HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Shinra Taifuu




 

Share
 

 Shinra Taifuu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Shinra


Shinra


Liczba postów : 6
Dołączył/a : 14/12/2013
Skąd : Radom

Shinra Taifuu Empty
PisanieTemat: Shinra Taifuu   Shinra Taifuu EmptyWto Gru 17 2013, 02:54

_________________

Imię: Shinra
Nazwisko: Taifuu
Płeć: Mężczyzna
Waga: 56 kg
Wzrost: 179 cm
Wiek: 24 lata
Gildia: Grimoire Heart
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Prawe przedramię
Klasa Maga: Mag 0

_________________

Wygląd: Shinra jest chłopakiem dość młodo wyglądającym jak na swój wiek, delikatne rysy twarzy i wąskie barki tylko utwierdzają w tym przekonaniu. Zazwyczaj ludzie, z którymi ma do czynienia, uśredniają jego wiek w granicach 17 lat, co jest dosyć odczuwalne dla białowłosego i uderza to w jego dumę, do czego jednak zdążył już odrobinę przywyknąć i stara się ignorować fakt, że raczej nie ma szans u przedstawicielek płci pięknej w tym samym wieku. Pomimo jego szczupłej budowy sylwetki, jego ciało jest dość mocno wyrzeźbione, ukazując główne, najbardziej widoczne mięśnie, natomiast jest na tyle chudy, że gołym okiem można dostrzec wiele żył biegnących tuż pod jego skórą. Jego średni wzrost jest jak najbardziej przeciętny, chociaż biorąc pod uwagę jego chudość, wydaje się wyższy, niż jest w rzeczywistości. Pomijając jednak aspekty ogólnikowe, jego głowę zdobi biała rozczochrana czupryna, charakteryzująca się nieładem, jak gdyby jego włosy męczone były górskimi, silnymi wiatrami. Kosmyki włosów niejednokrotnie opadają mu bezwładnie na oczy i twarz, lecz zdążył już się do tego przyzwyczaić na tyle, że zupełnie mu to nie przeszkadza. Tuż pod grzywą młodziaka można dostrzec parę ciemno szarych oczu, które w ciemnościach popadają nawet w barwę czerni.  Skóra Shinry jest nieskazitelnie gładka, nieskalana zarostem z niewiadomych powodów, zarówno na ciele, jak i w okolicach intymnych nie posiada on włosów, co raczej wychodzi na jego korzyść, gdyż dziwnie wyglądałby człowiek z białymi kędziorami pokrywającymi jego ręce, nogi, czy klatkę piersiową. Uściślając, chłopak posiada jedynie kudły, brwi, oraz rzęsy, wszystko koloru alabastrowego. Zazwyczaj na twarzy młodzieńca maluje się wyraz obojętności, bądź też poirytowania, czego potęguje wygląd jego delikatnie zadartego nosa na samym czubku. Jeśli chodzi o cechy wyróżniające jego wygląd, z pozoru niewidoczne, ponieważ schowane pod włosami, dwa kolczyki - tunele, z kości jakiegoś zwierzęcia, zdobią jego uszy, po jednym na ucho. Dodatkowo, jego ciało pokryte jest małą ilością blizn, które znajdują się w największych ilościach na jego dłoniach, oraz przedramionach, z tego powodu, czasami można dostrzec go noszącego skórzane rękawiczki, gdy jest już zmęczony dziwnymi spojrzeniami, czy też pytaniami. Przechodząc do ostatniego punktu, mianowicie ubioru, Shinra ubiera się różnie, zależnie od humoru, pogody, czy też wielu czynników, które mogą decydować o jego ubiorze. Niezmienne jest jednak kilka rzeczy, mianowicie, prawie zawsze zakłada na wszystko ciemny, czarny, bądź ciemnogranatowy skórzany płaszcz, zaś tonacja jego odzienia nigdy nie jest kolorowa, chłopak ogranicza sie odcieniami szarości, od bieli do czerni, gdyż takie mu się najbardziej podobają.

_________________

Charakter: Charakter chłopaka będzie nieziemsko trudny do rozgryzienia, z prostego powodu. Mianowicie, posiada pewną dolegliwość zwaną rozdwojeniem jaźni. Z tej przyczyny, nie powinno się go oceniać, ani opisywać jako jednego człowieka, a raczej jako dwoje, stojących przeciw sobie, oddzielonych zwierciadłem osobowości. Przechodząc jednak do meritum, Shinra posiada dwie jaźni, każda charakteryzująca się swoimi własnymi cechami. Pierwsza jest melancholijna, spokojna, wyluzowana oraz zdystansowana na problemy świata, jak gdyby nieobecna, pełna skłonności do przemyśleń i refleksji, zbliżona do charakteru przeciętnego człowieka z większą wrażliwością. Nie szuka wtedy problemów, stara się osiągnąć cele po możliwie najmniejszej linii oporu nie wadząc nikomu, jako, że nienawidzi się narzucać osobom trzecim. Pomimo pozorów, nierzadko jego twarz wita uśmiech, zaś znużone oczy wyszukują na siłę zanikające piękno tego świata. Druga jaźń natomiast jest już bardziej wyszukana. Gdy młodzieniec wejdzie w tą fazę, jego ruchy są znacznie bardziej energiczne i chaotyczne, roztropne, chociaż nie brak im gracji, oczy nerwowo latają z celu na cel, jak gdyby chciały ogarnąć wszystko co się dzieje dookoła i czasem towarzyszą temu mechaniczne tiki. Są różne stadium przebywania w tej dolegliwości, czasem jest to łagodne przejście z normalnego charakteru na lekko zdziczały, a czasem wręcz psychopatyczna odmiana, widoczna gołym okiem na kilometr. Ponadto, druga jaźń cechuje się kompleksem boga, Shinra jest przekonany, że jest najlepszy, że należy mu się więcej, niż komukolwiek innemu oraz w jego umyśle jest zdolny do zrobienia wszystkiego. Poza wywyższaniem się i wyżej wspomnianym kompleksie, chłopak posiada silne pragnienie dążenia do potęgi, jest zdeterminowany i nie cofnie się prędko przed osiągnięciem wcześniej wyznaczonego celu. Z jednej strony jest to pozytywem, gdyż jego rozwój zauważalny jest znacznie szybciej, z drugiej zaś, popycha go to niejednokrotnie do sytuacji zagrażających jego życiu. Jest jeszcze kilka cech charakteru, które posiada ów młodzieniec, bez względu na to, która jaźń obecnie przez niego przemawia, mianowicie, jedną z nich jest to, iż jest dość mocno zboczony, pomimo, że w pierwszym wypadku stara się to ukrywać, a drugą jest to, że posiada nietuzinkowy humor.

_________________

Historia:
UKRYTA

_________________

Umiejętności:
- Szermierz 1 lvl
- Joker 1 lvl
- Ninja 1 lvl

Ekwipunek:
- Dai-katana nie posiadająca tsuby, schowana w czarnej, metalowej pochwie.
- 20 sztyletów do rzucania
- 10 senbonów
- 400 klejnotów

_________________

Rodzaj Magii: Magia powietrza/wiatru. Typ magii, dający jej użytkownikowi możliwość manipulacji powietrzem, który go otacza, wykorzystując go na wiele możliwych sposobów, zarówno ofensywnych, defensywnych, jak i użytecznych poza walką.  Magia ta może być używana bez gestykulacji i inkantacji, jednak ruchy wzmacniają jej siłę.

_________________

Pasywne Właściwości Magii:

- Zwierzchnictwo wiatrów - Shinra, jako mag powietrza, korzystający ze swej magii oraz umiejętności praktycznie codziennie, wyrobił sobie w nawyku kontrolowanie wiatru w najbliższej, ba, bardzo małej odległości od jego ciała praktycznie bez pomyślunku o tym. Polega to na wytworzeniu cyrkulacji wiatru tuż przy jego ciele, umiejętność ta aktywuje się sama, gdy chłopak czuje się niezręcznie, bądź jest zakłopotany. Właśnie wtedy jego rozmówca, bądź też osoba przebywająca obok jest w stanie poczuć bardzo delikatny podmuch wiatru bijący od niego. Wiatr delikatnie wzmaga się, gdy młodzieniec bierze udział w bójce, ale wciąż jest to lekki powiew.

- Pomyślny powiew - Ruchy Shinry są wspomagane na bieżąco przez wiatr dzięki jego umiejętności kontrolowania nim, co delikatnie poprawia jego szybkość i równowagę, a także i w znikomym stopniu siłę.

- Aerolokacja - Przy ogromnym skupieniu, Shinra jest w stanie sprawdzić teren na przestrzeni kilku metrów na około niego za pomocą kontroli powietrza. Może sporządzić cały obraz krajobrazu w odległości 5 metrów oraz wykryć organizmy żywe, nie jest jednak możliwym stwierdzić o nich niczego więcej poza ich rozmiarem, ani poruszyć się w trakcie umiejętności, gdyż przerwałoby to jej trwanie. Polega to na sprawdzeniu przepływu powietrza przez otoczenie i wykryciu potencjalnych przeszkód, umożliwia to także przejrzenie przez iluzje. Żeby to osiągnąć jednak, chłopak potrzebuje chwili spoczynku, hałas, harmider czy też niespokojne myśli uniemożliwią mu wykorzystanie tej umiejętności. Powinien zająć nieruchomą pozycję oraz zamknąć oczy, wczuwając się w magię jego natury otaczającą go. Podczas trwania jest w stanie poruszyć jedynie ustami.


_________________

Zaklęcia:

- Niespokojność Huraganu [Zaklęcie rangi B] - Po wykonaniu charakterystycznego gestu, mianowicie, przejechaniu dłonią po ostrzu broni, bądź przedmiocie, otacza go bardzo szybkimi, chaotycznymi ruchami wiatru, który porusza się z tak dużą prędkością, że ma właściwości tnące. Jest to zaklęcie buffujące, broń, poza obrażeniami standardowymi, zadaje również obrażenia cięte obszarowo naokoło miejsca normalnego ataku w zasięgu średnicy 7 centymetrów. Poza obrażeniami, rany powierzchowne naokoło głównych ran utrudniają regenerację przeciwnikowi. Niespokojność huraganu utrzymuje się nad przedmiotem do trzech postów.

- Cięcie Niebios [Zaklęcie rangi A] - Shinra zamachuje się dłonią do tyłu, kumulując wiatr w dłoni w formie kuli, po czym wraz z energicznym pchnięciem dłonią, wypuszcza potężną lancę wiatru o długości 20 metrów zadającą obrażenia kłute i tnące w centrum lancy, oraz obuchowe na zewnątrz. Możliwe jest również inne użycie tego zaklęcia, które jest znacznie silniejszą jego wersją, ale wymaga użycia miecza. Podobnie jak w przypadku początkowej inkantacji, młodzieniec tworzy kulę powietrza w swojej dłoni, a następnie wykonuje gest, przejeżdżając dłonią po ostrzu swojego miecza, tworząc naokoło niego widoczną aurę wiatru, po czym przyjmuje postawę, zamachując się następnie z całej siły dai-kataną, wypuszczając falę tnącego powietrza w kształcie drogi przebytej przez ostrze. Fala ta jest silniejsza niż wersja zaklęcia bez miecza, a także dociera dalej, choć wraz z przebytą drogą, obrażenia od wiatru zmniejszają się. Jeżeli przed użyciem tego zaklęcia, dai-katana była pokryta zaklęciem Niespokojność Huraganu, siła destrukcyjna czarów kumuluje się, natomiast buff z poprzedniego zaklęcia uchodzi wraz z tnącą falą. Możliwe do użycia raz na dwa posty.


Ostatnio zmieniony przez Shinra dnia Sro Gru 18 2013, 22:21, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Shinra Taifuu Empty
PisanieTemat: Re: Shinra Taifuu   Shinra Taifuu EmptyWto Gru 17 2013, 08:52

Cytat :
Z środka dobiegało sie głośne
'Się' jest tutaj zupełnie niepotrzebne.

Cytat :
w jego rodzinie, zarówno, jak i umiejętności magiczne. W jego rodzinie
Powtórzenie.

Cytat :
Miał 16 lat, gdy ta myśl zaczęła go przerastać
Cytat :
Minęły 4 lata
Cytat :
spędził tu ostatnie 8 lat
16 lat miał, jeszcze w domu. Cztery lata minęły od incydentu w domu, więc miał 20 lat. Potem jednak piszesz, ze już osiem lat jest w GH, ale Twoja postać ma lat 24, więc jeno 4 lata jest w gh. W dodatku w profilu masz napisane sześć lat...więc ile? x_X


Ogólnie znalazłam więcej błędów, ale nie wypisywałam - głównie za długie zdania budujesz, bo sporo było przecinków, które łatwo mogłyby za kropki robić. Tak czy inaczej dałabym akcept, ale jednak to co na czerwono jest do poprawy, więc popraw, albo wyjaśnij mi to.
Brak akceptu.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Asthor


Asthor


Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

Shinra Taifuu Empty
PisanieTemat: Re: Shinra Taifuu   Shinra Taifuu EmptyWto Gru 17 2013, 09:20

Ekwipunek wyceniony okej

PWM
1. No niestety, ale definitywnie za silne. Ma to siłę czegoś na poziomie umiejętności 1lv jak wytrzymałość. Tyle to kosztuje, aż 20PD, a twoje PWM niestety zupełnie nic. Dlatego zgodzę się na lekki wiaterek wokół postaci, ale nie potrafiący spowalniać ciosów czy zmniejszać ich siły. Zresztą, żeby zmniejszyć siłę uderzenia pocisku czy uderzenia katany to ten wiatr musiałby być dość spory. Zgodzę się więc na normalny, najzwyklejszy wiatr swoją szybkością nie przekraczający 15km/h. Oczywiście sztucznie wytworzony..
2. Naprawdę jest to tylko minimalne zwiększenie tych atrybutów. Do umiejki joker, łamacz kości czy sprinter lv1 to się nawet nie umywa.
3. Hmm w tej formie puściłbym to, ale na D. hmm... hmm... jakby to puścić na PWM. W sumie puściłbym w formie użycia raz na 5 postów w promieniu 5metrów jak chcesz. Albo spróbuj się wycwanić i np. badaj skład powietrza w promieniu 10m. Wtedy możesz nawet, co post tego używać jak chcesz, bo nie jest takie op. A to, że użyjesz tego w celu odnalezienia cyrkulacji powietrza przy oddychaniu czy miejsce ze zwiększoną ilością CO2 w powietrzu to już inna sprawa.

ZAKLĘCIA
1. 10cm z obu stron to łącznie 20 cm i to w praktyce dość sporo. Serce chyba nie ma nawet takiej długości. Tak więc może po 2.5cm z obu stron i łącznie 5cm na około miecza? I zamiast 3 tur daj 3 posty.
2. Obuchowe na zewnątrz o.o jak? Wiatr zadaje z definicji obrażenia cięte. Poza tym na pewno musisz opisać zasięg tego czaru. 10m? 20m? 50m? Poza tym siła tego zaklęcia, które w sumie jest dwoma różnymi zaklęciami w jednym... Więc, albo w pierwszej wersji jest to siła zaklęcia rangi B, a w drugim siła zaklęcia rangi B+, albo możesz wybrać jedną opcję i napisać, że ma siłę zaklęcia rangi A.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053
Shinra


Shinra


Liczba postów : 6
Dołączył/a : 14/12/2013
Skąd : Radom

Shinra Taifuu Empty
PisanieTemat: Re: Shinra Taifuu   Shinra Taifuu EmptyWto Gru 17 2013, 16:52

@Colette
Przepraszam za ogólne pomyłki w historii, ale za to wziąłem się jako ostatnie i pisałem o 3 w nocy co dało po sobie znać, jak widać. Jeśli chodzi o pomyłkę z latami, wszystko zmieniłem, powinno już być oke. A co do złożoności zdań i ich długości, tak preferuję, nie lubię pojedynczych, prostych zdań, wybacz. ;_;

@Asthor
PWM
1. Zmieniłem działanie, nie ma teraz żadnych właściwości poza lekkim wiatrem, możesz się zapoznać z opisem, myślę, że powinno być ok.
2. Się rozumie, dlatego napisałem, że to bardzo delikatny buff i wzmocnienie jest znikome.
3. Dopisałem na jakiej zasadzie działa ta umiejętność. "Polega to na sprawdzeniu przepływu powietrza przez otoczenie i wykryciu potencjalnych przeszkód." A więc teraz pomyślmy nad jej działaniem, zacznijmy od obszaru, proponujesz mi 5 metrów, albo 10 ewentualnie, ale nie oszukujmy się, że to wtedy nie ma sensu, gdyż na ten obszar każdy spokojnie może dostrzec wszystko własnymi oczami. Moja postać nie będzie się skupiać i starać wykryć przez 10 minut czegoś, co jest 5 metrów od niego, więc jest to zupełnie bez sensu. Dlatego prosiłbym jednak o te 20 metrów. Teraz przejdę do limitów, napisałeś że raz na 5 postów, w porządku, i tak nie używałbym tego częściej, bo jak z opisu wynika, niemożliwym jest użycie tego w walce, ale jedynie w pełnym spokoju przy okazji wymaga dużego skupienia.

Zaklęcia
1. Postaram się negocjować, 5 centymetrów to bardzo mały obszar, wpisałem 7, mam nadzieję, że ustąpisz. Zmieniłem również na 3 posty, zamiast tury.
2. Wszystko zależy od kształtu fali wiatru jak mniemam, gdy zostaniesz trafiony szybko mknącą lancą wiatru, proste jest, że w epicentrum zada rany kłute, natomiast, jeśli dostaniesz podmuchem wiatru skierowanym płasko na wprost, odniesiesz rany obuchowe, tak, jakbyś dostał ścianą. Tak samo jest w tym wypadku, jako, że z powietrza powstaje lanca, proste jest, że na obrzeżach nie zadaje ran ciętych a obuchowe, jako, że lanca się rozszerza wraz z przebytą odległością. Jeżeli chodzi o zasięg czaru, napisane przecież było, że 20 metrów. ;_; Jeżeli jednak chodzi o to, że to zaklęcie jest niby dwoma, muszę się sprzeczać, różnicą jest jedynie forma wypuszczenia fali wiatru, a obrażenia zadaje na poziomie czaru A. Jeśli jednak będziesz utrzymywać się przy swoim, to odpuszczę pierwszą formę, choć mam nadzieję, że to pozytywnie przemyślisz jeszcze.
Powrót do góry Go down
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Shinra Taifuu Empty
PisanieTemat: Re: Shinra Taifuu   Shinra Taifuu EmptyWto Gru 17 2013, 16:56

Akcept części opisowej.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Asthor


Asthor


Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

Shinra Taifuu Empty
PisanieTemat: Re: Shinra Taifuu   Shinra Taifuu EmptyWto Gru 17 2013, 17:17

PWM
1. akcept
2. jasne
3. Ja tutaj widzę dużo silniejsze zastosowanie tego. Tym zaklęciem jesteś w stanie w zasadzie rozbić niewidzialność przeciwnika, czy łamać iluzje. Samo zobaczenie przeszkód to akurat jest niewielki bunusik w całym zaklęciu. Jakby się uprzeć byłbyś w stanie łamać nawet zaklęcia wysokiej rangi. Dlatego tutaj będę się upierał do 5 metrów.

Zaklęcia:
1. Pasuje i przyjmuje. Akcept.
2. Co do obrażeń... No dobra mogę to zaakceptować, choć nie powiem, że jestem przekonany, acz ponieważ to niewielka różnica w praktyce to niech będzie. Co do zasięgu. Ja w zaklęciu przeczytałem, że lanca ma 20metrów, a ile leci to już inna sprawa. Jeżeli chodzi o zasięg to spoko, może być 20m. Co do formy... dla mnie to nadal jest inne zaklęcie zupełnie... Jakbyś chciał możemy ew. zostawić, że oba mają obrażenia jak od rangi A, ale w zamian możesz użyć zaklęcia raz na dwa posty. Wtedy też to mogę zaakceptować. Ew. poprzednie propozycje zmian też puszczę.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053
Shinra


Shinra


Liczba postów : 6
Dołączył/a : 14/12/2013
Skąd : Radom

Shinra Taifuu Empty
PisanieTemat: Re: Shinra Taifuu   Shinra Taifuu EmptyWto Gru 17 2013, 23:21

Co do PWM. W takim bądź razie może być tak, że widzi przez iluzję na odległość 5 metrów, podczas gdy dalszy zasięg, do tych 20 metrów może zostać zamazany byle jakim zaklęciem?

A jeśli chodzi o zaklęcie, niech będzie, jestem skłonny pójść na to, żeby było raz na dwa posty.


PS.: Jest możliwość ukrycia historii, skoro już mam opisowy akcept?
Powrót do góry Go down
Asthor


Asthor


Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

Shinra Taifuu Empty
PisanieTemat: Re: Shinra Taifuu   Shinra Taifuu EmptySro Gru 18 2013, 00:34

O ukrycie historii spyta się Col. Wyślę jej info na gg i najwyżej rano Ci napisze jakie jest jej zdanie.

Co do PWM... dla mnie nadal jest to zbyt silne :d więc będę się upierał jak wół ; / (choć generalnie rzadko to czynię w KP)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053
Shinra


Shinra


Liczba postów : 6
Dołączył/a : 14/12/2013
Skąd : Radom

Shinra Taifuu Empty
PisanieTemat: Re: Shinra Taifuu   Shinra Taifuu EmptySro Gru 18 2013, 01:00

No dobra, niech będzie więc, rezygnuję, będzie to 5 metrów. ;^; Edytuję i czekam teraz na odpowiedź Colette odnośnie ukrycia historii.

Dziękuję, miło się prowadziło negocjację, jestem zadowolony, dobra robota, pewnie rzadko to słyszycie. XD
Powrót do góry Go down
Asthor


Asthor


Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

Shinra Taifuu Empty
PisanieTemat: Re: Shinra Taifuu   Shinra Taifuu EmptySro Gru 18 2013, 08:34

Okej, więc ode mnie masz AKCEPT - czekaj na Colette
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053
Sponsored content





Shinra Taifuu Empty
PisanieTemat: Re: Shinra Taifuu   Shinra Taifuu Empty

Powrót do góry Go down
 
Shinra Taifuu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.