HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Chain Crono




 

Share
 

 Chain Crono

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Chain


Chain


Liczba postów : 470
Dołączył/a : 06/12/2014

Chain Crono Empty
PisanieTemat: Chain Crono   Chain Crono EmptySob Gru 06 2014, 21:41

Imię: Chain
Nazwisko: Crono
Płeć: Kobitka
Waga: 55kg
Wzrost: 172cm
Wiek: 18 lat
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Wierzchnia strona prawej dłoni, barwa różowa.
Klasa Maga: 0

Wygląd: Chain jest uroczą dziewczyną, która budzi zachwyt w sercach wielu mężczyzn. O tak, urody nie można jej odmówić. Długie biało-szare włosy, opadają kaskadami na ramiona. Zazwyczaj związuje je częściowo w dwa warkocze, a reszcie daje opadać na plecy. Ciemne oczy, o lekko czerwonym zabarwieniu, hipnotyzują każdego młodzieńca, który na nią spojrzy. Na twarzy często gości rumieniec, a jeszcze częściej szeroki uśmiech. Jest szczupła, ale posiada kobiece kształty. Idealnie wygląda w bikini, ale niestety, kiedy jest obserwowana w tak skąpym stroju, czuje się niezręcznie. Lubuje się w jasnych, pastelowych kolorach. Makijażu używa jedynie po to, by podkreślić oczy. Cięzki make-up niszczy jej kobiecy wygląd.

Charakter: Chain jest dziewczyną niezwykle zmienną. Jak to kobietka. Zazwyczaj chodzi zawsze uśmiechnięta, ale bywają dni kiedy Chain zachowuje się jak typowa tsundere. Nie należy do szarych ludzi. Dziewczyna uwielbia wyróżniać się z tłumu i głosić wszem i wobec swoje urojone gwiazdorstwo. Uwielbia mówić o sobie "wróżka". Słodkie okrzyki i układy taneczne, kiedy wymachuje różdżką ma wyćwiczone do perfekcji. Kocha być w centrum zainteresowania. Uwielbia przytulać się do silnych, wielkich facetów, szczególnie takich, którzy poza chęcią chronienia jej w trudnych sytuacjach, udają niedostępnych. Nie lubi alkoholu ani papierosów. Lubi śpiewać i jest w tym całkiem dobra.

Historia: Historia Chain nie jest poruszająca, czy trzymająca w napięciu, wywołująca łzy, czy coś w tym stylu. Nie znaczy to wcale, że nie jest ciekawa!
Chain urodziła się w dalekim kraju, noszącym nazwę "Królestwo Fereldenu". Państwo to, mimo iż bardzo zaawansowane technicznie, borykało się z wieloma problemami społecznymi. Strajki, bunty były na porządku dziennym. Mimo iż Straż Krajowa tłumiła wszystkie z takich objawów, powstała dobrze zorganizowana grupa, przez władze zwana Grupą Przestępczą. Walka w dobrze zaawansowanym świecie wygląda niestety zupełnie inaczej, niż średniowieczne nawalanki mieczami. W nowoczesnej rzeczywistości, walka istniała na wielu poziomach. Przeciąganie na swoją stronę ludzi, za pomocą perswazji, łapówek, kampanii rozpowszechnianych w globalnej sieci; ataki hackerskie i wiele innych. Jakby tego było mało, rząd, chcący utrzymać całkowitą kontrolę nad magami, stworzył antymagiczne więzienie i kazał aresztować wszystkich władających magią. Ci, którzy nie chcieli się podporządkować, zostali uznani za zdrajców i przestępców. Jasną stroną tej sytuacji, było to, że Ruch Oporu zyskiwał wielu nowych i potężnych sojuszników. Ścigani magowie chętnie przyłączali się do buntowników. Koniec końców, Ruchowi Oporu nie udało się wyzwolić ojczyzny spod jarzma władców. Nadal zwolennicy jednej i drugiej grupy prowadzą wojny. Kraj ten nie ma przed sobą świetlanej przyszłości jeszcze przez długi czas.

I tu czas na opowieść o młodej dziewczynie imieniem Chain. Takie oto imię nosiła córka założycieli Ruchu Oporu. Nie miała łatwego życia. Rodzice chcieli, by ich dziecko przetrwało w tym świecie mimo wszystkich przeciwności. Kiedy osiągnęła pozwalający na to wiek, rozpoczęła nauki i szkolenia. Geografia, obsługa nowoczesnych urządzeń, pisanie i czytanie, walka mieczem, a nawet trening magiczny. Rodziców, mimo iż bardzo ją kochali, prawie nie widywała. Żyła w strachu, lecz mimo wszystko nigdy nie zatraciła swojej promiennej natury. Szybko została maskotką i ikoną Ruchu Oporu. Brała udział w kampaniach, używając swojej niezwykłej urody, wabiąc coraz większą rzeszę zwolenników. Od tej chwili walka wręcz przerodziła się w walkę na poparcie. Gdy okazało się, że Chain poza urodą posiada także talent muzyczny, Ruch Oporu wykorzystał i to. Szerzenie haseł rewolucji w muzycznym wykonaniu pięknej dziewczyny było niezwykle efektowne.

Chain i wszyscy jej towarzysze nigdy nie spuszczali gardy. Często zdarzały się ataki na ośrodki Ruchu Oporu. Zazwyczaj System Wczesnego Ostrzegania nie zawodził. Jednak pewnego razu Centrum Dowodzenia, w którym znajdowała się rodzina Chain, zostało zaatakowane znienacka. Powodem, dzięki któremu SWO nie zadziałał, była pewnie zdrada, lecz było już wtedy za późno. To co się wydarzyło tamtej nocy, określić można jednym słowem... "Rzeź". Wielu zabito, nielicznym udało się uciec. Szczęściem w nieszczęściu było to, że w grupie tych, którym udało się uciec była Chain. Ocalali szybko przenieśli się do innej kryjówki, lecz najbardziej niepokojącym był brak wieści od założycieli Ruchu Oporu, a tym samym od rodziców Chain.
Ból po stracie był nieopisany; lecz dziewczyna nie była osobą, która łatwo się łamie. Mimo, iż przepłakała wiele nocy, za dnia nie pokazywała po sobie niczego. Nadal promienna, napawała innych światłem. Jednak wątpliwości zaczęły trawić jej serce. Na nowym stanowisku, Przywódcy Ruchu Oporu, nie wytrzymała długo... Nie potrafiła znieść kolejnych śmierci i bitew... Zwyczajnie, uciekła... Uciekła daleko.

Podróżowała po wielu krajach... Zatrzymała się w końcu w jednym... A żeby zapomnieć o przeszłości, szukała beztroski i przyjaciół... Znalazła ich... W Fairy Tail...

Umiejętności:

  • Szermierz lvl.2
  • Sprinter lvl.1
  • Zapasy Magiczne lvl.1

Ekwipunek:

  • Spada, barwy turkusowej; lekka, długa na 75cm, w pochwie tego samego koloru.



Rodzaj Magii:Magia Boskiej Aury - Magia ta pozwala nakładać na stworzenia i przedmioty różne efekty... Jest to rodzaj magii buffującej/debuffującej. Pozwala na podniesienie i obniżenie wszelkich parametrów, a także na nałożenie nowych.
Pasywne Właściwości Magii:

  • Aura di Luce - umiejętność, dzięki której obiekt, na którym zostanie użyta, zaczyna jaśnieć słabym, nierażącym światłem, umożliwiającym widzenie w ciemności do 5 metrów od obiektu. Maksymalnie jeden przedmiot, który ma styczność z użytkownikiem. Ładowanie przez jedną turę, dwie tury światła. Jeśli go upuścić, natychmiast przestaje świecić.
  • Aura dell'esclusione - umiejętność ta pozwala zdjąć użytą aurę w każdym momencie (tylko ta samodzielnie rzucona).
  • Aura di Comprensione - umiejętność ta pozwala dostrzec i zrozumieć naturę buff'a/debuff'a, rzuconego przez inną osobę (Tylko te z poziomu PWM).

Zaklęcia:

  • [ B ] Aura Forze - Chain, używając tego zaklęcia, potrafi zwiększyć dwukrotnie siłę obiektu, na który owe zaklęcie zostanie rzucone. Zaklęcie działa tylko i wyłącznie na obiekty żywe. Czas trwania zaklęcia wynosi 4 posty. Użycie na tej samej osobie dopiero po 3 postach przerwy. Wokół obiektu, na który jest rzucone zaklęcie, tworzy się poświata w czerwonawym kolorze.
  • [ B ] Aura Velocità - Chain, używając tego zaklęcia, potrafi zwiększyć dwukrotnie szybkość obiektu, na który owe zaklęcie zostanie rzucone. Czas trwania zaklęcia wynosi 4 posty. Użycie na tej samej osobie dopiero po 3 postach przerwy. Wokół obiektu, na który jest rzucone zaklęcie, tworzy się poświata w jasnoniebieskim kolorze.
  • [ B ] Aura Follia - Chain, używając tego zaklęcia, potrafi sprawić, by obiekt, na który zaklęcie to zostanie rzucone, wywoływał strach u osoby, która jest negatywnie do tego obiektu nastawiona (przeciwnik w walce; osoba, która nie darzy cię sympatią; osoba, która jest na ciebie zła; czy osoba, która ma nieczyste intencje wobec Ciebie). Taka osoba zaczyna się po prostu bać obiektu, na który zostało rzucone zaklęcie, co powoduje chęć ucieczki, dezorientację, "kulenie się" na czas 1 postu. Wokół obiektu, na który jest rzucone zaklęcie, tworzy się poświata w ciemnofioletowym kolorze. Ponowne użycie na tym samym obiekcie po upływie 3 postach od zakończenia. Przeciwnik może w swoim poście opisać próbę zwalczenia tego lęku - jeśli poda logiczne argumenty, a sam post będzie dobrej jakości może udać się mu zwalczyć chęć ucieczki. Nawet wtedy jednak wciąż odczuje on negatywne efekty zaklęcia - walczyć może gorzej, być bardziej nieuważny, łatwiej będzie o pomyłkę.



Ostatnio zmieniony przez Chain dnia Nie Gru 07 2014, 10:13, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2512-szkatulka-chain#43318 https://ftpm.forumpolish.com/t2504-chain-crono https://ftpm.forumpolish.com/t2513-opisy-chain#43319
Chain


Chain


Liczba postów : 470
Dołączył/a : 06/12/2014

Chain Crono Empty
PisanieTemat: Re: Chain Crono   Chain Crono EmptyNie Gru 07 2014, 02:17

SKOŃCZONE
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2512-szkatulka-chain#43318 https://ftpm.forumpolish.com/t2504-chain-crono https://ftpm.forumpolish.com/t2513-opisy-chain#43319
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Chain Crono Empty
PisanieTemat: Re: Chain Crono   Chain Crono EmptyNie Gru 07 2014, 08:48

Część opisowa:

Ogólny akcept, z jedną tylko wzmianką - to świat Fairy Tail, a nie nowoczesny. Wiadomo, w FT są dziwne momenty, że nagle nowoczesne wynalazki stykają się z bardziej starodawnymi klimatami. W tym przypadku chodzi mi o Twoje wspomnienie o globalnej sieci i tak dalej - uznam to wszystko za dzieła magii (których nie ma w samym Fiore i tak dalej w tym momencie). Pamiętam, że swego rodzaju bazę danych miał jakiś chłopczyk z Blue Pegasus, więc podobnie rozumiem to co tu opisałeś.

Część techniczna:

EQ: -900 za szpadę.

Magia:
PWM:
1. Ładujesz przedmiot przez turę, potem świeci przez dwie, jeśli go upuścisz momentalnie się rozładowuje.
2. Ok.
3. Tylko buffy z poziomu PWM.

Zaklęcia:
1. 4 posty, użycie na tej samej osobie dopiero po 3 postach przerwy.
2. 4 posty, użycie na tej samej osobie dopiero po 3 postach przerwy.
3. Przeciwnik może w swoim poście opisać próbę zwalczenia tego lęku - jeśli poda logiczne argumenty, a sam post będzie dobrej jakości może udać się mu zwalczyć chęć ucieczki. Nawet wtedy jednak wciąż odczuje on negatywne efekty zaklęcia - walczyć może gorzej, być bardziej nieuważny, łatwiej będzie o pomyłkę. Ta sama osobie ponownie po 3 postach.


Widzę poprawione więc akcept~!
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Sponsored content





Chain Crono Empty
PisanieTemat: Re: Chain Crono   Chain Crono Empty

Powrót do góry Go down
 
Chain Crono
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Szkatułka Chain
» Opisy Chain!
» Księga Czarów Chain
» Click, clang drag the chain~~

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.