I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię:May Pseudonim:May Nazwisko:Orbe Płeć: Kobieta Waga: 46 kg Wzrost:171 cm Wiek: 17 lat Gildia: Nie należy Miejsce umieszczenia znaku gildii: Nie posiada Klasa Maga: 0
Wygląd: Dziewczyna jak na swoje 17 lat wyrosła na całkiem niezły kąsek. Jej skóra ma kolor czekoladowy od koniuszków palców, aż po czubek głowy. Wyjątek stanowi jej lewe ramię. To zostało pokryte białą, jaśniejszą skórą. Rana powstała w wyniku pewnego wypadku, na szczęście wszystko dobrze się skończyło. Wracając jednak do jej wyglądu. May jest posiadaczką ciemno-czekoladowych włosów z jaśniejszymi refleksami. Same włosy sięgają jej do ramiona, a ich końcówki są powywijane. Na zielone oczy opada jej asymetryczna grzywka, przywykając również mały nosek jak i czasami małe, delikatne lecz pełen usta. Co do ubioru, to przeważnie wkłada na siebie asymetryczną sukienkę z oliwkowo brązowymi zdobieniami i takie tez właśnie ozdoby i dodatki. Charakter: Charakterku tej dziewczyny nie da się jednoznacznie określić. Na je wielobarwną duszę składa się wiele czynników i składowych. A więc w normalnych okolicznościach jest miła i spokojna. Zbytnio nie przejmuje się otaczającym ją światem. Żyje z dnia na dzień czekając na to co przyniesie jej kolejny świt. Zgrywa szarą myszkę udając, że niezbyt orientuje się w wielki sprawach tego świata, a tak w rzeczywistości nie jest. Potrafi zachowywać się zgodnie z etykietą i oczekiwaniami stawianymi przed nią niczym zaprogramowany robot. Kiedy jednak trzeba ta cicha woda potrafi zamienić się w prawdziwy szturm niszczący przeszkody na swej drodze. Wtedy to też dziewczyna staje się nieobliczalna.
Historia: Wychowali ją dobrzy rodzice, z którymi mieszkała. Przez wiele lat nie brakowało jej niczego. Miała wszystko czego tylko dusza zapragnęła, podobnie jaj jej rodzeństwo. Szkoda tylko, że w jego skład wchodzili starsi i młodsi bracia. Łącznie z nią była ich piątka. Nawet starsza i pomarszczona przez upływający czas, babcia otoczaka tą zgraje rozrabiaków. To dzięki nim dziewczyna nauczyła się, iż o własne interesy trzeba zabiegać i dbać samemu. W okresie dzieciństwa tez udało jej się poznać pewną swoją kuzynkę i związaną z nią historię, która nie była zbyt mila, a raczej straszna i przeradzająca. Kilka lat później przytrafił jej się pewien wypadek, który sprawił, że jej ramię zdobi blizna, jaśniejszego koloru niż jej skóra. Mowa tu o poparzeniu jej magia ognia. Teraz jednak nie ma to dla niej takiego znaczenia. Dorosła bowiem i sama rządzi własnym życiem, nie oglądając się wstecz czy patrząc na innych ludzi.
Umiejętności: Skrytobójca, Bezszelestny, Mistrz trucizn Ekwipunek: brak jedynie 5000 klejnotów
Rodzaj Magii: Magia Wybuchu lub jak kto woli Magia Eksplozji – polega na tworzeniu przedmiotów lub zamienianiu innych w materiały wybuchowe nie zmieniając ich wybuchu. Dzięki tej magii można wysadzić w powietrze dosłownie wszystko. Jednak jej użytkowniczka może również zmienić rodzaj wybuchu i eksplozji wykorzystując ją w inny sposób np zmienić moc wybuchu w wybuch emocji czy też światła. Ogólnie można rzec, że dziewczyna korzysta z mocy, która pozwala jej wykorzystywać wybuch i wszystkie jego składowe.
Pasywne Właściwości Magii * Kiedy w pobliżu znajdują się ładunki wybuchowe i materiały łatwopalne wie, że znajdują się one w pobliżu, zasieg 5m * Intucyjnie i w przybiliżeniu może określić jakiego rodzaju jest łdunek wybuchowy i z czego się składa. Dotyczy to jedynie ładunków wubuchowych i materiałów łatwopalnych występującyh naturlanie
Zaklęcia:
Wybuch pyłu – sprawia, że pył, piasek, który dziewczyna kopnie lub rzuci nim w przeciwnika wybucha, wytwarzając fale ognia, która może poparzyć przeciwnika, a nawet doprowadzić do podpalenia niektórych materiałów. Dodatkowo wytwarza się ciepła fala powietrza, która może odrzucić przeciwnika kilka metrów dalej. Jeśli zaś zawieje wiatr, to uniesie w powietrze szary pył, popiół (bo na taki właśnie zostaje spalony). Ten działa nieco jak zasłona dymna ale kierunek w którym będzie się rozchodził zależy od kierunku wiatru. Na wyższych poziomach tego zaklęcia czyli S i SS mag może doprowadzić do wybuchu pyłu, który jest zawarty w powietrzu. Przy zwiększeniu poziomu zaklęcia wzrasta siła wybuchu oraz odległość na jaką zostaje odrzucony przeciwnik. Poziom B - fala ognia, zasieg 5 m, odrzut 2 m
Wybuch promieniowania cieplnego – wybuch ten ma formę wielkiej kuli, gorącego powietrza, którą wyrzuca się w kierunku celu, a ta docierając do niego rozbłyska światłem. Atak składa się z dwóch rodzajów fali. Pierwszy to fala cieplna, która atakuje przeciwnika trwa kilka sekund i ma mały zasięg. Jednak w jej wyniku może dojść do zaczerwienień skóry jak i boleści pęcherza, która może zmusić przeciwnika do zrobienia siusiu. Nie wykluczone jest też są poparzenia. Ta fala zużywa 10% energii całego zaklęcia, druga faza zaś całe 90%. Jej efekt jednak jest rozłożony w czasie, a zasięg obejmuje obszar nawet 100-150m. Druga fala bowiem znacząco zwiększa temperaturę otoczenia. Można to zauważyć po „falującym” powietrzu. Druga fala doprowadza w rezultacie do poniesienia znacznie temperatury (w każdej turze działania tego zaklęcia temperatura wzrasta), a to wpływa na parowanie wody z wszelkich organizmów żywych, dochodzi więc do odwodnienia co kolejno doprowadza do utraty siły, osłabienia odporności organizmu, utraty świadomości, uszkodzenia organów wewnętrznych, a następnie śmierci. Jeśli temperatura wzrośnie i to znacznie może dojść nawet do zlanie się sztucznych tkanin czy rozpuszczenia niektórych przedmiotów. Czasami zdarza się również, że skóra zostaje zwęglona, a nawet całe, małe organizmy. Podniesie temperatury doprowadza również do zapalenia się materiałów łatwopalnych. Zaklęcie to jest bardzo przydatne jeśli chodzi o żywioł wody i istoty żyjące w wodzie. Warto wspomnieć iż druga fala w tym zaklęciu pojawi się dopiero po osiągnięciu poziomu A. Poziom B
Zamiana w nitroglicerynę – zaklęcie polega na zamianie dowolnej cieczy w nitroglicerynę, która pod wpływem wstrząsów i uderzeń zmienia się w ładunek wybuchowy. Oczywiście im więcej cieczy przemienimy tym jej moc będzie mniejsza. Zaklęcie pozwala również na wytworzenie małych buteleczek (wielkości próbki perfum) w dłoni i rzucaniem nimi. Ogólnie im większy poziom tego zaklęcia, tym więcej cieczy można zamienić w nitroglicerynę i większą ona ma moc. Poziom C
Ostatnio zmieniony przez May dnia Nie Sie 11 2013, 13:25, w całości zmieniany 4 razy
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: May Pią Sie 09 2013, 20:10
PWM: 1. Będzie omawiane oddzielnie przy każdym zaklęciu, bo nie zawsze to zaakceptuje, well, odpada 2. Odpada 3. Odpada
Zaklęcia: 1. Odpada 2. W tej formie odpada, albo ładunki będą dość słabe, jak wolisz? 3. Czym to się różni od tego wyżej, pomijając siłę zaklęcia? Well, jak w przypadku wyżej, przejdzie ale z słabym ładunkiem, albo zmienisz formę, bo obecnie możesz wysadzić wszystko w zasięgu wzroku, co jest OP.
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: May Sob Sie 10 2013, 09:11
Cytat :
Wzrost:171cm i ciągle rośnie
Raczej wątpliwe, że ciągle rośnie...ale jak tam chcesz.
Cytat :
Wyjątek stanowi jej prawe ramie. To zostało pokryte biała, jaśniejszą skórą
Nie czepiałabym się, ale muszę zapytać. Czy to jest to co na avie widać czy po prostu tego nie widać (i spx)? Bo jak to co na avie widać to jest na lewej ręce, a nie prawej. Jeśli jednak opis nie ma nic wspólnego z avkiem to spx. Tylko mi napisz, która to wersja, oks?
Cytat :
czekając na, to co
Zbędny przecinek.
Cytat :
W tedy
Razem - wtedy.
Cytat :
prze upływający
PrzeZ.
Cytat :
przytrafili jej
Przytrafił.
Cytat :
sprawił, ze
Że.
Cytat :
Teraz jednak nie ma, to dla
Zbędny przecinek.
Błędów było więcej, ale już nie wypisywałam. Tak czy inaczej dałabym akcepta opisowej, ale wolałabym abyś mi wpierw odpowiedziała na to co dałam na czerwono.
May
Liczba postów : 17
Dołączył/a : 06/08/2013
Temat: Re: May Sob Sie 10 2013, 12:34
Poprawione
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: May Sob Sie 10 2013, 12:36
Akcept części opisowej.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: May Sob Sie 10 2013, 13:44
PWM: 1. Odpada 2. Zasięg 5m 3. Odpada
Zaklęcia: 1. No ok, zasięg rozchodzenia się ognia to metr(bo jak by nie spojrzeć powierzchnia eksplodującej materii nie jest zbyt wielka), aczkolwiek cieplej robi się do 5m, a odrzut ma dość znaczną siłę i na te 2m odrzuci. 2. Skoro obecnie jest tylko pierwsza fala to akcept, drugą zajmiemy się przy lvl'upie zaklęcia 3. Akcept
May
Liczba postów : 17
Dołączył/a : 06/08/2013
Temat: Re: May Sob Sie 10 2013, 18:21
Poprawione
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: May Sob Sie 10 2013, 20:15
Moje uwagi musisz zawrzeć w opisie zaklęć i PWM. Co do nowego PWM -> Tylko te proste ładunki, które występują naturalnie (zaprojektowane przez gracza/stworzone zaklęciem odpadają)
May
Liczba postów : 17
Dołączył/a : 06/08/2013
Temat: Re: May Sob Sie 10 2013, 21:07
Poprawione
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: May Sob Sie 10 2013, 22:26
Moje uwagi musisz zawrzeć w opisie zaklęć i PWM. -> Ty czy się to też pozostałych PWM i zaklęć
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.