I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Smoczy Zabójca Ciemności/Cienia - Już po samej nazwie możemy domyślić się na czym ta magia polega. Mianowicie we władzy maga jest ciemność i wszelakie cienie. To raczej dość specyficzna moc, ale jednocześnie sprawia, że użytkownik może poradzić sobie niemal w każdej sytuacji, bo w końcu praktycznie w każdym miejscu znajdziemy choć odrobinę ciemności. Smoczy zabójca jest w stanie przywołać mrok, zmaterializować go, użyć do rozmycia swego obrazu i zapewne jeszcze wiele więcej, bo w końcu to tylko kilka marnych przykładów.
Posiadane PWM:
Absorb - jak powszechnie wiadomo, każdy smoczy zabójca potrafi odnowić swoją moc magiczną, pochłaniając swój żywioł, z tym że... skąd wziąć cień? A no bardzo prosto, bo przecież każdy przedmiot, człowiek, zwierzę ów cień rzucają. Tak więc dzięki temu pwm, można pochłonąć każdy, nawet najmniejszy kawałek cienia i zamienić go na MM. Wyjątkiem jest cień rzucany przez samego siebie. Odzyskać można od 2 do 30MM, zależnie od gęstości i wielkości cienia. Cień wielkości człowieka to około 4MM, ciężko znaleźć NATURALNY cień, który daje więcej niż 15. Najwięcej uzyska się po zjedzeniu magicznego cienia.
Night - Smoczy zabójca cienia przez niektórych nazywany jest smoczym zabójcą ciemności. Nie bez powodu. Właściwie czym różni się cień od ciemności? Mag nie potrafi pochłaniać całej ciemności jaka panuje na danym obszarze, ale po prostu kiedy jest noc, lub po prostu nigdzie nie ma światła, jego zaklęcia są o wiele silniejsze. Z drugiej strony kiedy jest słonecznie, są nieco słabsze.
Dark Eyes - proste acz bardzo pomocne pwm. Na czym polega? Po prostu na widzeniu w ciemności. Wszak Smoczy Zabójca Cienia widzi w swym żywiole o wiele więcej i lepiej niż inni, co nie powinno dziwić.
Hide -użytkownik pokrywa się mrokiem po to by ukryć się w cieniu/ciemnym miejscu. Oczywiście wciąż jest namacalny, można go zranić jak się go znajdzie i co najważniejsze słychać go również. Wszak to tylko pokrycie mrokiem jak np. kurtyną. Działa tylko w nocy/ciemnych miejscach i oszukać tym można tylko normalne osoby. Te z sokolookim lub zboostowanym wzrokiem się nie nabiorą. No i nie można się ruszać w czasie użytkowania.
Wyostrzone zmysły - jak każdy Smoczy Zabójca, tak i ona ma lepiej wyostrzone zmysły niż przeciętny człowiek lub mag. Cecha ta nie jest niezawodna, ale często się przydaje - choć nie ma tak dobrego nosa jak pies.
Choroba lokomocyjna - podstawowa słabość każdego Smoczego Zabójcy, więc i DS Cienia nie jest żadnym wyjątkiem. Pociągi, dorożki, wszelakie pojazdy na kółkach itp. są wrogiem Bianci! Przez to większe dystansy i tak musi przemierzać pieszo. Poświęca się tylko wtedy, gdy wymaga tego sytuacja lub nie ma za wiele czasu na spacerki.
Zaklęcia D:
Ryk Cienistego Smoka - Sheppard, kumuluje pokłady ciemności w swoich ustach, po czym wypuszcza je z natężeniem, w stronę celu. Ryk ten wygląda niemal tak samo jak u innych Smoczych Zabójców, tyle, że oczywiście w tym przypadku jest stricte czarny. Sam atak może wyrządzić szkody. Np. jeśli cel jest w zasięgu dwóch metrów, ryk ogłuszy go na kilka sekund. Jeśli natomiast znajduje się bliżej to może nawet to może ogłuszyć/poważniej słuch uszkodzić - ale głównie ma służyć czemu innemu... 'zaciemnieniu' okolicy. Tak - wypuszczana ciemności, momentalnie spowija nie tylko cel, ale i całą okolicę wokół (obłok o wymiarach 4m - średnicy oraz około 2m wysokości), pozbawiając wszystkich - będących/pozostających w zasięgu - wzroku. Chmura pozostaje aktywna na okres dwóch postów. Poza tym ów 'ciemność' można 'wypuścić' maksymalnie, cztery metry od siebie - ale wokół siebie również oczywiście może. Naturalnie jeśli słońce świeci mocno to ciemność już nie jest taka całkowita, a nieco słabsza - w tym wypadku zależne od mg bo mg ustala oświetlenie.
Mroczne Bagno - cień w jakim stoi oponent lub jego własny cień, zaczyna mieć właściwości bagna. Na tym poziomie jednak nikt się nie dusi, ani nawet nie zapada się zbyt głęboko. Ściślej mówiąc, wciąga wroga do połowy łydek i tak unieruchamia na 1 post. No, ale wiadomo...ręce przeciwnik ma jednak wolne...
Tunel - ze względu na swoją magię, Bianca może po prostu wejść do cienia, dzięki temu znikając wszystkim z pola widzenia. Nie jest to nic specjalnego bo nic tam zrobić nie może, ale ma możliwość wejścia oraz wyjścia z każdego innego cienia, znajdującego się w pobliżu. Zamiast wychodzić cała, może 'wystawiać' tylko rękę by coś np. złapać, lub samą głowę by coś widzieć. Co prawda ona sama 'zanurza' się w tunelu, ale jej cień pozostaje na miejscu, więc, gdy się go zrani, wtedy zaklęcie przestaje działać automatycznie.Działa trzy tury, a potem wymaga dwóch postów przerwy. Przydatne przy ucieczce, ataku z zaskoczenia lub podsłuchiwaniu. Na tym poziomie można wejść w cień i wyjść innym, wszystko. Na dodatek jeśli wejdzie się do cienia, a ktoś zniszczy wszystkie cienie w okolicy to użytkowniczka poja się tam, gdzie stała wcześniej z obrażeniami rangi D.
Zaklęcia C:
Heartless - stworzenia zrodzone z czystej ciemności. Na tym poziomie Usami może przywołać ich góra trzy. Owe summony sięgają do ud, mogą odciągać uwagę jak również oczywiście atakować. Ich główną bronią są ostre szpony, ale poza tym mogą też zmieniać swą postać do 'płaszczyzny'. Co to znaczy? Robią się płaskie i suwają po ziemi - w tej postaci nie da się ich zranić, ale są widoczne, więc wystarczy je śledzić i czekać, aż zaatakują. Naturalnie Heartless są koloru ciemności, więc mogą się zlewać z zaciemnionym otoczeniem jak kameleony. Aczkolwiek żółto-świecących oczu nie ukryją. Działają dwa posty. Wygląd obrazowo: LINK.
Rany o zmroku - Zaklęcie dość specyficzne, gdyż na każdym palcu ręki, Bianca tworzy igłę z czystej ciemności (razem 10). Może nimi strzelać, bądź bezpośrednio wbić. Jeśli igła trafi w przeciwnika w ciemnym miejscu (np. pod ubraniem) to efekt natychmiast nadejdzie, lecz jeśli w jasnym, to tylko zostanie ciemny i mały znak do czasu, aż dane miejsce trafi w przyćmione. Wtedy stanie się to co w pierwszym przypadku. A, o czym konkretnie mowa? Mianowicie to coś jak eksplodująca akupunktura. Igła wybucha jak mała, bardzo słaba petarda. Niby nic strasznego, ale wbite w ciało na pewno zaboli. W przypadku drugiej opcji mimo, że igła stała się znakiem to w przyciemnionym miejscu efekt jest taki sam. Sam wybuch może poparzyć, naruszyć strukturę kości i ogólnie wywołać duży ból.
Zaklęcia B:
Nocny Łowca - Jak sama nazwa wskazuje użytkownik staje się "nocnym łowcą". A co konkretnie to znaczy? No więc zacznijmy od początku...Po aktywowaniu czaru wydaje się jakby cień wstał z ziemi i pochłonął Biance, ale to raczej mylny efekt, gdyż po chwili ponownie pojawia się na swym miejscu. W między czasie ciało użytkownika pokryte jest czarną, nieprzeniknioną warstwą, tak iż nawet nie widać skrawka innego koloru (link na końcu). Jednakże czy aby na pewno to tylko to? No cóż, każdy atak na tą postać wydaje się bezskuteczny tak jakby nie była człowiekiem, a jakąś fatamorganą - wszak powstała z mroku - aczkolwiek jej ostrze dosięga wroga bez żadnych problemów. Naturalnie przeciwnik bez przeszkód może się bronić i walczyć - wszak to normalne, a i jak ktoś się broni to trudniej go zranić. Ataki Bian nie przenikają przez np. tarcze...Poza tym jest zwinniejsza, szybsza, silniejsza i może znikać w mroku - co jest dość normalne jak ma się takie kolory.Czy to nie za wiele jak na taki poziom czaru? No być może, ale to w sumie tylko prosta sztuczka, gdzie "król" zamienił się ze swym "sługą" . Ten, kto myśli zapewne będzie wiedział, gdzie konkretnie trzeba wycelować aby przerwać zaklęcie.Wygląd Bianci pod postacią Nocnego Łowcy (łącznie z mieczem) -> LINK <- oczywiście kształty ma swoje, tak jak i długość włosów. Działa 1 post. Siła, szybkość i zwinność x1 (w razie czego pytać Baek`a).
Zaklęcia A:
-
Zaklęcia S:
-
Zaklęcia SS:
-
-
Bianca
Liczba postów : 111
Dołączył/a : 23/10/2012
Temat: Re: Bianca Nie Lip 20 2014, 13:33
Poza jedną umiejką, nic nie zmienione.
Stan przed zmianą:
15PD (w banku, czekających na wydanie).
120PD zdobytych przez całą grę (łącznie z kp).
40PD wydanych (nie licząc kp).
Umiejki: Łamacz kości lvl.2, Zapasy magiczne, Bezszelestny
6 PWM
3 zaklęcia rangi D (jedno zaklęcie - ryk - darmowe z misji)
2 zaklęcia rangi C
1 zaklęcia rangi B
0 zaklęć rangi A
Stan PO zmianie:
15PD (w banku, czekających na wydanie).
120PD zdobytych przez całą grę (łącznie z kp).
40PD wydanych (nie licząc kp).
Umiejki: Umiejki: Łamacz kości lvl.2, Zapasy magiczne, Siłacz
6 PWM
3 zaklęcia rangi D (jedno zaklęcie - ryk - darmowe z misji)
2 zaklęcia rangi C
1 zaklęcia rangi B
0 zaklęć rangi A
----------
PWM
Absorb - jak powszechnie wiadomo, każdy smoczy zabójca potrafi odnowić swoją moc magiczną, pochłaniając swój żywioł, z tym że... skąd wziąć cień? A no bardzo prosto, bo przecież każdy przedmiot, człowiek, zwierzę ów cień rzucają. Tak więc dzięki temu pwm, można pochłonąć każdy, nawet najmniejszy kawałek cienia i zamienić go na MM. Wyjątkiem jest cień rzucany przez samego siebie. Odzyskać można od 2 do 30MM, zależnie od gęstości i wielkości cienia. Cień wielkości człowieka to około 4MM, ciężko znaleźć NATURALNY cień, który daje więcej niż 15. Najwięcej uzyska się po zjedzeniu magicznego cienia
Night - Smoczy zabójca cienia przez niektórych nazywany jest smoczym zabójcą ciemności. Nie bez powodu. Właściwie czym różni się cień od ciemności? Mag nie potrafi pochłaniać całej ciemności jaka panuje na danym obszarze, ale po prostu kiedy jest noc, lub po prostu nigdzie nie ma światła, jego zaklęcia są o wiele silniejsze. Z drugiej strony kiedy jest słonecznie, są nieco słabsze.
Dark Eyes - proste acz bardzo pomocne pwm. Na czym polega? Po prostu na widzeniu w ciemności. Wszak Smoczy Zabójca Cienia widzi w swym żywiole o wiele więcej i lepiej niż inni, co nie powinno dziwić.
Hide - użytkownik pokrywa się mrokiem po to by ukryć się w cieniu/ciemnym miejscu. Oczywiście wciąż jest namacalny, można go zranić jak się go znajdzie i co najważniejsze słychać go również. Wszak to tylko pokrycie mrokiem jak np. kurtyną. Działa tylko w nocy/ciemnych miejscach i oszukać tym można tylko normalne osoby. Te z sokolookim lub zboostowanym wzrokiem się nie nabiorą. No i nie można się ruszać w czasie użytkowania.
Wyostrzone zmysły - jak każdy Smoczy Zabójca, tak i ona ma lepiej wyostrzone zmysły niż przeciętny człowiek lub mag. Cecha ta nie jest niezawodna, ale często się przydaje - choć nie ma tak dobrego nosa jak pies.
Choroba lokomocyjna - podstawowa słabość każdego Smoczego Zabójcy, więc i DS Cienia nie jest żadnym wyjątkiem. Pociągi, dorożki, wszelakie pojazdy na kółkach itp. są wrogiem Bianci! Przez to większe dystansy i tak musi przemierzać pieszo. Poświęca się tylko wtedy, gdy wymaga tego sytuacja lub nie ma za wiele czasu na spacerki.
Zaklęcia D
Ryk Cienistego Smoka - Sheppard, kumuluje pokłady ciemności w swoich ustach, po czym wypuszcza je z natężeniem, w stronę celu. Ryk ten wygląda niemal tak samo jak u innych Smoczych Zabójców, tyle, że oczywiście w tym przypadku jest stricte czarny. Sam atak może wyrządzić szkody. Np. jeśli cel jest w zasięgu dwóch metrów, ryk ogłuszy go na kilka sekund. Jeśli natomiast znajduje się bliżej to może nawet to może ogłuszyć/poważniej słuch uszkodzić - ale głównie ma służyć czemu innemu... 'zaciemnieniu' okolicy. Tak - wypuszczana ciemności, momentalnie spowija nie tylko cel, ale i całą okolicę wokół (obłok o wymiarach 4m - średnicy oraz około 2m wysokości), pozbawiając wszystkich - będących/pozostających w zasięgu - wzroku. Chmura pozostaje aktywna na okres dwóch postów. Poza tym ów 'ciemność' można 'wypuścić' maksymalnie, cztery metry od siebie - ale wokół siebie również oczywiście może. Naturalnie jeśli słońce świeci mocno to ciemność już nie jest taka całkowita, a nieco słabsza - w tym wypadku zależne od mg bo mg ustala oświetlenie.
Mroczne Bagno - cień w jakim stoi oponent lub jego własny cień, zaczyna mieć właściwości bagna. Na tym poziomie jednak nikt się nie dusi, ani nawet nie zapada się zbyt głęboko. Ściślej mówiąc, wciąga wroga do połowy łydek i tak unieruchamia na 1post. No, ale wiadomo...ręce przeciwnik ma jednak wolne...
Tunel - ze względu na swoją magię, Bianca może po prostu wejść do cienia, dzięki temu znikając wszystkim z pola widzenia. Nie jest to nic specjalnego bo nic tam zrobić nie może, ale ma możliwość wejścia oraz wyjścia z każdego innego cienia, znajdującego się w pobliżu. Co prawda ona sama 'zanurza' się w tunelu, ale jej cień pozostaje na miejscu, więc, gdy się go zrani, wtedy zaklęcie przestaje działać automatycznie. Działa trzy tury, a potem wymaga dwóch postów przerwy.Przydatne przy ucieczce, ataku z zaskoczenia lub podsłuchiwaniu. Na tym poziomie można wejść w cień i wyjść innym, wszystko. Na dodatek jeśli wejdzie się do cienia, a ktoś zniszczy wszystkie cienie w okolicy to użytkowniczka poja się tam, gdzie stała wcześniej z obrażeniami rangi D.
Zaklęcia C
Heartless - stworzenia zrodzone z czystej ciemności. Na tym poziomie Usami może przywołać ich góra trzy. Owe summony sięgają do ud, mogą odciągać uwagę jak również oczywiście atakować. Ich główną bronią są ostre szpony, ale poza tym mogą też zmieniać swą postać do 'płaszczyzny'. Co to znaczy? Robią się płaskie i suwają po ziemi - w tej postaci nie da się ich zranić, ale są widoczne, więc wystarczy je śledzić i czekać, aż zaatakują. Naturalnie Heartless są koloru ciemności, więc mogą się zlewać z zaciemnionym otoczeniem jak kameleony. Aczkolwiek żółto-świecących oczu nie ukryją. Działają dwa posty. Wygląd obrazowo: LINK.
Rany o zmroku - Zaklęcie dość specyficzne, gdyż na każdym palcu ręki, Bianca tworzy igłę z czystej ciemności (razem 10). Może nimi strzelać, bądź bezpośrednio wbić. Jeśli igła trafi w przeciwnika w ciemnym miejscu (np. pod ubraniem) to efekt natychmiast nadejdzie, lecz jeśli w jasnym, to tylko zostanie ciemny i mały znak do czasu, aż dane miejsce trafi w przyćmione. Wtedy stanie się to co w pierwszym przypadku. A, o czym konkretnie mowa? Mianowicie to coś jak eksplodująca akupunktura. Igła wybucha jak mała, bardzo słaba petarda. Niby nic strasznego, ale wbite w ciało na pewno zaboli. W przypadku drugiej opcji mimo, że igła stała się znakiem to w przyciemnionym miejscu efekt jest taki sam. Sam wybuch może poparzyć, naruszyć strukturę kości i ogólnie wywołać duży ból.
Zaklęcia B
Nocny Łowca - Jak sama nazwa wskazuje użytkownik staje się "nocnym łowcą". A co konkretnie to znaczy? No więc zacznijmy od początku...Po aktywowaniu czaru wydaje się jakby cień wstał z ziemi i pochłonął Biance, ale to raczej mylny efekt, gdyż po chwili ponownie pojawia się na swym miejscu. W między czasie ciało użytkownika pokryte jest czarną, nieprzeniknioną warstwą, tak iż nawet nie widać skrawka innego koloru (link na końcu). Jednakże czy aby na pewno to tylko to? No cóż, każdy atak na tą postać wydaje się bezskuteczny tak jakby nie była człowiekiem, a jakąś fatamorganą - wszak powstała z mroku - aczkolwiek jej ostrze dosięga wroga bez żadnych problemów. Naturalnie przeciwnik bez przeszkód może się bronić i walczyć - wszak to normalne, a i jak ktoś się broni to trudniej go zranić. Ataki Bian nie przenikają przez np. tarcze...Poza tym jest zwinniejsza, szybsza, silniejsza i może znikać w mroku - co jest dość normalne jak ma się takie kolory.Czy to nie za wiele jak na taki poziom czaru? No być może, ale to w sumie tylko prosta sztuczka, gdzie "król" zamienił się ze swym "sługą" . Ten, kto myśli zapewne będzie wiedział, gdzie konkretnie trzeba wycelować aby przerwać zaklęcie.Wygląd Bianci pod postacią Nocnego Łowcy (łącznie z mieczem) -> LINK <- oczywiście kształty ma swoje, tak jak i długość włosów. Działa 1 post. Siła, szybkość i zwinność x1 (w razie czego pytać Baek`a).
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Bianca Nie Lip 20 2014, 14:26
PWM: 1. Odzyskasz od 2 do 30MM, zależnie od gęstości i wielkości cienia. Cien wielkości człowieka to około 4MM, ciężko znaleźć NATURALNY cień który da ci więcej niż 15. Najwięcej uzyskasz po zjedzeniu magicznego cienia 2. Nieco silniejsze, z drugiej strony kiedy jest słonecznie, są nieco słabsze 3. Ok 4. Działa tylko w nocy/ciemnych miejscach i oszukasz tym tylko normalne osoby. Te z sokolookim lub zboostowanym wzrokiem się nie nabiorą. No i nie możesz się ruszać w czasie użytkowania 5. Ok 6. Ok
Zaklęcia: 1. Ok 2. 1 post 3. Na tym poziomie możesz wejść w cień i wyjść innym, wszystko. Na dodatek jeśli wejdziesz do cienia, a ktoś zniszczy wszystkie ciebie w okolicy to ty pojawisz się tam gdzie stałaś z obrażeniami rangi D 4. Działają 2 posty 5. Ok, wybuch może poparzyć, naruszyć strukturę kości i ogólnie wywołać duży ból 6. Na B dam ci 1 post, Siła, szybkość i zwinność x1
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Bianca Nie Lip 20 2014, 16:13
Poprawione - poprzedni post. Pierwszy edytnę, gdy już wszystko będzie ok.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.