HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Wyspy




 

Share
 

 Wyspy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 3997
Dołączył/a : 22/10/2012

Wyspy Empty
PisanieTemat: Wyspy   Wyspy EmptyPon Paź 28 2019, 19:59

Większe znane Wyspy

1. Królestwo Kornu
Największa Wyspa i jednocześnie największa militarna siła nowego świata. Bardzo mocno zarówno kulturą jak i prawem przypomina stare Fiore. Geograficznie również. Jest to duża wyspa, pokryta łąkami, lasami i niewysokimi górami. Miasto znajduje się w jej centrum, przepływa też przez nie rzeka. Jest to siedziba starej gildii magów „Fairy Tail”, teraz jako że każdy jest magiem, traktowani są raczej jako gildia nieszkodliwych łowców przygód, którzy za odpowiednią opłatą, zrobią co trzeba. W pamięci starym czasom, wciąż cieszą się dobrą opinią i przychylnością mieszkańców. Ich siła również jest czymś, z czym trzeba się liczyć, zwłaszcza że lider tej gildii, zasiada w radzie.
Korn zarządzany jest właśnie przez Radę. Zasiadają oni w wielkim senacie, przy okrągłym stole. W radzie istnieje 9 miejsc. Po jednym dla najsilniejszego w danym aspekcie many mieszkańca Kornu, jedno dla mistrza Fairy Tail oraz jedno dla aktualnego władcy Kornu. Aktualnym Władcom Kornu, zwanym dalej „Królem” jest Altlesia vi Gianna „Ostrze świtu”, 17 w rankingu świata.

2. Desoria
Pustynna wyspa, wypełniona od brzegu do brzegu piaskiem i kamieniami. Cenne miejsce ze względu na wydobywane tutaj drogocenne kruszce. Jest to też miejsce w które zsyła się pomniejszym i słabszych przestępców do odrobienia wyroku w kopalniach. Cała wyspa jest więzieniem, w którym prócz brutalnych strażników, na więźniów czyha jeszcze pustynny klimat i niebezpieczna fauna i flora. Dla gości przygotowano specjalną strefę na wyspie, która z pomocą magii chroniona jest przed klimatem, więźniami oraz innymi mieszkańcami wyspy. Tutaj czeka na nich hotel, centrum handlowe i inne liczne udogodnienia łącznie z punktem handlowym gdzie kupcy mogą nabywać świeżo wydobyty kruszec. Całością zarządza Namiestnik – Curt Aunzwal „Stalowa Ryba” 9 w rankingu Świata.

3. Gia
Niewielka wyspa, znajdująca się na południowy-zachód pod Kornem. Porasta ją las ludzkich dzieci, a w samym centrum tryska krwawy gejzer. Jest to piękne miejsce, które jednak przez dość dziwną scenerię przypomina las wyjęty ze snów narkomana i posiada dość krwawe nazwy. Woda w gejzerze jest czerwona, ze względu na dużą zawartość many i miedzi w podłożu. Drzewa natomiast rodzą owoce, przypominające nieco główki małych dzieci. Kilkadziesiąt lat temu zniszczeniu uległa kula oświetlająca to miejsce, rozpadła się na wiele mniejszych, dlatego gdy naturalne słońce zachodzi, miejsce to wygląda jak by gwiazdy były na wyciągnięcie ręki. Miejsce to niemal nie posiada stałych mieszkańców. Przybywają tutaj ci którzy pragną odpoczynku i spokoju. Miejscem włada Strażnik Gaju, Esmeralda „Spokojna fala” 42 w rankingu Świata

4. Lambda
Wyspa znajdująca się bardzo blisko jądra. Ruchliwa metropolia pełna ludzi pragnących mocnych wrażeń. Łowcy przygód, kapitanowie szukający załogi do rejsu w nieznane, przestępcy i szmuglerzy. Jeśli ktoś kiedyś zastanawiał się jak by wyglądała wyspa piratów w nowoczesnym społeczeństwie, Lambda jest odpowiedzią na ich oczekiwania. Całością włada Gildia Łamia Scałe, która być może, pewnie nie, ale nie wiadomo na pewno, była kiedyś gildią Lamia Scale. Chociaż równie dobrze, mogą to być też zwyczajnie fałszywe plotki. Lider Gildii, albo raczej tak zwany Kapitan, to nikt inny tylko Ragna Kezuma „Fałszywy Pastor” 102 w rankingu Świata

5. Ran Vagra
Surowe klify na których nie wyrosła nawet jedna roślina, rzeki płynnej soli i trzaskający deszcz opiłków żelaza, to surowe krajobrazy Ran Vagry. By tu żyć, by tu przebywać, potrzeba nie lada magii lub sztuczki, która znana jest jedynie nielicznym mieszkańcom tej wyspy. Ze względu na te ekstremalne warunki, tylko niesamowici magowie mogą się tu dostać, lub ci których chroni władca tej wyspy. Jest to miejsce w którym znajduje się siedziba gildii „Nightmare Tail”, terrorystycznej grupy której nadrzędnym celem jest – całkowita wolność – co według członków gildii można osiągnąć jedynie strącając wszystkich w otchłań, jak nazywają jądro planety. Mistrzem Gildii jest Erza Scarlet „Tytania” 32 w rankingu Świata

6. Jądro
Nie do końca wyspa, a raczej jądro planety. Czarna kula otoczona niebieskimi piorunami. Po wielu latach, znaleźli się śmiałkowie którzy spróbowali się tam dostać. Niesamowite siły grawitacyjne jądra, sprawiają że jest to wyczyn tak ciężki, że niemal niemożliwy. Mówi się o trzech osobach, które zdołały się do niego dostać, jednak żadna nie wróciła, więc według wielu, dostanie się do niego oznacza pewną śmierć.


Nienazwane Wyspy

Jak można zauważyć część wysp na niezbadanych ziemiach nie posiada nazwy innej niż "001" etc. Jest to spowodowane nie spełnieniem warunków niezbędnych nadanie wyspie nazwy.  

By móc nadać nazwie wyspę jedna osoba musi pokonać tak zwanego "Władcę wyspy". Każda wyspa ma swojego władcę, w większości wypadków są oni jednak dobrze ukryci, często niematerialni lub niewidoczni. Zadaniem graczy jest zebranie odpowiednich poszlak a następnie wyzwane "Władcy wyspy". Pokonanie władcy wyspy wiąże się z następującymi korzyściami:

  • Z każdego władcy wyspy wypada cenny przedmiot do magikowalstwa
  • Możliwość nadania wyspie nazwy
  • Zostanie "Gubernatorem wyspy", oznacza to -10% koszt many podczas rzucania zaklęć/używania many na wyspach których gubernatorem jesteśmy

Władca wyspy to jednak bardzo silna istota i należy zachować szczególną ostrożność podczas jej wyzywania. Na czas wyzwania wyspa zostaje otoczona specjalnym polem które sprawia że wszystkie pozostałe osoby na wyspie stają się niematerialne. Wyspy nie można też opuścić ani się na nią dostać. Wyzwanie trwa dopóki władca wyspy i wyzywający są zdolni do dalszej walki.

_________________

Wyspy YIKpmlo
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)


&


Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
 
Wyspy
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Encyklopedia-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.