HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Sin




 

Share
 

 Sin

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Sin Empty
PisanieTemat: Sin   Sin EmptySob Sty 24 2015, 16:30

United States of Sin
Sin Sin_zpsosrjk5vy
Zjednoczone Stany Sin

1. Informacje ogólne:
Wyspiarskie państewko, które umiejscowione jest w wschodniej części kontynentu, tworząc doczepiony do Pergrande półwysep siński. Pomijając już mnogość wysepek, warto wspomnieć, iż połączenie pomiędzy nimi zapewnione jest głównie przez wszelkiego rodzaju mosty, a wśród owych setek wysp, można wyróżnić kilka, większych ośrodków, w których to znajdują się większe ugrupowania obywateli i rdzennych mieszkańców. Co zaś jeśli chodzi o Sin? Mówi się, iż jest to miasto kultury i tradycji, które pozbawione jest jakichkolwiek grzechów, czy zła! Ot centrum ładu, porządku i harmonii, czy też miejsce na ziemi, w którym zwolnił czas.

  • Język: Sinon
  • Stolica: Sieunnee
  • Ustrój polityczny: Exlessium
  • Głowa państwa: Brak jednolitej głowy państwa. Apella.
  • Powierzchnia: 170km^2 terenów lądowych, łącznie z morskimi - 250km^2
  • Ludność: 8,5mln
  • Jednostka monetarna: Brak. Nie obowiązuje.
  • Religia dominująca: Wielobóstwo. W panteonie bogów dominują jednak bóstwa wodne/morskie.

2. Historia państwa:
1500y - jedne z najstarszych, zachowanych zapisków należących do rdzennych plemion Sin. Legenda o łzach Euneiss.
1000y - pierwsze informacje zawarte w kronikach, które potwierdzają fakt, iż Sin zamieszkiwane było przez rdzenne klany Minae i Anguis.
750y - pojawienie się pierwszych, obcych osadników. Rozpoczęcie kolonizacji półwyspu i walk z rdzennymi plemionami.
500y - powstanie oraz spisanie legendy o rozłamie ziem. Rzekoma data, według której ziemie półwyspu sińskiego rozdzieliły się na mnogie wysepki.
400y - formowanie się pierwszych rodów/klanów, z których każdy rozwijał się we własnym zakresie.
300y - początek wojen klanów o dominacje nad terenami aktualnego Sin.
10y-x2 - bitwa pod Cordią. Ostatnia, a zarazem najdłuższa bitwa, kończąca pasmo walk między klanami.
luty x3 - oficjalna data zawarcia rozejmu pomiędzy sześcioma pozostałymi, największymi rodami. Decyzja o zawieszeniu broni.
x11 - nadanie utworzonemu państwu nazwy Republiki Seilleen oraz stworzenie protoplasty Exlessium. Uznanie za główny symbol, a zarazem opiekuna państwa Killeen'ów.
x50-x400 - czasy pokoju. Kształtowanie się ustroju na terenie republiki oraz rozwój gospodarczy państwa.
x444 - wybucha bunt Shayi z rodu Teez, który odmawia rezygnacji z praw Aporixa. Przemianowanie ustroju na monarchię absolutną.
x445 - rozpoczęcie wojny domowej pomiędzy pozostałymi klanami, a rodem Teez, kształtowanie się tak zwanego kultu chaosu.
x450 - bitwa o Sieunnee, podczas której umiera Shaya, zaś państwo zostaje odzyskane przez pozostałe rody.
x451-x455 - decyzja o przemianowaniu nazwy państwa na Sin oraz o zniszczeniu ziem i pozostałości rodu Teez.
x475-x700 - okres odbudowy państwa oraz stabilizacji ustroju. Rozwój praw i obowiązków głów rodów.
x701 - przeniesienie stolicy do odbudowanego Sieunnee.
x777 - wybuch powstania Teezan, które uznaje się za przyczynę zniknięcia Killeenów z terenów Sin.

3. Ustrój polityczny:
Exlessium - Ustrój polityczny opierający się o zgromadzenie obywateli, a raczej... zgromadzenie przedstawicieli pięciu rodów możnych, z których każdy obejmuje patronat nad daną wyspą. Władza nadrzędna przypada co roku do innego z rodów w porządku cyklicznym. To właśnie ta grupa stanowi najwyższą władzę w państwie i to oni decydują o polityce zagranicznej, sprawach wojskowych, czy mogą podejmować niektóre decyzje sądowe. Miejsce obrad znajduje się na tak zwanym terenie neutralnym, który stanowi stolica państwa.

Apella - Owe zgrupowanie pięciu głów rodów, bądź ich oficjalnych przedstawicieli. To właśnie oni podejmują wszelkie decyzje w państwie i to tym mianem są określani zarówno oni, jak i ich zebrania. Poza tym przebieg takiego spotkania jest zwykle schematyczny i zaczyna się od omówienia najważniejszych spraw, a następnie przegłosowania każdej, kolejnej propozycji na drodze jawnego głosowania, poprzez podniesienie ręki. Poza tym głowa rodu, obejmująca dowodzenie i dominacje względem pozostałych rodów zyskuje miano Aporixa.

4. Geografia:

  • Klimat: Mimo sporego rozdrobnienia, wynikającego z wyspiarskiej struktury lądowej Sin, państwo zachowuje względnie umiarkowany klimat, który zdaje się być w sporej mierze uzależniony od monsunowej cyrkulacji powietrza. Na terenie całego kraju można dostrzec wyraźnie zaznaczające się cztery pory roku. Przeważnie temperatura waha się od -10 do 35°C w skali roku, jednak odnotowywane są sytuacje ze skrajnie wyższą, bądź niższą wartością. Poza tym Sin należy do państw stosunkowo wilgotnych, obfitujących w opady, tak więc w okresie zimowym można spodziewać się obfitych opadów śniegu i gradu, zaś w okresie letnim sporych ilości towarzyszących mu mgieł i fal gorąca.
  • Ważniejsze miasta:
    Annapsee - położony nieopodal stolicy ośrodek, a może raczej kompleks wysp, który jest we władaniu rodu Anguis. Pomijając już sam fakt, iż znajduje się na wschodzie, to warto wspomnieć, iż architektura tutaj zdaje się pozostawać bez zmian od czasów archaicznych, a gdzie nie gdzie idzie dostrzec budynki, które najpewniej robiły za koszary. Mimo wszystko centralnym elementem wysepki, a zarazem siedzibą rodu pozostaje - świątynia.

    Romeriid - jedyny, zachowany stały element lądu, a zarazem najbardziej wysunięty na wschód punkt kraju. Mimo ogólnego pokoju i harmonii, jakie wyznaje Sin, to miasteczko zdaje się rozwijać pod kątem - militarnym? Koszary, baraki i inne tego typu budynki to norma, jednak - na szczęście - nie pełnią swojej dawnej roli. Są pozostałością po dawnych czasach, a zarazem oznaką tradycji, która uchowała się tu po dziś dzień wraz z siedzibą rodu Ensiss, zwanego też klanem samurajów.

    Teeztunees - spalone ziemie Sin. Miejsce, które zostało oddzielone od państwa na każdy możliwy sposób, acz dalej pozostają jego częścią. Mówi się, iż w tym obszarze nie powinno zastać się żywej duszy, a pomijając wyniszczenie budynków, czy spalenie mostów, albo spore ich naruszenie, to w dodatku prawo zabrania osadnictwa w tych rejonach. Mimo to, plotki głoszą, iż znajduje się tam główny ośrodek kultu Teeznees'a.

    Iassaau - niewielkie obszary podległe rodowi Riccoul, a znajdujące się na północny zachód od stolicy. Pomimo tego, to właśnie ten obszar nazywany jest spichlerzem kraju, a i to w tej okolicy odsetek wszelkich terenów poświęconych na hodowlę roślin zdaje się największy. Niektórzy twierdzą, iż to właśnie w tej okolicy znajduje się także podwodne miasto Ceet'ów.

    Araeoscca - najbardziej wysunięty na północ punkt państwa, zwany często krainą wiecznego lodu. Ponoć śnieg w tej okolicy występuje niemalże cały rok, zaś odnotowanie temperatury powyżej zera zdarza się zaledwie z dwa lub trzy razy. Poza tym ta okolica jest ściśle związana z religijną stroną państwa, a ród, który włada tymi terenami to tak zwany - klan Minae.

    Saeuuria - największa wyspa na zachodzie, a zarazem największy port handlowy i turystyczny Sin. To w tej okolicy można zobaczyć setki statków, czy okrętów, które odpływają do innych krajów, a i w tym miejscu znajduje się zabytkowa latarnia. Całość nadzoruje ród Meersio, który znany jest głównie z swego obeznania w sprawach handlowych.

    Sieunnee - stolica państwa, a zarazem jego serduszko! Centrum - i to nie tylko geograficzne, ale też i kulturowe, czy religijne. Poza tym sama wyspa nazywana jest często neutralną, a obcokrajowcy rzadko wpuszczani są na jej tereny. Pomijając fakt, iż ów lokalizacja stanowi najwyższy punkt państwa, to warto wspomnieć, iż w tych stronach znajduje się największy zbiór drzewek Sieenit'u, a i na tej wysepce dochodzi do regularnych zebrań głów wszystkich rodów.

  • Ważne miejsca:.
    Exless - czy też raczej Ratusz Główny. Najważniejszy budynek pod względem politycznym, który ma swoje miejsce w stolicy Sin. Przypomina on wyglądem typowy zamek japoński. Wysokie fundamenty, białe ściany, czy też skomplikowany labirynt ścieżek wewnątrz terenów otoczonych murem. Ponadto samo miejsce zdaje się być silnie strzeżone, a potencjalni intruzi najpewniej zostaliby dość łatwo ujęci, bądź... usunięci.

    Villidia - nazywana często różowym parkiem. Pomijając już usytuowanie w centrum stolicy, to ów miejsce stanowi największe skupisko drzewek Sieenit'u, czy też innych roślin o zabarwieniu różowym. Samo miejsce zdaje się być pozbawione ludzkiej działalności, acz co roku w tej okolicy organizowany jest wielki Festyn z okazji zakwitnięcia drzew.

    Cordia - Świątynia Harmonii. Miejsce, w którym przed wiekami doszło do wielkiej bitwy klanów. Nikt, poza głowami rodów, nie zna jej aktualnego położenia, jednak mówi się, iż sama świątynia kryje w sobie antyczne relikty, których strzegą pradawne moce, a nawet chodzą pogłoski, jakby w świątyni mieli zamieszkiwać prawdziwi bogowie.

    Sillav - siedziba rodu Anguis, a zarazem świątynia ich bóstw. Jak można się domyślić, znajduje się na terenie Annapsee, a cały kompleks świątynny, jak i dołączonych do niego podziemnych korytarzy zajmuje ponoć większą jej część. Sam budynek zaś należy do jednego z najwyższych w całym Sin.

    Lacce - rzekoma siedziba bogini Anness. Największe jezioro Sin, a zarazem najgłębsze jezioro kontynentu, którego głębokość szacuje się na kilka kilometrów. Samo zaś jezioro posiada powierzchnię niemalże jednej z pomniejszych wysp, sprawiając, iż ta jest bardziej rozpatrywana jako rezerwat przyrodniczy, aniżeli miejsce zamieszkania ludzi.

    Niss - główna świątynia klanu Minae, a zarazem ich siedziba. Jak można się domyślić budynek położony jest w miejscowości Araeoscca. Co zaś niezwykłego w tej budowli? Cała wykonana została z błękitnego lodu.

    Staall - nazywany często kryształowym lasem północy. Kolejny obiekt, który znajduje się na Araeoscce, acz w tym przypadku mamy do czynienia z lasem, który... zamarzł, a żyje. Mimo, iż drzewa przypominają lodowe pozostałości po organizmach żywych, to te rozwijają się w dalszym ciągu, a ich struktura przypomina jakieś kryształy.

    Teeness - świątynia chaosu, a raczej jej ruiny. Według kronik, ów budynek znajduje się na południowych wyspach Sin, jednak dostęp do niego, jak i do tych terenów jest stosunkowo ograniczony, jeśli nie niemożliwy. Mimo dość negatywnego podejścia do tej lokalizacji, niektórzy zachowują szacunek względem świętego miejsca.

    Abssee - legendarne, podwodne miasto, które ma stanowić główną siedzibę Ceet'ów. Samo zaś miasto można nieco przyrównać do Atlandydy Earthlandu, bo tak jak z nią, tak i z Abssee - nikt nie zna lokalizacji, a przynajmniej nie mówi o tym głośno. Poza tym w tej rekiniej stolicy ponoć ukryte są wszelkie skarby, które zostały wyłowione z zatopionych statków.

    Phallaus - zabytkowa latarnia morska, która wykorzystuje ponoć magię pobieraną z wyspy Saeuurii. Sama latarnia mierzy sobie koło 50 metrów wysokości i znajduje się na zachodnim wybrzeżu Sin.


5. Fauna i flora:
Pomijając już podstawową informacje, która jasno wskazuje, iż roślinność Sin pozostaje ściśle związana z wodno-śnieżnym środowiskiem, warto pamiętać, iż mimo wszystko ta pozostaje dość różnorodna, a sama uprawa roślin stanowi hobby nie jednego Sińczyka. Warto jednak wspomnieć o trzech "wyjątkowych" gatunkach roślin:

Sieenit - drzewo, który wydaje się zadziwiająco podobne do drzewka wiśni i... w pewnym sensie jest to prawda. Zarówno kwiaty, jak i owoce, które pozyskuje się z tego drzewa są takie same, acz różnią się tym, iż same Sieenity należą do zagrożonych gatunków. Przeważnie znajduje się po jednym drzewku na większych wyspach, a największy okaz spoczywa w stolicy. Mówi się, iż Sieenit żyje tak długo, jak znajdują się w pobliżu niego spore pokłady energii magicznej.

Annessin - kwiaty będące symbolem nowego życia oraz nadziei. Wyglądem przypominają nieco przebiśniegi, jednak te zdają się być skromniejsze. Pojawiają się wraz z nadchodzącymi, ciepłymi dniami, a najczęściej stanowią podarunek dla nowo upieczonych rodziców. Mówi się, iż z ich płatków wytwarza się starosiński lek, który leczy większość dolegliwości, jednak nieliczni znają przepis.

Riozin - kwiaty żałoby i nieszczęścia, a przynajmniej taki pogląd obowiązuje w Sin. Mało który ogrodnik chce posiadać ów roślinki w swoim ogrodzie, czy sklepie w obawie, iż te sprowadzą zły los na na domowników. Przeważnie jedyną okazją, z jakiej ujrzy się te kwiatki jest pogrzeb kogoś bliskiego, ponieważ inne przypadki rozpatrywane są jako złorzeczenie.

Prócz pospolitych zwierzątek występują tutaj także:
Felliae - tygrys siński, czy też śnieżny. Pomijając to, iż pod wieloma względami zwierzątko przypomina nieco większego tygrysa, mawia się, iż starsze gatunki potrafią posługiwać się magią śniegu, bądź lodu, a większość ich przedstawicieli żyje w stadach.

Canndae - wilk morski, a może raczej pies morski. Najprościej to ujmując są to przedstawiciele podwodnych psowatych, które zamiast sierści posiadają łuski, mieniące się odcieniami niebieskiego. Często spotykane w pobliżu płytszych wybrzeży.

Serpis - nazywany też wężem morskim, czy głębinowym. Ponoć rzadko spotykane zwierzątko, które zamieszkuje sobie podwodne groty rozmieszczone dookoła Sin, jednak często te stworki zdają się atakować statki handlowe, bądź turystyczne. Ponadto mówi się, iż potrafi wyskoczyć nawet na kilkadziesiąt metrów ponad powierzchnie wody, zaś sam sobie mierzy kilkanaście metrów.

Phenicee - pingwin, który wzrostem osiąga nawet do 1,5 metra. Pomijając już jego niemałe gabaryty, to warto wspomnieć, iż jego łuskowate upierzenie zdaje się przypominać wytrzymałością stal, a zarazem być zaostrzone w krańcowych punktach, przez co ów zimnolubny gatunek wydaje się stosunkowo niebezpieczny dla nieobeznanych osóbek.

Siprio - czerwony karp z żółtymi płetwami oraz wąsikami w podobnej barwie. Często nazywany jest on miniaturowym wężem morskim, jednak osobom zza granicy nie są zwykle znane szczegóły, które zawarte są w różnorodnych legendach. Ponadto ów rybka jest najczęstszym gatunkiem występującym w jeziorach i stawach.

Strigee - biała sówka. Nie wyróżnia się żadnymi specjalnymi umiejętnościami, poza faktem, iż przebywa zwykle w stosunkowo trudno dostępnych terenach, którymi władają przeważnie różnego rodzaju zamiecie, a śnieg w nich występuje w ilościach nagminnych. Jeden z najbardziej pospolitych ptaków w Sin.

Pheetan - na pierwszy rzut oka jest to najzwyklejszy w świecie delfin, który nie wyróżnia się żadnymi specjalnymi cechami, poza - dwoma czerwonymi symbolami, które umiejscowione są po bokach tego żyjątka. Pomijając fakt, iż zwykle ten gatunek należy do najmądrzejszych, tak Pheetan - potrafi komunikować się z innymi zwierzętami za pomocą telepatii, zaś mawia się, iż niektóre starsze delfiny potrafią kontrolować w ten sposób pomniejsze istoty.

Killeen - legendarne smoki sińskie, które zniknęły z powierzchni ziemi, a mimo to - niektórzy twierdzą, iż je widzieli. Nikt nie zna dokładniej ich losu, jednak według wszelkich opowieści, władają pogodą oraz wszystkim, co na nią wpływa i mimo braku skrzydeł - potrafią szybować w powietrzu. Poza tym osiągają długość kilkudziesięciu metrów, zaś najstarszy z nich w dodatku posiada złote łuski i nazywany jest Świętym Killeenem.

6. Demografia:

  • Mniejszości narodowe: Mniejszości narodowe w Sin występują głównie na wybrzeżach i stanowią je przeważnie ludzie z Pergrande oraz Bellum w zachodniej części państwa oraz ludność z Fiore, Enci, Desserio, czy Minstrelu na wschodzie kraju. Poza tym - o dziwo - stosunkowo mało zagranicznych obywateli występuje na wyspie, na której znajduje się stolica państwa, zaś specjalne dekrety ograniczają dostęp na nią zagranicznym turystom, czy nawet... dyplomatom.
  • Rasy:
    Minae - jedna z rdzennych ras, która zamieszkuje wyspy w pobliżu stolicy. Jeśli przyjrzeć się jej przedstawicielom, można śmiało zauważyć, iż są to tylko i wyłącznie kobiety, które cechują się śnieżnobiałą cerą oraz monochromatycznymi włosami. Mówi się, iż są one silnie związane z kultem wody i lodu, a nawet, że są "oświecone" przez bogów, którzy obdarzyli je ciałem bliższym żywiołom, które są ich patronatem. Minae wody. Minae lodu.

    Ceete - druga z rdzennych ras, których przedstawicieli można często spotkać na wybrzeżach. Wyglądem przypominają oni - ludzkie rekiny. Pomijając to, iż ich anatomia zbliżona jest bardziej do tej człowieka, aniżeli zwierząt, to same istoty potrafią się porozumiewać normalną mową. Mierzą sobie przeważnie około 2 metrów wzrostu, zaś ich pochodzenia należy dopatrywać w legendach lub... eksperymentach.

    Anguis - trzecia z rdzennych ras, zamieszkujących tereny aktualnego Sin. Mówi się, że Anguis'anie byli jego pierwszymi osadnikami, a wyglądem przypominają nieco węże, za wyjątkiem kończyn. Często ich długość osiąga kilka metrów, zaś w "wyprostowanej" postawie przewyższają nie jednego człowieka. Mimo to, należą do grona spokojnych istot i przede wszystkim... honorowych.

  • Religie:
    W Sin występuje ogólnie pojęta wolność wyznaniowa, jednak religią dominującą w państwie jest... wielobóstwo. Cały panteon bogów zdaje się nie mieć końca, a większość bóstw powiązana jest w sposób mniejszy lub większy ze zjawiskami pogodowymi, jednak za główne obiekty kultu można uznać 8 z nich:
    Euneiss - bogini ładu i harmonii
    Teeznees - bóg chaosu
    Seeis - bóg błyskawic
    Xenicee - bogini śniegu
    Pheen - bogini deszczu
    Strigg - bóg lodu
    Sieen - bóg mórz i oceanów
    Anness - zwana Panią Jeziora. Bogini wód śródlądowych

7. Gospodarka:
Pomimo niewielkiej powierzchni lądowej oraz sporego rozwoju technologicznego, przebywając w Sin można odczuć wpływ kultury i tradycji. Mimo wysokiego poziomu zurbanizowania, dorównującego, jeśli nie przewyższającego ten fiorański, tutejsza ludność nauczyła się wykorzystywać wszystko dookoła i gospodarować własnym terenem. Od niewielkich ilości złóż metali, aż po małe powierzchnie rolne, które dorównują niejednemu państwu zagranicznemu. Ponadto - samo państwo, chociaż bez jednostki monetarnej, rozwija się wyjątkowo sukcesywnie w handlu. Zdecydowanie do największych bogactw tego wyspiarskiego państwa należą lasy oraz spore zasoby złota, magnezu, czy srebra. Innym ważnym aspektem może być to, iż w Sin głównym produktem upraw jest ryż, a w strefach podmiejskich rozwinięto sadownictwo, zaś większość wysepek bogata jest w porty, ukazujące bogactwo rybołówstwa, które stanowi jedno z najlepszych, jeśli nie najlepsze na świecie. Jeśli zaś chodzi o przemysł - najlepiej rozwinięte pozostają przemysły drzewny i papierniczy oraz włókienniczy, czy odzieżowy, acz ważną rolę odgrywa także transport, czy też wysoki poziom rozwoju połączeń między poszczególnymi wysepkami.
8. Kultura:

  • Język: Sinon - w sporym stopniu ów język przypomina mieszaninę języków dalekowschodnich, a i występuje w kilku dialektach, które przeważnie zależne są od wyspy, na której się przebywa. Podobnie ma się sprawa z pismem, które można śmiało przyrównać do alfabetów/sylabariuszy wschodnich.
  • Kuchnia: Charakterystyczne jest użycie ryb (jedzonych także na surowo), rozmaitych owoców morza - w tym wodorostów oraz warzyw. Popularne są zupy gotowane bezpośrednio na stole, w specjalnym garnku podgrzewanym węglem drzewnym, a także jedzenie zanurzanych we wrzątku mięs, ryb i warzyw. Ważną rolę odgrywają także dania zawierające w sobie ryż. Sinowie jedzą pałeczkami, nakrywając do stołu, po lewej stronie stawiają miseczkę z ryżem, po prawej - z zupą. Pałeczki leżą równolegle przed nimi. Zupę pije się prosto z miseczki, do innych talerzy sięga się pałeczkami.
  • Święta:
    2 stycznia - Festiwal Jedności - Dzień Zmiany Aporixa
    13 luty - Święto Śniegu
    Drugi tydzień kwietnia - Festiwal Sieenit
    24 maja - Święto Deszczu
    7 lipca - Święto Morza
    30 sierpnia - Święto Nieba
    22 grudnia - Święto Lodu
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
 
Sin
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Encyklopedia :: Państwa
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.