I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Kyu nie wyróżnia się prawie niczym z otoczenia. Nie jest ani specjalnie niski, ani wysoki, ani gruby, ani chudy. Jego włosy mają czarną barwę, podobnie jak miliony podobnych włosów. Zielonkawożółte oczy może i nie należą do codzienności, jednak trudno stwierdzić, że jakoś specjalnie odróżniają go od otoczenia. Choć kolor mają trochę koci. Skórę ma może o odcień bledszą od skóry innych ludzi, jednak to również nie jest coś niezwykłego. Kyu jest też trochę przystojny - głównie z powodu gładkich rysów twarzy.
Charakter:
Szaleniec. Tak można by po krótce opisać Kyu. Nie psychopata, szaleniec. Nie rozumie wielu rzeczy z powodu swojej izolacji od świata. Do tego można go nazwać nieco roztargnionym i zbyt pochopnym w nawiązywaniu nowych znajomości. Ale tak ogólnie to dobry człowiek. Stara się być miły i uczynny, choć nie zawsze mu to wychodzi. No i nigdy nie porzuca przyjaciela. Po swoich przeżyciach w przeszłości, nie ma zamiaru poświęcić ani jednej więzi.
Historia:
Światło. Błysk, jakby w oddali. Za daleko. Zbyt słaby. Mrok pozostał.
Kyu nie pamięta nic ze swojego dzieciństwa. Nigdy nie poznał swoich rodziców. Od opiekunki dowiedział się, że pochodził z południowej części Fiore. I tyle. To był cały jego zasób informacji na temat miejsca swojego pochodzenia. Ale szczegóły jakoś specjalnie nigdy go nie interesowały.
Niektórzy mogliby zganić jego rodziców za to, że go porzucili. Nie zrobili tego jednak z własnej winy. Po prostu nie mieli innego wyjścia. Kyu został im zabrany gdy miał niecałe cztery lata. Dlaczego ktoś go zabrał? Cóż, odpowiedź na to pytanie jest mu znana - po to, by przeprowadzać na nim badania. Dlaczego akurat Kyu? Na to pytanie chłopak nie znał odpowiedzi. W każdym razie wybrano jego i tyle.
Badania prowadzone przez prawie dziesięć lat zdecydowanie nie były bezpieczne. Przyczepiano do jego ciała lakrymy, a on, zbyt mały by cokolwiek rozumieć, mógł jedynie płakać. Często badaniom tym towarzyszył silny ból, z czasem Kyu jednak przywykł do niego. Po bólu zaczęło się pojawiać zmęczenie. I to nie jakieś tam osłabienie, tylko kompletne wyczerpanie. Jego pierwsze wspomnienia pochodziły z czasu tych badań. Był to chyba ból. Albo zmęczenie. Ciężko stwierdzić. Wiele osób podpadłoby w takich warunkach w szaleństwo.
Kyu miał jednak po swojej stronie pomoc. Była nią opiekunka chłopaka, Alice. Uczyła go pisać, liczyć i czytać. Może to i trochę żenujące, ale nie pamiętał jej wyglądu. Tylko imię. I jakieś przyjemne ciepło związane z tym imieniem. Ciepło, które nie trwało zbyt długo. A przynajmniej nie dość długo, by wyrwać go w pełni z objęć szaleństwa. Pewnego dnia Alice zniknęła bez śladu. Po miesiącu Kyu nie wytrzymał i postanowił zemścić się za jej odejście na tych, którzy go "badali". Podczas następnej sesji lakrymy eksplodowały, niszcząc cały budynek. Tylko Kyu ocalał.
Mając 14 lat wyruszył w świat. Podczas wypadku przez jego ciało przeszła ogromna ilość mocy magicznej, a jej część pozostała w nim, wyrządzając w jego ciele pewne zmiany. Nie urodził się magiem. Moc posiadł właśnie dzięki swojemu nieszczęściu. Mała pociecha przy braku dzieciństwa i utracie jedynej osoby, którą się kochało.
Po kilku kolejnych latach podróży trafił wreszcie do Fairy Tail. Początkowo był nieufny względem towarzyszy, szybko jednak stał się bardziej otwarty. W gildii mógł nawiązywać nowe więzi, z czasem zacierając ból po utracie tej pierwszej. No ale cóż, trzeba wciąż iść na przód, nigdy się nie zatrzymywać.
Umiejętności:
Mentalista - pierwszy poziom Timer - pierwszy poziom Zapasy magiczne - pierwszy poziom
Ekwipunek:
Dwa sztylety
4.680
Rodzaj Magii: Magia Snów (Yume no Mahō) Sny są świetne, nieprawdaż? A gdyby tak śnić na jawie... Magia ta pozwala tworzyć różnej maści iluzje i złudzenia. Umożliwia też telepatię i usypianie. W walce użytkownikiem tej magii nigdy nie wiadomo, czy walczy się z senną iluzją czy z realnym atakiem.
Pasywne Właściwości Magii
PWM:
Pobudka Dzięki temu PWM można natychmiastowo obudzić siebie lub dotykaną osobę z niemagicznego snu.
Drzemka Usypiamy się. I tyle. Możemy też uśpić inną, dotykaną osobę, jednak nie może ona się opierać - musimy mieć jej zgodę.
Trans 90% walk z użytkownikiem tej magii to walka z osobą w transie. Trans pozwala na wejście w stan podobny do snu. Możemy się jednak normalnie poruszać, a świat postrzegamy poprzez mistyczne trzecie oko. Słowem - śpimy, ale jesteśmy w pełni świadomi otoczenia i możemy się swobodnie poruszać. Najczęściej mamy za to zamknięte oczy, choć nie jest to wymagane. Trzecie oko funkcjonuje jak normalne oczy, więc gdybyśmy zostali oślepieni/z innego powodu nic nie widzieli, trzecim okiem również nic nie zobaczymy. Działają też na nie wszystkie umiejętności działające na nasze zwykłe oczy. By używać zaklęć musimy znajdować się w transie (lub w prawdziwym śnie).
Senny głos Po wejściu w trans możemy porozumiewać się z osobami w okolicy bez użycia ust. W pozostałych aspektach działa jak nasz głos.
Twór Będąc w transie śnimy o jakimś przedmiocie, urzeczywistniając go. Oczywiście jest on tylko iluzją, oszukuje tylko zmysł wzroku. Maksymalne wymiary to 20 cm x 20 cm x 20 cm.
Świat snów Pełna kontrola swoich snów, tylko niemagicznych (lub z własnych zaklęć). Dodatkowo znajdując się w transie mamy możliwość walki z wrogimi iluzjami i zaklęciami opartymi na umyśle. Sama możliwość nie daje jednak gwarancji sukcesu.
Walka iluzji Choć iluzje nie są materialne w stosunku do świata rzeczywistego, są materialne w stosunku do siebie. Czyli jak wróg stworzy iluzję wielkiego węża, to możemy walczyć z nim np. wielkim iluzorycznym tygrysem.
Senna aura Ludzie w okolicy stają się nieznacznie bardziej senni. Umiejętność wyłącznie fabularna, nie uśpimy tym nikogo. Adrenalina przełamuje ten efekt, więc w przypadku jakiejś akcji senna aura zniknie.
Twardy/lekki sen Mag Snu może kontrolować głębokość swojego snu. Może więc zapaść w sen, z którego obudzi się przy najmniejszym dźwięku, lub też taki, z którego nic (poza nim samym) go nie obudzi.
Zaklęcia:
Ranga D:
Entoransu (Wejście) Wchodzimy do snu dotykanej osoby. Możemy tam robić co nam się żywnie podoba, jednak to gospodarz ma kontrolę nad tym wymiarem. Wszystko zależy więc od niego. Jeśli sen został magicznie wywołany, nie możemy skontaktować się z osobą, do której snu weszliśmy, a jedynie obejrzeć sobie jej sen.
U~ībādorīmu (Tkacz Snów) Dzięki temu zaklęciu możemy nadawać swoje sny w okolicy. Wszyscy śpiący otrzymają naszą wiadomość. Działa w obrębie miasta. Tylko niemagiczne sny (można nadawać te z PWM "Świat Snów").
Ranga C:
Akubi (Ziewnięcie) Ziewamy przez sen, sprowadzając zmęczenie na przeciwników w odległości 10 m od nas. Nie sprawi to może, że położą się i zasną, jednak z pewnością utrudni im walkę. Na chwilę zaćmi umysł, nieznacznie spowolni ruchy na 2 posty i także zmusi do ziewnięcia.
Hito (Człowiek) Tworzymy iluzję wyśnionego przez nas człowieka. Może on wyglądać dowolnie, jednak musi być to człowiek (ewentualnie elf, krasnolud itp., chodzi o wymiary i postawę). Iluzja oszukuje wszystkie zmysły poza dotykiem. Jako że nie jest materialna, nasz człowiek może np. lewitować czy przenikać prze obiekty. Może też mówić. Trwa 3 tury.
Surīpī jumon (Senne zaklęcie) Kopiujemy wygląd dowolnego widzianego przez nas zaklęcia. Tak stworzona iluzja obejmuje wszystkie zmysły poza dotykiem. Trwa póki trwałoby zaklęcie, które zostało skopiowane.
Ranga B:
Sukesuke (Niewidzialność) W naszym śnie nie ma jakiejś osoby. Staje się ona więc niewidzialna. Działa 1 post. Można użyć na kilku osobach jednocześnie, jednak za każdą należy zapłacić osobny koszt.
Shakkurufantajī (Okowy fantazji) Ten sen może być dla niektórych koszmarem. Ale nie dla nas. Dzięki temu zaklęciu z ciała dowolnej osoby wylatują grube łańcuchy i wbijają się w wybrane przez nas miejsca. Całość jest oczywiście iluzją, istnieje tylko w umyśle ofiary. Łańcuchy po chwili napinają się, unieruchamiając przeciwnika. Ten, nie zdając sobie sprawy, że to tylko iluzja, w prawdziwym świecie również zostaje unieruchomiony. Możemy też zmienić nieco ułożenie jego ciała, np. zmuszając go do rozstawienia rąk na boki - wszystko za pośrednictwem iluzorycznych łańcuchów. Musimy mieć kontakt wzrokowy z przeciwnikiem, by go unieruchomić i wypowiedzieć słowo "Yume"(Sen). Trwa 1 post. Ewentualnie możemy zastąpić łańcuchy czymś innym, np. korzeniami - efekt będzie ten sam.
Ranga A:
Daburu tōsō - yume to shinjitsu (Podwójna walka - sen i prawda) Tworzy specjalny obszar iluzji. 10m promienia, Kyu jest jego centrum. Żeby go użyć w zasięgu zaklęcia musi znajdować się przynajmniej jedna a maksymalnie dwie inne osoby. Ze sfery nie da się wyjść, dopóki nie pokona się użytkownika, on tez nie może wyjść dopóki nie przerwie zaklęcia. Wewnątrz widać świetnie wszystko, co dzieje się na zewnątrz, jednak lekko bladsze niż zwykle. Ludzie na zewnątrz, patrząc na sferę widzą osoby wewnątrz zupełnie jak gdyby stały nieruchomo lub wykonywały jakiś zapętlony zbiór czynności(do ustalenia w momencie rzucania zaklęcia). Jednakże zaklęcia użyte wewnątrz iluzji nie wyjdą poza nią i zaklęcia użyte poza iluzją, nie wejdą do niej, chociaż osoby poza iluzją do iluzji wejść mogą. Iluzja rozpada się po 4 postach i można jej użyć raz na walkę/misję/event.
Ostatnio zmieniony przez Kyu dnia Pon Gru 21 2015, 17:18, w całości zmieniany 17 razy
Kyu
Liczba postów : 22
Dołączył/a : 11/09/2015
Temat: Re: Kyu Czw Gru 17 2015, 20:00
KP skończona.
PS. Gdzie można prosić o zmianę nicku?
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kyu Pią Gru 18 2015, 17:48
Magia - Nie licz na absorpcje MM która by cię zadowoliła. Na to będą ostre nerfy pewnie. No i wytłumacz "Odwrotną absorpcję" bo to bardzo nie jasny termin. No a prąd płynącej energii magicznej nie ma nic wspólnego z tą magią. Chyba że wytłumaczysz mi ten związek
PWM: 1. Odpada, za mocne na PWM. Ogólnie jak pisałem wyżej wysyanie MM będzie mocno nerfione a na PWM szanse na to mają tylko zabójcy czegoś tam 2. Jaki to ma związek z absorpcją? 3. Ok 4. Odpada, za mocne. 5. Też odpada, za mocne 6. Jak to działa? Mają 100MM odkładasz 5, czyli masz 100MM w zbiorniku i 5MM w pieczęci czy 95MM w zbrioniku i 5 w pieczęci? Jeśli mówimy o drugim wypadku, to co ci tak właściwie to daje?
Zaklęcia: 1, 2, 3: Żeby nie ulegało to wątpliwościom. Wysysasz manę z zaklęć, ale jej nie przejmujesz. Jedynie pozbawiasz zaklęcia siły sprawczej. No i kilka zasad... przede wszystkim musisz wiedzieć że owe zaklęcie zostało użyte. Na dodatek twoja postać musi wiedzieć jakiej rangi jest dane zaklęcie. Zaklęcie zadziała tylko na zaklęcia nie będące tworami, przywołaniami, przemianami czy innymi zaklęciami będącymi ciałami stałymi. Jeśli zaklęcie przemienia postać, lub coś przywołuje, to z tego nie wyssiesz many. Więc zasadniczo twoje zaklęcie działa na buffy, debuffy, heale czy wszelkiego rodzaju zaklęcia oparte na energii.
4. Bańka wyssie max 20MM jak napisałeś. Jeśli dostanie np. Spellem rangi A to osłabi go ponad dwukrotnie, ale spellem nadal oberwiesz. Nie dostajesz wyssanego MM
5. Zasięg to 10m, obrażenia rangi C... powiedzmy że cieplno-obuchowe, więc wywołujesz podrażnienie skóry i lekkie pieczenie w miejscu zderzenia. Szerokość "Pocisku" ma wielkość pięści.
6. No dobra to lecimy... Przeciwnik nie jest sparaliżowany, może próbować wykonać unik. Twoje zaklęcie wykonuje 4 ciosy. Za każdym razem wyciągając z przeciwnika 10MM i uderzając go nim, z czego 5MM przepada a 5MM wraca do niego. Wyciągnięta energia oddala się jednak wpierw na 2m a potem wraca, więc ta chwila, to czas na unik. W wypadku uniku 5MM i tak wraca do przeciwnika. Pojedynczym użyciem zaklęcia zadasz maksymalnie rany rangi B i zniszczysz 20MM przeciwnika. Sekwencję możesz przerywać i zaczynać na nowo, ale musisz ją skończyć w poście w którym ją rozpocząłeś.
Kyu
Liczba postów : 22
Dołączył/a : 11/09/2015
Temat: Re: Kyu Pią Gru 18 2015, 18:31
Magia - absorbcja w powoduje przepłynięcie części MM z przeciwnika/zaklęcia do mnie, tak? Czyli jest to swoisty prąd magiczny. Co do odwrotnej absorbcji, to po prostu zawrócenie absorbowanej mocy/odwrócenie procesu absorbcji - tak, jak w przypadku Reversed Absorption czy Dance of Absorption.
PWM 1. To może chociaż 1 MM? To w końcu mag absorbcji, a już mniejszej formy absorbcji nie znajdziesz... 2. Skoro "wsysam" MM, to te większe źródła są przeze mnie minimalnie ściągane. Ogólnie to w zamiarze miało to być coś takiego, że jako mag absorbcji nieustannie absorbuję nieznaczące ilości Eternano, więc powinnam móc wyczuć jego większą ilość w jakimś kierunku. 4. OK 5. Tu chodziło mi o to samo, co ty napisałeś przy Absorption Sphere - jak wyssę więcej/tyle samo co kosztuje zaklęcie, to ono zniknie, jak mniej, to zostanie osłabione. Po prostu nie chciałam przy każdym kolejnym spellu dawać tego dopisku, bo to bez sensu... 6. Tracę odłożoną ilość i mam 95% i 5% w zbiorniczku. Po pewnym czasie regeneruje mi się ta moc i mam 100% i 5% w zbiorniczku. Nie mogę korzystać z MM w zbiorniczku, po prostu będzie mi to potrzebne do późniejszych zaklęć.
Zaklęcia 1. 2. 3. - w gruncie rzeczy chodziło mi głównie o twory... przywołania i przemiany ok, aczkolwiek dałabym dopisek, że jeśli anuluję je zanim coś się przywoła/zmieni, to, no cóż... nic się nie przywoła/zmieni.
4. To może chociaż 50%? To i tak jedyne zaklęcie, w którym jako mag wysysania wysysam coś skutecznie.
5. Ok
6. Równie dobrze mogłabym wywołać jeden cios tak silny jak wszystkie, więc datego dałam to sparaliżowanie - żeby nie było, że, ponieważ chcę, by moje zaklęcie fajnie wyglądało, przeciwnik oberwał tylko 50% tego zaklęcia... ale dobra, niech będzie. Tylko te wartości... liczyłam na wartość procentową, to miało być zaklęcie tym silniejsze, im silniejszy jest wróg. To może cztery ciosy po 10% MM wroga, z której to wartości połowa przepada, a połowa wraca? Mała różnica, a dla mnie ważna. A co z podwojeniem ilości ciosów?
KP edytnę, jak już wszystko ustalimy :)
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kyu Pią Gru 18 2015, 18:48
PWM: 1. Nie. Pod tym względem wszyscy tu są bardzo restrykcyjni i na pewno tego nie dostaniesz, srry. 2. Ok, pozwolę ci określić większe skupiska MM[250+]. Poprzez stwierdzenie z którego kierunku je wyczuwasz, w promieniu 1km. Będziesz mógł określić kierunek, ale nie dokładne położenie. Prócz wysokiego skupiska MM może sie też to tyczyć zaklęć najwyższej rangi lub magicznych itemów odpowiadającym siłą dwóm najsilniejszym rangom zaklęc 5. Ok 6. Raz na dzień fabularny. Przy czym możesz to robić tylko podczas misji/walk/eventów i zawsze na koniec, całe zmagazynowane MM przepada. Maksymalna ilość zmagazynowanego MM wynosi 50%. Czyli nastackujesz to max. 10 razy
Zaklęcia: 1, 2, 3: No ok, o ilesz wiesz, że coś ma się przywołać/zmienić. W wypadku god moda, MG ma prawo nie uznać ci użycia zaklęcia lub jeśli nie mogłeś określić rangi spella, to w ogóle sprawić że użyjesz nieodpowiedniego poziomu swojego spella. Co do tworów, tak długo jak są ciałami stałymi to nie. Taka moja polityka że jak przywołaś ścianę z ziemi to po przywołaniu jest ziemią, a nie zlepkiem energii magicznej który tylko wygląda jak ziemia. Tak więc ciał stałych tym zaklęciem nie ruszysz.
4. Tora ma podobne zaklęcia do twojego, tylko bardziej znerfione i wyssie max. 4MM. Ty masz to silniejsze od niego, dlatego nie wyssiesz nic. Możesz porównać sobie z jego zaklęciem - mowa o zaklęciu Tarcza absorpcji - i ewentualnie wtedy będziemy dealować dalej.
6. Znaczy problem z tym zaklęciem jest dość prosty. Płacąc 33MM chcesz nie tylko zadawać duże obrażenia! Ale i pozbawiac przeciwnika MM, co sprawia że jest no... bardzo silne. Dlatego też dałem przeciwnikowi możliwość wykonania uniku przed atakami. I wbrew pozorom jedno silne uderzenie wcale nie byłoby dla ciebie lepszym rozwiązaniem, bo wtedy przeciwnik uniknie raz i po sprawie, a tak musi uniknąć X ataków, więc zawsze masz szansę że chociaż część z nich trafi. Jeśli chcesz % wartość zamiast liczbowej to musimy to osłabić... Dobra, zróbmy tak. Zawsze do ataku pobierasz 10%MM przeciwnika, ale musisz wybrać czy traci 5% i zadaje obrażeń za 5MM, albo traci 5MM i zadaje obrażeń za 5%? No i w takim wypadku nie możesz użyć tego podwójnie + do użycia raz na 5 postów.
Kyu
Liczba postów : 22
Dołączył/a : 11/09/2015
Temat: Re: Kyu Pią Gru 18 2015, 19:08
PWM:
1. Ech... dobra 2. Ok 6. Jeszcze nawet nie wiesz, po co mi to, a już nerfisz. Chciałam zrobić zaklęcie, które działa dopiero przy 1000 zebranych MM, ale cóż... musiałabym mieć wtedy normalnie 2000 MM...
Zaklęcia: 1, 2, 3 - ok
4. To może 25%? On ma 20% z zaklęcia B, ja mam 25% z 20 (koszt zaklęcia rangi B), przy czym on ma magię magii, a ja mam magię absorbcji...
6.Yyyy.... co? Bo nie ogarniam. Możesz to jakoś jaśniej wyjaśnić (magu światła, he he...)? Ten kawałek z 5% i obrażeniami za 5MM albo 5MM i obrażeniami za 5%.
PS: Jestem kobietą, odgrywam mężczyznę. I nie wiem, czy mówić "zrobiłam KP" czy "zrobiłem KP" :(
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kyu Pią Gru 18 2015, 19:17
PWM: 6. Tak, muszę. Nie chodzi o to co chcesz z tym zrobić, a co możesz z tym zrobić. Jeśli dokładnie określisz zakres możliwości, to odpowiednio to przynerfię wtedy tak, żeby być może, pasowało to tobie. Kiedy opis sam w sobie pozwala na wiele, to nie ważne jest to o czym ty w danej chwili myślisz, a ogólne możliwości.
Zaklęcia: 4. On ma tarczę ograniczoną zasięgowo, ty masz taką która otacza ciebie. On ma magię energii magicznej(opiera się na czystej energii, coś jak ty, tylko że ty absorbujesz energię(lub w zasadzie cokolwiek innego)). Więc biorąc pod uwagę że ty blokujesz więcej od niego, bo on ma ograniczoną powierzchnię tarczy, musisz wysyać mniej niż on. On wyssie max. 4MM, ty musisz mniej niż to więc najlogiczniejszą opcją będzie 0. Jak zmniejszysz powierzchnię obronną, to pomyślimy o większym zasysaniu MM
6. No ok, więc łopatologicznie. Koleś ma 300MM. Zabierasz 10%(30MM) i atakujesz. Albo zadasz mu obrażeń za 15MM(C+)[5%] i pozbawisz go 5MM, albo zadasz mu obrażenia za 5MM(D) i pozbawisz go 15MM. Przy czym wyboru musisz dokonać teraz, nie za każdym razem kiedy używasz zaklęcia, żeby nie było.
PS. Odgrywaj faceta, sama bądź kobietą. Wszyscy wolą kobiety. Więc chyba... skończyłaś KP?
Kyu
Liczba postów : 22
Dołączył/a : 11/09/2015
Temat: Re: Kyu Sob Gru 19 2015, 18:01
Z tą magią absorbcji chyba nie wyjdzie, więc zmiana magii.
Alezja
Liczba postów : 1210
Dołączył/a : 12/08/2012
Skąd : świat Pomiędzy
Temat: Re: Kyu Sob Gru 19 2015, 22:52
Wątpliwości ustalone na PW. Jeśli charakter i historia zostają bez zmian - akcept do FT ;) ...
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kyu Nie Gru 20 2015, 12:59
PWM. 1. Ekran stworzysz tylko w zasięgu rąk. Dodatkowo materialne są, ale tylko dla ciebie. Stworzysz 1 ekran + 1 dodatkowy za każdy poziom umiejętności Percepcja 2. Też tworzysz ją przed sobą 3. Gdzie je tworzysz, gdzie odczytujesz. W teorii można się domyślić, ale doprecyzuj 4. Ok 5. Jeżeli pliki zostaną uszkodzone lub zniszczone zaklęciem rangi C i wyżej, to nawet antywirus nic ci nie da 6. Odpada na PWM, za mocne 7. To też odpada na PWM 8. Niech będzie, trwa jeden pełen post 9. Też za mocne na PWM 10. Jak wyżej 11. Niech będzie
Zaklęcia: 1. Przede wszystkim masz nerf na ilość ekranów więc przemyśl to sobie czy coś 2. Odpada, co to ma wspólnego z twoją magią? 3. Trwa 1 pełen post nim analiza się zakończy. 3 posty przerwy 4. Jak w punkcie pierwszym 5. To w formie tylko tekstowe i bez odpowiedzi dostaniesz na PWM. Na D dam ci to w tej formie. 6. Odpada, brak związku z magią
Kyu
Liczba postów : 22
Dołączył/a : 11/09/2015
Temat: Re: Kyu Nie Gru 20 2015, 13:15
Nowa magia
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kyu Nie Gru 20 2015, 16:10
1. Ok 2. Ok 3. Z tego wynika że to tylko taki fabularny smaczek nie dający jakichś szczególnych profitów więc w sumie ok 4. Nie dam ci na PWM aż takiej ingerencji w ludzkie umysły. Nawet jeśli niegroźnej 5. Ok 6. Masz kontrolą nad normalnym snem, nie magicznym. Chyba że wywołanym własnym zaklęciem 7. Ok 8. Odpada. Sen, senność czy zmęczenie to dość silne debuffy. Nawet w takiej nieznacznej formie 9. Odpada. Znaczy, to będziemy nerfić przy konkretnych zaklęciach, bo może się okazać że któreś z zaklęć będzie wymagało "Cooldownu"
Zaklęcia: 1. Możesz wejść i popatrzeć. Nic więcej. 2. Tylko normalne, niemagiczne sny 3. Na chwilę zaćmi umysł, nieznacznie spowolni ruchy na 2 posty i także zmusi do ziewnięcia. 4. Ok 5. Ok 6. 1 post 7. No więc tak, możesz stworzyć iluzję 3 łańcuchów. Wszystkie 3 wbiją się w pobliską przeszkode terenową oddaloną nie dalej niż 5m od osoby z której wyszły. Musisz daną osobę dotknąć, by wyszły z niej łańcuchy. Jedno dotknięcie, jeden łańcuch, miejsce dotknięcia jest miejscem z którego łańcuch wychodzi. Wszystkie 3 dotknięcia musisz zaliczyć w 1 poście, łańcuchy znikają na początku postu 4, nawet jeśli dana osoba nie złamała iluzji. 8. Odpada, za mocne. Rozumiem że chcesz to, czego ten typek użył na Laxusie, a to jest totalnie za mocne.
Kyu
Liczba postów : 22
Dołączył/a : 11/09/2015
Temat: Re: Kyu Nie Gru 20 2015, 16:19
PWM: 4. Chodziło mi tylko o możliwość komunikacji będąc w transie. Działa dokładnie jak głos, a to tylko smaczek fabularny. 6. Ok 8. To również tylko smaczek fabularny. Nie wpływa w żaden sposób na walkę, najmniejsza dawka adrenaliny przełamuje. 9. No to zostawię i przy każdym możliwym do przedłużenia zaklęciu dam "działają Fazy snu"
Zaklęcia:
1. Wejść, popatrzeć. Przy niemagicznym śnie pogadać. Może być? 2. Ok 3. Może być 7. Magia Iluzji ma to do siebie, że oferuje sporą dowolność. I jej użytkownicy nie walczą zwykle wręcz, więc wymóg z dotknięciami trochę bez sensu. Ale owszem, trzeba jakiś wymóg dać. To może kontakt wzrokowy? W prawdziwej walce i tak ciężko go osiągnąć. 8. Smuteczek :( A tak na serio - to zaklęcie rangi A, które jedyne co robi, to zmienia wygląd jakiegoś obszaru i blokuje wyjście z niego. Co w tym "za mocnego"?
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kyu Nie Gru 20 2015, 17:57
4. Więc nie działa jak głos, ale w przestrzeni, nie w głowach 8. hneh, dopisz że jak tylko zaczyna się coś dziać efekt jest automatycznie przerwany, tak samo jak działanie PWM 9. Ogólnie nawet nie musisz. Zasada jest taka, że możesz przedłużyć sobie każde zaklęcie, jeśli nie ma w nim cooldownu
zaklęcia: 1. Może być 7. To zróbmy tak, jeśli przeciwnik w czasie jednego postu spojrzy ci w oczy, to pojawia się łańcuch. Maksymalnie 4 łańcuchy. Wyrastają z losowej nie spętanej kończyny i wbijają się w najbliższą nie dalszą jak 5m przeszkodę terenową, w innym wypadku w ziemię. Na koniec 3 postu łańcuchy znikają. 8. Zróbmy tak. 10m promienia, jesteś jego centrum. Żeby go użyć w zasięgu zaklęcia musi znajdować się przynajmniej jedna a maksymalnie dwie, inne osoby. Ze sfery nie da się wyjść, dopóki nie pokona się użytkownika, on tez nie może wyjść dopóki nie przerwie zaklęcia. Wewnątrz widać jednak świetnie wszystko, co dzieje się na zewnątrz. Ludzie na zewnątrz, patrząc na sferę widzą osoby wewnątrz zupełnie jak gdyby stały nieruchomo lub wykonywały jakiś zapętlony zbiór czynności(do ustalenia w momencie rzucania zaklęcia). Jednakże zaklęcia użyte wewnątrz iluzji nie wyjdą poza nią i zaklęcia użyte poza iluzją, nie wejdą do niej, chociaż osoby poza iluzją do iluzji wejść mogą. Iluzja rozpada się po 4 postach i można jej użyć raz na walkę/misję/event
Co jest w tym OP. Walka 1 na 100 na przykład bo gracz A nie może wyjść z iluzji ale inni mogą do niej wejść. Całą resztę chyba właśnie znerfiłem, ale ogólnie to ma ogromne możliwości.
Kyu
Liczba postów : 22
Dołączył/a : 11/09/2015
Temat: Re: Kyu Nie Gru 20 2015, 18:32
PWM: ok
Zaklęcia: 7. chcę uniknąć dziwnych cyferek tam, gdzie to nie potrzebne. Jak tak dalej pójdzie, to zaraz wprowadzimy HP. Wymóg kontaktu wzrokowego ok, ilość łańcuchów nie ma znaczenia, ponieważ w rzeczywistości zwyczajnie paraliżujemy ciało wroga. I nie muszą się wcale wbijać w najbliżej miejsce, to tylko iluzja - mogą nawet być różowe i strzelać tęczowymi laserami, nie zmieni to jednak efektu. 8. ok, dałem tylko, że świat dookoła widać, choć nieco bledszy
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.