HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
tele-teleport




 

Share
 

 tele-teleport

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Terrenco


Terrenco


Liczba postów : 155
Dołączył/a : 31/10/2016

tele-teleport Empty
PisanieTemat: tele-teleport   tele-teleport EmptySro Maj 31 2017, 17:42

Dane:
Terrenco Yuichi, mężczyzna, 27 lat, sprzedawca informacji
189 cm, 74 kg, brak znaku gildii (samotnik),

Wygląd:
Wysoki blond chłoptaś z śnieżnobiałym uśmiechem. Chodzi z krótko obciętymi włosami, z których chaotyczna grzywka spada na czoło oraz lekko przysłaniając bursztynowe oczy. Dodatkowo pod prawym okiem ma ciemnoniebieski tatuaż który, cóż… niezbyt przypomina rzęsy. Wyszedł po prostu za duży. Jednak on sam z tego się śmieje. Usta dodatkowo ma wysmarowane szminką, ale w taki sposób, że nawet gdy się nie uśmiecha, wygląda na wesołego. Trochę jak klaun.
W porównaniu do brata, jest chucherkiem, które przy mocniejszym ciosie poleciałoby na deski. Lecz na szczęście, ma to kilka centymetrów więcej, co sprawia, że Jin jest nie tylko młodszy, ale także i niższy.
Świetnie leżą na nim wszelkiego rodzaju koszule, toteż stanowią one główną część jego garderoby. Po  prostu założyć, zapiąć się niemal do końca, a ona nadal będzie zjawiskowo powiewać na wietrze. Do tego zakłada dżinsy, bo cóżże innego mogłoby pasować do koszuli. Jedyne co wygląd takiego przystojniaka, od którego mogłyby mdleć kobiety, psuje to czapeczka. Trochę dziecinne wyglądające przez wiszące niczym sznurki od bluzy, końcówki zwieńczone prosto wyciętymi sercami, bordowe nakrycie głowy. Jego ulubiona.

Charakter:
Terrenco to wesolutka chłopaczyna, lubiąca wykorzystać chwilę i zrobić komuś szybkiego psikusa. Aczkolwiek jakby miał się przy tym chociażby spocić, odpuści. Tak, jest leniem, ale jak robota czeka to ruszy zad, bowiem pieniądze same do niego nie przyjdą. Nie to co kobiety… Kocha je, a one jego. Chyba. Jednak jest jednym z tych nielicznych dżentelmenów, którzy choćby nie wiadomo co, nie zranią kobiety. Ba! Nawet nie wytrzyma jak kobieta zacznie ronić łzy. Oczywiście, ekhem, tyczy to się tylko tych pięknych…
Dogryzać też lubi. Szczególnie młodszemu bratu. Jak to bracia. Jednak z reguły kończy się to na specjalnym przekazywaniu mu wszelkich honorów nim on to zrobi, czy też dłuuuuuuuuga konsumpcja słodyczy w jego towarzystwie. Jednak jak do czegoś dojdzie, potrafi spoważnieć. Nieważne jaki typ sytuacji byłby. Dziwne bywa też to, że niektóre sprawy zdają się ciągnąć za nim dłużej niż powinny, a to z reguły są te złe sprawy. Może to sprawa jego dobrej, aczkolwiek krótkotrwałej pamięci?

Historia:
Historia. Jak ją opowiadam to flaki z nudów przewracają się w oleju. No ale dobra! Opowiem ją jeszcze raz…
Zanim zostałem kim zostałem, a wy wiecie kim jestem, byłem zwykłem dzieciakiem. NIEzwykłe, co nie? Uczono mnie i tego kurdupelka magii, ale jemu nie wychodziło to, więc poszedł do miecza. Do ojca. Ale tego miecza ze stali, nie tego drugiego. A ja? Jak można się domyślić, kułem na pamięć różne regułki i inne duperele, które po chwili zapominałem. Jednak miałem talent, więc regułki prędzej czy później wyrzuciłem w kosz.
Rzucanie zaklęć raz dwa opanowałem, jednak nie dawało mi to zbyt wielkiej swobody, bo mateczka zawsze musiała mnie wyśledzić i ni stąd, ni stamtąd wyjść z portala i zaciągnąć do książek. A tak samo jak ten tu po prawej, chciałem siedzieć na świeżym powietrzu i machać patykiem, biegać, uczyć się różnorakich ciosów. Ta, ta, ta. TO wcale nie było fajne. Już to mówiłeś. A co było, to się nie odstanie. Wracając do mojej zacnej biografii, którą teraz spisujecie. Zdziwieni, że to wiem? Hę? Jakieś dziesięć lat temu zmyłem się z domu, pozostawiając list, że wrócę za jakiś czas. A to, że trwało to jakieś pół dekady jest ”drobnym” szczegółem. Przez ten czas poznałem kawałek świata, byłem w kilku ciekawych miejscach, zebrałem nieco ciekawych informacji i tak dalej… Głównie do teraz tak jest. Tylko nie pracuję już sam. Uczepił się mnie jak kula do nogi i nie puszcza. Nawet jak specjalnie go zgubię. NIEzwykłe, co nie? Ale ma to swoje plusy. Magia teleportów nie znajduje zbytnio zastosowanie w walce, natomiast jego fechtunek – już tak.
A więc, kochana pani władza będzie łaskawa pójść do szefa i powiedzieć, że informator T. ma coś ciekawego na sprzedaż? I prosiłbym jeszcze o zdjęcie tych kajdanek antymagicznych. Wysypkę mogę po nich dostać znowu, a wtedy nici z, ach… wspaniałych kobiecych dłoni…


Umiejętności fabularne:
kobieciarz – dla niego świat bez kobiet nie może istnieć. Raczej nie trzeba tego rozpisywać.
turysta – był tu i tam, wiele miejsc kojarzy, jak i częściowo zna język, ograniczony do zapytania o drogę i kilka innych elementarnych rzeczy.
palacz - rozpozna wszelkie dobra tytoniowe oraz ich jakość. Orientuje się również w ich cenach rynkowych, więc będzie wiedział czy nie przepłacił.

Umiejętności:
Treser lvl1, retoryka lvl1, w czepku urodzony lvl1 – darmowe.

Ekwipunek:
magiczapka – jego ulubiona.  Podczas jej noszenia, koszty zaklęć spadają o: D/C - 1MM, B/A - 2MM i S/SS - 3MM. Zaoszczędzone MM jednak kumuluje się w nakryciu głowy i po pewnym czasie zostaje wchłonięte przez tego kto ją nosi.
mapa świata - niewielka, trochę zużyta. Zawiera wszelkie dane, takie jak równiki, granice, ukształtowanie terenu.

Magia:
Magia teleportów – tak prosta, a zarazem użyteczna magia. Ten kto potrafi z niej korzystać, potrafi otwierać wszelkiego typu portale, znaczącą skracające podróż. A i nie tylko do tego się przydaje. Oczywiście by się przeteleportować, musiał wcześniejsze miejsce widzieć. Na zdjęciu lub naprawdę. Oczywiście istnieją specjalne zaklęcia umożliwiające obejście tego.

PWM:
0. Przez podstawowy rozmiar portalu jest w stanie przejść jednocześnie dwójka ludzi mająca mniej niż dwa metry.
1. Może tworzyć mniejsze wersje portali, płacąc jednocześnie za nie mniej (GM ustala wtedy koszty).
2. Może tworzyć większe wersje portali, płacąc jednocześnie za nie więcej (GM ustala wtedy koszty).
3. Za koszt 1MM od rangi, może zmieniać kształt portalu. Kwadratowy, trójkątny, rozciągnięty, wypukły i tak dalej…
4. Za koszt 1MM od rangi, może skurczyć bądź rozszerzyć portal. W zależności od jego rozmiarów, będzie to trwało dłużej lub krócej.
5. Może przemieszczać ”wejście” do portalu. Im mniejszy, tym szybciej przemieszcza się. Przy minimini portalach osiąga prędkość spacerowego kroku, a przy giga portalach tempo ślimaka.
6. Portal może być jednostronny (przez jedną stronę wejdziemy, z drugiej wyjdziemy. W drugą stronę już nie zadziała), lub obustronny (nie ważne z której strony wejdziemy. Wyjdziemy z drugiej).
7. Portal z reguły nie pokazuje co jest po drugiej stronie. Za opłatą 2MM może pokazywać tak długo jak jest otwarty.
9. Trwanie teleportu może być przedłużone, poprzez opłatę 2MM na post. Mag musi cały czas być na nim skupiony.
11. Może wyczuwać ”drogi” teleportów. Po prostu będzie czuł, że coś ciągnie go w danym kierunku.

Zaklęcia:
Ranga D:
-  krótki teleport – Po otwarciu zajmującym moment, może przenieść się w dowolne miejsce w promieniu 50 metrów. Bez podtrzymywania trwa pół postu.
Ranga C:
-  teleport miejski - Po otwieraniu przez cały post, może przenieść się w dowolne miejsce w promieniu 4 kilometrów. Tak w sam raz, by z centrum wielkiego miasta, znaleźć się na jego obrzeżach. Bez podtrzymywania, znika po dwóch postach.
Ranga B:
- teleport krajowy - Po otwieraniu przez trzy posty, jest w stanie przenieść się w wybrane miejsce na terenie aktualne kraju i jego sąsiadów (w zależności z jakiego miejsca jest zaklęcie rzucane). Bez podtrzymywania trwa trzy posty.
- teleport nawigacyjny - zostaje otwarty jak normalny teleport rangi C, ale wejście do niego staje się możliwe dopiero po wymienieniu współrzędnych wyjścia. W zależności od odległości, przejście stanie się możliwe dopiero w następnym poście, do czwartego posta (ustala MG ile trzeba czekać na przeskalowanie się teleportu),
- zamknięcie - zamyka wybrany przez siebie teleport, sprawiając, że na początku wejście do niego z którejkolwiek strony staje się niemożliwe, po czym zaczyna szybko minimalizować się aż zniknie.
Ranga A:
- teleport globalny - Po otwieraniu przez trzy posty z ogromnym skupieniem i spokojem, jest w stanie przenieść się w dowolne miejsce na tej półkuli świata. Bez podtrzymywania trwa jeszcze kilkanaście sekund.

Kombinacje zaklęć:
Tu będą różne combosy skilli. Nie podlega ocenie (a jakby ktoś się jednak uczepi, do oceny będzie to w opisach dodatkowych. Napisałem sobie tutaj, by nie zapomnieć)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4161-terrenco#83834 https://ftpm.forumpolish.com/t4011-tele-teleport#79578 https://ftpm.forumpolish.com/t4160-terrenco#83833
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

tele-teleport Empty
PisanieTemat: Re: tele-teleport   tele-teleport EmptyPią Cze 02 2017, 11:49

Czyli rozumiem że samotnik?

Magiczapka - Mocne i drogie. Będzie cię kosztować sporo szekli, ale wrócę do tego po zaklęciach. Ok, masz niby 80PD do wydania na hajs(1 PD ze startowej puli 60 PD nie podlega wymianie). Myślę że za taką czapkę wziąłbym od ciebie 50.000 klejnotów, czyli 50 PD, wtedy nadal zostawałoby ci 30PD/30.000 klejnotów

PWM:
5. Bez zasięgu, ale najmniejszy portal przesuwa się z prędkością "spacerowego kroku" a taki wielki to jak ślimak
8. Odpada, zdecydowanie za mocne na PWM
9. W sensie, trwanie portalu? Czy czas "Przejścia"?
10. Również odpada, w takim wypadku twoja magia byłaby za mocna, biorąc pod uwagę jak działają twoje zaklęcia i z jak niestandardowych odległości korzystają. Gdybyś chciał siłą zamykać portale, widziałbym to raczej jako oddzielne zaklęcie/zaklęcia, ale nawet wtedy nie jestem pewien jak by to wyglądało(I czy w ogóle)
11. Nie rozumiem, wytłumacz to jakoś dokładniej
12. Również odpada jako PWM, stwórz do tego zaklęcie
13. Również odpada, za mocne

Zaklęcia razem: 59 PD

1. Samo otwarcie portalu zajmuje kilka sekund, krótszą chwilę. Po prostu nie otworzysz go instantowo unikając nagłego ataku. Trwa 1 post bez podtrzymania
2. Otwierasz taki portal przez pełen post. Trwa 2 posty bez podtrzymania
3. Taki portal otwierasz przez 3 posty. Trwa on potem kolejne 3
4. Otwierasz 3 posty ale potrzebujesz ogromnego skupienia i spokoju. Zaklęcie przestaje działać po kilku sekundach

Also - Musisz znać miejsce w którym tworzysz portal. Musiałeś je wcześniej widzieć, chociażby na obrazku.
Co do czasów trwania portali po otwarciu, proponuję ci taką zmianę ponieważ termin kilka minut jest nieprecyzyjny. I to mocno, tak jak jeszcze kilka sekund jest ok, tak z minutami nie do końca.

Kombinacje - a to do OD.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

tele-teleport Empty
PisanieTemat: Re: tele-teleport   tele-teleport EmptyPią Cze 02 2017, 14:09

*a z tego konta odpiszę*
Póki co, samotnik. Ale współpracuje z policją (jest w historii). Może być?

Magiczapka - a jakby zmianie uległa ilość zaoszczędzonego MM? Jaką cenę bym wtedy dostał gdybym obniżył do 1-3MM?

PWM:
5. Najmniejszy mam rozumieć, że minimini czy o podstawowych wymiarach? Ponadto, jeżeli dołożę do tego opłatę MM, będzie mógł poruszać się szybciej?
8. Ok.
9. Trwanie.
10. Z zamknięciem miałem na myśli to, że od razu znika. Oczywiście jak nikt z niego nie korzysta (wtedy byłoby jeszcze bardziej op).
11. No coś takiego jakbyś stanął nieświadomie na wężu ogrodowym. Będziesz czuł pod stopami jak przepływa przez wąż woda, ale słabo (w zależności jakie ciśnienie ma woda). Tutaj ma wyglądać podobnie, że wejdzie w obszar pomiędzy teleportem A oraz teleportem A1. Będzie czuł jak przepływa pomiędzy nimi moc oraz kierunek. Oczywiście w zależności od siły zaklęcia i jak blisko znajduje się portalu. Mogę zrezygnować z tego, jeżeli jest zbyt mocne.
12. Tak myślałem, że będzie to bardziej podchodzić pod zaklęcie.
13. A jakby zostało osłabione? Wiem, że przy zaklęciach wyższej rangi zaoszczędza to w obecnej postaci sporo MM.

Zaklęcia:
1. To trwanie jednego posta zmienię na kilka sekund (jeżeli zamykanie portali nie przejdzie).
2. Musi być cały post? Chyba, że od razu będę mógł z niego skorzystać, to ok.
3. Ok.
4. Kilkanaście sekund. Może być?

also - to wiadomo. Liczone są też koordynaty z mapy?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

tele-teleport Empty
PisanieTemat: Re: tele-teleport   tele-teleport EmptyPią Cze 02 2017, 14:34

Tak

więc... D/C - 1MM, B/A - 2MM i S/SS - 3MM?. Myślę że moglibyśmy wtedy zejść do 30.000 klejnotów

PWM:
5. Najmniejszy najmniejszy
10. No właśnie to znikanie jest mocne. Bo osoba która cię goni traci taką możliwość, zamkniesz mu portal przed nosem i po sprawie
11. To jest bardzo dziwne... ale może być
13. Owszem, ale jest za mocne i nie widzę specjalnie związku z magią. Więc raczej nie przejdzie, ale możesz spróbować mnie przekonać

Zaklęcia:
1. Pół postu minimum
2. Jak zaczniesz na początku, to na koniec postu możesz wejść
4. Tak

Koordynaty odpadają. To kwestia w dużej mierze tego, że jak masz teleportacje bez portali, czyli po prostu puff i pojawiasz się gdzie indziej, możesz się zrespić w kawałku betonu i się umrzeć. Z portalami w ten sposób raczej nie ryzykujesz. Musisz wiedzieć gdzie tworzysz portal, bo nie stworzysz go w kawałku budynku, to by było... dziwne. No i twoje podglądanie i tak by cię wtedy ratowało.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

tele-teleport Empty
PisanieTemat: Re: tele-teleport   tele-teleport EmptyPią Cze 02 2017, 14:43

Ok. Taka cena mi pasuje.

PWM:
5. Ok. A z opłatą MM szybkość o ile by wzrosła?
10. No o to chodzi. A zamiast natychmiastowego zamknięcia, takiego puff i nie ma, zanikanie? Coś jak kurczenie, też może być za opłatą, ale potem się zamyka.
13. Hmm... 4 razy pod rząd to samo zaklęcie, a 5 ma mniejszy koszt? W % albo w MM.

Zaklęcia:
1. Meh... ok.
2. No to ok.
4. Ok.

Hyhym, otwieranie portali w kawałku budynku nie będzie dziwne :D
A jak wezmę specjalną wersje portalu pod koordynaty?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

tele-teleport Empty
PisanieTemat: Re: tele-teleport   tele-teleport EmptyPią Cze 02 2017, 16:54

PWM:
5. Nah, myślę że lepsze rzeczy już na zaklęciu
10. To też bym raczej widział na zaklęciu jak już, ale nie na PWM
13. Nie. Ogólnie tylko na tym zyskujesz, nie ma w tym dla ciebie żadnego haczyka, no i nadal nie specjalnie ma to związek z twoją magią

Myślę że jako zaklęcie, takie na koordynaty by przeszło. Ogólnie dopisz w zaklęciach, że te portale to musisz w miejscu które widziałeś i tą resztę
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

tele-teleport Empty
PisanieTemat: Re: tele-teleport   tele-teleport EmptyPią Cze 02 2017, 17:26

Ok. Doszły dwa zaklęcia.

Po odliczeniu pd na skille i item, ile pozostaje mi punkcików?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

tele-teleport Empty
PisanieTemat: Re: tele-teleport   tele-teleport EmptyPią Cze 02 2017, 18:31

Zamknięcie też dałbym na B, albo z CD 3 posty, jak wolisz.

Więc, wydałeś 114/124 PD, zależy którą opcję wolisz do zamknięcia.

Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

tele-teleport Empty
PisanieTemat: Re: tele-teleport   tele-teleport EmptyPią Cze 02 2017, 20:16

Zmienione.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

tele-teleport Empty
PisanieTemat: Re: tele-teleport   tele-teleport EmptyPią Cze 02 2017, 20:24

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Sponsored content





tele-teleport Empty
PisanieTemat: Re: tele-teleport   tele-teleport Empty

Powrót do góry Go down
 
tele-teleport
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Samotnicy
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.