First topic message reminder :Dzień dobry!
- Asteria napisał:
- Wynik zabaw fabularnych:
[link]
Asteria - prawo do zmiany magii wraz ze zwrotem PD za zakupione uprzednio zaklęcia. Wymieniając magię na start możesz wykupić wszystkie zaklęcia, jednak te rangi B będą dopiero dostępne do użytku po rozegraniu 1 fabuł, a te rangi A po rozegraniu 3 fabuł. Jedyny wyznacznik jest taki, że magia musi dotyczyć jakiegoś aspektu związanego z broniami. Mogą być ogółem bronie, może być specjalizacja w samych mieczach, etc. Droga wolna
No więc nawiązując do powyższego o to nad czym chce tu popracować:
Biały zbrojmistrz – polega na dowolnej manipulacji bronią białą za pomocą magii. Dzięki temu użytkowniczka może zmieniać kształt posiadanej broni, może je powielać a także posiada pełną kontrolę nad tym co stworzyła w obrębie działania jej magii.
Aby móc posługiwać się magią, dziewczyna musi mieć stały kontakt z bronią macierzystą, bądź jej tworem.
Zaklęcia:- Zmiana kształtu [D]Z posiadanej przez Asterię broni (obecnie katany) może ona stworzyć dowolny rodzaj broni. Warunkiem stworzenia nowej broni jest konieczna znajomość przez użytkowniczkę danego rodzaju oręża, które chce stworzyć oraz obecność wykorzystanych w nim materiałów. Jesli wcześniej ma możliwość trzymać w dłoni broń po raz pierwszy – będzie mogła ją stworzyć dokładnie taką samą i o tych samych właściwościach
W tworzonych broniach muszą zostać wykorzystane materiały z których stworzony jest pierwowzór (w chwili obecnej jest to posiadana przez Asterię katana), czyli nie może stworzyć broni z samej stali lub samego drewna, jeśli to taką właśnie posiada. (Przykładowo posiadając katanę, może ją zmienić w naginatę czy nunchako, jednak nie zmieni jej w shuriken, senbon czy bicz)
Asteria nie musi umieć posługiwać się daną bronią, aby móc ją stworzyć
Nie może stworzyć całkiem nowego rodzaju broni, jednak może połączyć te rodzaje, które zna, aby stworzyć coś oryginalnego
Broń stworzona przez Asterię nie może być dłuższa niz 1,80m
Asteria może tworzyć broń z kategorii broni białych.
broń obuchowa, np. maczuga, młot bojowy, buzdygan, nunchako etc
broń obuchowo-sieczna, np. topór, czekan, berdysz etc
broń obuchowo-kłująca, np. morgensztern, wekiera, nadziak etc
broń tnąca–broń sieczna, np. miecz, szabla etc
broń kłująca, np. włócznia, szpada, sztylet etc
broń tnąco-kłująca, np. halabarda, nóż bojowy etc
- Zmiana struktury [D]Zaklęcie umożliwia zmianę ogólnej struktury broni. Dzięki temu Asteria może zmanipulować dowolną broń (zarówno stworzoną jak i wcześniej posiadaną) w zakresie jej wyglądu
Do jego wykonania niezbędny jest kontakt fizyczny
Przykładowo:
- może sprawić, że broń się wydłuży, skróci, pogrubi, lub będzie węższa (długość maksymalna 2m)
- może sprawić, że broń będzie wyglądała na szklaną/drewnianą/stalową, jednak w rzeczywistości będzie to jednak ta sama broń. Przykładowo zwykła katana, której ostrze wyglądać będzie na szklane/drewniane będzie miała stalowe ostrze.
- Powielenie [C]Zaklęcie sprawia, że bronie mnożą się za każdym razem o obecną ilość. Przy każdym użyciu zaklęcia z jednej robią się dwie (czyli od jednej broni mamy kolejno 2->4->8->16-> etc)
W przypadku broni, która w danej chwili jest trzymana, można z niej wyciągnąć kolejne. W przypadku broni która gdzieś leży/wisi/leci, powielone bronie pojawiają się po bokach pierwszej.
- Tworzenie [C]Zaklęcie to jest połączeniem powielenia oraz zmiany kształtu, jednak z tym wyjątkiem iż pierwotna broń pozostaje bez zmian
KontrolaZaklęcie jest rozwinięciem PWMki o tej samej nazwie. Pozwala Asterii na kontrolowanie swojej broni bez konieczności jej dotykania.
Na każdy poziom zaklęcia, jest to inny dystans:
Kontrola [D] - może władać swoimi broniami w promieniu 5m wokół siebie przez 3 posty
Kontrola [C] - może władać swoimi broniami w promieniu 10m wokół siebie przez 3 posty
Kontrola [ B] - może władać swoimi broniami w promieniu 15m wokół siebie przez 3 posty
Kontrola [A] - może władać swoimi broniami w promieniu 20m wokół siebie przez 3 posty
PWMUkrycie - Asteria może ukryć broń w dowolnej części ciała, dzięki czemu nie musi cały czas nosić miecza przy pasie, ale i również może mieć to zastosowanie taktyczne w walce. Schowanie i wyciągnięcie w przypadku miecza trwa dokładnie tyle samo ile trwa schowanie go do pochwy. Oczywiście użytkowniczce nie robi to krzywdy, ani nie przeszkadza w poruszaniu się. Proces ukrywania, bądź wyciągania broni ze swojego ciała może i dziwne wygląda, jednak dla dziewczyny jest on całkiem naturalny. Jeśli broń chowana była ostrzem w stronę skóry – tak też będzie się pojawiać i odwrotnie. Za pomocą woli Asteria jest w stanie wyciągnąć tylko ok 10cm broni (szerokość dłoni, tak aby było za co złapać), tak samo z ponownym chowaniem.
Dotyczy tylko jednej broni i to nie stworzonej przez magię właścicielki
Kontrola - Dziewczyna może dowolnie lewitować broń przez siebie stworzoną promieniu 1,5m wokół siebie. Odesłanie broni poza zasięg sprawia iż dziewczyna traci nad nią kontrolę.
Utrwalenie - Po przelaniu w broń odrobiny swojej magii dziewczyna może sprawić że broń przez nią stworzona nie zniknie w przypadku zużycia całej swojej magii, bądź wyjścia z zasięgu. Taka broń zniknie dopiero po świadomym wycofaniu zaklęcia.
Max 2 bronie na raz +1 za każdy poziom Kontroli przepływu magii
Lokalizacja - Asteria dobrze wie w jakim położeniu znajduje się każda jej broń i w jaki sposób jest użytkowana, nawet poza zasięgiem. Zawsze będzie w stanie znaleźć broń, w której jest odrobina jej magii.
Zlokalizowanie swojej broni wymaga chwili skupienia.[/b]