Liczba postów : 2
Dołączył/a : 30/11/2013
| Temat: Lunatic Sob Lis 30 2013, 23:06 | |
| Imię: Lunatic Pseudonim: Chodzący we śnie Nazwisko: Amnesius Płeć: Waga: 70 kg Wzrost: 185 cm Gildia: Brak Klasa Maga: 0 Wygląd:Możesz pytać wiele osób o to jak wygląda ów chłopak. Otrzymasz wiele odpowiedzi i żadna z nich nie będzie porównywalna. Mówi się, że jest on niczym senna zjawa. Jasna karnacja skóry, ciemne kruczo-czarne włosy średniej długości lekko opadające na oczy. Szczupła sylwetka ciała, smukła i pociągła twarz. Szare, wyblakłe spojrzenie będące okiennicami jego duszy. Był dosyć wysoki jak na swój wiek, nie przypominał jednak cherlawego słabeusza jego ciało było wprost proporcjonalne do wagi. Wyglądał zwyczajnie jednak czy aby na pewno? To wymowne i pociągające spojrzenie. Nie było to coś zwyczajnego. W jego obecności dało się czuć tą inność. Był wyrzutkiem, samotnym wilkiem rzadko kiedy pokazywał się ludziom. Często widywany w długim czarnym płaszczu z kapturem, który idealnie spełniał swą funkcję. Całe ciało było niczym jedna wielka tajemnica. Nikt tak naprawdę nie widział chłopaka w całej swej okazałości. Nie możesz sugerować się żadnym opisem wyglądu zwykłych przechodniów, bo są to tylko plotki. Tak więc zapytacie kim jest Lunatic? Zapewne jest człowiekiem i co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Jednak ów człowiek wyzbył się swego człowieczeństwa w pogoni za potęgą. Niesławny mag, który nie chce by ktokolwiek wiedział o jego istnieniu a co dopiero kojarzył go z wyglądu. Charakter:Lunatic jest osobą spokojną i zrównoważoną. Potrafi zachować zimną krew w najmniej oczekiwanych momentach. Nie ma tendencji do ponoszenia się emocjom, zawsze twardo stąpa po ziemi. Wobec siebie jak i innych jest bezwzględny i bezpośredni, nie przepada za towarzystwem lecz potrafi je docenić. Nie posiada tendencji do zbytniego zamartwiania się czymkolwiek. Zawsze we wszystkim stara się dostrzegać dobre strony. Jest osobą bezkonfliktową, żyje płynąc z nurtem rzeki. Jako człowiek potrafi być niebywale pokorny, odpowiedzialny i świadomy ponoszonych konsekwencji za swe czyny i słowa. Jako mag jest niebywale zdyscyplinowany bez mrugnięcia okiem wykona każde zlecenie. Posiada swoją głęboko zakorzenioną dumę oraz honor. Mimo to rzadko przychodzi mu unosić się pychą. W walce zawsze odnosi się z szacunkiem wobec swego przeciwnika. Z zasady stara się nie oceniać książki po okładce. Takie płytkie spojrzenie na świat w jego mniemaniu zawsze przynosi kłopoty. Pod maską spokoju Lunatic jest wojownikiem o niebywałej woli walki. Posiada wielkie ambicje i ideały, które pragnie za wszelką cenę spełnić. W świecie pełnym chaosu nie staje po żadnej ze stron, zawsze woli kroczyć ścieżką neutralności. Chociaż czasami cel uświęca środki, dlatego też i od tej zasady robi ustępstwa. Zazwyczaj małomówny w końcu jest osobą, której ciężko nawiązć pierwszy kontakt. Osnuty tajemniczością przemierza świat w poszukiwaniu wewnętrznego spokoju.Historia:Był to naprawdę deszczowy dzień, kiedy Lunatic przyszedł na świat. Świat stanął otworem przed noworodkiem dając mu wiele możliwości. Jednak los nie był tak łaskawy i odebrał mu to co w życiu każdego człowieka powinno być najważniejsze....rodzina. Jego matka i ojciec pozostawili go samego sobie w dość niebezpiecznym miejscu jakim był "Szepczący Las". To właśnie tam przyszedł na świat. Dość nietypowe warunki jak na narodziny, jednak jego rodzice byli w podróży kiedy to kobieta poczuła mocny skurcz, któremu towarzyszył przeszywający ból. A chwile później jej przeraźliwy ryk oznaczający odejście wód płodowych. Nie było czasu na szukanie lekarza, nie było czasu na poprawę ich warunków. Jako iż nie mieli nic, nie byliby w stanie utrzymać na swych barkach niemowlę, które stanowiło jedynie przeszkodę w ich podróży. Tego nie spodziewał sie nikt, jednak Lunatic został porzucony w lesie tuż po narodzinach. Wydawać się mogło, że jego życie zostało już osądzone. To miał byc jego początek a zarazem koniec. Los nie raz sprawiał figle, tak i w tym przypadku. Stara zielarka znana wszystkim jako "Wiedźma", często przechadzała się po tym lesie w poszukiwaniu ziela do mikstur i preparatów. Żyło jej się tutaj jak w raju, bo w końcu nikt jej nie nachodził. Rzadko kiedy ludzie zapuszczali się w głąb tego lasu, chodziły pogłoski o demonach jakie czaiły się w jego zakątkach. Ten dzień był dla niem zwykłym niczym nie wyróżniającym się od poprzednich. Coś jednak zdawało się inne, był to płacz. Na tyle głośny, że ta słyszała go wyraźnie. Niewiele było trzeba by stara wiedźma zainteresowała się źródłem tego wrzasku. Kiedy tam dotarła, jej oczom ukazał się dość niebywały widok. Dziecko leżące pośród leśnej ściółki, zdawało się być dla niej znakiem. Nie wiedziała jak go zinterpretować, rozum kazał odejść jednak serce nie, strach sparaliżował całe jej ciało. Przygarnęła małego Lunatica, wychowując i przekazując mu całą swoją wiedzę. Uczyła go nie tylko magii ale też i zielarstwa. Kilka lat później kobieta zmarła i tak jak przy narodzinach tak i teraz został sam. Jednak był już wystarczająco silny i samodzielny by móc zadbać o własne życie. Tak właśnie zaczęła się przygoda...Lunatica chodzącego we śnie....
- Samotny Wilk - Samotność to jedyna droga ku potędze. Lunatic nie przepada za dużymi skupiskami ludzi. Prawdopodobnie to jest odpowiedz na jego brak przynależności do gildii. Żyje sam, robi to co chce. Nie szuka towarzyszy, przyjaciół od serca. Uważa, że takie relacje osłabiają człowieka. Czynią ludzi kruchymi istotami. Ktoś kto wyzbył się swego człowieczeństwa nie ma słabości, nie ma litości, pożałowania.
- Nadwrażliwość - Będąc samotnym mógł liczyć tylko na siebie. A będąc wychowywanym w gęstym lesie nie mógł pozwolić sobie na chwile słabości. NIe mógł spuszczać gardy. Musiał być czujny. Życie w strachu było czymś czego nie chciał. Nie chciał więcej się bać. Teraz? Nie musi martwić się o to co może go zaskoczyć. Bo jest gotowy na wszystko.
- Bezszelestny - Chodzący we śnie to przydomek nie tylko pochodzący od rodzaju magii jaką się posługuje. To również sposób poruszania się sprawił, że ludzie zaczęli rozumieć znaczenie tego pseudonimu. Jawa, senny koszmar tym właśnie jest Lunatic.
(眠りの魔法 Nemuri no Mahō) Pasywne Właściwości Magii Snu - Lunatic jest odporny na zmęczenia, nie potrzebuje snu do właściwego rozwoju. Nie jest podatny na efekt zasypiania prócz tego wcale nie śpi (chyba, że stosuje zaklęcia). Jest odporniejszy na wszelakie zewnętrzne działania psychiczne. Wszelkiego rodzaju iluzje, hipnozy czy senne specyfiki na nim nie oddziałują. Magia dzięki, której rzucający zaklęcie może uspać jedną lub kilka osób. Opiera się ona głównie na zasadzie snu, osiągnąć ją można przy pomocy Caster lub magicznego przedmiotu o tej właściwości. Lunatic jest magiem, który żyje w innej stronie świata....w świecie snów. Dzięki temu może wpływać na tamten świat przy pomocy odpowiednich zaklęć. Magia Snu jest niebywale uniwersalna w zastosowaniu. Ma wiele ścieżek, które stoją otworem dla młodego maga.
- Senne Uderzenie [C] - Użytkownik tworzy kule przypominające bąbelki, które natychmiast usypiają wroga. Co najwyżej powoduję rosnące zmęczenie. Trzeba przyjąć co najmniej 3 takie kulki by usnąć, chyba że wcześniej było się zmęczonym. Jedno użycie, jedna kulka.
- Zwiastun Snu [C] - Użytkownik poprzez uwolnienie swojej magicznej mocy sprawia, że ludzie wokoło odczuwają senność, ich powieki robią się coraz to cięższe, ciało odmawia posłuszeństwa a po chwili wszyscy zasypiają. Zasięg 5m, czas działania 5 postów i tyle też muszą znajdować się w zasięgu żeby zasnąć, aczkolwiek każdy kolejny post, wzmaga zmęczenie.
- Nocne Marki [D] - Pozwala użytkownikowi na podróże po snach innych. Możliwość kontroli ich snów. Działa 3 posty.
- Strefa Snu [C] - Użytkownik uwalnia magiczną moc tworząc strefę, owa strefa spowalnia wszystko w swym zasięgu. Jej rozmiary uzależnione są od ilości uwolnionej energii. Zasięg 10 metrów, działa 3 posty.
- Senne Miraże [C] - Użytkownik uwalnia swa magiczną moc w pewien sposób wpływając na umysł przeciwnika. Jego oczom ukazuje się pięć klonów. Owe klony nie mogą ranić a ich ataki nie mają żadnego wpływu na rzeczywistość. Jednak gdzieś pośród tych pięciu klonów znajduje się oryginał, który w każdym momencie może zadać prawdziwy cios. Trafione klony rozmywają się by po chwili wrócić do swych pierwotnych kształtów. Działa 3 posty.
- Senna Hipnoza [C] - rozwinięcie zaklęcia "Nocne Marki". Dzięki temu użytkownik wkradając się wcześniej w jeden ze snów jest w stanie podświadomie zmienić aspiracje, marzenia, ambicje czy chociażby nastawienie i osobowość ofiary. Taki ktoś po przebudzenie staje się innym człowiekiem. Wymagane jest by ofiara spała plus wcześniejsze użycie Nocnych Marków. Dezaktywacja techniki następuje po kolejnym zapadnięciu w sen.
- Uzdrawiający Sen [D] - Lunatic zapada w głęboki sen podczas, którego jego rany w nadludzki sposób zaczynają się regenerować. Oczywiście ma to swoje ograniczenia na obecnym poziomie i tylko płytkie rozcięcia, siniaki są w stanie zostać wyleczone. Prócz tego pod wpływem tego zaklęcia szybciej zrastają mu się kości. Wszelkiego rodzaju śmiertelne rany nie mogą zostać całkowicie wyleczone lub zatrzymane, jednak w pewien sposób można spowolnić tym swój zgon. Podczas tego zaklęcia użytkownik jest bezbronny bo zapada w sen.
Ostatnio zmieniony przez Lunatic dnia Pon Gru 02 2013, 19:01, w całości zmieniany 3 razy |
|
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
| Temat: Re: Lunatic Nie Gru 01 2013, 14:12 | |
| Chciałam normalnie się zabrać za część opisową, ale jednak sprawdzę dopiero jak zostaną naniesione poprawki na magię. Powód prosty...Pytałam obu adminów i każdy jasno się wypowiedział co do Twej prośby - NIE ma zgody na dwie magie. A zanim ktoś będzie marudzić, ze ja to piszę - pytałam Takary~ Tak czy inaczej są opisane zasady zdobycia drugiej magii i jest trochę osób, które chcą mieć drugą magię i do tego dążą od dawien dawna. Byłoby wielce niesprawiedliwe, gdyby zgodzić się dać komuś pozwolenie ot tak, pomimo tego, że zasłużeni userzy dalej się o 2magię starają.
Podsumowując - nie ma zgody na drugą magię. |
|
Liczba postów : 2
Dołączył/a : 30/11/2013
| Temat: Re: Lunatic Nie Gru 01 2013, 16:23 | |
| |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Lunatic Pon Gru 02 2013, 12:16 | |
| PWM: Nie potrzebujesz snu, resztę wykreśl.
Zaklęcia: 1. Co najwyżej powoduję rosnące zmęczenie. Trzeba przyjąć co najmniej 3 takie kulki by usnąć, chyba że wcześniej było się zmęczonym. Jedno użycie, jedna kulka 2. Zasięg 5m, czas działania 5 postów i tyle też muszą znajdować się w zasięgu żeby zasnąć, aczkolwiek każdy kolejny post, wzmaga zmęczenie. 3. Ok, działa 3 posty 4. 10 metrów, działa 3 posty 5. Działa 3 posty 6. Odpada, za mocne na tę rangę 7. Ok |
|