I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię: Kazuma Pseudonim: Nazwisko: Yagami Płeć: Mężczyzna Waga: 72 kg Wzrost: 185 cm Wiek: 18 Gildia: brak Miejsce umieszczenia znaku gildii: brak Klasa Maga: Mag 0
Wygląd: Wysoki i szczupły chłopak. Jego twarz ma ostre, męskie rysy, które nadają mu poważnego wyrazu twarzy. Włosy średniej długości w kolorze brązowym, których grzywka opada na rdzawe oczy, których kolor zmienia się na niebieski, kiedy Kazuma korzysta z magii wiatru. Ubrany na co dzień w czarną koszulę, którą wypuszcza z spodni i nie zapina dwóch górnych guzików. Na to nakłada marynarkę w kolorze ciemno niebieskim. Dżinsy są trochę jaśniejsze od marynarki, ale również niebieskie. Do tego na stopy zakłada czarne buty, podobne do lakierków.
Charakter: Nie posiada on zbyt skomplikowanej osobowości. Jest człowiekiem szczerym do bólu co też często ściąga na niego kłopoty, a jednocześnie sam oczekuje szczerości od innych. Nie nawiązuje żadnych głębszych znajomości z osobami które mają skłonności do oszukiwania go. Co do samego zachowania wobec przyjaciół to stara się im pomagać i wspierać ich, jednak za nim coś zrobimy pomyśli nad tym dwa razy. Woli nie ryzykować swoje życia dla innych i sam nie oczekuje tego w zamian.
Jego ulubioną muzyką jest rock. Potrawą natomiast ramen. Ulubiony kolor, niebieski, a także zielony. Jego idealna dziewczyna to niska, ruda osóbka, która pomimo miłej aparycji, potrafi przywalić.
Historia: Urodził się w mieście Crocus, gdzie też wychowywał się pod czujnym okiem swoich rodziców. Nie miał żadnych niesamowitych przygód, a jedynie proste życie dzieciaka, który większość czasu spędzał na dworze bawiąc się w magów i gildie. Jedyne co go wyróżniało od innych dzieciaków było to że bardzo lubił przesiadywać na pobliskim wzgórzu, kiedy to wiał silniejszy wiatr.
Pierwsze oznaki posiadania mocy magicznej ukazały się kiedy to chłopiec nie mógł dosięgnąć zabawki z segmentu. Starał się ją dosięgnąć ze wszystkich sił, aż w końcu na oczach jego rodziców ta uniosła się w powietrzu i powędrowała do rąk chłopca. Dorośli od razu podjęli decyzje że muszą oddać chłopca do jakiegoś maga na nauki odstaw, aby ten nie zrobił krzywdy sobie i innym. Na szczęście brat ojca chłopca był magiem w gildii Fairy Tail. I to właśnie do niego został wysłany na trzy lata nauki. W wieku lat piętnastu ukończył nauki u niego i zaproponowano mu dołączenie do gildii wróżek. Jednak ten szybko odrzucił propozycje, po czym zabrał swoje rzeczy i odszedł. Czemu to zrobił? Sam do końca nie wiedział. Może po prostu nie był gotowy? A może podświadomie nie podobała mu się tamtejsza atmosfera. Ważne jest to że zdecydował się zostać niezrzeszonym magiem. Przez następne trzy lata, aż do dziś prowadził życie samotnika. Jednak co raz częściej rozmyślał o tym, jakby to było gdyby dołączył do jakieś gildii, lub temu podobnemu tworowi.
Umiejętności: -Geniusz Magiczny - poziom 1 -Arcymag - poziom 1 -Samotny Wilk - poziom 1
-Meteorolog - Naogól przewiduje pogodę na następny dzień po przez obserwacje chmur i wiatru, jednakże nie zawsze musi mu się to udać.
-Survival - Kazuma wiele podróżował, co miało na niego swoisty wpływ. Mianowicie wie jak rozpalić ogień przy pomocy patyków i/lub kamieni, jak powinno się budować proste schronienie, jak określić, gdzie jest północ, a także, jest w stanie przygotować coś do jedzenia z jadalnych składników (by określić, czy składniki są jadalne potrzebny jest Alchemik 2 lvl, sam z siebie nie określi).
-Wiedza: Gildie - Dzięki trenowaniu w Fairy Tail był w stanie usłyszeć wiele opowieści i plotek o wszystkich legalnych gildiach kraju. Dzięki temu wie jakie gildie w jakich miastach się znajdują, a także zna z imienia ich mistrzów i najbardziej rozpoznawalnych członków.
Ekwipunek:
Rodzaj Magii: Magia Powietrza - Magia, która daje jej użytkownikowi możliwość manipulowania otaczającym go powietrzem i używania jej jako broni, np. eksplozje lub obniżenie poziomu tlenu w pewnym miejscu. Powietrze może być manipulowane w prosty sposób, do korzystania z lewitacji bądź utrzymania w powietrzu różnych obiektów, jednak ta pozorna czynność zabiera dużo magicznej mocy.
Podobnie jak inne magie elementarne, tak i ta pozwala użytkownikowi na zmiane swojego ciała w podmuch wiatru by odbić ataki zarówno fizyczne, jak i magiczne lub przeteleportować się w inne miejsce. Pasywne Właściwości Magii
-Bańka Powietrza - Użytkownik potrafi stworzyć wokół głowy bańkę powietrza, która pozwala mu swobodnie oddychanie się pod wodą.
-Lewitacja - Użytkownik potrafi przemieszczać się w powietrzu. Nie może tego wykorzystać do przemieszania innych osób, bądź przedmiotów. Maksymalna wysokość to 15 centymetrów nad ziemią, a tępo przemieszczania się to powolny marsz.
-Sterowanie wiatrem - Użytkownik może w ograniczonym stopniu sterować wiatrem w swoim otoczeniu. Nie ma możliwości aby kogoś tym zranił, ale za to może sterować takimi rzeczami jak balony.
-Powietrzne Ciało - Użytkownik za 4MM na post, może raz w turze zamienić się w wiatr aby uniknąć ataku fizycznego. Decyzja o powodzeniu czaru zależy od MG.
Zaklęcia:
[C]Ostrze Wiatru - Użytkownik porusza rękami na pewien wzór, po czym wypuszcza trzy ostrza wiatru w swego przeciwnika. Pomiędzy użyciami trzeba odczekać jeden post. Zasięg lecących ostrzy to 15 metrów. Łączne obrażenia ostrzy są na poziomie czaru rangi C.
[C]Siła Wiatru - Użytkownik wyciąga dłoń z wyprostowanym palcem wskazującym i środkowym, a następnie tworzy magiczny okręg na ziemi z którego wypływa podmuch powietrza o kształcie tornada. Po przez manipulacje tym wiatrem, użytkownik jest w stanie przenosić przedmioty o wadze do dwudziestu kilogramów. Dodatkowo jest w stanie zachwiać przeciwnikiem gdy ten stoi, a nawet przewrócić jeśli jest w ruchu.
[B]Zwiastun Burzy - Ofensywny czar, w którym użytkownik przesuwa rękę do przodu, manipulując wiatrem wokół dłoni i tworzy tornado, powstałe z ręki i kierujące się okiem w wskazanym kierunku. Przeciwnik, który dostanie się do oka tornada zostaje obrócony w bok i odepchnięty. Dodatkowo tornado zadaje obrażenia obuchowe, które mogą dość mocno zaboleć. Zasięg tornada to 20 metrów. Średnica tornada to 1,5 metra.
[B]Zbroja Wichury - Użytkownik układa ręce przed siebie na znak "X", manipulując kręcącym się wokół niego wiatrem, dopóki nie zostaje objęty przez wietrzną zbroję. Zbroja utrzymuje się przez trzy tury i jest w stanie zatrzymać zatrzymać jedną technikę rangi B, lub dwie rangi C, lub cztery czary rangi D. Zbroja utrzymuje się przez trzy tury.
[A]Mgliste Ciało - Użytkownik zamienia swoje ciało w mgłę, która może swobodnie poruszać się w powietrzu z prędkością zwykłego sprintu, natomiast na ziemi z prędkością sprintera 2. W tym stanie, wszystkie ataki magiczne i fizyczne są negowane. Przerwanie niematerialności, przerywa technikę. Technika utrzymuje się maksymalnie przez trzy tury.
[A]Strzęp Wiatru - Użytkownik wytwarza dziesięć ostrzy wiatru, których łączna siła pozwala przeciąć nawet stal. Zasięg ostrzy to 30 metrów. Łączne obrażenia ostrzy są na poziomie techniki rangi A.
Ostatnio zmieniony przez Kazuma Yagami dnia Czw Paź 13 2016, 19:51, w całości zmieniany 6 razy
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kazuma Yagami Nie Paź 09 2016, 23:07
Opisówka: niezbędne minimum, ale jest akcept
Umki fabularne: 1. Ot, takie na dwoje babka wróżyła, zna się troszkę na tym i może próbować przewidywać, ale to raczej na zasadzie "w krzyżu mnie łupie, będzie burza". Ot, nic pewnego. 2. Ogólnie to proszę zbliż mniej więcej do tego:
Survival:
Survival - Tora żył w lesie przez pewien okres swojego życia, co miało na niego swoisty wpływ. Mianowicie wie jak rozpalić ogień przy pomocy patyków i/lub kamieni, jak powinno się budować proste schronienie, jak określić, gdzie jest północ, a także, jest w stanie przygotować coś do jedzenia z jadalnych składników (by określić, czy składniki są jadalne potrzebny jest Alchemik 2 lvl, sam z siebie nie określi).
Nie musi być słowo w słowo, kropka w kropkę, byleby było wiadome, że nie wie, czy to jest jadalne czy nie, itp. itd. To dość ważne. 3. Ok, brzmi fajnie ^.^
Magia PWM: 1. Ogólnie to trucizny w powietrzu zadziałają, oddychanie pod wodą, na zasadzie bańki powietrznej. Tak to jest ok. 2. Powolny marsz, max 15 centymetrów od ziemi. 3. Balony ok, ogólnie to będą to niewielkie podmuchy, który mgły/dymu nie rozwieją. 4. Dodaj PWM do powietrznego ciała. Potrzebne jest, a tak to z opisu magii brakuje tego ^.^ A taka PWM jest spoko opcją.
Zaklęcia: 1. Post przerwy między użyciem, 15 metrów zasięg, łączne obrażenia rangi C (po otrzymaniu wszystkich trzech cięć) 2. Powiedz mi, czy działa to jako podmuch na zasadzie "kula" czy też "tornado", czy raczej jako taki "dźwig". Brakuje mi trochę tego w tym opisie. 3. Takie tornado w przód. Zasięg 2015 metrów, średnica tornada to 1,5 metra. Odrzuca znacząco osoby do tyłu i nimi "kręci", więc nie upadną na nogi, ale mogą upaść bokiem, czy też na głowę. No i ogólnie to tornado. Toto widać. 4. Nie do końca rozumiem "niszczycielska moc wiatru". W tym wypadku mam to uznać jako buff do magii, czy po prostu, że uderzenia postaci zadają dodatkowy dmg od wiatru? Wtedy będę mógł ocenić to zaklęcie. 5. Trwa maksymalnie 3 posty, przerwanie niematerialności przerywa zaklęcie. Mgłę widać, można nią "latać" z prędkością porównywalną do normalnego sprintu, "na ziemi" prędkość maksymalna to sprinter poziom 2. Nietykalność zostaje. 6. Zasięg 30 metrów, łączne obrażenia to ranga A i to te łączne obrażenia mogą przeciąć stal.
Kazuma Yagami
Liczba postów : 8
Dołączył/a : 08/10/2016
Temat: Re: Kazuma Yagami Pon Paź 10 2016, 18:18
Umki: 1.Może przewidzieć, ale nie z 100% pewnością i tylko na następne 24h. Notabene samemu można na podstawie koloru nieba dojśc jaka może być pogoda. 2.Zrobiłem kopiuj, wklej i trochę zmieniłem. 3.Fajnie
PWM: 1.Ok 2.Nie może być chociaż metr? 3.Ok 4.Pasuje coś takiego?
Czary: 1.No ok (Nie cierpię cię za tego nerfa z mocą) 2.Dopisałem że to wygląda jak takie tornado 3.Pasuje? 4.Jak to było w anime, zbroja ochroni przed ciosami, a także zwiększ siłę czarów ofensywnych. 5.Ok. 6.No ok. (Nie cierpię cię za tego nerfa z mocą)
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kazuma Yagami Wto Paź 11 2016, 21:37
Fabularnie: 1. Ja rozumiem i w ogóle, ale są zdolności, które zakłócają osąd, więc notatka, że na ogół ma rację by się przydała. Przy czym na ogół =/= zawsze, ale zdecydowanie jest to częściej. 2. Ok 3. Ok
PWM: 2. Niestety, ale nie. Byłoby to nie fair w stosunku do innych postaci z takimi zdolnościami. 4. Ogólnie to nie widzę niczego :P Jakbyś się pytał, to za 4 MM raz na post, w przypadku otrzymania obrażeń mógłbyś zmienić się w wiatr, by uniknąć trafień fizycznych. Coś takiego bym ci jeszcze dał na PWM.
Zaklęcia: 1. Brak wzmianki o łącznej sile obrażeń (C). 2. Chyba się nie zrozumieliśmy :P Czy tworzysz ten okrąg "na ziemi" czy jednak "przy ręce" i możesz to zastosować jako pocisk? To dość istotny punkt. 3. Nie widzę zmian. Ale możesz dodać, że zadaje mocne obrażenia obuchowe, więc zaboli dostaniem czymś takim. I oczywiście, nie 2015 metrów zasięgu, tylko 20 :P 4. Ogólnie odpycha od Kazu przedmiotu fizyczne z siłą bardzo słabego D, praktycznie PWM. Do tego wzmacnia siłę twoich zaklęć o 30% i wytrzymuje dodatkowo obrażenia magiczne do rangi C włącznie. Zniszczenie zbroi (trwa 3 posty) niweluje resztę efektów. 5. Dokładnie zaznacz, że w powietrzu jest to zwykły sprint, natomiast na ziemi sprint z umiejką sprinter 2. To dość istotne. 6. Notka o łącznym dmg się przyda.
Kazuma Yagami
Liczba postów : 8
Dołączył/a : 08/10/2016
Temat: Re: Kazuma Yagami Wto Paź 11 2016, 22:30
PWM: 2. OK 4. Chodziło ci o coś takiego? (Wcześniejsze pisałem, ale przez przypadek usunąłem chyba)
Zaklęcia: 1. Ok 2. Na ziemi. Dopisane. 3. Coś tam pozmieniałem. 4. Zmieniłem. Usunąłem buff do ataku i teraz to tylko zbroja rangi B. 5. Zaznaczone przecie 6. Ok
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kazuma Yagami Czw Paź 13 2016, 01:57
*to uczucie, gdy przed Arrowem zaczynasz czytać 1/2 Prince*
Fabularne: ok PWM: 1. Było poruszać, czy oddychać pod wodą? To lekka różnica, sorki za opóźnienie ;_; 2. ok 3. ok 4. Dopisz, że decyzja MG
Zaklęcia: 1. Nadal w KP nie widzę zmian 2. Ok, jest w stanie zachwiać przeciwnika, a przemieszczających się przewrócić. 3. Ok 4. Zbroja trwa 3 posty lub do zniszczenia. Wytrzyma 1 spell B lub 2 spelle C, lub 4 spelle D. Ewentualnie jakąś mieszankę (2 D i jedno C itp.) 5. Dopisz max 3 posty i zmień z "prędkość sprint 2" na "prędkość sprintera 2", b było jasne. Przed pierwszym sprintem dodaj "zwykłego sprintu". 6. Ok
Kazuma Yagami
Liczba postów : 8
Dołączył/a : 08/10/2016
Temat: Re: Kazuma Yagami Czw Paź 13 2016, 19:52
Gotowe. Wszystko. Może w końcu, bo już mi się nie chce :/
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kazuma Yagami Pią Paź 14 2016, 22:07
PWM: OK Zaklęcia: 1. Ok 2. Kazu, robimy to tak. Jak stworzysz sobie księgę zaklęć w odpowiednim dziale, to dopiszesz, że tworzy ten obszar w promieniu 15 metrów od postaci. 3. Ok 4. Jak w dwójce, z tym, że zmiana dotyczy "zbroja utrzymuje się 3 tury lub do zniszczenia" 5. Ogólnie to zaklęcie nie sprawia, że magia nie działa, tylko po prostu efekty zaklęć ofensywnych na twoją postać nie działają. Just sayin' w księdze zaklęć możesz to dodać, ale nie musisz ^.^ 6. Ok
Akcept techniczny, miłej gry, pamiętaj o księdze zaklęć
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.