First topic message reminder :Umiejętności fabularne:
~ Dialekt Deryjski - ojczysty język, poziom zaawansowany w mowie, piśmie i piasku.
~ Znajomość obrzędów i zasad kapłańskich - zna podstawowe obrządki, doktryny i zasady kapłanów z Dessertio i potrafi je odprawić.
~ Taniec brzucha - narodowy taniec trzeba znać.
Umiejętności
~ Mnich lvl1
~ Zapasy Magiczne lvl1
~ Support lvl1
~ Tkacz Zaklęć lvl1
~ Medytacja lvl1
Rodzaj Magii:Magia KapłankiOddając całe swoje życie na rzecz bogów i bożków, składając im należytą cześć. Wykonując obrzędy, rytuały czy po prostu zwykłe, codzienne modlitwy, mogą liczyć na pomoc ze strony swoich opiekunów w postaci rozmaitych błogosławieństw. Magia ta dzieli się głownie na dwa aspekty: błogosławieństwa i wykorzystywanie Rukh. Czym są Rukh’s? Jest to energia, którą można nazwać duszą, esencją wszystkiego. Czy to rośliny, zwierzęta, woda czy ludzie, wszystko to jest z nich zbudowane. Dlatego nie można tego określić jako żywiołu czy tworzenia, ponieważ to już miało kiedyś formę. Teraz użytkownicy mogą nadawać kształt temu. Mają one postać motyli. Złociste motyle oznaczają Rukh’s czyste, nieskalane, powstały dzięki dobroci, te barwy brudnej, czarnej zostały zdeprawowane, czyli stworzone zostały wskutek zła. Są one żyjącym organizmem, dlatego korzystając z ich pomocy trzeba oddać należyty szacunek. Wszelkie wykonywane Błogosławieństwa wykorzystują złote Rukh’s, a Przekleństwa czarne. Użytkownicy mogą kierować magią ręcznie, Reszka dla własnej wygody, czy też kaprysu, woli posługiwać się kosturem, różdżką lub laską. Przezornie ma w zapasie przedmiot, którym może zastąpić zniszczony kostur. Nie wyklucza to jednak magii ręcznej.
Pasywne Właściwości MagiiWzrok – widzenie energii magicznej, w postaci złotych motyli jest czymś dla niej naturalnym. Uważa, że one prowadzą swoich bliskich przez życie, a ich rady i ruchy są bardzo ważne. Widzi ją ona, gdy ktoś posługuję się zaklęciami minimum B. PWM, D i C są dla niej niewidoczne. Nie potrafi stwierdzić od razu, że ktoś jest magiem, a kto nie. Nie zobaczy ile ta osoba na MM. Musi przy tym patrzeć na daną osobę. Na misjach/eventach oraz podczas walk ostateczna decyzja co do wyczuwania zależna jest od MG.
Moja laska – naturalne przedłużenie ręki, potrafi posługiwać się nim z zamkniętymi oczami. Dzięki niemu zbiera energię. Gdy ulegnie zniszczeniu po walce/dobie fabularnej może go dzięki magii naprawić. Czas naprawy na misjach zależy od MG. Dotyczy to tylko kostura będącego samej Reszki.
Przekierowanie – Używanie przedmiotów, którymi może kierować magię jest ważne, dlatego gdyby któryś uległ zniszczeniu może korzystać z innego, a moc czy sama kontrola nie ulegnie żadnej zmianie. Tylko musi być to przedmiot, z którym jest w jakiś sposób emocjonalnie związany z użytkownikiem.
Zielarstwo – W obrzędach czy rytuałach wykorzystuje się zioła, kory drzew, dlatego dziewczyna zna się na właśnie takich obrzędowych ziołach (zakres podstawowy, głównie zioła oczyszczające). Potrafi powiedzieć, która roślina ma jakie właściwości przez co potrafi je umiejętnie wykorzystać. Decyzja czy zna daną roślinkę czy nie należy od woli MG.
Modlitwa (do Allaha) – Kapłanki, jak to Kapłanki modlić im się wypada, dlatego Reshehedera każdego dnia poświęca jedną godzinę, aby móc wzmocnić swojego ducha i energię na modlitwie. Może w tym czasie, zwracać się do Bogów o przychylność losu, gdy ma do zrobienia coś ważnego. (trwa to dwie godziny fabularne)
Zwiadowca – Skoro widzi motyle to można je przywoływać i wykorzystać. Dlatego może poprosić o pomoc jednego motyle, który może się od niej oddalić na odległość 3 metrów, oczywiście trzeba zwrócić uwagę na szybkość z jakąś się poruszają, a od normalnych motyli nie różnią się niczym. Wytrzymuje on jeden post. Nie ma materialnego ciała, ale nie może przeniknąć przez ścianę czy inne takie. Nie może zranić nikogo, jedynie może "przefrunąć" przez niego. Widoczne dla każdego.
Ploteczki – Podświadomie wyczuwa to co mają jej do przekazania motyle. Wiadomość zwykle nie jest dłuższa niż pięć słów. Aby móc z nimi „porozmawiać” wystarczy jak jeden z nich usiądzie jej na palcu, a wtedy musi zachować ciszę, aby usłyszeć głos w głowie. Wymaga chwili skupienia. Dotyczy to tylko motyli stworzonych przez nią.
Fortuna – Przy odrobinie skupienia może korzystać z pomocy „Dobrych” jak i „Złych” Rukh. Musi tylko to uściślić przed rzuceniem zaklęcia.
Rukh – Byty tworzące cały świat, każdy organizm, ziemia, woda, powietrza, ogień składa się właśnie z nich. Są domem dla dusz, które odeszły już z tego świata, przez co można nazwać je żywym stworzeniem. Rukh’s mieszkają w ciele każdego człowieka, chociaż nie każdy ma tego świadomość. Ciało kapłanki jest dla nich chwilowych miejscem odpoczynku, ponieważ te nienależące do niej nie mogą przebywać w jej ciele za długo. Zwykle pozostają one niewidoczne dla zwykłych ludzi, którzy nie mają pojęcia o ich opiece. Te które kiedyś były ich przyjaciółmi czy też wrogami obserwują ich każdy krok przynosząc szczęście bądź pecha. Przyjmują kształt motyli, a ich kolor zależy od tego czy dusza za życia była dobra czy zła. Te będące prawe i uczynne mają złoty kolor, a te będące złe i zdeprawowane mają czarny, brudny kolor. Reszka dzięki swojej pozycji kapłanki może korzystać z tych dobrych i z tych złych, chociaż za długi kontakt z tylko czarnymi Rukh’s może prowadzić do zdeprawowania jej duszy. Złote wykorzystywane są we wszelkich Błogosławieństwach, zaklęciach chroniących i tych medycznych. Czarne w Przekleństwach, klątwach i pułapkach (nie dotyczy to wszelkiego rodzaju wybuchów), wszelkie złe rzeczy jakie robi wykonywane są z ich pomocą.
Błogosławieństwo Bożka Światła – Po chwili skupienia Reszka może oświetlić mały przedmiot mieszący się w jej dłoni, który może oświetlić drogę czy też pomóc w przeczytaniu czegoś w ciemności. Zasięg oświetlonego obszaru wynosi jeden metr. Światło nikogo nie jest w stanie oślepić.
Błogosławieństwo Bożka Czterech Stron Świata – Dzięki tej prostej pasywce Reszka wie, w którym kierunku jest północ. Wymaga to chwili koncentracji. Jeżeli orientacja jest zakłócona w magiczny sposób nie uda jej się to.
Błogosławieństwo Bożka Pustyni – Jej kostur zaczyna działać jak różdżka wodna, dzięki której może odnaleźć miejsce, gdzie jest woda. Powodzenie zależy od MG.
Błogosławieństwo Bożka Fortuny – Chwila szczęścia. Znajdziesz jakieś drobne, o których istnieniu się zapomniało. Wpadniesz na kogoś, kogo bardzo chciało się zobaczyć. Przypadkiem trafisz na wskazówkę dotyczącą celu misji czy też unikniesz trafienia małym przedmiotem. Obejmuje jedną osobę i niekoniecznie musi być to sama Reszka. Skuteczność czy też rodzaj fortuny zależy od MG. Stosowane raz na misję/walkę/dzień. Tymczasowy, krótko trwałyefekt szczęścia. (nieznacznie zwiększa poziom W czepku urodzony)
Przekleństwo Bożka Fatum – Potkniesz się na prostym odcinku drogi? Oberwiesz małym przedmiotem, który nie był nawet rzucony w twoją stronę? Spotkasz swojego największego wroga? Popełnisz błąd podczas misji? Ale masz pecha. Czyli działa analogicznie do Fortuny, tak samo obejmuje tylko jedną osobę i to niekoniecznie musi być sama Reszka. Skuteczność pecha i jego rodzaj zależy od MG. Stosowane raz na misję/walkę/dzień. Tymczasowy, krótkotrwały efekt pecha. (nieznacznie osłabia poziom W czepku urodzony)
Błogosławieństwo Bożka Zdrowia – Małe siniaki? Zadrapanie? Otarcie? Poparzenia? Odmrożenia? Dzięki tej pasywce może wyleczyć się z takich, małych nierangowych cosi. Leczenie trwa posta, a jego skuteczność zależy od MG.
ZaklęciaPrzekleństwo Boga Wojny: Martwa Strefa (B)W okręgu o średnicy pięciu metrów zostaje stworzona martwa strefa. Co to oznacza? Wszelkie ruchy przeciwnika zostają spowolnione na poziomie zaklęcia B, czyli o 80%. Samo zaklęcie nie dotyczy Reszki, jeśli chodzi o jej kompanów to przez jakikolwiek kontakt czy to dotyk ciała/kostura/sznurka/innych takich. Zerwanie tego kontaktu jest jednoznaczne ze straceniem odporności na samo zaklęcie. Innymi słowy, atakując kogoś, gdy Reszka go dotknie, zaklęcie przestaje na niego chwilowo działać, gdy stracą kontakt znowu obejmuje go spowolnienie. Obejmuje ono wszystkich, którzy znajdują się w obrębie tych pięciu metrów. Trwa trzy posty.
Błogosławieństwo Boga Zdrowia: Wylecz (B)Zaklęcie polegające na… leczeniu. Gdy wypowie się te zaklęcie rany zaczynają się natychmiastowo leczyć, te drobniejsze i nie tak groźne znikają w mgnieniu oka. Leczenie jednego pacjenta ran B trwa jeden post, ran A trzy posty, a ran S pięć. Jeśli chodzi o leczenie grupowe to rany D leczą się pełen post, rangi C trzy, a rangi B pięć. Jeżeli zaklęcie zostanie przerwane stan leczenia pozostaje taki jaki był w danej chwili. Może je stosować na sobie jak i na innych. Obszar o średnicy pięciu metrów.
Borg (B)Mag tworzy wokół siebie barierę zwaną po prostu Borgiem. Tworząc ją tylko i wyłącznie dla siebie ma ona kształt kuli adekwatnej do jej wzrostu. Odporna jest ona na ataki fizyczne jak i magiczne do zaklęcia B wraz z nim, po czym pęka. Nie działają na nią także dymy i gazy. Znajdując się w jej wnętrzu, nie można rzucać zaklęć. Trwa do tego czasu, aż zostanie zniszczona. Ilość zaklęć potrzebnych do zniszczenia bariery: D > 4 C > 2 B > 1
Na tym poziomie nie może jej przemieścić, a wyjście z Borga anuluje go całkowicie
Oczywiście można stosować też kombinacje zaklęć rangą, dlatego zdarzyć się może, że bariera może pęknąć szybciej pod wpływem trzech zaklęć D i jednego C. Czy też w innych wariacjach. Samo zniszczenie bariery wiąże się jednocześnie z przepuszczeniem danego zaklęcia w osłabionej formie.
Po roku skończyłam, a teraz czekam na nerfa <333