HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Ice




 

Share
 

 Ice

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Ice




Liczba postów : 4
Dołączył/a : 23/05/2014

Ice  Empty
PisanieTemat: Ice    Ice  EmptyPią Wrz 12 2014, 23:17

Imię:Ice
Pseudonim:
Nazwisko:
Płeć: mężczyzna
Waga:72
Wzrost:186
Wiek:19
Gildia: na te chwilę brak
Miejsce umieszczenia znaku gildii: no przeto brak
Klasa Maga: 0

Wygląd: Ice to młody chłopak o jasnoniebieskich włosach i o dziwo nie farbowanych, takie włosy ma od urodzenia. Skoro włoski niebieskie to oczywiście oczka niebieskie. Często ubrany jest w krótkie czarne spodenki 3/4, czarną koszulkę bez rękawów i z niewiadomych przyczyn białą kurtkę. Oczywiście buty nosi, no bo Ice nie jest jak Cejrowski, no bez takich…  Jeśli chodzi o klucz to jest on przyczepiony do pokrowca, który jest dobrze przyczepiony do spodni tak by podczas biegu czy walki nie było mowy o wypadnięciu.
Charakter: Charakter Ice’a to odwieczna zagadka, nikt tak naprawdę nie wie co jest wewnątrz niego o czym myśli czy jak chciałby żyć. Oczywiście szanuje swojego gwiezdnego ducha, ale tak jak i ona, on także wymaga. Można powiedzieć, że relacje z ludźmi u niego są różne z powodu tego, iż wie, że jest maskotką w drużynie. Jednak stara się pomagać jak najlepiej tylko może i nie bazować zawsze na mocy swojego gwiezdnego ducha, którego tak naprawdę bardzo podziwia. Kiedy jednak nasz bohater jest w drużynie to potrafi im zaufać i w jakimś sensie ma pewność tego, że wszystko się uda jeśli będą trzymać się razem.
Historia:
- A więc poczekaj, poczekaj jak to wszystko się zaczęło? W sensie skąd masz ten gwiezdny klucz i jak zostałeś magiem?- zapytała przechodnio napotkana dziewczyna w magicbucksie, gdzie Ice uwielbiał popijać kawkę.
- No to tak, musimy się cofnąć jakieś 7, 8 lat temu kiedy to odchodziłem z domu rodzinnego  w celu nauki życia.- powiedział na dzień dobry chłopak i zaczął swój monolog dalej.- Jednak przed samym wyjściem rodzice dali mi klucz, nie wiedziałem do czego służył, ani po co mi on był. Jednakże, bez zbędnych rozmów wziąłem go i trochę pieniędzy i wyruszyłem w podróż.- w tym momencie chłopakowi wtrąciła się kobieta
- Czyli to tak zdobyłeś klucz Scorpiona?- powiedziała bez zbędnych ceregieli, ale o dziwo była naprawdę zainteresowana odpowiedzią.
- Tak w taki sposób zdobyłem klucz, ale nie wiedziałem wtedy jeszcze czym jest, ani po co mi on. Niestety nigdy nie sądziłem też, że tak szybko skończą się  mi pieniądze, dlatego też pracowałem często jako kelner by zarabiać na jedzenie.
- Ale chwila, to nie mogłeś sprzedać klucza? Nie wiedziałeś przecież po co Ci on- znowu się wtrąciła lekko oburzona tym razem, ale nic nie powiedział i dokończył:
- To był sentyment, nie byłbym w stanie tego sprzedać, rodziców już nigdy nie odwiedziłem, a ten klucz przypominał mi o nich. Chociaż kiedy szedłem polną drogą ku kolejnemu miastu, napotkałem walkę dwójki magów. Jeden z nich przywoływał dziwne stworzenia, a drugi wałczył mieczami. Po chwili już zauważyłem, że przywołuje te stworzenia dzięki kluczom, a jeden z jego kluczy również był złoty.- mówił i spojrzał na dziewczynę, która byłą lekko zszokowana.
- Kiedy zobaczyłem w jaki sposób go używa spróbowałem również jednak nie wychodziło mi to, ale na moje nieszczęście mag ten zauważył mnie i jeden z jego duchów złapał mnie i przyprowadził do niego. Nie wiedziałem, czego się spodziewać, ale w tym momencie klucz mój zareagował i pojawił się Scorpio, który na dzień dobry wyczuł intencje jakie ma mag. Oczywiście celem było zdobycie klucza i zawładnięciem nad Bramą Mistrza Piasków. Jednak rachu ciachu i po krzyku. Gdybym miał Ci tak dalej opowiadać to byśmy tu parę dni siedzieli. Po bitwie zawiązałem kontrakt z moim duchem i nauczyłem się wykorzystywać jego zdolności w dobrych celach. Zacząłem zdobywać kolejne klucze, niekoniecznie potrzebne do walki, ponieważ interesuje mnie tylko to by mieć dużo gwiezdnych friendów. – powiedział dopił kawę zostawił klejnoty z ekstra napiwkiem i pomaszerował dalej.
Umiejętności:
1. Wytrzymałość– lv.1
2. Skrytobójca- lv.1
3. Mnich– lv.1

Ekwipunek: Włócznia- koloru czarnego która o dziwo gdy jest nieużywana może zostać schowana do długości ołówka szkolnego. Gdy jednak wchodzi w grę walka przy zamaszystym ruchu ręki mechanizm automatyczny wyciąga części, które łączą się i tworzą długi kij z ostrą końcówką.

Rodzaj Magii: Magia Gwiezdnych Duchów -Istoty przyzwane ze Świata Duchów za pomocą specjalnych, magicznych kluczy. Prowadzą one swoje codzienne życie, a w momencie wezwania przez właściciela, pojawiają się w Świecie Ludzi, aczkolwiek… Przebywanie w nim zbyt długo może doprowadzić do ich „śmierci”, czyli zniknięcia na dobre – nie będzie można ich przyzwać. Klucze dzielimy na dwie grupy – srebrne i złote, eliptyczne klucze Zodiaku.
Pasywne Właściwości Magii
Otwarcie dwóch bram jednocześnie
Przymusowe zamknięcie wrót
Gate of the Little Dog, Nikora
Gate of the Compass, Pyxis
Gate of the Fire Bird, Phoenix
- jest to ptak, który powstaje na nowo z popiołów. Jego kolor umaszczenia jest płomienisty, zaś ślepia są jasno niebieskie. Potrafi on wzbijać się w powietrze na wysokość 3 metrów od właściciela.
Zaklęcia:
Cry of fire- jest to zaklęcie, którego duch używa raz na misje i tylko w momencie gdy jego mistrz może zginąć. Feniks otacza całym sobą maga, po czym zaczyna go palić, on sam nic nie odczuwa, choć zamienia się z ptakiem w popiół, by kolejno narodzić się na nowo.  Oczywiście wszystkie statystyki zostają na swoim miejscu, klucze i magia tak samo, lecz mag nie może po skorzystaniu z tego zaklęcia iść na misje w ciągu 10 dni.
Fire- Ptak ogrzewa sobą swojego mistrza swoim własnym ciałem
Size- może dowolnie zwiększać kształt ale tylko raz na 3 przywołania.


Zaklęcia:
A Range:

Gate of the Scorpion, Scorpio - Z wyglądu Scorpio przypomina postawnego mężczyznę o krótko ściętych, dwukolorowych włosach – jedna strona jasna, a druga ciemna. Ma migdałowe oczy ze spiczastym zakończeniem na dole i lekki zarost na brodzie. Ubiera się w strój przypominający nieco ubiór w stylu egipskim z charakterystycznym motywem papirusu na dole. Nosi wysokie buty, szeroki pas ze znakiem skorpiona, wysoki kołnierz, a także swoją broń – wielkie działo miotające piaskiem. Scorpio ma zwyczaj określania się wieloosobowo, a przy pojawieniu się mówi: „Jesteśmy!”. Należy do istot wiernych swemu właścicielowi i bez zbędnych pytań wykonuje jego polecenia.
Zaklęcia:
Działo (C) - Dokładniej podstawowa broń Scorpio, z której Duch niejednokrotnie korzysta i którą nosi na swoich plecach. Umożliwia ona wystrzeliwanie piaskowych pocisków, które potrafią skutecznie spowolnić przeciwników. 3 pociski na jedno użycie zaklęcia, a ich zasięg nie przekracza 10 metrów. Poza tym zadają obrażenia, jak przy zaklęciu rangi D i mają wielkość nie większą jak piłka do kosza. Trafiony przeciwnik traci wszystkie niemagiczne buffy do prędkości.
Sand Buster (C) - Przyjmując pozycję godną nazwania prawdziwym skorpionem, Scorpio wystrzeliwuje z działa ogromną ilość piasku, wywołując potężne piaskowe, poziome tornado, które posyła w kierunku przeciwników. Zasięg 15 metrów, średnica tornada to 1,5 metra.
Sand Spear (B) - Scorpio wystrzeliwuje z swego działa skumulowaną w jeden pocisk sporą ilość piasku w kierunku przeciwnika. Maksymalny zasięg owego zabiegu to 30 metrów.
Sand Wall (C) – Duch dzięki kontroli piasku skupia go w wyznaczonym miejscu tworząc swoisty mur na wysokość 4 metrów i szerokości 7 a o grubości metra dwóch(w zależności od długości)
Sand Control(C) – Scorpio używając gestów rąk jest w stanie kontrolować piasek w takim stanie by tworzyć piaskowe pięści, strzały, kule, czy inne tego typu rzeczy.  


B Range:

Gate of the Berserker, Hercules – Jest to wielki na 3 metry masywnie zbudowany mężczyzna. Jego siła jest identyczna do takiego poziomu w jaki przedstawiają go legendy, mity czy opowiadania mówione dzieciom przez swoich rodziców. Mężczyzna ten jest prawie nagi, jedyną rzeczą jaką można nazwać u niego odzieniem, jest przepaska na biodrach. Kolor jego oczu zmienia się z żółtego na czerwony w zależności jak bardzo dojdzie do szału. Gdyż jest on duchem, który nie cierpi przegrywać, a tym bardziej gdy wie, że może bywać. Dodatkowo w dłoni trzyma wielki tasak, który może materializować za pomocą magi kiedy tylko chce. Dobrą zaletą tego ducha jest to, że potrafi on mówić, co daje lepszą komunikacje między użytkownikiem magii, a duchem.
Zaklęcia:7 lives of Berserker
7 żyć - to jedyne zaklęcie prócz wielkiej siły i wytrzymałości Herculesa. Polega ono na tym, że duch znika dopiero po 7 razie gdy go zabijemy. Co ważne gdy odetnie się mu rękę bądź inną kończynę ten automatycznie wraca za swoja bramę(Ofc nie jest to proste z powodu jego wytrzymałości, ale próbować warto). Trzeba zaznaczyć że 1 śmierć równa się 1 post czekania czyli po utracie wszystkich 7 żyć czekać na ponowne przywołanie trzeba 7 tur.
Berserker jest to druga umiejętność Herkulesa, w momencie gdy traci on jedno życie, jego statystyki podnoszą się o jeden poziom wyże. Daje to mu lepszą możliwość ochrony swego Pana czy walki.


Gate of the Chain, Andromeda - Jest kobietą o ciemnoróżowych, długich włosach, jasnej karnacji i złotych oczach. Wyglądem i zachowaniem przypomina 17-latkę, jednakże jest ona bardzo posłuszna swojemu mistrzowi i nigdy nie lekceważy jego poleceń podczas walki. Ubrana jest w krotka spódniczkę dżinsową, czarną koszulkę z dekoltem dzięki czemu widać jej duży biust.
Zaklęcia:
Chains (C) - Andromeda korzysta z magii łańcuchów, które wylatują z jej ciała, a dokładnie z pleców, potrafi wysuwać je na max 5-6 metrów, a ich ilość nie przekracza czterech. Łańcuch ten jest naelektryzowany i kontrolowany przez ducha pod każdym względem. Może zostać zniszczony przez zaklęcia rangi C lub wyższe.
Nebula Storm(B)- jest to najsilniejsza gwiazda z gwiazdozbioru Andromedy, duch skupia w sobie energie magiczną po czym wypuszcza ją w postaci wielkiego wiru energii magicznej, siekając wręcz to co napotka na swej drodze.
Nebula Wall(D)-duch otacza siebie i trzy inne osoby łańcuchami, które poprzez szybkie poruszanie się są wstanie odbić zaklęcia PWM i średniej siły zaklęcia rangi D, jak i wszelkiego rodzaju miecze, strzały czy inne bronie.
Control Chain (D)-dobra kontrola nad łańcuchami, daje możliwość tworzenia różnego rodzaju kształtów, sieci, pajęczyny itp.


C Range

Gate of the Canes Venatici, Hound Dog – jest to grupa duchów, która zajmuje się tropieniem. W ich skład wchodzi 8 psów, o różnej wielkości (patrz obrazek), dodatkowo ich atutem jest to, że potrafią mówić, a między sobą porozumiewają się telepatycznie.
Zaklęcia:
Magia tropiąca- magia mająca na celu tropienie tego o co poprosi przywoływacz.  Dodatkowo prócz wyczulonego węchu słuchu, wzroku i dotyku. Magia ta daje duże profity jeśli chodzi o zwinność i szybkość . Ponadto posiadają dobrą wytrzymałość i nawet dużą siłę. [/b]
Powrót do góry Go down
Ida


Ida


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 07/05/2014

Ice  Empty
PisanieTemat: Re: Ice    Ice  EmptyPią Wrz 12 2014, 23:53

EQ- musisz poczekać na wycenę :<
PMW:
Otwarcie dwóch bram jednocześnie /Przymusowe zamknięcie wrót- odejmuj ci 10 PD z puli startowej
Gate of the Little Dog, Nikora- Okej
Gate of the Compass, Pyxis- Okeeej
Gate of the Fire Bird, Phoenix
- Chciałabym takie coś na pmw xD Cry of Fire na pewno odpada na tej randze, Fire i Size określ to bardziej w wartościach proszę.


Zaklęcia:
Scorpio- trzymaj się opisu zawartego w księdze zaklęć proszę.
Herkules- a więc... zacznijmy od tego, że o jego sile powinieneś dodać także w zaklęciach jako ogólne wspomnienie. To samo zresztą tyczy się broni. Co do zaklęcia, zmień na 3 życia i będzie gites.
Andromeda- Zaklęcie zostało już stworzone w encyklopedii :< I to na zupełnie innej randze
Piesek- Nie ma to jak upchnąć kilka zaklęć w jedno... Pieski mają siłę zwyczajnych psów. Rozpisz jakie rasy dokładnie wchodzą w ich skład, żeby MG wiedział, czy ma sędizować dla pudelka czy wilczura. Telepatycznie porozumiewają się do 20 metrów, ale tylko między sobą. Ty nie możesz odebrać ich myśli. 

Poza tym:
Finniczki napisał:
Oczywiście w odpowiednie miejsca należy wstawić odpowiednie określenia, a dokładniej w miejsce XXX wstawiamy angielską nazwę gwiazdozbioru, zaś w miejsce YYY wstawiamy nazwę łacińską. 
Masz źle porobione nazwy D:

Rozumiem, że korzystasz z opcji 100 PD... W takim wypadku:
PMW- 10PD
Skorpion- 40PD
Herkules- 20PD
Andromeda jak dasz tę z Encyklopedii- 10PD
Pieski- 10PD
Razem 90PD.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2130-idziszowe-konto#37230 https://ftpm.forumpolish.com/t2123-ida
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Ice  Empty
PisanieTemat: Re: Ice    Ice  EmptySob Wrz 13 2014, 07:46

Z całym szacunkiem, za przeproszeniem, g... a nie. Nie wypada w formalnych sprawach dokańczać tego cytatu, ale kto ma wiedzieć, ten wie. Więc... Mam nadzieje, że Lau nie będzie mieć za złe wtrącenia się, ale kilka spraw wymaga naprostowania:

1. Nikora i Pyxis - wprowadzić opisy do kp te, które są w temacie o kluczach, bo w tej chwili to tak jakby ktoś walnął zaklęcie Fireball bez opisów i wymagał tego, by ludzie wiedzieli co i jak z tym wszystkim.

2. Fire Bird - czyżby wzorowane Feniksem? Gwiazdozbiorem Feniksa? etc? Odpada wtedy, bo istnieje już klucz bazujący na feniksie i jest on na randze B. Jak nie to wypadałoby podać inną nazwę, bo jednak Gwiazdozbioru Ognistego Ptaka nie ma tutaj http://pl.wikipedia.org/wiki/Gwiazdozbi%C3%B3r

3. "W przypadku "śmierci" klucza można przyzwać go ponownie dopiero po dobie fabularnej, gdy ten zregeneruje obrażenia w świecie duchów." - co trochę mija się z częścią zaklęcia Herkulesa, a dokładniej -> Trzeba zaznaczyć że 1 śmierć równa się 1 post czekania czyli po utracie wszystkich 7 żyć czekać na ponowne przywołanie trzeba 7 tur.

4. Zaklęcia kluczy - radziłbym rozpisać na spelle, bo opis w stylu "magia jakaś tam" nie da raczej tyle różnorodnych opcji, jak wypisanie 2-3 przykładowych zaklęć.

5. Umiejętności kluczy - radzę skorzystać z działu Umiejętności w karcie postaci, a poza tym wypisać takowe z odpowiednim poziomem, jeśli klucze ją posiadają. Czemu? Otóż bazowo klucze mają wytrzymałość/parametry odpowiedniego zwierzęcia/człowieka/tworu, bądź ewentualnie rangi zaklęcia. Co za tym idzie? Można opisać, że ktoś jest mosiężny i w ogóle op umięśniony, nie do ruszenia, ale jak nie będzie miał np Siłacza na odpowiednim poziomie, to nie będzie dźwigał ciężarów.

6. Klucz skorpiona jest w posiadaniu innego gracza o/

7. Resztą chyba Lau odpowiednio się zajęła, więc dalej to zostawię w jej łapkach o/
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Ice




Liczba postów : 4
Dołączył/a : 23/05/2014

Ice  Empty
PisanieTemat: Re: Ice    Ice  EmptySob Wrz 13 2014, 23:44

Jeśli chodzi o Skorpiona to wtedy prosze uaktualniać spis ;) bo od miesiąca jest wolny
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Ice  Empty
PisanieTemat: Re: Ice    Ice  Empty

Powrót do góry Go down
 
Ice
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Niezaakceptowane
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.