I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię: Akiko Pseudonim: Daidai Shōjo Nazwisko: Kajitsu Płeć: Tra... znaczy kobieta. Waga: 47 kg Wzrost: 156 cm Wiek: 15 lat Gildia: Fairy Tail Miejsce umieszczenia znaku gildii: Lewa łopatka (pomarańczowy) Klasa Maga: 0
Wygląd: Niewysoka i ogólnie drobna osoba o długich granatowych włosach, pomarańczowych oczach oraz jasnej karnacji. Przeważnie ubiera się w tradycyjne stroje wschodnie (ze względu na otoczenie w jakim się wychowała) jednak zwykłych ubrań nie brakuje w jej garderobie. Niezależnie od kroju jej ubrania zazwyczaj mają jakiś owocowy motyw (głównie pomarańcze, jako że to jej ulubiony owoc). Na prawym ramieniu ma też znamię, przypominające miecz na tle okręgu (pomarańczy .o.). Zazwyczaj wygląda na smutną lub pogrążoną w myślach, co nie jest dziwne, zważywszy na sytuację w jakiej się znalazła. Nosi też specjalny pas do którego poprzyczepiane są kłódki (w każdym razie te częściej używane).
Charakter: Na pierwszy rzut oka jest typową maskotką zespołu (niepozorny wygląd) ale dziecko to jest młodym samurajem... czy młodą samurają... jest bushi i tyle wystarczy. Nauczana tego od dzieciństwa, broni honoru swojego i swoich towarzyszy oraz wspiera ich w walce gdy tego potrzebują, choć chętniej by się wycofała. Jest trochę sztywna (uwielbia porządek, jest też wymagająca) i nieco wstydliwa (nie cierpi wszelkich sugestywnych zachowań, nie przepada za kontaktem fizycznym i za podtekstami), często też boi się przedstawiać swoje pomysły. Nie do końca wierzy w swoje zdolności, jednak ma potencjał by stać się liderem. Momentami może sie wydawać melancholijna, zagłębiona w myślach. Na początku może być trochę zamknięta w sobie, ale gdy już się do kogoś przyzwyczai, jest naprawdę przyjazna.
Historia: Akiko jest owocem miłości pewnego władcy ziemskiego ze wschodu, który przebywał akurat na wakacjach w swojej zagranicznej rezydencji w miasteczku Balsamina (Hosenka = niecierpek balsamina, taki kwiat) oraz służącej pracującej w przydwornym sadzie. Potem młody władca ziemski powrócił do domu. W tym czasie urodziła się mała Akiko, dziewczynka, która zwykłym dotykiem zamieniała owoce w dziwne kłódki. Na prawym ramieniu miała też znamię, przypominające miecz na tle okręgu. Młody władca ziemski miał już jednak żonę i dzieci. Gdy powrócił po pięciu latach i zauważył wspomniane już znamię, zaakceptował dziecko jako swoje (znamię to jest znakiem przynależności do rodziny). Jako bękart, Akiko nie miała łatwego życia. Akceptowana przez ojca, przyrodniego brata i kuzynkę, nienawidzona przez żonę swojego rodziciela. Nie mogła liczyć na chwały czy majątek. Odbywała szkolenie jak chłopiec (a więc razem z bratem, gdy ten przebywał we Fiore). Nigdy nie opuściła Fiore, jako że nie jej ojciec nie mógł pozwolić na obniżenie swojej pozycji przez wydanie się zdrady. Dwa miesiące przed jej pojawieniem się w Fairy Tail, ona, jej brat oraz kuzynka, zostali napadnięci przez nieznaną jej grupę w czasie powrotu z Hargeonu. Sama Akiko straciła przytomność w trakcie walki i obudziła sie dopiero, gdy jakiejś skalnej rozpadlinie odnalazł ją mag o imieniu Tami, ze wspomnianej gildii. Po jej rodzeństwie pozostała jedynie szara kłódka z pomarańczą. Gdy dotarła do Hosenki, okazało się, że dworek został spalony a w zgliszczach nie było śladu po nikim ze służących. Jej matka na szczęście znajdowała się wtedy poza kompleksem, w ich dawnym domku.Dziewczyna, by zdobyć pieniądze i poszukać informacji o wszystkim co się stało dołączyła do gildii, zaproszona tam wcześniej przez powyższego maga.
Umiejętności: - Szermierz I - Łucznik I - Support I - Zapasy Magiczne I Ekwipunek: - Musou Saber (Niezrównana Szabla) - miecz podarowany jej przez starszego brata (zignorować część wygladającą jak pistolet, nie strzela ani nic, to tylko bardzo wytrzymały miecz). - dwa karwasze (od zewnętrznej strony przedramienia: metalowe, od wewnętrznej: skórzane) - dwa nagolenniki (metalowe)
Rodzaj Magii: Magia Suzerena Magia, która "płynie we krwi", czyli dziedziczona z pokolenia na pokolenie. Opiera się ona na zdolności przekształcania owoców w kłódki, które z kolei są potrzebne do wzywania uzbrojenia im odpowiadającego. Tylko osoba, która stworzyła daną kłódkę, może ją otworzyć - wezwać zbroję/broń.
Pasywne Właściwości Magii: - Lockseed Creation (ang. Tworzenie Kłódko-nasion) - Umiejętność pozwalająca Kajitsu zamienić naturalny każdy owoc w kłódkę ze zbroją, niezależnie od własnej woli. - Allied Soldier (ang. Sprzymierzony Żołnierz) - Akiko może założyć każdą ze swoich zbrój na osoby, które wyrażą na to zgodę. Jak to bywa jednak z uzbrojeniem, może ulec zniszczeniu. - Liege Pact (ang. Pakt Lenny) - Osoby, które założą jakąkolwiek ze zbrój Akiko, nie mogą się obrócić przeciw niej (w sensie nie mogą jej skrzywdzić). - Battle Robes (ang. Szaty Bitewne) - gdy zaczyna się walka, strój Akiko, niezaleznie od tego jaki by nie był, zamienia się na TAKI. Gdy walka się skończy, poprzedni strój powraca. - Mana Digestion (ang. Trawienie Many) - Poprzez Kłódko-nasiona Kajitsu może zaspokajać swój głód i zapotrzebowanie na witaminy, węglowodany itp. za pomocą swojej MM (1MM/post).
Zaklęcia: {D} - JUICE MIX! - Zaklęcie umożliwiające połączenie dwóch zbrój rangi C w jedną (za każdą trzeba zapłacić), która będzie posiadać dostęp do obu broni a także do wszystkich buffów (które się kumulują) i debuffów (które się nie kumulują w przypadku powtórzenia, a "brany" jest ten wyższy). Przyjmuje ona formę jinbaori (specjalnego typu haori zakładanego na zbroję samurajską). - Fruit Sparkling! - Zwiększa prymujący buff (czyli ten najwyższy, np. wytrzymałość u Melona, w przypadku równych wartości decyduje MG) o 10% (tzn. jak było 20% to po użyciu jest 30%) na dwie tury. Może zostać użyte na każdym, kto nosi owocową zbroję, co więcej, osoba nosząca może użyć do tego własnego MM.
{C}
- Orange Arms - (ang. Pomarańczowe Uzbrojenie) A path of blossoms on Stage! Zbroja powstała poprzez użycie "Orange Lockseed". Gdy chodzi o atak i defensywę jest najlepiej wyważoną ze wszystkich zbrój. Naturalnie motywem przewodnim jej wyglądu jest pomarańcza. Broń jej towarzysząca to szabla Daidaimaru (jap. Pomarańczowy Krąg). Jak niemal każda zbroja, jej podstawową formą jest ogromny metalowy owoc, który następnie opadłszy na barki użytkownika, natychmiast rozkłada się, tworząc napierśnik, naramienniki a także część zbroi zasłaniającą plecy. Atak +20%, Wytrzymałość +20%, Szybkość -20%
- Ichigo Arms - (jap./ang. Truskawkowe Uzbrojenie) Shushutto Spark! Zbroja o motywie truskawki. Szybka, ale jej właściwości obronne można postawić pod znakiem zapytania. Jej broń towarzysząca to Ichigo Kunai (jap. Truskawkowe Noże do rzucania), dwa noże, które mogą służyć zarówno do walki w zwarciu jak i do rzucania. Jeśli użytkownik zbroi zgubi/rzuci jeden/dwa z nich, zbroja natychmiast je uzupełni (bo na krzaczku rośnie więcej niż jedna truskawka C:). Jak niemal każda zbroja, jej podstawową formą jest ogromny metalowy owoc, który następnie opadłszy na barki użytkownika, natychmiast rozkłada się, tworząc napierśnik, naramienniki a także część zbroi zasłaniającą plecy. Atak -10%, Szybkość +30%
- Pine Arms - (ang. Ananasowe Uzbrojenie) Pulverize, Destroy! Ananasowa zbroja o ogromnych właściwościach niszczących, ale dość niskiej obronie i szybkości. Broń tej zbroi to Pine Iron (ang. Ananasowe Żelazko? XD), maczuga wielkości klatki piersiowej przeciętnego człowieka o masie ok. 30 kg, na długim wytrzymałym, metalowym kablu długości dwóch metrów. Jak niemal każda zbroja, jej podstawową formą jest ogromny metalowy owoc, który następnie opadłszy na barki użytkownika, natychmiast rozkłada się, tworząc napierśnik, naramienniki a także część zbroi zasłaniającą plecy. Atak+30%, Obrona +20%, Szybkość -30%
- Lemon Arms - (ang. Cytrynowe Uzbrojenie) Fight, Power, Fight! Lekka zbroja cytrynowa wyposażona w specjalny łuk - Lemon Arrow (ang. Cytrynowa Strzała) - który strzela za pomocą energii (siła nie różni się od zwykłych strzał) oraz może służyć jako broń do walki w zwarciu dzięki przyczepionym doń ostrzom. Jak niemal każda zbroja, jej podstawową formą jest ogromny metalowy owoc, który następnie opadłszy na barki użytkownika, natychmiast rozkłada się, tworząc napierśnik, naramienniki a także część zbroi zasłaniającą plecy. Możliwość strzelania: 3MM/strzała, Atak +10%, Zręczność +20%, Szybkość -10%
- Melon Arms - (ang. Melonowe Uzbrojenie) Green Protector! Zbroja o melonowym motywie, jej główną zaletą jest wytrzymałość oraz towarzysząca jej broń - Melon Defender - mocna tarcza o długości około metra. Jak niemal każda zbroja, jej podstawową formą jest ogromny metalowy owoc, który następnie opadłszy na barki użytkownika, natychmiast rozkłada się, tworząc napierśnik, naramienniki a także część zbroi zasłaniającą plecy. Atak +10%, Obrona +30% Szybkość -20%
{B} - Fruit Charge! - Zaklęcie, które polega na naładowaniu owocowej broni, która pojawia się razem z daną zbroją i wykonaniu nią wzmocnionego ataku (przykładowo: cięcie przy użyciu Daidaimaru. rzut Ichigo Kunai, wymach Pine Iron, pchnięcie Bana-spear, strzał z Lemon Arrow, Shield Bash Melon Defenderem itd.) Generalne wzmocnienie ataku broni o 50%
Historia wyszła taka meh, ale trudno .o."[/i]
Ostatnio zmieniony przez Oharu dnia Pon Mar 30 2015, 19:32, w całości zmieniany 36 razy
Hilda
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 06/10/2013
Temat: Re: Kajitsu Akiko Czw Mar 12 2015, 20:45
KP Gotowa (tym razem na pewno .o.)
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Kajitsu Akiko Pią Mar 13 2015, 00:37
Sprawdzę
Hilda
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 06/10/2013
Temat: Re: Kajitsu Akiko Pią Mar 13 2015, 00:41
*Skacze z radości* XD
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kajitsu Akiko Pon Mar 23 2015, 23:01
Waga: Napisz wagę ciała, pomijając kwestie zbroi
Gildia: Albo dołączysz fabularnie albo będziesz gnił czekając na akcept od Alezji/zastępcy. Przy czym w drugim wypadku wyślij PV do Alezji oraz do Takary
EQ: Odejmij sobie za niego 4000 klejnotów
PWM: 1. Tylko naturalne owoce 2. To raczej do opisu magii 3. Ok 4. Mogą, aczkolwiek zbroja się rozpada 5. Ok 6. Ok
Zaklęcia: 1. Opisz elementy oraz wygląd zbroi. Na C zbuffuje ci statystyki o 15% z uwględnieniem debuffa 2. Jak wyżej, co do bonus statów -> Wywal szybkość i będzie oczko 3. Jak wyżej + Zmniejsz atak do 20%. Dodatkowo opisz materiał z którego wykonana jest broń, ciężar, oraz wymiary. 4. Jak wyżej + Wywal atak 5. Jak wyżej + Jedna strzała = 3MM + Zmień buffy na +10% 6. Jak wyżej + Zmniejsz obronę do 10% 7. Przyzwiesz jednego + Znika on po 2 postach. Opisz lepiej jego zbroję 8. Nic nie podwaja. Jedynie zmienia rangę z C na B na 3 tury. Konkretny efekt zależny od MG 9. Wyprowadzony cios jest silniejszy o 50% i zadaje 50% więcej demejdżu w przypadku trafienia.
Zasadniczo cyfry jakie są takie są, możesz zmienić je inaczej, ale suma sumarum masz buffa +20%. Bo jeszcz ofc. Dostajesz zbroję + broń i one nie znikną póki nie zmienisz zaklęcia so...
Hilda
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 06/10/2013
Temat: Re: Kajitsu Akiko Wto Mar 24 2015, 17:38
Waga: Ok
Gildia: Działania w toku
EQ: w banku to zaznaczę
PWM: - Ze wszystkim się zgadzam
Zaklęcia: 1. A dałoby się wyciągnąć to do 20% w obu? 2. Tutaj z kolei głównym atutem zbroi miała być jej "szybkościodajność", więc może rezygnując z bonusu do ataku mógłbym to zachować, lub nawet (podobnie jak w przypadku Melona do omówienia poniżej) obniżając siłę ataku? 3. Tak więc, ananasek jest mniej więcej tak duży jak klatka piersiowa przeciętnego człowieka i waży powiedzmy jakieś 30 kg a linka/kabel/whatever ma 2 metry. Co do opisu zbroi, to o tym niżej. 4. Tak jak przy pierwszym, ALE czy mogłoby to wyglądać: A+25, O+15, S-10? Bo usuwanie ataku przy zbroi z włócznią jest trochę... XD 5. Da się wytargować 15% w obu? XD Na resztę się zgadzam. 6. W tym wypadku wolałbym, żeby nie atak a obrona wynosiła +30% (A+10, O+30, S-20) 7. Może być i jeden, ale czy nie mógłby "żyć" aż go odwołam lub zostanie zniszczony? W walce z magami i tak generalnie dużo nie zdziała (nawet jakbym ich wezwał za całe MM to padliby pewnie na zaklęcie B lub nawet C), więc chociaż przed jakimiś ewentualnymi niemagicznymi chłopami żebym mógł się obronić... Link do obrazka z wygladem jest w opisie. 8. Ok, ale co ono robi, jeśli nie ma MG (walka fabularna ot tak, dla "treningu" czy cokolwiek)? 9. Ok.
Każda z tych zbrój to napierśnik (+część na plecy), hełm i naramienniki (wielkość i masywność odzwierciedlona przez buff do obrony i debuff w szybkości, za wyjątkiem truskawki, która magicznie zwiększa szybkość *nin nin* no i ofc. Matsubokkuri, które są całymi postaciami, jeśli chcesz mogę powklejać linki do obrazków z każdą). A tak to mniej więcej wygląda. Zedytuję wszystko gdy już się dogadamy. ok?
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kajitsu Akiko Czw Mar 26 2015, 16:01
Zaklęcia: Wszystkie -> Jak mówiłem łączna suma buffów i debuffów na każdej ze zbroi wynieść może maksymalnie +20%. Jak to będzie wyglądało zależy od ciebie
8. W wypadku walki "treningowej" i tak większość zależy od ustyaleń między dwoma graczami więc jak na moje bez znaczenia. Możesz nawet założyć ten buff x2, ale nie spodziewaj się tego w innej sytuacji 7. Z tego jak ja to rozumiem, to jest to mniej lub bardziej normalny wojownik z summonowany zaklęciem, chyba że to faktycznie szyszka w formie ludzkiej czy coś, wtedy wymaga to rozpisania. Ale jako normalna osoba odziana w szyszkową zbroję i będąca summonem, nie zniknie na "Jedno C" bo ma wytrzymałość równą wytrzymałości człowieka.
Hilda
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 06/10/2013
Temat: Re: Kajitsu Akiko Czw Mar 26 2015, 18:02
Zaklęcia: W takim razie zapisuję nową rozpiskę zmian w statsach: Pomarańcza: Atak+20%, Wytrzymałość+20%, Szybkość-20% Truskawka: Atak-10%, Szybkość+30% Ananas: Atak+30%, Wytrzymałość+20%, Szybkość-30% Banan: Póki co rezygnuję. Cytryna: Atak+10%, Zręczność+20%, Szybkość-10% Melon: Atak+10%, Wytrzymałość+30%, Szybkość-20%
8. Rezygnuję. 7. Ogólnie to to są takie moby, niby są jak zwykli ludzie w zbrojach, ale mają ograniczoną inteligencję (dwa zadania: wykonywać rozkazy, chronić tego, kto je przyzwał) i nie potrafią podejmować złożonych decyzji. O ile wydłuży ich bytność odebranie im mnicha?
Nowe zaklęcia w miejsce Fresh!: Fruit Sparkling! Rank D - Zwiększa prymujący buff (czyli ten najwyższy, np. wytrzymałość u Melona, u Pomarańczy: atak) o 10% (tzn. jak było 20% to po użyciu jest 30%) na dwie tury. Może zostać użyte na każdym, kto nosi owocową zbroję, co więcej, osoba nosząca może użyć do tego własnego MM. Juice Mix! Rank D - zaklęcie, które pozwala założyć Akiko (lub komuś innemu) zbroję, będącą połączeniem dwóch innych o randze C. Generalnie chodzi o możliwość założenia dwóch zbrój na raz i zyskanie skumulowanego efektu dodatniego oraz (za obie płaci się oddzielnie + koszt tego zaklęcia, ujemne efekty się nie kumulują, ale zawsze wybrany jest ten większy - np. Przy połączeniu Ananasa z Pomarańczą, ujemna prędkość będzie brana z Ananasa).
Swoją drogą, o ile umiejętność "Support I" zwiększa siłę buffów?
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kajitsu Akiko Pią Mar 27 2015, 19:57
7. Nie wydłuży
Nowe: 1. W wypadku 2 równych, decyduje MG 2. Dostajesz tylko i wyłącznie buff i broń z drugiego zaklęcia. W przypadku słabej statystki brana jest pod uwagę ta gorsza, ale masz na sobie wszystkie ujemne statystyki. Prościej mówiąc jak jedna zbroja daje do ataku a druga do obrony, to oba debuffy obowiązują. W przypadku gdy oba dają debuffa do obrony, obowiązuje tylko ten większy. Nie dostajesz natomiast dwóch zbroi, czy też wytrzymałość zbroi sama w sobie nie ulega polepszeniu.
Co do supporta, jakieś 20%. 20% z "20" to 4, więc miałbyś buffa na poziomie około 24%
Ale że jest to słownie opisane, to nie sugeruj się za bardzo cyferkami.
Kashima
Liczba postów : 184
Dołączył/a : 09/02/2015
Skąd : -
Temat: Re: Kajitsu Akiko Pią Mar 27 2015, 21:03
7. Dobra, to niech już będą te dwie tury.
Nowe: 1. Ok. 2. Dobra, ujemne są tak jak chciałem (minusowe na tą samą się nie kumulują, na różne wciąż są), ale nie rozumiem o co chodzi Buffem. Z tego co zrozumiałem, zyskuję dodatkowy debuff, ale buffa nie dostaję wcale? Ten skill miał polegać na tym, że mogę użyć dwóch buffów na jednej osobie, bez potrzeby anulowania poprzedniego. I chciałbym też mieć dostęp do obu broni, ale nie na raz (w sensie, że mogę wybrać, której będę używał i musi ona być przez cały post i dopiero ewentualnie w następnym mógłbym zmienić).
Dzięki za info o Supporcie.
EDIT: Ups... nie z tego konta...
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kajitsu Akiko Nie Mar 29 2015, 21:10
No to teraz wprowadź zmiany
Kashima
Liczba postów : 184
Dołączył/a : 09/02/2015
Skąd : -
Temat: Re: Kajitsu Akiko Nie Mar 29 2015, 21:13
A co z drugim nowym zaklęciem? Jak to w końcu wygląda? Może być tak jak opisałem?
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kajitsu Akiko Nie Mar 29 2015, 21:16
Zapomniałem, wybacz.
Nie zrozumiałeś Kashi, albo raczej ja opisałem to w pokrętny sposób. Dostajesz Buffa, te debuffy, OBIE BRONIE. Jedyną rzeczą której nie dostajesz to dwa armory/zwiększony armor ZBROI. Czy teraz to jaśniejsze? A właśnie... ale dodaj jakiś znacznik, do tego że masz dwie zbroje, typu kolor jest pół na pół czy coś.
Hilda
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 06/10/2013
Temat: Re: Kajitsu Akiko Nie Mar 29 2015, 21:24
ok, teraz rozumiem, a co do wygladu to zmienia się na takie Jibaori (haori zakładane na pełną zbroję samurajską) w kolorze danego owocu, łączą się zwyczajnie w jedną, która tylko zmienia kolor w zależności od tego jakie owoce są użyte.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.