Imię: Bairei
Pseudonim:Nazwisko: Funakoshi
Płeć: Mężczyzna
Waga: 67 kg
Wzrost: 186 cm
Wiek: 19 lat
Gildia: brak
Miejsce umieszczenia znaku gildii: n/d
Klasa Maga: 0
Wygląd: Wysoki młodzieniec o szczupłej sylwetce, ale z zarysem pokaźnych mięśni. Jako że przeważnie ma na głowę zarzucony kaptur to nie widać jego twarzy, ale jest ona pociągła z ostrymi, męskimi rysami. Usta wąskie z kącikami lekko podniesionymi do góry. Nos drobny, lekko zadarty do góry z niewielką szramą od polika do polika. Oczy małe o niebieskim kolorze z białymi brwiami. Na jego patrzałki przeważnie opada także biała grzywka, która jest częścią jego długich, sięgających pasa włosów. Przeważnie ma na sobie długi, czarny płaszcz z białym środkiem, podobnie kaptur. Pod płaszczem posiada jedynie bandaż na klatce piersiowej zasłaniający tatuaż o niezidentyfikowanym kształcie. Do tego czarne dżinsy i adidasy.
Charakter: Chłopak idealnie pasujący do miana Neutralnie dobrego. Gdy coś się dzieje to nie biegnie tam jak wszyscy, tylko pierw analizuje szanse powodzenia misji, a dopiero potem jeżeli wychodzi mu że ma szanse to idzie. Potrafi także owinąć sobie człowieka wokół palca, aczkolwiek rzadko to stosuje. Posiada też wysokie umiejętności dowodzenia. Wie jak pokrzyżować plany wroga i wyjść z na tym z korzyścią. Dodatkowo dobrze rozwinięta perswazja ułatwia mu to wszystko. Pomimo tego woli siedzieć z boku i przyglądać się wszystkiemu z daleka, a wkroczyć dopiero gdy sprawa będzie prawie że rozstrzygnięta. Lubi jednak mieć towarzystwo i bardzo stara się o nawiązywanie nowych znajomości. Nie ważne czy to młody, czy stary, czy chłopak, czy dziewczyna. Jego charakter posiada jednak dość dużą wadę, chociaż może dla kogoś będzie to cecha pozytywna. Dokładnie rzecz ujmując jest bardzo natarczywy w stosunku do dziewczyny która mu się spodoba i zrobi wszystko aby podbić jej serce, no chyba że ta będzie miała coś przeciwko, w końcu wyrozumiałość jest najważniejsza.
Historia: Dzień, miesiąc czy rok jego urodzenia nie jest dokładnie znany. Przyjmijmy jednak że ma około dziewiętnastu lat, a jego życie nie było wcale takie tragiczne, na jakie się zapowiada. Faktem jest jednak że nie pamięta swoich prawdziwych rodziców, którzy po protu porzucili go w jednym z domów dziecka. To było pierwsze i na szczęście ostatnie złe wydarzenie. W wieku zaledwie dwóch lat został adoptowany przez jakąś kobietę, która wybrała go z powodu jego włosów. Dla wielu były dziwne, ale dla niej interesujące. W końcu nie na co dzień spotyka się dziecko z idealnie białymi włosami, jakby był albinosem, a tak nie jest. Kilka kolejnych lat życia wiódł spokojnie z nową rodziną. Mamą, tatą i przybraną, starszą siostrą.
Magią zainteresował cię od swojego papy, który nie był magiem, ani żadnym wielkich bohaterem. Po prostu wykorzystywał magię ziemi w swojej pracy, którą było tworzenie chodników, a także wszelkich posągów na zamówienie. Bai od niego własnie posiadł wiedzę na temat tego rodzaju magii, a wkrótce zaczął nauki pod jego okiem. Był jednak pewny że jego przeznaczeniem nie była praca, a zostanie magiem.
Swoją podróż rozpoczął w wieku lat osiemnastu i od tamtego czasu minął już rok. Teraz podróżuje po świecie i szuka gildii w której będzie się czuć jak w domu.
Umiejętności: -Zapasy Magiczne
-Shielder
-Kumulacja Energii
Ekwipunek: -Drewniana laska wykonana z cisu. Jej długość to 190 cm. Na samym dole wąska i w miarę jak idziemy w górę to robi się co raz to szersza. Na samym szczycie widnieje jakby drewniana kula.
-Mapa Krainy
-Suchy prowiant i termos
-Pieniądze
Rodzaj Magii: Magia Ziemi (土魔法, Tsuchi Mahō) jest Magią Caster, która wykorzystuje element ziemi
Magowie korzystający z tej Magii, wykorzystują ziemię wokół nich do ataku i obrony, dając dużą elastyczność w walce. Wykwalifikowani użytkownicy mogą manipulować fizycznymi właściwościami ziemi, tak jak zamiana twardego piasku do stworzenia twardego żelaza, skalnych filarów, a nawet zginania ziemi na własne potrzeby i przekształcanie jej w postać ciekłą. Magia Ziemi pozwala także użytkownikowi dosłownie zanurzyć się w ziemi (może to być kamień, beton lub metal). Magia Ziemi jest mocna i odporna na Magię Wody.
Tak jak w przypadku innych Magii opartych na żywiołach, jej użytkownik może zamienić swoje ciało w ziemię, z łatwością podróżując pod podłożem, by omijać przeszkody występujące nad ziemią.
Źródło: http://pl.fairytail.wikia.com/wiki/Magia_ZiemiPasywne Właściwości Magii
- Geolog – Dzięki wielu latom treningu wystarczy mu rzut oka na ziemię, aby wiedzieć jaka ona jest, jaki ma skład i do czego będzie najlepsza. Dodatkowo świetnie mu idzie odróżnianie kamieni wulkanicznych, czy marmuru. Radzi sobie także z sprawdzaniem metali szlachetnych, czy na pewno są prawdziwe.
- Struktura Gleby – Dzięki tej umiejętności potrafi zmienić strukturę niewielkiej ilości ziemi. Raz może zamienić obszar dookoła w litą skałę, a w następnej zamienić to w bajoro błota.
- Artysta – Umiejętność wytwarzania niewielkich przedmiotów z ziemi.
Zaklęcia: |D| Płynna Ziemia ((リキッドグラウンド, Rikiddo Guraundo)) – Płynna Ziemia pozwala złagodzić lub skroplić ziemię, manipulując jej ruchami według własnej woli. Jego główną formą jest obracanie dużych fragmentów ziemi pod przeciwnikiem i następnie podnoszenie "fali", która otacza i rozbija wrogów, co działa jak ruchome piaski. Dzięki tej Magii, jest w stanie zatopić przeciwnika w Płynnej Ziemi, uniemożliwiając mu atakowanie, bądź ucieczkę. Użytkowanie tej mocy nie skupia się jedynie na ofensywie, lecz także na ochronie. Może również unieszkodliwić inne ataki żywiołu ziemi, tak jak Hoteye zrobił to z filarami Jury, które leciały na niego z powietrza, jednak bezpieczne spadły one na ziemię, ponieważ zostały zamienione w ciecz. Płynna Ziemia posiada jeszcze inne zastosowanie, a mianowicie środek transportu, podróżując na dryfującej ziemi, na której można przewozić także swoich sojuszników, którym z tego powodu nie dzieje się żadna krzywda. Magię tę kontroluje się za pomocą gestów swojej dłoni, które wykonuje poprzez skierowanie ręki w stronę celu, gdzie palec serdeczny oraz środkowy są schowane, co przypomina kształt litery "V".
|D| Ziemne Wnikanie – Zaklęcie to pozwala użytkownikowi na połączenie z, lub podróż przez przeszkody stałe. Ten czar jest bardzo efektywny do ataku z ukrycia.
|C| Piaskowe Ciało - Użytkownik zmienia swoje ciało w piasek. Następnie może przemieszczać się w tej postaci, stosując inne zaklęcia.
Podczas przebywania w piaskowej postaci mag jest bardzo podatny na wodę i inne ciecze.|C| Lawina Skał – Stojąc w pobliżu kamiennej powierzchni, użytkownik kieruje jedną rękę w stronę celu, wskazując na niego palcem wskazującym i środkowym. Unosi następnie pobliskie głazy w powietrze i kieruje je w stronę celu.
|C| Szpikulce Stalowego Kamienia (岩鉄トゲ, Gan Tetsu Toge) - Użytkownik tworzy wiele stalowych kolców, które unieruchamiają przeciwnika
|B| Pyłowa Eksplozja Stalowego Kamienia (岩鉄起爆塵, Gan Tetsu Bakuchiri) - Użytkownik wzywa pięć stalowych długich kolców, które przebijają ciało przeciwnika.
|B| Kamienna Pięść - Użytkownik tworzy gigantyczną pięść z ziemi, którą może wykorzystać do atakowania przeciwnika. Ścieżka lotu tej pięści może być zakrzywiona na polecenia użytkownika, zwiększając tym skuteczność ataku.
|B| Kamiennożelazna Skała (岩鉄壁, Gan Tetsu Heki) - Mag przywołuje słupy wzmocnione żelazem, które wykorzystuje jako ścianę do obrony przed atakami przeciwnika. Ściana może mieć różne formy, np. prostą ścianę, albo skrzyżowane słupy.
Jeśli to możliwe to proszę o zmianę mojego nicku na Bai, lub Bairei.