IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Księżniczka w Mundurze

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3  Next
AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Staż w gildii : -
Liczba postów : 5
Dołączył/a : 04/06/2017

PisanieTemat: Księżniczka w Mundurze   Nie Cze 04, 2017 11:42 am

First topic message reminder :

Imię: -
Pseudonim: Altair, Księżniczka w mundurze.
Nazwisko: -
Płeć: Kobieta
Waga: 44kg
Wzrost: 160cm
Wiek: 15 lat
Gildia: Armia Isenbergu - podoficer (jeśli Tasia pozwoli)
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Odznaczenia na mundurze
Klasa Maga: 0

Wygląd:
Wygląd tej postaci może być calkowicie sprzeczny z jej charakterem, gdyż stworzona została jako postać fikcyjna, która miała po prostu zainteresować sobą czytelników. To dlatego wielka Księżniczka w mundurze, która pragnie w ramach zemsty zniszczyć świat ma wygląd typowej loli. Mierzy 160cm wysokości oraz posiada drobną, budowę ciała. Ma bardzo jasną karnacja oraz delikatne ciało niczym śnieg, które potrafią dosć mocno kontrastować z jej ciemnym mundurem wojskowym. Chociaż postać posiada dość dziecinną budowę ciala, to patrzenie na nią w większości wypadków nie wzbudzi zauroczenia słodkością tej osoby, a raczej poczucie zagrożenia. Dziewczyna posiada długie, opadające prawie do kolan, proste i czyste białe włosy z grzywką na przodzie. Ma wyjątkowo duże, słodkie oczy, a ponieważ jest ona postacia fikcyjną, stworzoną w opowiadaniu posiada ona bardzo nietypowy wygląd tęczówek oczu. Mają one kolor czerwono-niebieski, a same czarne źrednice mają kwadratowy kształt. Altair posiada delikatny nos, uszy i podbródek dając wrażenie, że wygląda jak lalka jakiegoś dziecka, a nie realna postać. Dziewczyna posiada śnieżnobiały uśmiech z pełnym uzębieniem. Księżniczka stosuje delikatny makijaż, który ma nadać jej bardziej dorosłego wyglądu oraz zwiększyc jej autorytet wśród otaczających ją ludzi. Altair posiada raczej dziewczęńską budowę ciała, nie posiada piersi, które zmuszałyby ją do ubierania stanika, jej pośladki są typowo dziecięce. Charakteryzuje ją prosta budowa ciała, oraz dumny pewny siebie krok. Dziewczyna ubiera się jak mówi jej pseudonim głównie w mundur, który został jej narysowany w opowiadaniu wzorowany na strojach armii Isenwaldu jednak z kilkoma istotnymi różnicami. Altair różnice te jednak nigdy nie przeszkadzały, gdyż nie utożsamia się ze swoim wojskiem, a traktuje je jako swój pionek do osiągnięcia celu. Jej mundur składa się z jednoczęściowej sukienki zakrywajacej kolana, z długin rękawem i wysokim kołnierzem ściśniętej w środku pasem. Kolor munduru jest złoto-czarny ze złotymi zdobieniami takimi jak guziki, odznaczenia oraz oznaczeniem jej pozycji w armii Isenwaldu. Strój posiada kilka dodatkowych elementów jak wysoka czapka z delikatnym daszkiem w kolorach sukienki oraz wygodne buty na niskim obcasie, w których dziewczyna oczywiscie nauczyła się walczyć. Na swoim lewym ramieniu ma dwa czerwone znaczniki, które określają jej przynależność do sławnego drugiego pułku armii Isenwaldu. Elementem nie należącym do typowego srtoju żółnierza są dwie wstążki w jej włosach w kolorze czerwonym, które nosi, gdyż z nimi została namalowana. Altair przy pasie nosi również swoje wyposażenie wojenne. Księżbniczka czasami ubiera również inne stroje jeśli wymaga tego sytuacja, ale wydaje mi się, że one już nie będa wymagały opisu.

Charakter:
W rzeczywistości Altair nie jest słodką lolitką i maskotką armii Isenwaldu tak jak wskazywałby na to jej wygląd. Jest odwrotnie. Księżniczka w mundurze jest zimną, pewną siebie dziewczyną, która dąży za wszelką cenę do osiągnięcia swojego celu, którym ma być zniszczenie świata w ramach zemsty za jedną osobą, która umarła dewno temu. Wytrwale dążąc do swsojego celu, z wyjątkową mocą z łatwością dołączyła do armii Isenwaldu, gdzie szybko awansowała, gdy jej przełożeni zobaczyli jej nadzwyczajne zdolności wojskowe. Swoich podwładnych traktuje jako swoje pionki, które mają spełniać bez sprzeciwów jej polecenia w zamian dowodząc w sposób prowadzący ich do zwycięskiej bitwy. Po wcześniejszych drwinach z jej osoby w armii obecnie jest jedną z najbardziej szanowanych osób w Isenwadzie, nawet jej przełożeni nie cieszą się podobna opinią. Zasłużyła na swoja pozycję biorąc udział w wielu bitwach oraz pojedynkach z innymi żółtnierzami, z których zawsze wychodziła zwycięsko. W bitwach nie kieruje się ona emocjami, a chłodnymi kalkulacjami, zwykle wykorzystując do walki swoje pionki, znacznie rzadziej sama wsiadając za kokpit Gigas Machiny. Niestety nie ma sytuacji, w których byłaby słodką lolitką, nie uważa się za dziewczynę, którą ktoś mógłby wziąć za ładną i słodką dziewczynę, zakłada, że ludzie raczej sie jej boją i nie przeszkadza jej to założenie. Nie było jeszcze osoby, którą obdarowałaby innym uczuciem niż nienawiść. Często dla własnych celów udaje inne zamiary i dobrze dość jej to wychodzi, ale w jej sercu nie ma miejsca na pozytwne uczucia.


Historia:

Dawno, dawno temu, bo tak zaczyna się większość bajek, a historia powstania Altair sięga wydarzeń, które miały miejsce więcej niż pięc lat temu, żyła sobie pogodna dziewczyna, Kurone, mag życia. W trakcie jej życia, dość krótkiego, nikt nie przypuszczał, że nieśmiała dziewczyna, która bała się rozmawiać z nieznajomymi, a przy zbyt dużej bliskości potrafiła spalić buraka stanie się po śmierci tak znienawidzoną osobą, że pewna dziewczyna w ramach zemsty będzie chciała zniszczyć cały świat.  Nasze opowiadanie zacznijmy jednak od początku.

Kurone była szesnastolenią dziewczynką, która wyglądała na jeszcze mniej lat niż miała w rzeczywistości. Jasna cera oraz zakrywające twarz śnieżnobiałe włosy, sprawiały, że wyglądała jak bezbarwna postać, którą możnaby pokolorować magiczną kredką nadając odpowiednich kolorów. Jedynie śliczne, duże i seledynowe oczka zawsze świeciły radością. Chociaż była nieśmiała i miała problem z zawieraniem nowych znajomości to była powszechnie lubianą wśród ludzi i zwierząt właśnei za tą zawsze uśmiechniętą twarz, zawsze pokazującą milion emocji. Chociaż dziewczyna była raczej dzieckiem to potrafiła być tak słodka, że w jej życiu znalazło się wielu adoratorów, ale zawsze była zbyt nieśmiała, aby im odpowiadać, spalając buraka. Dobrze, że zawsze miała przy sobie przyjaciela imieniem Houjin Kyouma, który chociaż był ekscentryczny to zawsze potrafił odgonić od niej zbyt natrętnych mężczyzn. Na szczęście sytuacja nie powtarzała się tak często, gdyż dziewczyna od dziecka była szkolona na maga, takim jak byli jej rodzice. Sami opiekunowie nie potrafili niczego jej nauczyć, ale gdy sama postanowiła poznać sekrety magii udało jej się to, dzięki jej uporowi. W jednej z wielu bibliotek w Fiore znalazła tajemniczą książkę, księgę magii życia, która wydawała się nie służyć do zabijania, jak większość, z którymi do tej pory miała do czynieniaa, a wręcz przeciwnie do dawania życia. Treść niezwykle ją zaciekawiła, a wiedzę z niej chłonęła jak książka, spędzając całe dnie w specjalnie przygotowanej dla niej czytelni oraz w labolatorium swojego przyjaciela, gdzie mogła swobodnie testować swoje moce, które rosły z każdym dniem. Po kilku latach nauki przyswoiła sobie tą wiedzę zostając przywoitym magiem z wyjątkową nawet w Fiore magią życia. Nie przesadzajmy jednak z opisem jej siły, za życia uważana byłą co najwyżej za przeciętnego maga, nie była nikim specjalnym, nie zaliczała się z pewnością w poczet dziesięciu świetych magów, a różnica w ich sile była jak dzień i noc. Używała magii bardziej dla zabawy, a do walki tylko wówczas, gdy misja tego wymagała lub miała komuś pomóc. Nigdy jednak nie dowiedziala się, że jej magia ma drugie dno, moc niezwykle potężną, porównywalną z największymi magami w historii świata, która jednak nigdy się nie uaktywniła, a o której istnieniu nie mogła mieć pojęcia.

- Houjin, Houjin - krzyknęła pewno dnia - Napiszę książkę!!! O słodkich dziewczynkach, które opiekują się kurczaczkami! I zrobię do tego rysunki! Przeczytasz ją gdy ją napiszę? - zapytała swojego jedynego wówczas przyjaciela dziewczyna.
- Brama Steina jest otwarta być może w tej książce znajdę odpowiedź?
- Czym jest ta brama Steina?
- Hahahaha, nigdy byś nie zrozumiała tej teorii pierwiastków umieczczonych w czasoprzestrzennym kontinuum

Kurone nie była osobą, która musiałą znać odpowiedź na to pytanie, a do ekscentrycznego zachowania kolegi dziewczyna dawno już się przyzwyczaiła. Nie zaskoczył jej również tym razem i chociaz zwykle gadał od rzeczy to lubiła, go bo zawsze był przy niej, a w ważnych chwilach potrafił obronić. Szkoda tylko, że musiał odzywać się przy tym w tak dziwny sposób mówiac o rzeczach, na które Kurone mogła tylko przechylić główkę i udawać, że coś tam rozumie z jego slów, chociaż prawda była całkowicie inna. Mimo to Houjin obiecał przeczytać jej książkę, z czego bardzo się ucieszyła i od razu wzięła do pracy. Chciała to zrobić, a fakt bycia pogłaskaną i pochwaloną przez swojego przyjaciela dodatkowo motywował ją do tej pracy. Na jakiś czas wróciła do swojej czytelni, gdzie mogła w spokoju zająć się pisaniem swojej pierwszej powieści.

Chciała, aby książka była light novelką z jej własnymi obrazkami przedstawiającymi wyobraźnię autorki.  Akcja jej pierwszej powieści działa się na niewielkiej farmie położonej w bliżej nieokreślonym na mapie miejscu, gdzie mieszkały trzy dziewczynki oraz ich rodzice. Mieli oni farmę kurczaczków, nie było tam, ani kur, ani kogutów, tylko kurczaczki, gdyż młoda pisarka uznała, że są one słodsze. Opisała w tej książce codzienne życie dziewczynek, ich prace z rodzicami przy gospodarstwie oraz przygody niezwykle pomysłowych kurczaczków. Powieść charakteryzowały naprawdę szczegółowe opisy obrazków, jakby naprawdę widziane były oczami autorki. Obrazki również starannie wykonane, nikt nie przypuszczalby, że Kurone miała taki talent do powieści, chociaż trzeba było przyznać, że fabuła mogła zostać lepiej przemyślana. Dziewczynie podabała jej się ta historia i czuła, że pisząc robi coś wspaniałego, że nie będzie to zwykła książka, a prawdziwe arcydzieło, które na pewno wydadzą w olbrzymiej ilości egzemplarzy, a Houjin, jej przyjaciel z dzieciństwa na pewno ją pochwali. Z tą myślą udała się do swojego przyjaciela z dzieciństwa pokazując mu swoją książkę.
- Napisałam Houjin! Skończyłam ją! - krzyknęła wchodząc z kartkami papieru do jego labolatorium - Pochwal mnie i pogłaskaj za moją ciężką pracę!
- Doskonale, moja młodsza znajoma znalazła swoją drogę Eise'a. Pokaż mi swoje działo.
Houjin czytał książkę, a Kurone obserwowała każdy jego gest próbując z jego twarzy wyczytać to, co czuł czytając jej powieść. Wpatrywała mu się, nie przerywając jednak, nie chciałaby go rozpraszać, gdy delektował się jej lekturom. Naukowiec nie dał jednak, aż do skończenia czytania żadnej reakcji trzymając dziewczynę w napięciu, która wierciła sie na krześle naprzeciwko niego oczekując na komentarz o swoim dziele. W końcu Houjin przewrócił ostatnią ze stron jej rękopisu i wziął głęboki oddech, by powiedzieć jej co myśli o tym dziele.
- Prawie tak genialna książka jak moje eseje - krzyknął na cały głos naukowiec, nie należał on do cichy osób - Jest ona genialna, ale chyba jest zbyt dobra, aby przeczytała ją reszta świata! Nie powinnas jej wydawać, taka twórczość powinna być czymś eksluzywnym, niedostępnym dla zwykłych ludzi
- Ale skoro tobie sie spodobała innym może też sie spodoba? - odpowiedziała szczęśliwa z pochwały oraz zmieszana z dalszej części wypowiedzi przyjaciela Kurone.
- Może potem, gdy ludzkość przejdzie kolejny etap i osiągnie stan Stevenowica. Teraz ludzie nie są na to jeszcze gotowi. Obiecujesz mi, że nie będziesz próbowała jej wydać?

Kurone nie rozumiejąc, co prawda słów naukowca, ale wierząc prośbie swojego przyjaciela przytaknęła głową. Chociaż sama ksiązka miała świetne opisy i ilustracje, miała fatalną fabułę, nie miała w praktyce szans na wydanie, a na pewno nie można było nazwać ją genialną. Nie wiadomo czy naukowiec odradził wydanie tej ksiażki dziewczynie w trosce o nią, aby nie usłyszała słów o tym, że jej pomysł na "Dzieci i farma kurczaczków" jest beznadziejny czy też zdawał sobie sprawę z mocy, którą posiada dziewczyna i nie chciał jej rozwoju. Może założył, że na tej jednej książce dziewczyna zakończy swój proces twórczy i nie będzie kontynuować, byl jednak w błędzie nie znając uporu dziewczyny i tego, ze jeśli raz zostanie pochwalona to na pewno spróbuje ponownie. Dziewczyna napisala kolejne książki takie jak "Kotek Burek i Piesek Mruczek", "101 Szczeniaczków i Houjin" , albo "wiewiórki skaczące po drzewkach i krzewkach". Żadna z jej książek za namową jej przyjaciela nie została jednak wydana.
- Czy będę mogła wydać w końcu tą powieść? - zapytała - Czy jest ona dobra, chciałabym, żeby ludzie zachwycali się moimi książkami, tak samo jak ty! Nie bądź tak samolubny.
- Te książki są za trudne dla prostego ludu, nie zrozumieją ich. Napisz książkę o czymś popularnym! Np o wojnie!
- Ale to w ogóle nie jest urocze, nie lubię wojny.
- Ale ludzie to lubią, jak nie będziesz umiała czegos takiego napisać możesz dać sobie spokój z bycia profesjonalna pisarką!


Naukowiec doskonale zdawał sobie sprawę z tego, że dziewczyna nie lubila niczego co wiązało się z krwią, bólem i wszelkiego rodzaju cierpieniem, dlatego przypuszczał, że nigdy nie zajmie się powieścią militarna. Postanowiła zrobić jednak inaczej, chciała kolejnej pochwały, chciała wydać książkę, ale jednocześnie słuchala rad starszego przyjaciela. Chwyciła za pędzel, by narysować nową postac swojej powieści. Niech to będzie dziewczynka podobna do mnie. Niech też ma białe, śliczne i długie włosy i jakieś fajne oczy, powinna budzić jakąś grozę wśród żołnierzy, nawet jeśli ma być słodką dziewczynką. Z myślą, że ciągle jest zbyt słodka odnalazła obrazek mudnurów Isenwaldu i skopiowała go na dziewczynę, czarny i złoty były piękne. Wokół niej niech będą eteryczne miecze i gotowe. Tak powstała wizja postaci nowej powieści Kurone, którą podpisała krótkim napisem "Altair".

Kurone naprawdę chciała napisać wojskową powieść z Altair, ale wcześniej jej przyjaciel Houjin wyciągnął ją na misję dla magów, w końcu też musiała zarabiać. Misja miała polegać na pokonaniu grupy bandytów, która miała swoją siedzibe w lesie. Podróż była długa i przyjemna, a myśli dziewczyny poza byciem pochwaloną przez przyjaciela zaprzątała również myśl o jej nowej powieści. Drogę do celu misji przebyli koleją, z skąd mieli naprawdę niedaleko do miasta, gdzei zaczerpnęli wszystkich istotmnych informacji. Próbowali zaatakować z zaskoczenia, ale jak się okazało w armii przeciwnika znajdowali się równiez magowie, którzy pokonali dwójkę przyjaciół i zamordowali dziewczynę. Houjin cudem przeżył odnosząc ciężkie rany, nie pokonując swoich wrogów. Nie o nim jednak była ta historia.

Nikt nigdy się o tym nie dowiedział, ale Kurone posiadała niezwykłą moc nie tylko dawania życia obiektom nieożywionym, ale również tworzenia światów niczym Bóg. Książki, które napisała stawały się alternatywnymi światami z własną historię i osobami, były tak naprawdę alternatywnymi światami. W innym wymiarze naprawde istniały dziewczynki, które bawiły się z wiecznie młodymi kurczaczkami, nie mając pojecia, że ich świat został stworzony przez Boga o imieniu Kurone. Historia, którą chcę jednak opowiadzieć dotyczy niedokończonego przez Kurone światu, domu Altair. Stworzona księżniczka w mundurze nigdy nie doczekała się opisu, który byłby jej światem, przyjaciół, kogokolwiek, a jej osobowość, cele nigdy nie zostały jej nadane. Dryfowała ona w pustce zastanawiając sie nad tym kim właściwie jest, czemu nie ma tutaj niczego poza nią, co to za parszywy świat. Nie wiadomo jak dowiedziała sie w końcu, że jej świat jest stworzony i w jaki sposób udało się jej wydostać z pustki, z otchłani i dostać do naszego świata. Minęło 5 lat od śmierci autorki.

---------

W nocy z soboty na niedzielę wieczór w jednym z obozów Isenwaldu daleko na południu podniesiony został alarm, an który zareagowali natychmiast wszyscy razem z dowództwem. Niebo zaczęło pękać niczym szklana tafla, wyłaniając ze sobą pustkę ciemniejsza niż noc, ktora wówcza panowała. Nie wygladało to na żadna zorze czy inne zjawisko optyczne, pierwszy raz było widziane nic więc dziwnego, że przyciągnęło mnóstwo gapiów, który obserowali postępujące z każdą chwilą pęknięcia. Broń już dawno została sprowadzona na tą okazję - karabiny żołnierzy, hałbice i czołgi skierowane zostały na powstającą anomalie nie wiedząc jakie ma ona pochodzenie. Czyżbybył to nowy magiczny atak jednego z wrogich państw? Wiele domysłów krązyło po głowach znajdujących się tam osób, ale nikt nie przypuszczał, że z wnętrza pękniętego nieba, które chwilę później uległo regeneracji wyjdzie lewitująca dziewczynka majaca może piętnaście lat. Oficerowie dali swoim ludziom znak, aby nie strzelali, ale byli w gotowości, osoba, z takim wejściem nie mogła być zwykłym człowiekiem poza tym miała mundur Isenbergu na sobie. Uśmiechała się w ich stronę.
- Jestem tutaj, aby pomóc wam wygrac wojnę - powiedziała do zebranych ludzi - Jestem potężnym magiem i chcę, aby Isenberg zdobył władzę nad światem. Dołączam do armii
Gdy tylko dziewczyna opadła na ziemie została pojmana, a następnie poddana przesłuchaniu, któe jednak niczego nie wykazało. Oni byli uczeni w jaki sposób przeprowadzać badania, ona była stworzona, aby opierać się im przez swoją autorkę. Z braku jakichkolwiek dowodów wrogości tej osoby zosała włączona do armii, a dzieki swoim zdolnościom szybko awansowała do pozycji podoficerskiej.
Początkowo dziewczyna była traktowana była jako maskotka armi, ale kilka wygranych pod jej dowództwem bitew oraz pojedynków sprawiło, ze otaczajacy ją ludzie docenili jej zdolności taktyczne i bojowe. W armii Isenbergu zyskała tak dużą sławę na jaką zasługiwały jej czyny. Pomagała Isenbergowi wygrywać bitwy, poszerzać ich wpływy, ale jej prawdziwym celem pozostawała zemsta. Chociaż się uśmiechała i pomagała innym od początku była to tylko gra, aby zyskać pionki do swojego prawdziwego celu. Nienawidziła ona tego świata, który był tak barwny i kolorowy. Nienawidziła swojego autora, który nie dokończył jej świata i pozostawił ją dryfujaca w wiecznej pustce. Zazdrościła temu światowi siły, mocy, barwności i smaków, byłą wkurzona, ze ten świat był taki piekny oraz miał siłę stworzyć ja w pustce. W ramach zemsty postanowiła zniszczyć ten świat, aby nigdy juz nie powtórzyła się podobna historia. Znała ona doskonale swoją przeszłość, a do działanai napędzała ją nienawiść do świata.

Umiejętności fabularne:Znajomość Fiore - Postać najwięcej zaczerpnęła z kultury Isenbergu, ale nauczyła się również języka i kultury Fiore. Mówi w tym języku dość płynnie, ale nie wyzbyła się przy tym swojego akcentu, w wyniku czego osoby znające kulturę Isenbergu poznają skąd pochodzi, chociaż zwykły szaraczek pomyśli raczej, że pochodzi z innego regionu Fiore.
Survival - Potrafi przetrwać w puszczy, z dala od cywilizacji. Posiada umiejętność rozpalenia ognia, założenia szałasu, przyrządzenia zupy z królika oraz polowania na zwierzęta w lesia. Wie, które rosliny są jadalne, a które trujące.
Nieśmiertelność - Jest postacią z light novelki, dlatego nie podlega prawom fizyki Fiore i nie starzaje się, nie umiera ze starości. Oczywiście rany normalnie mogą ją zabić tak samo czuje ból. Po prostu nie choruje na naturalne choroby, nie umrze z ich powodu oraz nie starzeje się  zachowując wieczną młodość.

Umiejętności:
Szermierz lv.1
Sokolooki lv.1
Strzelec lv.1
W czepku urodzony lv.1


Magia Sztuki Wojennej Isenbergu - Magia opierająca się na sztukach wojennych i właśnie w trakcie bitew najbardziej efektywna. Polega na wykorzystywaniu rozwoju technologicznego militarii Isenbergu, stosowaniu opracowanych przez nich taktyk wojennych oraz wykorzystynia również standardowego, staroświeckiego uzbrojenia. Wykorzystywana jest tutaj w walce zarówno broń palna jak również broń biała, a także maszyny wojenne. Sztuki wojenne charakteryzują się również umiejętnością zakładania pułapek oraz zwiększania zdolności towarzyszy na polu bitwy przez podnoszenie morali.
PWM:
1. Uzytkowniczka tej magii posiada specjalną przestrzeń w innym wymiarze, gdzie znajdują się jej narzędzia wojenne. Może ona w dowolnej chwili przywołać je z tamtego wymiaru, a także chowac z powrotem.
2. Altair jest mistrzynią w walce bronią palną stosowaną w wojnach. Umiejętności korzystania z broni strzeleckich są nieznacznie zwiększone w związku z taką, a nie inną magią dając +0.1 do umiejętności sokolooki oraz strzelec. Związane jest to ze znajomością broni wojennych i tym samym nieco lepszą ich obsługą, co przekłada się na nieco lepsze umiejętności korzystania z niej.
3. Używając często broni palnej, która jest jednym z narzędzi wojennych Isenbergu użytkowniczka magii musiała wymyśleć sposób, aby ograniczyć czas przeładowania broni. Jest to jedna z największych bolączek strzelców, dlatego Altair nauczyła się techniki, która pozwala jej automatycznie załadować broń nabojami, o ile takowe posiada w swoim wyposażeniu lub wymiarze z PWM [1].
4. Zna się na używaniu broni wojennej. Potrafi lepiej od przeciętnego użytkownika używać broni palnej, potrafi wycelować biorąc od razu pod uwagę zmienne jak wiatr czy ilość pocisków w magazynku.
5. Druga z broni Artail jest umiejętność walki szpadą, która również jest narzędziem wojennym częśto stosowanym przez oddziały Isenbergu. Dlatego umiejętność Szermierza zwiększona zostaje o 0.1 poziomu. Wzrost tej umiejętności związany jest z tym, że uzytkowczka magii zna się na budowie szpady, zasad jej działania dzieki czemu ma możliwość nieco lepszego władania tą bronią.
6. Posiada niezwykła umiejętność łączenia walki bronią palną oraz szermierczą w jednym momencie. Altair wykorzystuje pełnię potencjału walki bronią, dlatego pomimo tego, że bronie są zupełnie różne potrafi doskonale walczyć dwiema różnymi broniami jednocześnie dzięki podzielności uwagi.
7. Używając karabinu jako skrzypiec oraz szabli jako smyczka potrafi wydawać dźwięki podobne do gry na skrzypcach. Poza tym doskonale gra na nich mając zdolność powtarzania wspaniałych utowrów.
8. Jako osoba znająca sie na narzędziach wojennych potrafi również lepiej władać bronią miotaną taką jak noże do rzucania czy granaty. W związku z tym umiejętność ninja zwiększona jest o 0.1 poziomu. Związane jest to z tym, że mając taką, a nie inną magię zna ich konstrukcję i sposób działania więc lepiej potrafi go wykorzystać.
9. Posiada wiedzę na temat narzędzi wojennych. Potrafi określić miejsce pochodzenia broni, którą widzi, zna jej konstrukcję, wie gdzie znajduje sie wlot paliwa, jakie są słabe punkty broni przeciwnika.
10. Potrafi obsługiwać maszyny wojenne takie jak czołg, hałbica, granat czy helikopter. Po prostu posiadając taką magię wie jak nimi sterować i od razu będzie mogła zasiaść za kółkiem takiego urządzenia.
11. Zna się na sztukach wojennych jak mało kto, dlatego lepiej od większosci osób potrafi przewidzieć atak człowieka. Może przewidywać jakie ruchy wykona, jaki atak w nią będzie wyprowadzony nieco wcześniej. Umiejętność ta nie dotyczy jednak walki ze zwierzętami i bestiami, gdyż one nie tocza wojen.
12. Jeśli Altair z pomocą swojej magii ma kierować ludźmi musiała nauczyć się dwóch cenncyh rzeczy na polu bitwy. Po pierwsze ogarniać swoimi zmysłami to, co dzieje się na polu bitwy, a także podstaw taktyki. Dlatego umiejętności percepcja i taktyk zwiększone są o 0.1 poziomu.
13. Ze względu na swoją pozycję w armii Isenbergu oraz posiadaną przez siebie magię potrafi lepiej niż inni dowodzić większą grupą ludzi nieważne czy jest to zorganizowana grupa czy całkowite randomy. Grupy te również łatwiej dostrzegają jej doświadczenie i zdolności na polu bitwy, dlatego łatwiej poddają się jej rozkazom oczywiście w miarę zdrowego rozsądku.
14. Ludzie, gdy dowodzi nimi Altair czują się pewniej na polu bitwy doceniajac jej umiejętności i doświadczenie, dlatego w trakcie walki mają nieco zwiększone morale do toczenia bitwy. Mogą podejmować ryzykowniejsze akcje, będą się bardziej starać wykonując swoje akcje.
15. W armii ma swoje ustabilizowane miejsce, każdy docenia jej zdolności, dlatego doskonale dogaduje się ze swoimi przełożonymi i podwładnymi. Lepiej dogaduje się z wojskowymi.
16. Magia Altair poza walką opiera się również na dowodzeniu armią, potrafi przemawiać do pospólstwa, popchnąć ich do walki pod swoim sztandarem. W wyniku tego ma podniesioną retorykę o 0.1 poziomu.
17. Żołnierze wiedzą o tym, że bez dowódcy znacznie ciężej jest wygrać, że jest on niezastąpiony. Dlatego może się zdarzyć, że jeden z sojuszników bez wachania poświęci za nią życie broniąc ją własnym ciałem. Decyzja ta jednak jest zależna MG.
18. Jako, że dowodzi armiami zna się na sygnałach wojennych. Zna język Morse'a, a takze większość Isenbersich kodów wojennych. Łatwiej przychodzi jej również odszyfrowywanie kodów wrogich armii i przechwytywanie ich zamiarów. To jednak już trochę trwa, łatwiejsze kody rozgryza w post, bardzo trudne w 3 posty [do oceny MG].
19. Altair jest doskonałym taktykiem nie tylko w toczeniu wojen, ale również w grach wymagających strategii. Dlatego potrafi doskonale grać w szachy, warcaby, tysiaca oraz inne gry, które wymagać będą prowadzenia odpowiedniej strategii do zwycięstwa.
20. We wcześniej wspomnianym w PWM [1] wymiaru potrafi przywołać od razu na siebie mundur armii Isenbergu. Stare ubranie ląduje wtedy w wymiarze i również może zostać podmienione w każdej chwili. W magiczny sposób ze względów higienicznych mundur zawsze zachowuje czystość po pobycie w wymiarze i nie ma nieprzyjemnego zapachu mimo nieprania go.
21. Przywołuje niewielkie ostrza, które mają długość maksymlanie 5cm. Po wystrzeleniu i kontakcie ze skórą zadają nieznaczne obrażenia. Łatwo je zniszczyć, zasieg wynosi 4 metry, a prędkość jest adekwatna do prędkości wyrzucenia z dłoni.
22. W magii Sztuk Wojennych Isenbergu znajdują się dziwne przedmioty jakim są eteryczne ostrza. Charakteryzują się tym, że są niezniszczalne, ale nie tną wszystkiego, ostrość mają jak ostrza bardzo dobrej jakości. Broń przypomina wyglądem długi miecz, długość każdego z ostrzy wynosi 80cm, a rękojeści 30 cm. Na start ich ilość wynosi 2 sztuki, a zwiększenie ich ilości o każdą jedną sztukę kosztuje 3.000 klejnotów. Nie można ich przywołać ot tak, a tylko specjalnym zaklęciem.
23. Magia ta potrafi wytworzyć raz na dzień wojskowe racje żywnościowe dla jednej osoby. Jest to zwykle jakieś suszone mięso, konserwa oraz bukłak z chłodna wodą.
24. Magia ta posiada sekretną technikę, która jest zdolna zniszczyć świat. Altair jest zdolna nauczyć się tego zaklęcia, ale na ten moment nie ma zielonego pojęcia o sposobie jej użycia. Może zostać odblokowane tylko przez MG w ramach nagrody, a szczegóły i warunki jej użycia zostają określone przez niego.

ZAKLĘCIA:

RANGA D:
Spoiler:
 
RANGA C:
Spoiler:
 
RANGA B:
Spoiler:
 
Ranga A
Spoiler:
 
PD: 7PD[/b]


Ostatnio zmieniony przez Altair dnia Czw Cze 22, 2017 2:17 pm, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2111
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Wto Cze 13, 2017 3:43 pm

No ok i to będzie spoko działało z NPCami, MG będą w 100% sprawiedliwi, w to wierzę. Ale graczowi nie udowodnisz że kłamie. On ci tego nie powie i w poście też ci się do tego nie przyzna. Nawet jak go przekonasz, że to co powiedział wtedy nie było prawdą, nie sprawi to że skłamał. W momencie wypowiedzenia słów była to dla niego prawda. Nawet jak potem stało by się to kłamstwem to już kompletnie inna sytuacja(Więc wpływać na przeszłe wypowiedzi na pewno byś nie mógł)
Wahanie się czy nie posiadanie 100% pewności że coś jest prawdą, nie jest kłamstwem. To również jest prawda. Tak naprawdę, prawdą jest wszystko w co wierzymy, tak długo jak jesteśmy przekonani że to o czym mówimy jest prawdą, to jest to prawda.

"Kłamstwo – wypowiedź zawierająca informacje niezgodne z przekonaniem o stanie faktycznym"

Słowem klucz jest tutaj "Przekonanie". W tym wypadku stwierdzenie "Nie mam żadnych dziurek" nie jest kłamstwem. Jest prawdą. Nawet jeżeli faktycznie ma dziurki, jeśli w momencie wypowiadania słów był PRZEKONANY że nie ma, to mówił prawdę. Nie skłamał, a jedynie się pomylił. A pomyłka nie jest kłamstwem.

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Wzrost/waga : 184cm/72kg
Rodzaj magii : Magia metamorficznego ciała
Gildia : GH
Staż w gildii : w zasadzie od początku.
Liczba postów : 145
Dołączył/a : 10/03/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Sro Cze 14, 2017 10:53 am

Jak sprawdziłem twoje słowa są cytatem z Wikipedii odnośnie definicji słowa kłamstwo i faktycznie masz rację. Nie zapominajmy jednak, że jest to magia, a to co robię magią nie musi się stricte odwoływać do wikipediowskich definicji. Jeśli w zaklęciu lub magii zdefiniuję pojęcia słowa kłamstwo w inny sposób to powinno mieć określony efekt. Spójrzmy chodźmy na czarne słońce, które wyłącza magię. Oczywiście mógłbym stworzyć całkiem nowe słowo lub poszukać bardziej adekwatnego jednak prostszym w mojej ocenie sposobem będzie próba zdefiniowania na nowo na potrzeby tej magii słowa "kłamstwo", a widziałbym je w ten sposób.

Kłamstwo jest wypowiedzią, która:
1. Zawiera elementy nie będące prawdą w obiektywnym spojrzeniu. "np. niebo jest zielone".
2. Zawiera elementy będące prawdą w obiektywnym spojrzeniu, ale wypowiadający je wierzy, że nie są prawdziwe.
3. Zawiera elementy będące prawdą w obiektywnym spojrzeniu, wypowiadający je wierzył, że są prawdziwe, ale z czasem uznał, że faktycznie był w błędzie.

W tym przypadku pomyłki również podchodziłyby pod ładnie uścisłowioną definicję słowa "kłamstwo" pod to zaklęcie. Oczywiście mogę stworzyć magię "ugutugu magi" i zdefiniować to słowo jako te elementy, ale no ... Jak się to rozpisze i zdefiniuje na nowo na potrzeby magii wydaje mi się być lepiej.

Jeszcze myślałem o takim czymś, ale to nie wiem czy nie jest zbyt łatwe w stosunku do możliwości, też magia kłamstw, też tylko jedno zaklęcie:
-> zmienia dowolną wypowiedź gracza w odwrotną rzeczywistość. Czyli ktoś powie: Mam włosy. 33MM, puff i ten ktoś jest łysy. Działa do końca misji/eventu/ fabuły itp. Co myślisz? ranga A+ wystarczyłaby? Ach i nie działa na moje własne słowa i słowa wypowiedziane celowo w celu aktywacji zaklęcia.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3975-demoniczny-skarbiec-strzezony-przez-cerbera#78658 http://ftpm.forumpolish.com/t3877-king-asthor Online

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2111
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Sro Cze 14, 2017 3:35 pm

Owszem to magia ale nie dam ci zmieniać definicji słów. Na chwilę obecną przeredaguj to na jakąś ugubugu magię robiącą ugubugu rzeczy, tak żeby było zrozumiale i miało sens. Bo magia kłamstw, nawet jako magia, będzie dotyczyła tego czym kłamstwa faktycznie są. Możesz to nazwać magią kłamstw, wiadomo, ale w opisie magii, wcale nie będzie polegała ona na kłamstwach, bo nie zmienisz definicji tego słowa. Dlatego znajdź alternatywę, chociaż nadal nie twierdzę że ci to przejdzie. Dyskutujemy, dyskutujemy...

Co do nowej propozycji to na pewno nie przejdzie. O wiele za mocne, właśnie przez tą straszną prostotę.

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Wzrost/waga : 184cm/72kg
Rodzaj magii : Magia metamorficznego ciała
Gildia : GH
Staż w gildii : w zasadzie od początku.
Liczba postów : 145
Dołączył/a : 10/03/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Sro Cze 14, 2017 10:42 pm

Ja mam czas, ja mogę dyskutować :D

Magia: Magia kłamstw - Rodzaj magii, która wykorzystuje łącznie trzy opisane poniżej typy wypowiedzi komunikacji werbalnej i niewerbalnej:
1. Elementy, które nie są prawdą w obiektywnym spojrzeniu (jak np. wypowiedź. "niebo jest zielone".)
2. Elementy, które są prawdą w obiektywnym spojrzeniu, ale wypowiadający je myśli, że jest to nieprawda.
3. Elelenty, które są prawdą w obiektywnym spojrzeniu, wypowiadający je wiedział, że jest to prawda, ale z czasem uznał, że faktycznie był w błędzie.
Są to trzy bardzo zbliżone do siebie rodzaje wypowiedzi, ale z drobnymi różnicami i poza pierwszym elementem, żaden z nich nie jest typowym kłamstwem.


PWM:
1. Kłamie lepiej niż przeciętny człowiek. Daje +0.5 poziom retoryki, nawet poziom maksymalny limit, gdy postać kłamie czy wypowiada pierwszy element tej magii.

Zaklęcia:
Ranga A:
Kłamstwo, które jest odpowiedzią na kłamstwo staje się prawdą - To tylko nazwa zaklęcia, ale dotyczy wszystkich trzech elementów. Gdy dojdzie do konwersacji między dwoma osobami, gdzie jeden z elementów magii będzie następował po drugim elemencie i będzie odpowiedzią na niego w umyśle użytkownika włącza się pewnego rodzaju trybik do aktywacji zaklęcia. Wtedy zaklęcie jest gotowe, przygotowane i możliwe do użycia, a użytkownik decyduje, w którym momencie chce je aktywować, niekoniecznie zaraz po spełnieniu warunków. Po aktywacji zaklęcia pobierana jest MM z puli użytkownika jak za zaklęcie rangi A i jedna z wypowiedzi, która była jednym z elementów magii zmienia się w rzeczywistość. Zaklęcie po staniu się rzeczywistością może objąć tylko osoby, które uczestniczyło w konwersacji oraz otoczenie zewnętrzne, nie może objąć innych osób, które w konwersacji nie uczestniczyły. Przynajmniej jedna osoba, która uczestniczyła w konwersacji nie może celowo skłamać po to, aby aktywować zaklęcie. Dogadanie się więc z kimś, że skłamie, że użytkownik jest smokiem po to by wzmocnić swoją drużynę nie wchodzi w grę, ale jeśli skłamie tak, bo użytkownik każe przeczytać mu taki tekst z kartki, a druga osoba nie wie o strukturze magii również możliwa będzie aktywacja. Nieświadomość jest więc tutaj wymagana u przynajmniej jednej osoby. Aby zaklęcie zostało użyte element dwóch osób musi zostać wypowiedziany dobrowolnie, nie może zostać wymuszony zaklęciem. Może jednak zostać wymuszony retoryką, groźbą czy innymi metodami naturalnymi. Efekt zaklęcia trwa do końca walki/misji/eventu lub, gdy użytkownik sam odwoła zaklęcie płacąc ponownie 33MM, ale jeśli spowoduje przykładowo śmierć oczywistym jest, że nikt nie zmartwychwstanie. Zaklęcie co prawda jest diabelnie trudne w aktywacji, ale fakt, że dzięki temu może nawet kogoś automatycznie zabić, pozostawiając przeciwników nieświadomych, że nad nimi wisi wyrok śmierci.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3975-demoniczny-skarbiec-strzezony-przez-cerbera#78658 http://ftpm.forumpolish.com/t3877-king-asthor Online

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2111
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Czw Cze 15, 2017 1:46 pm

Trzeci punkt na pewno odpadnie. Tak samo jak zaklęcia będziesz musiał użyć, zaraz po usłyszeniu kłamstwa czyli najdalej w kolejnym poście. Również jeszcze jedna kwestia która mi nie pasuje, to zmuszenie do mówienia, czy czytanie z kartki i na to też się nie zgodzę. Mimo że mogłoby być to kłamstwem w ujęciu twojej magii, to uważam że byłoby to zbyt silne i niesprawiedliwe. Nie koniecznie dla kogoś konkretnego, co samo w sobie.

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Wzrost/waga : 184cm/72kg
Rodzaj magii : Magia metamorficznego ciała
Gildia : GH
Staż w gildii : w zasadzie od początku.
Liczba postów : 145
Dołączył/a : 10/03/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Czw Cze 15, 2017 2:02 pm

Dyskutujmy, dyskutujmy : 3

Mimo wszystko nawet z moimi nerfami diabelnie ciężko użyć tego zaklęcia. Z twoimi ograniczeniami zaryzykuję stwierdzenie, że w całym kilkuletnim stażu forum nie było jeszcze, ani jednej okazji, aby rzucić owe zaklęcie. Z twoimi nerfami również moje specjalne starania nie będą miały sensu, bo przez pomysłowość jak kłamstwo przez przeczytanie tekstu z kartki zostają odrzucone. Bądźmy szczerzy gracze po prostu nie będą kłamać na misjach, bo po co, a ja nigdy nie aktywuję tej magii. Taka byłaby prawda z twoimi nerfami. Dlatego nawet na pilnujących się graczy chcę mieć jakąś broń, którą jest właśnie coś takiego jak retoryka. Jeśli MG uzna, że postać faktycznie przestała wierzyć w to co powiedziała wtedy sorry winetou wygrałem. Zgadzam się z tobą, że efekty mogą być strasznie silne, ale weź pod uwagę jak ciężko owego zaklęcia użyć, aby kogoś zabić. Jest to diabelnie trudne nawet przy moich zasadach, znacznie trudniejsze niż trafienie kogoś włócznią w serce, co jest niższym zaklęciem, chociaż oczywiście znacznie mniej ryzykownym w walce. Efekt w zasadzie w najlepszym wypadku będzie podobny, szansa trafienia znacznie mniejsza, ale jednocześnie znacznie mniejsza szansa wykrycia i przeciwdziałania. Coś za coś mam.

Co do użycia w kolejnym poście też bym tego nie chciał. Dlaczego? Bo postać wyobrażam sobie jako typowego kłamcę i zdrajcę. Chodzi sobie, uśmiecha się na misji, a w pewnym momencie mówi słowa "kłamstwo, które jest odpowiedzią na kłamstwo staje się prawdą" i nagle wszystkie kłamstwa wychodzą na jaw i okazuje się, że przeciwnicy są w czarnej dupie chociaż wcześniej nawet o tym nie wiedzieli, albo wiedzieli i nie wiedzieli co zrobić, skoro w zasadzie mają ostrze na gardle. Może podniesienie tego zaklęcia do rangi A+ przekona Cię, aby puścić w tej formie?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3975-demoniczny-skarbiec-strzezony-przez-cerbera#78658 http://ftpm.forumpolish.com/t3877-king-asthor Online

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2111
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Sob Cze 17, 2017 1:52 pm

Ok, starczy dyskusji. Omówiłem to z innymi i teraz ci powiem co i jak by przeszło, a co nie.

Tak jak mówiłem, przede wszystkim nieczyste zagrywki jak kazanie odczytania kłamstwa czy wypowiedzenie czegoś pod groźbą jest nie ok. Wiadomo, ogrywanie ludzi retoryką jest k, ale nie to. Kłamstwo musi być wypowiedziane świadomie i z własnej nieprzymuszonej woli. Ponadto zaistnieje sytuacja umożliwiająca użycie zaklęcia - max. w następnej turze musisz użyć spella. Nie po 15 turach. Na randze A uzyskasz efekty max. C, ale na A+ (warte 140 PD) dasz radę uzyskać efekty rangi A. Lecz, nawet wtedy żaden efekt nie będzie kompletnym insta zgonem. Plus musisz pamiętać że efekty które uzyskujesz zależną są od MG, a nie od ciebie. Czyli od tego jak to MG za interpretuje działanie zaklęcia w danej sytuacji.

Chyba wszystko... nie wiem czy ci to pasuje, ale nic więcej tu raczej nie ugrasz.

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Wzrost/waga : 184cm/72kg
Rodzaj magii : Magia metamorficznego ciała
Gildia : GH
Staż w gildii : w zasadzie od początku.
Liczba postów : 145
Dołączył/a : 10/03/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Nie Cze 18, 2017 8:20 am

Próbujemy od innej strony, otem po akcepcie zmienię historię:

Magai zabójcy, mordercy - Magia skupiająca się na jednym aspekcie każdej walki. Zabójstwie. Zabójstwie w szybki sposób, niespodziewany z szybką możliwoscią ucieczki. Zabójstwo nie ma być walką, w której wygrywa lepszy, silniejszy. Zabójstwo ma być zbiorem zaklęć i mocy, które powodują, że przeciwnik umiera bez możliwości obrony przed atakiem. Śmierć ma nastąpić zanim cel w ogóle dowie się, że wisi nad nim znak śmierci. Taka ma być ta magia.

Znajomość śmierci - Potrafi rozpoznać, że ktoś tylko udaje, że umarł.

PWM:
Talisman Śmierci - Postać może na dowolnej kartce papieru stworzyć serię dziwnych znaków i pieczęci, jego rysowanie zajmuje dość długo, więc na misji ma zawsze na starcie 5 takich talismanów. Po przelanniu do niego dobrowolnie przez maga 10MM w celu aktywacji mocy talismanu postać umiera. Tak po prostu. Nie zadziała jednak przyjmując czyjeś zaklęcie czy coś w tym stylu. Po prostu ktoś musi chcieć aktywować tą pieczęć i w celu dokonania tego przelać 10MM

Zaklęcia:

Ranga D
Śmiertelny dotyk - Z dłoni lub innej części ciała na krótką chwilę wychodzą 3 śmiertelnie ostre ostrza, które bez problemu potrafią przeciąć kości, mięśnie czy inne ludzkie tkanki. Po około jednej sekundzie chowają się one w ciele. Długość każdego ostrza wynosi około 40 cm i szerokość 5 cm. Wychodzą one pod róznym kątem, ale nawzajem nie ograniczają się.

Ranga A:
Śmiertelna pułapka - Tworzy na ziemi niewidzialną pułapkę, która zabija osobę, która w nią wejdzie. Po prostu zabija jak ktoś tam sie pojawi. Pułapka istnieje 3 posty i zabija tylko pierwszą osobę, która tam się pojawi. Nie może być użyta pod kimś, aby od razu się aktywowała.

Ranga A:
Świat śmierci - W ciąga w niego wybraną osobę oraz użytkownika. Świat otoczony jest cały ciemność, nie widać absolutnie nic . Podłogi też nie widać nie ma w tym świecie absolutnie nic tylko ciemność. Nie działa również zmysł słuchu, węchu, echolokacja, zmysł wyczuwania magii. Działają jednak zaklęcia pozwalające określić połozenie oraz zmysł dotyku. Świat nie ma żadnych granic, a istnieje do momentu, gdy jedna z osób w nim uwięziona nie umrze. Nie można też anulować zaklęcia, nawet przez użytkownika. Wszystkie efekty działają w równym stopniu na użytkownika oraz wciągniętą do tego świata osobę. Co się dzieje wtedy w prawdziwym świecie? Zostają klony osób wciągniętych do tego świata, którymi steruje użytkownik zaklęcia. Posiadają one zaklęcia, rany, statusy, umiejętności oraz MM w chwili, gdy zostały wciągniete do świata śmierci. Po pokonaniu obu klonów również znika świat śmierci, a osoby w nim uwięzione pojawiają się z powrotem. Jest to druga i ostatnia opcja opuszczenia tego świata.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3975-demoniczny-skarbiec-strzezony-przez-cerbera#78658 http://ftpm.forumpolish.com/t3877-king-asthor Online

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2111
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Nie Cze 18, 2017 1:40 pm

Odpada.
Czym to się niby różni od magii śmierci poza nazwą i sposobem aplikacji?

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Wzrost/waga : 184cm/72kg
Rodzaj magii : Magia metamorficznego ciała
Gildia : GH
Staż w gildii : w zasadzie od początku.
Liczba postów : 145
Dołączył/a : 10/03/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Nie Cze 18, 2017 1:50 pm

ee jak dla mnie właśnie sposobem aplikacji :d Czy kula ognia, która spopiela przeciwnika zabijając go jest magią śmierci? Przecież też zabija, a różni się tylko sposobem aplikacji jakby nie patrzeć. Magia ta ma doprowadzić do sytuacji, gdzie przeciwnik staje się dość łatwym celem do morderstwa. Sama w sobie nie zabija, ale daje szereg możliwości, aby tego dokonać. Nie zabiera czasu życia itd. Przenosi do świata, gdzie dla sprawnego zabójcy przeciwnik jest łatwym celem, tworzy ostrza, które dobrze użyte zabiją wroga, tworzy pułapkę, która zabija kogoś kto w nią wejdzie. Mógłbym stworzyć magie pułapek z taką pułapką? Nie bo to magia śmierci, ale też pułapek. Kilka zaklęć jest wspólnych dla kilku magii, albo się o nią ocierają. Magia talizmanów z takim talizmanem też może istnieć. Różni się tylko sposób aplikacji.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3975-demoniczny-skarbiec-strzezony-przez-cerbera#78658 http://ftpm.forumpolish.com/t3877-king-asthor Online

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2111
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Nie Cze 18, 2017 1:53 pm

Nie Asthor. W ogniu nie zabija "Śmierć" tylko ogień. W pułapce może zabić trucizna, kolce, dzikie węże, ale nie "Śmierć sama w sobie". Zabijanie samą naturą magii czyni z zaklęcia zaklęcie magii śmierci. Pułapka która zabija z tytułu bycia pułapką, nie jest zaklęciem pułapek, a zaklęciem śmierci. Gdyby pułapka eksplodowała bo była miną, to przyczyną ewentualnego zgonu, byłby wybuch, a nie sam fakt tego że to "Pułapka". W tej formie to nie przejdzie.

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Wzrost/waga : 184cm/72kg
Rodzaj magii : Magia metamorficznego ciała
Gildia : GH
Staż w gildii : w zasadzie od początku.
Liczba postów : 145
Dołączył/a : 10/03/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Nie Cze 18, 2017 2:08 pm

Wytłuamczyłem jak dokonywane jest morderstwo dokładnie, abyś nie miał wątpliwości.

Magai zabójcy, mordercy - Magia skupiająca się na jednym aspekcie każdej walki. Zabójstwie. Zabójstwie w szybki sposób, niespodziewany z szybką możliwoscią ucieczki. Zabójstwo nie ma być walką, w której wygrywa lepszy, silniejszy. Zabójstwo ma być zbiorem zaklęć i mocy, które powodują, że przeciwnik umiera bez praktycznie możliwości obrony przed atakiem. Śmierć ma nastąpić zanim cel w ogóle dowie się, że wisi nad nim znak śmierci. Taka ma być ta magia.

Znajomość śmierci - Potrafi rozpoznać, że ktoś tylko udaje, że umarł.

PWM:
Talisman Śmierci - Postać może na dowolnej kartce papieru stworzyć serię dziwnych znaków i pieczęci, jego rysowanie zajmuje dość długo, więc na misji ma zawsze na starcie 5 takich talismanów. Po przelaniu do niego dobrowolnie przez maga 10MM w celu aktywacji mocy talismanu postać zostaje zatruta śmiertelną trucizną, która powoduje, że ginie w ciągu jednego posta.
Zaklęcia:

Ranga D
Śmiertelny dotyk - Z dłoni lub innej części ciała użytkownika na krótką chwilę wychodzą 3 śmiertelnie ostre ostrza, które bez problemu potrafią przeciąć kości, mięśnie czy inne ludzkie tkanki. Po około jednej sekundzie chowają się one w ciele. Długość każdego ostrza wynosi około 40 cm i szerokość 5 cm. Wychodzą one pod róznym kątem, ale nawzajem nie ograniczają się.

Ranga A:
Śmiertelna pułapka - Tworzy na ziemi niewidzialną pułapkę, która zatruwa osobę, która w nią wejdzie. Trucizna powoduje śmierć w ciągu 3 postów, a samo antidotum diabelnie ciężko znaleźć. Po prostu zabija jak ktoś tam sie pojawi. Pułapka istnieje 3 posty i zabija tylko pierwszą osobę, która tam się pojawi. Nie może być użyta pod kimś, aby od razu się aktywowała.

Ranga A:
Świat śmierci - W ciąga w niego wybraną osobę oraz użytkownika. Świat otoczony jest cały ciemność, nie widać absolutnie nic . Podłogi też nie widać nie ma w tym świecie absolutnie nic tylko ciemność. Nie działa również zmysł słuchu, węchu, echolokacja, zmysł wyczuwania magii. Działają jednak zaklęcia pozwalające określić połozenie oraz zmysł dotyku. Świat nie ma żadnych granic, a istnieje do momentu, gdy jedna z osób w nim uwięziona nie umrze. Nie można też anulować zaklęcia, nawet przez użytkownika. Wszystkie efekty działają w równym stopniu na użytkownika oraz wciągniętą do tego świata osobę. Co się dzieje wtedy w prawdziwym świecie? Zostają klony osób wciągniętych do tego świata, którymi steruje użytkownik zaklęcia. Posiadają one zaklęcia, rany, statusy, umiejętności oraz MM w chwili, gdy zostały wciągniete do świata śmierci. Po pokonaniu obu klonów również znika świat śmierci, a osoby w nim uwięzione pojawiają się z powrotem. Jest to druga i ostatnia opcja opuszczenia tego świata.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3975-demoniczny-skarbiec-strzezony-przez-cerbera#78658 http://ftpm.forumpolish.com/t3877-king-asthor Online

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2111
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Pon Cze 19, 2017 2:47 pm

Magia - Nadal nie poprawiłeś, za bardzo, opisu magii. To że dopisałeś "Prawie"czy inne tego typu kwestie nie zmienia faktu że z opisu to nadal magia śmierci. Twoja magia nie będzie polegała na zabójstwie a co najwyżej na "Stworzeniu narzędzi do popełnienia morderstwa/dokonania zabójstwa". Nie jest zbiorem zaklęć i mocy które powodują śmierć, a co najwyżej zbiorem zaklęć i mocy dających ci narzędzia mogące prowadzić do uśmiercenia przeciwnika, etc.

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Wzrost/waga : 184cm/72kg
Rodzaj magii : Magia metamorficznego ciała
Gildia : GH
Staż w gildii : w zasadzie od początku.
Liczba postów : 145
Dołączył/a : 10/03/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Pon Cze 19, 2017 10:06 pm

Magai zabójcy, mordercy - Magia skupiająca się na jednym aspekcie każdej walki. Zabójstwie. Zabójstwie w szybki sposób, niespodziewany z szybką możliwoscią ucieczki. Zabójstwo nie ma być walką, w której wygrywa lepszy, silniejszy. Zabójstwo ma być zbiorem zaklęć i mocy, które powodują, że wytworzone zostają narzędzia umożliwiającą użytkownikowi natychmiastową anihilację celu.

PWM:
Talisman Śmierci - Postać może na dowolnej kartce papieru stworzyć serię dziwnych znaków i pieczęci, jego rysowanie zajmuje dość długo, więc na misji ma zawsze na starcie 5 takich talismanów. Po przelaniu do niego dobrowolnie przez maga 10MM w celu aktywacji mocy talismanu postać zostaje zatruta śmiertelną trucizną, która powoduje, że ginie w ciągu jednego posta.

Znajomość śmierci - Potrafi rozpoznać, że ktoś tylko udaje, że umarł.

Zaklęcia:

Ranga D
Śmiertelny dotyk - Z dłoni lub innej części ciała użytkownika na krótką chwilę wychodzą 3 śmiertelnie ostre ostrza, które bez problemu potrafią przeciąć kości, mięśnie czy inne ludzkie tkanki. Po około jednej sekundzie chowają się one w ciele. Długość każdego ostrza wynosi około 40 cm i szerokość 5 cm. Wychodzą one pod róznym kątem, ale nawzajem nie ograniczają się.

Ranga A:
Śmiertelna pułapka - Tworzy na ziemi niewidzialną pułapkę, która zatruwa osobę, która w nią wejdzie. Trucizna powoduje śmierć w ciągu 3 postów, a samo antidotum diabelnie ciężko znaleźć. Po prostu zabija jak ktoś tam sie pojawi. Pułapka istnieje 3 posty i zabija tylko pierwszą osobę, która tam się pojawi. Nie może być użyta pod kimś, aby od razu się aktywowała.

Ranga A:
Świat śmierci - W ciąga w niego wybraną osobę oraz użytkownika. Świat otoczony jest cały ciemność, nie widać absolutnie nic . Podłogi też nie widać nie ma w tym świecie absolutnie nic tylko ciemność. Nie działa również zmysł słuchu, węchu, echolokacja, zmysł wyczuwania magii. Działają jednak zaklęcia pozwalające określić połozenie oraz zmysł dotyku. Świat nie ma żadnych granic, a istnieje do momentu, gdy jedna z osób w nim uwięziona nie umrze. Nie można też anulować zaklęcia, nawet przez użytkownika. Wszystkie efekty działają w równym stopniu na użytkownika oraz wciągniętą do tego świata osobę. Co się dzieje wtedy w prawdziwym świecie? Zostają klony osób wciągniętych do tego świata, którymi steruje użytkownik zaklęcia. Posiadają one zaklęcia, rany, statusy, umiejętności oraz MM w chwili, gdy zostały wciągniete do świata śmierci. Po pokonaniu obu klonów również znika świat śmierci, a osoby w nim uwięzione pojawiają się z powrotem. Jest to druga i ostatnia opcja opuszczenia tego świata.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3975-demoniczny-skarbiec-strzezony-przez-cerbera#78658 http://ftpm.forumpolish.com/t3877-king-asthor Online

Mag klasy 0

avatar


Staż w gildii : -
Liczba postów : 5
Dołączył/a : 04/06/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Czw Cze 22, 2017 2:16 pm

Nowa magia i postać - avek pojawi się szybko, ale sprawdzać już chyba można, bo pewnie jak zwykle trochę to zajmie.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content





PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   

Powrót do góry Go down
 
Księżniczka w Mundurze
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 3Idź do strony : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka-




Cytat Maja
"W każdym razie Hana była chyba swojego rodzaju katem. Ale spokojnie, Staruch się nie bał, nawet tak przerażającego śpiewu. Zdecydowanie mogła by założyć duet z Bardem. To byłby bardzo zabójczy duet."
~ Staruch
Layout autorstwa Frederici
Forum opartę o mangę & anime Fairy Tail autorstwa Hiro Mashimy.
Grafika (po uprzedniej obróbce), kody, skrypty jak i sama zawartość pod postacią postów należy do ich twórców i nie życzymy sobie kopiowania którychkolwiek z tych elementów bez zgody prawowitych autorów.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallows
Forumowy Team Speak!
Adres: 178.217.190.14:6300 | Nazwa serwera: Net-Speak.pl | Nazwa pokoju: ~~~~FTPM~~~~ (i wszystkie podpokoje)
HASŁA! FTPM: FTPM | Psychiatryk: nie | Cmentarz: nerf | Dom spokojnej starości: OP
FORUMOWY DISCORD