I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
(~A~) Devour - jako że to przy użyciu jego magii, to chłopaczek raczej energii magicznej nie da rady przetrawić, jednak... Zaklęcie to polega najprościej rzecz ujmując na dwóch rzeczach! Pierwszy etap to potężne wciągnięcie powietrza do płuc, coby pozyskać składniki do głównego zadania. W wyniku tego wdechu w promieniu jakiś 10 metrów ilość powietrza maleje do minimum wymaganego do przeżycia, a co za tym idzie... wszyscy poza nim w tym obszarze mogą mieć kłopoty z oddychaniem, acz poziom życiodajnego gazu wraca w 100% do normy po upływie 2 postów - stopniowy powrót do normy. Jakie jednak ma główne zadanie te oto "pożarcie"? Otóż po upływie 1 postu od wchłonięcia, zasklepieniu ulegają wszelakie rany Akiego do rangi B, zaś po kolejnym poście te z poziomu rangi A. Niestety zaś w danym poście jego spelle są osłabione przez pierwszy post z powodu zmniejszonej objętości powietrza w otoczeniu - mniej więcej o rangę w dół siłą. Poza tym im czystsze powietrze tym szybszy proces leczenia, bądź te może tyczyć się obrażeń nawet z wyższej półki. Zaklęcie obejmuje tylko Akiego. Co zaś z innymi? Tak dokładniej to w normalnym, nieaktywnym stylu egzystencji, ci dadzą radę bezproblemowo oddychać, jednak w przypadku wzmożonego wysiłku może pojawić się dość szybko niedotlenienie. (~B~) Sagitte - Powietrzny pocisk przypominający podwójny stożek o wspólnej podstawie, aczkolwiek z bardziej hym... "opływowym" kształtem. W przekroju powstaje nam coś w rodzaju elipsy o zaostrzonych końcach, a z danych technicznych... Średnica owego pocisku ma około 3cm +/- mikrometry, soł uznajmy już te 3, a długość równą koło 10cm. Ot niewielki przedmiot ze sprężonego powietrza. Po co? Ażeby to owy wiatrowy specyfik leciał ciut szybciej aniżeli przeciętniak i miał możliwość przebicia większości materii na wylot, a przynajmniej wbicia się w nie, a ka uszkodzenia/naruszenia. Ot silne, szybkie i niewielkie~! Tylko naprawdę precyzyjny i skuteczny strzał przy odpowiednich zdolnościach, bądź szczęściu może zabić od razu, acz strzał musiałby być precyzyjny i trafić dokładnie w dane miejsce. Mechanizm działania przypomina wiertło, dlatego też przebije się przez nieosłonięte ciała z bliskiej odległości. W przypadku innych elementów zadaje obrażenia miażdżone, wbijając się coraz bardziej - ostatecznie zależne od mg. Zasięg maksymalny to 20 metrów. (~B~) Fetter - Jak na słabszej randze służyło do zaciśnięcia powietrza wokół kończyny przeciwnika, tak w tym przypadku odbywa się to przy użyciu znacznie większej ilości owego wszędobylskiego gazu. Co to ma dać?! Ano większą siłę, bo nie dość, że prawie nie do wyrwania, to jeszcze siła na tyle spora, iż ucisk może nieco naruszyć strukturę kończyny, a dokładniej nadłamać kości, czy wywołać poważniejsze kontuzje samą już bytnością. Dodatkowo jeśli w ciągu danego postu, podczas którego działa, nastąpią próby wyrywania, może to powiększyć potencjalne obrażenia~! Ucisk na tyle mocny, że ciężko się wyrwać, aczkolwiek można - przy użyciu odpowiedniej magii. Działa 3 posty maksymalnie. (~C~) Apelio - Aki wytwarza poziome, powietrzne tornado w kierunku przeciwników. Owe tornado nie przekracza średnicą 0,5 metra i ma zasięg bliski 5 metrom odległości. Pomijając fakt, iż występuje tu już nieco większa siła odpychająca, chłopaczek dzięki temu może zadać obrażenia typowe dla rangi C w przypadku zderzenia czołowego, a w przypadku otarcia z owym wirem oponent zostanie tylko zadrapany i lekko okaleczony. (~C~) Wind Trap - Zostawia niewidoczne dla przeciwnika pułapki, które aktywują się, gdy tylko ktoś w nie wejdzie, bądź na nie nastanie. Po aktywacji powstaje pionowa trąba powietrzna o wysokości mniej więcej 3m, która zadaje obrażenia rangi D. Maksymalnie mogą istnieć 2 pułapki w jednym momencie. Istnieją maksymalnie przez 2 posty. Zajmują obszar o średnicy 0,5m. (~C~) Zefir - pomijając fakt, iż chłodna wiatr zachodni koi poparzenia w lekkim stopniu to, to zaklęcie nie wymaga już kontaktu fizycznego, a jedynie przebywania Akiego w odległości nie większej jak metr od pacjenta. Oczywiście, żeby zadziałało, chłopaczek musi skupić się na obranym celu medycznym i w ten sposób takiego delikwenta otacza bladoniebieska poświata, a po upływie około jednego posta goją się jego rany nie przekraczające poziomu C. Maksymalnie można wyleczyć w ten sposób obrażenia rangi A, a i na rangę B potrzeba 3 postów, a wspomniane A wymaga 5 postów trwania. Maksymalnie na 1 cel na raz. (~C~) Repulse - dość skomplikowana technika, acz tylko w teorii. Polega to na wytworzeniu swego rodzaju kopuły dość szybko obracającego się powietrza w promieniu metra od ciemnowłosego. Jakie to ma zastosowanie? Teoretycznie ma za zadanie odbicie wszelkich niemagicznych pocisków, bądź też tych, które rangą nie przekraczają rangi D. Ponadto rozwiewa też obszarowe zaklęcia, sprawiając, iż te rangi D lub C raczej nie dotrą do Akiego, a w przypadku ataku własnym ciałem przeciwnik najpewniej się przebije, jednak wzbogaci się o parę zadrapań czy obrażeń nieprzekraczających raczej tych typowych dla poziomu D. Owa kopuła utrzymuje się pół postu. (~D~) Fetter - Proste zaklęcie, które kondensując powietrze w okolicy wroga, unieruchamia daną jego kończynę na okres jednego postu. Ręki nie podniesie, nogi nie zegnie, itp. Wyrwanie się z tego jest stosunkowo niemożliwe, aczkolwiek nie nierealne, jednak wiąże się to z pewnego rodzaju trudnościami, jak i potencjalnymi obrażeniami od "więzów" o sile adekwatnej do rangi, chociaż... I tak tyczy się to raczej tych, którzy siłę mają ponad przeciętną - wzmocnieni zaklęciami, czy odpowiednimi umiejkami łatwiej się wyrwą. (~D~) Ventulus Cotidie - Korzystając ze swojej magii, Aki przyzywa orzeźwiająca i chłodną, poranną bryzę morską, przy pomocy której może przekazać swojemu sojusznikowi niewielką ilość MM (maks. 10MM, zależne od MG). Wymaga odległości przynajmniej 1 metra od celu. Transfer odbywa się przy pomocy błękitnej poświaty, otaczającej dłonie użytkownika. Całkowity koszt zaklęcia liczony jest przez dodanie kosztu zaklęcia D i ilości przekazanego MM. (~D~) Ventulus Nocte - Aki wytwarza niewielkich rozmiarów pocisk suchego, ciepłego powietrza. Bryza ta służy głównie do powodowania zmęczenia u przeciwnika i utrudniania mu funkcji oddechowych, przez rozpad pocisku w momencie uderzenia. Uwalnia się wtedy osuszający "pył", który nieznacznie osłabia przeciwnika. Sam pocisk natomiast może lekko odepchnąć. Zmniejsza kondycje przeciwników o 1/4 na 3 posty zadając przy tym obrażenia rangi D. Zasięg 20 metrów (~D~) Zefir - dość użyteczna zdolność, pozwalająca ciemnowłosemu leczyć innych. Otóż wytwarza wokół dłoni błękitną poświatę, która po przyłożeniu do celu leczy jego rany. Tak... Kłopotliwy kontakt fizyczny, aczkolwiek w ciągu jednego posta znikają rany rangi D, a na każde kolejne 2 ulegają wyleczeniu wyższe rangi. Zaklęcie trwa tak długo, jak tylko utrzymywany jest kontakt fizyczny, a w przypadku przerwania go w pośredniej ilości postów - o skuteczności leczenia decyduje MG. Poza tym może leczyć tak może używać tego tylko na 1 osobie na raz. Ah tak... Jeszcze wrażenie estetyczne, a mianowicie usuwanie blizn~! (~D~) Apelio - stosunkowo słabe zaklęcie, które polega na wytworzeniu pojedynczej, poziomej trąby powietrznej o średnicy 0,5 metra i długości 5 metrów od Akiego. Co daje owa technika? Obrażeń zbyt wielkich to nie zadaje, bo jednie drobne skaleczenia i niewielkie nacięcia, a i te niekoniecznie... Głównym jej zadaniem jest właściwie odpychanie celów, acz jak można się domyślić - wielkiej siły w tym nie ma. (~D~) Climate - Tak jak pwm potrafi zwiększyć, bądź zmniejszyć temperaturę powietrza w promieniu 10 metrów, to samo potrafi ta sztuczka, aczkolwiek z silniejszym efektem~! Jakim? Tutaj mamy do czynienia z 15 stopniami zamiast 5, a dodatkowo to, czy Aki odczuje ową zmianę, zależne jest od niego. Co więcej, a może mniej... Trwa 3 posty i nadal zachowuje poprzednią zasadę o spadku temperatury, ale tym razem 2,5 stopnia na metr. _________________________________________________________ Dragon Senses - Nawet nie będąc smoczym zabójcą w pełni tego wyrażenia znaczeniu, chłopaczek posiadł lepsze zmysły niż u przeciętnego człowieka. Ot dość praktyczne, jednak czasem bywa to też zgubne, jak na przykład w sytuacji... W przypadku Akiego chodzi o słuch i węch w stopniu nieznacznym. Motion - Tak... właśnie tutaj objawia się główna wada wyostrzonych zmysłów, bo przez to na myśl o pojazdach chłopaczka zaczyna mdlić, a przeważnie środki lokomocji wywołują odruchy wymiotne i znacznie wykluczają go z potencjalnej walki, acz... działanie tego wadliwego pwm niwelowane jest w przypadku znajdowania się blisko silnego przepływu powietrza, czy też na otwartej przestrzeni, bo... wtedy zachodzi swego rodzaju równowaga między leczniczym wpływem powietrza, a negatywnymi skutkami lokomocji, dzięki czemu póki nie nadwyręża się, zapada w stan swoistej stagnacji. Respire - Czyli jak to przez oddychanie powietrze trafia przy okazji do żołądka! Właśnie! A tam? Tam przeradza się w energię magiczną, bądź dla uproszczenia MM. Standardowo ma się to tak, iż w normalnych warunkach przy przebywaniu na otwartej przestrzeni o nieskażonym powietrzu zanieczyszczeniami, Aki odzyskuje 2MM na post (pasywnie). Co zaś jeśli spróbuje pochłonąć większe ilości? Ano wszystko zależy od jakości powietrza, bo im czystsze tym więcej Mocy Magicznej uzyska! Tak! Ot poprawa samopoczucia! Ostatecznie ilość zwróconych w ten sposób MM (od 2 do 30) zależny od mg. Natural Healing Abilities - Może nie zna się na nich jakoś doskonale, ale jest w stanie częściowo złagodzić ból sojuszników, działając na ich układ nerwowy lub niwelując wszelkie drobne bóle, bądź niegroźne skaleczenia typu zacięcie papierem. Ponadto nieznacznie przyspiesza to regeneracje ran u Akiego, a i zapewnia mu odporność na większość pospolitych chorób - pokroju katary, etc. Medical Knowledge - Łatwiej niż reszcie idzie mu sporządzanie opatrunków, czy produkowanie substancji służących do leczenia i łagodzenia ran. Posiada też sporą wiedzę na temat działania różnorodnych środków medycznych. Open Aerial Space - Ta umiejętność sprawia, iż zaklęcia Akiego mają zwiększoną skuteczność na świeżym powietrzu. Oczywiście niestety działa to w obie strony i jeśli w jakiś sposób ilość powietrza zostaje zmniejszona, skutkuje to nieznacznym osłabieniem siły zaklęć zielonookiego. (5% zwiększona siła zaklęć na świeżym powietrzu, w zamkniętym pomieszczeniu o 5% słabsze). Gale Connoisseur - Jako powietrzny mag, Aki jest w stanie podać parametry (temperaturę, prędkość, kierunek itd.) otaczającego go powietrza, jak i ocenić jego "czystość" i skład. Microclimate - Aki jest w stanie kontrolować prądy powietrzne dookoła siebie w promieniu 10m. Może zarówno ocieplić swoje najbliższe otoczenie, jak także je ochłodzić, sprowadzając niewielką ilość odpowiedniego powietrza. W skrócie ujmując, może doprowadzić do nieznacznych zmian w swoim otoczeniu. Zmiany temperatury to maksymalnie o 5 stopni, z czego wielkość maleje stopniowo od centrum np. w odległości 2m będzie już zwiększona/zmniejszona o 4 stopnie. Tranquility - Użytkownik jest w stanie zniwelować przemieszczające się powietrze wokół siebie wytwarzając tzw. ciszę. Co prawda nie jest w stanie całkiem zniwelować potężnego powiewu, ale dałby radę zmniejszyć odrobinę siłę wiatru. Oczywiście tyczy się to wiatru niemagicznego. Meterology - Jako mag niebios, Aki zna się na chmurach i innych zjawiskach zachodzących w powietrzu. Dzięki temu, jest w stanie z pewnym wyprzedzeniem określić zbliżające się warunki atmosferyczne. Levitation - Przez bardzo krótki okres Aki potrafi unosić się nad ziemią. Efekt trwa może kilkanaście sekund, a może niecałą minutę, a i nie jest to więcej jak kilkanaście centymetrów nad ziemią, ale jednak! Co więcej owa sztuczka możliwa jest maksymalnie raz na post. Whiff - Jak tu zwać się magiem powietrza, jak takowego stworzyć nie można?! Otóż dzięki temu pwm Aki potrafi wytworzyć w niemalże dowolnym miejscu podmuch wiatru! A jak silny jest owy huragan? Drzew nie powali, głazów nie podniesie, domów nie wyrwie, ale... Taką kartkę, czy liście mógłby poruszyć! Więcej raczej nie, ale zawsze coś! Poza tym im dalej od ciemnowłosego, tym słabszy efekt. Air Bags - proste powietrzne pwm, a dokładniej drobna modyfikacja płuc użytkownika magii niebios, a może raczej niepełnego smoczego zabójcy niebios? Jakoś pośrednio! Pozwala to na zwiększenie pojemności płuc, a za tym idzie nieznaczne wydłużenie czasu, który Aki może wytrzymać odcięty od tego gazu! Ot wytrzyma kilka sekund więcej na wstrzymanym oddechu, czy pozbawiony tlenu w otoczeniu! Niczym jakiś profesjonalny pływak, czy coś takiego~!
In progerss:
(~C~) Magna Stratum - Aki napełnia jedną z niższych chmur warstwowych swoją magią, zmuszając ją do obniżenia. Wytwarza w ten sposób swojego rodzaju gęstą mgłę na terenie o promieniu 15m (gęsta jakieś 10m potem stopniowo się rozrzedza). W ten sposób ogranicza on w sporym stopniu widoczność swoich przeciwników, ale także niestety swoich sojuszników (Pole widzenia ok.0,5m). Ponadto sam mag ma nieco mniejsze ograniczenia pola widzenia (1 metr). Zaklęcie trwa 3 posty, z czego w drugim promień maleje do 10m (7m gęsta), a w 3 poście zajmuje tylko 7m i jest już zwykłą mgłą. (~D~) Troia - Zaklęcie leczące cel z "lekkich" chorób (przeziębienia, grypa i inne często spotykane, w tym coś dla DS'ów - choroba lokomocyjna), zbyt częste jego użytkowanie sprawia, że nie jest ono skuteczne. Bardzo przydatne, jednak posiada niezbyt długie ograniczenie czasowe. Ponadto... Potrafi też spowolnić odrobinkę działanie trucizn. Oczywiście nie wszystkich, bo to zależy już od siły trucizny i jakości jej sporządzenia. W przypadku choroby lokomocyjnej - niwelacja skutków trwa do 3 postów i maksymalnie 3 razy na jednym celu w trakcie jednej misji/walki.
Shou
Liczba postów : 287
Dołączył/a : 03/11/2012
Temat: Re: Prawie że smocze..? Sob Lip 19 2014, 11:53
Stan aktualny -> 3 umiejętności startowe, 140 PD Zmiany za sprawą patcha 1.0.
Umiejętności: Uzdrowiciel -> Lvl 1 - Zaklęcia leczące są skuteczniejsze niż u przeciętnego maga Support -> Lvl 1 - Buffy i debuffy są nieznacznie silniejsze Geniusz Magiczny -> Lvl 1 - Zaklęcia rangi D są tańsze o 1MM
Magia: Niepełny Dragon Slayer Niebios - opis właściwie pozostaje taki sam z tym dopiskiem o posiadaniu pwmek na posilanie się żywiołem, zmysły i chorobę lokomocyjną o/
PWM: Dragon Senses - Nawet nie będąc smoczym zabójcą w pełni tego wyrażenia znaczeniu, chłopaczek posiadł lepsze zmysły niż u przeciętnego człowieka. Ot dość praktyczne, jednak czasem bywa to też zgubne, jak na przykład w sytuacji... W przypadku Akiego chodzi o słuch i węch w stopniu nieznacznym. Motion - Tak... właśnie tutaj objawia się główna wada wyostrzonych zmysłów, bo przez to na myśl o pojazdach chłopaczka zaczyna mdlić, a przeważnie środki lokomocji wywołują odruchy wymiotne i znacznie wykluczają go z potencjalnej walki, acz... działanie tego wadliwego pwm niwelowane jest w przypadku znajdowania się blisko silnego przepływu powietrza, czy też na otwartej przestrzeni, bo... wtedy zachodzi swego rodzaju równowaga między leczniczym wpływem powietrza, a negatywnymi skutkami lokomocji, dzięki czemu póki nie nadwyręża się, zapada w stan swoistej stagnacji. Respire - Czyli jak to przez oddychanie powietrze trafia przy okazji do żołądka! Właśnie! A tam? Tam przeradza się w energię magiczną, bądź dla uproszczenia MM. Standardowo ma się to tak, iż w normalnych warunkach przy przebywaniu na otwartej przestrzeni o nieskażonym powietrzu zanieczyszczeniami, Aki odzyskuje 2MM na post (pasywnie). Co zaś jeśli spróbuje pochłonąć większe ilości? Ano wszystko zależy od jakości powietrza, bo im czystsze tym więcej Mocy Magicznej uzyska! Tak! Ot poprawa samopoczucia! Ostatecznie ilość zwróconych w ten sposób MM (od 2 do 30) zależny od mg. Natural Healing Abilities - Może nie zna się na nich jakoś doskonale, ale jest w stanie częściowo złagodzić ból sojuszników, działając na ich układ nerwowy lub niwelując wszelkie drobne bóle, bądź niegroźne skaleczenia typu zacięcie papierem. Ponadto nieznacznie przyspiesza to regeneracje ran u Akiego, a i zapewnia mu odporność na większość pospolitych chorób - pokroju katary, etc. Medical Knowledge - Łatwiej niż reszcie idzie mu sporządzanie opatrunków, czy produkowanie substancji służących do leczenia i łagodzenia ran. Posiada też sporą wiedzę na temat działania różnorodnych środków medycznych. Open Aerial Space - Ta umiejętność sprawia, iż zaklęcia Akiego mają zwiększoną skuteczność na świeżym powietrzu. Oczywiście niestety działa to w obie strony i jeśli w jakiś sposób ilość powietrza zostaje zmniejszona, skutkuje to nieznacznym osłabieniem siły zaklęć zielonookiego. (5% zwiększona siła zaklęć na świeżym powietrzu, w zamkniętym pomieszczeniu o 5% słabsze). Gale Connoisseur - Jako powietrzny mag, Aki jest w stanie podać parametry (temperaturę, prędkość, kierunek itd.) otaczającego go powietrza, jak i ocenić jego "czystość" i skład. Microclimate - Aki jest w stanie kontrolować prądy powietrzne dookoła siebie w promieniu 10m. Może zarówno ocieplić swoje najbliższe otoczenie, jak także je ochłodzić, sprowadzając niewielką ilość odpowiedniego powietrza. W skrócie ujmując, może doprowadzić do nieznacznych zmian w swoim otoczeniu. Zmiany temperatury to maksymalnie o 5 stopni, z czego wielkość maleje stopniowo od centrum np. w odległości 2m będzie już zwiększona/zmniejszona o 12 stopni. Tranquility - Użytkownik jest w stanie zniwelować przemieszczające się powietrze wokół siebie wytwarzając tzw. ciszę. Co prawda nie jest w stanie całkiem zniwelować potężnego powiewu, ale dałby radę zmniejszyć odrobinę siłę wiatru. Oczywiście tyczy się to wiatru niemagicznego. Meterology - Jako mag niebios, Aki zna się na chmurach i innych zjawiskach zachodzących w powietrzu. Dzięki temu, jest w stanie z pewnym wyprzedzeniem określić zbliżające się warunki atmosferyczne. Levitation - Przez bardzo krótki okres Aki potrafi unosić się nad ziemią. Efekt trwa może kilkanaście sekund, a może niecałą minutę, a i nie jest to więcej jak kilkanaście centymetrów nad ziemią, ale jednak! Co więcej owa sztuczka możliwa jest maksymalnie raz na post. Whiff - Jak tu zwać się magiem powietrza, jak takowego stworzyć nie można?! Otóż dzięki temu pwm Aki potrafi wytworzyć w niemalże dowolnym miejscu podmuch wiatru! A jak silny jest owy huragan? Drzew nie powali, głazów nie podniesie, domów nie wyrwie, ale... Taką kartkę, czy liście mógłby poruszyć! Więcej raczej nie, ale zawsze coś! Poza tym im dalej od ciemnowłosego, tym słabszy efekt. Air Bags - proste powietrzne pwm, a dokładniej drobna modyfikacja płuc użytkownika magii niebios, a może raczej niepełnego smoczego zabójcy niebios? Jakoś pośrednio! Pozwala to na zwiększenie pojemności płuc, a za tym idzie nieznaczne wydłużenie czasu, który Aki może wytrzymać odcięty od tego gazu! Ot wytrzyma kilka sekund więcej na wstrzymanym oddechu, czy pozbawiony tlenu w otoczeniu! Niczym jakiś profesjonalny pływak, czy coś takiego~!
Zaklęcia: (~A~) Devour - jako że to przy użyciu jego magii, to chłopaczek raczej energii magicznej nie da rady przetrawić, jednak... Zaklęcie to polega najprościej rzecz ujmując na dwóch rzeczach! Pierwszy etap to potężne wciągnięcie powietrza do płuc, coby pozyskać składniki do głównego zadania. W wyniku tego wdechu w promieniu jakiś 10 metrów ilość powietrza maleje do minimum wymaganego do przeżycia, a co za tym idzie... wszyscy poza nim w tym obszarze mogą mieć kłopoty z oddychaniem, acz poziom życiodajnego gazu wraca w 100% do normy po upływie 2 postów - stopniowy powrót do normy. Jakie jednak ma główne zadanie te oto "pożarcie"? Otóż po upływie 1 postu od wchłonięcia, zasklepieniu ulegają wszelakie rany Akiego do rangi B, zaś po kolejnym poście te z poziomu rangi A. Niestety zaś w danym poście jego spelle są osłabione przez pierwszy post z powodu zmniejszonej objętości powietrza w otoczeniu - mniej więcej o rangę w dół siłą. Poza tym im czystsze powietrze tym szybszy proces leczenia, bądź te może tyczyć się obrażeń nawet z wyższej półki. Zaklęcie obejmuje tylko Akiego. Co zaś z innymi? Tak dokładniej to w normalnym, nieaktywnym stylu egzystencji, ci dadzą radę bezproblemowo oddychać, jednak w przypadku wzmożonego wysiłku może pojawić się dość szybko niedotlenienie. (~B~) Sagitte - Powietrzny pocisk przypominający podwójny stożek o wspólnej podstawie, aczkolwiek z bardziej hym... "opływowym" kształtem. W przekroju powstaje nam coś w rodzaju elipsy o zaostrzonych końcach, a z danych technicznych... Średnica owego pocisku ma około 3cm +/- mikrometry, soł uznajmy już te 3, a długość równą koło 10cm. Ot niewielki przedmiot ze sprężonego powietrza. Po co? Ażeby to owy wiatrowy specyfik leciał ciut szybciej aniżeli przeciętniak i miał możliwość przebicia większości materii na wylot, a przynajmniej wbicia się w nie, a ka uszkodzenia/naruszenia. Ot silne, szybkie i niewielkie~! Tylko naprawdę precyzyjny i skuteczny strzał przy odpowiednich zdolnościach, bądź szczęściu może zabić od razu, acz strzał musiałby być precyzyjny i trafić dokładnie w dane miejsce. Mechanizm działania przypomina wiertło, dlatego też przebije się przez nieosłonięte ciała z bliskiej odległości. W przypadku innych elementów zadaje obrażenia miażdżone, wbijając się coraz bardziej - ostatecznie zależne od mg. Zasięg maksymalny to 20 metrów. (~B~) Fetter - lvl up zaklęcia Fetter (D) - Jak na słabszej randze służyło do zaciśnięcia powietrza wokół kończyny przeciwnika, tak w tym przypadku odbywa się to przy użyciu znacznie większej ilości owego wszędobylskiego gazu. Co to ma dać?! Ano większą siłę, bo nie dość, że prawie nie do wyrwania, to jeszcze siła na tyle spora, iż ucisk może nieco naruszyć strukturę kończyny, a dokładniej nadłamać kości, czy wywołać poważniejsze kontuzje samą już bytnością. Dodatkowo jeśli w ciągu danego postu, podczas którego działa, nastąpią próby wyrywania, może to powiększyć potencjalne obrażenia~! Ucisk na tyle mocny, że ciężko się wyrwać, aczkolwiek można - przy użyciu odpowiedniej magii. Działa 3 posty maksymalnie. (~C~) Apelio - lvl up zaklęcia Apelio (D) - Aki wytwarza poziome, powietrzne tornado w kierunku przeciwników. Owe tornado nie przekracza średnicą 0,5 metra i ma zasięg bliski 5 metrom odległości. Pomijając fakt, iż występuje tu już nieco większa siła odpychająca, chłopaczek dzięki temu może zadać obrażenia typowe dla rangi C w przypadku zderzenia czołowego, a w przypadku otarcia z owym wirem oponent zostanie tylko zadrapany i lekko okaleczony. (~C~) Magna Stratum - Aki napełnia jedną z niższych chmur warstwowych swoją magią, zmuszając ją do obniżenia. Wytwarza w ten sposób swojego rodzaju gęstą mgłę na terenie o promieniu 15m (gęsta jakieś 10m potem stopniowo się rozrzedza). W ten sposób ogranicza on w sporym stopniu widoczność swoich przeciwników, ale także niestety swoich sojuszników (Pole widzenia ok.0,5m). Ponadto sam mag ma nieco mniejsze ograniczenia pola widzenia (1 metr). Zaklęcie trwa 3 posty, z czego w drugim promień maleje do 10m (7m gęsta), a w 3 poście zajmuje tylko 7m i jest już zwykłą mgłą. (~C~) Wind Trap - Zostawia niewidoczne dla przeciwnika pułapki, które aktywują się, gdy tylko ktoś w nie wejdzie, bądź na nie nastanie. Po aktywacji powstaje pionowa trąba powietrzna o wysokości mniej więcej 3m, która zadaje obrażenia rangi D. Maksymalnie mogą istnieć 2 pułapki w jednym momencie. Istnieją maksymalnie przez 2 posty. Zajmują obszar o średnicy 0,5m. (~C~) Zefir - level up zaklęcia Zefir (D) - pomijając fakt, iż chłodna wiatr zachodni koi poparzenia w lekkim stopniu to, to zaklęcie nie wymaga już kontaktu fizycznego, a jedynie przebywania Akiego w odległości nie większej jak metr od pacjenta. Oczywiście, żeby zadziałało, chłopaczek musi skupić się na obranym celu medycznym i w ten sposób takiego delikwenta otacza bladoniebieska poświata, a po upływie około jednego posta goją się jego rany nie przekraczające poziomu C. Maksymalnie można wyleczyć w ten sposób obrażenia rangi A, a i na rangę B potrzeba 3 postów, a wspomniane A wymaga 5 postów trwania. Maksymalnie na 1 cel na raz. (~C~) Repulse - dość skomplikowana technika, acz tylko w teorii. Polega to na wytworzeniu swego rodzaju kopuły dość szybko obracającego się powietrza w promieniu metra od ciemnowłosego. Jakie to ma zastosowanie? Teoretycznie ma za zadanie odbicie wszelkich niemagicznych pocisków, bądź też tych, które rangą nie przekraczają rangi D. Ponadto rozwiewa też obszarowe zaklęcia, sprawiając, iż te rangi D lub C raczej nie dotrą do Akiego, a w przypadku ataku własnym ciałem przeciwnik najpewniej się przebije, jednak wzbogaci się o parę zadrapań czy obrażeń nieprzekraczających raczej tych typowych dla poziomu D. Owa kopuła utrzymuje się pół postu. (~D~) Fetter - Proste zaklęcie, które kondensując powietrze w okolicy wroga, unieruchamia daną jego kończynę na okres jednego postu. Ręki nie podniesie, nogi nie zegnie, itp. Wyrwanie się z tego jest stosunkowo niemożliwe, aczkolwiek nie nierealne, jednak wiąże się to z pewnego rodzaju trudnościami, jak i potencjalnymi obrażeniami od "więzów" o sile adekwatnej do rangi, chociaż... I tak tyczy się to raczej tych, którzy siłę mają ponad przeciętną - wzmocnieni zaklęciami, czy odpowiednimi umiejkami łatwiej się wyrwą. (~D~) Ventulus Nocte - Aki wytwarza niewielkich rozmiarów pocisk suchego, ciepłego powietrza. Bryza ta służy głównie do powodowania zmęczenia u przeciwnika i utrudniania mu funkcji oddechowych, przez rozpad pocisku w momencie uderzenia. Uwalnia się wtedy osuszający "pył", który nieznacznie osłabia przeciwnika. Sam pocisk natomiast może lekko odepchnąć. Zmniejsza kondycje przeciwników o 1/4 na 3 posty zadając przy tym obrażenia rangi D. Zasięg 20 metrów (~D~) Zefir - dość użyteczna zdolność, pozwalająca ciemnowłosemu leczyć innych. Otóż wytwarza wokół dłoni błękitną poświatę, która po przyłożeniu do celu leczy jego rany. Tak... Kłopotliwy kontakt fizyczny, aczkolwiek w ciągu jednego posta znikają rany rangi D, a na każde kolejne 2 ulegają wyleczeniu wyższe rangi. Zaklęcie trwa tak długo, jak tylko utrzymywany jest kontakt fizyczny, a w przypadku przerwania go w pośredniej ilości postów - o skuteczności leczenia decyduje MG. Poza tym może leczyć tak może używać tego tylko na 1 osobie na raz. Ah tak... Jeszcze wrażenie estetyczne, a mianowicie usuwanie blizn~! (~D~) Apelio - stosunkowo słabe zaklęcie, które polega na wytworzeniu pojedynczej, poziomej trąby powietrznej o średnicy 0,5 metra i długości 5 metrów od Akiego. Co daje owa technika? Obrażeń zbyt wielkich to nie zadaje, bo jednie drobne skaleczenia i niewielkie nacięcia, a i te niekoniecznie... Głównym jej zadaniem jest właściwie odpychanie celów, acz jak można się domyślić - wielkiej siły w tym nie ma. (~D~) Climate - lvl up pwm Microclimate - Tak jak pwm potrafi zwiększyć, bądź zmniejszyć temperaturę powietrza w promieniu 10 metrów, to samo potrafi ta sztuczka, aczkolwiek z silniejszym efektem~! Jakim? Tutaj mamy do czynienia z 15 stopniami zamiast 5, a dodatkowo to, czy Aki odczuje ową zmianę, zależne jest od niego. Co więcej, a może mniej... Trwa 3 posty i nadal zachowuje poprzednią zasadę o spadku temperatury, ale tym razem 2,5 stopnia na metr.
Plus od razu nowe do sprawdzenia i wykupienia... Na potem jak będzie pd. (~D~) Troia - Zaklęcie leczące cel z "lekkich" chorób (przeziębienia, grypa i inne często spotykane, w tym coś dla DS'ów - choroba lokomocyjna), zbyt częste jego użytkowanie sprawia, że nie jest ono skuteczne. Bardzo przydatne, jednak posiada niezbyt długie ograniczenie czasowe. Ponadto... Potrafi też spowolnić odrobinkę działanie trucizn. Oczywiście nie wszystkich, bo to zależy już od siły trucizny i jakości jej sporządzenia. W przypadku choroby lokomocyjnej - niwelacja skutków trwa do 3 postów i maksymalnie 3 razy na jednym celu w trakcie jednej misji/walki. (~D~) Ventulus Cotidie - Korzystając ze swojej magii, Aki przyzywa orzeźwiająca i chłodną, poranną bryzę morską, przy pomocy której może przekazać swojemu sojusznikowi niewielką ilość MM (maks. 10MM, zależne od MG). Wymaga odległości przynajmniej 1 metra od celu. Transfer odbywa się przy pomocy błękitnej poświaty, otaczającej dłonie użytkownika. Całkowity koszt zaklęcia liczony jest przez dodanie kosztu zaklęcia D i ilości przekazanego MM.
Podsumowanie - nie licząc dokupywanej oddzielnie Troi... 1 level up na A = 30 PD 1 level up na B = 15 PD 1 zaklęcie B = 20 PD 3 zaklęcia C = 30 PD 2 level up'y na C = 16 PD 1 level up na D = 4 PD 5 zaklęć D = 20 PD 30+15+20+30+16+4+20=135PD
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Prawie że smocze..? Sob Lip 19 2014, 11:54
PWM: 1. Nieznacznie zwiększone 2 zmysły. Sam wybierz które 2. Ok 3. Leczenie odpada, reszta ok 4. Nieznacznie zwiększa regenerację Akiego 5. Ok 6. Ok 7. Ok 8. 5 stopni 9. Ok 10. Ok 11. Ok 12. Ok 13. Ok
Zaklęcia: Wpierw nie ulepszane, ulepszane na końcu 1. To nie jest lvl up~ Ale akcept poza tym 2. Zgaduje że działa jak piła tarczowa? Zasięg 15m 3. Ok 4. Ok 5. Nie ma Cooldownu, akcept 6. Ok 7. Ok 8. Zasięg 20m, pocisk zadaje obrażenia rangi D i na 3 posty zmniejsza kondycje o 1/4 9. Tylko na 1 osobie na raz, efekt się nie kumuluje 10. Ok 11. (troia) Ok TERAZ ULEPSZONE(od góry) 12. Ok 13. Nadal 5 metrów zasięgu, ok 14. Jeden cel na raz 15. 15 stopni
No to teraz baw się w kupowanie i kup te na które cię stać
Shou
Liczba postów : 287
Dołączył/a : 03/11/2012
Temat: Re: Prawie że smocze..? Sob Lip 19 2014, 14:04
Soł... Devour (40), Sagitte (20), Fetter B i D (15+5), Repulse (10), Apelio D i C (5 i 8 ), Wind Trap (10), Zefir D i C (5+8 ), Climate D (4) i do tego Ventulus Nocte oraz Ventulus Cotidie (po 5)
40+20+20+10+13+10+13+4+5+5= 140PD, Troia i Magna Stratum zaczekają
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Prawie że smocze..? Sob Lip 19 2014, 20:35
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.