HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Blade




 

Share
 

 Blade

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Blade


Blade


Liczba postów : 46
Dołączył/a : 31/08/2013

Blade Empty
PisanieTemat: Blade   Blade EmptySob Sie 31 2013, 22:18

Imię: Jonathan
Pseudonim: Blade ( trener w akademii przekręcił jego nazwisko i tak też pozostało )
Nazwisko: Blake
Płeć: Mężczyzna
Waga: Siedemdziesiąt Trzy
Wzrost: Sto Osiemdziesiąt Cztery
Wiek: Dwadzieścia Dwa
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Prawa Pierś
Klasa Maga: Podstawowa

Wygląd:

Jasnowłosy młodzieniec o pogodnych rysach twarzy, zniewalającym uśmiechu oraz odrobinie tajemniczości w oczach, wręcz żarzących się błękitem. Fryzura dosyć oryginalna i w żaden sposób nie ułożona - rozczochrane kłębki rosnące do tyłu, gdzie grzywkę tworzy kilka większych pukli, opadających na czoło, końcówki powiek oraz lekko zarysowane brwi, przypominające barwą przyciemnione włosy. Wyraźnie wyeksponowana trójkątna szczęka, nadaje uroczy wygląd całej buźce. Uszy nie wyróżniają się niczym specjalnym, zwykle częściowo zasłonięte przez czuprynę. Natomiast charakterystyczną cechą można określić niewielką szramę na tylnej części szyi, niemalże niewidoczną gołym okiem. Z pewnością może pochwalić się nienaganną sylwetką, godną najlepszych sportowców. Jasna skóra świetnie komponuje się z blond fryzurą.
Preferuje stroje o luźnym charakterze, raczej nie patrzy na elegancję, a prostotę. Przyodziewa biały podkoszulek, na który zawsze narzuca ciemno-błękitny bezrękawnik z zamkiem błyskawicznym i wysokim kołnierzem, wykonany z materiału podobnego do swetra - barwa przypomina iście morską wodę. Przy lewym barku umocowuje czarny naramiennik z metalowym symbolem tygrysa, przyczepiony za pomocą paseczka, przecinającego klatkę piersiową na pół. Na nogi wkłada długie, czarne, dresowe spodnie z kieszeniami po bokach, charakterystycznie wygniecionych, co nadaje ciekawy efekt tej części ubioru. Biodra oplata podwójny pas, przykrywający małą pelerynę, sięgającą od brzucha trochę za kolana, umieszczonej po prawej stronie ciała. Przeważnie wkłada typowe adidasy także czarnej barwy. Nosi rękawiczki ochronne, wraz z warstwą ochronną sięgającą łokcia.


Charakter:

Śmiały chłopaczyna, podchodzący do wielu spraw nader beztrosko. Rzadko się czymś przejmuje, swój pozytywny styl wdrąża do wszystkiego i wszystkich, aż łatwo się tym zarazić. Chociaż Akademia Policji Magicznej nauczyła go wielu wartości, godności, honoru i dyscypliny, to dalej objawia w swoim zachowaniu charakterystyczne cechy dla młodego pokolenia. Wbrew wszelkim oczekiwaniom - potrafi zachować także i powagę, jeśli oczywiście kontekst tego wymaga.  Co dalej? Często unika niepotrzebnego wysiłku, aczkolwiek paradoksalnie lubi zmęczyć się na siłowni. Bez tego nie potrafi dobrze przeżyć dnia. Także nie wzgardzi porządnym posiłkiem, najlepiej bogatym w tłuste mięso. To druga niezbędna rzecz do poprawnego funkcjonowania tego wesołka. A jeśli o radości mowa - posiada zaskakującą cechę cieszenia się z naprawdę drobnych rzeczy oraz dziękowaniu losowi za normalność - tak ciężką do osiągnięcia. Nie jest przecież kaleką ani chorym umysłowo, nie zmarł mu żaden z rodziców, zna też wielu przyjaciół - za tak proste sprawy jest naprawdę wdzięczny. Toteż nigdy nie wybrzydza, przynajmniej w większości przypadków. Błędem jest też go przekonywać do swojej racji - jeśli postawi na swoim, nie ma siły, która to zmieni. Dodatkowo nigdy nie zaniecha swoich pomysłów, gdy sam nie uświadomi sobie o ich bezsensowności. Niezły z niego podrywacz, o tym też warto wspomnieć. Nie umie przejść obojętnie koło ładniejszej panienki, zwykle musi przynajmniej sypnąć jakiś żart bądź zaczepić, a jeśli wszystko dobrze pójdzie, umówić się na kolejne spotkanie. Tak, nawet widok Największego Maga Wszechświata go nie onieśmieli, przeciwnie, nakłoni do odważniejszych zachowań. Broń Dwuręczną przyczepia do pleców, jednoręczną chowa do pochwy, utwierdzonej przy pasie. Dookoła bioder ma schowane sztylety, torbę medyczną nosi przyczepioną do boku.

Historia:

A wszystko zaczęło się tak niewinnie. Eskorta ważnego klienta do Oak, niby nic trudnego, zadanie jak każde inne. Nikt wtedy się nie domyślał, że dziewczyna to córka jednego z największych władców ziem północnych. Oczywiście nie mogło stać się inaczej - młody lider brygady eskortującej, zauroczony w pięknej dwudziestolatce, zdobył się na odwagę, by prywatnie chronić ją w godzinach wieczornych. A, że kobieta należała do niezłych flirciarek, już po drugiej nocy wylądowali razem w łóżku. Konsekwencje przyszły natychmiastowo. Zaraz po ukończonej misji, Aya ( bo tak miała na imię ) oznajmiła ojcu, że chce poślubić poznanego żołnierza. Naturalnie, wielki władca się nie zgodził, a zakochany wojak porzucił zawód, by potajemnie spotykać się z wybranką, przebierając się za służbę. Z drugiej strony, także z tego żył, więc wszystkie spotkania musiały odbywać się w tajemnicy. Gdy po dziewięciu miesiącach od incydentu, dziewczyna urodziła zdrowego chłopczyka, władca wpadł w furię, odsyłając na wygnanie młodą parę z tej części królestwa. Wbrew pozorom, oboje wcale się tym nie przejęli. Razem wychowali przyszłego maga, kupując niewielki domek na południu. Toteż życie wiodło się im nie najgorzej, początkujący tata znalazł pracę w miejscowej Policji Magicznej, mogli pozwolić sobie na niektóre luksusy. Jonathan dojrzewał więc w świetnych warunkach, a już od ośmiu lat zaczął naukę w tamtejszej akademii magii, szybko nauczył się podstaw oraz ważnych cech jak kultura czy dyscyplina, której wymagano w owej szkole. Za dobre wyniki błyskawicznie otrzymał świetne rekomendacje od rektora uczelni, po czym już jako szesnastolatek, był jednym z najzdolniejszych uczniów Akademii Policji Magicznej. Pełen marzeń przykładał się mocno do pracy, a nauczyciele z wielką radością patrzyli na pnącego się w górę chłopaka. Rodzice byli dumni z syna, ten posiadał wielu przyjaciół i świetne umiejętności, w sumie żył całkiem przyjemnie. Nie brakowało mu też towarzystwa uroczych koleżanek, nikt nie potrafi zliczyć ile dziewczyn przewinęło się przez jego pokój. Naukę skończył w wieku dwudziestu dwóch lat, aczkolwiek wbrew oczekiwaniom ojca, nie poszedł w jego ślady, czyli nie wstąpił do Policji. Pewnego razu wpadł z walizkami do domu, oznajmił, że wyjeżdża, szukać szczęścia w Gildii Magów Fairy Tail. Dostał zresztą specjalne zaproszenie od tamtejszego czarodzieja, bliskiego przyjaciela z czasów edukacji. Tam znalazł to czego pragnął, rzeszę oddanych przyjaciół, ciekawe misje oraz multum przygód, których także mu powoli zaczęło brakować. Reasumując - Jonathan Blake przeżył wspaniałe dzieciństwo, znalazł swoje miejsce w świecie i przede wszystkim, podąża drogą do szczęścia, które tak łatwo nie sposób znaleźć.


Umiejętności:

- Sprinter ( I )
- Zmysł Walki ( I )
- Medyk ( I )

Ekwipunek:

- Zaawansowany Zestaw Medyczny ( Bandaże, Gaza, Skalpel, Strzykawka, Adrenalina, Morfina, Inhalator, Woda Utleniona, Fiolet )
- Dziesięć Sztuk Szklanych Fiolek
- Dwuręczny Miecz
- Nóż
- Dziesięć Sztyletów do Rzucania
- Zwykły Miecz Żelazny
- 400 Klejnotów


Rodzaj Magii:  

Wodnego Ciała - to połączenie eksperymentów z zdolnościami magicznymi, ogólnie to ujmując. W żadnym wypadku nie pozwala nam na kontrolę nad wodą, natomiast  wymaga od nas, abyśmy jak najczęściej ją dostarczali organizmowi. Dlaczego? Ponieważ dokładnie polega ona na tym, iż pozwala nam na zwiększenie naszej masy poprzez wypełnienie danej części ciała wodą bądź całkowitej zmianie całości w tlenek wodoru.


Pasywne Właściwości Magii

Pragnienie - ciągłe zapotrzebowanie na wodę staje się naszym przekleństwem, ale także błogosławieństwem. Im więcej cieczy pijemy ( tak, nie musi to być woda ), tym silniejsi się stajemy. Oczywiście takie wzmocnienia organizmu są praktycznie nie zauważalne, więc zwiększenie szybkości naszego biegu czy odporności na obrażenia jest... znikome. Natomiast braki picia skutkuje zwiększonym zmęczeniem oraz powolnym traceniem zapasów mocy magicznej. No i oczywiście umieramy o wiele szybciej z odwodnienia.

Przetwarzanie - jeśli nie mamy dostępu do wody to powstaje wielki problem. Dlatego trzeba korzystać z innych źródeł, jak soki, napoje gazowane czy... oleje? Dokładnie, większość cieczy nasz organizm przyswaja, usuwając szkodliwe substancji z danej mieszaniny. Jednakże środki naprawdę trujące w większej ilości doprowadzą nas do zguby, jak normalnego człowieka.

Oddycham! - woda nie wzmacnia naszego organizmu tylko poprzez aspekty fizyczne. Pomaga nam też w przypadku nurkowania. Nie mówię, że nagle wyrastają nam skrzela i pływamy sobie kilka godzin, aczkolwiek nasza magia pozwala nam na utrzymanie się pod wodą nawet do dwudziestu minut.

Ryba w Wodzie - jeśli widziałeś mistrzów olimpijskich, to możesz sobie wyobrazić jak Blade to robi w połączeniu z odrobiną magii. Zmęczenie? Ależ skąd, w wodzie czujemy się perfekcyjnie, a pływanie sprawia nam przyjemność i odpręża, zamiast męczyć. Dodatkowo, rzeźbimy klatę!

Człowiek Deszczu - słoneczna pogoda, upał trzydzieści stopni? To nie dla mnie! Padaj deszczu padaj, nawet przez całe życie. W takich warunkach Blade czuje się niezwykle komfortowo. Dlatego starcie z przeciwnikiem w deszczu jest najlepszym sposobem na wygraną.


Zaklęcia:

Ranga D

Wodny Bicz - prosty czar, nie wymagający wielkich pokładów energii czy niesamowitej precyzji. W jednej chwili nasza ręka zamienia się w wody bicz, którym można bardzo łatwo skrępować przeciwnika w odległości nie więcej niż siedem metrów. Wbrew pozorom, stworzona broń jest mocna i nie tak łatwo jest się z tego wydostać. Zaklęcie unieruchamia przeciwnika na jedną turę, dając nam możliwość zaatakowania drugą rękę.


Ranga C

Ukryty Gejzer - kolejne zaklęcie polegające na użyciu ciśnienia. W tym jednak przypadku stosujemy wodę pod ciśnieniem o wysokiej temperaturze, co dodatkowo utrudnia życie przeciwnikom. Na czym dokładnie to wszystko polega? Otóż po dotknięciu danej części podłoża, wpuszczamy tam wrzącą wodę pod ciśnieniem. Gdy jakieś ciało przekraczające wagę dwudziestu kilogramów nastąpi na wskazany obszar, to pułapka uaktywnia się, wystrzeliwując wysoki na dziesięć metrów gejzer gorącej wody. Oczywiście dana osoba zostaje tym samym nieźle poparzona, poturbowana, a w skrajnych przypadkach, poraniona. "Zaminowany" obszar to koło o średnicy metra. Można go rozpoznać po delikatnych wgnieceniach.

Wodny Pistolet - proste, aczkolwiek bardzo przydatne i wyrządzające niemałe obrażenia wśród przeciwników. Polega na złożeniu dłoni w popularny pistolet, po czym wystrzeleniu palca wskazującego, poprzez pociągnięcie za kciuk. W ten sposób wystrzelony palec zamienia się w małą stróżkę wody pod ciśnieniem, która jest ostro zakończona. Z łatwością przebije stal czy metal, prędkość też jest imponująca, natomiast zasięg pozostawia wiele do życzenia - maksymalnie piętnaście metrów. Efekt jest podobny do tego z normalnym pociskiem - przebije skórę, złamie kość, spowoduje niemały krwotok, ponieważ w zderzeniu z jakimś obiektem ciśnienie nagle się uwalnia, tworząc mały wybuch. Oczywiście pocisk jest wielkości palca.

Ciśnieniowe Sztuczki - ciecze pod ciśnieniem są naprawdę groźną bronią, a woda o małej gęstości, stanowi jeszcze większe zagrożenie. W tym wypadku korzystamy z jej właściwości na dwa sposoby. Używając owego czaru tworzymy pięć ładunków wody pod ciśnieniem, której możemy użyć w każdej chwili, aby :
a) uwolnić sprężoną wodą pod stopami, co wyrzuca nas w górę bądź do przodu, w zależności pod jakim kątem ładunek odpalimy, tym samym możemy wykonać błyskawiczny skok na odległość maksymalnie dziesięciu metrów, bądź wypchnąć ciało w przód / bok / tył.
b) uwalniamy ładunek podczas zadawania ciosu, co diametralnie zwiększa siłę i szybkość danego ciosu.
Im więcej ładunków użyjemy, tym efekt jest silniejszy. W przypadku skoku, odległość zwiększa się dwukrotnie.
Jednorazowe użycie zaklęcia daje nam pięć ładunków, które możemy wykorzystać w dowolnej chwili.
Maksymalnie trzy razy w walce. Nie możemy posiadać więcej niż pięć ładunków.

Ranga B


Wodne Ciało - zaklęcie jest podstawową umiejętnością użytkownika owej magii, która pozwala na zamianę ciała w wodę. W tym miejscu wszelka krew czy kości znikają, a zastępuje ją woda. Toteż wszelkie ataki fizyczne skierowane w stronę użytkownika nie zadziałają ( strzała przeszyje ciało, które za chwilę się zrośnie; to samo tyczy się cięć mieczem czy ciosów pięściami ). Czas trwania wynosi trzy tury. Zaklęcie nie broni nas przed wszelkimi atakami na psychikę, zaklęciami ogniowymi, truciznami ( zamiana klatki czyli także płuc nic nie pomaga ). Niedobór wody nie pozwala nam na skorzystanie z tego zaklęcia. Maksymalnie trzy razy w walce. Nasza ataki fizyczne pięściami czy kopnięcia nie działają, ponieważ w bezpośrednim kontakcie, dana część ciała rozpryskuje się.



Ostatnio zmieniony przez Blade dnia Sro Wrz 11 2013, 16:12, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1457-skrytka-bankowa-jonathan-blake#22255 https://ftpm.forumpolish.com/t1433-blade
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Blade Empty
PisanieTemat: Re: Blade   Blade EmptyNie Wrz 01 2013, 15:36

Może i znalazły się jakieś błędy, ale widać niewielkie skoro nie wypisałam. Poza tym kp spx. Zwłaszcza historia była ciekawa i przyjemnie się czytało, więc za to duży plus~
Akcept części opisowej. Magię sprawdzi ktoś inny.


PS. Kolejna postać...zrozumiałe i spx i nikt nie zabroni, ale dlaczego poprzedniej o nicku na 'H' nie poprawiłeś? Porzuciłeś? Mamy wrzucić ją do archiwum, czy co? Odpowiedź wyślij mi na pw.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Blade Empty
PisanieTemat: Re: Blade   Blade EmptyWto Wrz 03 2013, 17:24

EQ - Zostaje ci 2600 klejnotów
Magia - Odpada. Jest za mocna. Dostań zgodę aminki, to może pogadamy, aczkolwiek jestem na nie wszystkimi kończynami. Poza tym opis jest za słaby, nie przedstawia możliwości magii.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Blade


Blade


Liczba postów : 46
Dołączył/a : 31/08/2013

Blade Empty
PisanieTemat: Re: Blade   Blade EmptySro Wrz 04 2013, 07:09

Okej, przerobię w pewien sposób to zaklęcie, aczkolwiek, czy zgadzasz się na PWMki oraz ogólny opis magii? Oczywiście opis jest jedynie opisem, a możliwości ściśle przedstawię w tym jednym zaklęciu?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1457-skrytka-bankowa-jonathan-blake#22255 https://ftpm.forumpolish.com/t1433-blade
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Blade Empty
PisanieTemat: Re: Blade   Blade EmptySro Wrz 04 2013, 15:15

PWM:
1. Ok
2. Odpada
3. No ok
4. Ok, ale wymaga to od ciebie wiele skupienia i zajmuje pełen post
5. Odpada

Zaklęcia:
1. To jest kilka zaklęć w jednym, opierających się na elementarnej podstawie twojego zaklęcia więc odpada. Rozbij to na kilka zaklęć, lub opisz tak by działanie zaklęcia było jedno, lub było bardzo do siebie pokrewne(a nie jedynie przez podstawę twojej magii). Poza tym nie pobawisz się na pewno w rozszczepianie własnego ciała, w ciele człowieka znajduje się zbyt wiele, zbyt skomplikowanych wiązań atomowych.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Blade


Blade


Liczba postów : 46
Dołączył/a : 31/08/2013

Blade Empty
PisanieTemat: Re: Blade   Blade EmptyPią Wrz 06 2013, 15:49

Skończyłem, oceń dodane zaklęcia oraz nową PWMkę.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1457-skrytka-bankowa-jonathan-blake#22255 https://ftpm.forumpolish.com/t1433-blade
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Blade Empty
PisanieTemat: Re: Blade   Blade EmptyNie Wrz 08 2013, 19:57

PWM:
2. Odpada

Zaklęcia:
1. Działa jeden post
2. Odpada
3. Ok
4. Odpada
5. Odpada
6. Jeden przedmiot im mniej atomów tym mniejszy przedmiot.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Blade


Blade


Liczba postów : 46
Dołączył/a : 31/08/2013

Blade Empty
PisanieTemat: Re: Blade   Blade EmptyPon Wrz 09 2013, 12:43

Zmieniłem magię, władza nad cząsteczkami zdecydowanie nie wypali.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1457-skrytka-bankowa-jonathan-blake#22255 https://ftpm.forumpolish.com/t1433-blade
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Blade Empty
PisanieTemat: Re: Blade   Blade EmptyPon Wrz 09 2013, 17:14

PWM:
2 ostatnie odpadają

Zaklęcia:
1. Ok
2. Woda w ręce? Ok zwiększy siłę ciosu, ale nie podniesiesz więcej. Woda w nogi? jasne będziesz większy, ale na pewno szybciej nie pobiegasz. A woda w klatę? Podobnie. Wypełniasz ciało wodą, ale to nie utwardzi ci skóry, nie wzmocni mięśni... Działa 3 posty ale sądzę że w takim wypadku pewnie usuniesz/przeredagujesz zaklęcie
3. Możesz wyłączyć kiedy chcesz, możesz przemieniać się nawet ranny no i możesz przemienić tyle ciała ile chcesz, ale w każdym przypadku zaklęcie trwa 3 tury i pobiera normalną ilość MM
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Blade


Blade


Liczba postów : 46
Dołączył/a : 31/08/2013

Blade Empty
PisanieTemat: Re: Blade   Blade EmptyWto Wrz 10 2013, 16:28

Jak teraz?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1457-skrytka-bankowa-jonathan-blake#22255 https://ftpm.forumpolish.com/t1433-blade
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Blade Empty
PisanieTemat: Re: Blade   Blade EmptySro Wrz 11 2013, 14:36

Zaklęcia:
1. Ok
2. Masło maślane. Skoro dana kończyna po rozpadnięcie, wraca do poprzedniej formy, to jak może wsiąknąć w ziemię? No i jakim sposobem woda "Wybucha"? Kiepski opis, popraw go.
3. Ok
4. Ok
5. Ok
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Blade


Blade


Liczba postów : 46
Dołączył/a : 31/08/2013

Blade Empty
PisanieTemat: Re: Blade   Blade EmptySro Wrz 11 2013, 16:12

Done. Jak teraz?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1457-skrytka-bankowa-jonathan-blake#22255 https://ftpm.forumpolish.com/t1433-blade
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Blade Empty
PisanieTemat: Re: Blade   Blade EmptySro Wrz 11 2013, 16:16

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Sponsored content





Blade Empty
PisanieTemat: Re: Blade   Blade Empty

Powrót do góry Go down
 
Blade
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Blade&Soul

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.