HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Mamoru




 

Share
 

 Mamoru

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Mamoru.


Mamoru.


Liczba postów : 4
Dołączył/a : 15/12/2013

Mamoru Empty
PisanieTemat: Mamoru   Mamoru EmptyNie Gru 15 2013, 19:04

Imię: Mamoru
Pseudonim:
Nazwisko: Noda
Płeć: Mężczyzna
Waga: 75kg
Wzrost: 180cm
Wiek: 19
Gildia:
Miejsce umieszczenia znaku gildii:
Klasa Maga: 0

Wygląd: Mamoru swoim wyglądem nie wyróżnia się specjalnie z tłumu. Można wręcz powiedzieć, że niemal zawsze jest pomijany we wszelkich możliwych dziedzinach właśnie przez to, że nie ma się czym afiszować pod względem swojej aparycji. Czarne, artystycznie rozczochrane długie włosy, szpiczasty podbródek i brązowe oczy. Ludzie pierwszy raz mający z nim styczność widzą w jego oczach dziwną niechęć do otoczenia, są to jednak tylko pozory. Ubiera się natomiast w czarną skórzaną kurtkę z lekko poszarpanymi rękawami, która od wewnątrz ma barwę rdzawej czerwieni, szarą podkoszulkę i rękawice bez placów. Dopełnienie stanowią luźne czarne spodnie i lekkie sportowe buty. Nie nosi on żadnych kolczyków czy bransoletek.

Charakter: Można o nim powiedzieć naprawdę sporo. Na pewno nie jest on typem samotnika - lubi spędzać czas z ludźmi, zazwyczaj tylko po to, by zauważyli jego obecność. Mówi dużo i jest świetnym towarzyszem do rozmowy, gdyż ma zdanie na niemal każdy poruszony temat. Na jego twarzy nie znajdziecie żadnych negatywnych uczuć - bez względu na sytuację potrafi cieszyć się życiem nawet wtedy, gdy jest mu naprawdę ciężko. Urodzony optymista, który zawsze znajdzie dobrą stronę sytuacji, nieważne w jak bardzo trudnym położeniu by się znalazł. Radosny i pogodny, chociaż i on miewa swoje humory. Stara się pomagać wszędzie tam, gdzie jest to konieczne, co może odzwierciedlać jego potrzebę bycia docenionym i zauważonym przez innych. Sam brzydzi się przemocy i stara się rozwiązywać konflikty za pomocą solidnych argumentów, a skutki agresywnego zachowania wobec jego osoby potrafią być katastrofalne w skutkach. Nie stroni od alkoholu w odpowiedniej dawce i konkretnym towarzystwie, pod którego wpływem staje się jeszcze bardziej otwarty i radosny niż zwykle. Czasami jednak wycisza się i zamyka w sobie, co jest wyjątkowo dziwne z perspektywy jego kompanów. Jest wielkim entuzjastą słodyczy i owoców, a zwłaszcza jabłek i czekolady.

Historia: Historia Mamoru zaczyna się jeszcze przed jego narodzinami, kiedy to jego matka była z nim w siódmym miesiącu ciąży. Mieszkała ona wraz ze swoim mężem w małym miasteczku na południu Fiore, słynnym ze zwyczaju hucznego świętowania każdej nadarzającej się okazji. Pewnego pięknego słonecznego dnia, kiedy to matka Mamoru wybrała się na wycieczkę do lasu, została napadnięta przez nieznanego mężczyznę, który chciał porwać ją i sprzedać jako niewolnicę w mieście Koh na słynnych aukcjach niewolników. Prawie mu się to udało - kobieta była w siódmym miesiącu ciąży i nie mogła uciec przed rabusiem. Kiedy już leżała związana w wozie i czekała na transport do swojej siedziby, porywacz dostrzegł wyrośnięty brzuch porwanej. Odezwało się jego sumienie i resztki człowieczeństwa, nie mógł zdobyć się na planowany przez siebie czyn. Zalał się złami niczym dziecko i prosząc o wybaczenie uwolnił kobietę, po czym odjechał w tylko sobie znanym kierunku. Niewiasta wróciła do miasteczka, gdzie zaczęto obawiać się jej nieobecności, nikt bowiem nie wiedział o jej podróży do lasu. Wszyscy uradowali się i urządzili huczne przyjęcie, na którym porwana opowiedziała swoją przygodę. Na pamiątkę tego wydarzenia obydwaj rodzice postanowili nadać dziecku imię Mamoru, co oznaczało "opiekun".

Miesiące mijały, aż w końcu nadszedł ten wyjątkowy dzień narodzin. Cała wioska świętowała narodziny Mamoru, jak to miała w zwyczaju. Lata dzieciństwa Mamoru minęły bardzo spokojnie, a tymczasem chłopiec utożsamiał się ze swoimi rówieśnikami, psocąc, bawiąc się i oczywiście świętując wraz z innymi. Pewnego dnia, kiedy to chłopiec skończył dwanaście lat, wybrał się wraz ze swoimi rodzicami do tego samego lasu, w którym kiedyś swoją obecnością ocalił rodzicielkę. Kiedy wycieczka miała dobiec końca, miał miejsce straszny incydent. Cała rodzina stanęła twarzą w twarz z wilkiem jaskiniowym - gatunkiem niewystępującym w tych częściach Fiore. Rzucił się on na ojca, oboje padli na ziemię w walce o swoje życia. Ojciec kazał Mamoru i jego matce uciekać, ale chłopiec nie mógł się ruszyć i zaczął płakać ze strachu, co przykuło uwagę drapieżnika. Jednym skokiem rzucił się na Mamoru, jednak jego matka stanęła przed nim starając się go chronić. Chłopiec krzyknął przeraźliwie, co miało niesamowite skutki. Wokół Mamoru, jego matki i ojca, pojawiły się trzy sześciany stworzone z czystej magii. Wytworzył je sam chłopiec, chcąc ochronić swoich bliskich. Bestia starała się przebić osłonę, jednak nie mogła tego uczynić. Wilk odszedł tracąc zainteresowanie trzema ofiarami. Kiedy był już wystarczająco daleko, Mamoru usunął bariery po czym zemdlał z przemęczenia. Obudził się dopiero po dwóch dniach, skrajnie przemęczony i chory. Bardzo szybko odzyskał siły, co ponownie zostało uczczone przez wszystkich mieszkańców wioski. Drugi raz uratował swoją rodzinę i na dodatek ujawniły się jego predyspozycje magiczne, przez co został pierwszym w historii wioski magiem. Od tego dnia Mamoru rozpoczął rozwijanie swoich umiejętności, by pewnego dnia ruszyć w podróż i zostać prawdziwym magiem. Po kilku latach postanowił opuścić wioskę,a jego odejście zostało ukoronowane ogromną balangą na jego cześć.

Umiejętności: Arcymag, Zapasy magiczne, Shielder

Ekwipunek:

Zegarek na łańcuszku - okrągły zegarek na łańcuszku długości 50cm doczepionym do spodni. Wykonany ze srebra.

10 sztyletów do rzucania


Rolki - czarno-czerwone rolki, których można używać do szybszego przemieszczania się bądź do zwyczajnej zabawy. Nie mają żadnych szczególnych właściwości.


4000 klejnotów

Rodzaj Magii:

Magia Barier - Jak sama nazwa wskazuje, magia ta pozwala na tworzenie magicznych tarcz o różnorodnym kształcie i możliwościach. Bariery służą głównie do celów defensywnych, jednak odpowiednio użyte potrafią przesądzić o wyniku walki. Od prostych i małych do skomplikowanych i ogromnych - magia ta daje dużą wszechstronność w tworzeniu i manewrowaniu swoimi tworami.

Pasywne Właściwości Magii

Ruling - Mag posiada możliwość decydowania, które osoby mogą opuścić bądź zostać uwięzione w stworzonej barierze.

Relay Color - Umiejętność pozwalająca wpływać na kolor bariery. Może być przeźroczysta, żółta, całkowicie czarna, itd. Możemy nawet ubarwić ją w taki sposób, by stała się niewidoczna dla przeciwnika. Trwa to kilka sekund, a cały proces rozpoczyna się na już istniejącej barierze

Lore - Znamy położenie wszelkich stworzonych przez nas barier i obiektów wchodzących z nimi w kontakt bezpośredni. Wiemy również, kiedy dana bariera zostanie zniszczona.

Zaklęcia:

Barrier Creation (D) - podstawowe zaklęcie pozwalające na tworzenie bariery w celach defensywnych. Chronią one przed pociskami wszelkiego rodzaju, broniami białymi i przez innymi rodzajami magii, jednak jej wytrzymałość zależy od maga tworzącego barierę. By stworzyć barierę nie trzeba wykonywać żadnych gestów, wszystko dzieje się za pomocą telepatii.

Bariera na tym poziomie jest w stanie ochronić przed innymi zaklęciami rangi D (max 2), broniami miotanymi, pojedynczym ciose, broni białej bądź innymi fizycznymi atakami. Zaklęcia poziomu C i wyżej zniszczą barierę i nie zostaną całkowicie zniwelowane, jedynie ich moc zostanie osłabiona.Maksymalny rozmiar tarczy wynosi 70x70cm, a kształtami mogą być proste figury płaskie typu kwadrat, trójkąt, okrąg... Bariera utrzymuje się 1 turę


Barrier Creation (C) - podstawowe zaklęcie pozwalające na tworzenie bariery w celach defensywnych. Chronią one przed pociskami wszelkiego rodzaju, broniami białymi i przez innymi rodzajami magii, jednak jej wytrzymałość zależy od maga tworzącego barierę. By stworzyć barierę nie trzeba wykonywać żadnych gestów, wszystko dzieje się za pomocą telepatii.

Bariera na tym poziomie jest w stanie ochronić przed innymi zaklęciami rangi D-C (max 3-D lub 2-C), broniami miotanymi, trzema ciosami broni białej bądź innymi fizycznymi atakami. Zaklęcia poziomu B i wyżej zniszczą barierę i nie zostaną całkowicie zniwelowane, jedynie ich moc zostanie osłabiona. Maksymalny rozmiar tarczy wynosi 130x130cm, a kształtami mogą być wszelkie figury płaskie typu sześciokąt, prostokąt, trapez... Bariera utrzymuje się 2 posty.



Barrier Creation (B) - podstawowe zaklęcie pozwalające na tworzenie bariery w celach defensywnych. Chronią one przed pociskami wszelkiego rodzaju, broniami białymi i przez innymi rodzajami magii, jednak jej wytrzymałość zależy od maga tworzącego barierę. By stworzyć barierę nie trzeba wykonywać żadnych gestów, wszystko dzieje się za pomocą telepatii.

Bariera na tym poziomie jest w stanie ochronić przed innymi zaklęciami rangi D-B (max. 4-D lub 3-C lub 2-B), broniami miotanymi, czterema silnymi ciosami broni białej i innymi fizycznymi atakami. Zaklęcia poziomu A i wyżej zniszczą barierę i nie zostaną całkowicie zniwelowane, jedynie ich moc zostanie osłabiona. Maksymalny rozmiar tarczy wynosi 2x2m, a kształtami mogą być wszelkie figury płaskie i podstawowe przestrzenne - sześcian, stożek... Bariera utrzymuje się 2 posty.


Cubic Prison (B) - W ręce tworzymy miniaturową barierę o kształcie sześcianu bądź stożka i rozmiarach kości do gry, która istnieje przez dwie tury, po których to znika. Można ją nałożyć na grot strzały, użyć jako naboju do broni palnej, przyczepić do broni miotanej, bądź zwyczajnie rzucić. Jednocześnie możemy używać tylko jednej takiej kostki. W dowolnym momencie pstrykamy palcami, a miniaturowa bariera momentalnie się powiększa osiągając rozmiary do 3x3 metrów i zamykając w sobie wszystko i wszystkich, którzy znaleźli się w zasięgu zaklęcia na dwie tury. Wytrzyma ona zaklęcia rang D-B (max. 4-D lub 3-C lub 2-B), cztery bardzo silne ciosy mieczem bądź innym atakiem fizycznym i broniami miotanymi.


Ostatnio zmieniony przez Mamoru dnia Nie Gru 15 2013, 23:47, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Mamoru Empty
PisanieTemat: Re: Mamoru   Mamoru EmptyNie Gru 15 2013, 19:26

Cytat :
siódmym miesiącu ciąży. Mieszkała ona wraz ze swoim mężem w małym miasteczku na południu Fiore, słynnym ze zwyczaju hucznego świętowania każdej nadarzającej się okazji. Pewnego pięknego słonecznego dnia, kiedy to matka Mamoru wybrała się na wycieczkę do lasu, została napadnięta przez nieznanego mężczyznę, który chciał porwać ją i sprzedać jako niewolnicę w mieście Koh na słynnych aukcjach niewolników. Prawie mu się to udało - kobieta była w szóstym miesiącu ciąży
Więęęęc...w którym była?

Cytat :
Kobieta
Często to powtarzasz.


Znalazłam więcej błędów, ale nie aż tak dużo. Dałabym akcept, ale chciałabym wiedzieć czy to co dałam na czerwono to faktycznie błąd, czy jest jakieś wytłumaczenie? Poza tym napisałeś, że jesteś w Lamia Scale, więc w historii musi być co najmniej jedno zdanie o tym (a tym samym staż w profilu - przynajmniej jeden dzień, albo chociażby nawet godzina, czy pięć minut). Jeśli wolisz fabularnie dołączyć to należy usunąć znak gildii i gildię - jeśli przez kp to dopisz chociaż zdanie do historii o tym.
Póki co brak akceptu.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Mamoru.


Mamoru.


Liczba postów : 4
Dołączył/a : 15/12/2013

Mamoru Empty
PisanieTemat: Re: Mamoru   Mamoru EmptyNie Gru 15 2013, 19:37

Poprawione, "kobieta" zastąpiona
Powrót do góry Go down
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Mamoru Empty
PisanieTemat: Re: Mamoru   Mamoru EmptyNie Gru 15 2013, 20:01

O, widzę, że gildia skreślona, więc przypuszczam, iż fabularnie się zdecydowałeś.
Akcept części opisowej.
Magię sprawdzi ktoś inny.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Mamoru Empty
PisanieTemat: Re: Mamoru   Mamoru EmptyNie Gru 15 2013, 22:25

Ekwipunek - odlicz sobie 1000 klejnotów za sztylety.

Magia barier - wszystko w porządku, ale dla wszelkiej pewności zaznaczę, że tworzyć będziesz mógł tylko faktyczne bariery. Żadne bariero-pociski nie przejdą w tym wypadku, zgodnie z opisem Twojej magii.

PWM:
1 - odpada. Mogłoby przejść, przy założeniu, że mag może pozwolić danej osobie opuścić swoją barierę lub do niej wejść, ale wszystkie ataki i czary, nawet Twoje, będą rozbijać się o Twoją własną barierę.

2 - ubarwienie następuję dopiero po stworzeniu danej bariery, chwilkę musi zająć (kilka sekund).

3 - ok.

Zaklęcia:
1. 50 centymetrów średnicy. Prędkość wolniejsza niż zwykła prędkość spacerowa (czyli naprawdę wolna). Utrzyma człowieka do wagi 80kg przez maksymalnie 2 posty. Cięższą osobę przez 1 post.

2. Maksymalny rozmiar bariery 70x70. Wytrzyma 2 zaklęcia D, przy czym drugie zaklęcie poziomu D ją roztrzaska. Zaklęcia poziomu C i wyżej rozwalą ją natychmiastowo i nie zostaną całkowicie zniwelowane, a jedynie ich moc zostanie osłabiona. Odporność na ataki fizyczne = 1 atakowi mieczem, po ataku bariera pęka. Bariera trwa 1 post.

3. Maksymalny rozmiar bariery 130cmx130. Wytrzyma 2 zaklęcia C (3 D), przy czym drugie zaklęcie poziomu C ją roztrzaska. Zaklęcia poziomu B i wyżej rozwalą ją natychmiastowo i nie zostaną całkowicie zniwelowane, a jedynie ich moc zostanie osłabiona. Odporność na ataki fizyczne = 3 silnym atakom mieczem, po ataku bariera pęka. Bariera trwa 2 posty.

4. Maksymalny rozmiar bariery 200cmx200cm. Wytrzyma 2 zaklęcia B (3 C, 4 D), przy czym drugie zaklęcie poziomu B ją roztrzaska. Zaklęcia poziomu A i wyżej rozwalą ją natychmiastowo i nie zostaną całkowicie zniwelowane, a jedynie ich moc zostanie osłabiona. Odporność na ataki fizyczne = 4 silnym atakom mieczem, po ataku bariera pęka. Bariera trwa 2 posty.

5. Kostka w swoim początkowym stanie jest oczywiście jak najbardziej zniszczalna, rozmiar równy regularnym kościom do gry. I teraz decyzja - albo zachowujesz możliwość aktywowania jej pstryknięciem, ale wtedy kostka będzie istnieć tylko przez 2 posty,
ALBO
po utworzeniu kostki będziesz ją posiadał przy sobie przez bliżej nieokreślony czas.
Tak czy siak nie możesz posiadać więcej niż jednej kostki naraz, a po jej aktywacji czas trwania zamknięcia to 2 posty, po tym bariera znika. Możesz ją nałożyć na grot strzały, ale nawet jeśli umieścisz kostkę wewnątrz czyjegoś organizmu to nie dokonasz jego implozji, a bariera pojawi się wokół danego osobnika. Wytrzyma ona 2 ataki zaklęciem rangi B lub 4 bardzo silne ciosy mieczem.

Ciosy mieczem to tylko sposób obrazowania siły ataku, MG może uznać, że dany atak zasięgowy był mniej lub bardziej silny w oparciu o tę właśnie jednostkę, to tak gwoli wyjaśnienia.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Mamoru.


Mamoru.


Liczba postów : 4
Dołączył/a : 15/12/2013

Mamoru Empty
PisanieTemat: Re: Mamoru   Mamoru EmptyNie Gru 15 2013, 23:07

Magia Barier - dodanie notki o możliwości tworzenia innych kształtów przeznaczonych do ataku

PWM 1 - usunięto zaklęcia, zostawiono osoby,

Zaklęcia: 1 - usunięto czar, później stworzę jego lepszą wersję powalającą na szybszy lot

Cała reszta poprawiona według zaleceń
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Mamoru Empty
PisanieTemat: Re: Mamoru   Mamoru EmptyNie Gru 15 2013, 23:30

Magia: Wybrałeś sobie magię barier i w pierwszym zdaniu opisu swojej magii piszesz, że magia ta polega na tworzeniu tarcz i barier - nie pocisków, nie latających ofensywnych dysków, nie wystrzeliwanych stożków. Bariery to bariery. Mogą mieć różny kształt, mogą różnie działać, możesz je wykorzystywać w ofensywny sposób ale to wciąż muszą być bariery/tarcze. Nie stworzysz sobie kulki energii, którą wystrzelisz we wroga. Nie stworzysz magicznych pił tarczowych. Czary mają mieć charakter powiązany stricte z barierami/tarczami.
Wymaż więc te wzmianki o pociskach, latających dyskach (niemniej taki na którym byś sobie stał i lewitował w teorii jest okej) czy stożkach.

Do zaklęć dodaj zamiast przecinków w nawiasach, że wytrzymają one przykładowo 3D lub 2C, bo teraz to wygląda jakby mogły wytrzymać sumę tych ataków, a nie o to chodzi. Dodaj też informację w ostatnim zaklęciu, że sama kostka również istnieje max. przez 2 posty, a niewykorzystana znika (a nie tylko sam efekt jej użycia, który jest rozpatrywany oddzielnie). I że możesz posiadać naraz tylko jedną taką przy sobie.

Bez tego jednego zaklęcia zostaje Ci 5PD do wykorzystania na później.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Mamoru.


Mamoru.


Liczba postów : 4
Dołączył/a : 15/12/2013

Mamoru Empty
PisanieTemat: Re: Mamoru   Mamoru EmptyNie Gru 15 2013, 23:47

Poprawione
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Mamoru Empty
PisanieTemat: Re: Mamoru   Mamoru EmptyPon Gru 16 2013, 00:16

Akcept techniczny~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Sponsored content





Mamoru Empty
PisanieTemat: Re: Mamoru   Mamoru Empty

Powrót do góry Go down
 
Mamoru
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Mamoru
» Mamoru
» Mamoru Hewajima
» Księga Mamoru

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.