Opis Magi: Magia Czarownic(Edycja Flo) polega na zaklinaniu, czy może bardziej precyzyjnie... zmienianiu właściwości rzeczy martwych oraz roślin poprzez nadawanie im magicznych cech przelewając do nich część swej mocy magicznej. Możemy na przykład sprawić by miotła zyskała możliwość unoszenia się w powietrzu, kamyk po spotkaniu z jakimś obiektem wybuchł, zamienić kapelusz w czapkę niewidkę bądź nawet zamienić zwykłe niewinne ciasteczko w eliksir miłosny czy odmładzający.
Zaklęcia:
PWM: Abrakadabra- "Kuchnia czarownicy"- Rodzice każą ci zjeść szpinak którego nienawidzisz? Nie martw się! Wystarczy ze znasz podstawy magi czarownic, by poprzez najzwyklejsze przesłanie cząstki swej magicznej energii sprawić, iż znienawidzone danie zacznie smakować jak twa ulubiona pizza! A o nijakim Dżizusie kiedyś słyszeliście? Magia czarownic pozwala wam również wczuć się w jego osobę i stać się bogiem dla balujących alkoholików! Zamiana wody w winno, winna w colę, colę w pepsi. No problemo!(Nie można tworzyć trucizn, oraz ich usuwać-znaczy to tyle iż trutka nie stanie się nagle jadalna np. zmieniasz zatrutą wodę w wino, to będzie to zatrute wino, )
Zaklęcia rangi D:
---
Zaklęcia rangi C:
Abrakadabra! - ”Peleryna-niewidka wiedźmy-nindża!” - Nie ma się co za bardzo rozdrabniać nad tym opisem, wszak sama nazwa zdradza już praktycznie wszystko. By użyć tego zaklęcia potrzebna jest jakaś część garderoby maga, na którą przelana zostanie cząstka mocy wiedźmy, dzięki której można te ubranie zakląć, nadawając mu tym samym magicznych właściwości. Jakich konkretnie? Osoba która ma na sobie taki przedmiot z aktywowanym zaklęciem może na krótki czas stać się niewidzialna!(1 posty)
Abrakadabra! - Transport czarownicy - Jedno z podstawowych wiedźmich zaklęć, wystarczy przelać część swej energii do przedmiotu który chcemy telekinetyczne unieść przez co zyskuje on zdolność lewitacji co idealnie sprawdza się na miotle do podróżowania bądź niewielkich przedmiotach majacych służyć za... pociski?(Przedmiot unosi się 2 posty)
Abrakadabra! - Ciasteczka młodości - Wiedźma poprzez przesłanie dawki swej mocy, nadaje ciasteczku(Czy jakiemukolwiek innemu produktowi spożywczemu) magiczne właściwości które po zjedzeniu odmładzają osobnika zmieniając go w ośmioletnie dziecko na okres 3 postów. Flo może również sama zjeść takowe ciastko wtedy przemieni sama siebie i może pozostać w tej postaci o ile co 3 posty zje kolejne(już nie nasycone magią ciasteczko)
- Cytat :
Umiejki etc pozostają takiej osobie tylko no... podstawowe parametry ulegają zmniejszeniu. Żeby nie było "zmieniłem w 8 latka, więc nie powinien mieć tego łamacza kości na 3"
Zaklęcia rangi B:
Abrakadabra! - Ciasteczka miłości - Tak! Parę gryzów zaklętego magią Flo-chan ciasteczka(Bądź jakiegokolwiek innego jedzenia/picia) mąci zmysły ofiary wytwarzając swego rodzaju zauroczenie w osobie na którym skupia swą uwagę. Następnie z każdym kolejnym gryzem, ciasteczkiem(łykiem jeśli jest to napój) zaklęcie przybiera na sile osłabiając wolną wolę ofiary i pogłębiając jej miłość.(Czas zaklęcie trwa oryginalnie 3 posty jednak każde kolejne ciasteczko przedłuża trwanie zakochania o jeden post. Mg decyduje o sile zauroczenia i ewentualnym przeciwdziałaniom ofiary)
Abrakadabra! - Ubranie stalowej Wiedźmiej dziewicy! - W krótką chwilę dziewczę może nadać ubraniu które nosi wręcz niesamowitych właściwości obronne, które sprawia, że zwykła tkanina dostaje odporność i pozytywne właściwości prawdziwej stalowej zbroi, zachowując przy tym swą niewielką wagę i w żaden sposób nie ograniczając ruchów Wiedźmy.(Zaklęcie utrzymuje się 3 posty, magia oddziałuje na ubranie jak na stalowy ubiór.)
Abrakadabra! - Wybuchające ciasteczka! - Wszyscy lubią słodycze prawda? Flo też je lubi, dlatego tak często posługuje się ciasteczkami, nic więc dziwnego, że posiada również zaklęcie które zamienia je w bombę która wybuchnie jak tylko w coś uderzy bądź zostanie zniszczona. Oczywiście nie musi to być tylko i wyłącznie ciasteczko, równie dobrze wystarczy jakiś niewielki przedmiot.(Siła wybuchu jak przystało na rangę B)
Zaklęcia rangi A:
Abrakadabra! - "Release Inner Demons" Cookie - Flo-chan zaklina swoje ciastko złowieszczą magią. Po zjedzeniu ciastka skóra osobnika staje się różowa, na głowie wyrastają mu rogi, uszy stają się szpiczaste a ręce przemieniają się w ogromne szponiaste łapy zdolne do rozszarpania swojej ofiary. Zmiana wyzwala w osobniku duże pokłady agresji i chęć destrukcji wszystkiego w zasięgu, dodatkowo osoba, która zjadła ciastko staje się niezwykle odporna na ból a jej siła fizyczna znacznie wzrasta. Buff do siły fizycznej i łamacza kości ma rangę B+, MG przejmuje kontrolę nad postacią w momencie zjedzenia przeklentego ciacha.
//Przemiana trwa 3 posty a potem 3 posty przerwy przed kolejnym użyciem na danej osobie.//
przykład przemiany.
Zaklęcia niewykupione: