Gildie W królestwie Fiore magia znana jest od stuleci. Stała się ona codziennością w życiu mieszkańców. Znalazły się też osoby które z niej żyją - magowie. Tak jak dobrze jest wykonywać śmiertelnie trudne misje w pojedynkę, tak i ciekawiej jest w grupie. Tak też pewien geniusz wymyślił żeby stworzyć takie coś jak gildia. Jest to organizacja zrzeszająca magów, gdzie mogę otrzymywać zadania jak i znajdywać przyjaciół. Nagle się ów gildii namnożyło jak królików, to też trzeba było stworzyć Radę Magii - organ, który by regulował działania ów stowarzyszeń. Chcąc nie chcąc, znaleźli się magowie którzy uznali że mogą wszystko a osiągnięcie celów typu władanie światem zostało ich celem głównym... oczywiście idą sobie po trupach. A jak po trupach, to takie osoby są be i do więzienia z nimi zanim wprowadza ogólny chaos. Ci jednak co nie trafili jeszcze do więzienia włóczą się po świecie albo wstępują do gildii która by im umożliwiła osiągnięcie celu. Oczywiście taka gildia też jest be i jest ochrzczona mianem nielegalnej gildii. Tak też mamy gildie nielegalne, legalne a pomiędzy nimi najemnicze. Bardziej neutralne które działają niekiedy na zlecenie innych gildii lub poszczególnych osób. Nie są jednak darzone sympatią, jednak ze względu na ich zwiększające się znaczenie są tolerowane.
GILDYJNI NPCKażda gildia dysponuje zestawem tzw. mięsa armatniego, czyli niezbyt silnych NPC, w liczbie 3 NPC za 1 aktywnego gracza. Legalne gildie mogą wykorzystywać swoje NPC jedynie do bronienia gildii, natomiast gildie najemnicze czy nielegalne, również do całogildyjnych akcji. Dodatkowo gildie dysponują również trzema NPCami magów klasy S, którym KP robią mistrzowie. Nowe gildie dostęp do gildyjnych NPC uzyskują po roku aktywnej działalności.
ZAKŁADANIE GILDII/ORGANIZACJIŚwiat się stale zmienia. Gildie są zakładane i rozwiązywane. Również tutaj można być świadkiem rozwiązanych gildii lub stworzyć całkowicie nową. By to jednak zrobić, potrzebne jest spełnienie kilku warunków:
1. Gildia musi się składać z minimum 5 graczy (nie postaci)
2. By założyć gildię wymagane jest również posiadanie siedziby (takową można nabyć np. na drodze fabuły z MG, co niekoniecznie może być równoznaczne z wydawaniem na nią pieniędzy).
3. Aktywna gra minimum 5 graczy chcących założyć gildię.
Po spełnieniu tych warunków, gildia istnieje fabularnie, jednak z technicznego punktu widzenia, nie otrzyma ona jeszcze swojego własnego kolorka. Ten nastąpi dopiero po miesiącu aktywnej gry, która ma potwierdzić, że gracze są chętni do uczestniczenia w fabule w tym właśnie ugrupowaniu. Wtedy są również nadawane plusy i minusy fabularne oraz plus techniczny gildii.
TYPOWE GILDIEFairy TailGildia legalna, MagnoliaFairy Tail jest gildią założoną przez Mavis Vermilion lata temu. Siedziba ,,wróżek" znajduje się w Magnolii, zaś ich świętą ziemią jest wyspa Tenrou. Członkowie ów gildii są znani z dość dużej siły dlatego też pobliskie miasta chętnie dają im zlecenia. Od posiania ziółek w ogródku po pokonanie bestii wielkiej jak wieża Eiffla. Trzeba się jednak liczyć z remontem, wszak ciężko żeby po interwencji Fairy Tail został coś z okolicy. Przez to też sprawiają największe problemy Radzie Magii i nie są lubiani przez osoby z rządu, choć znajdą się w radzie osoby które darzą ich sympatią.
Mistrz gildii: Samael HiroZapisy: OtwarteLamia ScaleGildia legalna, ShirotsumeJej członkowie są o wiele bardziej spokojni od Fairy Tail. Lamia Scale jest znana z wielu silnych członków, niegdyś w jej szeregach był nawet jeden z 10 Świętych Magów - Jura. Nadal utrzymują tytuł drugiej gildii we Fiore rywalizując z Fairy Tail. Ich siedziba znajduje się w Shirotsume.
Mistrz gildii: Matthew JonesZapisy: OtwarteMermaid CrestGildia legalna, Akane ResortPonoć jest to odrodzona struktura syrenek, sprzed turnieju magicznego... Ponoć, a może jednak? W końcu skoro na czele stoi dawna pani z owej grupki, to można chyba tak to nazwać... Czyli dlaczego syrenka powinna być dziewczynką~! Legalna gildia, mająca swoją siedzibę w Akane Resort. Dodatkowo ta gromadka ludzi, to wyłącznie przedstawicielki płci pięknej! Można rzec, iż raczej chętnie niosą pomoc, przynajmniej osóbkom płci pięknej, jednak to już zależy od prywatnego podejścia do reszty świata. Innym aspektem owej gildii jest fakt, iż syrenki próbują napędzać życie w mieście. Jak? Ano odpowiedzią na wszystko jest budynek ich gildii, znajdujący się na terenie kompleksu hotelowego, złożonego ze: sklepów, restauracji, kasyna, a nawet... Uwaga! Części sypialnej! Poza tym Syrenki mogą poszczycić się tajnymi podziemnymi korytarzami pod głównym budynkiem, na szczycie którego pomieszkuje mistrzyni, a zarazem zarządca owej sieci architektonicznej. Co zaś z zależnością hotel-Mermaid Crest? Członkinie, oczywiście jeśli chcą, to mogą pracować na rzecz rozwoju biznesu, jako: kelnerki, krupierki, tancerki, hostessy, czy wiele innych zajęć, które mogą się tutaj przydać. Warto także wspomnieć, iż sama szefowa udziela się też na forum naukowym, dbając o rozwój techniczny królestwa, bo czemu ma się cofać, poprzez stanie w miejscu?
Mistrz gildii: FiołekZapisy: OtwarteViolet PegasusGildia legalna, Wschodni LasWielu uważa go za odrodzenie Blue Pegasus'a. No i cóż, mają w tym rację. Z inicjatywy pewnego młodzieńca, który od zawsze był fanem skrzydlatego konika, postanowił odtworzyć gildię, pod inną nazwą i na własnych zasadach. Po pierwsze i najważniejsze...w przeciwieństwie do MC, VP przyjmuje w swe szeregi obie płcie! Po drugie, gildia jest legalna, działa w świetle prawa i ma światu pomagać, nie szkodzić. Toteż, w przeciwieństwie do takiego Fairy Tail, Pegasus jako ta „grzeczna” gildia, która nadmiernej destrukcji nie lubi a i dobrze współpracuje z Radą Magiczną oraz Magiczną Policją. Po trzecie: Mermaid to wrogowie! Owszem...członkowie konika mogą spotykać się z syrenkami, jednak nie można zapomnieć o rywalizacji i boju z nimi. Nieoficjalnie można jeszcze dodać, iż wstąpienie do nich jest jedną z najlepszych dróg do sławy. Mają kontakty z całym światem show-biznesu. Budynek gildii znajduje się w dość niecodziennym miejscu, bo dalekim od wielkich miast. Konkretnie na obrzeżach wschodniego lasu, w niedawno zakupionej letniej rezydencji Theo.
Mistrz gildii: Vivien TheophileZapisy: ZamknięteInformacje dodatkowe: Gildia obecnie na forum
nie istnieje, by ją reaktywować musi się znaleźć grupa minimum 5 graczy (nie postaci), którzy chcieliby tego dokonać.
Death Head CaucusGildia najemnicza, HosenkaPosiada w swoich szeregach dość silne jednostki dorównujące sile nie jednemu magowi S. Zlecenia doprowadzają do końca, jeśli jednak przewaga wroga jest zbyt duża wycofają się... choć nie jest to regułą. Znajdą się też persony które walczą dopóki któraś ze stron nie będzie niezdolna do walki. Mają też na swoim rachunki kilka zamachów i zabójstw, mimo to nie sprawiają większych problemów. Jedną z ich akcji na większą skalę było uczestnictwo w planie Jellal'a Fernandes'a w Wieży Niebios.
Mistrz gildii: William Conrad Ramsey (oficjalnie) | Peter Petrweil (pełni funkcje mistrza, oficjalnie nim nie będąc)Zapisy: OtwarteGrimoire HeartGildia nielegalna, Tereny ZachodnieZnana ze swej siły Grimoire Heart nadal zbiera członków po nieudanej misji na Tenrou. Mimo straty w ludziach, nadal stanowi wielkie zagrożenie. Swoją siedzibę ma na Terenach Zachodnich. Mimo upływu lat i odejściu wszystkich znanych członków, jest w stanie zniszczyć w pojedynkę Radę. Bezwzględni, śmierć im nie straszna a w walce nie poddadzą się, póki nie zabiją przeciwnika.
Mistrz gildii: Tsukiko Usami (nieobecna) |
Arata Tsuchimikado (nieobecny) |
Nanaya ByakushitsuneZapisy: OtwarteLuminous Night Gildia nielegalna, Oshibana Jest to stosunkowo młoda gildia nie posiadająca takich wpływów i tak potężnych magów jak w/w organizacje. Rotacja dowódców w tej gildii jest ciągła, zmieniają się jak w kalejdoskopie, ponieważ mistrzem jest najsilniejsza osoba w gildii. Jeżeli stary mistrz przegrywa zastępuje go silniejszy członek drużyny. W gildii nie ma magów rangi S+ czy S. Jest to jedyna gildia bez swoich NPC tworzona wyłącznie przez graczy co pozwala na własne podejmowanie decyzji i tworzenie klimatu w gildii. Ich celem jest aktywne uczestnictwo w wydarzeniach Fiore, przyniesienie na świat chaosu i zdobycie obrzydliwej potęgi. Nie liczę się z żadnymi wartościami, a robią tylko to na co mają ochotę. Jako jedyna gildia udostępnia mieszkanka wewnątrz gildii dla swoich członków
Mistrz Glidii:
Arai Daiichi'Zapisy:
ZamknięteInformacje dodatkowe: Gildia obecnie na forum
nie istnieje, by ją reaktywować musi się znaleźć grupa minimum 5 graczy (nie postaci), którzy chcieliby tego dokonać.
---------------------------------------------------
ORGANIZACJE Rada Magii Organizacja rządowa, Miasto Era Jest to organizacja pełniąca w Fiore władzę polityczną. To ona posiadając liczne przywileje wydaje rozporządzenia, które zostają egzekwowane przez ich organ ścigania nazywany Policją Magiczną. W zasadzie są najpotężniejszą siła w całym Fiore. Nie znana jest jednak ich siła ofensywna, ponieważ rzadko kiedy wychodzą ze swoich siedzib na światło zewnętrzne. Do wali posiadaja wykwalifikowanym ludzi.
Przewodniczący rady:
Lord EZapisy:
Tylko na fabule po przejściu specjalnego zadaniaPolicja Magiczna Organizacja rządowa, Miasto Era Jest to organ Państwowy, który ma dwa główne cele. Pierwszym jest dbanie o ład i porządek na ulicach Fiore. Wyłapują oni groźnych przestępców, dokonują wyroków i bronią niewinnych. Często jednak można spotkać się tutaj również z korupcją czy rozwiązłością. To jednak są pojedyncze przypadki, solidnie tępione. Drugim cele policji jest wykonywania zadań powierzonych im przez Magiczną Radę. To właśnie tamta organizacja stoi nad policją
Komendant:
JerryZapisy:
Fabularnie. Należy wykonać specjalne zadanie.Szczury Nielegalna organizacja, Oak Niewiele o nich wiadomo. Jedyne co można napisać to fakt, że mają olbrzmi wpływ na życie w Fiore. Często dokonują również morderstw, a ich członek Hunter nazywany jest zabójcą magów. Ukrywają się i nie pokazują się zwykle światłu dziennemu woląc działania z ukrycia. Nikt również nie wie kim naprawdę są najważniejsi ludzie w tej organizacji.
Mistrz Glidii:
NieznanyZapisy:
Półotwarte. Należy zgłosić się do Tory