HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2




 

Share
 

 Kryształowa Księga Diarmuid'a

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Diarmuid


Diarmuid


Liczba postów : 121
Dołączył/a : 18/10/2013

Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 Empty
PisanieTemat: Kryształowa Księga Diarmuid'a   Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 EmptyCzw Lip 10 2014, 07:32

First topic message reminder :

Posiadane Magie:

    Uwolnienie Kryształu (晶遁, Shōton)


Opis Magii:

    Rzadki rodzaj magii żywiołu, który pozwala na wytwarzanie kryształu, jak również manipulowaniu już istniejącym lub krystalizowaniu struktur. Uwolnienie Kryształu może skrystalizować każdą substancję, więc np. ziemia (w tym wszelka roślinność) oraz woda (we wszystkich stanach skupienia) są bezużyteczne przeciwko niemu. Wyjątkiem są surowce energetycznych: jak mana (w czystej postaci), którą posługują się magowie; elektryczność; ogień oraz wiatr. Używając kryształowej magii, użytkownik może skrystalizować każdy fizyczny materiał, a nawet wilgoć w powietrzu wokół niego, zamieniając je w broń.Kryształowe twory dorównują wytrzymałością swoim zwyczajnym odpowiednikom, jednak są zdecydowanie ostrzejsze - jeśli chodzi o ostrza - a im ranga czaru wyższa, tym twór jest mocniejszy. I NAJWAŻNIEJSZE - każdy kryształ stworzony przez Diarmuid'a może zostać przez niego z łatwością zniszczony. Wystarczy, że wykona gest dłonią i wyda mentalny rozkaz.


Posiadane PWM:

  • Krystalizacja - To nic innego jak tworzenie niewielkich przedmiotów z kryształu lub pokrywanie ich nim. Potrzebna róża dla dziewczyny? Albo klamka, bo ta w drzwiach się zepsuła? Żaden problem! Diar w trymiga ową rzecz zmajstruje. Pod warunkiem, że nie jest większa od kubka.
    Ograniczenia: niebojowe przedmioty. Tworzą się wyjściowo w miejscu w którym postać przykłada dłoń; wytrzymałość porcelany.
  • Kontrola - Nasz bohater może kontrolować wszelki kryształ wokół niego, tzn. - owy kryształ może lewitować (zgodnie z wolą Diar'a) i np. nagle ruszyć/polecieć we wskazaną stronę. Oczywiście jest do tego potrzebny rozkaz mentalny. Kryształ nie może przekraczać ciężaru 1 kilograma!
    Ograniczenia: zasięg 10 metrów; prędkość jest niewielka i im cięższy ciężar jest pod kontrolą, tym wolniejsze to będzie + wymaga to sporego skupienia na tym poziomie.
  • Radar - Nasz mag-wojownik potrafi wyczuć wszelki kryształ znajdujący się w promieniu 100 metrów od niego, jak i również wskazać kierunek. Tak więc, jeśli ktoś ma na sobie nawet choć niewielką ilość kryształu, to Diar go wyczuje.
  • Zmiana kolorów - Umiejka racze stworzona z nudów. Przy jej pomocy, mag może nieznacznie przyciemniać, albo rozjaśniać swój kryształ. Jak i również zmieniać jego barwę.
  • Uzupełniacz - Prosta, aczkolwiek przydatna umiejętność - przy jej pomocy, 'naznaczony miłością' może bez problemu uzupełniać zniszczenia jakie się dokonały na jego kryształowych dziełach podczas walki. Wystarczy, że przyłoży do tego ręce/rękę i zadziała krystalizacją.
    UWAGA: mimo, że PWM'ki mają nie ciągnąć many, to ta jednak będzie - ale tylko połowę czaru którego przed chwilą użył. Przykład -> używszy Buki-ko (C), wyda tylko połowę many na 'odnowienie' broni, którą stworzył. Czyli połowa rangi C.


Zaklęcia D:

  • Crystal Release: Crystal Lance (z ang. Kryształowa Lanca).
    Diarmuid przeciąga dwoma palcami (wskazującym i środkowy; obojętnie która dłoń) po dowolnej ostrej krawędzi - nóż kuchenny, scyzoryk, grot strzały, ostrze miecza/włóczni, bądź kawałku szkła. I na drodze krystalizacji pokrywa ją cienką warstwą specjalnego kryształu, który zwiększa moc tnącą, bądź przebijającą dwukrotnie, przez co np. miecz może przeciąć rzecz, której wcześniej nie miał możliwości. Słabością spella jest jego żywotność - po styczności z przeszkodą, która została cięta i zadaniu damage'u, kryształ robi puf i znika. Trzeba od nowa go użyć.
  • Crystal Release: Crystal Control (z ang. Uwolnienie Kryształu: Kontrola Kryształu).
    Nasz bohater może kontrolować wszelki kryształ wokół niego, tzn. - owy kryształ może lewitować (zgodnie z wolą Diar'a) i np. nagle ruszyć/polecieć we wskazaną stronę. Oczywiście jest do tego potrzebny rozkaz mentalny. Kryształ nie może przekraczać ciężaru 5 kilogramów!
    Ograniczenia: zasięg 10 metrów; prędkość jest równa sile zwykłego rzutu przez zwykłego człeka i im cięższy ciężar jest pod kontrolą, tym wolniejsze to będzie + wymaga to większego skupienia na tym.


Zaklęcia C:

  • Kesshō: Kyodai Rokkaku Shuriken (z jap. Kryształ: Wielki Sześciokątny Shuriken) ~ Wizualizacja ~
    Użytkownik wytwarza z kryształu wielki, sześciokątny dysk w kształcie płatka śniegu. Jest on niezwykle lekki i można nim bez problemu rzucić.
    Twór składa się z sześciokąta oraz  pierścienia go okalającego. Boki sześciokąta mają 65cm - tak samo pierścień zewnętrzny; a co za tym idzie najdłuższa przekątna ma 130cm. Zewnętrze krawędzie 'płatka' są piekielnie ostre, do tego dochodzą 'potrójne różki', które wystają na 10cm. z każdego rogu, dodając od siebie rany szarpane w momencie zetknięcia się z przeszkodą.
    Kyodai Rokkaku Shuriken to zaklęcie dystansowe, Diarmuid wytwarza dysk, a następnie nim rzuca. Odległość oraz szybkość 'lotu' na jaką ciśnie swym tworem jest uzależniona od siły samego rzucającego. Jednak obrót samego sześciokąta jest ustalony z góry dzięki zaklęciu, obracając się piekielnie szybko, dzięki czemu jest w stanie przeciąć wiele rzeczy niczym nóż gorące masło. Ciało ludzkie to dla niego nic. Kryształ z którego jest zrobiony, ma znacznie większą ostrość niż metalowe odpowiedniki, dzięki czemu przetnie skałę, stal, oczywiście nie większą niż rozmiar samego dysku. Albo porządnie się w nią werżnie. Do tego dochodzi sama szybkość obrotu, która robi swoje. Tak więc próba zablokowania wielkiego shurikena może  skończyć się nieciekawie.
    Twór istnieje przez 2 posty.
  • Crystal Release: Jade Crystal Blade (z ang. Uwolnienie Kryształu: Jadeitowe Kryształowe Ostrze) ~ Wizualizacja ~
    Osobista zbrojownia Diarmuid'a. Przy pomocy tego czaru może wytworzyć każdą broń białą z kryształu. Miecz? Kosa? A może włócznia? Żaden problem. Oręż posiada wytrzymałość swojego prawdziwego odpowiednika, jednak jest od niego zdecydowanie ostrzejszy. Broń nie ma określonego czasu żywotności, jednak nie może się zbytnio oddalać (10 metrów) od swojego twórcy, gdyż wtedy po prostu się rozpadnie.
    Ograniczenia: Można je jedynie wytwarzać w dłoni.


Zaklęcia B:

  • Crystal Release: Crystal Armour (z ang. Uwolnienie Kryształu: Kryształowa Zbroja) ~ Wizualizacja ~
    Czar ten pozwala na pokrycie skóry użytkownika znaczącą warstwą kryształu powstałą na drodze krystalizacji, zwiększając tym samym głównie parametry defensywy przed atakami fizycznymi, jak i w niewielkim stopniu ofensywy: ciosy zadawane kończynami górnymi, bądź dolnymi zadają większe obrażenia. Największym atutem Kesshō no Yoroi jest jej mobilność - jak na taką ilość surowca na ciele, ruchy są wyjątkowo płynne. Oczywiście tylko przy wyjściowej ilości. Jeśli zwiększymy jego grubość o kolejną warstwę (max. 2!), logicznie zbroja zacznie być bardziej upierdliwa dla użytkownika, a wraz z kolejną warstwą uniemożliwi szybkie uniki. Oczywiście mowa o całym ciele - próba wzmocnienia JEDYNIE danego fragmentu (np. brzucha), praktycznie nie wpłynie na mobilność. Wszystko zależy od sytuacji i MG.
    Wyjściowa ilość kryształu: Po pierwsze Diar jest odporny na ataki fizyczne i może wytrzymać kilka silnych ataków w to samo miejsce, bądź jedno naprawdę potężne, wtedy zbroja się rozpada w danym obszarze. Przy ciosach obuchowych ciało może odczuć bolesne skutki, jednak jest to mocno wytłumione. Chwytanie wszelkich broni o ostrej krawędzi również nie przysparza kłopotów, mogąc pochwycić atakujący miecz, jednak łatwiej jest go zbić, dzięki specyficznemu kształtowi samej zbroi, która to ułatwia.
    Zbroja jest przeźroczysta i żeby ją dojrzeć wymagana jest odpowiednia ilość światła oraz odpowiedni kąt patrzenia.
    Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by użytkownik 'odbudował' uszkodzony obszar zbroi kosztem dodatkowych dawek MM.
    Czas trwania wynosi 4 posty.


Zaklęcia A:

  • Crystal Release: Crystal Imprisonment Wave (z ang. Uwolnienie Kryształu: Kryształowa Fala Uwięzienia) ~ Wizualizacja ~
    Zaklęcie zaczyna się niepozornie, DDD łączy palce dłoni opuszkami, jakby składał je do modlitwy, a podłoże wokół nóg użytkownika, oraz kila losowych miejsc na ciele, zostają 'porośnięte' warstwą cienkiego kryształu, który z chwili na chwilę rozrasta się, co raz bardziej. Pochłaniając wilgoć, ziemie oraz inne cząsteczki z powietrza, najzwyklej w świecie je krystalizując. Gdy użytkownik wyda mentalny rozkaz, kryształ natychmiast przyspiesza i w formie 'fali' rozchodzi się we wszystkie strony świata, krystalizując wszystko wokoło na co natrafi. W tym nad głową DDD.
    Obiekty obrośnięte kryształem, jeśli są zrobione z odpowiedniej materii, zaczynają same krystalizować, aż w końcu same nie staną się kryształem, który potem z łatwością będzie można rozbić. Wyjątkiem są istoty żywe.
    Zaklęcie jest niezwykle efektywne w starciu z magią żywiołu, jak np. woda, ziemia, roślinność etc.
    W chwili użycia, powietrze w obrębie działania zaklęcia mieni się od kryształowego pyłu, który powstał przez krystalizację wilgoci. Nie ma to większego zastosowania, poza tym, że przepięknie wygląda, ale może drażnić oczy oraz układ oddechowy, kumulując się np. z wcześniejszymi problemami ze wzrokiem, albo oddychaniem.

    Zasięg zaklęcia to 10m. lecz im bliżej użytkownika, tym warstwa kryształu jest grubsza/mocniej krystalizuje. Analogicznie - im dalej, tym moc krystalizacji jest wolniejsza.

    W przypadku materii nieożywionej, czyli np. spelli żywiołowych, drzew, ziemi etc., krystalizacja w obrębie działania jest natychmiastowa. Jednak w przypadku obiektów żywych, jak ludzie, ta ich nie obejmuje, choć zostają pokryci w całości przez kryształ, o ile znaleźli się całym ciałem w obrębie działania.
    Oczywiście wyswobodzenie się z kryształu nie jest wcale takie łatwe i wymaga siły - co się sprowadza do tego jak blisko stał podczas rozchodzącej się fali, czy był np. zmoczony wcześniej wodą, co potęguje efekt 'skorupy' z kryształu, i ile razy oberwał tym samym spellem.
    Trochę innych informacji:
    - 1 użycie zaklęcia -> Uwolnić się może każdy, zajmuje to jednak pełen post lub dwa, walki z kryształem i skutkuje zdecydowanie ranami ciętymi rangi co najmniej B. Im lepsze ciało z umiejkami fizycznymi/spellami tym prościej.
    - 2 użycie zaklęcia -> Wymaga przynajmniej siłacza/łamacza kości/buffa do siły lvl 1/spella rangi D, by próbować się uwolnić, jednak skutkuje to obrażeniami ciętymi rangi B i trwa 1-2 posty, im lepsze ciało tym prościej się uwolnić.
    - 3 użycia zaklęcia -> Wymaga przynajmniej siłacza/łamacza kości/buffa do siły lvl 2/spella rangi C, by próbować się uwolnić jednak skutkuje to obrażeniami ciętymi rangi B i trwa 1-2 posty. Im ciało lepsze, tym prościej się uwolnić.
    - Diarmuid musi wykonać gest dłonią i wydać mentalny rozkaz (opis magii), by bezproblemowo uwolnić się z własnego zaklęcia.
    - Zniszczenie kryształu przez Diarmuida także zadaje obrażenia rangi B temu, co przez ów kryształ było porośnięte. Jeśli zniszczy 3 warstwy kryształu obrażenia wzrastają do rangi A.
    - Jeśli zniszczy własny spell innym spellem lub bronią, obrażenia te nie kumulują się, albowiem zostają pochłonięte na rzecz zniszczenia kryształu. Jeśli MG uzna że cios/zaklęcie mimo zniszczenia kryształu powinien mieć jeszcze siłę, by zadać dodatkowe obrażenia przeciwnikowi, może zaistnieć taka sytuacja.


Zaklęcia S:

  • Brak.


Zaklęcia SS:

  • Brak.


Zaakceptowane lecz nie wykupione:

  • Brak.


Ostatnio zmieniony przez Diarmuid dnia Wto Kwi 21 2015, 21:50, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1564-konto-diarmuid-a https://ftpm.forumpolish.com/t1559-diarmuid-ze-znamieniem-milosci https://ftpm.forumpolish.com/t1960-diarmuid

AutorWiadomość
Diarmuid


Diarmuid


Liczba postów : 121
Dołączył/a : 18/10/2013

Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Kryształowa Księga Diarmuid'a   Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 EmptySro Kwi 15 2015, 18:15

1. Ma sens, tyle że porośnięcie przez kryształ jest natychmiastowe. Tak wroga, jak i samego Diara. Jak i wszystkiego wokół.
2. To się nieco kłóci z opisem magii, a konkretnie ostatnim zdaniem: 'I NAJWAŻNIEJSZE - każdy kryształ stworzony przez Diarmuid'a może zostać przez niego z łatwością zniszczony. Wystarczy, że wykona gest dłonią i wyda mentalny rozkaz.' Pomijając ten gest dłonią. Ale meh, rozumiem o co ci chodzi. Jakieś inne pomysły? Niby kłócić się o to nie będę, ale opis magii, to opis magii, także przytaknę na pierwszą propozycje, jeśli inaczej się nie da.
3. Nie wiem czy rozumiem. Czyli jak komuś przywalę z włóczni w łapę, kiedy ten jest porośnięty kryształem, to oberwie ona obrażeniami na poziomie A, czy jak? Rozwiń to jakoś, bo co MG, to inna filozofia.

Hmmm... tak se myślałem. A jakby dać, że jeden strzał ze spella obrasta kryształem, z którego żeby się wydostać trzeba dajmy na to umiejki siłacza na poziomie 1 lvl. Dwa strzały to 2 lvl siłacza, a 3 to analogicznie 3 lvl siłacza, hm? Tak żeby orientacyjnie było wiadomo z czym się to je.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1564-konto-diarmuid-a https://ftpm.forumpolish.com/t1559-diarmuid-ze-znamieniem-milosci https://ftpm.forumpolish.com/t1960-diarmuid
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Kryształowa Księga Diarmuid'a   Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 EmptyPią Kwi 17 2015, 15:16

1. No właśnie opsi jest nie jasny bo w jednym miejscu piszesz o natychmiastowym porośnieciu, a w drum że trwa to 7 postów.
2. Jeśli wykonasz gest dłonią, nie widzę problemu
3. Dokładnie tak jak piszesz. Zniszczenie kryształu porastającego ciało, takie siłowe zniszczenie, skutkuje ranami obuchowymi i ciętymi... ale po zastanowieniu, na poziomie ran B. To nzaczy może doprowadzić do złamań oraz do głębokich ran ciętych.

Co do twojego pomysłu, napierw lepiej wtłymacz mi 1 punkt. Bo teraz nie jestem pewien czy porośnięcie jest natychmiastowe czy 7 postowe.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Diarmuid


Diarmuid


Liczba postów : 121
Dołączył/a : 18/10/2013

Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Kryształowa Księga Diarmuid'a   Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 EmptyPią Kwi 17 2015, 19:22

1. Bro, 7 postowe obrastanie to ja nie wiem... to by musiał być taki kryształ, że z niego się nigdy chyba nie da wyjść, jeśli miałoby to trwać tyle czasu xD Użycie spella: rozchodzi się fala -> wszystko w obrębie zostaje POKRYTE kryształem; + wszystko co nie jest człowiekiem, a lubi się z krystalizacją (patrz opis magii), zostaje skrystalizowane, czyt. zamienione w kryształ w trybie całkiem ekspresowym. Czyli np. drzewo nie jest już drzewem, a bitym kryształem. -> w ciągu 7 postów następuje krystalizacja człowieka. Czyli on też zamieni się w bity kryształ, ale żeby tak się nie stało, musi uwolnić się z kryształowej skorupy, która porosła go na samym początku.

Tak właśnie miał działać oryginalny spell, ale powiedziałeś, że krystalizowanie człowieka odpada, bo to S. Więc te '7 postów' olej, usunę je jak się w pełni dogadamy, co do nerfa xd
Reasumując: Diar jak i przeciwnicy zostają pokryci skorupą z kryształu. Tyle. I muszą się z niej uwolnić, by dalej walczyć. Żadnej krystalizacji samego ciała.

3. A jak użyje spella jakiegoś do zadania tych ran? Inaczej. To twoje to jest takie ogólne, si? W sensie, że obuchowo i cięte + efekt od spella, czy czego tam użyje? Ciężko mi się myśli xd
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1564-konto-diarmuid-a https://ftpm.forumpolish.com/t1559-diarmuid-ze-znamieniem-milosci https://ftpm.forumpolish.com/t1960-diarmuid
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Kryształowa Księga Diarmuid'a   Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 EmptyNie Kwi 19 2015, 13:09

No więc tak:
-10 metrów
-1 użycie -> Uwolnić się może każdy, zajmuje to jednak pełen post lub dwa, walki z kryształem i skutkuje zdecydowanie ranami ciętymi rangi conajmniej B. Im lepsze ciało umiejkami fizycznymi/spellami tym prościej
-2 użycie -> Wymaga przynajmniej Siłacza/Łamacza kości/Buffa do siły lvl 1/rangi D by próbować się uwolnić jednak skutkuje to obrażeniami ciętymi rangi B i trwa 1-2 posty, im lepsze ciało tym prościej się uwolnić
-3 użycia -> Wymaga przynajmniej Siłacza/Łamacza kości/Buffa do siły lvl 2/ranga C by próbować się uwolnić jednak skutkuje to obrażeniami ciętymi rangi B i trwa 1-2 posty. Im ciało lepsze, tym prościej się uwolnić.
-Diarmuid musi wykonać ruch dłonią by bezproblemowo uwolnić się z własnego zaklęcia
-Zniszczenie kryształu przez Diarmuida także zadaje obrażenia rangi B temu, co przez ów kryształ było porośnięte. Jeśli zniszczy 3 warstwy kryształu obrażenia wzrastają do rangi A
-Jeśli zniszczy własny spell innym spellem lub bronią, obrażenia te nie kumulują się, albowiem zostają pochłonięte na rzecz zniszczenia kryształu. Jeśli MG uzna że cios/zaklęcie mimo zniszczenia kryształu powinien mieć jeszcze siłę by zadać dodatkowe obrażenia przeciwnikowi, może zaistnieć taka sytuacja.

Zadowala cię to?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Diarmuid


Diarmuid


Liczba postów : 121
Dołączył/a : 18/10/2013

Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Kryształowa Księga Diarmuid'a   Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 EmptyWto Kwi 21 2015, 21:51

Zadowala.

Wszystko wrzuciłem w pierwszy post tematu, mam nadzieje, że nic nie pokićkałem.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1564-konto-diarmuid-a https://ftpm.forumpolish.com/t1559-diarmuid-ze-znamieniem-milosci https://ftpm.forumpolish.com/t1960-diarmuid
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Kryształowa Księga Diarmuid'a   Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 EmptySro Kwi 22 2015, 23:17

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Sponsored content





Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Kryształowa Księga Diarmuid'a   Kryształowa Księga Diarmuid'a - Page 2 Empty

Powrót do góry Go down
 
Kryształowa Księga Diarmuid'a
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Księga Mikazukiego
» Księga Hotaru
» Księga Fahada
» Księga zaklęć
» Księga Junpei'a

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.