HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Kadayuki Asahara - Mag Otchłani




 

Share
 

 Kadayuki Asahara - Mag Otchłani

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Kadayuki




Liczba postów : 19
Dołączył/a : 17/03/2014

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptySro Mar 19 2014, 17:16

Imię: Kadayuki
Pseudonim:---
Nazwisko:Asahara
Płeć:Mężczyzna
Waga:50 kg
Wzrost: 1,86 cm.
Wiek: 15
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Lewe ramię, koloru czarnego ze szkarłatną obwódką..
Klasa Maga: 0

Wygląd:
Kadayuki jest wysokiego wzrostu, ma bardzo mocno rozbudowane ciało, które pozwala przeciwstawić się każdemu.
Coż mogę więcej, oczy ma szkarłatne, natomiast włosy są czarne jak noc..
Na co dzień jest ubrany w biała koszulkę/podkoszulkę, z wyrwanymi rękawami tak aby podkreślić wygląd jego ramion.

Jego oczy są podziwiane przez każdego, jedyny taki z oczami rodzi się raz zapewne na ileś lat! To niesamowite, że właśnie posiada takie oczy, w których pojawia się ten blask..
Każdy zapewne był by nieco przestraszony jego wyglądem, chodzi w koszulce z wyrwanymi rękawami, co w oczach innych przypomina przestępcę, który przed chwilą uciekł z więzienia.

Charakter:
Kadayuki to spokojny nastolatek jak każdy inny, chodzi na luzie, nie przejmuje się tym co mówią o nim ludzie, lubi zwierzęta i przyrodę..
Ale ma też swoje "alter ego", czasem jak po prostu zostanie zdenerwowany traci panowanie nad sobą i ciałem manewruje jego druga osobowość która jest wredna jak mało kto...
Lubi zgrywać bohatera kiedy tylko chce, potrafi nawet nieźle spamiętać skomplikowane rzeczy, jak i słowne zaklęcia.
Kocha wszystkie ładne dziewczyny na świecie, i według niego jeśli ich by nie było to być może oznaczało by to "koniec świata mężczyzn".
Prostsze określenie: Jest zboczony.

Historia:
Urodził się w Fiore, gdzie podstawą każdej gildii była magia...
Już za młodu Kadayuki zauważył (około 2-3 lata) że potrafi używać magii, zauwazył to dopiero kiedy rozpędzony dzik biegł na niego podczas przechadzki w lesie..
Dzik biegł na niego, a on gdy się bał, skumulował energię magiczną i bez pomocy dłoni czy zaklęć dzik dostał prosto w czapę.

Po tej historii, Kadayuki został zabrany na intensywne treningi, które pozwoliły mu rozwinąć swoją magię, pochodził bowiem on z rodziny gdzie nikt nie potrafił używać magii (tak mu mówiono.. ale do czasu..), był wyjątkiem, zapewne sam Bóg tak chciał.
Gdy miał 6 lat, zdarzyła się tragedia.. do jego domu weszło pięciu płatnych zabójców którzy pod jego nieobecność zabili całą rodzinę.
Jednak on coś przeczuł, i wrócił w chwili kiedy zabijali na jego oczach rodziców, dziadków i jego najukochańszą siostrę.

Wtem obudziła się jego mroczna zła jak diabli strona, która zabiła trzech z nich, za pomocą noża który leżał obok jego matki, następnie zaczaili się na niego za przewróconym blatem stołu... lecz daremnie dla nich... zabił kolejnego i zamierzał zabrać się za ostatniego. nagle zaczął krzyczeć:
-Proszę! Nie zabijaj mnie! To... to oni mi kazali was wymordować..NIE!!! (dźwięk sztyletowania ciała).

Niestety, jego druga osobowość nie była skłonna wysłuchać go do końca i po prostu zabiła... czy dowie się kto kazał zabić jego rodzinę? Być moze to się stanie.. lecz wróćmy do historii, wbiegła straż miejska która zaczęła wypytywać o przebieg zdarzeń..
Był oszołomiony tym co zobaczył kiedy jego "alter ego" zwróciło mu świadomość, nie wiedział co miał powiedzieć.. Został zabrany jedynie na dwa miesiące do rodziny zastępczej, kiedy czas jego pobytu tam minął miał 7 lat, do drzwi zapukała pani wychowawczyni która przyprowadziła gościa..

Tym gościem okazał się mistrz gildii FairyTail, zaczął się wypytywać ze względu na jego stan emocjonalny.. Nagle owy mistrz zapytał się:

-Czy chcesz dołączyć do gildii? Panuje tam miła atmosfera, wszyscy sobie pomagają, jest dużo podobnych osób takich jak ty! Tylko jedna sprawa... czy nadajesz się na dobrego maga?

Bez zastanowienia odpowiedział że chętnie dołączy, po tej cudownej według mistrza wiadomości, poszli razem do siedziby gildii.
I tak Kadayuki został członkiem bardzo dobrze mu znanej gildi Fairy Tail.


Umiejętności:

Joker
- po co uderzać silnie czy celnie, jak można nadrobić to ilością ciosów? Zasypać przeciwnika takim gradem uderzeń by po prostu nie dać mu możliwości obrony! To rola Jokerów.
Lvl 1

Łamacz kości - nie w cale nie chodzi o to że jadłeś za dużo danonków, to raczej twoi przeciwnicy jedli ich za mało. Ciosem jesteś w stanie połamać im kosteczki, brutalu!
Lvl 1

Regeneracja - rany są złe i upierdliwe, niestety każdy takowych doznaje. Idąc tym tropem, twoje ciało postanowiło nieco zwiększyć swoją wydolność, by przyspieszyć gojenie się ran.
Lvl 1

Ekwipunek: 5000 klejnotów

Rodzaj Magii:

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Pentagram
Magia Otchłani
Magia Otchłani to magia unikalna, kontroluje ona ciemność, mrok i piekielne płomienie.
Została stworzona przez Hadesa władcę piekeł, lecz z powodu na swoją destrukcyjną moc zapieczętował ją..
Otchłań w sama sobie jest tak jakby pustą przestrzenią, gdzie nic nie istnieje, jedynie ciemność.. Z takiego miejsca nie można uciec, można jedynie pokonać użytkownika tej magii...
Z każdym użyciem poza granice ciała użytkownika i jego wytrzymałości traci świadomość, nie może użyć zaklęć cały czas gdyż może to spowodować całkowitą utratę świadomości a także paraliż... Po skończonym używaniu musi odpocząć cały dzień aby zregenerować się..

Pasywne Właściwości Magii:
Nocne dostosowanie - dzięki temu mamy możliwość szybszego przystosowania wzroku do ciemności.

Zaklęcia:

Ranga D:

Otchłań: Bariera Nocy (Abyss: Barrier of Night)
Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Ciemna_Bariera
Wokół nas tworzy się niewidzialna bariera, która chroni nas przed ataki z zewnątrz jak i wewnątrz..
Rozmiar bariery to 0,7m x 0,7m, gdzie jest twoja ręka tam jest środek bariery.
Mocny atak mieczem zostanie tylko spowolniony, magia da sobie też z tym radę lecz nie wszystkie zaklęcia.
Bariera wytrzyma jedno zaklęcie rangi D.
Bariera obrania tylko teren przed twarzą, jeśli zostaniemy zaatakowani od tyłu też jest możliwość obrony przez wysunięcie ręki tak jakby do ciosu... Efekt trwa 2 posty..

Otchłań: Promień Hadesa (The radius of the Abyss)
Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Dark_Beam
Jak sama nazwa wskazuje z magii tworzymy promień, aby poprawnie stworzyć "owy" promień musimy skumulować swoją magię tak aby można było ja swobodnie wystrzelić..
Można też zamiast tworzenia promienia z kumulowania magii, wystrzelić promień z obojętnie którego palca u rąk, promień ma wielkość palca z jakiego zostanie wystrzelony..
Przypali skórę przeciwnika mimo tego że można wystrzelić jeden promień, potem post odpoczynku..
Zasięg promienia: 6 metrów od miejsca stania użytkownika[/b]


Ranga C:

Otchłań: Mroczne Usunięcie (Abyss: Darkness Remove)
Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Dark-Delete-
To zaklęcie daje nam możliwość wytworzenia spłaszczonych pocisków które lecą w stronę przeciwnika z szybkością taką jak przy silnym rzucie kamieniem..
Efekt jest powalający i można wystrzelić jednocześnie 3 pociski które zadają obrażenia obuchowe..
Są wielkości piłki basebollowej, podczas lotu jest spłaszczona...
2 posty przerwy przed kolejnym atakiem

Otchłań: Splątanie Hadesa (Abyss: Hades Entangle)
Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Shade_Entangle
Tworzymy w lewej dłoni, emanującą czarnym kolorem pole z którego wylatują trzy bestie które zaplątują przeciwnika tak aby go unieruchomić, owe bestie nie zadają obrażeń!
Przeciwnik może uciec przed zaklęciem jeśli zrobi odpowiednio szybki unik, albo po prostu się wyplątać..
Bestie mają rozmiary grubego sznura. Efekt trwa 2 posty może próbowac podczas trwania efektu się uwolnić!. Potem 2 posty odpoczynku..

Otchłań: Uderzenie Ciemności (Abyss: Dark Hit'o)
Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Dark-Wave
Pozwala nam na utworzenie czegoś w rodzaju fali przy uderzeniu przeciwnika gołą pięścią, można jednocześnie uderzyć nią pięć razy, przeciwnik może się obronić albo uniknąc ataku, każdy celny atak powoduje silny ból, ból podobny do silnego ataku pięścią, za każdym uderzeniem przeciwnik się cofa aż do skończenia atakowania go..
Czar działa przez 3 posty/5 uderzeń.
Po wyprowadzeniu pieciu uderzeń 3 posty odpoczynku...

Otchłań: Klatka Ciemności (Abyss: Black Jail)
Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Animated_Dark_Moment_36
W pomieszczeniu jeśli zostanie użyte to zaklęcie (15m^2), światło po prostu wyparuje, i nastanie ciemność... ale do rzeczy, po użyciu zaklęcia w pomieszczeniu robi się tak ciemno że nikt nikogo nie widzi..
Jeśli ktokolwiek będzie posiadał przy sobie źródło światła to oczywiście ono będzie normalnie działać.
Ale! Oczy przyzwyczajają się lepiej do ciemności jeśli przed rzuceniem zaklęcia użytkownik miał zamknięte oczy! Wtedy widzi posturę przeciwnika..
Tak samo przeciwnicy jeśli w porę zamkną oczy przyzwyczają się do tej ciemności.
Pokój maksymalnie o wielkości 15m^2 (zakładając wysokosć ściany na... 2,5m). Czas działania 2 posty.


Otchłań: Przywołanie - Cerber "Poziom 1, 2, 3" (Abyss: Recall - Cerberus)

To pozwala nam przyzwać Cerbera, dokładniej małego cerbera z jedną głową, który jest posłuszny magii otchłani, można oczywiście kazać mu to co się chce, ale z umiarem! (Rozmiaru psa)
Cerber posiada 3 poziomy, 1 - jedna głowa, może jedynie przeszkadzać przeciwnikowi w wykonaniu zaklęcia, 2 - dwie głowy, troszkę większy i może rozpraszać jak i zatrzymywać przeciwnika natomiast 3 - trzy głowy, to już pełna forma może atakować..
Przyzwanie cerbera trwa 2 tury, potem znika i następują dwie tury przerwy, dopiero potem przyzwanie znowu na dwie tury...
Po tym jak zostanie pokonany na którymkolwiek poziomie można przyzwać po 5 postach, lecz na 1 poziomie..


Ostatnio zmieniony przez Kadayuki dnia Nie Mar 23 2014, 20:58, w całości zmieniany 14 razy
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptySro Mar 19 2014, 17:53

Umiejętności: Żeby było estetyczniej, wyrzuć opisy poziomów, a zostaw tylko prostą informację, które umiejki wziąłeś (oczywiście wszystkie masz na pierwszym poziomie).

Magia: Nie przepuszczę Cię z takim opisem magii. Opisz do czego się Twoja magia odnosi, jakie ma mieć działanie, na czym polega i tak dalej. I gdy rozpiszesz już na czym magia będzie polegać (i nie obchodzi mnie tu jej tajemniczość, bo fabularnie może sobie być nie wiadomo czym, ale technicznie ma być jasno sprecyzowane jak działa), wtedy weźmiemy się za Twoje zaklęcia, ale już w tym momencie poradzę Ci dokładnie przejrzeć sobie jak inne KP wyglądają i czy na pewno wybrałeś dobre rangi zaklęć dla swoich czarów. Póki co tyle.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Kadayuki




Liczba postów : 19
Dołączył/a : 17/03/2014

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptySro Mar 19 2014, 18:13

Editnąłem opis Magii jak i Umiejki, (co do opisu magii tyle jedynie się odnosi i ma tylko takie działanie jakie jest opisane! NIC więcej).

Jeszcze do zaklęć, wszystkie są dobrze ustawione..
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptySro Mar 19 2014, 19:06

Magia: Mówiąc krótko Twoja magia to mrok + ogień, tak? Okej, powiedzmy, że może tak być, ale pod bardzo prostym warunkiem - to nie jest magia ognia i jako takim stricte ogniem nie dysponujesz. Kombinuj przy tworzeniu zaklęć, żeby współgrało z nazwą magii.

PWM:
1. Odpada. Zbyt mocne na PWM.

Zaklęcia:
1. Na randze D? Ochroni przed jednym zaklęciem rangi D, natychmiastowo po nim się rozpadnie. Silny atak mieczem zostanie jedynie czasowo spowolniony dając czas na ewentualny unik. Ale niech będzie, że trwa 2 posty lub do zniszczenia.
2. Odpada na tej randze.
3. 3 pociski. Zadają obrażenia obuchowe, ich siła jak na randze C (czyli na pewno nie powalająca). Następne użycie po 2 postach przerwy. Zawrotna szybkość to po prostu prędkość taka jak przy silnym rzucie kamieniem.
4. Na pewno nie będą niewidzialne + bestie działają tylko jako swoista lina, czyli same szkody wrogowi nie wyrządzą. Dodatkowo przeciwnik może uciec przed zaklęciem, jeśli zdoła dokonać uniku w odpowiednim momencie. Unieruchomienie potrwa maksymalnie 2 posty, a przeciwnik będzie mógł próbować się ze związania uwolnić. Następne użycie po 2 postach przerwy.
5. Czyli to jest takie... wzmocnienie uderzenia pięścią? Tak mam to rozumieć + wszystkie graficzne bajery z tym związane? Zaklęcie podziała na 5 uderzeń pięścią lub 3 tury, potem jego działanie się kończy. Wzmocnienie jak przy randze C, czyli wyprowadzasz dość silne ciosy pięścią, ale to od przeciwnika zależy czy np. nie pokusi się o unik lub coś w tym stylu.
6. 10 metrów odległości, promień wystrzelisz tylko z palca lub jednej konkretnej części ciała jaką wybierzesz (czyli napisz teraz dokładnie jaka to część ciała). Po jednym takim wystrzale tura przerwy.
7. Odpada na tej randze. Chyba, że zamiast Cerbera wolisz jakiegoś Cerberusia.

Twoje zaklęcia trochę cierpią pod kątem opisu tego jak mają wyglądać, fajnie że dałeś gify, ale przy okazji mógłbyś to trochę rozpisać na wypadek sytuacji w której gify padną.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Kadayuki




Liczba postów : 19
Dołączył/a : 17/03/2014

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptySro Mar 19 2014, 19:36

Popoprawiałem ... Może być?
Co do Cerbera: Raz na walkę gdy rzucimy czar przywołania ma jedną głowę, po 5 postach bez cofania czaru rzucimy drugi raz ma drugą głowę, i tak samo z trzecią...

Gify nie padną bo są na dobrym hostingu!
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptySro Mar 19 2014, 20:09

Hm... Ogólnie jednak stwierdzam, że magia też powinna mieć nieco bardziej rozbudowany opis. Postaraj się coś więcej o niej powiedzieć, ale nie o tym, że atakuje czy coś tam, tylko o samej magii, dunno, np. czym jest otchłań i tak dalej.

PWM:
1. Nie przejdzie. To jest zbyt silne na PWM, nawet jeśli nie jest de facto ofensywne. Zobacz jak wyglądają PWMki innych ludzi. Dodatkowo teraz niespecjalnie wiąże się z samą magią.

Zaklęcia:
1. Nie widzę wszystkich poprawek, o których pisałem wcześniej, do poprawy.
2. Jak wyżej. Plus skoro obniżyłeś rangę to i teraz to wygląda tak: 6 metrów zasięg, 2 posty przerwy po ataku, wciąż musisz wybrać region, z którego promień ma wystrzelić, sama siła zaklęcia jak na poziomie D czy przypali skórę przeciwnika.
3. Jak wyżej.
4. Jak wyżej.
5. Jak wyżej.
6. Okej - nie w każdym. Pokój maksymalnie o wielkości 15m^2 (zakładając wysokosć ściany na... 2,5m). Czas działania 2 posty. Jeśli ktokolwiek będzie posiadał przy sobie źródło światła to oczywiście ono będzie normalnie działać. Ty także nie będziesz nic widzieć w ciemnościach.
7. To wciąż jest zbyt silne zaklęcie na rangę C moim zdaniem. Przeszłoby, ale pod takim warunkiem, że Twój cerber miałby rozmiar zwykłego psa o nieco większej niż normalny pies sile. Po 2 postach znika, dwa posty przerwy i możesz przywołać go ponownie, tym razem z dwoma głowami i nieco silniejszego. Znowu wytrzyma dwa posty, potem dwa posty przerwy i możesz przywołać go trzeci raz z trzema głowami. Jeśli w którejkolwiek fazie zostanie zabity (odesłany do swojego wymiaru w wyniku obrażeń), wtedy cała sekwencja zostaje przerwana, dodatkowo psa ponownie przyzwiesz po 5 postach. Pod takimi warunkami... okej.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Kadayuki




Liczba postów : 19
Dołączył/a : 17/03/2014

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptySro Mar 19 2014, 20:34

Poprawiłem mniej więcej, np w tej klatce.:
"Ale! Oczy przyzwyczajają się lepiej do ciemności jeśli przed rzuceniem zaklęcia użytkownik miał zamknięte oczy! Wtedy widzi posturę przeciwnika.."

Zrobiłem to co chciałaś skopiowałem to co mówiłaś (Pokój 15m^2) <--- to skopiowałem...
PWM: Co do tego uzupełnię to w trakcie mojej rozgrywki i dam ci do oceny, gdyż nie mam narazie pomysłu chyba że podasz mi mniej więcej jakiego typu ma to być..
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptySro Mar 19 2014, 20:59

PWM:
Piszesz, że zostanie wpisana, ale zdajesz sobie sprawę, że PWMki, jeśli nie wpiszesz na poziomie tworzenia KP, to dostaniesz dopiero po 6 miesiącach gry? Teraz masz możliwość darmowego wpisania ilu ich chcesz, a potem będzie to kosztowało PD, więc może lepiej przemyśl to jak porządnie.

Zaklęcia:
Przyjrzyj się dokładnie temu co pisałem wcześniej. Poważnie, zobacz co pisałem o każdym z Twoich zaklęć. Ile potrwają i tak dalej. Nie nałożyłeś poprawek praktycznie nigdzie, a jeśli już to tylko niektóre. Wszystko co pisałem ma znaleźć się przy opisach zaklęć. Nawet w przypadku tego cerbera pominąłeś niektóre informacje. Dopóki wszystko nie będzie tak jak trzeba, nie będzie akceptu. Nie opisałeś też swoich zaklęć dokładniej, np. co ma pierwsze zaklęcie do Twojej magii (no bo co ma np. bariera do Twojej magii? Gif to niby pokazuje, ale opisu nie ma). A poza tym "efekt jest powalający" gdzie wyraźnie pisałem, że tak nie jest. Jakie 3-5 pocisków, kiedy pisałem wyraźnie 3. Dokładnie poczytaj i dokładnie popraw.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Kadayuki




Liczba postów : 19
Dołączył/a : 17/03/2014

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptyCzw Mar 20 2014, 14:19

Ok.. poprawiłem zacznijmy od Mrocznego Usunięcia:
"3 pociski które zadają obrażenia obuchowe..
2 posty przerwy przed kolejnym atakiem"
Zrobiłem ja kazałeś

Splątanie Hadesa
"owe bestie nie zadają obrażeń!
Przeciwnik może uciec przed zaklęciem jeśli zrobi odpowiednio szybki unik, albo po prostu się wyplątać..
Efekt trwa 2 posty może próbowac podczas trwania efektu się uwolnić!. Potem 2 posty odpoczynku.."
Tak samo =..=

Uderzenie Ciemnośći
"Po wyprowadzeniu pieciu uderzeń 3 posty odpoczynku..."
Tu napisałem tak ... bo tylko tyle wyczytałem z twojego..

Klatka Ciemności
"Ale! Oczy przyzwyczajają się lepiej do ciemności jeśli przed rzuceniem zaklęcia użytkownik miał zamknięte oczy! Wtedy widzi posturę przeciwnika..
Pokój maksymalnie o wielkości 15m^2 (zakładając wysokosć ściany na... 2,5m). Czas działania 2 posty. "

Pierwsze zdanie jest ode mnie, bo to prawda a drugie zdanie od cb ...

Promień będzie na 6 metrach... ok, ale nie przypali skóry przeciwnika tylko po poprostu jak by ci ktoś rzucił z 6 metrów w ręke kamieniem..

A co do cerbera to napisałem tak jak chciałaś..

TERAZ PWM!
Napisałem podobne do twojego tylko zapewne VBooster nie przepuścisz..
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptyCzw Mar 20 2014, 22:24

PWM:
1. Na misjach zależne od MG, a poza tym dopisz, że wykrywa tylko iluzji stworzone przy pomocy PWM i tylko te, które bazują użyciu mroku/ciemności, żadne inne nie przejdą.
2. Raz, że opis nic mi nie mówi, dwa, że przyśpieszenie ruchów na PWM już mi się średnio widzi, trzy, że nie widzę związku z Twoją magią. W sensie - być może on tam jest, ale Twój opis jest tak ubogi, że mi nic nie mówi.

Zaklęcia:
Uczymy się czytania ze zrozumieniem, lekcja numer 1:
1. Nie dopisałeś wszystkich uwag, które podałem. Podpowiedź: ataki magiczne, a bariera + opis tej bariery.
2. Nie dopisałeś wszystkich uwag, które podałem. Podpowiedź: cooldown + stopień obrażeń. NOWA INFORMACJA: Promień ma taki rozmiar jak twój palec (jego średnica). I nie, jedynie przypali skórę. To jest ranga D, nic więcej tu nie zdziałasz.
3. Ok. Dopisz tylko ich rozmiar -pojedynczy pocisk ma rozmiar piłki baseballowej (nie zauważyłem tego wcześniej, my bad).
4. Ok. Rozmiar bestii jak grubego sznuru jakby co.
5. Ok.
6. To z zamkniętymi oczami dotyczy też przeciwników, więc to dopisz. Jeżeli oni będą mieli zamknięte oczy w trakcie rzucenia zaklęcia, to też szybciej przyzwyczają się do mroku. No i dopisz informacje o źródle światła, to co pisałem już wyżej.
7. Co do Cerbera to napisałeś coś innego niż to co ja napisałem.
U mnie: Przyzwanie cerbera trwa 2 tury, potem znika i następują dwie tury przerwy, dopiero potem przyzwanie znowu na dwie tury...
U Ciebie: Przyzwanie cerbera trwa 2 tury, potem znika i od razu możesz go przyzwać.
Popraw to. I nie "po tym jak zniknie" tylko "po tym jak zostanie pokonany na którymkolwiek poziomie". Też do poprawy.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Kadayuki




Liczba postów : 19
Dołączył/a : 17/03/2014

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptyPią Mar 21 2014, 13:40

Poprawiłem.. i bardzo proszę jeśli wszystko dobrze usunąc posty bo chciałem właśnie jak najmniej mieć takich ostrzeżeń że źle..
Powrót do góry Go down
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptyPią Mar 21 2014, 18:47

Cytat :
z szkarłatną obwódką
ZE.

Cytat :
Wygląd
Wymagana ilość słów to 70 - Ty masz mniej - dodaj coś.

Cytat :
Kadayuki jest wysokiego wzrostu, bardzo mocno rozbudowane ciało które pozwala przeciwstawić się każdemu.
Eeee...napisane strasznie nie po pl...może jakby przed 'bardzo mocno' było 'ma' to by było lepiej - a przynajmniej jakoś poprawniej.
Poza tym przed 'które' zawsze przecinek.

Cytat :
niesamowite że
Przed 'że' zawsze przecinek.

Cytat :
..
Myślałam, że to po prostu błąd, ale nie pierwszy raz dajesz dwie kropki...Daje się albo jedną albo trzy - NIE dwie.

Cytat :
alterego
Osobno - alter ego.

Cytat :
osobowość która
Przed 'która' zawsze przecinek.

Cytat :
Urodził się w mieście Fiore
Fiore to nie miasto. Lepiej jakbyś napisał, że urodził się w jednym z miast Fiore.

Cytat :
Dzik biegnie na niego
Piszesz historię w czasie przeszłym, więc to też powinno być w przeszłym - BIEGŁ.

Cytat :
treningi które
Przed 'które' zawsze przecinek.

Cytat :
(dźwięk sztyletowania ciała)
Zjadłeś kropkę po nawiasie.

Cytat :
Kadayuki nie został w pełni przyjęty do gildi, lecz kto wie? Może mu się poszczęści?
Nie ogarniam tego zdania. Ma znak, ale nie do końca przyjęty? Wytłumacz mi bo nie ogarniam.



Ogólnie dużo błędów, nie wypisałam nawet 10% bo tak naprawdę błąd był niemal w każdym zdaniu.
BRAK AKCEPTU części opisowej - popraw to co na czerwono.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Kadayuki




Liczba postów : 19
Dołączył/a : 17/03/2014

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptyPią Mar 21 2014, 19:45

Poprawiłem Colette na czerwono jak i na czarno ^^
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptySob Mar 22 2014, 01:21

PWM:
1. Nie, po prostu nie. Najpierw piszesz, że pozwala widzieć jak w dzień, potem masz kolejne zdanie i sam sobie przeczysz. Nie. Nie przejdzie. Maksymalne co możesz osiągnąć na PWM to "szybsze przystosowanie wzroku do ciemności", przy czym w trakcie walki czy misji decyduje o tym MG.

Zaklęcie:
1. Nie, nie tak pisałem. Ale skoro bawisz się i dodajesz kolejne informacje do zaklęć, a moich poprawek wciąż nie zamieszczasz, to ja też sobie coś dodam - rozmiar bariery to 0,7m x 0,7m, gdzie jest środek znajdzie się tam, gdzie Twoja ręka. To dodaj + TO CO PISAŁEM WCZEŚNIEJ.
2. Nie. Promień jest jeden, nie pięć. Dalej też nie napisałeś nic o rozmiarze obrażeń (przypalenie skóry).
3. Ok.
4. Ok.
5. Ból jak bardzo mocne uderzenie pięścią. Czar działa przez 3 posty/5 uderzeń, to też jest dość ważne, więc zamieść tę informację.
6. Pisałem coś o źródle światła, dopisz tę uwagę.
7. Ok.

I nie, nie usunę tych postów.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Kadayuki




Liczba postów : 19
Dołączył/a : 17/03/2014

Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani EmptySob Mar 22 2014, 18:44

Poprawiłem... I jedna uwaga do bariery... Wpisałem wszystko CO PISAŁEŚ
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty
PisanieTemat: Re: Kadayuki Asahara - Mag Otchłani   Kadayuki Asahara - Mag Otchłani Empty

Powrót do góry Go down
 
Kadayuki Asahara - Mag Otchłani
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Asahara Ryuuji - Shiroyasha
»  Głos Otchłani, część 2: Obcy
» Głos Otchłani, część 1: Droga Cienia
» Głos Otchłani, część 2: Ukryte Skarby

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.