Imię: Ellej
Pseudonim: Shiro
Nazwisko: Wolfson
Płeć: Mężczyzna
Waga: 77 kg
Wzrost: 182 cm
Wiek: 21
Gildia: Brak
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Brak
Klasa Maga: 0
Wygląd: Całkiem wysoki jegomość o białych włosach i brązowych oczach. Niemal całe ciało ma zakryte przez ubrania, ale pomimo tego wyraźnie widać że chociaż chudy to jego mięśnie są idealnie ukształtowane. Co do ubrania to nosi brązowe spodnie i ciasną tunikę tego koloru zrobioną z cienkiej skóry. Wygląda jak napierśnik służący do obrony, ale tak naprawdę jest przede wszystkim ozdobą. Do okoła pasa i szyi ma metalowe obręcze. Ta pierwsza służy za pas, do którego przyczepiona jest część czerwonej szaty. Górna część tego zestawu obejmuje ręce i górną część pleców. Dodatkowo ma po metalowej płytce na każdym z nadgarstków.
Charakter: Człowiek spokojny i, ale nie unika przypadkowych walk i z chęcią toczy przypadkowe sparingi, które są jego hobby. Klub i czasami wypić, ale tylko w zacnym towarzystwie. Tworzenie broni to według niego sztuka i pragnie się w niej doskonalić. Każdą oręż, który wpadnie mu w ręce jest w stanie zrozumieć i używać go bez najmniejszych problemów. Nie ma cierpliwości do ideealistów. Uważa ich za głupich, tracących kontakt z rzeczywistością gówniarzy. Poza tym jest tolerancyjny w obec ludzi, a jedynym wyjątkiem są homosie, oraz inni zboczeńcy. Problem również mają Ci, którzy są sadystami i nie szanują innych z byle powodu. Za ulubioną rozrywkę ma tworzenie projektów nowych broni, które kiedyś będzie w stanie stworzyć.
Historia: Ellej od dziecka miał dwie pasje. Pierwszą było kowalstwo. Jego ojciec miał niewielką kuźnię, a chłopak potrafił godzinami siedzieć w kącie i patrzeć jak jego ojciec pracuje, a z czasem sam mu pomagał. Drugą była magia, a dokładniej podmiana. Jego matka znała jej podstawy i często używała jej podczas sprzątania czy innych obowiązków. Tą umiejętność Ellej opanował już w wieku dwunastu lat, a kiedy miał ich piętnaście znacznie przerósł swoją rodzicielkę. Wtedy też zaczął pracować u ojca jak równy z równym. Spędzając całe dnie w kuźni i kując coraz to lepsze i piękniejsze bronie chłopak czuł narastającą więź z nimi. W swoje osiemnaste urodziny pierwszy raz zobaczył swoją własną "kuźnię". Co prawda była tylko snem, ale to zawsze krok naprzód. Kiedy zbliżały się jego dwudzieste urodziny pierwszy raz odwiedził swój wymiar. Po wielu godzinach ciężkiej pracy usiadł gdzieś w kącie aby odpocząć. Siedział tak przez dłuższy czas aż nagle poczuł coś dziwnego. Jakby coś go wołało. Niewiele się zastanawiając począł zagłębiać się w to uczucie. Mimowolni przeniósł się do Kuźni Ostrzy. Wtedy zdecydował się na opuszczenie rodzinnego domu i wstąpienie do Magicznej Policji. Zabrał ze sobą jedynie Kansho i Bakuye. Najlepsze miecze, które kiedykolwiek wykonał.
Umiejętności: Szermierz lvl.1; Wytrzymałość lvl. 1; Joker lvl. 1; Sprinter lvl. 1;
Ekwipunek: Kansho(czarny) i Bakuya(biały)
Dwie niema identyczne krótkie stworzone przez samego Elleja. Jedna z nich ma białe ostrze, a druga czarne i to jedyna różnica między nimi. Nie posiadają żadnych specjalnych właściwości, a długość kling to dokładnie 40 cm. Rękojeści wystarczają idealnie na dłoń.
Kuro
Misternie wykonana włócznia o długości dwóch metrów z czego ostatnie 15 cm to grot. Ellej dostał ją na drogę od ojca i jest ona dla chłopaka bardzo cenna. Drzewiec jest czarny i cały w drobnych białych plamkach. Grot jest srebrzysty i dokładnie przymocowany do reszty. Dodatkowo dla ozdoby co jakieś 25 cm zamontowane są na przemian stalowe pierścienie i czerwone żyłki(jak na obrazku).
Rodzaj Magii: Kuźnia Ostrzy
Kuźnia Ostrzy jest zaawansowanym rozwinięciem podmiany, który Ellej był w stanie opanować podczas pracy w warsztacie u swojego ojca, a także fascynacją magią. Daje ona dostęp do bezkresnego wymiaru, który jest nazywany przez właściciela kuźnią. Wygląda ona jak bezkresna pustynia w, którą co kilka metrów powbijane są najróżniejsze rodzaje broni. Wysoko w powietrzu kręcą się połączone ze sobą koła zębate. To tam przechowywana jest wszelka broń jaką chłopak kiedykolwiek zdobył. Może tam również wykuć nowy oręż.
Pasywne Właściwości Magii: - Gigantyczny wymiar, w którym Ellej przechowuje swoją broń. Nie ma możliwości przechowywania team przedmiotów, który nie służą do walki. Aby umieścić tam przedmiot należy wykonać skok. Dopiero wtedy będzie można go przywoływać za pomocą innych czarów.
- Skok - Podróżowanie pomiędzy wymiarami. Ellej może swobodnie przechodzić pomiędzy kuźnią, a realnym światem jednak umiejętność ta ma spore ograniczenia: Żeby wykonać "skok" trzeba przez minutę siedzieć po turecku w bezruchu. Powracając do realnego świata Ellej pojawia się w miejscu, z którego "skoczył" do kuźni. Nie może zabierać ze sobą nikogo innego. Umiejętność fabularna. Niemożliwa do używania na misjach.
- Zapamiętywanie - Ellej jest w stanie zapamiętać każdą broń, a następnie odtworzyć ją za pomocą odpowiedniego zaklęcia. Drugą możliwością jest wykucie jej na nowo w kuźni. Zapamiętywanie to inaczej zapisywanie sobie w głowie informacji o wyglądzie i specjalnych efektach broni.
- Odtwarzanie - Możliwość wykucia broni, którą Ellej wcześniej zapamiętał. jedynym ograniczeniem jest ilość pieniędzy. Przecież broń nie bierze się z powietrza i materiały kosztują.
- Przywołanie - Prosta umiejętność umożliwiająca przywoływanie i odsyłanie broni z kuźni. Limit przyzwanej broni na post to jedna sztuka. Wyjątkiem od tej reguły to bliźniacze ostrza(koniecznie komplet), kołczany ze strzałami(3 sztuki na raz) do łuku itp.
Zaklęcia: Ranga D
Hammer and Anvil
Za pomocą tej umiejętności Ellej jest w stanie naprawić każdą broń. Czas naprawy jest zależny od poziomu uszkodzeń. Żeby dokonać naprawy Ellej musi wykonać Skok do kuźni gdzie ma dostęp do swojego warsztatu. Czas naprawy zależy od MG.
Hand of the Smith
Możliwość wykucia broni, którą Ellej wcześniej zapamiętał. jedynym ograniczeniem jest ilość pieniędzy. Przecież broń nie bierze się z powietrza i materiały kosztują. Umiejętność ta sprawia że chłopak może wykuwać broń płacąc tylko za materiały co skutkuje obniżeniem cen w sklepach do 2%. Prawdopodobieństwo zadziałania to 25%(decyduje MG). Kolejne poziomy zaklęcia się nie stackują czyli posiadając D - 2% ceny, 25% szansy na powodzenie i C - 4 % ceny, 50% szansy na powodzenie bierzemy pod uwagę tylko efekt z C.
Ranga C
Dance of the Three Blades
Prosta umiejętność pozwalająca na kontrolowanie wszelkiej broni siecznej do długości 50 cm. Istnieje tylko jeden warunek. Muszą one pochodzić z kuźni ostrzy Elleja. Co oznacza że trzeba je wcześniej przyzwać za pomocą odpowiedniej umiejętności. Maksymalny zasięg kontroli to 5 m. Może kontrolować max 3 sztuki.
Ranga B
Froge Gates
Pozwala na przywołanie pojedynczej broni i wystrzeleniu jej w przeciwnika. Najpierw za plecami Ellej ukazuje się portal przypomianjący złotą mgiełkę, z której wyłania się 25% broni, a następnie z gigantyczną szybkością jest wystrzeliwana w cel. Kiedy "pocisk" przestanie się poruszać to znika w przeciągu 3 sekund. Specjalne umiejętności wystrzelonej broni nie są brane pod uwagę. Zasięg wynosi 20m. Umiejętność może być wykorzystana raz na post.
Ranga A
Gates of the Babilon Froge
Otwiera "portal"(wygląd i mechanika jak u Froge Gates) do kuźni przez, który można wystrzeliwać całe masy broni, które są w posiadaniu Elleja. Może istnieć maksymalnie jeden egzemplarz tej samej broni na raz. Kiedy "pocisk" przestanie się poruszać to znika w przeciągu 3 sekund. Maksymalna ilość pocisków wystrzelonych w tym samym czasie to 10. Zasięg 25 m, a siła nieznacznie mniejsza niż w przypadku Forge Gates. Można wystrzelić maksymalnie jedną salwę na post.