HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Księga Fahada




 

Share
 

 Księga Fahada

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Fahad


Fahad


Liczba postów : 30
Dołączył/a : 10/07/2014

Księga Fahada Empty
PisanieTemat: Księga Fahada   Księga Fahada EmptySro Lip 16 2014, 13:00

Posiadane Magie:
Magia Luster
 
Opis Magii:
Rodzaj magii pozwalający tworzyć lustra z czystej energii magicznej o różnorakich właściwościach. Takie twory mogą mieć różne zastosowania, a ich forma zależy od wyobraźni i zdolności twórcy. Odmiana używana przez Fahada różni się od podstawowej tym, że nie ma prawie żadnych zdolności wpływających na psychikę wroga. Nie chcąc czy nie będąc w stanie ich opanować niedoszły Fida'i opracował własne metody doskonale współgrające z tym czego nauczyli go w Al-Hijira pozwalające mu, między innymi, chować się we własnych lustrach, podróżować między nimi, pochłaniać obiekty czy nawet tworzyć kopie tychże. Dodatkowo, podczas tworzenia zwierciadeł użytkownik decyduje jaki ich typ go interesuje. Przykładowe typy to: anty-magiczny (odbijający zaklęcia ofensywne niższej rangi niż tarcza i blokujący jej równe), obronny (blokujący ataki fizyczne równe mu randze i odbijający część obrażeń słabszych ataków w napastnika) , przechwytujący (połyka wszystko co go dotknie z wyjątkiem twórcy. Trudność uwolnienia się jest zależna od rangi lustra gdzie z D można się wyrwać silniejszym atakiem fizycznym, a SS jest praktycznie niemożliwe do sforsowania od wewnątrz. Można nimi przechwytywać dowolne obiekty niezależnie czy są nimi żywe istoty, broń czy wrogie zaklęcia. Są możliwe do zniszczenia, ale tylko jeśli atak na nie jest jednocześnie wystarczająco silny by się z niego wyrwać i nadal dość silny by je zniszczyć), iluzoryczne (można ich stworzyć dwa razy więcej niż normalnie pozwala zaklęcie, ale można je stosować tylko do innych technik iluzorycznych, nigdy nie można nimi zrobić nic co byłoby realnym zagrożeniem dla kogokolwiek, a do tego są niematerialne choć możliwe do zniszczenia), plastyczne (używane w kilku zaklęciach, służą głównie do tworzenia z nich realnie istniejących obiektów i możliwe jest modyfikowanie ich kształtów po stworzeniu), pospolite (które same w sobie nie mają żadnych zdolności dodatkowych, ale jako jedyne mogą jednorazowo zmienić typ zgodnie z wolą twórcy) oraz mieszanki (które mają właściwości 2 typów na raz ale potrzebują osobnego zaklęcia do ich tworzenia).
 
Posiadane PWM:
Purnatva - umiejętność przenikania przez i wnikania w lustra. Może być używana do zmylenia przeciwnika, schowania się w lustrze o obronnej naturze oraz wielu innych celów (zależnych od typu lustra). Możliwe jest też wsadzenie nie opierających się obiektów do środka. Znajdując się we wnętrzu zwierciadła można jedynie rzucać zaklęcia wpływające na to lub inne już istniejące (nic co tworzyłoby dodatkowe). Można atakować ze środka bronią miotaną, ale już ataki bezpośrednie wymagają całkowitego wyjścia z lustra. Jeśli to w którym Fahad się znajduje zostanie zniszczone to go ono wypluwa, otrzymuje on 100% obrażeń od tego co to zrobiło + ewentualne obrażenia od szkła powstałego po zniszczeniu.

Astitva - proste zaklęcie pozwalające na modyfikację wyglądu stworzonych luster, w szczególności obrazu, który ukazują. Można je w ten sposób zamaskować np. upodabniając je do przylegającej powierzchni, czyniąc je przezroczystymi (choć wtedy zawsze widać wszystko co się w nich znajduje) lub po prostu zmieniając jakoś ich wygląd by zmylić przeciwnika. Osoby z wyostrzonym zmysłem wzroku lub stojące w odległości 1 metra będą w stanie zauważyć różnice.

Niyamtrana -  umiejętność pozwalająca poruszać stworzonymi przez siebie lustrami zgodnie z wolą twórcy. Naraz można ruszać tylko jednym zwierciadłem, a jego szybkość zależy od włożonej w to uwagi i koncentracji Fahada (Całkowita koncentracja i ignorowanie bodźców z zewnątrz = szybkość równa sprintowi przeciętnego człowieka. Brak koncentracji i zajmowanie się innymi sprawami = prędkość marszu). Jeśli koncentracja Fahada zostanie nagle przerwana (np. obrażeniami) to lustro zatrzymuje się całkowicie.

Chota Aaina - pozwala tworzyć małe, poręczne lusterka wielkości 10cm x 10cm. Nie należą do żadnego specjalnego typu.

- Adhikar - pozwala włożyć lub wyjąć coś z lustra po prostu wkładając rękę w wybrane i fizycznie wyciągnąć/wsadzić tam coś. Możliwe jest wepchnięcie tak człowieka do zwierciadła nie będącego typem przechwytującym, ale wymaga to i czasu i siły gdyż im większy obiekt tym dłużej trzeba go wkładać/wyjmować, a szarpanie się raczej nie pomaga.

- Sisa - znajdując się w jednym ze stworzonych przez siebie luster Fahad może zobaczyć to co widziałby gdyby znajdował się w innym dowolnie wybranym. Maksymalnie może na raz patrzeć z jednego zwierciadła.

Zaklęcia C:

Nakal Karna

Proste zaklęcie iluzoryczne, które polega na zwyczajnym kopiowaniu obrazu obiektu/obiektów znajdującego się w którymś z normalnych luster do innych, pustych. Na poziomie rangi C kopie nie są zbyt dokładne i ktoś o wyostrzonych zmysłach szybko to zauważy (mają zniekształcony wygląd względem oryginału i wydają dźwięki, ale nie do końca właściwe). Efekty tego zaklęcia nie są materialne i nie mogą zadać żadnych obrażeń. Jak wszystkie zaklęcia czysto iluzoryczne przy wykorzystaniu luster iluzorycznych można użyć ich nieograniczoną ilość na jeden czar (ale nadal 1 lustro = 1 kopia gdzie 1 kopia to ilość oryginalnych kopiowanych obiektów w jednym lustrze). Bazowa liczba kopii przy wykorzystaniu zwierciadeł innego typu to 4. W przeciwieństwie do "realnej" wersji tego zaklęcia widocznej poniżej lustra iluzoryczne się nie zużywają przy produkcji iluzji kopii. Możliwe jest strzelanie iluzjami na odległość maksymalnie 15 metrów (nie może to oczywiście nikomu krzywdy zrobić, najwyżej zmylić/przestraszyć) z szybkością podobną do rzutu normalnego człowieka.

Utpann Karna

Zaklęcie podobne do powyższego Nakal Karna w tym, że tak samo tworzy kopie przedmiotów znajdujących się w wybranym zwierciadle jednakże w tym przypadku one faktycznie istnieją i mogą zrobić krzywdę. Do rzucenia zaklęcia niezbędne są lustra plastyczne, a maksymalna liczba kopii to 3. Skopiowana w ten sposób np. broń jest niezbyt dokładnie odwzorowana, ale jakościowo jest co najmniej "normalna". Kopie znikają po trafieniu w cokolwiek. Jeśli nie zostaną zniszczone/w nic nie trafią to znikną po upływie 2 tur lub na życzenie twórcy. Zależnie od wielkości przedmiotu można rzucić to zaklęcie na to samo plastyczne zwierciadło określoną ilość razy (kopie są dosłownie wytapiane z materiału tworzącego lustro, więc nie można stworzyć niczego większego niż 1.5m x 1.5m x 1.5m. Podobnie jak przy Nakal Karna można strzelać obiektami z luster na odległość maksymalnie 15 metrów i z szybkością porównywalną do rzutu normalnego człowieka.

Zaklęcia B:

Accha Aaina

Jest to zaklęcie tworzące kluczowe dla magii Fahada lustra dowolnego typu o wartości 4 ładunków. Za 1 ładunek można stworzyć zwierciadło rangi D lub 2 iluzoryczne, 2 C, a 4 B. Typy luster stworzone tym zaklęciem (opisane w Rodzaju Magii) także można wybrać w dowolnych zestawieniach. Rozmiary zwierciadeł stworzonych w ten sposób Muszą się zmieścić w rozmiarach 3m x 3m x 3m. Lustra wytrzymują 3 posty, ale można je podtrzymać płacąc MM odpowiednim do rangi podtrzymywanego zwierciadła dzięki czemu może wytrzymać kolejne 3 tury. Zależnie od rangi i typu lustra trudniej będzie zniszczyć według następującego wzoru:

Zwykłe/plastyczne/iluzoryczne rangi D - zwykły atak fizyczny.
Zwykłe/plastyczne/iluzoryczne rangi C - zaklęcie rangi D lub silniejszy atak fizyczny.
Anty-magiczne rangi D - zatrzymuje zaklęcie rangi D. Odporność na ataki fizyczne jak inne niedefensywne lustra rangi D.
Obronne rangi D - zatrzymuje atak fizyczny na poziomie zaklęcia D i słabsze. Odporność na zaklęcia jak inne niedefensywne lustra rangi D.
Zwykłe/plastyczne/iluzoryczne rangi B - zaklęcia rangi C lub atak kogoś z jakąś umiejętnością bojową (i adekwatną do niej bronią).
Anty-magiczne rangi C - zatrzymuje zaklęcia rangi C i odbija rangi D. Odporność na ataki fizyczne jak inne niedefensywne lustra rangi C.
Obronne rangi C - zatrzymuje atak fizyczny na poziomie zaklęcia rangi C i odbija obrażenia zadane słabszymi w agresora. Odporność na zaklęcia jak inne niedefensywne lustra rangi C.
Anty-magiczne B - zatrzymuje zaklęcia rangi B i odbija C/D. Odporność na ataki fizyczne jak inne niedefensywne lustra rangi B.
Obronne rangi B - zatrzymuje atak fizyczny na poziomie zaklęcia rangi B i odbija obrażenia zadane słabszymi w agresora. Odporność na zaklęcia jak inne niedefensywne lustra rangi B.
Lustra anty-magiczne mogą odbić jedynie zaklęcia ofensywne.
Odbite ataki i zaklęcia są słabsze niż docelowy atak.
Jeśli lustro obronne/anty-magiczne przyjmie na siebie atak o równej randze to go niweluje, ale też się rozpada.

Hatya Kud

Dość zaawansowane zaklęcie tworzące trwałe (istniejące tak długo jak przetrwa lustro) przejścia pomiędzy lustrami dzięki czemu można błyskawicznie przeskoczyć z jednego do drugiego bez tracenia czasu. W trakcie używania tego zaklęcia możliwe jest też atakowanie bezpośrednio, np. wkładając rękę z nożem do jednego zwierciadła tak by wyszła ona z drugiego, będącego za plecami wroga i dźgnięcia go w plecy. Szybkość przemieszczania się w ten sposób jest równa sprintowi normalnego człowieka (czyli ktoś z umiejętnością Sprinter będzie szybszy) oczywiście zwiększając się zależnie od odległości. Aby skorzystać z tej umiejętności należy mieć lustro docelowe w zasięgu wzroku. Jedno zaklęcie pozwala stworzyć jedno połączenie między dwoma lustrami, możliwe jest utrzymanie maksymalnie 2 osobno utworzonych przejść w różnych lustrach (czyli jeśli mamy 4 lustra - A, B, C oraz D i stworzymy dwa przejścia to można podłączyć do siebie jedynie nie połączone dotąd zwierciadła czyli jeśli mamy łącze A+B to możemy albo dodać C+D albo wymienić A+B na nowe łącze A lub B z innym lustrem). Jeśli użytkownik znajduje się pod wpływem zaklęć lub specyfików zwiększających szybkość to jest w stanie szybciej się przemieszczać przy użyciu tego zaklęcia. Maksymalna odległość między lustrami by to zaklęcie zadziałało to 20 metrów, a zwiększenie tego dystansu (np. przesuwając lustro) zrywa połączenie. Zmiana dowolnego połączenia (np. z A+B na A+C) w trakcie działania zaklęcia kosztuje dodatkowe 5MM.


Ostatnio zmieniony przez Fahad dnia Pią Lip 25 2014, 18:55, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2301-sakiewka-fahada#39700 https://ftpm.forumpolish.com/t2281-fahad
Fahad


Fahad


Liczba postów : 30
Dołączył/a : 10/07/2014

Księga Fahada Empty
PisanieTemat: Re: Księga Fahada   Księga Fahada EmptySob Lip 19 2014, 01:22

W związku z patchem chcę wprowadzić następujące zmiany w zaklęciach i opisie magii:

- Dodaję nowy typ lustra - Anty-magiczny działający jak obronny, ale na same zaklęcia i ograniczam działanie typu obronnego tylko do ataków fizycznych (blokuje atak o równej randze, a trafiony słabszym oddaje część obrażeń napastnikowi).

Rodzaj magii pozwalający tworzyć lustra z czystej energii magicznej o różnorakich właściwościach. Takie twory mogą mieć różne zastosowania, a ich forma zależy od wyobraźni i zdolności twórcy. Odmiana używana przez Fahada różni się od podstawowej tym, że nie ma prawie żadnych zdolności wpływających na psychikę wroga. Nie chcąc czy nie będąc w stanie ich opanować niedoszły Fida'i opracował własne metody doskonale współgrające z tym czego nauczyli go w Al-Hijira pozwalające mu, między innymi, chować się we własnych lustrach, podróżować między nimi, pochłaniać obiekty czy nawet tworzyć kopie tychże. Dodatkowo, podczas tworzenia zwierciadeł użytkownik decyduje jaki ich typ go interesuje. Przykładowe typy to: anty-magiczny (odbijający zaklęcia ofensywne niższej rangi niż tarcza i blokujący jej równe), obronny (blokujący ataki fizyczne równe mu randze i odbijający część obrażeń słabszych ataków w napastnika) , przechwytujący (połyka wszystko co go dotknie z wyjątkiem twórcy. Trudność uwolnienia się jest zależna od rangi lustra gdzie z D można się wyrwać silniejszym atakiem fizycznym, a SS jest praktycznie niemożliwe do sforsowania od wewnątrz. Można nimi przechwytywać dowolne obiekty niezależnie czy są nimi żywe istoty, broń czy wrogie zaklęcia. Są możliwe do zniszczenia, ale tylko jeśli atak na nie jest jednocześnie wystarczająco silny by się z niego wyrwać i nadal dość silny by je zniszczyć), iluzoryczne (można ich stworzyć dwa razy więcej niż normalnie pozwala zaklęcie, ale można je stosować tylko do innych technik iluzorycznych, nigdy nie można nimi zrobić nic co byłoby realnym zagrożeniem dla kogokolwiek, a do tego są niematerialne choć możliwe do zniszczenia), plastyczne (używane w kilku zaklęciach, służą głównie do tworzenia z nich realnie istniejących obiektów i możliwe jest modyfikowanie ich kształtów po stworzeniu), pospolite (które same w sobie nie mają żadnych zdolności dodatkowych, ale jako jedyne mogą jednorazowo zmienić typ zgodnie z wolą twórcy) oraz mieszanki (które mają właściwości 2 typów na raz ale potrzebują osobnego zaklęcia do ich tworzenia).

Nowe pwmki:
- Chota Aaina - pozwala tworzyć małe, poręczne lusterka wielkości 10cm x 10cm.
- Adhikar - pozwala włożyć lub wyjąć coś z lustra po prostu wkładając rękę w wybrane i fizycznie wyciągnąć/wsadzić tam coś. Możliwe jest wepchnięcie tak człowieka do zwierciadła nie będącego typem przechwytującym, ale wymaga to i czasu i siły gdyż im większy obiekt tym dłużej trzeba go wkładać/wyjmować, a szarpanie się raczej nie pomaga.
- Sisa - znajdując się w jednym ze stworzonych przez siebie luster Fahad może zobaczyć to co widziałby gdyby znajdował się w innym dowolnie wybranym. Maksymalnie może na raz patrzeć z 2 zwierciadeł.

Modyfikacja PWM Niyamtrana - umiejętność pozwalająca poruszać stworzonymi przez siebie lustrami zgodnie z wolą twórcy. Naraz można ruszać tylko jednym zwierciadłem, a jego szybkość zależy od włożonej w to uwagi i koncentracji Fahada (Całkowita koncentracja i ignorowanie bodźców z zewnątrz = szybkość równa sprintowi przeciętnego człowieka. Brak koncentracji i zajmowanie się innymi sprawami = prędkość marszu).

Purnatva i Astitva zostają bez zmian.

- Nakal Karna - dostaje możliwość strzelania kopiami obiektów (które będąc iluzjami oczywiście mogą jedynie służyć do straszenia/oszukiwania przeciwnika) na odległość max. 15 metrów.

Proste zaklęcie iluzoryczne, które polega na zwyczajnym kopiowaniu obrazu obiektu/obiektów znajdującego się w którymś z normalnych luster do innych, pustych. Na poziomie rangi C kopie nie są zbyt dokładne i ktoś o wyostrzonych zmysłach szybko to zauważy (mają zniekształcony wygląd względem oryginału i wydają dźwięki, ale nie do końca właściwe). Efekty tego zaklęcia nie są materialne i nie mogą zadać żadnych obrażeń. Jak wszystkie zaklęcia czysto iluzoryczne przy wykorzystaniu luster iluzorycznych można użyć ich nieograniczoną ilość na jeden czar (ale nadal 1 lustro = 1 kopia gdzie 1 kopia to ilość oryginalnych kopiowanych obiektów w jednym lustrze). Bazowa liczba kopii przy wykorzystaniu zwierciadeł innego typu to 4. W przeciwieństwie do "realnej" wersji tego zaklęcia widocznej poniżej lustra iluzoryczne się nie zużywają przy produkcji iluzji kopii. Możliwe jest strzelanie iluzjami na odległość maksymalnie 15 metrów (nie może to oczywiście nikomu krzywdy zrobić, najwyżej zmylić/przestraszyć).

- Modyfikuję Utpann Karna - nie mogę już tworzyć tym klonów żywych istot, ale mogę przy pomocy tego zaklęcia strzelać z luster kopiami obiektów z mocą odpowiednią randze czaru czyli na dystans max. 15 metrów i z siłą rangi C. Maksymalna liczba kopii to 3.

Zaklęcie podobne do powyższego Nakal Karna w tym, że tak samo tworzy kopie przedmiotów znajdujących się w wybranym zwierciadle (1 kopia nie oznacza 1 przedmiotu, jeśli w docelowym lustrze znajduje się więcej przedmiotów to wszystkie zostają odtworzone) jednakże w tym przypadku one faktycznie istnieją i mogą zrobić krzywdę. Do rzucenia zaklęcia niezbędne są lustra plastyczne, a maksymalna liczba kopii to 3. Skopiowana w ten sposób np. broń jest niezbyt dokładnie odwzorowana, ale jakościowo jest co najmniej "normalna". Kopie znikają po trafieniu w cokolwiek. Jeśli nie zostaną zniszczone/w nic nie trafią to znikną po upływie 2 tur lub na życzenie twórcy. Zależnie od wielkości przedmiotu można rzucić to zaklęcie na to samo plastyczne zwierciadło określoną ilość razy (kopie są dosłownie wytapiane z materiału tworzącego lustro, więc nie można stworzyć niczego większego niż 1.5m x 1.5m x 1.5m. Małych obiektów jak np. broń można oczywiście stworzyć więcej.  

- Accha Aaina - Rozmiar luster musi się zmieścić w wymiarach 3m x 3m x 3m. Zmodyfikowałem też tabelkę żeby uwzględnić nowe typy luster.


Jest to zaklęcie tworzące kluczowe dla magii Fahada lustra dowolnego typu o wartości 4 ładunków. Za 1 ładunek można stworzyć zwierciadło rangi D lub 2 iluzoryczne, 2 C, a 4 B. Typy luster stworzone tym zaklęciem (opisane w Rodzaju Magii) także można wybrać w dowolnych zestawieniach. Rozmiary zwierciadeł stworzonych w ten sposób Muszą się zmieścić w rozmiarach 3m x 3m x 3m. Lustra wytrzymują 3 posty, ale można je podtrzymać płacąc MM odpowiednim do rangi podtrzymywanego zwierciadła dzięki czemu może wytrzymać kolejne 3 tury. Zależnie od rangi i typu lustra trudniej będzie zniszczyć według następującego wzoru:
Zwykłe/plastyczne/iluzoryczne rangi D - zwykły atak fizyczny.
Zwykłe/plastyczne/iluzoryczne rangi C - zaklęcie rangi D lub silniejszy atak fizyczny.
Anty-magiczne rangi D - zatrzymuje zaklęcie rangi D.
Obronne rangi D - zatrzymuje atak fizyczny na poziomie zaklęcia D i słabsze.
Zwykłe/plastyczne/iluzoryczne rangi B - zaklęcia rangi C lub atak kogoś z jakąś umiejętnością bojową.
Anty-magiczne rangi C - zatrzymuje zaklęcia rangi C i odbija rangi D.
Obronne rangi C - zatrzymuje atak fizyczny na poziomie zaklęcia rangi C i odbija obrażenia zadane słabszymi w agresora.
Anty-magiczne B - zatrzymuje zaklęcia rangi B i odbija C/D.
Obronne rangi B - zatrzymuje atak fizyczny na poziomie zaklęcia rangi B i odbija obrażenia zadane słabszymi w agresora.
Lustra anty-magiczne mogą odbić jedynie zaklęcia ofensywne.

- Hatya Kud - dodaję fakt, że zaklęcia buffujące szybkość przyśpieszają działanie tego zaklęcia.

Dość zaawansowane zaklęcie tworzące trwałe (istniejące tak długo jak przetrwa lustro) przejścia pomiędzy lustrami dzięki czemu można błyskawicznie przeskoczyć z jednego do drugiego bez tracenia czasu. W trakcie używania tego zaklęcia możliwe jest też atakowanie bezpośrednio, np. wkładając rękę z nożem do jednego zwierciadła tak by wyszła ona z drugiego, będącego za plecami wroga i dźgnięcia go w plecy. Szybkość przemieszczania się w ten sposób jest równa sprintowi normalnego człowieka (czyli ktoś z umiejętnością Sprinter będzie szybszy) oczywiście zwiększając się zależnie od odległości. Aby skorzystać z tej umiejętności należy mieć lustro docelowe w zasięgu wzroku. Jedno zaklęcie pozwala stworzyć jedno połączenie między dwoma lustrami, możliwe jest utrzymanie maksymalnie 2 osobno utworzonych przejść w różnych lustrach (czyli jeśli mamy 4 lustra - A, B, C oraz D i stworzymy dwa przejścia to można podłączyć do siebie jedynie nie połączone dotąd zwierciadła czyli jeśli mamy łącze A+B to możemy albo dodać C+D albo wymienić A+B na nowe łącze A lub B z innym lustrem). Jeśli użytkownik znajduje się pod wpływem zaklęć lub specyfików zwiększających szybkość to jest w stanie szybciej się przemieszczać przy użyciu tego zaklęcia.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2301-sakiewka-fahada#39700 https://ftpm.forumpolish.com/t2281-fahad
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

Księga Fahada Empty
PisanieTemat: Re: Księga Fahada   Księga Fahada EmptySob Lip 19 2014, 14:52

Opis magii - ok

PWM.
1. Lusterka są zwykłego typu
2. Ok
3. Możesz patrzeć tylko przez 1 lustro, inne niż to, w którym się znajdujesz.
4. Przerwanie koncentracji sprawia, że lustro się zatrzymuje (np. otrzymanie nagłych obrażeń)

Zaklęcia;
1. Szybkość wystrzału porównywana w rzutem człowieka.
2. Maksymalna liczba kopii to 3, więc małych przedmiotów też będzie sztuk 3, niezależnie od ich wielkości. Obrażenia na poziomie D/C (w zależności od skopiowanych przedmiotów), szybkość wystrzału porównywana z rzutem człowieka.
3. Odbite ataki oraz zaklęcia są słabsze, niż docelowy atak. Antymagiczne na B odbija zaklęcia do C. Lustra obronne i antymagiczne po przyjęciu na siebie ataku lub zaklęcia, które niwelują (D/C/B) rozpadają się.
4. Portal o/ A tak na poważnie, to lustra muszą znajdować się w odległości 20m od siebie maksymalnie, by przejścia były. Przesunięcie chociaż jednego z nich poza zasięg zrywa połączenie. Możesz przechodzić tylko ty. Połączenia A+D lub C przy wcześniej istniejącym połączeniu A+B uziemia cię w lustrze na pół posta lub pobiera dodatkowe 5MM - do dyskusji, co wolisz.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Fahad


Fahad


Liczba postów : 30
Dołączył/a : 10/07/2014

Księga Fahada Empty
PisanieTemat: Re: Księga Fahada   Księga Fahada EmptyNie Lip 20 2014, 17:09

Ok, zmieniłem wszystko jak trzeba (w pierwszym poście). Odnośnie ostatniego zaklęcia - jak właściwie działałaby druga opcja? Pozwalałaby na łączenie więcej niż 2 luster naraz za cenę dodatkowej MM czy tylko zamieniałaby jedno zwierciadło wyjściowe/wejściowe na drugie?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2301-sakiewka-fahada#39700 https://ftpm.forumpolish.com/t2281-fahad
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

Księga Fahada Empty
PisanieTemat: Re: Księga Fahada   Księga Fahada EmptyNie Lip 20 2014, 17:35

Zmieniałaby jedynie połączenie między lustrami.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

Księga Fahada Empty
PisanieTemat: Re: Księga Fahada   Księga Fahada EmptyPon Lip 21 2014, 13:43

Zadecyduj co z tym zaklęciem A i będzie akcept.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Fahad


Fahad


Liczba postów : 30
Dołączył/a : 10/07/2014

Księga Fahada Empty
PisanieTemat: Re: Księga Fahada   Księga Fahada EmptyPią Lip 25 2014, 18:55

Zdecydowałem się na drugi wariant i dodałem to do opisu zaklęcia.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2301-sakiewka-fahada#39700 https://ftpm.forumpolish.com/t2281-fahad
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

Księga Fahada Empty
PisanieTemat: Re: Księga Fahada   Księga Fahada EmptyNie Lip 27 2014, 17:37

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Sponsored content





Księga Fahada Empty
PisanieTemat: Re: Księga Fahada   Księga Fahada Empty

Powrót do góry Go down
 
Księga Fahada
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Księga Lucka
» Księga ognia
» Księga Shao
» Księga Deszczu
» Księga Akihito

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.