Autor | Wiadomość |
---|
Liczba postów : 254
Dołączył/a : 21/08/2013
| Temat: Re: ArcheAge Nie Wrz 21 2014, 01:34 | |
| Masz rację, ta gra opiera się na late gamie, 30 tez jeszcze dupy nie urywa. Magię tej gry poznacie jak zbudujecie swój pierwszy wielomasztowiec! :D Jak już o crafice wspomniałem, dobrze jest jak się ludzie skupią każdy na innym. I najlepiej rozwijać tylko jedno drzewko, bo nawet wyexpienie tego jednego to jawna masakra jest. CO do serwerów, to nie zrobią możliwości przeniesienia postaci, niemniej na tych co powstały po lunchie to kolejka jest rzędu 5 osób, u mnie poniżej 2tysięcy nie schodzi :D Zastanawiałem się czy nie zmienić serwera, ale glidi nie zostawię, zresztą straciłem już sporo czasu na rozwijanie postaci, nie wyrzucę tego w błoto, więc kolejki mi niestraszne o! ;D |
|
| |
Liczba postów : 641
Dołączył/a : 19/05/2013
| Temat: Re: ArcheAge Nie Wrz 21 2014, 11:23 | |
| Well, dzięki handlowi właściwie dorobiłem się już połowy Patrona ;] Kiedy wreszcie będę patronem, to zapewne moje zyski jeszcze bardziej wzrosną, a wraz z lvlem będą możliwe coraz większe zyski z handlu -> więc pewnie uda mi się dość szybko zbudować abonament na 3-4 miechy xD A potem pozostaje bawić się na morzu i zdobywać lądy ;p Zgodnie z twoją radą krasnoludzie skupiam się obecnie na handlu. W sensie on mi rośnie najszybciej, bo sam wyrabiam sobie rośliny, które mi będą potrzebne - prawie jak Harvest Moon, ma to swoją magię :D Szkoda tylko, że itemy potrzebne do craftu "handlowego" można jedynie wyfarmić - poza farmą nie przyda się masonary i mining, co rani moje górnicze serduszko. |
|
| |
Liczba postów : 60
Dołączył/a : 09/09/2014
| Temat: Re: ArcheAge Nie Wrz 21 2014, 14:25 | |
| Em, no dobra to ja też wypróbuję. W razie czego jakiś dps i na 60% dystansowy. ;) |
|
| |
Liczba postów : 641
Dołączył/a : 19/05/2013
| Temat: Re: ArcheAge Nie Wrz 21 2014, 16:52 | |
| Wszyscy grają DPSami I najczęściej mają problem ze znalezieniem miejsca w party czy raidach - myślę czy nie zrobić drugiego konta tankowatego ;x. |
|
| |
Liczba postów : 254
Dołączył/a : 21/08/2013
| Temat: Re: ArcheAge Nie Wrz 21 2014, 21:52 | |
| Never, wbrew pozorom kopanie rud to jedna z ważniejszych profesji, budownictwo też jest ważne jeśli chcesz postawić zamek, czy lepsiejszy domek. W Archeage nic nie jest mało ważne, bo jeśli chcesz stworzyć coś epickiego, składa się na to wiele craftów. Chociaż gram rangerem nastawionym na pvp, to dostosowuję się do glidi i cisnę tailoring, chociaż w dłuższym rozrachunku, craft clothów mi niepotrzebny, ale ten craft jest potrzebny by zbudować np. statek od crafcenia broni, ścinania drzew i innych gratów sa inni ludzie, dlatego ważne by załapać się do ogarniętej ekspedycji, która odpowiednio nakieruje nasze poczynania. w AA jak w inych Sandboxowych MMO łatwiej działać na początku w grupie, by coś osiągnać, z biegiem czasu można nastawić się na grę solo, której osobiście nie polecam, ma się towarzyszy to jest większy fun :D |
|
| |
Liczba postów : 641
Dołączył/a : 19/05/2013
| Temat: Re: ArcheAge Nie Wrz 21 2014, 22:19 | |
| Póki co poszła moja pierwsza strata handlowa - ale nikt na tym nie zyskał, bo wyszedłem poza teren gry i mnie wywaliło ;x Co do grupy, to czekam na resztę, ale coraz bardziej się zastanawiam, czy nie dołączyć (na razie) do innej gildii, aby zmaksymalizować zyski za misje handlowe dzięki gildii ze statkiem. Bo, jak mówiłeś, samemu się średnio gra ;x |
|
| |
Liczba postów : 254
Dołączył/a : 21/08/2013
| Temat: Re: ArcheAge Nie Wrz 21 2014, 22:26 | |
| btw dla tych co zamierzają grać, klas jest niby 120, ale grywalnych sie znajdzie 20 ( mniej lub bardziej) Oczywiście największa rzeźnia pod względem trudności expienia, to oczywiście tank, no ale, zapotrzebowanie na takowych jest duże. Zawsze można spróbować wyznaczyc jakieś nowe szlaki, grając jakąś mało znaną klasa, aczkolwiek w 90% dostaniemy wciry od 20 podstawowych. |
|
| |
Liczba postów : 60
Dołączył/a : 09/09/2014
| Temat: Re: ArcheAge Pon Wrz 22 2014, 15:41 | |
| No to przydałby się nieco większy balans. xD Ale tak czy siak 20 to i tak nie jest w cale mało :D |
|
| |
Liczba postów : 49
Dołączył/a : 08/09/2014
| Temat: Re: ArcheAge Pon Wrz 22 2014, 16:39 | |
| Omg jak mi się dzisiaj jeszcze uda wbić na serwer to będzie cud x.x ponad 3k ludzi chce wejść na serwer... |
|
| |
Liczba postów : 641
Dołączył/a : 19/05/2013
| Temat: Re: ArcheAge Pon Wrz 22 2014, 18:42 | |
| I know your pain >_< A co do klas Snoł, sadzę że to zostanie zbalansowane w końcu. A i tak można za drobną opłatą w każdej chwili ją zmienić, więc jakiegoś problemu większego nie ma. A jakie to są klasy, jeśli można się dowiedzieć? Ja gram Executionierem i przyznam się szczerze że wcale nie jest klasa najgorsza, aczkolwiek brakuje mi w niej sustainu - za to ma duży dmg. |
|
| |
Liczba postów : 49
Dołączył/a : 08/09/2014
| Temat: Re: ArcheAge Pon Wrz 22 2014, 19:31 | |
| Ja się nadal nie wbiłam na serwer... ale za to spadł do 1160... Jakiś plus może jeszcze dziś wejdę chociaż na 5 minut :"D |
|
| |
Liczba postów : 60
Dołączył/a : 09/09/2014
| Temat: Re: ArcheAge Pon Wrz 22 2014, 19:35 | |
| Wow, 4326 pozycja w kolejce kłania się. :D Ale bawiłem się trochę kalkulatorem skilli na polskiej stronce gry i wychodzi na to, że prawdopodobnie będę grał Trickerem. Przynajmniej takie coś wyszło mi po doborze 3 głównych klas oraz skilli. :D |
|
| |
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
| Temat: Re: ArcheAge Pon Wrz 22 2014, 20:27 | |
| Trickster tak blisko do Shadowstrikera xD Też myślałam nad tą klasą.
A co do grywalności - kto się przejmuje, gramy dla funu i oby nam go szybko nie zabili xP |
|
| |
Liczba postów : 49
Dołączył/a : 08/09/2014
| Temat: Re: ArcheAge Pon Wrz 22 2014, 21:29 | |
| Jej wczytała mi się gra chyba po 5 h super D: gram Firranie i Occultism :D |
|
| |
Liczba postów : 60
Dołączył/a : 09/09/2014
| Temat: Re: ArcheAge Pon Wrz 22 2014, 22:12 | |
| No cóż, ja będę znikającym i unieruchamiającym łucznikiem z fearem. Taka wybuchowa mieszanka. xD Sprawdzę przynajmniej jak to się będzie sprawowało. xD |
|
| |
| Temat: Re: ArcheAge | |
| |
|
| |
|