First topic message reminder :Imię:Zapytaj kim jestem, no proszę... Nie chcesz mi spojrzeć w oczy? Dlaczego tak bardzo się mnie wystrzegasz? Przecież nic Ci nie zrobiłem. Wiem, że ludzie na tym świecie bywają zepsuci, ale nie wszyscy są tacy z jakimi miałeś/aś w przeszłości do czynienia. Chcę się Tobie tylko przedstawić, ale jeśli się nie zapytasz to nie będę mógł... Wiesz jakie to przykre wobec mnie? No śmiało, chwyć za rękę, która Ci podaję, a ja przy okazji zdradzę Ci me imię. Jestem
Tami.
Nazwisko:A jednak potrafisz zaufać, skoro tutaj razem dotarliśmy. Chwytając moją dłoń, podnosisz się, by kontynuować marsz przez życie i walkę za to co słuszne. Jako Twój towarzysz oferuję Ci lojalność i pomocną dłoń przez całą tą drogę. Płakać z Tobą, gdy Ci smutno, dzielić z Tobą uśmiech, kiedy się radujesz, być u Twego boku, gdy potrzebujesz. Chcąc mnie lepiej poznać pytasz mnie o nazwisko? Moje miano w pełnej okazałości brzmi
Toshiro Tami.
Wiek:Pytasz o wiek? Czy to ma jakieś znaczenie? Przecież, niezależnie od tego i tak będę lojalny wobec ciebie do samego końca, jakby nie zauważyć gdybym miał 5 lat, byłbym Ci lojalny, jak dziecko rodzicowi, gdybym miał 15, jak uczeń mistrzowi, gdybym miał 20, jak Radek dla Asi. Zatem, co za różnica? Ech... Nadal się upierasz? To ci powiem, mam już za sobą mniej więcej 6575 dni, zatem robiąc łatwe równanie matematyczne wychodzi nam, hm... około
18lat.
Pseudonim: Pogromca Daxa Brak
Płeć: Mężczyzna
Waga: 62kg
Wzrost: 1,72m
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Czarny znak na lewej stronie brzucha
Klasa Maga: 0
Wygląd:Owy młodzieniec to istota mierząca 1,72m z wagą 62 kg co tworzy z niego idealną kurę wyścigową. Przez swą filigranową posturą wydaje się sunąć przez powietrze co dodaje jego sylwetce elegancji i drobności. Pomimo swej porcelanowej aparycji Tami odstaje od tłumu nie tylko dzięki swojej delikatności, jednakże sile, którą skrywa w swej aurze. Jego ciemne oczy okryte są mgłą kruczoczarnych niczym pitahajowe Frugo pasm włosami - niweluje ono smukły profil twarzy Tamiego sprawiając, iż owa twarz wydaje się łagodniejsza. Gdyby odgarnąć jego włosy lub ogolić na łyso, zauważyć by można było, jego nierzucające się w oczy, krągłe, idealne do ciągnięcia uszka. Zazwyczaj ubiera się na czarno, a na wietrzne dni posiada hebanowy płaszcz z kapturem.
Charakter:Na zewnątrz to dość cichy chłopak, lecz fakt, że nic nie mówi, nie oznacza, że nie ma nic do powiedzenia. Toleruje innych jeżeli inni tolerują jego. Jest szczery wobec swoich przyjaciół i stara się być dla nich oparciem wtedy, gdy tego potrzebują. Mimo, że stanowią oni ważną część jego życia, od czasu do czasu czuje mocną potrzebę odizolowania się, by pobyć chwilę sam. Fascynują go dary od matki natury, kocha przyrodę i potępia każde czyny, działające na jej szkodę, w tym znęcanie się nad zwierzętami. Jest dosyć pozytywnie nastawiony do świata, potrafi czerpać radość podczas nawiązywania nowych znajomości, jak i w codziennym życiu. Jest typem leniwca ze względu na niechęć do ciężkiej pracy oraz wrogości do wstawania o wczesnych porach. Czasami ma wrażenie, że byłby w stanie przeleżeć na polanie cały dzień. Zna jednak granicę między żartem, a powagą sytuacji. W takich chwilach jest roztropny i pełen trzeźwości. Jedną z jego największych zalet jest oddanie. Na myśl mu nawet nie przychodzi, by móc kogoś zdradzić. Potrafi zaufać ludziom, których zna oraz nosi w sobie głęboką nadzieję, że inni również wiedzą, że można na nim polegać.
Historia:Tami był przeciętnym dzieckiem, który urodził się w małej wiosce nieopodal lasu. Nie było w tym nic dziwnego, na świecie było mnóstwo takich małych zasiedleń przez ludzi, które nawet nie widniały na mapie. Zwykła osada żyła sama z siebie. Oczywiście od czasu do czasu trzeba było odprawiać podróże do dużych miast w różnych celach, lecz pomijając ten fakt, ludzie tam żyjący radzili sobie bardzo dobrze. Mieszkańcy tam egzystowali w spokoju nikomu nie przeszkadzając. Toshiro nie należał do szczególnie zamożnej rodziny, lecz środków na niezbędne rzeczy nigdy nie brakowało. Od małego przekazywano mu wiedzę, jak mądrze korzystać z darów natury i jak wiele mieszkańcy jej zawdzięczają. Nic dziwnego zatem, że chłopak pokochał przyrodę. Las, był jego wielkim domem. Nabył szybkiej umiejętności orientowania się i zapamiętywania leśnych terenów, z niektórymi stworzeniami natury również miewał styczności i wiedział, jak z nimi postępować. Jedną z najważniejszych osób w życiu młodzieńca, była jego matka. Uczyła go ona,jak żyć, a w jej obecności chłopak zawsze odnajdywał spokój. Ojciec natomiast był magiem, który uczył go podstaw i praktyki w tej dziedzinie, jako osoba budziła w nim bardziej szacunek, niż miłość rodzinną, którą tak bardzo darzył matkę. Tamiego od dziecka pociągało do tworzenia i bawienia się wszelkimi rodzaju marionetkami i kukłami. Często przesiadywał w piwnicy domu, próbując konstruować małe laleczki. Było to diabelsko trudne, więc często kończyło się to porażką. Jednak ostatnia próba, jaką podjął pewnej nocy w wieku już 14 lat okazała się być tą szczęśliwą. Po długim czasie udało mu się zrobić swoją własną małą, perfekcyjną laleczkę w wielkości małego palca u dłoni. Używając podstaw magii, którą nabył, manipulował za pomocą dłoni poczynaniami lalki, zaczynał od podstawowych rzeczy np. Poruszanie koniczynami, aż po skomplikowane rotacje. Minęło parę lat, po których Toshiro posługiwał już się swoją magią bez najmniejszych trudności. Nawet mógł kierować swoim medium telepatycznie. Zapragnąwszy w życiu przygody i wielkich dokonań, z których jego rodzice mogliby być dumni, chłopak przeniósł się do Magnolii i dołączył do owianej pozytywną sławą gildii – Fairy Tail. Jej siedziba stała się jego drugim domem, a osoby w niej nową, bezcenną rodziną.
Umiejętności:- Bezszelestny (1)
- Zapasy Magiczne (1)
– Mistrz trucizn (1)
Ekwipunek: Krótki nóż, fiolka z trucizną, antidotum, pojemnik z 10 senbonami.
(-3000
)
Opis truciznyTrucizna – Działa do wyleczenia. (Antidotum działa w 3 poście po zażyciu, a w 5 już żadnych oznak nie ma.)
Kolejność objawów: Zawroty głowy – Lekkie problemy ze skupieniem wzroku – Zaburzenie równowagi – Problem z postrzeganiem rzeczywistości, a przeszłości – Utrata przytomności.
Pierwsza objawa występuje już w następnym poście, po dostaniu się trucizny do ciała, lecz każda jej kolejna objawa po upływie 4 postów.
Właściwości: Zapach zbliżony do bazylii, barwa – zielona, bezsmakowa, stan ciekły, jednolita.
Po wyleczeniu (ostatniej fazy), postaci już nic nie stanowi zagrożenia, lecz musi wypocząć i nie jest w stanie walczyć przez 1 fabularny dzień.
1 lekkie zadraśnięcie to najwyżej przyprawiać będzie ciało o mrowienie lub zaburzy mały palec u dłoni, 3 już więcej zdziałają, oczywiście trudno to opisać, gdyż ważna jest też głębokość rany. Jeżeli otruta broń przebije kogoś np. na wylot to już objawy działają w pełni według podanych faz. Dodatkowo 1 fiolka pokrywa 3 całe ostrza mieczy. Trucizna na ostrzu utrzymuje się 2 dni fabularne.
Ciekawostki:~Kocha słodycze
~Nie ma głowy do alkoholu
~Boi się, jak kaczka go obserwuje (Anatidefobia)
Rodzaj Magii:"Ningyö no Mahö" - Magia Marionetek
Opis: Głównie związana ze sztuką manipulowania ciałami, niczym w teatrze lalek, wytworzeniu ich lub wykorzystaniu otaczających przedmiotów.
Pasywne właściwości magii- Jak na marionetkarza przystało, chłopak może tworzyć z palców 5cm, niezbyt mocne, niewidzialne nitki, którymi może sterować.
- Lalkę Tamiego można normalnie schować do kieszeni, lecz chłopak może ją powiększyć do max. rozmiarów dorosłego człowieka, by umożliwić jej walkę.
Zaklęcia: Ranga D•KawarimiOpis: Tami może przyjąć wygląd swojej lalki, a lalka może przyjąć wygląd chłopaka (nie musi). Kiedy Doku, zostanie poważnie zraniony w wyglądzie Tamiego, powoli zaczyna się kruszyć, jakby pękało mu ciało, po czym wraca do swojego prawdziwego wyglądu. (Trwa 2 posty)
Ranga C•Ningyö no WanaOpis: Chłopak wystrzeliwuje z dłoni białe nitki (15m). Jak dosięgną oponenta, błyskawicznie się na nim owijają. Służą one np. do unieruchomienia go. Po użyciu techniki może je zacieśniać. Nitki trzymają się do czasu ich zniszczenia lub odwołania przez szatyna. Nie zniszczy się ich zwykłą bronią, ale zaklęcie/buff rangi C już da radę. To samo tyczy się umiejętności siłowych, które pozwolą mimo wszystko na zerwanie nici, ale w tym wypadku zależne jest to od różnicy między daną osobą, a Tamim.
Ranga BMahö no ItoOpis: Chłopak może wystrzelić z palców nitki, które są niewidzialne gołym okiem i przyczepiają się do pierwszego napotkanego celu. (Trwa 3 posty)
Dokładniejsze informacje co do nitek:- Nitki mają zasięg 10 metrów. (Wystrzał)
- Po użyciu techniki, chłopak może je wydłużać dodatkowo do max. 10m lub skrócić do ilu mu się podoba.
- Są wytrzymalsze od stali.
- Stanowią one podstawę do większości zaklęć Tamiego, bez których użycie nie byłoby możliwe.
•Master of PuppetsOpis: Po użyciu nitek, może dzięki nimi sterować ciałami, jak marionetką, jeśli nitki są zaczepione w odpowiednich miejscach ciała (np. ręka, noga.) oraz osoba, na której używa tego zaklęcia nie stawia oporu lub jest zbyt słaba, by odeprzeć magię (MG decyduje). (Trwa 2 posty)
•Ranga AIt's Show Time~Opis: Chłopak posiada laleczkę w wielkości małego palca u dłoni. Jest to jego medium magii, coś jak odpowiednik broni. Nie posiada ona szczególnych cech magicznych, lecz nadrabia to zaopatrzeniem w różne ostrza i trucizny, które chłopak sam musiał zmajstrować. Tami dzięki swojej magii może telepatycznie narzucać jej swoja wolę, czyniąc z niej swojego sojusznika na polu bitwy do odwołania.
Dokładniejsze informacje co do lalki:- W magicznej wersji lalka mierzy max. 1,9m wzrostu i ma 4 ręce, które każda z nich mierzy również 1,9 metra (budowa z segmentów). Zaopatrzone są one w ostrza biegnące wzdłuż wewnętrznej strony owych segmentów.
- Ciało jest drewniane z żelaznymi wzmocnieniami na spoiwach.
- Porusza się poprzez snucie w powietrzu parę centymetrów nad ziemią. Jeżeli chłopak chce, by snuła ona jeszcze wyżej, on sam musi być na większej wysokości. (Można to porównać do lalki na sznurkach. Jeżeli władająca ręka jest wysoko, marionetka może się unieść, jeżeli jest niżej niż sama lalka - nie może).
- Tami może widzieć oczami Doku.
- W części klatki piersiowej, w miejscu gdzie człowiek posiada serce, znajduje się mały rdzeń (10x10x10). Po rozwaleniu go, lalka staje się niezdatna do dalszej walki/misji/eventu. Nie posiada ona ograniczenia czasowego i należy ją zniszczyć, by wykluczyć z "gry".
Umiejętności lalki:- Wytrzymałość (I)
- Sprinter (I)
- Łamacz kości (I)
Po wyjęciu:Doku (tak się nazywa jego lalka) ma schowane cienkie ostrza również w nadgarstkach, głowie, oraz na złączeniach z ciałem, które można użyć tylko, gdy lalka rozłoży się na części (głowa, ręce, nogi). Może również strzelać z ust własnej roboty (Tamiego) strzałkami i bombkami gazowymi. (Uwzględniam fakt, że trzeba wszystko zakupić)
Trucizna cieczy lalki (ostrza z rozczepień i strzałki), natomiast gazowa ma zasięg 15m.
Ciekawostka: Można otworzyć Doku brzuch i użyć, jak plecaka :D