Imię: Rashheren
Pseudonim: -
Nazwisko: -
Płeć: Penisiasta
Waga: 80
Wzrost: 175
Wiek: 23
Gildia: Samotnik
Miejsce umieszczenia znaku gildii: -
Klasa Maga: 0
Wygląd:
Rashheren jest osobą, która niektórym może rzucić się w oczy, jednak prawdopodobnie jego pozorny brak wyrazu nie zachęci do dalszej ekscytacji ową postacią. Krótkie, czarne włosy rezydują na sklepieniu jego czaszki, a spokojne, żółte ślepia łypią leniwie na świat. W większości przypadków chłopak odziany jest w niebieską bluzę z kapturem i czarne bojówki. Trzeba przyznać, że, mimo iż pod ubraniem kryją się całkiem zwarte mięśnie, całość nie stwarza wrażenia kogoś, kto mógłby budzić wielką grozę.
Charakter:
Nasz bohater z pozoru jest nieco pierdołowaty, powolny, ciapowaty. Zdaje się mieć cieplutkie serduszko, w którym znajdzie się miejsce dla każdego. Trzeba jednak przyznać, że gdy trzeba ruszyć głową, potrafi popisać się intelektem. Jeśli akurat nie odpływa w świat marzeń, które towarzyszą mu bezustannie. Jeśli ktoś pozna go lepiej, okazuje się, że często posługuje się podstępami i wykorzystuje swój wizerunek, by manipulować innymi. Do tego poziomu doszło jednak niewielu, a na pewno nikt, kto chwaliłby się tą wiedzą.
Historia:
Rashheren jest dzieckiem maga-kryminalisty, który dopuścił się niezliczonych przewinień, w tym wielu morderstw. Choć sam wymiar sprawiedliwości nie mógł dosięgnąć zabójcy, udało się to gildiom magicznym. Dokładniej jednej z mrocznych gildii, która przekazała go władzom za pośrednictwem wspólnika. Rodzina skazanego została zaś wtrącona do lochu owej przestępczej organizacji. Jej członkowie wykorzystywali tam więźniów do eksperymentów i, między innymi, testowali ludzką wytrzymałość na poszczególne rodzaje tortur i cierpień. Badali, jak najefektywniej łamać psychikę, opór. Sam chłopiec był na tyle młody, że nie pamiętał innego nieba niż to, które co dzień widywał przez otwór celi, dzielonej z matką, a przypominającej studnię. Słowa jedynej bliskiej mu osoby pozwalały Rashowi zachować rozum. Słuchając opowieści swej obrończyni, dziecko wyobrażało sobie świat na ich podstawie. To, co znajduje się poza więzieniem. Jednak niejednokrotnie kobieta nie wytrzymywała, prosiła swego syna, błagała go, zmuszała. Chciała by stworzył schody, które pozwolą im wyjść z piekła. Był synem potężnego czarownika, miał predyspozycje. Czym były dla niego schody? Młodzieniec nie potrafił jednak wykorzystać magii w nim drzemiącej. Dopiero śmierć matki wyrwała go ze świata z opowieści, świata wytworzonego przez malca, który przedarł się do rzeczywistości razem z chłopcem. Pozostał przy nim. Pojąwszy, czego dokonał, nastolatek starał się zacieśniać więzi między oboma światami. W końcu, gdy mu się udało, wspiął się ku wolności po upragnionych schodach.
A jakiś czas później spotkał Zenko.
Umiejętności:
Support
Kontrola przepływu magii
Kumulacja Energii
Ekwipunek:
-Zapalniczka
-Szwajcarski scyzoryk
-Katana
-Harmonijka
-Zeszyt
-Długopis
Rodzaj Magii: Fantazja
Magia polegająca na przenoszeniu wyimaginowanego świata Rashherena do świata realnego w ten czy inny sposób oraz pobudzaniu fantazji innych i niecnego ich wykorzystaniu. Całość oscyluje głównie wokół tego, jak coś jest widziane przez maga i sprawianiu, że rzeczy stają się takimi, jakie on sobie to wyobraża. Aspekt wpływania na innych również jest istotny, ponieważ fantazję posiada każdy, a ingerowanie w cudzą fantazję również wchodzi w skład wspaniałej sztuki, którą posługuje się nasz bohater. Może to być zarówno pobudzanie czyichś marzeń czy nawet poznawanie ich. Wszystko zależy od tego, co potrzeba... i czy będzie to zawarte w spellach.
Pasywne Właściwości Magii
Inspiracja
Ian może pobudzić w drugiej osobie kreatywne myślenie.
Wyczucie
Umożliwia rozpoznanie, jak dużą wyobraźnią dysponuje dana osoba.
Odporność psychiczna
Przez lata znosił setki tortur, w czym bez wątpienia pomagał mu wyimaginowany świat.
Zaklęcia:
D:
Zwid
Skill, który polega na pobudzeniu fantazji celu, który zostaje obdarzony wizjami dotyczącymi jakiejś osoby czy też miejsca, zdarzenia, whatever. To, co widzi ofiara to wyobrażenia o przyszłości jakiegoś człowieka, jego przeszłości, jego życiu, tym, co może zrobić, cokolwiek. Jest to jednak zaklęcie słabe i ma swoje ograniczenia. Po pierwsze, Rashheren wybiera, jakie emocje chce wzbudzić. Podziw, przerażenie, cokolwiek. Po drugie na dobrą sprawę to sam cel decyduje o tym, czy chce poddać się technice. Oczywiście nie wyskakuje mu dymek z pytaniem o akceptację matactwa. Chodzi raczej o to, że np. jeśli Don będzie mordował kozy, próba wywołania strachu w ludziach będzie łatwiejsza, niż poczucia bezpieczeństwa. Wszak jeżeli coś będzie mówiło, że morderca kóz jest dobrym przyjacielem, to już podświadomie stwierdzimy, że coś jest nie tak. Wtedy właśnie technika miałaby bardzo mały efekt,
C:
Wariacja
Pozwala na dodanie danemu przedmiotowi lub zaklęciu jakiejś, określonej przez maga cechy
Fantazja Potęgi:
Pozwala na podwojenie wartości jednego efektu jakiegoś pojedynczego spella. Siły, szybkości, długości trwania, whatever.
Fantazja Obiektu:
Umożliwia przeniesienie jednego obiektu ze świata fantazji Rashheren do świata realnego. Nie może być to jednak nic specjalnie wielkiego. Limit to 0,1m^3. Oczywiście przedmioty muszą być zrobione z jakiegoś faktycznie istniejącego materiału. Nie ma możliwości stworzenia kryptonitu czy Dragon Balli.
B:
Zamieć marzeń
W promieniu 20 metrów od samego Rashherena pojawiają się przejawy jego fantazji. Wszystko, co tylko sobie zapragnie. Są to tylko iluzje, które tylko widać, słychać i czuć ich zapach. Trwa 3 posty. Istotna jest również objętość owych tworów. Maksymalna to 5m^3.