HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Księga Akihito




 

Share
 

 Księga Akihito

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Akihito


Akihito


Liczba postów : 34
Dołączył/a : 25/03/2014

Księga Akihito Empty
PisanieTemat: Księga Akihito   Księga Akihito EmptySro Lip 09 2014, 09:27

Posiadane Magie:

  • Magia Magnetowidu


Opis Magii:

  • Magia Magnetowidu - Dość ciekawa magia, która pozwala użytkownikowi na wywoływanie działań i zadań magnetowidu u innych osób. Tak jak pozwala magnetowid pozwala bawić się nad filmem nagranym na kasetę - zatrzymywać go, przewijać do przodu bądź do tyłu. Czy nawet nagrywać dany obraz, aby później go odtworzyć. Tak samo działa ta magia - Pozawala obrać sobie jeden cel jako taką kasetę i przeprowadzać na nim takie operacje. Nagrywanie ruchów, cofanie w czasie, spowalnianie, przyspieszanie, a nawet pauzowanie oraz wszystkie inne funkcje tego urządzenia. Jest tylko jeden szczegół, o którym należy wspomnieć. Cel tego może być jeden.


Posiadane PWM:

  • Nagrywanie - pamięć Akihito działa niczym wielki zbiór wszelkiego rodzaju kaset "magnetowidu", które zawierają nagrane obrazy, bądź dźwięki z jakimi zetknął się chłopak. (Pamięć sięga do roku wstecz)
  • Odtwarzanie - zaklęcie idealnie komponujące się z nagrywaniem, bo polega na przyzwaniu miniaturowego ekraniku, na którym zostaje wyświetlone jedno dowolne nagranie z pamięci chłopaka. Z tym, że dźwięk może odtworzyć bez przywoływania ekranu. (Pamięć sięga do roku wstecz)
  • Kinoteatr - umysł Akihito, mimo że mogłoby się wydawać, wcale nie jest wysypiskiem wspomnień, gdyż te są po prostu ładnie posegregowane, co ułatwia chłopakowi swobodniejszy dostęp do nich. Oczywiście im dalsze wspomnienia i obrazy tym ciut dłużej zajmie ich przywołanie.
  • Pamięć Kroków - Jest to nic innego jak zapamiętanie drogi, którą się podążało. Daje to po prostu możliwość powrotu tą samą ścieżką. Więc zgubienie drogi Akihito nie grozi. Dzięki pamięci kroków złotowłosy zawsze może wrócić po swoich śladach.
  • Przewijanie - prosty trik, ale zarazem bardzo przydatny. Jest to krótkotrwałe zwiększenie szybkości. Szybkości, ale nie całego ciała tylko jednej kończyny. Czy to kopnięcie czy machnięcie ręką może dostać chwilowego speed up'a. (szybkość zwiększona o około 10%, cooldown 4 posty)


Zaklęcia D:

  • -


Zaklęcia C:

  • Pauza - Pauza. Chyba jeden z najbardziej podstawowych przycisków magnetowidu i właściwie to taką pauzę wywołuje owe zaklęcie na okres jednego postu. Cel się nie porusza, jego funkcje życiowe zostają zatrzymane, aczkolwiek w tym czasie staje się nieruchomą, nienaruszalną bryłą/figurą/pomnikiem. Jak zwał, tak zwał. Tak czy siak zostaje zamrożony, nie można mu nic zrobić, ale i nie dochodzą do niego żadne bodźce z zewnątrz. (Czas trwania 3 sekundy)
  • Rate Shift / Slow motion - jak to z nagraniami bywa... Raz potrzeba coś przewinąć, a innym razem obejrzeć coś dokładniej, zwracając uwagę na szczegóły. Właśnie takie coś umożliwia takie zaklęcie, bo osoba, na którą rzucone zostanie owe zaklęcie posiada wtedy zwiększoną/zmniejszoną prędkość i to aż dwukrotnie. Efekt utrzymuje się 1 post. (2 posty przerwy między użyciami)


Zaklęcia B:

  • -


Zaklęcia A:

  • Play - zaklęcie, które pozwala na prosty zabieg. Otóż dzięki nagrywaniu przez umysł wszystkich zewnętrznych bodźców takich jak obraz, dźwięk... Istnieje możliwość zapamiętania też zaklęcia! Dlatego właśnie owe zaklęcie umożliwia odtworzenie zaklęć i użycie ich, jako własne. Zaklęcie umożliwia skopiować każde zaklęcie do rangi A włącznie. Zapamiętane zaklęcie można użyć w dowolnej chwili oraz tak wiele razy jak tylko mag magnetowidu sobie tego życzy. (Zaklęcie kosztuje o 50% więcej niż oryginał. Można zapamiętać tylko jedno zaklęcie.)


Zaklęcia S:

  • -

Zaklęcia SS:

  • -

Zaakceptowane lecz nie wykupione:

  • Fast Forward [D] Natychmiastowe zwiększenie szybkości. Tak samo jak w przypadku PWM'ki działa tylko na jedną określoną część ciała (ręka, noga, głowa) ale tym razem przyspieszenie jest znacznie bardziej efektywne, bo szybkość zwiększa się dwukrotnie. Coldown: 1 post.
  • Frames Watching[D] - Coś dzieje się tak szybko, że trudno to zauważyć? Albo ktoś powiedziałby, że jest to w ogóle niemożliwe. Niemożliwe staje się możliwe gdyż klatkowanie pozwala widzieć ten obraz jak nazwa wskazuje - poklatkowany - więc złotowłosy widzi więcej. Nie ważne czy ktoś, coś porusza się bardzo szybko, czy to on sam zwiększył swoją szybkość. Akihito jest w stanie to ogarnąć mając na to więcej czasu. W skrócie polega to na tym, że przyspiesza znacząco pracę mózgu i przesyłanych przez niego sygnałów celowi zaklęcia tak, że wszystko w głowie celu dzieje się znacznie wolniej. [Działa 2 posty. Po użyciu 1 post przerwy]
  • Force Retrieve[C] - Czar polega na tym, że cofa zmęczenie wybranego celu. Cofa, wymazuje - tak jakby tego zmęczenia nie było. Zmęczenie znika (Zostaje cofnięte) przez to cel zaklęcia czuje się jakby miał więcej sił, jakby te do niego wróciły. Proces ten nie jest natychmiastowy, początkowo efekt jest nieznaczny, ale zyskuje na sile z czasem. Czar nie ma żadnego efektu na osobie w szczytowej formie, a dokładniej nie będzie miał żadnego efektu.
  • Recovery[C] - Po nałożeniu na dany cel, owy osobnik, bądź przedmiot zostaje odtworzony. Po upływie mniej więcej jednego postu zostają zreperowane obrażenia nie przekraczające rangą tych z poziomu C. Zupełnie tak, jakby ktoś dla nich cofnął czas do momentu, w którym ich nie było. Poza tym... Po upływie kolejnych 2 postów znikają (Zostają cofnięte) wyższe rangi obrażeń, tak więc B po 3 postach, A po 5, etc. Ostatecznie jednak zaklęcie trwa tak długo, aż nie zostanie użyte inne z zaklęć.


Ostatnio zmieniony przez Akihito dnia Sro Lip 16 2014, 12:22, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2023-skrytka-akihito#34664 https://ftpm.forumpolish.com/t1999-jerome-akihito
Akihito


Akihito


Liczba postów : 34
Dołączył/a : 25/03/2014

Księga Akihito Empty
PisanieTemat: Re: Księga Akihito   Księga Akihito EmptySob Lip 12 2014, 11:25

Lvl up. PWM (Przewijanie) -> D (Fast Forward):


  • Fast Forward Natychmiastowe zwiększenie szybkości. Tak samo jak w przypadku PWM'ki działa tylko na jedną określoną część ciała (ręka, noga, głowa) ale tym razem przyspieszenie jest znacznie bardziej efektywne, bo szybkość zwiększa się dwukrotnie. Coldown: 1 post.




Zaklęcia D:


  • Frames Watching - Coś dzieje się tak szybko, że trudno to zauważyć? Albo ktoś powiedziałby, że jest to w ogóle niemożliwe.  Niemożliwe staje się możliwe gdyż klatkowanie pozwala widzieć ten obraz jak nazwa wskazuje - poklatkowany - więc złotowłosy widzi więcej. Nie ważne czy ktoś, coś porusza się bardzo szybko, czy to on sam zwiększył swoją szybkość. Akihito jest w stanie to ogarnąć mając na to więcej czasu. W skrócie polega to na tym, że przyspiesza znacząco pracę mózgu i przesyłanych przez niego sygnałów celowi zaklęcia tak, że wszystko w głowie celu dzieje się znacznie wolniej.  [Działa 2 posty. Po użyciu 1 post przerwy]
  • Force Retrieve - Czar polega na tym, że cofa zmęczenie wybranego celu. Cofa, wymazuje - tak jakby tego zmęczenia nie było. Zmęczenie znika (Zostaje cofnięte) przez to cel zaklęcia czuje się jakby miał więcej sił, jakby te do niego wróciły. Proces ten nie jest natychmiastowy, początkowo efekt jest nieznaczny, ale zyskuje na sile z czasem. Czar nie ma żadnego efektu na osobie w szczytowej formie, a dokładniej nie będzie miał żadnego efektu.  




Ranga C:


  • Recovery - Po nałożeniu na dany cel, owy osobnik, bądź przedmiot zostaje odtworzony. Po upływie mniej więcej jednego postu zostają zreperowane obrażenia nie przekraczające rangą tych z poziomu C. Zupełnie tak, jakby ktoś dla nich cofnął czas do momentu, w którym ich nie było. Poza tym... Po upływie kolejnych 2 postów znikają (Zostają cofnięte) wyższe  rangi obrażeń, tak więc B po 3 postach, A po 5, etc. Ostatecznie jednak zaklęcie trwa tak długo, aż nie zostanie użyte inne z zaklęć.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2023-skrytka-akihito#34664 https://ftpm.forumpolish.com/t1999-jerome-akihito
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Księga Akihito Empty
PisanieTemat: Re: Księga Akihito   Księga Akihito EmptySro Lip 16 2014, 12:03

1. Ok
2. Nadużywanie prowadzi do coraz szybszego męczenia.
3. Ranga C, zmęczenie jest cofane przez 3 tury. Przywraca mniej więcej tyle sil ile straciłoby się podczas 15 minutowego biegu
4. Maksymalnie te rangi A ofc.

Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Akihito


Akihito


Liczba postów : 34
Dołączył/a : 25/03/2014

Księga Akihito Empty
PisanieTemat: Re: Księga Akihito   Księga Akihito EmptySro Lip 23 2014, 11:24


    Stan przed zmianą:
  • Liczba zdobytych PD: 40 + 60 z KP
  • Liczba wydanych PD: 60
  • Pozostałe PD: 40
  • PWM: 5
  • Zaklęcia D: 0
  • Zaklęcia C: 2
  • Zaklęcia B: 0
  • Zaklęcia A: 1
  • Umiejki:  Kontrola przepływu magii, Szermierz, Geniusz magiczny
  • MM: 100



    Stan po zmianie:
  • Liczba zdobytych PD: 40 + 60 z KP
  • Liczba wydanych PD: 79 - 5 + 4 + 30 + 40 (1 D, 1 lvl up PWM -> D, 3 C, 1 A)
  • Pozostałe PD: 21
  • PWM: 7
  • Zaklęcia D: 2
  • Zaklęcia C: 3
  • Zaklęcia B: 0
  • Zaklęcia A: 1
  • Umiejki: Zapasy magiczne, Szermierz, Joker
  • MM: 130 (30 od umiejki)



    Magia: Magia Magnetowidu - Dość ciekawa magia, która pozwala użytkownikowi na wywoływanie działań i zadań magnetowidu u innych osób. Tak jak pozwala magnetowid pozwala bawić się nad filmem nagranym na kasetę - zatrzymywać go, przewijać do przodu bądź do tyłu.  Czy nawet nagrywać dany obraz, aby później go odtworzyć. Tak samo działa ta magia -  Pozawala obrać sobie jakiś cel jako taką kasetę i przeprowadzać na nim takie operacje. Nagrywanie ruchów, spowalnianie, przyspieszanie, a nawet pauzowanie oraz wszystkie inne funkcje tego urządzenia.  



    Posiadane PWM:
  • Nagrywanie - pamięć Akihito działa niczym wielki zbiór wszelkiego rodzaju kaset "magnetowidu", które zawierają nagrane obrazy, bądź dźwięki z jakimi zetknął się chłopak. Nie spamięta wszystkiego, zwłaszcza kiedy nie jest w pełni świadomy. (Okres dzieciństwa np)
  • Odtwarzanie - zaklęcie idealnie komponujące się z nagrywaniem, bo polega na przyzwaniu miniaturowego ekraniku, na którym zostaje wyświetlone jedno dowolne nagranie z pamięci chłopaka. Z tym, że dźwięk może odtworzyć bez przywoływania ekranu. Może też przekazać to wprost do głowy jakiejś osoby przez dotknięcie jej - wtedy będzie to widziała tak jak Akihito to widział. Ale wtedy może nieco modyfikować przekazywane wspomnienia. (Np, pokazuje komuś jakieś drzwi, z tym że wyobrazi sobie iż nie są brązowe (jak w rzeczywistości) tylko niebieskie. Wtedy ta osoba zobaczy te niebieskie. Działa jedynie za zgodą danej osoby.
  • Kinoteatr - umysł Akihito, mimo że mogłoby się wydawać, wcale nie jest wysypiskiem wspomnień, gdyż te są po prostu ładnie posegregowane, co ułatwia chłopakowi swobodniejszy i szybszy dostęp do nich.
  • Pamięć Kroków - Jest to nic innego jak zapamiętanie  drogi, którą się podążało. Daje to po prostu możliwość powrotu tą samą ścieżką. Więc zgubienie drogi Akihito nie grozi. Dzięki pamięci kroków złotowłosy zawsze może wrócić po swoich śladach.
  • Przewijanie  - prosty trik, ale zarazem bardzo przydatny. Jest to krótkotrwałe zwiększenie szybkości. Szybkości, ale nie całego ciała tylko jednej kończyny. Czy to kopnięcie czy machnięcie ręką może dostać chwilowego speed up'a. Niewielkiego bo niewielkiego, ale to zawsze coś!
  • Kopiowanie - Akihito zobaczył jak ktoś wykonał salto w przód zakończone jeszcze wykopem i przewrotem w bok? Dzięki kopiowaniu jest w stanie to powtórzyć, acz w przypadku kopiowania nierozsądnych ruchów, do których postać nie ma predyspozycji może się to źle skończyć - Np. wykonując może sobie naciągnąć mięsień kopiując jakiś nierozsądny skłon, który bez problemu wykonał jakiś akrobata.
  • Podgląd - Poprzez dotknięcie Lacrymy-kamery Aki może dostać się do jej danych i swobodnie je przeglądać, a nawet nimi manipulować - np: kasować je. Można dodać coś ze swojej biblioteki, nie można stworzyć czegoś z niczego.


    Posiadane Zaklęcia:
  • Fast Forward [D] Natychmiastowe zwiększenie szybkości. Tak samo jak w przypadku PWM'ki działa tylko na jedną określoną część ciała (ręka, noga, głowa) ale tym razem przyspieszenie jest znacznie bardziej efektywne, bo szybkość zwiększa się dwukrotnie. Działa 1 post. Coldown po zakończeniu działania: 1 post.
  • Frames Watching[D] - Coś dzieje się tak szybko, że trudno to zauważyć? Albo ktoś powiedziałby, że jest to w ogóle niemożliwe.  Niemożliwe staje się możliwe gdyż klatkowanie pozwala widzieć ten obraz jak nazwa wskazuje - poklatkowany - więc złotowłosy widzi więcej. Nie ważne czy ktoś, coś porusza się bardzo szybko, czy to on sam zwiększył swoją szybkość. Akihito jest w stanie to ogarnąć mając na to więcej czasu. W skrócie polega to na tym, że przyspiesza znacząco pracę mózgu i przesyłanych przez niego sygnałów celowi zaklęcia tak, że wszystko w głowie celu dzieje się znacznie wolniej. Działa: 2 posty.  Coldown po zakończeniu działania: 1 post.
  • Pauza[C] - Pauza. Chyba jeden z najbardziej podstawowych przycisków magnetowidu i właściwie to taką pauzę wywołuje owe zaklęcie na okres jednego postu. Cel się nie porusza, jego funkcje życiowe zostają zatrzymane, aczkolwiek w tym czasie staje się nieruchomą, nienaruszalną bryłą/figurą/pomnikiem. Jak zwał, tak zwał. Tak czy siak zostaje zamrożony, nie można mu nic zrobić, ale i nie dochodzą do niego żadne bodźce z zewnątrz. (Czas trwania 5 sekund)
  • Slow Motion[C] - Coś porusza się za szybko? To zaklęcie stanowi proste rozwiązanie. Pozwala spowolnić o połowę każdy cel nie ważne czy żywy czy martwy. Jednak nie spowalnia pracy mózgu czy reakcji, po prostu cel porusza się wolniej dając użytkownikowi więcej czasu na analizę i wykonanie swoich akcji. Działając na istoty żywe: (1 cel - spowalnia o połowę na 5 postów, 2 cele - 4 posty, 3 cele - 3 posty itd... )
    W przypadku ciał nieożywionych spowolnienie trwa maksymalnie 2 posty z tym, że celów może być 2x więcej. ( Spowolnić o połowę na czas jednego postu można do 10 obiektów)
  • Recovery[C] - Po nałożeniu na dany cel, owy osobnik, bądź przedmiot zostaje odtworzony. Po upływie mniej więcej jednego postu zostają zreperowane obrażenia nie przekraczające rangą tych z poziomu C. Zupełnie tak, jakby ktoś dla nich cofnął czas do momentu, w którym ich nie było. Poza tym... Po upływie kolejnych 2 postów znikają (Zostają cofnięte) wyższe  rangi obrażeń, tak więc B po 3 postach, A po 5. Nie podziała to na rany wcześniej magicznie przez kogoś leczone. I... Podczas działania zaklęcia użytkownik nie może walczyć.  
  • Play[A]  - zaklęcie, które pozwala na prosty zabieg. Otóż dzięki nagrywaniu przez umysł wszystkich zewnętrznych bodźców takich jak obraz, dźwięk... Istnieje możliwość zapamiętania też zaklęcia! Dlatego właśnie owe zaklęcie umożliwia odtworzenie zaklęć i użycie ich, jako własne. Zaklęcie umożliwia skopiować każde zaklęcie do rangi A włącznie. Zapamiętane zaklęcie zapisuje się w pamięci jako kaseta, którą można użyć w dowolnej chwili oraz tak wiele razy jak tylko mag magnetowidu sobie tego życzy. (Zaklęcie kosztuje o 100% więcej niż oryginał.  Na kasecie zmieści się: 1 zaklęcie rangi A/ 2B/ 3C/ 4D oraz ich kombinacje, np: 1B,1C,1D. Zaklęcia mogą w każdej chwili zostać zastąpione bądź zapomniane. Aby ponownie zapisać jakieś zaklęcie trzeba je ponownie zarejestrować. nie możesz skopiować zaklęć magii zakazanych. Jeżeli zaklęcie wymaga jakiegoś przedmiotu (np. miecza) a postać go nie ma wtedy zaklęcie nie zadziała. Samo zaklęcie używa się w momencie "kopiowania".



    Zaklęcia do nauki w przyszłości:
  • Force Retrieve[C] - Czar polega na tym, że cofa zmęczenie wybranego celu. Cofa, wymazuje - tak jakby tego zmęczenia nie było. Zmęczenie znika (Zostaje cofnięte) przez to cel zaklęcia czuje się jakby miał więcej sił, jakby te do niego wróciły. Proces ten nie jest natychmiastowy, zmęczenie jest cofane przez 3 tury. Przywraca mniej więcej tyle sil ile straciłoby się podczas 15 minutowego biegu.  Coldown po zakończeniu działania: 1 post.


Ostatnio zmieniony przez Akihito dnia Wto Sie 26 2014, 09:59, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2023-skrytka-akihito#34664 https://ftpm.forumpolish.com/t1999-jerome-akihito
Laura


Laura


Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013

Księga Akihito Empty
PisanieTemat: Re: Księga Akihito   Księga Akihito EmptyNie Sie 03 2014, 18:16

Zaklepuję
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t908-depozyt-laury https://ftpm.forumpolish.com/t888-tic-toc https://ftpm.forumpolish.com/t1092-kostnica#16327
Laura


Laura


Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013

Księga Akihito Empty
PisanieTemat: Re: Księga Akihito   Księga Akihito EmptyNie Sie 03 2014, 20:05

Magia:
Cofanie w czasie mi wykreśl. Reszta ujdzie.


Posiadane PWM:
Nagrywanie - Im bardziej oddalone wspomnienie, tym obraz i dźwięk jest gorszy. Np. nie odtworzysz wspomnień z wczesnego dzieciństwa.
Odtwarzanie - JW, w trakcie przesłania obrazu do czyjejś głowy osoba ta zachowuje się jak nieprzytomna a im dłuższe wspomnienie tym dłużej trwa efekt otłumanienia. Dodatkowo osoba ta musi wyrazić ci zgodę na taki zabieg.
Kinoteatr - ok
Pamięć Kroków - ok
Przewijanie - Odpada
Kopiowanie - Odpada, od tego są umiejętności
Podgląd - możesz wycinać albo dodawać coś swojej biblioteczki, ale nie stworzysz nic zupełnie nowego

Posiadane Zaklęcia:
Fast Forward [D] Działa jeden post, potem post przerwy
Frames Watching[D] - działa dwa posty, cd 1 post
Pauza[C] - Trwa 1 post, nie działa na ludzi i inne silne istoty magiczne, cd 3 posty
Rate Shift / Slow motion[C] - to sa dwa zaklęcia w jednym rozbij je na pół >>, Poza tym trwa 2 posty, potem post przerwy
Recovery[C] - C jeden post, B 3, A 5. Nie zadziała na rany starsze niż zadane w ciągu 6 godzin. To samo tyczy się przedmiotów. Na dodatek nie zadziała na rany, które były wcześniej już przez kogoś magicznie leczone. Podczas zaklęcia jesteś unieruchomiony (żadnej walki)
Play[A] - A więc... za bardzo op nie wiem jak się za to zabrać Na początek: Zaklęcie kosztuje albo 2x tyle co oryginał albo działa jak o rangę niżej. Możesz zapamiętać 1A/2B/3C/4D albo inne kombinacje. Podczas używania zaklęć innej osoby pobierane jest MM jak przy jego randze (albo dwukrotne, zależy co wybierzesz). Samo zaklęcie używasz w momencie "kopiowania". Np. walcząc z graczem X widzisz jak ten rzuca fireballem. Używasz zaklęcia i masz fireballa zapamiętanego. Jak chcesz użyć fireballa na randze C zjada ci to 10/20 MM. nie możesz skopiować zaklęć magii zakazanych. Jeżeli zaklęcie wymaga jakiegoś przedmiotu (np. miecza), a ty go nie masz, to zaklęcie nie wypali. Dodatkowo wszystkie zapamiętane zaklęcia masz mieć zapisane w księdze z zaklęciami wraz z odnośnikiem do miejsca, gdzie było zapamiętane.

Zaklęcia do nauki w przyszłości:
Force Retrieve[C] - Nie leczy żadnych ran. Ok. Niech będzie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t908-depozyt-laury https://ftpm.forumpolish.com/t888-tic-toc https://ftpm.forumpolish.com/t1092-kostnica#16327
Akihito


Akihito


Liczba postów : 34
Dołączył/a : 25/03/2014

Księga Akihito Empty
PisanieTemat: Re: Księga Akihito   Księga Akihito EmptyNie Sie 17 2014, 16:32

Magia - Done~

PWM:
1. od tego jest trójka. Wszytko jest ładnie poukładane w jego głowie i wie gdzie co jest przez co ma do wszystkiego szybki dostęp.
2. hmm... ok.
3. okok.
4. Co tu jest nie tak? Przyspieszenie machnięcia łapką o 10% jest zbyt OP? ._.
5. No tak, tylko że umiejki poprawiają to na stałe. Poza tym w tym wypadku może tylko dokładnie skopiować WIDZIANY ruch. Nie skopuje umiejętności szermierczych tylko pojedyńczy cios/ skomplikowany combos.
6. okok.

Czary:
1, 2. okok.
3. Nie ludzi i magiczne stworzenia więc co? Rośliny albo słabe zwierzątka? To zaklecie powstało właśnie po to, aby rzucić je na człowieka. I chyba nie jest jakoś przesadnie mocne jeśli podsumować plusy i minusy.
4. To robiłem według tej rozpiski ( Click ) i widziałem to tak, że: przyspieszenie - 1p, spowolnienie - 1p, moc buffa(x1) - 2p i działać to będzie przez około 5 postów. Chciałem po prostu zamieścić to (przyspieszenie i spowolnienie) w jednym zaklęciu, które oczywiście mogłoby działać tylko na jedną osobę w jednym czasie. Ale nvm. Teraz jest całkiem zmienione.
5. okok.
6. Się wie, do wszystkiego będą ładnie linki tylko powiedz mi, bo nie jestem pewny... Czy według twojego przykładu: " Walcząc z graczem X widzisz jak ten rzuca fireballem. Używasz zaklęcia i masz fireballa zapamiętanego..." To czy używając tego zaklęcia (Mojego - Play) do zapamiętania nie tracę MM normalnie, tylko już po skopiowaniu jak używam dane zaklęcie, right?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2023-skrytka-akihito#34664 https://ftpm.forumpolish.com/t1999-jerome-akihito
Laura


Laura


Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013

Księga Akihito Empty
PisanieTemat: Re: Księga Akihito   Księga Akihito EmptyNie Sie 17 2014, 20:56

PMW (chyba ci się liczenie pomyliło... albo mi)
1. Chodzi mi o to, że nie wszystko da się spamiętać, szczególnie jak nie jesteś w pełni świadomy (okres dzieciństwa). 
4. Hmmm zamiast 10% wpisz w niewielkim stopniu, dobrze? Na takie coś przystanę.
5. Możesz powtórzyć ruchy, ale jeżeli twoje ciało nie jest odpowiednio do tego przystosowane może się zakończyć to bólem. Np. ktoś wykonując salto jest zwinny i silny, a ty nie, więc jak sprobujesz to może ci się nie udać @_@

Zaklęcia~~
3. ... meh. Niech będzie. W czasie zpauzowania osobie nie możesz nic zrobić, dopiero jak się przebudzi. Żeby nałożyć musisz wejść z nią w kontakt fizyczny D:
4. Taka forma mi się podoba.
6. Nie, podczas zapamiętania też zużywasz MM. Tylko wex pod uwagę, że możesz zapamiętać zaklęcie z fabuły, gdzie cię potrzeba na MM mocno nie uciska, więc możesz szaleć do woli.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t908-depozyt-laury https://ftpm.forumpolish.com/t888-tic-toc https://ftpm.forumpolish.com/t1092-kostnica#16327
Akihito


Akihito


Liczba postów : 34
Dołączył/a : 25/03/2014

Księga Akihito Empty
PisanieTemat: Re: Księga Akihito   Księga Akihito EmptyWto Sie 26 2014, 09:59

PWM'ki: mniejsza z numerami, czy to ważne? (Pewnie on pomylił)

Emm... chyba wszystkie poprawione tak jak chciałaś. ^^

Zaklęcia:
6. Oki T.T
3. Hmm... Wiem wiem, nic nie można mu zrobić, staje się nienaruszalną bryłą czy jakoś tak. Ale... Może wystarczy jak Aki będzie parę metrów od celu? Albo np, każdy metr od postaci sprawia, że zaklęcie kosztuje o 1 MM więcej? Max 5 metrów? x:
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2023-skrytka-akihito#34664 https://ftpm.forumpolish.com/t1999-jerome-akihito
Sponsored content





Księga Akihito Empty
PisanieTemat: Re: Księga Akihito   Księga Akihito Empty

Powrót do góry Go down
 
Księga Akihito
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Jerome Akihito
» Skrytka Akihito
» Księga
» Księga Fahada
» Księga Ewolucji

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.