Imię: Yutero
Pseudonim: Yu
Nazwisko: Ketura
Płeć: Mężczyzna
Waga: 61 kg
Wzrost: 173 cm
Wiek: 18
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Pomiędzy łopatkami
Klasa Maga: 0
Wygląd:
Yutero jest szczupłym mężczyzną średniego wzrostu. Jego śnieżnobiałe włosy, mające dostateczną długość, by zawadiacko nachodzić na niesamowicie błękitne oczy, zazwyczaj są w tak zwanym „artystycznym nieładzie”. Jego spojrzenie zazwyczaj nie wyraża żadnych emocji; zdaje się po prostu oceniać i analizować wszystko wokół. Wrażenie to potęgują usta - zazwyczaj zamknięte i zastygłe, w minie nie oddającej żadnych emocji. Dość często doprowadza to do sytuacji, że ludzie biorą go za poważną, stonowaną osobę, nawet mimo faktu, że w lewym uchu ma kolczyk – orbital, a w prawym tragusa. Na co dzień nosi dżinsy, czarną lub białą koszulkę i czarną bluzę z kapturem z kocimi uszami.
Charakter:
Na pierwszy rzut oka,Yutero zdaje się być surowy i poważny. Zdanie jednak można zmienić po pierwszej rozmowie. Daje się zauważyć, że jest inteligentny i ma swój własny sposób na rozumienie świata. Nie ulega żadnym stereotypom, robi to co myśli i uważa za słuszne. Patrząc na niego z boku można stwierdzić, że jest aspołeczny, jednak po porostu potrzebuje więcej czasu aby zaufać nowo poznanym i wtedy się otwiera. Ma bogate i szlachetne wnętrze, nie interesuje go fizyczność. Yutero lubi wyrażać swoje poglądy i lubi czuć się pewnie. Często czepia się różnych szczegółów, a czasami jest mu wszystko obojętne. Ma charakterystyczne poczucie humoru, które nie każdy może zrozumieć.
Historia:
Yutero urodził się w małym miasteczku Zanghan, w zamożnej rodzinie. Jego ojciec był jubilerem, zaś matka znała się na magii uzdrowicielskiej. Chłopak od wczesnego dzieciństwa uwielbiał słuchać o magach i gildiach, w których się jednoczyli. Gdy tylko podrósł już na tyle, by samemu chodzić po mieście, jego ulubionym miejscem wypraw zaraz stał się szpital, gdzie mógł podpatrzeć, jak cudownym sposobem znikają rany. Rodzice Yutero cieszyli się z tego, a jego mama planowała już jego przyszłość jako kogoś, kto poszedł w jej ślady. Wszystko jednak potoczyło się inaczej. Pewnego dnia, krótko po dwunastych urodzinach chłopca w mieście pojawił się tajemniczy mag, przedstawiający się jako Guru Laghima i mówiący, że kroczy ścieżką niebiańskiego tygrysa. Potężna magia powietrza jaką władał zauroczyła Yutero i zapragnął on poznać jej tajniki. Ku jego zadowoleniu i zakłopotaniu matki, mag zgodził się na nauczanie go. Kobieta mimo mieszanych uczuć co do całej sprawy nie oponowała. Młodzieniec wyruszył w podróż po świecie wraz z mistrzem.
Podczas pięciu długich lat nauczył się wiele, nie tylko o magii. Co roku powracał do domu i z radością opowiadał o swoich przygodach, jak i pokazywał co już potrafi. Gdy już mistrz przekazał mu większość swej wiedzy powiedział mu, że nadeszła pora, aby odszedł i zaczął żyć własnym życiem jako pełnoprawny mag. Yutero ciężko było opuścić mistrza, ale wiedział, że czas usamodzielnienia musiał kiedyś nadejść. Miał wielkie plany i marzenia, a dzięki umiejętnościom, które zdobył, mógł doprowadzić do ich spełnienia. Jednak pierwszym co musiał zrobić, był powrót do domu.
Dopiero gdy powrócił do Zanghan i spotkał się z rodziną, poczuł jak bardzo zmieniło go te pięć lat. Nie był już zwykłym dzieciakiem, który zamiast robić coś pożytecznego marzył o byciu magiem - on to osiągnął. Po spędzeniu pięciu miesięcy w rodzinnej miejscowości, w końcu postanowił spełnić swoje następne postanowienie. Wyruszył do Magnolii, aby ubiegać się o miejsce w gildii Fairy Tail.
Umiejętności:
Skrytobójca, kumulacja Energii, w czepku urodzony
Ekwipunek:
5000 klejnotów
Rodzaj Magii: magia wiatru (droga niebiańskiego tygrysa)- magowie posługujący się tą odmianą magii wiatru specjalizują się w wiatrowych cięciach które pozostawiają po sobie ślad jak po bliskim spotkaniu z tygrysią łapą.
Pasywne Właściwości Magii
-tworzenie wiatru - mag potrafi wytworzyć słaby wiatr o prędkości do 5 km/h.
-trans wiatru - mag siada w pozycji lotosu i skupia swą jaźń na otaczającym go powietrzu. Po piętnastu minutach wchodzi w trans który pozwala mu stworzyć w umyśle obraz wszystkiego w promieniu piętnastu metrów (przez obraz rozumiem ukształtowanie terenu itp.)
Zaklęcia:
-Pazury niebiańskiego tygrysa - mag zgina palce jakby były pazurami i wykonuje gest w stronę w którą chce wykonać atak (cały atak jest imitacją tygrysa atakującego łapą więc chyba wiadomo jak ten gest może wyglądać). W stronę celu leci wiatrowe cięcie/a które pozostawia ślad jak po bliskim spotkaniu z łapą tygrysa. Ilość cięć i zadane obrażenia są zależne od tego której formy zaklęcia użyliśmy:
-forma pierwsza: pięć cięć, zasięg i obrażenia jak zaklęcie rangi D
-forma druga: cztery cięcia, zasięg i obrażenia jak zaklęcie rangi C
-forma trzecia: trzy cięcia, zasięg i obrażenia jak zaklęcie rangi B
-forma czwarta: dwa cięcia, zasięg i obrażenia jak zaklęcie rangi A
Ranga D:
-Uderzenie niebiańskiego tygrysa - mag wykonuje szybkie uderzenie w stronę w którą chce zaatakować. W stronę celu leci mały powietrzny pocisk który może lekko odepchnąć przeciwnika
Ranga C:
-Pchnięcie niebiańskiego tygrysa - mag wykonuje pchnięcie dwoma rękami w stronę przeciwnika. Powstaje ściana wiatru która leci w wyznaczoną stronę i odpychając wszystko po drodze. Zasięg 5 m. Maksymalna waga odpychanego przedmiotu to 80 kg.