Liczba postów : 22
Dołączył/a : 11/09/2015
| Temat: Kyu Pią Wrz 11 2015, 22:53 | |
| First topic message reminder : Imię: Kyuuin Pseudonim: K., Kyu Nazwisko: Aberten (fałszywe) Płeć: Mężczyzna Waga: 60 kg Wzrost: 179 cm Wiek: 19 lat Gildia: Fairy Tail Miejsce umieszczenia znaku gildii: Wierzch dłoni Klasa Maga: 0 Wygląd: Kyu nie wyróżnia się prawie niczym z otoczenia. Nie jest ani specjalnie niski, ani wysoki, ani gruby, ani chudy. Jego włosy mają czarną barwę, podobnie jak miliony podobnych włosów. Zielonkawożółte oczy może i nie należą do codzienności, jednak trudno stwierdzić, że jakoś specjalnie odróżniają go od otoczenia. Choć kolor mają trochę koci. Skórę ma może o odcień bledszą od skóry innych ludzi, jednak to również nie jest coś niezwykłego. Kyu jest też trochę przystojny - głównie z powodu gładkich rysów twarzy. Charakter: Szaleniec. Tak można by po krótce opisać Kyu. Nie psychopata, szaleniec. Nie rozumie wielu rzeczy z powodu swojej izolacji od świata. Do tego można go nazwać nieco roztargnionym i zbyt pochopnym w nawiązywaniu nowych znajomości. Ale tak ogólnie to dobry człowiek. Stara się być miły i uczynny, choć nie zawsze mu to wychodzi. No i nigdy nie porzuca przyjaciela. Po swoich przeżyciach w przeszłości, nie ma zamiaru poświęcić ani jednej więzi. Historia: Światło. Błysk, jakby w oddali. Za daleko. Zbyt słaby. Mrok pozostał.Kyu nie pamięta nic ze swojego dzieciństwa. Nigdy nie poznał swoich rodziców. Od opiekunki dowiedział się, że pochodził z południowej części Fiore. I tyle. To był cały jego zasób informacji na temat miejsca swojego pochodzenia. Ale szczegóły jakoś specjalnie nigdy go nie interesowały. Niektórzy mogliby zganić jego rodziców za to, że go porzucili. Nie zrobili tego jednak z własnej winy. Po prostu nie mieli innego wyjścia. Kyu został im zabrany gdy miał niecałe cztery lata. Dlaczego ktoś go zabrał? Cóż, odpowiedź na to pytanie jest mu znana - po to, by przeprowadzać na nim badania. Dlaczego akurat Kyu? Na to pytanie chłopak nie znał odpowiedzi. W każdym razie wybrano jego i tyle. Badania prowadzone przez prawie dziesięć lat zdecydowanie nie były bezpieczne. Przyczepiano do jego ciała lakrymy, a on, zbyt mały by cokolwiek rozumieć, mógł jedynie płakać. Często badaniom tym towarzyszył silny ból, z czasem Kyu jednak przywykł do niego. Po bólu zaczęło się pojawiać zmęczenie. I to nie jakieś tam osłabienie, tylko kompletne wyczerpanie. Jego pierwsze wspomnienia pochodziły z czasu tych badań. Był to chyba ból. Albo zmęczenie. Ciężko stwierdzić. Wiele osób podpadłoby w takich warunkach w szaleństwo. Kyu miał jednak po swojej stronie pomoc. Była nią opiekunka chłopaka, Alice. Uczyła go pisać, liczyć i czytać. Może to i trochę żenujące, ale nie pamiętał jej wyglądu. Tylko imię. I jakieś przyjemne ciepło związane z tym imieniem. Ciepło, które nie trwało zbyt długo. A przynajmniej nie dość długo, by wyrwać go w pełni z objęć szaleństwa. Pewnego dnia Alice zniknęła bez śladu. Po miesiącu Kyu nie wytrzymał i postanowił zemścić się za jej odejście na tych, którzy go "badali". Podczas następnej sesji lakrymy eksplodowały, niszcząc cały budynek. Tylko Kyu ocalał. Mając 14 lat wyruszył w świat. Podczas wypadku przez jego ciało przeszła ogromna ilość mocy magicznej, a jej część pozostała w nim, wyrządzając w jego ciele pewne zmiany. Nie urodził się magiem. Moc posiadł właśnie dzięki swojemu nieszczęściu. Mała pociecha przy braku dzieciństwa i utracie jedynej osoby, którą się kochało. Po kilku kolejnych latach podróży trafił wreszcie do Fairy Tail. Początkowo był nieufny względem towarzyszy, szybko jednak stał się bardziej otwarty. W gildii mógł nawiązywać nowe więzi, z czasem zacierając ból po utracie tej pierwszej. No ale cóż, trzeba wciąż iść na przód, nigdy się nie zatrzymywać. Umiejętności: Mentalista - pierwszy poziom Timer - pierwszy poziom Zapasy magiczne - pierwszy poziom Ekwipunek: Dwa sztylety 4.680 Rodzaj Magii:Magia Snów (Yume no Mahō)Sny są świetne, nieprawdaż? A gdyby tak śnić na jawie... Magia ta pozwala tworzyć różnej maści iluzje i złudzenia. Umożliwia też telepatię i usypianie. W walce użytkownikiem tej magii nigdy nie wiadomo, czy walczy się z senną iluzją czy z realnym atakiem. Pasywne Właściwości Magii - PWM:
- Pobudka
Dzięki temu PWM można natychmiastowo obudzić siebie lub dotykaną osobę z niemagicznego snu.
- Drzemka
Usypiamy się. I tyle. Możemy też uśpić inną, dotykaną osobę, jednak nie może ona się opierać - musimy mieć jej zgodę.
- Trans
90% walk z użytkownikiem tej magii to walka z osobą w transie. Trans pozwala na wejście w stan podobny do snu. Możemy się jednak normalnie poruszać, a świat postrzegamy poprzez mistyczne trzecie oko. Słowem - śpimy, ale jesteśmy w pełni świadomi otoczenia i możemy się swobodnie poruszać. Najczęściej mamy za to zamknięte oczy, choć nie jest to wymagane. Trzecie oko funkcjonuje jak normalne oczy, więc gdybyśmy zostali oślepieni/z innego powodu nic nie widzieli, trzecim okiem również nic nie zobaczymy. Działają też na nie wszystkie umiejętności działające na nasze zwykłe oczy. By używać zaklęć musimy znajdować się w transie (lub w prawdziwym śnie).
- Senny głos
Po wejściu w trans możemy porozumiewać się z osobami w okolicy bez użycia ust. W pozostałych aspektach działa jak nasz głos.
- Twór
Będąc w transie śnimy o jakimś przedmiocie, urzeczywistniając go. Oczywiście jest on tylko iluzją, oszukuje tylko zmysł wzroku. Maksymalne wymiary to 20 cm x 20 cm x 20 cm.
- Świat snów
Pełna kontrola swoich snów, tylko niemagicznych (lub z własnych zaklęć). Dodatkowo znajdując się w transie mamy możliwość walki z wrogimi iluzjami i zaklęciami opartymi na umyśle. Sama możliwość nie daje jednak gwarancji sukcesu.
- Walka iluzji
Choć iluzje nie są materialne w stosunku do świata rzeczywistego, są materialne w stosunku do siebie. Czyli jak wróg stworzy iluzję wielkiego węża, to możemy walczyć z nim np. wielkim iluzorycznym tygrysem.
- Senna aura
Ludzie w okolicy stają się nieznacznie bardziej senni. Umiejętność wyłącznie fabularna, nie uśpimy tym nikogo. Adrenalina przełamuje ten efekt, więc w przypadku jakiejś akcji senna aura zniknie.
- Twardy/lekki sen
Mag Snu może kontrolować głębokość swojego snu. Może więc zapaść w sen, z którego obudzi się przy najmniejszym dźwięku, lub też taki, z którego nic (poza nim samym) go nie obudzi.
Zaklęcia: - Ranga D:
- Entoransu (Wejście)
Wchodzimy do snu dotykanej osoby. Możemy tam robić co nam się żywnie podoba, jednak to gospodarz ma kontrolę nad tym wymiarem. Wszystko zależy więc od niego. Jeśli sen został magicznie wywołany, nie możemy skontaktować się z osobą, do której snu weszliśmy, a jedynie obejrzeć sobie jej sen.
- U~ībādorīmu (Tkacz Snów)
Dzięki temu zaklęciu możemy nadawać swoje sny w okolicy. Wszyscy śpiący otrzymają naszą wiadomość. Działa w obrębie miasta. Tylko niemagiczne sny (można nadawać te z PWM "Świat Snów").
- Ranga C:
- Akubi (Ziewnięcie)
Ziewamy przez sen, sprowadzając zmęczenie na przeciwników w odległości 10 m od nas. Nie sprawi to może, że położą się i zasną, jednak z pewnością utrudni im walkę. Na chwilę zaćmi umysł, nieznacznie spowolni ruchy na 2 posty i także zmusi do ziewnięcia.
- Hito (Człowiek)
Tworzymy iluzję wyśnionego przez nas człowieka. Może on wyglądać dowolnie, jednak musi być to człowiek (ewentualnie elf, krasnolud itp., chodzi o wymiary i postawę). Iluzja oszukuje wszystkie zmysły poza dotykiem. Jako że nie jest materialna, nasz człowiek może np. lewitować czy przenikać prze obiekty. Może też mówić. Trwa 3 tury.
- Surīpī jumon (Senne zaklęcie)
Kopiujemy wygląd dowolnego widzianego przez nas zaklęcia. Tak stworzona iluzja obejmuje wszystkie zmysły poza dotykiem. Trwa póki trwałoby zaklęcie, które zostało skopiowane.
- Ranga B:
- Sukesuke (Niewidzialność)
W naszym śnie nie ma jakiejś osoby. Staje się ona więc niewidzialna. Działa 1 post. Można użyć na kilku osobach jednocześnie, jednak za każdą należy zapłacić osobny koszt.
- Shakkurufantajī (Okowy fantazji)
Ten sen może być dla niektórych koszmarem. Ale nie dla nas. Dzięki temu zaklęciu z ciała dowolnej osoby wylatują grube łańcuchy i wbijają się w wybrane przez nas miejsca. Całość jest oczywiście iluzją, istnieje tylko w umyśle ofiary. Łańcuchy po chwili napinają się, unieruchamiając przeciwnika. Ten, nie zdając sobie sprawy, że to tylko iluzja, w prawdziwym świecie również zostaje unieruchomiony. Możemy też zmienić nieco ułożenie jego ciała, np. zmuszając go do rozstawienia rąk na boki - wszystko za pośrednictwem iluzorycznych łańcuchów. Musimy mieć kontakt wzrokowy z przeciwnikiem, by go unieruchomić i wypowiedzieć słowo "Yume"(Sen). Trwa 1 post. Ewentualnie możemy zastąpić łańcuchy czymś innym, np. korzeniami - efekt będzie ten sam.
- Ranga A:
- Daburu tōsō - yume to shinjitsu (Podwójna walka - sen i prawda)
Tworzy specjalny obszar iluzji. 10m promienia, Kyu jest jego centrum. Żeby go użyć w zasięgu zaklęcia musi znajdować się przynajmniej jedna a maksymalnie dwie inne osoby. Ze sfery nie da się wyjść, dopóki nie pokona się użytkownika, on tez nie może wyjść dopóki nie przerwie zaklęcia. Wewnątrz widać świetnie wszystko, co dzieje się na zewnątrz, jednak lekko bladsze niż zwykle. Ludzie na zewnątrz, patrząc na sferę widzą osoby wewnątrz zupełnie jak gdyby stały nieruchomo lub wykonywały jakiś zapętlony zbiór czynności(do ustalenia w momencie rzucania zaklęcia). Jednakże zaklęcia użyte wewnątrz iluzji nie wyjdą poza nią i zaklęcia użyte poza iluzją, nie wejdą do niej, chociaż osoby poza iluzją do iluzji wejść mogą. Iluzja rozpada się po 4 postach i można jej użyć raz na walkę/misję/event.
Ostatnio zmieniony przez Kyu dnia Pon Gru 21 2015, 17:18, w całości zmieniany 17 razy |
|