Liczba postów : 10
Dołączył/a : 26/08/2016
| Temat: Ifryt - budowa Wto Wrz 06 2016, 13:27 | |
| Kyo Nichirin»Płomień Azaezevery - Ifryt«
22 lata 4.08.X780 Mężczyzna 172 cm / 63 kg Mag 0 Rada Magii | Ekwipunek: - - - - - - - -
|
dsfsdfdsfsdfffffffffffffffffffffffffffffffffffff
dsfdsfdsfdsfsdfasdfdsfdsfdsfdsfsdfsdafdsfdsfdsfdsf
dsfdsfdsfdsfsdfasdfdsfdsfdsfdsfsdfsdafdsfdsfdsfdsf
Rodzaj Magii: Shinku sen'nin no Mai (深紅仙人の舞, Crimson Hermit Dance)
Magia ta zrodzona kilkaset lat temu na smaganych słońcem pustyniach Dessertio służyła początkowo, jako sztuka walki wyznawców bogini Azaezevery – Pani Płomieni. Obecnie jej kult jest niemal zapomniany, jednak magia ta nadal jest praktykowana przez resztki jej wyznawców. W uproszczeniu pozwala ona na tworzenie i kontrolowanie płomieni; jest ona czymś pośrednim pomiędzy magią typu Fire Make, a magią typu Caster. Posiada szeroki zakres działania i olbrzymie możliwości kontrolowania ognia, jednak w odróżnieniu od wspomnianej wyżej magii, nie wymaga ona gestów aby wykonać zaklęcie, pomimo tego że najefektywniej działa w połączeniu ze sztukami walki, z których czerpie wiele technik.
Jak zostało wspomniane wcześniej, jest to magia niemal zapomniana. Nieliczne podania które przetrwały do teraźniejszych czasów opisują, że wyćwiczony w tej sztuce wojownik był w stanie mierzyć się z tak potężnymi bestiami jak Krayty, bez użycia żadnej broni, poza własnym ciałem. Cechą charakterystyczną magów władających tą magią są czerwone włosy i oczy, otacza ich też specyficzna aura.
Pasywne Właściwości Magii
Gorączka – temperatura ciała maga jest większa niż zwykłego człowieka, co da się odczuć przy dotknięciu go. Zahartowany w ogniu – mag lepiej znosi wyższe temperatury oraz nie szkodzą mu własne zaklęcia (nie podpali się własnymi zaklęciami, jednak odbite w jego kierunku wyrządzą mu krzywdę). Ognistooki – oczy maga wydają się płonąć wewnętrznym ogniem. Dotyk Azaezevery – stopy i dłonie – wraz z przedramionami – mogą stanąć w płomieniach. Nie wyrządzają one praktycznie żadnej krzywdy, chociaż dłuższy kontakt z nimi nie należy do przyjemnych. Możliwe jest za ich pomocą np. rozpalenie ogniska. Stopa Diabła – ślady bosych stóp pozostawiane przez maga przypominają osmalony odcisk diabelskiej stopy. Herold Spopielenia – podczas silnego gniewu czy innych równie mocnych emocji, dookoła maga unoszą się niewielkie nieszkodliwe płomyki, które szybko zapalają się i gasną. Pan Płomieni – niesamowite opanowanie tajników własnej magii pozwala magowi na używanie ich w nieco odmienny od pierwotnego sposób. Płaszcz Płomieni - płaszcz który nosi mag jest wytworem jego magii. Otacza on maga warstwą rozgrzanego powietrza, nieodczuwalnego w zwykły sposób, która jest swoistym radarem, wykrywającym wszelki ruch który ją naruszy. Grubość warstwy wynosi ok. 0,5 m.
dsfdsfdsfdsfsdfasdfdsfdsfdsfdsfsdfsdafdsfdsfdsfdsf
|
|
|
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Re: Ifryt - budowa Wto Paź 11 2016, 20:55 | |
| Proszę o informację, czy prace nad KP trwają. W przeciwnym wypadku za tydzień przeniosę ją do Archiwum KP, skąd można ją zwrócić, po prostu pisząc do sprawdzających.
Pozdrawiam |
|