W poniższym temacie przedstawiono kilka przedmiotów, które można nabyć w tym świecie. Lektura nie uwzględnia wszystkich. Gdyby zaszła potrzeba dokładnej wyceny, należy udać się do jednego ze sklepów. W sklepie z bronią, sklepie magicznym oraz na czarnym rynku, można robić zakupy będąc gdzieś indziej na fabule, tak długo, jak postać nie jest na misji.
Spis Treści1. Przedmioty niemagiczne1.1 Specyfiki2. Broń palna3. Przedmioty magiczne3.1 Lacrimy3.2 Sacred Relict4. Przedmioty specjalne5. Czarny rynek1. Przedmioty niemagicznePoniższa lista przedstawia orientacyjne ceny przedmiotów, które bez problemu można dostać w
sklepie z bronią. Wartość jest jednak podana jedynie dla podstawowych parametrów bez żadnych dodatkowych udziwnień.
Jeżeli chcesz zakupić zwyczajny miecz gorszej jakości, możesz w jednym poście wejść i wyjść, pisząc ile płacisz. Jednocześnie pamiętaj, by odjąć odpowiednią sumę z banku.
Przy broni, w nawiasach podano nazwę umiejętności, która odpowiada za opanowanie sztuki walki wybraną rzeczą.
Broń sieczna (Szermierz): Rapier 2000 Katana 2500 No-dachi 3000 Wakizashi 1800 Zwykły miecz żelazny 2800 Półtorak 3000 Dwuręczny miecz 6000 Claymore 7000 Szpada 1900 Boken 500 Sejmitar 2500 Nóż 300 Sztylet 500 Tanto 950 Sai 700 (za sztukę) Saks 1000 Kukri 1400 Maczeta 800 Ringblade 10000 Urumi 8000 | Broń drzewcowa (Mnich): Włócznia 1400 Kosa 1600 Kij Bo 2000 Trójząb 4000 Halabarda 7000 Guan dao 6500 Topór 3500 Kama 1800 Kopia 20000
Broń obuchowa (Barbarzyńca): Młot bojowy 4500 Nadziak 3000 Buława 1800 Kiścień 4000 Maczuga 1000 Jitte 3000 Kastet 1000 (Sztuki Walki) Tonfa 1400 Nunchaku 1900 |
Broń miotana (Ninja): Sieć z obciążeniem 2000 Sztylety do rzucania 250 Rzutki 200 Shuriken 350 Kunai 400 Senbon 300 Tomahawk 3000 | Broń miotająca i amunicja (Łucznik): Łuk 1500 Kusza 3000 Maszyny oblężnicze 100000 Strzały 100 Bełty 150 Pociski do maszyn oblężniczych 10000 |
Przedmioty niezwiązane z bronią:
• Lina 15 (1 metr)
• Drut 20 (1 metr)
• Czekany 500 (od pary), 250 (za sztukę)
• Haki do wspinaczki 75 (za sztukę)
• Raki 150 (od para)
• Wnyki 500 (za sztukę)
• Saperka 120
• Bicz 1300
• Trucizny/Medykamenty/Inne Specyfiki 700
• Karwasze 1000 (za sztukę)
Podane ceny są cenami minimalnymi dla broni o słabych właściwościach (ot, łatwiejsze do zniszczenia, mniej ostre, itp. itd.). Im lepsza broń, tym droższa, logiczne. Dodatkowo w przypadku amunicji do maszyn oblężniczych cena za amunicję jest też zależna od tego, co to za broń i jest to jedyny przypadek, gdzie cena jest orientacyjna, a nie minimalna.
1.1 SpecyfikiSpecyfiki takie jak trucizny czy medykamenty można zdobyć na dwa główne sposoby. Możemy po prostu udać się do sklepu i zakupić wybraną rzecz lub... sami możemy ją stworzyć.
Jeżeli bardziej pasuje nam druga opcja, musimy na początku wiedzieć, że potrzebna jest nam wiedza. Oznacza to, że by stworzyć swój upragniony specyfik, musimy wiedzieć z czego go zrobić (umiejętność Alchemik) oraz jak go zrobić (umiejętność Mistrz Trucizn). Z tymi dwoma umiejętnościami możemy zacząć swoją przygodę.
Wszelakie substancje przez nas stworzone, tak jak zaklęcia, podlegają ocenie rangowej. Ich siła ma podobny zakres jak ta zaklęć, jednak koszty PD są niższe.
• Ranga D - 3PD
• Ranga C - 5PD
• Ranga B - 10PD
• Ranga A - 20PD
Gdy mamy już pomysł, co chcemy stworzyć, musimy w swojej Księdze Zaklęć wrzucić uzupełniony wzór na specyfik:
- Kod:
-
[b]Nazwa:[/b] Wiadomo o co chodzi, nazwa specyfiku.
[b]Ranga:[/b] Czyli część mechaniczna, czyli jak złożony jest nasz twór.
[b]Rodzaj:[/b] Czyli jaki ma stan skupienia oraz czy jest to wspomagacz, trucizna czy może bomba, ogólnie wszystko co z rodzajem zazwyczaj podajemy dwa np. stan ciekły, trucizna lub stan stały, bomba.
[b]Sposób wykorzystania:[/b] Jak korzystamy z naszego cudeńka, skoro jest to np. maść to czy smarujemy tym naszą broń? Czy, jeżeli jest to płyn, to czy maczamy w tym broń, czy może lejemy jak kwasem, czy może dajemy do spożycia doustnego? Warto tutaj zamieścić wszelkie sposoby wykorzystywania, bo przed misją możemy rozdzielić wtedy co jak przygotujemy.
[b]Opis:[/b] Jak działa, jakie ma efekty czyli ogólnie wszystko co trzeba o tym wiedzieć.
[b]Składniki:[/b]
Po zaakceptowaniu, możemy się wziąć za zbieranie potrzebnych składników. Te najczęściej spotykane jak cukier, które da się zdobyć bez problemu, możemy pominąć. Inaczej ma się sprawa w przypadku rzadkich rzeczy (rogi jednorożców, smocze łuski). W takim przypadku MG ma prawo nas pilnować. Po zdobyciu wszystkich składników (co oczywiście odnotowujemy w banku), możemy przystąpić do tworzenia, które ma podobną formę do treningu zaklęcia, z tą różnicą, że nie musimy odczekiwać określonego czasu. Potrzebujemy jedynie akceptacji technicznego, że udało nam się stworzyć wymarzony specyfik.
Po zakończeniu tworzenia, uzupełniamy Bank o nowy przedmiot.
2. Broń palnaBroń palna jako broń dość śmiercionośna dostała swoje własne ograniczenia. Jeżeli postać nie spełnia cześci z nich, może być w stanie wyrządzić sobie krzywdę lub zostać osadzona w więzieniu.
By obsłużyć najprostszy pistolet przede wszystkim potrzebna jest
umiejętność Strzelca na pierwszym poziomie. Oczywiście im wyższy poziom, tym sprawniej postać obsługuje ten typ broni.
Drugą ważną rzeczą jest
pozwolenie na broń. Jest ono dostępne w sklepie z bronią za sumę 20.000
. Aby je otrzymać, trzeba przejść "test", który polega na prostym sprawdzeniu, czy postać potrafi się obsłużyć bronią (mod od sklepu po prostu patrzy, czy mamy odpowiednią umiejętność). Brak pozwolenia może skutkować wieloma nieprzyjemnościami. Przede wszystkim funkcjonariusze policji mają prawo sprawdzić czy takowe posiadamy. Jeżeli nie, czeka nas
konfiskata lub nawet pozbawienie wolności. Dodatkowo bez okazania pozwolenia nie będziemy w stanie kupić legalnie broni. Oczywiście zawsze znajdą się jakieś ciemne typki, które nam ją zaoferują, jednak za dwukrotnie wyższą cenę. W przypadku postaci nowych, posiadających odpowiednią ilość PD i pieniędzy, możliwe jest wpisanie pozwolenia w ekwipunek na starcie.
Cennik broni palnej:
Broń: Broń palna jednostrzałowa 5000+ Strzelby 3000+ Broń maszynowa 25000+ Broń wyborowa 12000+ Wyrzutnie 50000+ | Amunicja: Pociski do broni palnej jednostrzałowej 250+ Pociski do strzelb 300+ Pociski do broni maszynowej 100+ Pociski do broni wyborowej 500+ Pociski do wyrzutni 5000+ |
3. Przedmioty magicznePrzedmioty magiczne można nabyć w
sklepie magicznym. Niestety ich cena jest często dość wysoka i nie każdego na nie stać.
3.1 LacrimyLacrima (łac. łza) jest magicznym kryształem wykorzystywanym na Ziemi. Lacrima nie jest zwykłym kryształem, jej unikatową właściwością jest możliwość przechowywania różnego rodzaju magii w swoim wnętrzu, która uwolniona, będzie powodowała różnorodne efekty od wyładowania elektrycznego po powodowanie opalenizny.
Lacrima może występować w dowolnych kształtach, ale bardzo często przyjmuje formę kuli i jest sprzedawana (w zależności od rodzaju oczywiście) za około 10000
(i więcej... czasami nawet dużo więcej).
Znane typy
• Lacrima Do Naładowania: Jest to "pusta" Lacrima, którą każdy mag może wypełnić dowolnym typem magii. Np. Laxus naładował pustą Lacrimę własną mocą i powstała w ten sposób Lacrima Piorunów.
• Lacrima Do Komunikacji: Zwykle przyjmująca formę kuli, służy do prowadzenia rozmów na odległość. Trwają pracę nad zmniejszeniem jej wielkości.
• Smocza Lacrima: Unikatowa Lacrima, w której zamknięto smoczą moc. Umieszczona w ludzkim ciele, zmienia właściciela w Zabójcę Smoków Drugiej Generacji, bez uprzedniego treningu pod okiem prawdziwego smoka. Koszt to ok 500 000
• Lacrima Do Opalania: Używana dawniej przez członków Blue Pegasusa, umożliwia ona nadanie odpowiedniego koloru skóry, można wybrać sobie z zakresu od 61-65. Sam proces trwa ok 5 min.
• Lacrima Eksplodująca: Lacrima, której użycie powoduje olbrzymią eksplozję.
• Lacrima Zamykająca: Używana jako pułapka, by zamknąć wybrane osoby lub obiekty.
• Lacrima Paliwowa: Zmagazynowana w niej energia służy do napędzania pojazdów.
• Lacrima Filmowa: Dzięki niej można oglądać filmy, są one wyświetlanie w powietrzu.
• Ognista Lacrima: W Edolas służąca jako ogień w kominku.
• Wodna Lacrima: W Edolas jest częścią fontanny.
3.2 Sacred RelictMagiczny przedmiot będący uzupełnieniem posiadacza. Przedmiot ten przedstawia srebrną kulkę, która łączy się z ciałem poprzez kontakt, aktywując Sacred Relict. Po jednym użyciu zmienia się w jakiś przedmiot. SR każdej postaci jest inny. Jego zadaniem jest uzupełniać słabe punkty lub potęgować mocne użytkownika. SR posiada 5 poziomów opanowania. W momencie kupna zawsze rozpoczyna na poziomie pierwszym. Odblokowanie kolejnych poziomów u każdego użytkownika wygląda inaczej. Sam SR a także sposób zdobycia jego wyższych poziomów będzie omawiany między kupującym a sprzedawcą (Goomoonryong/Torashiro) przez PW/GG.
Czas działania SR wynosi 1 turę. Przedłużenie tego o każdą kolejną wynosi: 10PD za pierwszy razem, każdy kolejny to koszt 3PD więcej.
Koszt Sacred Relict to 150.000 klejnotów i 30PD. Moc samego przedmiotu jest dość wysoka a przedmiot użyteczny. Moce kolejnych poziomów to PWM/D, C, B, A, S/S+.
W przypadku zniszczenia SR w trakcie walki odtwarza się on po jej zakończeniu. W przypadku skradzenia SR po pewnym czasie dematerializuje się on i powraca do właściciela - dzieje się tak z uwagi na to, że przedmiot ten jest bezpośrednio powiązany z duszą postaci i nie jest możliwe tak zwyczajnie go odebrać. Jedynie postać, która posiada magię bezpośrednio wpływającą na duszę może spróbować ukraść, przejąć bądź zniszczyć SR.
4. Przedmioty specjalnePoniżej wypisanych przedmiotów nie da się zdobyć w żaden normalny sposób. Są one nagrodami za niektóre eventy/misje lub istnieją jako część płynnej fabuły. Zazwyczaj posiadają ogromną moc oraz duży wpływ na wydarzenia na forum, dlatego warto zapoznać się z nimi w trakcie dalszej przygody.
Koraliki Bery- dwadzieścia zielonych koralików wykonanych prawdopodobnie ze szkła. Pierwotnie należały one do kapłanki Drzewa- Sol, która z ich pomocą walczyła z demonami, a później przekazywane były kolejnym pokoleniom. Obecnie zamknięta jest w nich dusza Bery, ostatniej kapłanki Drzewa. Każdy z koralików posiada specyficzne właściwości, aktywowane słowem z języka starożytnych.
Smocze Łuski- 8 smoczych łusek, o których zrobiło się całkiem głośno na czarnym rynku. Każda z nich jest w innym kolorze, co tylko podnosi ich wartość kolekcjonerską. Są niezwykle twarde i odporne na większość magii oraz środków chemicznych. Inne właściwości nieznane.
Kamień Życzeń- zielony kamień, który można otrzymać podczas Festiwalu Cieni za przebycie Labiryntu. Jest w stanie spełnić jedno ludzkie marzenie, choć efekty jego działania nie zawsze muszą się zgadzać z tym, czego się spodziewano.
Fetysz- całkowicie zaprzeczając nazwie, jest to niewielki przedmiot, w który tchnięto duszę. Potrafi się poruszać oraz obserwować, przesyłając obraz do osoby, która go stworzyła. Niektóre z nich przejawiają "moce" magiczne kosztem autodestrukcji.
Serca:Czerwone serce pierwszego smoka. Obdarzone wiekową lecz powolną inteligencją. Może dostosować go do właściciela a nawet delikatnie wspierać go. Moc serca jest jednak za duża dla człowieka, im dłużej się go używa, tym szybciej serce przejmuje ciało, powoli zmieniając je w smocze i w swojego niewolnika.
Zielone serce jest gałęzią ze świętego drzewa światów. Powiada się, że mieści w sobie wszystkie zaklęcie, które zostały wymyślone lub wymyślone dopiero będą w tym i we wszystkich innych światach.
Niebieskie serce jest wodą życia. Kapryśną bo kapryśną. Może obdarzyć życiem lub całkowicie je odmienić. Posiada moc wskrzeszania zmarłych, jednak picie wody życia odbija się różnymi skutkami ubocznymi, a nie ma jeszcze maga który potrafił by z niebieskiego serca wydestylować Eliksir życia.
Czarne serce to kamienna misa, której moc jest przytłaczająca. Nagina wolę i zmusza do posłuszeństwa. Nie ochroni przed nią magia, nie ochronią ciuchy. Im dłuższy kontakt fizyczny z misą i im częstsze wystawianie na jej działanie, tym bardziej zostaje się jej niewolnikiem. Wszystkie myśli, wypełnione są misą. Zdarzają się naturalne wyjątki odporności na jej działanie - nikt nie wie dlaczego.
Złote serce to naczynie, które ma stać się Bogiem. Aktualnie jest to blond-włosa dziewczynka o imieniu Anastazja.
7 dni zguby- żył kiedyś pewien król, posiadający siedmioro strażników. Byli tak utalentowani i mocarni że wystarczył jeden, by go chronić, zmieniali się więc co dzień, a przez resztę odpoczywali. Ich bronie nazwane od dni tygodnia, w których służyli królowi, przetrwały po dziś dzień, szukając nowych posiadaczy.
Poniedziałek- właściciel: Pheam. Rany zadane tym mieczem magom, uleczyć można jedynie naturalnymi sposobami. Zaś zadane niemagicznym istotom, jedynie za pomocą magii.
Wtorek- właściciel: Abri. Łuk który sam tworzy strzały, a następnie kopiuje je w locie.
Środa- właściciel: Mejiro Shinji. Różdżka. Pozwala niszczyć bariery
Czwartek - właściciel: Dax. Rękawice które podczas uderzania lub trzymania przeciwnika, wypalają mu MM
Piątek - właściciel: Gonzales. Młot bojowy, dla niego nic nie waży, dla przeciwników waży całkiem sporo
Sobota - właściciel: Will. Noże do rzucania które można zawiesić w powietrzu i wystrzelić w późniejszym czasie
Niedziela: - właściciel: Welt. Bransoleta, posiadające tryby bojowe z różnymi właściwościami. Zależne od magii właściciela + 4 wbudowane
10 świętych mieczy:- 1 i 2. Izanagi i Izanami:
Wygląd- wykonany jest w odróżnieniu od katan ze stali damasceńskiej. Ostrze jest cienkie jak u typowej katany, jednak znacznie szersze, gdzieś 8cm. Miecz jest jednosieczny, płaz ma 65cm u samej góry jest zakrzywiony ku górze, tworząc swoisty kolec. Ostrze jest białe jak śnieg, w odróżnieniu od czarnej, prostej rękojeści (u Izanami kolory na odwrót). Długa na jakieś 16cm, owinięta czarnym oplotem. Miecz nie posiada gardy.
Magiczne właściwości - ???
Obecny właściciel - Take Darksworth & Edea Firegod NPC
- 3. Saishūkusa.:
Wygląd - ???
Magiczne właściwości - ???
Obecny właściciel - Mistrz Isamu NPC
- 5. Kagutsuchi:
Wygląd - Jest to miecz pozbawiony ostrza. Tsuka jest czarna z delikatnymi, zielonymi nićmi wplecionymi w oplot. Tsuba jest okręgiem o złotawo-miedzianym kolorze. Po przelaniu odpowiedniej ilości MM ostrze zostaje aktywowane w formie słupa ognia o długości 82cm. Miecz posiada też formę 'tradycyjną', kiedy to formuje się ostrze, dzięki któremu można normalnie blokować ciosy i wyprowadzać cięcia.
Magiczne właściwości - Po przelaniu odpowiedniej ilości MM można aktywować ostrze miecza lub zachować je w formie słupa ognia. Sam miecz generuje aurę która podpala wszystko z czym ten się zetknie. Karmiąc miecz swoim MM, użytkownik jest w stanie wydłużyć płomień, który dodatkowo z czasem staje się coraz bardziej nieprzewidywalny i potężny, zdolny podpalić dosłownie wszystko.
Obecny właściciel -
Pheam Darksworth
- 7. Kotoamatsukami:
Wygląd - ???
Magiczne właściwości - ???
Obecny właściciel - Sindrian Ce~ln NPC
- 10. Amaterasu:
Wygląd - ???
Magiczne właściwości - ???
Obecny właściciel - ???
5. Czarny rynekIstnieje również [/url]
Czarny Rynek. Jest to miejsce, gdzie można dostać dosłownie wszystko. Od zwykłego miecza, po czyjąś głowę. Wystarczy tylko wiedzieć gdzie szukać. Jednak Czarny Rynek ma swoje prawa. Jak nie trzeba się tu przejmować odgórnymi nakazami i można dostać m.in. broń palną bez zezwolenia lub inne nielegalne przedmioty, tak próby kradzieży są tu... niemile widziane. I z reguły kończą się śmiercią złodziejaszka. Mimo wszystko, ceny na Czarnym rynku mogą być zgoła odmienne od tych, które występują w sklepie z bronią czy sklepie magicznym. Może uda się znaleźć coś w promocyjnej cenie, ale równie dobrze samo zdobycie przedmioty może podnieść jego wartość o kilkadziesiąt tysięcy
.