HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Laurowy Spell Book




 

Share
 

 Laurowy Spell Book

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Laura


Laura


Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013

Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book EmptySro Lip 09 2014, 14:10

Rodzaj Magii:
Medyczna- Sztuki lekarskiej- magia polegająca w głównym zamierzeniu na leczeniu i zapobieganiu chorobom oraz wszelakim uszczerbkom na zdrowiu. Głównie zamierzenie jednak znacząco odbiegło od podstaw, bo obecnie magię tę można wykorzystać także do zadawania obrażeń, bo kto wie najlepiej jak uderzyć, jeżeli nie lekarz? Prócz tego magia niesie ze sobą wiedzę i małe wspomaganie za pomocą sprzętu medycznego. Potrafi także przyśpieszyć lub spowolnić niektóre procesy zachodzące w organizmie oraz uszkadzać ciało w różnoraki sposób. Prócz ludzi działa także na zwierzęta i rośliny.

Pasywne Właściwości Magii
Anatomia- wiedza to potęga, a wiedza o własnym ciele czy o ciele przeciwnika to największa z nich, bo pozwala nam na sprecyzowanie swoich ruchów celując dokładnie w te miejsce, które najbardziej zaboli. A serce znajduje się po środku, a nie po lewej! [Nieznacznie lepsza świadomość tego, co gdzie jest w człowieku, nie sięga poziomu umiejętności "Medyk".]
Encyklopedia- wszystkie ciekawe zagadnienia, dotyczące wykonywanej profesji, zostały zapisane w głowie. Wszelakie wiadomości na temat trucizn, leków czy niezwykłych dolegliwości. Na dodatek są one cały czas uzupełniane. [Tylko tych najpopularniejszych i niemagicznych. W ostateczności o tym, czy Laura poznała daną truciznę czy chorobę decyduje MG.]
Apteczka- gdy ważna jest mobilność, nie powinno się ze sobą nosić całej torby z wszelakimi przyrządami, dlatego dobrym wyjściem jest nauczenie się wytwarzania za pomocą magii drobnych, niezbędnych przyrządów i narzędzi medycznych. Bez problemu można teraz zostawić w domu wszelakie przedmioty o wymiarach mniejszych niż 20x20x20 centymetrów! (nic ostrego) [Drobne i niezbędne - pokroju niewielkiego plastra i tak dalej. Jeden przedmiot na post]
Dotyk- leczy małe rany, takie jak zacięcia, siniaki. Prócz tego może się pozbyć tak niemiłych dolegliwości jak ból głowy, katar czy obolałe gardło. Chyba, że przypadłości te zostały wywołane przez czynniki zewnętrzne i na dodatek z premedytacją. (np. zaklęcia) [podczas misji decyduje MG]
Sztuka- nie wszystko da się magią wyleczyć, a czasami nawet nie warto w coś ingerować dodatkowymi zdolnościami. Warto więc wiedzieć jak się wiąże bandaże i po co używa się wody utlenionej. [Nieznacznie większa szansa na wykonanie poprawnego opatrunku niemagicznego (wciąż nie sięga umiejce "Medyk").]
Dezynfekcja- dezynfekuje małe powierzchnie. [Niewielkie, jak mały plasterek na palec. Raz na post. ]
Ukojenie- czasami człowiek nie może sobie poradzić ze smutkiem czy żalem. W tym wypadku pomagają takie czary. Myk polega jednak na tym, że podmiot, na jakim zostały użyte jest całkowicie otępiały. Oczywiście wcześniej dana osoba musi wyrazić swoją zgodę. [Tylko za zgodą, otępienie potrwa 1 post. Potem czuje się nieznacznie lepiej.]
Widmo Śmierci- czasami po człowieku widać, kiedy nadejdzie jego czas, a dobry lekarz powinien o tym wiedzieć i poinformować bliskich wraz z rodziną. Pozwala na podstawie obserwacji przewidzieć prawdopodobny czas zgonu oraz prawdopodobieństwo śmierci. Główna odpowiedź, czy warto ratować osobnika. [nie zawsze musi się powieść]
Sekcja- żywy czy martwy? Nie robi wielkiej różnicy, bo gdy nawet serce przestało bić, można wiele wywnioskować z samego truchła. Wiele tam się raczej nie zmienia. Niestety nie rozcina nikogo wzrokiem i musi się nieco wcześniej pobrudzić. [Stopień informacji jakie pozyskasz wykonując sekcję zależy od MG.]
Podtrzymywanie Czynności Życiowych- co zrobić gdy serce stanie? Reanimacja wymaga dużej sił i wytrzymałości. Nie lepiej więc posłużyć się magią. Zdolność pozwala "pobudzić" do życia i przywrócić podstawowe czynności (oddychanie, krążenie). Nie wskrzesi tym nikogo, jedynie będzie symulowała pracę serca i płuc. Wymaga dużego skupienia i jest dość męczące.
Ręka, Noga, Mózg Na Śścianie- wszelakie urazy nie robią na niej wrażenia. Wypływające flaki, złamania otwarte są jedynie trochę ciekawszym widokiem niż te, które zazwyczaj ogląda. 
Nabyta Oodporność- przebywając w miejsca o zwiększonym ryzyku zakażenia, nabywamy dodatkową odporność. Większość chorób się więc Laury nie ima, a jak już ją coś dopadnie, długo nie pochoruje. [Wyłącznie popularne choroby i tylko niepochodzenia magicznego. ]
Autoregeneracja- rany na jej ciele leczą się w nieznacznie szybszym tempie niż u przeciętnego człowieka, ale w bardzo niewielkim stopniu.

Zaklęcia:


Ranga D
Tomografia- powiedz kotku, co masz w środku. Albo nie mów! Sama sobie zobaczę. Krótkim słowem zaklęcia pozwala przeskanować, to co użytkownik aktualnie przed sobą ma. Działanie może przypominać rentgen czy tomografię. Możliwość zobaczenia tylko jednej części ciała:

  • Głowa
  • Tułów
  • Dowolna kończyna

Zasięg widoku: 5m



Ranga C
Speed Boost- zwiększa jednokrotnie szybkość wybranej osoby na okres 4 postów. Następne użycie po 2 postach przerwy.

Oczyszczenie- wyprowadza trucizny i inne substancje obce z organizmu, gromadząc je w bąblu nad ciałem. Potem możne bez problemu ów bąbel gdzieś przenieść i opróżnić. Czas potrzebny na całkowite usunięcie:

  • Rany rangi D- 1 post
  • Rany rangi C- 2 posty

W przypadku przerwania(oderwaniu Laury od pacjenta), o stanie pacjenta i stopniu regeneracji decyduje mistrz gry. Można używać równocześnie z regeneracją, jednak wtedy musi się skupić tylko na jednym celu. Potrzebny kontakt fizyczny.

Zabranie Bólu- na czas 4 tur blokuje przepływ informacji, że nasze ciało cierpi. Nie ma żadnych właściwości leczących. Na ranach o wyższych rangach jedynie łagodzi odczuwany ból. Do rangi C całkowicie wyłącza działanie bólu. Powyżej jedynie go łagodzi.

Ranga B
Regeneracja- cofa działanie szkodliwych czynników, które wcześniej zadziałały na ciało, przywracając je do poprzedniego stanu. Czas potrzebny na całkowite wyleczenie:

  • 1 osoba:

    • B- 1 post
    • A- 3 posty
    • S- 5 postów



  • 2 osoby:

    • D- 1 post
    • C- 3 posty
    • B- 5 postów



W przypadku przerwania leczenia(oderwaniu Laury od pacjenta), o stanie pacjenta i stopniu regeneracji decyduje mistrz gry. Można używać jednocześnie z oczyszczeniem (lub innym zaklęciem, ale musi to być zaznaczone w jego opisie), jednak wtedy musi się skupić na jednym celu. 
[Ogólnie jednak podczas leczenia należy skupić się na leczeniu, a wszelkie elementy rozpraszające mogą wydłużyć czas leczenia lub sprawić, ze to stanie się nieco mniej efektywne (decyzja MG).]
Zasięg: 15m.

Ranga A



Zaklęcia sprawdzone, nie wykupione


Ostatnio zmieniony przez Laura dnia Czw Lip 31 2014, 19:03, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t908-depozyt-laury https://ftpm.forumpolish.com/t888-tic-toc https://ftpm.forumpolish.com/t1092-kostnica#16327
Laura


Laura


Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013

Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Re: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book EmptyNie Lip 20 2014, 20:59

Umiejki:
Zapasy Magiczne [Pierwszy Stopień], Uzdrowiciel [Pierwszy Stopień], Ninja [Pierwszy Stopień], Support [Pierwszy Poziom] ->> Zostają tak jak są. Lubię je ;w;

Zaklęcia:

Cytat :
Regeneracja- cofa działanie szkodliwych czynników, które wcześniej zadziałały na ciało, przywracając je do poprzedniego stanu. Czas potrzebny na całkowite wyleczenie:

  • Rany rangi D- 1 post (do 3 osób jednoczenie)
  • Rany rangi C- 2 posty (do 3 osób jednocześnie)
  • Rany rangi B- 3 posty (do 2 osób jednocześnie)
  • Rany rangi A- 6 postów (jedna osoba)

W przypadku przerwania leczenia(oderwaniu Laury od pacjenta), o stanie pacjenta i stopniu regeneracji decyduje mistrz gry. Można używać jednocześnie z oczyszczeniem, jednak wtedy musi się skupić na jednym celu.
Zasięg: 5m.
Proponowana zmiana:
Regeneracja- cofa działanie szkodliwych czynników, które wcześniej zadziałały na ciało, przywracając je do poprzedniego stanu. 

  • 1 osoba- Obrażenia rangi:

    • B- 1 post
    • A- 3 posty
    • S- 5 postów


  • 2 osoby

    • D- 1 post
    • C- 3 posty
    • B- 5 postów



W przypadku przerwania leczenia(oderwaniu Laury od pacjenta), o stanie pacjenta i stopniu regeneracji decyduje mistrz gry. Można używać jednocześnie z oczyszczeniem, jednak wtedy musi się skupić na jednym celu.
Zasięg: 20m.

Cytat :
Wzmocnienie Ciała I Ducha[C]- gdy przeciwnik ma przewagę fizyczną należy się wspomóc. Zaklęcie to pozwala na zwiększenie takich atrybutów ciała jak szybkość, siła i wytrzymałość na okres 3 tur. Prócz tego podmiot zaklęcia staje się być wyciszony i bardziej skupiony na walce. Po minięciu okresu działania ciało jest jednak przemęczone.
Proponowana zmiana:
Chcę jakby totalnie inne zaklęcie ;-;
Speed Boost [C]- zwiększa szybkość poruszania się jeden osoby adekwatnie do rangi

Reszta mi leży :v Znaczy nie chcę w nich nic zmieniać-> nie zmienia mi się nic w PD
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t908-depozyt-laury https://ftpm.forumpolish.com/t888-tic-toc https://ftpm.forumpolish.com/t1092-kostnica#16327
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Re: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book EmptyCzw Lip 24 2014, 17:21

PWM:
1. Nieznacznie lepsza świadomość tego, co gdzie jest w człowieku, nie sięga poziomu umiejętności "Medyk".
2. Tylko tych najpopularniejszych i niemagicznych. W ostateczności o tym, czy Laura poznała daną truciznę czy chorobę decyduje MG.
3. Drobne i niezbędne - pokroju niewielkiego plastra i tak dalej. Jeden przedmiot na post.
4. Fabularnie okej, podczas misji decyduje MG.
5. Odpada.
6. Nieznacznie większa szansa na wykonanie poprawnego opatrunku niemagicznego (wciąż nie sięga umiejce "Medyk").
7. Niewielkie, jak mały plasterek na palec. Raz na post.
8. Tylko za zgodą, otępienie potrwa 1 post. Potem czuje się nieznacznie lepiej.
9. Ok, ale nie zawsze musi się powieść.
10. Stopień informacji jakie pozyskasz wykonując sekcję zależy od MG.
11. Ok.
12. Ok, ale jeśli Laura zobaczy coś wybitnie okrutnego może zareagować jak każdy inny.
13. Wyłącznie popularne choroby i tylko niepochodzenia magicznego.
14. Bardzo nieznacznym.

Zaklęcia:
1. Tomografia - po prostu rentgen, tak? Jeśli tak, to okej.
2. Speed Boost - 1 osoba, szybkość x1 większa, cztery posty, dwa posty przerwy przed kolejnym użyciem.
3. Oczyszczenie - chodzi Ci o trucizny rangi D, C, B, a nie rany, prawda? Trucizny do rangi C, za to czas trwania to D - 1 post, C - 2 posty.
4. Zabranie bólu - do C wyłącza odczuwanie bólu, powyżej rangi C może jedynie osłabić ból, ale ten wciąż istnieje.
5. Regeneracja - zasięg 15 metrów. Możesz używać razem z Oczyszczeniem, ale żadnym innym zaklęciem. Ogólnie jednak podczas leczenia należy skupić się na leczeniu, a wszelkie elementy rozpraszające mogą wydłużyć czas leczenia lub sprawić, ze to stanie się nieco mniej efektywne (decyzja MG).
6. Wzmocnienie - ok, ale wzmacnia tylko posiadane przez daną osobą umiejętności (czyli jak ktoś nie ma np. wytrzymałości, to mu jej nie wzmocnisz).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Laura


Laura


Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013

Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Re: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book EmptyCzw Lip 24 2014, 18:42

Jak czegoś nie komentuję to się zgadzam @_@
PWM:
1. Kumuluje się z tą umiejętnością?
3. Bandaże też?
5. Wykreślę, jak będę poprawiać zaklęcia.
6. Kumuluje się z nią?

Zaklęcia:
1. Tylko rentgen
2. OK
3. Aye.
4. Dopiszę
5. A co jeśli w przyszłości zrobię sobie zaklęcie, które też może z nim współgrać?
6. Każdy ma jakąś wytrzymałość, a umiejka ją tylko zwiększa, dlatego chciałabym, żeby to zaklęcie wyglądało tak, jak teraz. No i dlatego wybrałam cechy fizyczne… ._.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t908-depozyt-laury https://ftpm.forumpolish.com/t888-tic-toc https://ftpm.forumpolish.com/t1092-kostnica#16327
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Re: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book EmptyCzw Lip 24 2014, 19:27

PWM:
1. Jak dla mnie może się kumulować, ale pamiętaj, że to nie będzie jakiś wielki dodatek. No i zależny od MG, z racji tego faktu.
3. Też, ale niedużo. Wystarczająco na jedną niewielką ranę (na przykład nie obwiążesz całej ręki, ale już jej kawałek tak).
5. Ok.
6. Tak jak napisałem przy 1.

Zaklęcie:
5. To po prostu uznajmy, że w takim przypadku możesz użyć naraz 1 innego zaklęcia okresowego. I techniczny Ci wtedy powie (przy sprawdzaniu) czy dane zaklęcie możesz użyć jednocześnie, czy nie. Ale tak czy siak pamiętaj o tym, że jak się rozproszysz, na przykład rzucaniem innego zaklęcia, to może mieć to kiepskie skutki.
6. No to uznajmy, że w wypadku nie posiadania umiejętności danego typu, wzmocniona zostanie własnie wytrzymałość (x3 - jeśli nie ma żadnej umiejki). Pasuje? Możesz też zamiast wzmacniania umiejek po prostu przeformułować to zaklęcie na wybrane atrybuty postaci (typu siła, szybkość, etc.).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Laura


Laura


Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013

Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Re: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book EmptyCzw Lip 24 2014, 21:22

Jednak przy tym buffie wolałabym pozostawić umiejki. Sędziując będzie chociażby łatwiej stwierdzić, kto jest lepszy. Myślę o tym pod takim względem @_@
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t908-depozyt-laury https://ftpm.forumpolish.com/t888-tic-toc https://ftpm.forumpolish.com/t1092-kostnica#16327
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Re: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book EmptyCzw Lip 24 2014, 21:35

W takim razie tylko posiadane umiejki fizyczne, tak jak pisałem wyżej.

Ewentualnie...

Jestem w stanie zgodzić się na taki myk, by tym zaklęciem można było wygenerować 2 umiejki których dana postać nie posiada, ale obie na 1 lvlu (bez możliwości wytworzenia zamiast tego jednej umiejki, której mag nie posiada, na 2 lvlu). Trzecia musi być już posiadana.

Po użyciu zaklęcia 2 posty przerwy, ale za to podniosę Ci czas trwania zaklęcia do 4 postów.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Laura


Laura


Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013

Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Re: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book EmptyCzw Lip 24 2014, 21:44

... nie rozumiem. Możesz mi to wytłumaczyć przykładowo bardziej? xD
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t908-depozyt-laury https://ftpm.forumpolish.com/t888-tic-toc https://ftpm.forumpolish.com/t1092-kostnica#16327
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Re: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book EmptyCzw Lip 24 2014, 22:30

Postać A ma tylko jedną umiejkę fizyczną - wytrzymałość (lvl1). Ty używasz swojego zaklęcia i możesz:
a). wzmocnić wytrzymałość do lvl3+, tak jak zaklęcie mówi
b). wzmocnić wytrzymałość do lvl 3, a następnie jedną umiejkę fizyczną do levelu 1
c). wzmocnić wytrzymałość do lvl 2, a następnie dwie umiejki fizyczne do levelu 1

Postać B ma zero umiejek fizycznych:
a). podnosisz mu niejako dwie umiejki fizyczne do poziomu 1, amen.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Laura


Laura


Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013

Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Re: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book EmptyPią Lip 25 2014, 14:22

Przy postaci B...
Dałoby się może tak, że wybraną umiejętność podnoszę o 2 lvl a drugą MG wybiera losowo i o jeden wzwyż? I:
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t908-depozyt-laury https://ftpm.forumpolish.com/t888-tic-toc https://ftpm.forumpolish.com/t1092-kostnica#16327
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Re: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book EmptyPią Lip 25 2014, 15:18

Wybacz, ale nie, szczerze mówiąc i tak już dużo idę Ci na rękę z tym, że możesz wygenerować u kogoś nieistniejące umiejki.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Laura


Laura


Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013

Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Re: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book EmptyCzw Lip 31 2014, 19:04

Poprawione co miało zostać. Jednak rezygnuję póki co z buffa P:
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t908-depozyt-laury https://ftpm.forumpolish.com/t888-tic-toc https://ftpm.forumpolish.com/t1092-kostnica#16327
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Re: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book EmptyCzw Lip 31 2014, 19:22

Akcept.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Sponsored content





Laurowy Spell Book Empty
PisanieTemat: Re: Laurowy Spell Book   Laurowy Spell Book Empty

Powrót do góry Go down
 
Laurowy Spell Book
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Book of spell & good fortune by Verno
» You cant spell "funeral" without "fun"
» Book of Kells
» Comhlan i "Book of Kells"
» Ancient Book of Magic Art

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.