należy mieć Siłacza lvl 2, a spowolnienie jest o 45%. Pokrycie ponad 5 centymetrów w górę wymaga Siłacza lvl 2,5, aby się wyrwać. Pokrycie ponad 10 centymetrów wymaga Siłacza lvl 3, aby się wyrwać. Po zakończeniu działania zaklęcia o ile osoba była schwytana w momencie jego końca, kryształ przytrzymuję ją przez dodatkowe dwie tury bez osłabienia kryształu. Reszta niezmienna. Zaklęcia A:Golem (Możliwe do wykonania z: Ametyst, Szafir, Diament)- Spoiler:
W promieniu pięciu metrów od Alexa tworzy się w przeciągu dziesięciu sekund kryształowy golem. Golem ma 2,5m wzrostu i ma humanoidalne kształty. Zamiast lewej dłoni ma kolec, a prawa jest zwyczajną pięścią. Golem Waży... wiele zapewne jakieś kilkanaście ton. Nie może biegać, a jedynie chodzić - jego prędkość jest taka, jak zwyczajnego człowieka, który spaceruje niezbyt pośpiesznie. Golem jest potężny (Siłacz i Łamacz Kości Lvl 3), ale również wolny w swoich atakach (Joker -1). Jest zupełnie odporny na wszelkiego rodzaju broń oprócz obuchowej, która w starciu z Golemem jest jednak o 50% mniej efektywna. Golem potrafi wykonywać niezbyt skomplikowane polecenia (wypowiedziane) Alexandra i potrafi zapamiętać szereg czterech takich poleceń, więc można przekazać mu krok po kroku co ma wykonać. Nie oddali się na odległość większą niż 100 metrów od Lexa - osiągając granicę zatrzyma się, jakby trafił na magiczną barierę. Wyciągnięcie go poza zasięg sprawi, że ten natychmiast zawróci, by tylko znaleźć się w zasięgu Alexandra - porzuci wszelkie wykonywane polecenia, aby tylko znaleźć się w zasięgu. Gdy już znajdzie się w zasięgu, to będzie kontynuował wykonywanie poleceń. Jeżeli golem znajdzie się poza zasięgiem Alexa przez PONAD jedną turę, to rozpadnie się. Golem utrzyma się trzy pełne tury, a później rozpada się na drobny pył. Wersja Szafirowa: Kolor zmienia się na niebieski. Golem tworzy się jedną pełną turę. Jest odporny na wszelakie fizyczne obrażenia, także obuchowe. Utrzyma się cztery pełnych tur od zakończenia tworzenia. Reszta niezmienna. Wersja Diamentowa: Kolor zmienia się na delikatnie biały. Golem jest odporny na wszelakie fizyczne obrażenia, także obuchowe, Utrzyma się pięć pełnych tur i działa na zasięgu 200m. Reszta niezmienna. >PODGLĄD - BEZ TEGO DUŻEGO KRYSZTAŁU NA PLECACH< Zaklęcia S:Zaklęcia SS: Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Ostatnio zmieniony przez Amethyst dnia Pią Sty 13 2017, 16:57, w całości zmieniany 1 raz |
|