Imię: Michio
Pseudonim:Nazwisko: Matsuda
Płeć: Mężczyzna
Waga: 78 kg
Wzrost: 185 cm
Wiek: 19 lat ( 02/04/x782)
Gildia: Lamia Scale
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Znak gildii widnieje na prawy bicepsie.
Klasa Maga: Mag 0
Wygląd: Michio Matsuda ubrany jest w czarny podkoszulek i czarne, krótkie spodnie. Na plecach na koszulce nosi dumnie symbol gildii, do której należy. Lewą dłoń ma owiniętą bandażami, które ją zabezpieczają przed otarciami i uszkodzeniami. Nosi również czarne, wygodne buty. Wracając do nóg. Na piszczelach tak jak na górnej kończynie posiada białe bandaże. Tutaj funkcja jest taka sama. Posiada ochraniacze na łokciach. Ubiorem przypomina typowego adepta sztuk walki. Również warto zaznaczyć, że w uszach ma czarne kolczyki, w kształcie płaskiego talerza. Na prawej ręce ma wytatuowane cytaty, którymi kieruje się w życiu. Są to: Wymagaj od siebie choć by innie od ciebie nie wymagali, Never Give Up, kto nie ryzykuje nic nie zyskuje, Wyznaczaj cele, aby je zrealizować. Zdania definiują chłopaka. Chłopak ma wysportowane ciało. Tkanka tłuszczowa została do minimum zredukowana. Na głowie posiada średniej długości włosy. Są nieregularne, to znaczy, że w niektórych miejscach są strzeliste, a w innym dobrze ułożone. Włosy są koloru czarnego, Natomiast jego oczy są barwy brązowej. Cera jest lekko opalona, wręcz delikatnie, tak aby nie był całkiem biały jak kreda.
Charakter: Michio Matsuda jest zrównoważonym i spokojnym magiem. Nie lubi sprawiać nikomu problemów wychowawczych. Stroni od żartów czy też psikusów. Chłopak przeważnie jest poważny. Jednakże kiedy trzeba rozluźnić atmosferę potrafi wyluzować, jednak w granicy zdrowego rozsądku. Matsuda lubi przebywać w grupie równieśników, lecz równie dobrze potrafi odnajdywać się w samotności. Jest duszą towarzystwa. Michio jest pracowity. Ciągle dąży do doskonałości. Konsekwentnie realizuje swoje plany i marzenia. Nigdy nie obawia się wyzwań. Można by rzec, że jest zbytnio odważny. Również jego silną stroną jest inteligencja. Uwielbia łamigłówki. Ma zdolności przywódcze. Często w wolnych chwilach planuje strategie bitewne, które w przyszłości będą mu potrzebne. Chłopak jest świetnym dowódca. Swoimi przemówieniami jest wstanie poderwać innych do działania. Również jest gotowy do poświęceń. W obliczu walk zmienia się nie do poznania. Zachowuje się jak zwierze. Pragnie za wszelką cenę zwyciężyć. Chęć dominacji czyni go bitewną maszyną. W jego oczach można wtedy dostrzec tylko i wyłącznie obłęd.
Jedyną wadą chłopaka są... dziewczyny. Nikt nie wie skąd wzięła się u niego taka przypadłość.
Historia: Michio Matsuda urodził się pochmurnego i deszczowego dnia. Jednakże taka ponura pogoda nie odebrała rodzicom wraz z całą rodziną ogromnej radości. W końcu pojawiło się na świecie długo oczekiwane dziecko. Narodzinom towarzyszyły huczne uroczystości. Szczęśliwi małżonkowie od pamiętnego dnia starali się jak najlepiej wypełniać nową, życiową rolę. Darzyli syna ogromnym uczuciem. Ich miłość była piękna i zarazem szczera. Zapewniali niezbędne warunki do prawidłowego rozwoju dziecka. Michio był ich oczkiem w głowie. Często go zbytnio rozpieszczali, lecz na to przyszedł kres. W Wieku 6 lat młody Michio zaczął być wychowywany przez swojego ojca, zgodnie z rodzimą dyscypliną. Owa dyscyplina była bardzo trudna. Posiadała wiele nakazów i zakazów. Matsuda musiał się pogodzić z wieloma wyrzeczeniami. Warto zaznaczyć, że przez takie traktowanie, chłopiec lepiej miał znieść trudy życiowego bytu. Świat posiada wiele niebezpieczeństw, przez co trzeba być poważnym i ostrożnym człowiekiem. Matka zaakceptowała taki wybór współmałżonka. Młodzieniec po początkowych trudnościach, przyzwyczaił się do wymagającej dyscypliny. Z każdym dniem coraz lepiej się w niej czuł. Był wdzięczny rodzicom za takie traktowanie. Może to i dziwne, ale był szczęśliwy, ponieważ doskonale zrozumiał, iż chcą dla niego jak najlepiej. W Wieku 11 lat Michio Matsuda został wysłany do Akademii, gdzie uczył się podstaw dotyczących magii, gildii oraz magów. Rodzice pragnęli, aby został świetnym strategiem i magiem. Wierzyli w to, że ponadprzeciętna inteligencja będzie jego kartą przetargowa podczas walk czy innych zadań, jakie będą czekać na syna. Chłopak był bardzo zadowolony, iż od następnego dnia zostanie Studentem Akademii Magii. Od małego jego marzeniem było zostanie wielkim magiem. Teraz miał szansę je spełnić. Los spoczął w jego rękach. Wszystko zależało od niego samego. Grzechem byłoby nie skorzystać z takiej szansy. Michio był strasznie zmotywowany do działania i do podjęcia nauki. Miło wspominał wieczorne opowieści swojego dziadka, który w naprawdę cudowny i piękny sposób opisywał magiczne bitwy. Matsuda non stop wyobrażał siebie jako świetnego użytkownika magii, który oprócz wielu technik cechuje się wybitną inteligencją, dzięki czemu może planować wyśmienite strategie. Chłopak nie obawiał się tego co Go spotka. Wiedział, że kto nie ryzykuje nic nie zyskuje. Jak to się mówi, do odważnych świat należy! Rodzina ze łzami w oczach obserwowała wyjście Michio z domowego azylu. Zdali sobie sprawę, iż ich pociecha dojrzewa. Każdy z nich pokładał w nim ogromną nadzieję. Być może dzięki temu, młodemu chłopczykowi, rodzina Matsuda zaistnieje w swojej rodzinnej wiosce. W wieku 19 lat wstąpił w szeregi Lamia Scale.
Umiejętności: Szermierz [lvl=1] , Skrytobójca [lvl=1] , Paladyn [lvl=1]
Ekwipunek: 4000 klejnotów,
Katana. Rodzaj Magii: Magia Podmiany. W tymże rodzaju magii użytkownik potrafi przywołać z magicznej rzeczywistości różnego rodzaju elementy, jakie oczywiście zapieczętował. Michio Matsua specjalizuje się w przywoływaniu i używaniu podmiany wiązanej ze zbroją. Chłopak w dowolnej chwili może przybrać dowolny pancerz, lecz warto zaznaczyć, iż każda podmiana czerpie duże dawki mocy magicznej.
Pasywne Właściwości Magii - Michio Matsuda bez problemu potrafi w każdej chwili podmienić swoje ubranie na te, które jest mu w tejże chwili potrzebne ( np. spotkanie to garnitur itd.)
Zaklęcia: Ranga : D
Nazwa techniki: Wężowy Samuraj.Ubiór jest bardzo charakterystyczny. Niektórych przeciwników śmieszy takie bojowe ciuszki. Zwykła, biała koszula, która jest całkowicie rozpięta. Następnie jest długi i zarazem duży fioletowy sznur (owinięty wokół pasa) oraz szaro- niebieskie spodnie. Odzienie jest lekkie i komfortowe.
Plusy:
- Nie ogranicza w nadmiernym stopniu ruchów ciała.
- Użytkownik może się szybko poruszać. ( Szybciej od wojownika np. w ciężkiej zbroi.)
Wady:
- Słaba obrona, spowodowana brakiem jakiegokolwiek pancerza.
[Działa 5 postów]
Ranga : C
Nazwa techniki: Czerwony Ninja.Wygląd: Czerwono- złote umundurowanie. Całkowicie okrywa ciało użytkownika. Jaki, iż ten kostium posiada lekki pancerz, może uchronić ciało od słabych ataków fizycznych, jak i magicznych.
Plusy:
- Pomimo lekkiego pancerza użytkownik może dobrze i sprawnie się poruszać.
- Odporny na lekkie ataki fizyczne i magiczne.
Wady:
- Szybkość nie jest już tak idealna, jak w przypadku zbroi Wężowego Samuraja.
[Działa 3 posty]
Ranga : C
Nazwa techniki: Mroczny Wojownik.Mroczny Wojownik to czarno-szara zbroja, lecz nie posiada hełmu. Dodatkowo do części usztywniającej szyję jest przytwierdzona długa, czerwona chusta, która dosięga do samej ziemi. Pomimo tego nie przeszkadza ona w walce. Umiejętnie można się nią posłużyć.
Plusy:
- Zrównoważony aspekt ofensywy i defensywy.
- Uodparnia ciało użytkownika na słabe ataki fizyczne i magiczne. Dodatkowo potrafi zaabsorbować nie największy i nie najsilniejszy efekt mrocznej magii.
- Jeżeli zbroja zaabsorbuje słaby atak mrocznej magii, użytkownik tejże zbroi może wykonać atak tą magią, lecz ofensywa nie jest bardzo duża. Może osłabić czy zranić, lec o zabiciu nie ma mowy.
Wady:
- Cięższy pancerz powoduje ograniczenie zbytnio akrobatycznych ruchów użytkownika.
- Posiadacz tejże zbroi nie jest zbyt szybki, lecz również nie jest jak typowy żółw.
[Zaabsorbujesz zaklęcie Magi Ciemności rangi D a potem będziesz mógł go użyć. Działa 3 posty]
Ranga : C
Nazwa techniki: Niebiański Rycerz.Niebiański Rycerz to zbroja, która idealnie komponuje się w walce ofensywnej, czy też całkowicie defensywnej. Użytkownik wygląda niczym anioł stróż w formie bojownika.
Plusy:
- Użytkownik potrafi na pewny okres czasu lewitować.
- Dobra obrona, jak i atak.
- Odporna na średnie obrażenia magiczne czy też fizyczne w wypadku oponentów na naszym poziomie czy też słabszych.
Wady:
- Mroczna magia może chwilowo zneutralizować wszelkiego rodzaju właściwości tejże zbroi, lecz nie na długi okres czasu.
- Akrobatyczne ewolucje mocno ograniczone.
- Zbytnie przyjmowanie ataków mroczna magią mogą spowodować całkowitą neutralizację pancerza.
[Lewitacja 3 posty, obrona jak przy każdej innej zbroi, więc właściwie zależne od MG. Magia ciemności zadaje dodatkowe obrażenia. Działa 3 posty]
Ranga : B
Nazwa techniki: Demoniczny Strażnik.Bardzo widowiskowa i zarazem skuteczna w polu walki zbroja. Użytkownik całkowicie jest osłonięty czarnym pancerzem. Wojownik wygląda niczym strażnik piekieł.
Plusy:
- Osoby ze słabą psychik lub też po prostu słabe pod każdym względem mogą się ze strachu poddać. Dodatkowo wywołuje u nich strach, lęk, paniczne obawy.
- Destrukcyjna moc ofensywna.
- Odporna na licznego rodzaju zaklęcia magii, gdy ich posiadacze nie są mocnymi magami.
- Możliwość atakowania mroczną magią, lecz ogranicza się to tylko do owinięcia ulubionej katany tymże rodzajem magii.
Wady:
Słabsza moc w konfrontacji z magią światłości.
[Zwiększa twoją siłę i zapewnia obronę przed zaklęciami rangi D. Jednakże prawie wcale nie chroni przed zwykłymi obrażeniami oraz zaklęcia magii światła niszczą zbroję. Żadnego owijania katany, zbroja wywołuje strach u otaczających cię ludzi. Działa 3 posty]
( Opisy zaklęć odnoszą się tylko i wyłącznie do zbroi. Widniejące miecze na obrazkach nie wliczają się do opisu. Moja postać jedynie będzie korzystać z ulubionej katany, o której jest mowa w PWM.)