Imię: Mephisto
Pseudonim: Kuroi Karasu
Nazwisko: Fereus
Płeć: Mężczyzna
Waga: 68Kg
Wzrost: 170cm
Wiek: 20
Gildia: Grimoire Heart
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Górna część lewego uda
Klasa Maga: 0
Wygląd: Mephisto jest dość wysokim chłopakiem o szczupłej budowie ciała. Nie jest siłaczem, jednak poruszanie się szybko i sprawnie nie sprawia mu problemów. Posiada długie czarne włosy zawsze roztrzepane nigdy nie czesane. Kolor tęczówki to wyblakły czerwień. Wyraz twarz przeważnie jest dość neutralny nie wspominając o nieskazitelnej cerze. Często chodzi ubrany w czarny płaszcz z kapturem który przykrywa jego codzienny ubiór. Ma on po bokach kieszenie, w których często chowa wszelkie zapiski jakie dokonuje. Nosi granatowo szarą bluzę w lekkie wzorki. Jest ona jego ulubioną. Nosi też niebieskie spodnie i czarne, zwykłe wiązane sznurówkami buty. Nie można ich nazwać glanami jednak do trąpek ich też nie przyrównamy. Często ma założony kaptur bluzy na głowę. Pełni on swego rodzaju izolator od rzeczywistości, która go przytłacza.
Charakter: Ciężko sprecyzować jego charakter. Gdyby chciano go przybliżyć do jakiegoś profilu psychologicznego można by rzec, że jest introwertykiem. Jednak potrafi działać w zespole chociaż będzie się trzymał raczej na uboczu aż nie nadejdzie faktyczna potrzeba przewodzenia grupie. Szanuje członków gildii i ich poglądy. Preferuje samotność i jest cichy. Nie grzeszy inteligencją jednak jest rozsądny. Opanowanie to jego dobra cecha. Do złych zaliczymy zdecydowanie małą wrażliwość jak na człowieka czy też brak zahamowań do odbioru komuś życia. Dla niego nie ma rzeczy niemożliwych. Warto też posłuchać jego rad gdyż mogą się przydać. Nie dyskutuje co do rozkazów jednak może się zdarzyć, że zapyta o szczegóły poddając je analizie i własnemu osądowi. Nie lubi gdy ktoś wymusza na nim konkretne zachowanie i nie jedna osoba przejedzie się na jego cierpliwości
Historia: - Spoiler:
Historia jest prawie, że szablonowa. Wychowywał się wraz z rodziną w mieście Onibus. Kto by pomyślał, że w rzekomym mieście bez gildii można rozpocząć magiczną przygodę? W wieku 14 lat tradycyjnie biegał po podwórku wraz ze znajomymi. Nie można było zaprzeczyć, że był wtedy otwartym człowiekiem. Dogadywał się z ludźmi świetnie. Przyszedł ten dzień, że wracając wieczorem z grupką przyjaciół do wspólnej kamienicy zastali pożar... Nie mogli uwierzyć własnym oczom.Ich rodziny spłonęły w pożarze... Łzy lały się potokami lecz zostały przerwane przez tajemniczego maga. Było on zakapturzony i nie można było poznać jego wyglądu poza świecącymi się szkarłatnymi oczami. Młodziaki rzuciły się na przybysza. Ten w sekundę odepchnął ich zaklęciem i poturbował. Po kilku minutach biedny Mephisto sam ostatkiem sił czołgał się do przeciwnika. Użył pod wpływem emocji magii. Zadał potężny czar. Tajemniczy mag i tak odbił zaklęcie jednak się zaintrygował. Po chwili powiedział, że to nie on spalił dom. Pomoże mu dokonać zemsty i odnajdzie sprawce.Tak mijały lata i tajemniczy mag opiekował się Mephisto i uczył go najróżniejszych zaklęć i walki mieczem. W końcu nadszedł ten dzień gdy przyznał się do kłamstwa przed Mephisto. Że obserwował go i chciał wydobyć przez śmierć rodziców jego prawdziwą siłę. Mephisto podczas walki pokonał swojego przeciwnika. Jednak zapomniał wszystkiego czego się nauczył przez specjalne zaklęcie rzucone przez konającego maga. Wyczyściło to wszelki styl jednak walka mieczem została.
Błąkał się be celu po mieście i szukał zajęć. Zmienił się... Starał się wymyślić swój styl bycia. W końcu natknął się na kogoś kto wprowadził go do gildii.Teraz przypadkiem należąc do gildii Grimoire Heart służy w jej szeregach ze swoją bezwzględnością próbując znaleźć sens istnienia czy też osiągnąć najwyższą moc...
Umiejętności: - Spoiler:
15. Kumulacja Energii -
Magowie dzielą się na dwa rodzaje, tych dokładnych i tych destruktywnych. Ci drudzy skupiają się na sile swoich czarów by jak najbardziej zgnębić przeciwnika. Im bardziej on bowiem oberwie, tym lepiej dla nich.
Lvl 1 - Siła zaklęć nieznacznie większa
16. Zapasy magiczne -
Niektórzy magowie, nie potrafią machać kijami, kopać z półobrotu, ani nie przetrwają uderzenia tirem w twarz. Z tego powodu skończona mana jest dla nich jak wyrok śmierci. By skończenie many odłożyć w czasie, nauczyli się ją oszczędzać, dzięki czemu jej zapasy u nich, uległy zwiększeniu
Lvl 1 - 10% Więcej MM
18. Kontrola przepływu magii -
Im lepiej kontrolujesz przepływ magii z ciała do formowanego zaklęcia tym szybciej zostanie ono użyte. A czasem czas to pieniądz prawda?
Lvl 1 - Nieznacznie skraca czas rzucania zaklęcia
Ekwipunek: Zwykła Katana z pasem na plecy, Plecak, 4000 (za katanę odejmuje)
Rodzaj magii: Mroczna iluzja - Jedna z zapomnianych odmian czarnej magii. Nie skupia ona żadnego żywiołu a bardziej rozwija mroczne sztuki. Magia mrocznej iluzji opiera się na iluzjonistycznych sztukach atakując zmysły przeciwnika nieraz doprowadzając ofiare do szaleństwa. Potrafi ona mamić przeciwnika i wprowadzać w błąd. Jeśli przeciwnik zostanie zbombardowany tą magią może się okazać że nabierz jakiejś fobii z powodu załamania psychicznego.
Pasywne Właściwości Magii: Następstwo:
Pasywnie ten typ magii wpływa na charakter. Użytkownikowi ciężej jest się uśmiechnąć i jest bardziej ponury. Potrafi też wpadać w szał jednak tylko pod wpływem silnych emocji co przez osobowość introwertyka nadanej przez ten typ magii jest dość trudne.
Obcowanie z wizją:
Dzięki zabawie iluzją jesteś na nią nieznacznie odporniejszy od przeciwnika.
Sztucznie szkolony wzrok:
Dzięki treningu na iluzji jesteś nieznacznie bardziej spostrzegawczy.
Kontrola wizji:
Mephisto tworząc iluzję mimo iż jest ona aktywna może ją wyłączyć dla swojego wzroku.
(Np. Tworzy bolec z ziemi. przeciwnik widzi go i nie może zobaczyć co jest za bolcem. Mephisto może przez tą iluzję przejrzeć. Jest dla niego przeźroczysta)
Kryształek wizji:
Używając zaklęcia "(B) Przesłuchanie/Koszmar" użytkownik może nagrać/zapisać informacje, które zdobył na kryształku wytworzonym do przechowywania informacji. kryształ może opuszczać temat a użytkownik może zniszczyć obiekt siłą woli, nie ważne gdzie się znajdował. Kryształ jest kruchy. Upadek na beton z 2m nic mu nie zrobi jednak nawet najsłabsze zaklęcie zniszczy go a dane przepadną.
Zaklęcia:(D) Triplikacja:
Zaklęcie tworzy obok nas 2 iluzje w odległości 1m-5m. Podczas użycia zaklęcia wydaje się, że użytkownik stoi w miejscu jednak może się okazać że podmienił się z iluzją miejscem gdy utworzył zaklęcie.
Uwagi:
- klony są 100% kopią aktualnego wystroju i samopoczucia użytkownika,
- Działają na wszystkie zmysły poza dotykiem,
- czas działania to 1 post
- można przedłużać jednak trzeba pobrać wtedy koszt zaklęcia od nowa
- maksymalnie 3 posty
- odnowa to 2 posty po skończeniu
(D) Twór:
Zaklęcie tworzy jeden przedmiot bądź zespół przedmiotów(kołczan ze strzałami) będących iluzją.
Uwagi:
- nie można tworzyć kopi np. 3 mieczy na raz,
- czas trwanie to maksymalnie 3 posty,
- Iluzja znika po nawet lekkim ataku w nią,
(B) Klosz Wizji : Jest to zaklęcie oparte na czystej iluzji. Skupia ona się na zmysłach przeciwnika. Jest dość wygórowana w wymaganiach. Wytwarza dowolną iluzję opisaną w poście przez użytkownika.
Uwagi:
- Maksymalny czas trzymania w iluzji to 3 posty.
- Odnowa trwa 1 post od zakończenia działania.
- Iluzja obejmuje obszar o promieniu 15m od wybranego punktu.
- Działa na wszystkie zmysły poza dotykiem.
(B) Przesłuchanie/Koszmar:
Zaklęcie ciężko sprecyzować. Nie wiadomo czy jest iluzją świata czy anomalią snów. Czar ten wyciąga z użytkownika najgłębsze koszmary czy też obiekty/postacie z życia ofiary. Pozwala ono wytworzyć iluzję czegoś czego obawia się użytkownik bądź osobę którą kochał, znał, widział(im większa więź tym łatwiej to poznać). Wydaje się proste jednak może służyć do przesłuchania. Powiedzmy że przeciwnik rozmawiał z kimś na dany temat. Czar jak ma szczęście wyłapuje z niego informację, tworzy iluzję osoby, której rozmowa może zapisać się w małym krysztale(patrz PWM). A co do koszmaru i tego co obawia się ofiara, MG ustala czy postać się boi czy jest niezdolna do walki lub czy jest pogromcą koszmarów ;p.
Uwagi:
- można użyć ponownie po 2 postach,
- od MG zależy co wizja może wyciągnąć a użytkownik czaru wyśle na PW informacje jaki na jaki rezultat oczekuje,
- czar trwa maksymalnie 3 posty,
- tylko 1 cel może być poddany temu działaniu,[/b]