I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Posiadane Magie: Magia Elektryczności Opis Magii: Dzięki tej magii, można wytworzyć impulsy elektryczne, za pomocą których można wymusić paraliż części ciała lub też za pomocą impulsów wysłanych do mózgu pewne sugestie, lecz można także wytwarzać kule elektryczne, bariery oraz w jego przypadku formować ją w pociski do broni.
Posiadane PWM: Piorunochron- Naturalna elektryczność jak i jego własne zaklęcia mają na niego nieco mniejszy wpływ niż na innych, lecz magia elektryczności innych działa już na niego normalnie.
Świetlik- Należy skupić w dłoni energię elektryczną by wytworzyć kulę wielkości piłeczki golfowej która oświetla obszar w promieniu 2 metrów. Kula utrzymuje się przez dwa posty. Ponowne użycie po 3 postach przerwy.
Zaklęcia D: -
Zaklęcia C: Elektro ball- Polega to na wytworzeniu między dłońmi kuli wielkości piłki do ręcznej, którą można rzucić w przeciwnika. Kiedy kula dosięgnie celu wybucha odpychając cel i zadając obrażenia jak przy normalnym wybuchu. Jednakże maksymalna odległość na którą może polecieć to dwa metry, po czym sama wybuchnie. Promień wybuchu wynosi pół metra. Podczas wytwarzania kuli należy skupić się na tym inaczej może po prostu zniknąć. Można stworzyć dwie kule na post, jednak po stworzeniu jednej kuli należy znowu użyć zaklęcia by wytworzyć drugą.
Elektro spear- Zaklęcie to polega na wytworzeniu w dłoni włóczni złożonej z elektryczności. Jej długość to jakieś dwa metry. Służy ona głównie do ciskania nią w przeciwnika, lecz na wylot nie zdoła go przebić, oraz nie pozostawi po sobie rany. Kiedy wbije się w przeciwnika, cała elektryczność rozchodzi się po jego ciele, robiąc bałagan w jego układzie nerwowym, oraz rażąc go lekkim ładunkiem elektrycznym. Po trafieniu ofiara zatrzymuje się na chwilę od przeciążenia organizmu. Lecz gdy zostanie zbyt długo trzymana w dłoni, może ona wybuchnąć i porazić maga który ją stworzył. Maksymalnie jedna włócznia.
Elektro shot- Dzięki temu zaklęciu możemy wytworzyć elektryczną amunicję do broni. Należy naładować broń energią elektryczną, po czym można wystrzelić ją w postaci pocisku, który po trafieniu razi ofiarę lekkim ładunkiem elektrycznym oraz wywołuje paraliż trafionej kończyny. Jednak by paraliż nastąpił należy trafić w daną kończynę dwa razy w ciągu jednego postu. Jak na razie może maksymalnie wytworzyć pięć pocisków. By wytworzyć dodatkowy należy jeszcze raz użyć zaklęcia.
Elektro shield - Polega na wytworzeniu na swoim ciele wyładowań elektrycznych które pokrywają całą skórę jak i ubranie w celu ochrony przed atakami. Jednak chroni tylko przed atakami fizycznymi a więc zaklęcia działania normalnie. Osoba która dotknie go podczas działania zaklęcia dostaje odrętwienia danej okolicy ciała na dwa posty. Odrętwienie normuje się stopniowo. Działa przez trzy posty.
Zaklęcia B: Kings Word- Wbrew pozorom niewiele ma to wspólnego z słowami. Głównym zadaniem tego zaklęcia, jest wysłanie impulsów elektrycznych do mózgu ofiary, by namieszać w jej układzie nerwowym. Jednakże jest to na tyle zaawansowane, iż można w takim impulsie wysłać rozkaz taki jak "uklęknij przede mną". Niestety nie można wysłać rozkazu, którego ktoś nigdy by nie wykonał ponieważ jest to tylko sugestia. Jednak jeśli ktoś normalnie nie zrobił by tego o mu sugerujemy to tego po prostu nie zrobi pod wpływem zaklęcia. W tym momencie może tego użyć tylko i wyłącznie na jednej osobie. Jednakże dodanie słów zaraz po wysłaniu impulsu zazwyczaj miesza komuś w głowie jeszcze bardziej. Maksymalnie działa jeden post. By działało dłużej należy użyć go ponownie. By zaklęcie zadziałało należy dotknąć głowy ofiary.
Zaklęcia A:- Zaklęcia S:- Zaklęcia SS:- Zaakceptowane lecz nie wykupione:-
Ostatnio zmieniony przez Jino dnia Sob Paź 17 2015, 21:40, w całości zmieniany 4 razy
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Jino Wto Paź 13 2015, 15:15
WIP... Do wieczora bedzie ocena chyba ze ktos uprzedzi
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Jino Wto Paź 13 2015, 17:44
Więc... 60 pd na start i 3 umiejętności. Postać nie miała żadnego banku i nic do tej pory nie zarobiła? P.S. Możesz wymyślić sobie nowe pwm, czy zaklęcia jeśli chcesz... Co do opisu - wolałbym, abyś go przeredagował, bo mimo wszystko - 'kontrola osób' z pewnością nie przejdzie, a widzę możliwość kontroli układu nerwowego w opisie, czyli też mózgu, etc.
PWM: 1. tylko niemagiczny prąd nieznacznie słabiej działa. Co nie znaczy, że jak wsadzi łapę tam gdzie wysokie napięcie, czy dostanie piorunem to tego nie poczuje.
Zaklęcia: 1. Jedno zaklęcie, jedna kulka. Zasięg wybuchu to pół metra promienia i siła porównywalna do D. W przypadku, jakby Jino znalazł się blisko wybuchu ten też go odczuje, acz w mniejszym stopniu - bardziej jako odepchnięcie. Poza tym osoba, która oberwie taką kulką centralnie może doznać odrętwienia okolic wybuchu, acz to zależne od mg. 2. niech będzie. Trafiona osoba zostanie 'zatrzymana' w swoich działaniach, jakby dostała chwilowego stuna/porażenia. Co prawda nie trwa on całego posta, a jedynie kilka chwil (słowo celowo, by nie okazało się, że dam 30 sekund, a okaże się to 5 postami walki). P.S. dopisz do powyższego że 2 kule na post, bądź 1 włócznia na post. 3. Jedno zaklęcie wytwarza pięć pocisków, tak? Pojedynczy pocisk zada obrażenia rangi D, więc niewielkie. Do tego wszystkiego żeby sparaliżować kończynę na 1 post należy trafić przynajmniej 3 pociskami w przeciągu 2 postów. 4. niezbyt mi to pasuje, co dałem przy opisie magii. Co najwyżej puściłbym to pewnie na A, a i tak znerfione @.@
P.S. kolejne... Na te zaklęcia wydałeś 50PD=10+10+10+20 Gomen za czepliwość
Jino
Liczba postów : 75
Dołączył/a : 04/07/2013
Temat: Re: Jino Pią Paź 16 2015, 22:01
Banku nie zakładałem i nic nie zdołałem zarobić zanim zniknąłem. Co do opisu, to kontrola układu nerwowego za pomocą elektryczności to nie coś uber koksowego bo w przypadku większości zaklęć można ich łatwo uniknąć, a ażeby użyć najmocniejszego też trzeba mieć farta a po za tym ktoś z silną wolą może spokojnie zniwelować to zaklęcie ale po kolei.
Co do pwm to było zaznaczone iż ma nieznacznie mniejszy wpływ na niego, a wiec wiadomo iż jak walnie go piorun to poczuje, to samo z rażeniem wysokim napięciem. Po prostu odczuje to w 5% mniej niż inni i tyle. Tak samo by było w przypadku zaklęć. Odczuje je troszkę lepiej niż inni ale dupy nie urwie.
1. W tym przypadku mogę się zgodzić na jedno zaklęcie jedna kula, tak samo co do promienia wybuchu. Co do mocy to upierałbym się przy sile C ale jeśli nie da rady to trudno. Może zamiast tego dwie kule na post? Co do reszty to ok z odepchnięciem i odrętwieniem.
2. Tutaj ok, ale jak niby w poście ma wyglądać trzydzieści sekund? Pół posta czy co? Bo jakoś ciężko mi to zkminić. Co do włóczni to tak jak było wcześniej jedna na post.
3. Zgadza się pięć pocisków za jednym razem. Wytworzenie każdego dodatkowego wymaga ponownego użycia zaklęcia. A skoro tak już siła znerfiona, to może niech będą dwa w jednym poście?
4. Co do ostatniego to to zaklęcie jest trochę samo w sobie nerfem, bo jeśli wyśle rozkaz którego ktoś nigdy by nie wykonał typu uklęknąć przed kimś, czy zacząć dusić kogoś lub siebie to po prostu zmarnuję zaklęcie. A więc by go użyć talerzy najpierw przeanalizować przeciwnika co zajmuje. Na dodatek po użyciu na kimś nie można tego użyć na drugiej osobie bo zaklęcie się samo anuluje. Plus samo działanie dwóch tur to nic specjalnego, bo jeśli nawet zadziała a ktoś ma silną wolę to może mu się oprzeć i dupa z zaklęcia. Na przedłużenie znowu trzeba go użyć co nie jest zbyt wygodne plus żeby zadziałało to trzeba dotknąć czyjeś głowy czego łatwo uniknąć i w takim przypadku po upływie postu bez dotknięcia jest po zaklęciu.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Jino Pią Paź 16 2015, 22:13
Magia - po prostu dopisz, że to nie będzie kontrola ludzi/organizmów, a bardziej będzie to działało jak sugestia, czy próba wymuszenia działania. By nie okazało się nagle, że z magią elektryczności masz także ot tak ludzkie podporządkowanie. Poza tym uprzedzam, że ten aspekt będzie dość mocno... ograniczony.
PWM: Chodzi mi tylko o podkreślenie tego, by nie było, że nagle będzie upieranie się bo immune. Poza tym - możesz dopisac sobie nowe pwm póki trwa renerf.
Zaklęcia: 1. Więc... Dwie kule możesz stworzyć na post, ale dalej 1 kula = 1 zaklęcie. Czyli możesz użyć tego zaklęcia dwa razy na post. Co do reszty... albo zwiększysz siłę do słabszego C (to jednak jest AoE wybuch), albo zostawimy D z efektami odrętwienia, czy porażenia prądem. 2. Nie. Ty nie dostajesz 30 sekund. Poza tym teraz nie podaje się już rzeczy w sekundach, czy minutach, ponieważ to zbyt... zmienny czas. Na fabule 30 sekund może trwać 1/10 posta, a w walce może to być nawet i 10 postów. No może przesadzam, ale no... ty dostajesz krótkotrwały, chwilowy paraliż, który skutkuje bardziej odrętwieniem organizmu trafionej osoby na 1 post, oczywiście uprzednio zatrzymując taką osobę na chwile, jakby doznała elektrycznego przeciążenia. 3. dwa trafienia? Ale muszą wtedy być direct w kończynę, a nie że np a go drasło i rozcięło mu bluzkę! 4. jak pisałem w opisie. Będzie to tylko sugestia, czyli jak masz... jeśli ktoś nie zrobiłby czegoś, to tego nie zrobi. Np. Nie popełni ot tak samobójstwa. Ponadto trwa 1 post. I jest zależne od mg. Na tej randze więcej ci nie dam, bo niezbyt widzę kontrolowanie kogoś elektrycznością to raz, a dwa... nawet nie wiem czy jakby ktoś próbował magię 'sugestii' to czy bym też tak nie znerfił. Pomijając fakt, czy nie odrzuciłbym przez podobieństwo do ludzkiego podporządkowania.
Dalej masz 10 pd wolne.
Jino
Liczba postów : 75
Dołączył/a : 04/07/2013
Temat: Re: Jino Sob Paź 17 2015, 20:04
Co do magi dopisane. Nie wiem czy tak może być czy zmieniać.
Co do pwm to wiem, że nie będzie całkowitej odporności tylko tak jak tam jest, odczuje to mniej niż inni. Czyli w jakiś 5% słabiej to na niego zadziała. Dopisałem tam też coś więc sprawdź czy może być.
1. Co do kul to ok z ilością i tak dalej, ale nie może być słabe C i lekkie porażenie prądem? Jeśli nie to niech już będzie to słabe C.
2. A to ok już rozumiem. Zmienić więc coś w tym opisie co jest czy niech zostanie?
3. Nie no wcześniej też było direct, bo niby miało robić małą dziurkę a żeby tak było to trzeba trafić w kończynę. Tak więc tu mamy dogadane również.
4. Ok niech będzie sugestia i jeden post działania.
A co do wolnych pd to może walnę jakieś C zaklęcie jeszcze ale na razie powiedz czy już ok z tym i mogę zmiany zrobić w opisach.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Jino Sob Paź 17 2015, 20:16
Więc... opis magii niech będzie.
PWM - tylko jego magia i rzeczy naturalne. Cudza magia zadziała już normalnie. I serio... radzę dopisać PWMki bo można ich wymyślić sporo, a potem trzeba płacić 1PD za sztukę.
Zaklęcia: 1. nie może być obu tych efektów, ponieważ to jest jednak aoe. Więc albo tniemy na sile albo na właściwościach, acz te słabsze C aoe może przejść bo nie ma mega wielkiego promienia. 2. iedy wbije się w przeciwnika, cała elektryczność rozchodzi się po jego ciele, robiąc bałagan w jego układzie nerwowym, oraz rażąc go lekkim ładunkiem elektrycznym. - możesz dodać, że trafienie przeciwnika zatrzymuje chwilowo jego działania. Jednak to serio chwilowe. Takie zatrzymał się na sekundę od przeciążenia organizmu. 3. k 4. k
acz... wolałbym zobaczyć poprawione wersje zaklęć, bo nie widzę żadnych edytowanych za bardzo u góry. Brak mi w 3 notatek o wywołaniu paraliżu, czy w 2 o tym chwilowym zatrzymaniu, czy poprawek w 4.
Jino
Liczba postów : 75
Dołączył/a : 04/07/2013
Temat: Re: Jino Sob Paź 17 2015, 21:16
Poprawek nie ma bo czekałem z tym na to czy będzie ok z resztą zaklęć.
1. No to niech będzie słabsze aoe C. Ale jeśli brak porażenia i takie tam, to co to ma robić prócz wybuchu który nie razi ani nic? Jak mi powiesz będzie zmieniony opis. 2.Poprawki są. 3.Poprawki są. 4.Poprawki są.
A co do pwm to oto propozycje:
Świetlik- Należy skupić w dłoni energię elektryczną by wytworzyć kulę wielkości piłeczki golfowej która oświetla obszar w promieniu 2 metrów. Kula utrzymuje się przez dwa posty.
I nie ma więcej pomysłów.
A to pomysł na zaklęcie za pozostałe pd:
C: Elektro shield - Polega na wytworzeniu na swoim ciele wyładowań elektrycznych które pokrywają całą skórę jak i ubranie w celu ochrony przed atakami. Jednak chroni to tylko przed atakami fizycznymi więc wszelkie zaklęcia się przebiją. Jednak nie wszystkie ataki zatrzyma. Jeśli ktoś zaatakuje pięścią lub go kopnie wyładowanie spowoduje odrętwienie danej kończyny którą zaatakowano i odbije ją od tarczy. W przypadku ataku bronią nie zablokuje jej całkowicie, lecz spowoduje jej lekkie odbicie i przejście niewielkiej ilości ładunku po broni w efekcie czego może wywołać lekkie odrętwienie dłoni.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Jino Sob Paź 17 2015, 21:26
PWM: Nowe - potem przerwa 3 postów po skończonym działaniu przed ponownym użyciem.
Zaklęcia: 1. w głównej mierze to odpycha i zadaje obrażenia jak przy eksplozji. Po prostu teraz to nie paraliżuje, czy nie wywołuje odrętwienia etc. 2. k 3. Jednak by paraliż nastąpił należy trafić w daną kończynę wa razy. -> Jednak by nastąpił jednopostowy paraliż, należy trafić daną kończynę przynajmniej dwa razy w ciągu jednego postu. Chyba tak było ustalane, nie? 4. niech będzie.
Nowe. Co najwyżej hm... Działa do 3 postów. Nie odbija, ani nie osłabia ciosów w kierunku Jino, a co najwyżej hm... sprawia, że osoba, która dotknęła Jino dostaje odrętwienia danej okolicy na dwa posty, co normuje się stopniowo. Tak mniej więcje... nie widzę tarczy ze stricte prądu.
Jino
Liczba postów : 75
Dołączył/a : 04/07/2013
Temat: Re: Jino Sob Paź 17 2015, 21:40
pwm ok.
1. Poprawki zrobione. 3. Poprawki zrobione.
Nowe zaklęcie dodane z poprawkami które miały być.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.