I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Rzadki rodzaj magii żywiołu, który pozwala na wytwarzanie kryształu, jak również manipulowaniu już istniejącym lub krystalizowaniu struktur. Uwolnienie Kryształu może skrystalizować każdą substancję, więc np. ziemia (w tym wszelka roślinność) oraz woda (we wszystkich stanach skupienia) są bezużyteczne przeciwko niemu. Wyjątkiem są surowce energetycznych: jak mana (w czystej postaci), którą posługują się magowie; elektryczność; ogień oraz wiatr. Używając kryształowej magii, użytkownik może skrystalizować każdy fizyczny materiał, a nawet wilgoć w powietrzu wokół niego, zamieniając je w broń.Kryształowe twory dorównują wytrzymałością swoim zwyczajnym odpowiednikom, jednak są zdecydowanie ostrzejsze - jeśli chodzi o ostrza - a im ranga czaru wyższa, tym twór jest mocniejszy. I NAJWAŻNIEJSZE - każdy kryształ stworzony przez Diarmuid'a może zostać przez niego z łatwością zniszczony. Wystarczy, że wykona gest dłonią i wyda mentalny rozkaz.
Posiadane PWM:
Krystalizacja - To nic innego jak tworzenie niewielkich przedmiotów z kryształu lub pokrywanie ich nim. Potrzebna róża dla dziewczyny? Albo klamka, bo ta w drzwiach się zepsuła? Żaden problem! Diar w trymiga ową rzecz zmajstruje. Pod warunkiem, że nie jest większa od kubka. Ograniczenia: niebojowe przedmioty. Tworzą się wyjściowo w miejscu w którym postać przykłada dłoń; wytrzymałość porcelany.
Kontrola - Nasz bohater może kontrolować wszelki kryształ wokół niego, tzn. - owy kryształ może lewitować (zgodnie z wolą Diar'a) i np. nagle ruszyć/polecieć we wskazaną stronę. Oczywiście jest do tego potrzebny rozkaz mentalny. Kryształ nie może przekraczać ciężaru 1 kilograma! Ograniczenia: zasięg 10 metrów; prędkość jest niewielka i im cięższy ciężar jest pod kontrolą, tym wolniejsze to będzie + wymaga to sporego skupienia na tym poziomie.
Radar - Nasz mag-wojownik potrafi wyczuć wszelki kryształ znajdujący się w promieniu 100 metrów od niego, jak i również wskazać kierunek. Tak więc, jeśli ktoś ma na sobie nawet choć niewielką ilość kryształu, to Diar go wyczuje.
Zmiana kolorów - Umiejka racze stworzona z nudów. Przy jej pomocy, mag może nieznacznie przyciemniać, albo rozjaśniać swój kryształ. Jak i również zmieniać jego barwę.
Uzupełniacz - Prosta, aczkolwiek przydatna umiejętność - przy jej pomocy, 'naznaczony miłością' może bez problemu uzupełniać zniszczenia jakie się dokonały na jego kryształowych dziełach podczas walki. Wystarczy, że przyłoży do tego ręce/rękę i zadziała krystalizacją. UWAGA: mimo, że PWM'ki mają nie ciągnąć many, to ta jednak będzie - ale tylko połowę czaru którego przed chwilą użył. Przykład -> używszy Buki-ko (C), wyda tylko połowę many na 'odnowienie' broni, którą stworzył. Czyli połowa rangi C.
Zaklęcia D:
Crystal Release: Crystal Lance (z ang. Kryształowa Lanca). Diarmuid przeciąga dwoma palcami (wskazującym i środkowy; obojętnie która dłoń) po dowolnej ostrej krawędzi - nóż kuchenny, scyzoryk, grot strzały, ostrze miecza/włóczni, bądź kawałku szkła. I na drodze krystalizacji pokrywa ją cienką warstwą specjalnego kryształu, który zwiększa moc tnącą, bądź przebijającą dwukrotnie, przez co np. miecz może przeciąć rzecz, której wcześniej nie miał możliwości. Słabością spella jest jego żywotność - po styczności z przeszkodą, która została cięta i zadaniu damage'u, kryształ robi puf i znika. Trzeba od nowa go użyć.
Crystal Release: Crystal Control (z ang. Uwolnienie Kryształu: Kontrola Kryształu). Nasz bohater może kontrolować wszelki kryształ wokół niego, tzn. - owy kryształ może lewitować (zgodnie z wolą Diar'a) i np. nagle ruszyć/polecieć we wskazaną stronę. Oczywiście jest do tego potrzebny rozkaz mentalny. Kryształ nie może przekraczać ciężaru 5 kilogramów! Ograniczenia: zasięg 10 metrów; prędkość jest równa sile zwykłego rzutu przez zwykłego człeka i im cięższy ciężar jest pod kontrolą, tym wolniejsze to będzie + wymaga to większego skupienia na tym.
Zaklęcia C:
Kesshō: Kyodai Rokkaku Shuriken (z jap. Kryształ: Wielki Sześciokątny Shuriken) ~ Wizualizacja ~ Użytkownik wytwarza z kryształu wielki, sześciokątny dysk w kształcie płatka śniegu. Jest on niezwykle lekki i można nim bez problemu rzucić. Twór składa się z sześciokąta oraz pierścienia go okalającego. Boki sześciokąta mają 65cm - tak samo pierścień zewnętrzny; a co za tym idzie najdłuższa przekątna ma 130cm. Zewnętrze krawędzie 'płatka' są piekielnie ostre, do tego dochodzą 'potrójne różki', które wystają na 10cm. z każdego rogu, dodając od siebie rany szarpane w momencie zetknięcia się z przeszkodą. Kyodai Rokkaku Shuriken to zaklęcie dystansowe, Diarmuid wytwarza dysk, a następnie nim rzuca. Odległość oraz szybkość 'lotu' na jaką ciśnie swym tworem jest uzależniona od siły samego rzucającego. Jednak obrót samego sześciokąta jest ustalony z góry dzięki zaklęciu, obracając się piekielnie szybko, dzięki czemu jest w stanie przeciąć wiele rzeczy niczym nóż gorące masło. Ciało ludzkie to dla niego nic. Kryształ z którego jest zrobiony, ma znacznie większą ostrość niż metalowe odpowiedniki, dzięki czemu przetnie skałę, stal, oczywiście nie większą niż rozmiar samego dysku. Albo porządnie się w nią werżnie. Do tego dochodzi sama szybkość obrotu, która robi swoje. Tak więc próba zablokowania wielkiego shurikena może skończyć się nieciekawie. Twór istnieje przez 2 posty.
Crystal Release: Jade Crystal Blade (z ang. Uwolnienie Kryształu: Jadeitowe Kryształowe Ostrze) ~ Wizualizacja ~ Osobista zbrojownia Diarmuid'a. Przy pomocy tego czaru może wytworzyć każdą broń białą z kryształu. Miecz? Kosa? A może włócznia? Żaden problem. Oręż posiada wytrzymałość swojego prawdziwego odpowiednika, jednak jest od niego zdecydowanie ostrzejszy. Broń nie ma określonego czasu żywotności, jednak nie może się zbytnio oddalać (10 metrów) od swojego twórcy, gdyż wtedy po prostu się rozpadnie. Ograniczenia: Można je jedynie wytwarzać w dłoni.
Zaklęcia B:
Crystal Release: Crystal Armour (z ang. Uwolnienie Kryształu: Kryształowa Zbroja) ~ Wizualizacja ~ Czar ten pozwala na pokrycie skóry użytkownika znaczącą warstwą kryształu powstałą na drodze krystalizacji, zwiększając tym samym głównie parametry defensywy przed atakami fizycznymi, jak i w niewielkim stopniu ofensywy: ciosy zadawane kończynami górnymi, bądź dolnymi zadają większe obrażenia. Największym atutem Kesshō no Yoroi jest jej mobilność - jak na taką ilość surowca na ciele, ruchy są wyjątkowo płynne. Oczywiście tylko przy wyjściowej ilości. Jeśli zwiększymy jego grubość o kolejną warstwę (max. 2!), logicznie zbroja zacznie być bardziej upierdliwa dla użytkownika, a wraz z kolejną warstwą uniemożliwi szybkie uniki. Oczywiście mowa o całym ciele - próba wzmocnienia JEDYNIE danego fragmentu (np. brzucha), praktycznie nie wpłynie na mobilność. Wszystko zależy od sytuacji i MG. Wyjściowa ilość kryształu: Po pierwsze Diar jest odporny na ataki fizyczne i może wytrzymać kilka silnych ataków w to samo miejsce, bądź jedno naprawdę potężne, wtedy zbroja się rozpada w danym obszarze. Przy ciosach obuchowych ciało może odczuć bolesne skutki, jednak jest to mocno wytłumione. Chwytanie wszelkich broni o ostrej krawędzi również nie przysparza kłopotów, mogąc pochwycić atakujący miecz, jednak łatwiej jest go zbić, dzięki specyficznemu kształtowi samej zbroi, która to ułatwia. Zbroja jest przeźroczysta i żeby ją dojrzeć wymagana jest odpowiednia ilość światła oraz odpowiedni kąt patrzenia. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by użytkownik 'odbudował' uszkodzony obszar zbroi kosztem dodatkowych dawek MM. Czas trwania wynosi 4 posty.
Zaklęcia A:
Crystal Release: Crystal Imprisonment Wave (z ang. Uwolnienie Kryształu: Kryształowa Fala Uwięzienia) ~ Wizualizacja ~ Zaklęcie zaczyna się niepozornie, DDD łączy palce dłoni opuszkami, jakby składał je do modlitwy, a podłoże wokół nóg użytkownika, oraz kila losowych miejsc na ciele, zostają 'porośnięte' warstwą cienkiego kryształu, który z chwili na chwilę rozrasta się, co raz bardziej. Pochłaniając wilgoć, ziemie oraz inne cząsteczki z powietrza, najzwyklej w świecie je krystalizując. Gdy użytkownik wyda mentalny rozkaz, kryształ natychmiast przyspiesza i w formie 'fali' rozchodzi się we wszystkie strony świata, krystalizując wszystko wokoło na co natrafi. W tym nad głową DDD. Obiekty obrośnięte kryształem, jeśli są zrobione z odpowiedniej materii, zaczynają same krystalizować, aż w końcu same nie staną się kryształem, który potem z łatwością będzie można rozbić. Wyjątkiem są istoty żywe. Zaklęcie jest niezwykle efektywne w starciu z magią żywiołu, jak np. woda, ziemia, roślinność etc. W chwili użycia, powietrze w obrębie działania zaklęcia mieni się od kryształowego pyłu, który powstał przez krystalizację wilgoci. Nie ma to większego zastosowania, poza tym, że przepięknie wygląda, ale może drażnić oczy oraz układ oddechowy, kumulując się np. z wcześniejszymi problemami ze wzrokiem, albo oddychaniem.
Zasięg zaklęcia to 10m. lecz im bliżej użytkownika, tym warstwa kryształu jest grubsza/mocniej krystalizuje. Analogicznie - im dalej, tym moc krystalizacji jest wolniejsza.
W przypadku materii nieożywionej, czyli np. spelli żywiołowych, drzew, ziemi etc., krystalizacja w obrębie działania jest natychmiastowa. Jednak w przypadku obiektów żywych, jak ludzie, ta ich nie obejmuje, choć zostają pokryci w całości przez kryształ, o ile znaleźli się całym ciałem w obrębie działania. Oczywiście wyswobodzenie się z kryształu nie jest wcale takie łatwe i wymaga siły - co się sprowadza do tego jak blisko stał podczas rozchodzącej się fali, czy był np. zmoczony wcześniej wodą, co potęguje efekt 'skorupy' z kryształu, i ile razy oberwał tym samym spellem. Trochę innych informacji: - 1 użycie zaklęcia -> Uwolnić się może każdy, zajmuje to jednak pełen post lub dwa, walki z kryształem i skutkuje zdecydowanie ranami ciętymi rangi co najmniej B. Im lepsze ciało z umiejkami fizycznymi/spellami tym prościej. - 2 użycie zaklęcia -> Wymaga przynajmniej siłacza/łamacza kości/buffa do siły lvl 1/spella rangi D, by próbować się uwolnić, jednak skutkuje to obrażeniami ciętymi rangi B i trwa 1-2 posty, im lepsze ciało tym prościej się uwolnić. - 3 użycia zaklęcia -> Wymaga przynajmniej siłacza/łamacza kości/buffa do siły lvl 2/spella rangi C, by próbować się uwolnić jednak skutkuje to obrażeniami ciętymi rangi B i trwa 1-2 posty. Im ciało lepsze, tym prościej się uwolnić. - Diarmuid musi wykonać gest dłonią i wydać mentalny rozkaz (opis magii), by bezproblemowo uwolnić się z własnego zaklęcia. - Zniszczenie kryształu przez Diarmuida także zadaje obrażenia rangi B temu, co przez ów kryształ było porośnięte. Jeśli zniszczy 3 warstwy kryształu obrażenia wzrastają do rangi A. - Jeśli zniszczy własny spell innym spellem lub bronią, obrażenia te nie kumulują się, albowiem zostają pochłonięte na rzecz zniszczenia kryształu. Jeśli MG uzna że cios/zaklęcie mimo zniszczenia kryształu powinien mieć jeszcze siłę, by zadać dodatkowe obrażenia przeciwnikowi, może zaistnieć taka sytuacja.
Zaklęcia S:
Brak.
Zaklęcia SS:
Brak.
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Brak.
Ostatnio zmieniony przez Diarmuid dnia Wto Kwi 21 2015, 21:50, w całości zmieniany 4 razy
Czar ten pozwala na pokrycie skóry użytkownika znaczącą warstwą kryształu powstałą na drodze krystalizacji, zwiększając tym samym głównie parametry defensywy przed atakami fizycznymi, magicznymi, jak i w niewielkim stopniu ofensywy: ciosy zadawane kończynami górnymi, bądź dolnymi zadają większe obrażenia. Największym atutem Kesshō no Yoroi jest jej mobilność - jak na taką ilość surowca na ciele, ruchy są wyjątkowo płynne (nieznacznie utrudnione). Oczywiście tylko przy wyjściowej ilości. Jeśli zwiększymy jego grubość o kolejną warstwę (max. 1!), logicznie zbroja zacznie być bardziej upierdliwa dla użytkownika do tego stopnia, że szybkie uniki są praktycznie niemożliwe. Oczywiście mowa o całym ciele - próba wzmocnienia JEDYNIE danego fragmentu (np. brzucha), praktycznie nie wpłynie na mobilność. Wszystko zależy od sytuacji i MG. Tu zostanie zwiększona jedynie defensywa na ataki fizyczne: zbroja wytrzyma w danym miejscu dwa potężne uderzenia i analogicznie większą ilość tych słabszych. Wyjściowa ilość kryształu: Po pierwsze Diar jest odporny na ataki fizyczne i może wytrzymać kilka ataków w to samo miejsce, bądź jedno mocne, wtedy zbroja się rozpada. Przy ciosach obuchowych ciało może odczuć bolesne skutki, jednak jest to mocniej wytłumione, niż w przypadku wersji czaru rangi D. Chwytanie wszelkich broni (ostrych) podczas ataku skończy się na tym, że kryształ na dłoniach zniknie, a obrażenia będą mniejsze. Jednak nic nie przeszkadza, by normalnie chwytać ostrza i inne brzytwy w stanie 'spoczynku' i się nie pokaleczyć, a kryształ się nie psuje. Użytkownik jest również niewrażliwy na jeden czar rangi C, bądź trzy D, zaś przy tych silniejszych (B), w niewielkim stopniu osłabia ich siłę, po czym kryształ rozbija się na setki niewielkich odłamków i znika. Jednak wszystko zależy od natury ataku (magii). Zbroja jest przeźroczysta i dojrzeć można ją w chwili, gdy padnie na nią wystarczająco jasne światło. Czas trwania wynosi 3 posty, po czym wymaga 2 postów przerwy.
Ponadto:
1. Zmiana nazwy Buki-ko na Suishō Tō. 2. Zmiana nazwy Doragon no Tsubasa na Suishōryū no Yokugeki - jednak nie ma to nic wspólnego z DS'em. Przynajmniej na razie, bo teraz ma po prostu ładnie się nazywać.
Ostatnio zmieniony przez Diarmuid dnia Wto Lip 15 2014, 08:37, w całości zmieniany 2 razy
>>> Po pierwsze Diar jest niewrażliwy na wszelkie ataki bronią białą w formie cięć, a nawet pchnięć, mogąc złapać ostrze 'gołą' dłonią, bądź po prostu ześlizgnąć je po zbroi, nie martwiąc się kompletnie obrażeniami.
Nope, nope, nope. Cięcia normalnie Ci zagrażają, a pokrycie ciała kryształami powoduje jedynie zwiększenie obrony. Więc jak ktoś sieknie wystarczająco mocno albo kilka razy w to samo miejsce, to zbroja się skruszy. Natomiast w przypadku ręki może próbować blokować cięcie w ten sposób, ale kryształy na dłoni skruszą się od razu przy pierwszej takiej obronie i jest niewykluczone (zależnie od ciosu przeciwnika), że już zostaniesz ranny (niemniej lżej, niż gdybyś samą gołą dłonią próbował dokonać tego samego).
>>> niezależnie od grubości kryształu, jaki ustali sobie użytkownik, ten nie ogranicza jego ruchów, jak i ich nie zwalnia, jako że zbroja jest niezwykle lekka. Poza tym może on skupić się na konkretnym fragmencie lub pokryć całe ciało
Nope, nope, nope. W momencie pokrycia całego ciała kryształami naturalnie odczuwasz zwiększoną wagę i trudniej jest ci się poruszać, a zwłaszcza szybkie odruchy typu uniki i zrywy są wolniejsze.
>>> Użytkownik jest również niewrażliwy na czary do rangi C, zaś przy tych silniejszych (B), zdecydowanie osłabia ich siłę, po czym kryształ rozbija się na setki niewielkich odłamków i znika. Jednak wszystko zależy od natury ataku (magii).
Zbroja obroni cię przed jednym zaklęciem rangi C lub trzema rangi D, a potem rozbije się na wspomniane odłamki. Zaklęcie rangi B od razu się przez nią przebije, może zostać jedynie nieznacznie osłabione.
Czas trwania: 3 posty. Potem przerwa 2 posty przed kolejnym użyciem.
Diarmuid
Liczba postów : 121
Dołączył/a : 18/10/2013
Temat: Re: Kryształowa Księga Diarmuid'a Nie Lip 13 2014, 01:44
Cytat :
Nope, nope, nope. Cięcia normalnie Ci zagrażają, a pokrycie ciała kryształami powoduje jedynie zwiększenie obrony. Więc jak ktoś sieknie wystarczająco mocno albo kilka razy w to samo miejsce, to zbroja się skruszy. Natomiast w przypadku ręki może próbować blokować cięcie w ten sposób, ale kryształy na dłoni skruszą się od razu przy pierwszej takiej obronie i jest niewykluczone (zależnie od ciosu przeciwnika), że już zostaniesz ranny (niemniej lżej, niż gdybyś samą gołą dłonią próbował dokonać tego samego).
Ofensywy (uderzenia piąchami i nogami) też zwiększa, niewiele, ale zawsze. Bardziej zaboli i tyle. Ok, to przyjmujemy, że wyjściowa ilość kryształu zdoła zatrzymać te kilka ciosów w jedno miejsce, bądź jedno mocne jebnięcie, zaś wzmocnienie danego miejsca większą ilością, of kors wytrzyma więcej. No. Rozumiem, że tylko ten kryształ na wewnętrznej stronie jest taki lamowaty? I rozumiem, że się to tyczy próby złapania ostrza podczas ataku, si? Bo raczej przy normalnym chwyceniu, nic się nie stanie.
Cytat :
Nope, nope, nope. W momencie pokrycia całego ciała kryształami naturalnie odczuwasz zwiększoną wagę i trudniej jest ci się poruszać, a zwłaszcza szybkie odruchy typu uniki i zrywy są wolniejsze.
Tak, tak, tak. Waga będzie doskwierać, jak kryształu będzie dużo. Wyjściowa ilość jest cienka, a więc i lekka. Ale to chyba logiczne.
Reszta mnie styknie.
Poprawione. Jak będzie akcept, to dodam do pierwszego posta i od razu chce wykupić.
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Kryształowa Księga Diarmuid'a Nie Lip 13 2014, 11:44
>>> zaś wzmocnienie danego miejsca większą ilością, of kors wytrzyma więcej >>> Waga będzie doskwierać, jak kryształu będzie dużo
Podstawowy poziom zbroi (pierwsza warstwa) utrudni Twoje ruchy nieznacznie. Dodatkowa waga to dodatkowa waga i zawsze jakoś wpływa na człowieka.
Wzmocnić swoją zbroję na randze C możesz tylko o jedną warstwę i tylko raz (i tylko na obszarze, na którym istnieje już zbroja). Takie wzmocnienie sprawi, że ruchy zostaną znacznie utrudnione (o szybkim uniku możesz zapomnieć), za to wzmocniona nieznacznie zostanie defensywa przed atakami stricte fizycznymi. Zamiast jednego mocnego sieknięcia zbroja wytrzyma dwa mocne sieknięcia (i analogicznie w przypadku słabszych ataków). Coś kosztem czegoś + niska ranga, stąd takie ograniczenia.
>>> rozumiem, że się to tyczy próby złapania ostrza podczas ataku
Tak. Nagie ostrze w bezruchu to i nagą dłonią można bez problemu złapać/trzymać jak ktoś wie jak.
>>> Ofensywy (uderzenia piąchami i nogami) też zwiększa
Podstawowy poziom zbroi (pierwsza warstwa) utrudni Twoje ruchy nieznacznie. Dodatkowa waga to dodatkowa waga i zawsze jakoś wpływa na człowieka.
Huh? Z jakiej paki '1 poziom' NIEZNACZNIE utrudnia ruchy, skoro wersja czaru na randze D W OGÓLE tego nie robi? Grubość warstwy ta sama, tyle że nieco więcej pokrywa, ale no bez przesady. No waga zawsze wpływa, ale no, Diarmuid to nie chuchro, mimo, że umiejki siłacza nie ma, ale to przecież nie są jakieś tony, czy inne gramy.
Cytat :
Wzmocnić swoją zbroję na randze C możesz tylko o jedną warstwę i tylko raz (i tylko na obszarze, na którym istnieje już zbroja). Takie wzmocnienie sprawi, że ruchy zostaną znacznie utrudnione (o szybkim uniku możesz zapomnieć) (...)
Jeśli se wzmocnie kolano, czy łokieć, to tak, się spowolni. Ale nie jak np. piszczel, czy inne miejsce, które nie ma mechanizmów ruchowych etc. to by musiało być ze kilka (nie biegałem z ciężarkami na nogach, więc nie wiem ile dokładnie, ale na bank nie podwójna cienka warstwa) kilogramów, by spowolnić kończynę.
Bardziej bym to zrozumiał, gdyby CAŁE ciało wzmocnić kolejną warstwą, nie konkretne, miejsce. To tak, wtedy może spowalniać, utrudniać robienie kupy, czy czego tam.
Jeżeli Twoja zbroja ma być faktycznie tak cienka i lekka, by kompletnie Ci nie utrudniała ruchów, to nie ma problemów, możemy tak zrobić, ale wtedy od razu mówię, że obniżę Ci poziom defensywy, którą będzie posiadać jeszcze bardziej. Jeśli Ci to pasuje to w porządku.
Co do drugiej warstwy zbroi, oczywiście miałem na myśli sytuację, gdy masz "wzmocnioną" całą zbroję. Jeśli pokryjesz drugą warstwą tylko część zbroi, to wtedy utrudnienie ruchu nie będzie aż tak znaczne, ale odpowiednio mniejsze (a ostateczna decyzja w tej kwestii należeć będzie do MG).
Na D zbroja była słabsza, ale za to nie była wielkim ciężarem. Teraz chcesz czegoś silniejszego (nic w tym złego nie ma), więc i pewne ograniczenia się pojawią. W innym wypadku nagle jak na rangę C miałbyś coś zbyt potężnego, tyle. Ja traktuję czary D i C poniekąd oddzielnie. Jest możliwe, by zaklęcie na poziomie C posiadało ograniczenia, których nie mają spelle D.
Na pewno będziesz mógł pozwolić sobie na więcej niż na C, to logiczne, ale niczego nie obiecam bo nie jest powiedziane, że ja to będę oceniał na ten przykład ani tez nie wiem jakie cuda niewidy Ci się będą widziały ;).
Diarmuid
Liczba postów : 121
Dołączył/a : 18/10/2013
Temat: Re: Kryształowa Księga Diarmuid'a Sro Sie 13 2014, 08:53
Temat: Re: Kryształowa Księga Diarmuid'a Pon Sie 18 2014, 11:33
Zostało 3 PD -> 75% zaokrąglamy w górę
PWM: 1. Niebojowe przedmioty. Tworzysz je wyjściowo w miejscu w którym przykładasz dłoń. 2. Ok 3. Ok 4. Ok 5. Ok
Zaklęcia: 1. 2 posty 2. Ok 3. Ok 4. Rozpada się post po tym jak skończy się rozrastać 5. Ok 6. Ok 7. Ok
Z powodu zmian przysługuje ci jeszcze 20 PD[KP zaczęto sprawdzać po 10 Sierpnia 2013]
Diarmuid
Liczba postów : 121
Dołączył/a : 18/10/2013
Temat: Re: Kryształowa Księga Diarmuid'a Nie Kwi 12 2015, 13:46
Cytat :
To raz jeszcze:
Wyszło mnie, że aktualnie na stanie mam 23,5PD. Wydanych 67,5PD. Więc łącznie 91PD.
Umiejętności: 1. Zamieniam Paladyn 1lvl na Zapasy Magiczne 1lvl. Reszta zostaje jak jest.
PWM zostają jak są.
Spelle: 1. Sha-pu to teraz z nazwy Crystal Release: Crystal Lance - opis niezmieniony, tak jak był. Ranga również. 2. PWM: Kontrola poszła w lvl'up na rangę D i pod nazwą Crystal Release: Crystal Control - więc trzeba znerfić. 3. Suishō Tō to teraz z nazwy Crystal Release: Jade Crystal Blade - opis niezmieniony, tak jak był. Ranga również. 4. Kesshō no Yoroi to teraz z nazwy Crystal Release: Crystal Armour - kopłem to do rangi B, więc trzeba znerfić.
Reszta spelli wywalona + pojawiły się dwa nowe, które rzecz jasna trzeba znerfić.
D:
Spoiler:
Crystal Release: Crystal Lance (z ang. Kryształowa Lanca). Diarmuid przeciąga dwoma palcami (wskazującym i środkowy; obojętnie która dłoń) po dowolnej ostrej krawędzi - nóż kuchenny, scyzoryk, grot strzały, ostrze miecza/włóczni, bądź kawałku szkła. I na drodze krystalizacji pokrywa ją cienką warstwą specjalnego kryształu, który zwiększa moc tnącą, bądź przebijającą dwukrotnie, przez co np. miecz może przeciąć rzecz, której wcześniej nie miał możliwości. Słabością spella jest jego żywotność - po styczności z przeszkodą, która została cięta i zadaniu damage'u, kryształ robi puf i znika. Trzeba od nowa go użyć.
Crystal Release: Crystal Control (z ang. Uwolnienie Kryształu: Kontrola Kryształu). Nasz bohater może kontrolować wszelki kryształ wokół niego, tzn. - owy kryształ może lewitować (zgodnie z wolą Diar'a) i np. nagle ruszyć/polecieć we wskazaną stronę. Oczywiście jest do tego potrzebny rozkaz mentalny. Kryształ nie może przekraczać ciężaru 5 kilogramów! Ograniczenia: zasięg 10 metrów; prędkość jest równa sile zwykłego rzutu przez zwykłego człeka i im cięższy ciężar jest pod kontrolą, tym wolniejsze to będzie + wymaga to większego skupienia na tym.
Kesshō: Kyodai Rokkaku Shuriken (z jap. Kryształ: Wielki Sześciokątny Shuriken). Użytkownik wytwarza z kryształu wielki, sześciokątny dysk w kształcie płatka śniegu. Jest on niezwykle lekki i można nim bez problemu rzucić. Twór składa się z sześciokąta oraz pierścienia go okalającego. Boki sześciokąta mają 65cm - tak samo pierścień zewnętrzny; a co za tym idzie najdłuższa przekątna ma 130cm. Zewnętrze krawędzie 'płatka' są piekielnie ostre, do tego dochodzą 'potrójne różki', które wystają na 10cm. z każdego rogu, dodając od siebie rany szarpane w momencie zetknięcia się z przeszkodą. Kyodai Rokkaku Shuriken to zaklęcie dystansowe, Diarmuid wytwarza dysk, a następnie nim rzuca. Odległość oraz szybkość 'lotu' na jaką ciśnie swym tworem jest uzależniona od siły samego rzucającego. Jednak obrót samego sześciokąta jest ustalony z góry dzięki zaklęciu, obracając się piekielnie szybko, dzięki czemu jest w stanie przeciąć wiele rzeczy niczym nóż gorące masło. Ciało ludzkie to dla niego nic. Kryształ z którego jest zrobiony, ma znacznie większą ostrość niż metalowe odpowiedniki, dzięki czemu przetnie skałę, stal, oczywiście nie większą niż rozmiar samego dysku. Albo porządnie się w nią werżnie. Do tego dochodzi sama szybkość obrotu, która robi swoje. Tak więc próba zablokowania wielkiego shurikena może skończyć się nieciekawie. Twór istnieje przez 2 posty.
Meh, słaby żem z figurami, więc nie bardzo wiedziałem jak wymiary ugryźć. Pomoc moda mile widziana.
Crystal Release: Jade Crystal Blade (z ang. Uwolnienie Kryształu: Jadeitowe Kryształowe Ostrze). Osobista zbrojownia Diarmuid'a. Przy pomocy tego czaru może wytworzyć każdą broń białą z kryształu. Miecz? Kosa? A może włócznia? Żaden problem. Oręż posiada wytrzymałość swojego prawdziwego odpowiednika, jednak jest od niego zdecydowanie ostrzejszy. Broń nie ma określonego czasu żywotności, jednak nie może się zbytnio oddalać (10 metrów) od swojego twórcy, gdyż wtedy po prostu się rozpadnie. Ograniczenia: Można je jedynie wytwarzać w dłoni.
Crystal Release: Crystal Armour (z ang. Uwolnienie Kryształu: Kryształowa Zbroja). Czar ten pozwala na pokrycie skóry użytkownika znaczącą warstwą kryształu powstałą na drodze krystalizacji, zwiększając tym samym głównie parametry defensywy przed atakami fizycznymi, magicznymi, jak i w niewielkim stopniu ofensywy: ciosy zadawane kończynami górnymi, bądź dolnymi zadają większe obrażenia. Największym atutem Kesshō no Yoroi jest jej mobilność - jak na taką ilość surowca na ciele, ruchy są wyjątkowo płynne. Oczywiście tylko przy wyjściowej ilości. Jeśli zwiększymy jego grubość o kolejną warstwę (max. 2!), logicznie zbroja zacznie być bardziej upierdliwa dla użytkownika, a wraz z kolejną warstwą uniemożliwi szybkie uniki. Oczywiście mowa o całym ciele - próba wzmocnienia JEDYNIE danego fragmentu (np. brzucha), praktycznie nie wpłynie na mobilność. Wszystko zależy od sytuacji i MG. Wyjściowa ilość kryształu: Po pierwsze Diar jest odporny na ataki fizyczne i może wytrzymać kilka silnych ataków w to samo miejsce, bądź jedno naprawdę potężne, wtedy zbroja się rozpada w danym obszarze. Przy ciosach obuchowych ciało może odczuć bolesne skutki, jednak jest to mocno wytłumione. Chwytanie wszelkich broni o ostrej krawędzi również nie przysparza kłopotów, mogąc pochwycić atakujący miecz, jednak łatwiej jest go zbić, dzięki specyficznemu kształtowi samej zbroi, która to ułatwia. Użytkownik jest również niewrażliwy na jeden czar rangi B, bądź trzy C, zaś przy tych silniejszych (A), w pewnym stopniu osłabia ich siłę, po czym kryształ rozbija się na setki niewielkich odłamków i znika. Jednak wszystko zależy od natury ataku (magii). Gdyż np. magie oparte na świetle, laserach etc. są znacznie redukowane, dzięki budowie zbroi i możliwości załamania światła/odbicia go przez sam kryształ. Zbroja jest przeźroczysta i żeby ją dojrzeć wymagana jest odpowiednia ilość światła oraz odpowiedni kąt patrzenia. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by użytkownik 'odbudował' uszkodzony obszar zbroi kosztem dodatkowych dawek MM. Czas trwania wynosi 4 posty.
A:
Spoiler:
(kliknij mnie)
Crystal Release: Crystal Imprisonment Wave (z ang. Uwolnienie Kryształu: Kryształowa Fala Uwięzienia). Zaklęcie zaczyna się niepozornie, DDD łączy palce dłoni opuszkami, jakby składał je do modlitwy, a podłoże wokół nóg użytkownika, oraz kila losowych miejsc na ciele, zostają 'porośnięte' warstwą cienkiego kryształu, który z chwili na chwilę rozrasta się, co raz bardziej. Pochłaniając wilgoć, ziemie oraz inne cząsteczki z powietrza, najzwyklej w świecie je krystalizując. Gdy użytkownik wyda mentalny rozkaz, kryształ natychmiast przyspiesza i w formie 'fali' rozchodzi się we wszystkie strony świata, krystalizując wszystko wokoło na co natrafi. W tym nad głową DDD. Obiekty obrośnięte kryształem, jeśli są zrobione z odpowiedniej materii, zaczynają same krystalizować, aż w końcu same nie staną się kryształem, który potem z łatwością będzie można rozbić. Tyczy się to również ludzi. Zaklęcie jest niezwykle efektywne w starciu z magią żywiołu, jak np. woda, ziemia, roślinność etc. W chwili użycia, powietrze w obrębie działania zaklęcia mieni się od kryształowego pyłu, który powstał przez krystalizację wilgoci. Nie ma to większego zastosowania, poza tym, że przepięknie wygląda, ale może drażnić oczy oraz układ oddechowy, kumulując się np. z wcześniejszymi problemami ze wzrokiem, albo oddychaniem.
Zasięg zaklęcia to 15m. lecz im bliżej użytkownika, tym kryształ mocniej krystalizuje. Analogicznie - im dalej, tym moc krystalizacji jest wolniejsza.
W przypadku materii nieożywionej, czyli np. spelli żywiołowych, drzew, ziemi etc., krystalizacja w obrębie działania jest natychmiastowa. Jednak w przypadku obiektów żywych, jak ludzie, ta postępuje nieco wolniej, choć na samym początku zostają pokryci w całości przez kryształ, o ile znaleźli się całym ciałem w obrębie działania. Jeśli posiadali już wcześniej na ciele otwarte rany, z których sączyła się krew, kryształ rzecz jasna przedostaje się przez nią i zaczyna krystalizować krew, żyły etc. (co siłą rzeczy tamuje krwawienie, ale z drugiej strony przysparza poważniejszego problemu) co oczywiście przyspiesza proces, lecz zależne jest to od wielkości rany. Ponadto drobinki kryształu, które dostały się do krwiobiegu, są niezwykle drobne, ale i piekielnie ostre, raniąc żyły i wszystko inne, gdzie dostały się wraz z krwią. Jeśli w ciągu 2 postów użytkownik nie wyswobodzi swoich kończyn z kryształu - zostaną one skrystalizowane; krystalizacja korpusu zajmuje kolejne 3 posty; zaś głowy 2 kolejne posty. Tak więc całkowite zamienienie użytkownika w kawał kryształu zajmuje 7 postów, co może zostać przyspieszone poprzez kryształ w ranie (krystalizacja od środka: zależnie od wielkości rany); jeśli stoi nie dalej niż 5m. od Diarmuida podczas użycia zaklęcia; kolejne użycie jeden po drugim zaklęcia. Albo więcej (podwójne użycie zaklęcia skraca czas o połowę, a potrójne niemal natychmiast krystalizuje). Zaklęcia można użyć również bezpośredni - ciało-ciało, bądź ciało-obiekt - co dają maksymalny efekt. Oczywiście wyswobodzenie się z kryształu nie jest wcale takie łatwe i wymaga siły - co się sprowadza do tego jak blisko stał podczas rozchodzącej się fali, czy był np. zmoczony wcześniej wodą, co potęguje efekt 'skorupy' z kryształu, i ile razy oberwał tym samym spellem. Skrystalizowana osoba nie umiera, lecz jest za-hibernowana i nie ma możliwości wykonania żadnego ruchu, ani użycia swojej magii, czy czegokolwiek. W tym nie widzi, ani nie słyszy - dla niej czas się zatrzymał. Jest niczym kostka kryształu. Żeby ją zabić, trzeba roztrzaskać kryształ, tak więc jest możliwość odwrócenia procesu krystalizacji - może tego dokonać sam Diarmuid, bądź jakiś specjalista z dziedziny magii. Lecz to delikatny proces, przy którym trzeba uważać, by nie uszkodzić skrystalizowanej osoby, która w tym stanie jest niezwykle delikatna. Również pokrycie się zawczasu 'ochroną' z niekrystalizującej materii przeciwdziała zaklęciu, albo magii, która korzysta z czystej energii do otoczenia nią ciała.
Jak było wspomniane, wszystko bez wyjątku zostaje objęte kryształem, w tym sojusznicy Włócznika oraz on sam. Z tym, że jako, że kryształ jest pod jego władzą, umie całkiem szybko pozbyć się go z ciała, nie narażając na problemy związane z krystalizacją. Mimo to - zawsze istnieje ryzyko oberwania obuchem.
Zaklęcia: 5. Wywal odporność na magię. To czy spell zablokujesz czy nie, zależy tylko od jego natury, prościej mówiąc jeśli ogień może oparzyć cię mimo kryształu - zrobi to, jeśli kryształ blokuje ciepło ognia - zrobi to. Nie ma znaczenia jak silny będzie spell, licz się naturalna obrona 6. Odpada, na moje to conajmniej spell S
To wpierw się potarguje o jeden spell, a dopiero potem wrzucę poprawki, bo robiłem reszte spelli z zamysłem, że będę się bawił w pana 'krystalizuje systko dookoła'. A jakbym zszedł do 10m. wywalił wzmiankę o ranach i przerobił, że dopiero 3 użycia z rzędu skracają czas krystalizacji o połowę? (tylko 2 tylko ileś tam mniej, by było, albo tylko skorupa kryształu, by była większa, coby trudniej z niej uciec). Dax ma coś podobnego, no, prawie, tyle że on ma profity z tego. Bo śnieg, bo zima i takie tam.
Mam krystalizację na pwm, jakbym ją lvlował ranga po randze, to w końcu coś podobnego na A, by wyszło. Chyba, że ty widzisz to inaczej.
Twoje ograniczenia + -Magii nie może użyć nik, ale dopiero gdy kryształ pokryje go w 100% -Nawet ty masz problemy z wyswobodzeniem się. Mniejsze, ale wciąż -Rozbicie kryształu nikogo nie zabija, a co najwyżej zadaje rany adekwatne do zaklęcia. W ońcu nie zmieniasz nikogo w kryształ, a jedynie nim pokrywasz.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.